forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



spalanie astra

Znaleziono około 844 wyników na elektroda.pl: spalanie astra
Podstawowa forma zapytania: spalać aster
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Astra II czujnik spalania detonacyjnego

Astra rocznik 98 silnik X16SZ. Po przegonieniu auta zaświeca się kontolka silnika. Komputer pokazuje błąd czujnika spalania detonacyjnego. Po wymianie rzeczonego czujnika (195 PLN) dalej to samo. Kablologia w porządku. Po rozruchu kontrolka nie świeci, zapala sie przy wyższych prędkościach auta. Co może...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Sie 2007 10:05 :: Michu10 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4047

Astra-TID..spalanie,obroty..itp

podobno mozna w opelku Astrana wyswietlaczu TID wyswietlic wiecej informacji tj spalanie,obroty itp. na stronie jest opisane jak to zrobic(chyba)tylko ze ja angielskiego nie znam... a wolalbym temat dobrze zrozumiec zanim zaczne grzebac w instalacji.. Czy ktos na forum moglby ta stronke(a moze inna...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Sty 2005 01:07 :: marcinek77 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1186

Opel Astra czujnik spalania stukowego

Gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego Astra 1.6 silnik X16SZR 1996 R Jaka cena nowego czujnika
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Kwi 2005 11:59 :: fotosw :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3513

opel astra 1.4 duze spalanie

witam mam problem z astrą 1.4i 93r 60km duzo pali ponad 9l dotego przy gwałtownym wcisnieci gazu dławi sie jak sie powoli przyspiesz lepiej wchodzi na obroty wymieniłem termostat swiece kable wn filterek paliwa powietrza lambde i nic nie pomaga auto jezdi na benzynie jazda mieszana miasto trasa
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Mar 2008 12:08 :: Serkomp :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4701

Opel Astra 1.8i Nadmierne spalanie.

Witam mam samochód opel astra z sielnikiem 1.8 (c18nz). Problem polega na tym ze jak zatankowałęm za 10zł (około 2.5 litra BP95) to przejechałem 8,9 km zbiornik nie jest dziurawy.prosze o pomoc Pilne nie mam juz kasy na paliwo :-)
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Sty 2006 17:51 :: marian11@ :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4344

Wysokie spalanie w astrze G

witam mam problem z astrą G z silnikiem X16SZR 1. dużo pali gazu 13 l/100km instalacja Bingo - M, wyregulowana poprawnie 2. podczas jazdy ok. 60km/h i wyżej, gdy wrzuci sie na luz silnik gasnie, poniżej tej prędkości nie gasnie TECH2 wykazał tylko zakłócenia w pracy EGR do czego sie dobrać? za...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lip 2006 21:05 :: lukasz1985 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 6018

Opel Astra - czujnik spalania stukowego

Witam serdecznie od niedawna jestem posiadaczem Opla Astry F z silnikiem 1,6i 16V (X16XEL) problem występuje po przekroczeniu prędkości ok 140km/h zapala się pomarańczowa lampka błędu po obniżeniu prędkości gaśnie. Wygenerowałem kod błędu poprzez złącze diagnostyczne i wyszło 1602 czyli Sterownik - uszkodzenie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Kwi 2009 22:39 :: Gość :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 4068

Za duże spalanie lpg w Astrze

Mam Astre 1.4 na wtrysku i do tego instalacja gazowa z centralka autronic 700.Od pewnego czasu zaczeła dużo palic około 12 litrów a do tej pory 8-9.Co jakie ustawienia należy zmienić aby ograniczyć spalanie gazu?Aha od pewnego czasu,wyczuwam głównie na małych obrotach zapach gazu.Parownik przykręcony...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Kwi 2006 21:33 :: tkaczyk ireneusz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1107

Wysokie spalanie Opel Astra 1,4 92

Witam. Mam pytanko. Mam astre 1,4 92 rok z tego co zaobserwowalem pali mi ponad 10 litrów na 100 czy to jest normale? Wymieniłem wszystkie filtry, świece, kable. Temperatura silnika w normie nie ma wachania obrotów(sonda lambda) Jaka może by jeszcze przyczyna? Z góry dzięki za odp.
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Mar 2011 16:12 :: ilu666 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 7480

Astra 1.6 - gaśnie na gazie. Zwiększyło się spalanie.

Witam wszystkich posiadam astre 1.6XEL +gaz i mam z nią problem gaśnie przy wyłanczaniu na luz np jak podjeżdżam do krzyżówki. Dzieje się tak na rozgrzanym silniku tak jak gdyby za szybko schodziła z obrotów jak przytrzymam lekko pedał gazu to jest ok, poza tym zauważyłem za zwiększyło się jej spalanie....
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Paź 2006 18:53 :: leeonP.H.U :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 887

Astra spalanie gazu. Średnica miksera. Instalacja ze sterownikiem Al-700p.

witam, mam pytanko odnosnie spalania gazy LPG w astrze 97r kombi. Samochód pali około 11l-13l/100km ale jeden z gazowników powiedział mi, że można wymienić mikser o mniejszej średnicy i będzie wtedy mniej palił. Czy ktoś orientuje się jakiej średnicy musi być mikser lub jaka może być inna przyczyna...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Gru 2006 09:26 :: arba :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1350

astra gsi c20ne za wysokie spalanie

witam mam problem ze spalaniem w moim aucie.pali jakies 15-20l/100km (jazda mieszana) i to przy bardzo emeryckiej jezdzie (do 100km/h)...chyba toszke za duzo jak na motor 2,0 :(.zwiedzilem juz paru "specow"od mechaniki i nic.wymienione zostalo:swiece,kable WN, kopulka i paluch, przeplywka,sonda lambda,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Lut 2007 21:54 :: tzok :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3323

Opel Astra F Kod 18 - System spalania stukowego

Witam, Silnik X16SZ. Opis problemu. Silnik rozgrzany. Błędy skasowane. Podczas jazdy pod długą górę (czytaj duże obciążenie silnkika przez dłuższy czas ok 30sec) przy znacznie wciśniętym pedale gazu zapala się kontrolka uszkodzenia silnika (żółta). Prędkość jazdy ok 60 km/h, bieg 4. Nie słychać...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Sie 2007 10:57 :: lacosta :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 16101

spalanie stukowe astra

witam pisze z pytaniem czy da sie jakoś emulować lub całkowicie odpiąć czujnik stukowy? 16xsz to model mojego silnika mój problem polega na tym że czasami cos świruje i daje błędne info do kompa sam. i check sie zapala po restarcie gaśnie, nie zawsze sie tak dzieje,niekiedy samochód robi...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Sie 2007 15:55 :: michalekk :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3260

Opel Astra II 1.6 8v duże spalanie

Witam wszystkich ,mam taki problem:w astrze z 1999r od niedawna zauważyłem dosyć duże spalanie (ok12l) a ok 2-3mieś.wcześniej na nagrzanym silniku jak sie jedzie na np3biegu 60 i doda gazu to szarpie, ale jak gaz wciśnie sie wiecęj to szarpania nie ma.A pytanie ,gdzie jest złącze serwisowe w tym oplu?
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Paź 2007 10:08 :: bms777 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 13775

astra 1,4 nz obroty i spalanie za wysokie

Astra Clasic 96 r 1,4 nz,objawy takie spalanie benzynki ok 15 litrow w spalinach wyczywalny zapach paliwa,widac ze jest zalewany choc cisnienie paliwa ok,czujnik temperatury, parametry ksiazkowe tps ustawiony,na 0,70v na zamknietej a na otwartej 4,2v,sonda pomimo wymienionej stoi na bogatej ok 0,78 -...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Mar 2011 17:58 :: stawpol2 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1849

Astra 1,4 - spalanie.

Astra 1,4 (ecotec) na 16 wentylkach z 97 roku. W trasie jest super, ostatnio robiłem 300km i wyszło mi 5,8l/100km. Niestety - przy zimnym silniku, w mieście - masakra - wychodzi mi ponad 10l - być może nawet 15 (za małe odległości aby dokładnie ocenić). Nie zamierzam sam się w tym grzebać - nie znam...
Samochody Mechanika :: 02 Mar 2008 14:54 :: forestx :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4586

wyswietlacz astra (funkcje spalania itp..)

daloby rade moj wyswietlacz "przerobic" zeby wyswietlalo mi spalanie,srednia predkosc,i te rozne bajery? mam taki wyświetlacz jak na zdjęciu.... czyli to jest mid czy tid???;> bo przełączników przy wycieraczkach nie mam... a da sie tylko żeby wymienić wyświetlacz i wtedy będzie śmigać wyświetlanie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Lip 2008 18:11 :: zbig10101 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2276

spalanie i moc w Astra F

Witam, Postadam Astre 1.4 z 1993 roku Mam z autem problem, samochód jak na 1.4 sporo pali koło 10 - 12 litrow / 100km. Pozatym auto jest "mułowate" tzn gdy wdepne gaz w podłoge auto sie długo "zastanawia" nie przyśpiesza. Staram sie jeździc ekonomicznie do 3tys obr.. szukałem na forum odpowiedzi jak...
Samochody Mechanika :: 07 Kwi 2009 17:09 :: musztafaga :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1865

Astra G 98r. 1.6 8v wysokie spalanie , brak mocy

Witam Mam Astre 98r. 1.6 8v silnik x16zsr .Pali mi chyba za dużo na baku miasto max. 450km na trasie 550km. Obroty po uruchomieniu faluja w granicach 800-1100, przy ruszaniu zaczyna się toczyć a potem nagle ma kopa, a na wyższych biegach zaczyna mulić. W aucie zostały wymienione: czujnik temp.,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Cze 2009 22:24 :: pachnies :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 12035

Astra F duże spalanie ,błędy

Witam, jestem od niedawna posiadaczem astry f kombiak silniczek c18nz b + lpg. Doprowadzam samochód do ładu i składu i zatrzymałem się w kwestii spalania. Samochód pije 16 l gazu bez względu na jazdę (myślę ,że przy butowaniu to do 18 dojdzie). Wymieniłem termostat bo nie schodził z niebieskiego...
Samochody Początkujący :: 24 Mar 2009 19:14 :: 81020 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 6324

Opel Astra 2 duże spalanie

Witam serdecznie mam problem z Astrą posiada ona silnik DTL 2.0 około 90km i problem tkwi w tym ze ma dosyc dyże spalanie 10-12 l na 100km niewiem co zrobi , jak zapale samochód(jak jest zimny) przez kilka sekund nierówno chodzi strasznie kopci i zapala sie kontrolka od świec żarowych prędkosci jakich...
Samochody Mechanika :: 26 Mar 2009 00:23 :: herbizet :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4887

Astra I 1.4 zbyt duże spalanie

Witam wszystkich :D Mam problem z moja astra clasic 1.4 normalnie paliła od 7 do 8 litrów a zaczęła 12-13, samochód na zimno "pierdzi" a jak się rozgrzeje to przestaje, silnik nierówno chodzi, od czasu do czasu pojawia się lampka kontrolna od silnika, zanim pojadę do jakiegoś mechanika to może jakieś...
Samochody Mechanika :: 21 Kwi 2009 18:29 :: the_eye777 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1303

Astra G benz - podwyższone spalanie

Witam, mam problem z Astrą G 1,6 silnik (benzyna). Od pewnego czasu zaczęła mi więcej palić, tak średnio około 2litry więcej na 100km. Czym może być to spowodowane?
Samochody Początkujący :: 28 Kwi 2009 14:25 :: jarek14r :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2229

Opel Astra 2.0 dti komp zaniża spalanie, szarpie, buja

Witam. Mam Astre II 2.0 DTI, 2002r. Od pewnego czasu autko straciło na mocy, zaczęło szarpać przy zmianie biegów na niskich obrotach (między 750-2000obr/min), przy przyśpieszaniu powżej 80km/h zaczyna bujać, jak by coś regularnie przychamowywało, natomiast komputer pokładowy zaniża spalanie o jakieś...
Samochody Początkujący :: 23 Maj 2009 16:02 :: seb82 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3826

Astra G 1.6 - duże spalanie + spadek mocy

Wtam wszytkich mam nieco uciazliwy problem z moja Astra G 99r 1.6 8v. Od poczatku bylej zimy zauwazylem zmiany w moim samochodzie. poczatkowo bylem przekonany ze to warunki zimowe i ktorkie dystanse ktore robilem plus korki no ale teraz cieplo jest, przejezdzane dystanse tez sie zwiekszyly a upadek...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Maj 2009 17:04 :: 707067 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 5769

Opel astra f x14nz duże spalanie paliwa

W związku że kiedyś pisałem o problemach w temacie z innym silnikiem postanowiłem opisać przypadek od początku Proszę prezesów o wyrozumiałość i pozostawienie tematu Samochód: Opel astra F bez instalacji gazowej Silnik: X14NZ Rok: 1997 Pewnego dnia nagle samochód dostał apetyt na paliwo...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Mar 2011 19:15 :: Benek2578 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 11833

astra I 1.6 16v- wys. spalanie, nierówna praca, sp. mocy

Witam, Mam problem mam astre 1.6 16v 100KM z 95r. i auto jak jest zimne to po odpaleniu głośno chodzi starsznie muli na wolnych obrotach, nie ma mocy jak jade pod górke. Na początku mechanik kazał mi wymienić przewody zapłonowe i świece następnie było wszystko ok autko jeździlo tak jak trzeba pozniej...
Samochody Mechanika :: 19 Cze 2009 17:05 :: Sven7 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2450

astra f x 16sz - problem - duże spalanie, falują obroty

Witam, Jestem posiadaczem astry F z 95 roku. Auto zagazowane. OD pewnego czasu mam problem z którym nikt póki co nie może sobie poradzić (ja też :)) Auto zaczęło nierówno pracować, wyraźnie gubi jeden gar- drobny spadek mocy. Z wydechu czuć, że oprócz spalin jest tam jeszcze troche benzyny - potwierdzone...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Cze 2009 10:22 :: rychu713 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2603

opel astra 1.7 dt.problem z moca i spalaniem

witam.mam problem ze swoim oplem 1.7 dt.jest naprawde słaby i duzo pali,ma 68 km.chciałbym wlozyc w niego turbine z opla 1.7 dti i nie wiem czy kolektor bedzie pasowal i czy nie bedzie komplikacji z póżniejszym eksploatowaniem tego auta.z gory dziekuje
Samochody Mechanika :: 04 Lip 2009 22:47 :: Mihas66 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4077

Astra g 1.6 8v - spalanie oleju, brak mocy, szajba obrotow

witam.. mam astrę g 1.6 8v 75KM silnik x16szr. Jeżdżę nią dokładnie rok, osobiście zrobiłem 16000 km, przebieg całkowity: 157000km. Problemy zaczęły się już jakieś ponad pól roku temu. 4 miesiące temu założyłem instalacje gazowa. Problemy zaczęły narastać po założeniu instalacji. Na 2-3 miesiące...
Samochody Mechanika :: 08 Lis 2009 01:33 :: kraskaj :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 12532

Opel Astra 1.6 8v `92 problem ze spalaniem

witam posiadam astre jak w/w w temacie , autko ma instalacje gazową od marca 2009 roku na gazie chodzi płynnie lecz spalanie w miescie wynosi ok 15-16 l na 100 km na trasie miesci sie w przedziale 9-10 l na 100km czasami na zimnym silniku na jalowym biegu lub przy zmianie biegow podczas wciskania pedalu...
Samochody Instalacje Gazowe :: 25 Lis 2009 17:41 :: Jan F. :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1725

Opel Astra X16SZ -brak mocy, duże spalanie, strzał w silniku

Witam. Astra bez LPG, 1.6 na mono wtrysku, 8 zaworowa ,175tys. przebiegu. Dwa dni temu był wymieniany rozrząd i filtr powietrza. Jadąc dzisiaj do Z. Góry z Głogowa przy prędkości 50km/h ma 3 biegu usłyszałem metaliczny "strzał" w silniku. Zaczęło śmierdzieć hipolem i szybko się zatrzymałem. Z...
Samochody Mechanika :: 21 Sty 2010 03:14 :: BRYS_ :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3691

Opel Astra 1,6 benzyna -nadmierne spalanie benzyny(40l/100km

Witam, jestem nowy na forum, witam wszystkich. mam problem z moim opelkiem. ostatnio miałem problemy z zamontowaną w nim instalacją LPG. Do wymiany tym razem poszedł emulator oraz sprzęt, który podaje mieszanke (został wymieniony z automatycznego na "sztywny". nie wiem jak to się nazywa. takie małe...
Samochody Początkujący :: 19 Lut 2010 22:48 :: romoo :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 6725

Astra F 1.6 - duże spalanie, brak mocy, gaśnie na zimnym

Witam, Z góry przepraszam za nieprofesjonalne nazewnictwo elementów instalacji gazowej, ale kompletnie się na tym nie znam. Jest to mój pierwszy samochód z instalacją gazową. Posiadam Opla Astrę F 1.6 75KM z 1996 roku. W samochodzie zamontowana jest instalacja gazowa bodajże pierwszej generacji (w...
Samochody Instalacje Gazowe :: 07 Mar 2010 13:52 :: leinadzs :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 4701

Astra dtl duże spalanie, nie stracił mocy, co z tym zrobić?

Posiadam Astrę II dtl 82km 225tyś kilometrów. Problem polega na tym, że auto zaczęło dużo palić około 9-10l na 100km, przy czym podkreślam, że samochód nie stracił na mocy ani nie kopci. Bardzo proszę o poradę co z tym można zrobić (miesiąc temu autko paliło około 7l)? Pozdrawiam
Samochody Mechanika :: 14 Mar 2010 15:12 :: cezars65 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1942

Duże spalanie gazu opel astra 1,6 kat

Witam wszystkich ... Jestem w posiadaniu Opla Astry 1,6 KAT R.1992 (BENZYNA+GAZ). Mam ten samochód od kilku miesiecy. W grudniu wymieniłem uszczelkę pod głowicą no i się zaczęło ... Samochód przeważnie jeździ na LPG i zawsze wlewam tą samą ilość gazu ( 15 l) robiłem około 160 165 km. po wymianie...
Samochody Początkujący :: 25 Mar 2010 23:06 :: co99met :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6536

spore spalanie LPG Opel Astra

Witam, temat dotyczy samochodu Opel Astra 96r. X16SZR 8V DTGas Lovato RG92 (lpg założone w 2005) Samochód kiedyś palił max 10l lpg po mieście, a od dłuższego już czasu spalanie utrzymuje się na trasie 12, miasto 13 l/100km. Nie jestem ekspertem, ale to chyba trochę za dużo jak na silnik 1.6 (a jeździłem...
Samochody Instalacje Gazowe :: 31 Maj 2010 15:53 :: xflash :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 6779

Astra III 1.3 CDTI 90KM - duże spalanie, trzęsie autem...

Mam taki problem. Auto pali mi po mieście 7,5l/100km (czyli o 2,5l za dużo). Czasami rano nie chce odpalić, długo wtedy kręci, zazwyczaj musze kilkakrotnie próbować. I nie ma reguły, czasem w -15 odpala bez problemu, a czasem jak jest cieplo to nawet nie chce odpalić. (zawsze nagrzewam świece) Kolejną...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Kwi 2010 12:07 :: BUZ11 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 4018

Opel Astra F 1.4 + LPG Sprawdzenie ustawień Duże spalanie

Witam Koledzy posiadam asterke F z silnikiem 1.4 na monowtrysku . Posiadam instalacje gazową i mam problem otóż gdy wciskam gaz to silnik sie troche zdławi i dopiero sie rozpędza i czasami ma brak mocy.Parownik jest BRC a centralka to bingo M. Wymieniłem silnik krokowy od lpg i sondę lambde oraz parownik...
Samochody Instalacje Gazowe :: 12 Wrz 2010 12:38 :: pablo112and :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 5394

Czujnik spalania stukowego Astra f X16SZR

Witam serdecznie i proszę o pomoc. Mój już teraz były mechanik wymieniał mi silnik. Niby wszystko ok tylko że po sprawdzeniu błędów w komputerze okazało się, że jest coś nie tak z czujnikiem spalania stukowego. Okazało się że przy wymianie silnika kabel czujnika został przecięty i tu moje zaskoczenie: został...
Samochody Początkujący :: 05 Paź 2010 17:24 :: marcinszu :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 5886

Sedan Opel Astra F problemy ze spalaniem

Witam. Zdecydowałem sie zamieścić ten temat ponieważ nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mój problem. Mianowicie posiadam Astrę F '95. Instalacja gazowa została założona w połowie zeszłego roku i akurat z nią nie dzieją się żadne problemy. Niestety moja bolączka polega na spalaniu Pb95. Mianowicie...
Samochody Początkujący :: 12 Paź 2010 18:04 :: broncobilly :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1041

Opel astra 1.6 8v duże spalanie gazu

Mam problem z dużym spalaniem gazu, nie zależnie czy to miasto czy trasa pali min. 11l lpg. Wymienione świece, przewody, filtr powietrza. Komputer Landi Renzo, parownik był Landi Renzo lecz zmieniłem go na Zavoli, używany lecz sprawny nie zmieniło sie nic poza lepszym odpalaniem. Za silniczkiem krokowym...
Samochody Instalacje Gazowe :: 09 Lis 2010 23:06 :: damiano650 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 8326

Astra F 92r.C16NZ duze spalanie? wymiana filtra B+ Gaz

witam model Astra F 1.6 B+ gaz silnik C16NZ 92r. przebieg 172 000 sedan Wydaje mi sie ze mam za duze spalanie na gazie jest to 10.5L na 100km jazda mieszana ( 0 stania w korkach jako ze mieszkam poza miastem ) czyli z przewagą jazdy w trasie nie jeżdżę "dziko" spokojna jazda do max 100km biegi...
Samochody Mechanika :: 10 Gru 2010 01:27 :: Damian2501 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2394

Opel Astra II, 2.0 DTI duże spalanie i EGR.

Problem dotyczy Opla Astry II 2.0 DTI. Spalanie jest na poziomie 10 litrów na 100 kilometrów, byłem z nim w warsztacie i niby wszystko jest sprawne, jednak myślę, że tam nie potrafili z nim sobie poradzić. W komputerze jest wszystko ok. Zauważyłem, że wężyki koło EGR są ocieknięte olejem oraz że niewielka...
Samochody Początkujący :: 22 Gru 2010 22:57 :: kurzakko :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 7262

Opel astra II 1.7dtl duze spalanie

Witam wszystkich uzytkownikow. Posiadam samochod Opel Astra II 1.7 DTL moim mankamentem jest duze spalanie w okresie zimowym ok 8-10/100km w trasa ok 10 km do pracy w trasie spalanie 7 l/100 w czym w okresie letnim spalanie wachalo sie 5-5,5l /100 km w trasie przy oszczednej jezdzie samochod spalal 4,6l/100k.Samochod...
Samochody Mechanika :: 11 Sty 2016 22:57 :: Rychu11 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4683

Opel astra G 1.6 8v Opinie,spalanie jaki silnik wybrać?

Witam dzisiaj mam pytanko do właścicieli Opli.Ile spalają benzyny wasze astry z tym silnikiem .Jakie silniki polecacie 1.6 16v czy 1.6 8V
Samochody Eksploatacja :: 11 Kwi 2012 22:08 :: mickemaster :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 62149

Duże spalanie gazu Opel Astra f 1.6 8v '00r.

Witam! Astra F 1.6 8v 2000r. instalacja gazowa STAG, Spalanie na gazie gigantyczne ok. 15-17l. Na benzynie zimny silnik odpala po dotknieciu kluczyka, ale przy ruszaniu trzeba dac na ok. 2,5tys. obrotów -inaczej gasnie. po podpieciu do interface-u gaz ustawiony na 68 kroków, lambda na benzynie kica...
Samochody Instalacje Gazowe :: 28 Lut 2011 16:50 :: mariuszek8205 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4414

opel astra 2 16 8v problem z zbyt duzym spalaniem

Witam posiadam opla astre 2 z 1998 roku i w zwiasku z tym mam pytanie czym moze byc spowodowane duze spalanie mojego autka a ostatnio to naprawde spala jak smok ok 14 litrow , i do tego czuje jakies szarpania. Prosze o pomoc
Samochody Początkujący :: 19 Sty 2011 04:53 :: jasiu1410 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1419

Opel Astra F 1,7DTL nadmierne spalanie

Witam Forumowiczów. Mam problem ze swoim autem. Opel Astra F 1,7DTL rocznik 1995. Problem dotyczy nadmiernego spalania, a mianowicie ok 12,5 litra ON/100km. Chciałbym zaznaczyć, że ów spalanie mam od ponad miesiąca. Wcześniej wszystko było ok, na zbiorniku tj 50 litrów robiłem ok 750km w cyklu...
Samochody Początkujący :: 15 Mar 2011 06:50 :: incubus1979 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 8498

Astra F C14NZ wysokie spalanie LPG

Witam, problem wałkowany postaram się streścić. Mam astrę 1.4 8V, silnik C14NZ. Nie mam większych zastrzeżeń do mocy/płynności jazdy itp. ale pali mi 15 l LPG na mieście i 10,5 na trasie. Nie mam ciężkiej nogi, jeżdżę ekonomicznie. Od dłuższego czasu się z tym borykam i dalej nic. Oto info odnośnie...
Samochody Początkujący :: 20 Cze 2011 12:59 :: keseszel :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 12140

Spalanie oleju Astra 1,6 16v

Witam. Od dwóch miesięcy jestem w posiadaniu Astry 97 1,6 16v. Od jakiegoś czasu strasznie się rozleniwiłem i postanowiłem jeździć do pracy autem. Nie byłoby o czym wspominać, gdyby nie to, że do pracy autem jadę max 2 minuty. To nie jest istotne. To, że spalanie będzie dużo wyższe - spodziewałem...
Samochody Mechanika :: 19 Cze 2011 10:48 :: MakroSerwis :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4465

Astra f c14nz po planowaniu głowicy spalanie benzyny

Witam. Proszę o pomoc forumowiczów. Posiadam Astrę f z silnikiem c14nz. Jakieś 400km temu robiłem w zakładzie mechaniki pojazdów planowanie głowicy wraz z wymianą uszczelniaczy i szlifem zaworów. Przed oddaniem z samochodu z niesprawnym silnikiem, w którym kompresja uciekała na układ chłodzenia,...
Samochody Początkujący :: 23 Wrz 2011 10:52 :: robokop :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3002

Astra G 1.6 16v X16XEL 2000r. 200tyś przebiegu ( brak mocy, duże spalanie )

Witam Mam problem z moim autem, samochód jeździł normalnie, aż pewnego dnia wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą. Po naprawie auto straciło moc. Jak jest zimny to do 1KM jedzie normalnie, najgorzej jest gdy się rozgrzeje wtedy dusi się i nie może wejść na obroty. Prędkość maksymalna to 80km/h spalanie...
Samochody Początkujący :: 10 Cze 2012 20:27 :: Jackall :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 8219

Zbyt duże spalanie Opel Astra f 1.6 16v

Witam. Od dłuższego czasu zmagam się z zbyt dużym spalaniem w mojej Astrze. Byłem już u 5 mechaników żaden nie wpadł na przyczynę dużego spalania. Spalanie wynosi 12,5 l w mieście. Co już mam sprawdzone: lambda wymieniona. czujnik wymieniony temp na kompa sprawdzone przewody paliwowe mapsesnor...
Samochody Mechanika :: 17 Gru 2011 14:00 :: robokop :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 13815

Astra G, MID, brak chwilowego spalania.

Witam. Mam taki problem z MIDem w astrze G. Po zamontowanie i podłączeniu wszystkiego brakuje chwilowego spalania. Wszystko działa, średnie spalanie jest, zasięg, wszystko działa poprawnie natomiast zamiast chwilowego spalania na postoju pokazuje 0.00l/h natomiast podczas jazdy 0.00l/km. Nie mam...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Sty 2012 12:09 :: lukpio3 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3080

Opel astra f - duże spalanie

Witam.Więc tak wygląda mój problem,od jakiegoś czasu moja astra zaczęła dużo spalać (9l na 75 km). Wymieniłem sondę lambda i dalej problem nie zniknął.Co koledzy o tym sądzą? Jest to opel astra f caravan 1.4 92r bez LPG. Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Samochody Początkujący :: 01 Lut 2012 23:25 :: darek12075 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2781

Astra G 2.0 dti - spalanie

Witam, od niedawna jestem posiadaczem Astry G 2.0 dti. Pytanie odnośnie czasowego spalania. A mianowicie przy zmianie biegów spalanie skacze mi nawet do 25 litrów po czym na 5 biegu spada już normalnie do 4 5 co może być tego przyczyną? Dodam również, że samochód bardzo wolno się grzeje, dopiero...
Samochody Eksploatacja :: 06 Maj 2012 18:19 :: Adalberd :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4469

Astra F X16XEL czujnik spalania stukowego

Witam Mam pytanie odnośnie tego czujnika otóż wyświetlił mi się błąd odczytany techem 2 P0325 0. Zdążyłem na internecie odczytać że jest to niepoprawny sygnał z czujnika spalania stukowego lecz on się zaświecił tylko chwilowo.Po zgaszeniu zapłonu i odpaleniu ponownym już się nie zaświecił jaka może...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Maj 2012 18:03 :: Pawel wawa :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2248

Opel Astra F za duze spalanie

Witam wszystkich... Mam taki problemik z asterixem ze pali 14l lpg. Astra 93r 1.6 8v kodu silnika niestety nie znam.Instalacja lovato z pokretlem do ustawiania gazu. Auto ma przejechane prawie 340tys gaz mniej wiecej od 6 lat ale czy cokolwiek bylo wymieniane z instalacji gazowej to nie wiem bo mam...
Samochody Instalacje Gazowe :: 07 Lip 2012 15:10 :: czyzu6299 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1700

opel astra f - duże spalanie i niedogrzany silnik

Witam. Mam problem polegający na tym, że moja astra dużo pali benzyny, z obserwacji zauważylem ze wskazówka od temp. silnika wychodzi zaledwie za niebieskie pole i dochodzi do pierwszej kreski, sprawdzalem rowniez rurki dochodzace do chlodnicy i wszystkie są cieple a chyba ta dolna powinna byc zimna....
Samochody Mechanika :: 12 Lis 2012 17:14 :: wojdal1 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3708

Astra X16XEL - Czujnik spalania stukowego wiązka i inne pytania

Witam Znajomy kupił auto Astra G ecotec itd jak w opisie, instalacja LPG iświecił Check. Wiadomo na gazie może, tak tłumaczył i teraz zaczęły się problemy. Okazuje się że mam błąd wzmiankowanego czujnika sprawdzam i ... szok Do bloku przykręcony czujnik z wtyczką dwupinową a w wiązce odnalazłem złącze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Gru 2012 09:33 :: Cipun1 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1779

Opel Astra F moduł zapłonowy a nadmierne spalanie

Witam, proszę o informację: dotyczy Astry F (1998) z silnikiem X14NZ. Zapłon z modułem, cewką i rozdzielaczem (kopułka +palec). Po wymianie modułu zapłonowego na zamiennik zauważyłem zwiększone spalanie (do 10l/100km). Czy konieczny jest jakiś reset? Niestety, w przypływie radości, że auto znowu odpala...
Samochody Początkujący :: 31 Paź 2014 09:54 :: Paco MS :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1914

Astra Kombi 1,7D silnik Oplowski - wysokie spalanie, gruszka podcisnienia ssania

Witam. Mam małe pytanko. :) Mam Opla Astre 1,7D 44kv silnik oplowski i mam problem z spalaniem, ponieważ pali mi około 10 l bo nie mam gruszki ssania, gdyż się zepsuła. Wykręciłem ją i teraz ciągle jeżdżę na ssaniu. Nigdzie nie mogę dostać tej gruszki /gruszka jest metalowa/. A mechanik powiedział...
Samochody Początkujący :: 08 Sty 2013 12:39 :: alfa1984 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1617

Opel Astra H - jak włączyć wskaźnik spalania ??

Witam Mam problem związany ze wskaznikiem spalania w komputerze pokładowym . Jak wybieram zakładkę Komputer pokładowy to tylko pokazuje się data . Jak można właczyc ten wskaznik spalania :?: :?: (mam OP-Com'eta)
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lut 2013 18:48 :: michalag :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2706

Opel astra f 1.7 td Ciśnienie w komorze spalania

Witam mam zapytanie mianowicie sprawdzałem dzisiaj ciśnienie na tłokach w moim oplu astrze 1.7 td 1995r i wynosi 36bar mechanik mówi że to bardzo dobrze Chce was o to zapytać ponieważ auto ciężko odpala po nocy w ciągu dnia nie ma takiego problemu spalanie 6litrów przyśpieszenie moc jest bardzo dobra...
Samochody Początkujący :: 16 Lut 2013 19:39 :: bociek511 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1389

Opel Astra F 1,6 8V - Brak mocy, duże spalanie

Witam, Mam problem z Oplem Astrą F 1,6 8V 75 KM z LPG. Ostatnio wzrosło spalanie na gazie i benzynie oraz auto nie ma mocy. Na wolnych obrotach występuje falowanie obrotów. Proszę o pomoc, co mam sprawdzić aby zdiagnozować usterkę.
Samochody Mechanika :: 27 Lut 2013 20:26 :: operatoronwy :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4119

Opel astra F 1.6 - C16NZ - słaby z dołu i wysokie spalanie

Witam. Autko kupiłem dla żony żeby po zdanym prawku nauczyła się jeździć. Astra F 1.6 z 1992r. silnik na jednopunkcie. Problemem jest słabość silnika w zakresie niskich obrotów oraz wysokie spalanie. Osłabienie subiektywnie jest bardziej odczuwalne po nagrzaniu silnika (może dla tego ze na zimnym...
Samochody Początkujący :: 14 Maj 2013 08:05 :: r_afaello :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 11868

Astra F X14NZ - Spore spalanie lpg w mieście

Panowie mam pytanie czy spalanie w mieście rzędu 11-12l lpg/100km w Astrze F z silnikiem X14NZ (1,4i 60km) jest normalne? Auto jest używane generalnie na krótsze odcinki typu wypad do sklepu czy coś takiego (głownie do 5-10km), rzadziej coś w okolice 20-30km. Na trasie pali ok 10,5 przy jeździe z...
Samochody Instalacje Gazowe :: 08 Kwi 2013 19:13 :: igorelectronics :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1656

opel astra g 1.8 16v - check engine i wyższe spalanie - LPG

Witam. Mój ostatni problem polega na tym, że przy ostrzejszej jeździe powyżej 3 tys obrotów i puszczeniu nogi z gazu zapala mi się kontrolka check engine i gaśnie ona ponieżej 3 tys obrotów. Nie zauważyłem by auto było jakieś słabsze, ale zdarzają się sporadycznie momenty, że jakby delikatnie zamula...
Samochody Początkujący :: 25 Lis 2013 09:14 :: MarcinLodz83 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 6951

Opela Astra F - Duże spalanie oraz check engine

Witam. Posiadam Opla Astrę F z silnikiem X16SZR 55KW Od dłuższego czasu mam problem z zapalającą się kontrolką silnika. Auto traci na mocy i dużo pali (około 18 litrów) Według kodów błędu które odczytałem jest to błąd czujnika spalania stukowego. żadnych innych kodów błędu nie ma. Po wymianie...
Samochody Początkujący :: 23 Maj 2013 13:03 :: nubernabis :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1644

Astra F, komputer 16214229 D96020 BWPP - uszkodzony moduł spalania stukowego

Witam Odczytałem błąd wyskakujący podczas jazdy pod górę - uszkodzony moduł spalania stukowego. Sprawdziłem napięcie na wtyczce czujnika spalania stukowego i na wyjściu komputera wykluczając przerwany przewód - 0V. Jakie powinno być właściwe napięcie na czujniku spalania stukowego. Kupiłem nowy - używany...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Gru 2013 16:24 :: neokosy :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 4896

Opel Astra F 1.6 8v - Czujnik spalania stukowego czy to ten

Witam problem polega że wyskoczył mi błąd na kompie spalania stukowego w astra f 1,6 8v i według książki znajduje się na bloku silnika koło rozrusznika udało mi się wypiąć i odkręcić ale jest jakiś inny to czujnik o numerze dr144 2263 i teraz pytanie czy to jest czujnik spalania stukowego czy jakiś...
Samochody Początkujący :: 11 Wrz 2013 16:01 :: siemion78 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3480

Opel astra 17td - Nadmierne spalanie,uciekający płyn chłodniczy

Witam. Mam problem ze swoim motorem. Mianowicie jest to Opel astra 1,7td z 1995r. Od jakiś dwóch tygodni zaobserwowałem nadmierne spalanie w porównaniu do poprzedniego(do tej pory około 5,5l/100km teraz około 10l/100km.) Motor od zawsze pobierał dość dużą dawkę oleju ale teraz również bierze go więcej...
Samochody Mechanika :: 26 Wrz 2013 10:38 :: Paweł#G :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4662

Opel Astra G - Spalanie oleju a przyszła instalacja gazowa.

Witam Planuje w mojej Astrze G 1.6 8v 2003r założyć w najbliższym czasie instalacje LPG. Jednak trochę się tego obawiam, bo już teraz autko lubi łyknąć sobie oleju... tak około 300ml na 1k km (nie wiem skąd oni wzięli tą normę 1l na 1k km). Zastanawiam się czy montaż instalacji gazowej nie podniesie...
Samochody Eksploatacja :: 26 Wrz 2013 09:26 :: gimak :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3477

opel astra f 1,7 dtl '96 - Wysokie spalanie po ingerencji w osprzęt

Witam, Ostatnio pojawił sie u mnie problem z wysokim spalaniem mojej Gwiazdy (Astry). Podejrzewam, że chyba sam sobie narobiłem tej biedy. Jak to w astrach często bywa, pompa vacum ciska olejem po przewodach podciśnienia. I właśnie jeden z nich prowadzi do pompy paliwa, następnie do regulatora dawki...
Samochody Początkujący :: 25 Paź 2013 23:23 :: john1722 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2118

Opel/Astra/c16se - Spalanie stukowe po modyfikacji silnika.

Witam, Po zrobieniu z jednostki x16sz silnika c16se z głowicą od c14se (doprężenie) i wałkiem z Kadetta 1.3 męczy mnie spalanie stukowe. Wg obliczeń stopień sprężania teraz to 10,8:1, teoretycznie nie miało być tego typu niespodzianek. Wszystko jest zrobione na wiązce i komputerze c16se, czyli tak...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Paź 2013 20:56 :: 1938451 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3246

Astra F 1.6 8V 97r. - Błąd układu regulacji spalania stukowego - P1602

Witajcie! Mam problem w temacie układu regulacji spalania stukowego w Astrze F 97r 1.6 8V 75KM. Otóż od pewnego czasu (ok. 2 tyg.) auto zaczęło szarpać przy ruszaniu, a kilka dni temu przestało odpalać, tzn. odpala jak pomogę naciskając pedał gazu. Wówczas jak silnik trochę się rozgrzeje auto szaleje...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Sty 2014 19:50 :: neokosy :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3096

opel astra x16sz brak dynamiki, duze spalanie

witam! odwiedzam strony juz dwa dni i nic nie moge wyczytac,mam problem z moja astra a mianowicie jest slaba na benzynie jak i gazie, wogole malo dynamiczna jest pali 13l gazu, jak jest zimna to w miare dobrze chodzi, a jak zlapie temp to juz jest problem, wogole wolno wkreca sie na obroty, jest takie...
Samochody Mechanika :: 09 Gru 2013 21:45 :: kniedzwiedzki12 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1221

Opel astra II 1.4 16V Duży wzrost spalania gazu.

Witam mam problem z oplem astra 1.4 16V , z dnia na dzień wzrosło mu spalanie z około 8-9 litrów do 13-14 litrów gazu byłem u gazownika wymieniona nowa sonda , parownik , silniczek sterujący dawką gazu termostat i nic nie pomogło dodam ze ciśnienie na tłokach tez było sprawdzane instalacja gazowa brc...
Samochody Początkujący :: 24 Gru 2013 09:40 :: czacha1100 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1281

Opel astra f 1.4 16v - Ciężko odpala i wysokie spalanie

Mianowicie problem polega na tym że odpala po chwili kręcenia i przy wduszonym na max gazie. Po odpaleniu trzeba chwile przytrzymać silnik na obrotach ok 6000 aż silnik zacznie pracować równo w przeciwnym razie silnik zgaśnie. Ostatnio zauważyłem że jest ułamany czujnik temperatury wody czy może mieć...
Samochody Początkujący :: 12 Lut 2014 17:55 :: qlist :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1002

Opel Astra F 1.4 Benzyna - Duze spalanie.

Witam odkad kupilem samochod pali on strasznie duzo jest to okolo 18 litrow na 100km. Podczas jazdy spuszczajac noge z gazu faluja obroty przez jakies 10 sekund potem silnik cichnie. Po rozgrzaniu samochodu zapala sie check. W samochodzie wymienilem juz jednowtrysk (gaznik), termostat, uszczelke pod...
Samochody Początkujący :: 10 Lut 2014 11:54 :: mati2102 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1443

Opel Astra H - Błędne wskazania chwilowego spalania

Witam! Od jakiegoś czasu mam problem z komputerem w mojej astrze. Dziwnie to wygląda ale wskazania chwilowego spalania tak jakby się odwróciły. Gdy auto stoi na odpalonym silniku pokazuje normalnie - około 0,6 - 0,8 l/h jednak gdy ruszę komputer zaczyna wariować i przy puszczonym gazie pokazuje 999,9...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Sty 2015 12:02 :: Tadeusz Gigoń :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1635

Opel Astra III Z14XEP - Stałe wskazania sondy lambda, duże spalanie

Witam, Jestem posiadaczem Opla Astry 1.4 Z14XEP (2006 rok). Miałem okazje podpiąć go pod OP-COMa i z tego co zauważyłem to wskazania jednej z sond lambda wyglądają niebezpiecznie. A mianowicie utrzymywane są na stałym poziomie 449mV, bez względu na obroty silnika na biegu jałowym (tylko tak testowałem)....
Samochody Początkujący :: 20 Sie 2014 12:19 :: tomaszk23 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3081

Opel Astra G 1,6 16v - Duże spalanie

Witam Czytałem wiele tematów na temat dużego spalania, jednak u mnie jest ono ogromne, generalnie auto jeździ normalnie, odpala na zimnym/ ciepłym bez zarzutu, na benzynie i na gazie (stag2). Auto co roku ma wymieniany olej, filtry. Spalanie gazu w cyklu 50% miasto krótkie odcinki i 50% trasa 20-25...
Samochody Początkujący :: 03 Gru 2014 19:26 :: cincin85 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1866

Astra G X16XEL - Za duże spalanie Pb

Witajcie, Chciałbym się Was zapytać czy poniższa charakterystyka pracy sondy lambda jest prawidłowa ? Początek i koniec wykresu to praca na biegu jałowym 750 obr/min, środek 3000 obr/min (silnik zagrzany do 90C). Auto pali w mieście około 12l/100, przebieg 215000.
Samochody Początkujący :: 24 Lis 2014 16:14 :: conrad9210 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 702

Astra 1,6 8V PB/LPG - Spalanie stukowe przy dodawaniu gazu na PB

Mam problem jak sądzę ze spalaniem stukowym. Auto ma instalację LPG efektu nie ma gdy się jedzie na gazie. Po przełączeniu na PB gdy dodaję ostro gazu lub ruszam ze świateł słychać klekotanie jak by zaworów. Myślę że to spalanie stukowe. Wystarczy przełączyć na PB aby nie było tego zjawiska zupełnie....
Samochody Początkujący :: 08 Paź 2014 10:32 :: jamesoki :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1065

Opel Astra 2 - Nadmierne spalanie benzyny w automacie

Witam jestem nowym posiadaczem Opel Astra 2 w automacie o pojemnosci 1.6 16 V i stwierdzam nadmierne spalanie benzyny 13-14 l w jezdzie miejskiej w temperaturze zewnetrznej 0-5 stopni.Bardzo prosze o podanie prawdopodobnych przyczyn.Nadmieniam ze samochod ma przejechane 117 tys.
Samochody Eksploatacja :: 19 Gru 2014 21:19 :: mickemaster :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 441

Opel Astra II G 1.6 16v - Szarpanie , spalanie oleju , kopcenie

Witam mam problem z moją astrą ecotec 1.6 16v (x16xel) : - 98 rok - 3 lata w kraju - 2 letnia instalacja gazowa Smart Lovato - 203 tyś. na liczniku - realny przebieg - wycięty kat Astra od około roku kopci na siwo - niezbyt intensywnie , w lusteku widac podczas przyspieszania i na wolnych obrotach...
Samochody Mechanika :: 01 Mar 2015 20:59 :: lpu :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 909

Opel Astra I F 1.6 spalanie oleju

Witam mam taki problem gdyż ostatnio zauważyłem spore braki w oleju, nie jest to sprawka wycieków bo silnik jest suchy. Bierze mi około 0,5 litra na 100 km, pól roku temu wymieniona była uszczelka pod głowica. Przebieg mam 315 tys km, zaczął także gasnąć na wolnych obrotach. Zastanawiam się czy nie będzie...
Samochody Początkujący :: 02 Mar 2015 13:07 :: krzysiek0112 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 393

Opel astra g 1.6 16v - Duże spalanie w mieście

Witam. Posiadam astre g 2001 r 1.6 16v. Gaz + benzyna Chciałbym abyście podzielili się waszymi spostrzeżeniami na temat spalania tego auta. Moje auto w trasie przy normalnej jeździe pali 7l gazu, przy dynamicznej ( do 150km/h, z trzema osobami) niecałe 8l, w trybie mieszanym 10l, tylko w mieście...
Samochody Początkujący :: 27 Cze 2015 08:10 :: marseluss_2009 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 450

Oplel Astra H 1,7CDTI - Brak mocy na małych obrotach i dziwne spalanie

Witam Mam problem Z Astrą H z silnikiem Isuzu, problem pojawił się nagle i nie mogę znaleźć przyczyny dziwnego zachowania silnika. Auto zupełnie nie ciągnie na małych obrotach, co jest dość kłopotliwe i niebezpieczne, ruszenie ze skrzyżowania wymaga rozkręcenia silnika do co najmniej 2000 obrotów,...
Samochody Początkujący :: 06 Sty 2016 14:46 :: tzok :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 480

Astra f 1997 1,6 16v dużo pali gazu i szarpie na gazie

Tak jak w opisie moja Astra dużo pali gazu i szarpie na gazie, gdy chcę utrzymać daną prędkość przy np 2tys obrotów. Listwa przeczyszczona. Filtry dobre. Spalanie około 13-16l gazu/100km. Nie jeżdżę zbyt ostro więc dla mnie to straszne spalanie. Co mogę zrobić żeby to jakoś zmniejszyć? Gaz był regulowany,...
Samochody Instalacje Gazowe :: 21 Sty 2015 14:54 :: granda :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 711

problemy ze sterownikiem silnika 6 błędów! astra 1,6 X16SZR

Witam! Posiadam Vauxhalla Astre, jakis czas temu odpalana byla z kabli, niestety zostaly zamienione bieguny i padł alternator, po odpaleniu pojawilo sie za duze napiecie. Po wymianie alternatora i kontrolki ładowania która sie oczywiscie spalila wydawalo sie ze jest ok, ale nie długo. Po przejechaniu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2007 18:53 :: Vauxhall Astra :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4276

Astra 2, Opel, X20EX, Problem z modułem zapłonowym

witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Kwi 2005 21:13 :: pawelsiara74 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 7848

jak odczytać kody błędów astra

Kod Opis kodu 0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102 Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103 Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Cze 2007 15:15 :: kris.sz :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 57834

Astra F - Mid nie działa przy właczonym radiu

Witam, Mam problem z Mid w Astrze F zamontowałem Mida i działa poprawnie, czyli pokazuje spalanie chwilowe /100km podczas jazdy dopóki nie włączę radia ponieważ po włączeniu spalanie przełącza się ze spalania /100km na /h czyli jakbym stał na postoju.
Samochody Początkujący :: 13 Sie 2012 20:24 :: mlody__182 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 768

opel astra 1.7 DTL brak mocy

cześć, ja też mam silnik (1,7 dtl) w astrze. Kiedyś ciężko mi się jeździło, ze względu na brak mocy auta i jego ogólne zamulenie ;) więc postanowiłem trochę auto ożywić. Teraz astra idzie jak przecinak, niesamowicie przyspiesza, po prostu czuć, że ma dużo większy moment obrotowy. na 4 i 5 zwija się cudownie...
Samochody Początkujący :: 28 Lis 2010 14:12 :: crosskx :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 8217

VW Polo mk3 1.9 d 1995 rok duze spalanie

Witam od niedawna jestem posiadaczem tego autka jednakze zaczelo mnie przerazac spalanie w tym samochodzie. Samochód pali w granicach 8,5 litra ropy w miescie. Wtryski sa po wymianie koncówek i regulacji i poniewaz byly naprawde pochrzanione. Brakuje mi juz pomysłow na temat spalania. Dodam ze jezdze...
Samochody Mechanika :: 18 Kwi 2010 18:15 :: ginat :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1563

Opel/AstraF/X16XEL - Opel Atra 97 X16XEL Wysokie spalanie Pb95 przy zimnym silni

Witam. Przeglądałem wiele wątków, ale nie znalazłem żadnego z podobnym problemem do mojego. Posiadam Astre F kombi z 97 roku. Silnik 1.6 16V X16XEL z sekwencyjną inst. gazową . Problem to wysokie spalanie benzyny od uruchomienia aż do momentu gdy silnik się rozgrzeje. Nie potrafię określić w litrach...
Samochody Początkujący :: 30 Paź 2012 09:08 :: QCoo :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1743
123456

Ostatnio szukano: robot silniki kontrolka zamrażarka attiny uśpić podłączenie głośników sharan telefon uszkodzony burzy dekoder multiroom dodatkowy rozładowany akumulator passat kabel minusowy kabel minusowy instrukcja zmywarka ariston
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group