Witam, potrzebuje procedury zdjęcia ogranicznika obrotów w Sprinterze z 2001 roku.
Podczas jazdy zapaliła sie lampka z symbolem mostu rozrządu(pod lampka ABS) i nie gaśnie. Samochód nie wchodzi na obroty. Nie wiem co mogło się zepsuć, proszę o pomoc. Z góry dziękuję:|
Witam, mam taki "mały" problem, czasem sprinter mi zakopci takimi białymi spalinami wcześniej mi się to nie zdarzało, czasami zakopci na postoju silnik potrafi zadrżeć ale tylko chwilowo, problem zauważalny szczególnie przy biegu 1 i 2gim, czasem wydaje mi się że filter powietrza jest zapchany i nie dostaje odpowiednio, ale wymieniałem wszystkie filtry...
Jak chcą zmienić to postawili jakąś diagnozę. Jakie ciśnienie CR podczas kręcenia? Obroty wału sterownik widzi?
Witam. Mam problem z samochodem Mercedes-Benz Sprinter 208CDI rok 2000 silnik 611.987 moc 60kw Auto nie ma siły, na wszystkich biegach jest tak samo. NIe może sie wkręcić na obroty. Zapala się kontrolka oleju oraz EDC. Poziom oleju oczywiśćie w normie. Co dziwne wydaje się jakby reagował na pedał sprzęgła, ale to raczej bez obciążenia. Na luzie za każdym...
Witam. Auto to Sprinter 308D 2.3 D 1998r. Cos pokręciłem przy tych przewodach podnisnieniowych jak demontowałem kokpit. Poslkladalem do kupy, kontrolki świecą, świece grzeje, ale nie kręcił rozrusznikiem. Nie było jakby zasilania na rozruszniku. Wyjąłem skrzyne bezpieczników, poruszałem kabelkami, pyk zakręcił zapalił. Nastepnie chce zgasić i nie moge,...
Cześć, miałby ktoś może schemat (bądź opis, zdjęcie przekrojowe) zasady działania turbiny w Mercedes z silnikiem 2,2CDI o oznaczeniu 651? To nie jest bi-turbo. są w niej dwa obiegi, niskociśnieniowy i wysokociśnieniowy. Jeśli zaślepię przetwornik sterujący obiegiem wysokociśnieniowym samochód ładnie zbiera się z niskich obrotów, jednak trochę mu brakuje...
Witam mam problem ze Sprinterem 313 CDI z silnikiem 651, po wymianie silnika na drugi. Przy bardzo łagodnym przyspieszaniu jest wszystko dobrze, natomiast przy mocniejszym pojawiają się dość mocne drgania, szarpanie które wyraźnie czuć na kierownicy i w kabinie. Nie widać spadku mocy, wkręca się cały czas na obroty. Na postoju w całym zakresie obrotów...
Witam. Dziś szef przekazał mi sprintera 1 generacji. Poruszałem się transitem z 2002r. i nie byłem zadowolony. Niestety jest to auto które swoje przeżyło. Dziś zauważyłem kilka usterek a kilkanaście już naprawiłem. Wstawiłem dziś nową szybę czołową. Wymieniłem olej oraz świece żarowe. Silnik mam 2.3D taki sam stary dobry diesel jak w kaczce. Niestety...
Witam wszystkich. Dzisiaj zarejestrowałem się tutaj bo od jakichś dwóch miesięcy mam problem z moim 413 cdi. Zaczęło się od ciężkiego odpalania przy zimnym i z czasem przy rozgrzanym silniku. Drugi problem jaki był zauważalny to gasnący silnik podczas jazdy (zawsze pod górę, obroty powyżej 3000 i ciężki ładunek na pace) gasnął , przekręcałem kluczykiem...
Witam wszystkich, Mam problem z moim Sprinterkiem a mianowicie brakuje mu mocy. Wkręca się tylko do 3200tys obrotów falują mu obroty i osiąga góra 90 km/h. Czasami gaśnie na skrzyżowaniu Po diagnozie komputerowej wymieniłem czujnik wałka rozrządu przepustnice filtr paliwa i powietrza. Po wymianie przepustnicy został tylko jeden błąd: P2112 Throttle...
Zacznę jeszcze raz. Mam Sprintera 515 CDI i po przejechaniu 1000 km od zakupu (z drugiej ręki) zaczęły się problemy z brakiem mocy. Wymienione zostały już wszystkie możliwe części tzn EGR, przepływomierz, regenerowane turbiny, czujnki (wszystkie) kupa kasy poszła w auto. Czujniki podmieniałem ze sprawnego sprinterka tego samego modelu (pedał stopu i...
Witam serdecznie, mam problem z Sprinter 312d z 99r. Dwa lata temu miałem awarie tego samochodu, po ponad 2 miesiącach odwiedzania różnego rodzaju magików okazało się że padł immobilizer co powodowało że samochód nie chciał odpalić. Immo zostało usunięte. Samochód odpalał. Oczywiście wszystkie teorie że pompa, nastawnik itp zostały obalone. Po tym incydencie...
Witam. Mam Taki problem z skrzynia w sprinterze. Na zimnym oleju tego nie ma, po rozgrzaniu oleju jak skrzynia wbije 4 bieg obroty spadaja do ok 1200, a całe auto wpada w wibracje, tak samo jak wrzuci później 5 bieg. Jeżeli wciska sie gaz i przyśpiesza to wibracje nie sa odczuwalne, tylko podczas jazdy z stalą prędkością i hamowaniem przed światłami....
Witam. Mam problem z moim sprinterem. Podczas jazdy zapalila się kontrolka EDC i auto zgaslo. Podłączyłem pod komputer błędów było dużo. Po skasowaniu auto odpala ale po ok 15sekundowym kręceniu. Żadnych błędów teraz nie wywala. Ciśnienie na listwie na wolnych obrotach waha się w granicy 330-360 bar. Wymieniłem oringi na regulatorze ciśnienia na listwie....
Witam , to mój pierwszy post na forum szukałem podobnego problemu na forum lecz nic nie znalazłem . Mam problem ze sprinterem 311 CDI z 2005 roku, auto gaśnie podczas jazdy i nie chce zapalić, rozrusznik nie kreci się po kilku próbach kluczykiem czasami po 5 , czasami po 20 samochód odpala i jedzie dalej czasami po takim odpaleniu nie może wejść przez...
Witam i proszę o pomoc mam Sprinterka z silnikiem 2,2 110k ,po jakimś czasie podczas jazdy zapalają mi się 3 kontrolki ABS I ASR/ESP jednocześnie po ok. 2 sek. czerwona kontr. EDC, wszyskie lampki świecą do czasu wyłączenia silnika, obroty silnika są bez zmian, po ponownym zapaleniu lampki gasną i wszystko jest ok. po jakimś czasie znowu się zapalają.Czy...
Witam wszytkich mam taki przypadek ze sprinterkiem 2.2 CDI 05r. mianowicie w samochodzie robiłem głowice + wtryski po tej naprawie samochód ładnie chodzi odpala ma moc lecz jest problem podczas hamowania silnikiem powiedzmy gdy wskazówka od obrotów silnika z chodzi w dół około 3000rpm zapala się kontrolka EDC i wóz gaśnie wystarczy podczas jazdy wyłączyć...
odśw temat... mam sprinterka 313cdi 04 rok... 220tys/km... do tej pory wszystko ok... zrobiło sie tak... jadac pod obciazeniemtzn gora załadowany cieply i zimny bez roznicy ujmujac gazu silnik gsanie.... podczas jazdy wysprzeglam odpalam i jade dalej az do momentu ujecia gazu. dzieje sie tak gdy obroty spadna ponizej 2000. oczywiscie edc swieci od chwili...
Zrób diagnostykę, zaglądnij w parametry. Ciśnienia, synchronizacja, obroty.
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Jaki silniczek krokowy w golfie lamerze? Idź ty w pizdu z tego forum, jak nie silniczek krokowy w golfie, to potencjometr na pedale gazu z corsie B albo reset kompa ABS w sprinterze. O rozmonowywaniu głowicy młotkiem nie wspomnę.
Witam , mam taki problem z moim sprinterem 208 2.2 cdi pomóżcie bo nie wiem już co wymieniać jakiś czas temu stracił moc, nie słychać turbiny... trochę lubi zakopcić np. na trójce powyżej 3tys/obrotów wymieniłem już w nim pompę wysokiego ciśnienia, oraz niskiego, zawór ten pod plastikiem filtra powietrza, który otwiera turbinę... poprawiło sie na chwile...
Witam Koledzy, pomóżcie mi naprawić tego sprinterka 315, bo odchodzę już od zmysłów, a ile w niego wpakowałem, to sam już nie wiem.Traci co jakiś czas moc, nie dymi i rzadko pokazuje kontrolkę. Akcja dzieje się przeważnie na 6 biegu przy dłuższej jeżdzie, na obrotach około 2000 do 2100, przy prędkości około 'ciut' pow. 80km/h, poprostu, po chwili tak...
Witam. Jestem tutaj nowy także ze wszelkie błędy z góry przepraszam. Mam problem z Mercedesem Sprinterem W902 208 CDI z 2000 roku czyli po pierwszym lifcie, auto bez zaawansowanej elektroniki i większości systemów, nie ma nawet ABS czyli to prosty koń pociągowy. Wczoraj podczas jazdy wieczorem, przy włączaniu się do ruchu, przy dodawaniu gazu auto zamiast...
potrzebuje numeru do mojego sprintera Bardzo dokładnie swojego Sprintera opisałeś. Tak więc proszę bardzo: to jest pierwszy lepszy 312 (a jest takich stron co najmniej kilkanaście) Z immobilizerem, bez immobilizera, MSA15, MSA25, ze stabilizacją obrotów, bez stabilizacji obrotów, z obniżoną emisją spalin - sam sobie przejrzyj (nr na obrazku 35) i wybierz...
Witam Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, nie wiem czy wybrałem odpowiedni dział do tego tematu więc z góry proszę moderatora o nie usuwanie tematu ,tylko przeniesienie w odpowiedni dział. Potrzebuję Waszej pomocy w próbie adaptacji sterowania dodatkowej nagrzewnicy oryginalnym panelem climatronik w samochodzie MB Sprinter 906 a mianowicie: W...
witam Mercedes Sprinter 313 cdi 2007. Kody bledow w sterowniku p0105 (cisnienie atmosferyczne miedzy component B5/1 oraz component N3/9 nieprawdziwe) oraz p2514(podgrzewacz odmy - linia sygnalowa zaklucona) brak mocy itp. po urochomieniu silnika czujnik cisnienia doladowania pokazuje cisnienie przez okolo 10 sek a potem 0.8bara niezaleznie od faktycznego...
sprinter 413 monitoring ciśnienia rail P1187 KOMPUTER POKAZUJE taki błąd wymieniłem regulator ciśnienia , sprawdziłem filtr paliwa ale w dalszym ciągu auto gaśnie przy dodaniu gazu i rozpędzaniu auta powyżej 2000 obrotów , na luzie auto zapala i chodzi normalnie , wchodzi na 3000 obrotów i jest ok , gaśnie tylko przy ruszaniu powyżej 2000 obrotów ,...
Witam Od kilku dni mojego sprintera dręczy pewna przypadłość. Mianowicie, po uruchomieniu silnika ( zwłaszcza rankiem, lub po długim postoju gdy ostygnie ) Włącza się kontrolka świec żarowych. Oczywiście po przekręceniu zapłonu kontrolka świec żarowych gaśnie, lecz ponownie zaświeca po około 20 sekundach od uruchomienia. Gaśnie dopiero po około minucie...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
jak w tytule sprinter z 2001 roku ,silnik chodzi bardzo twardo (jakby chodzil na 3 cylindry zludzenie) silnik mechanicznie ok kompresja i rozrzad ok,obroty tylko do ok 3000 tys , kontrolka EDC sie nie zapala , po diagnozie KTS-em brak jakich kolwiek bledow , cisnienie na szynie wolne obroty 34000HPa , 2000 obr- 40000 HPa , 3000 obr - jakies 60000 tys...
Witam mam problem ze sprinterem 2,2 cdi gasł mi najpierw na wysokich obrotach i mocno przy tym kopcił,potem już na niższych obrotach i w końcu nie szło go odpalić w silniku było słychać jakby metalowe stukanie.No i jak trochę ostygł jest ok,zrobiłem ponad 700 km,tylko boje się żeby problem się nie pojawił znów.Na jednym komputerze pokazało ze są 3 wtryski...
Witam. Mam sprintera 2,2 cdi tiptronik z 2005 roku.Samochód pali na dotyk,wchodzi na obroty,moc ma jak trzeba ale silnik dostaje dziwnych wibracji.Gdy zwiększymy obroty wibracje się zmniejszają.Największe są na biegu jałowym aż drży kabina.Poduszki silnika są ok. a poduszka skrzyni pomomo ze była dobra zostala wymieniona na nową-orginał mb.Koła dwumasowego...
Witam, nie tak dawno temu mechanik wymieniał mi "podkładkę" pod wtryskiem... wszystko ładnie pięknie śmigało do dziś, chociaż nie wiem czy to od tego... dziś dwa razy na wolnych obrotach zgasł mi silnik co sie mi jeszcze w tym sprinterze (2000r. 208 cdi 2.2) nie zdarzyło, tak jakby sie zadławił bul bul i zgasł drugi raz jak odpaliłem to samo... nie...
Witam. Niedawno kupiłem mercedesa sprintera i niepokoi mnie trzesienie silnika i calej budy. Jest tam silnik 2.2 CDI 130 km (model 313). Skrzynia biegów tiptronic, sześć biegów. Auto jeździ dobrze, ma dużą moc. Ale bardzo mocno trzęsie na wolnych obrotach. (wygląda to na uszkodzenie poduszki pod silnikiem, albo pod skrzynią biegów, ale to nie to. Bylo...
Witam Posiadam sprintera 211 rok 2008 silnik 2.2CDI W906 przebieg 178.000km Od dłuższego czasu dzieję się coś dziwnego i nie wiem jak sobie z tym poradzić - chodzi o pracę silnika. Czasami gdy w trasie (mieszkam w górach) i na dłuższym odcinku pod górkę depcząc dosyć porządnie pedał gazu po odpuszczeniu gazu słychać iż silnik pracuje innaczej - mianowicie...
Witam, czy ktos wie od czego moze byc ta kostka? Auto sprinter 2.2 cdi 2008r 906 silnik 646 biturbo wczesniejsza historia auta noe znana, problem polega na tym, ze odcina turbiny przy hamowaniu silnikiem, ale tylko przy niskich obrotach, ponizej 2tys. Egr podmieniany i jest ok, wszystkie czujniki zmienione na nowe, SD robione adaptacje i testy, nie...
Witam, mam problemy z Mercedes sprinter 313cdi silnik 2.2 129KM. 2003 rok. A mianowicie że skrzynia biegów Sprintshift. Gdy odpalę samochód włączę Skrzynię na A samochód czasami nie chce ruszyć, dopiero przy obrotach ponad 2 tys szarpnie i czasami zgaśnie. Po ponownym odpaleniu czasami 2-3 razy samochód już fajnie rusza z minimalna dawka gazu. Można...
No wiec tak. Zawor EGR zaslepiony, przy okazji naprawiony przewod podcisnienia. Bez zmian. Po wyczyszczeniu wtyczki od tego czujnika na drugim wtrysku udalo sie zmierzyc opornosc, wynosi 180ohm, przy krecacym sie slniku nic sie nei zmienia opornosc dalej wynosi 180ohm. Podlaczalem sie z dioda zeby zobaczyc czy sa podawane impulsy, napiecie jest ale...
Mam 308 cdi 2001r 80KM i muszę go troszkę zmodernizować bo niestety ale drożeje paliwo. A więc tak zastanawiam się nad zmianą skrzyni biegów na szóstkę ale nie wiem czy będzie pasowały mocowania i jestem ciekaw czy w sprinterach cdi po 2000r. wszystkie skrzynie miały takie same przełożenia? Strasznie denerwują mnie obroty przy 100 km/h silnik ma 3000...
Mam problem z webasto i niewiem dokładnie co to moze być lub co można by bylo wymienic żeby funkcjonowało moje webasto zapala się słychać też szum połyka ale jak wejdzie na obroty to automatycznie się wyłącza po chwili startuje .Proszę o pomoc jeśli ktoś już coś takiego miał pewnie wie jak najprościej zlikwidować usterke. :|
Budowa wnętrza tej blokady nie jest skomplikowana - wystarczy że zwrócisz uwagę żeby oba "trybiki" były w pełnym zazębieniu w całym zakresie obrotu kluczyka. Trzpień blokady ma podwójne zabezpieczenie przed wysunięciem, tak więc jeżeli niczego nie zgubiłeś to raczej nie ma możliwości żeby doszło do jakiejś niespodzianki w czasie jazdy.
Witam, Szukalem na forum ale nie znalazlem podobnego problemu. Moj Sprinter 211 rok 2004, ostatnio zaczal miewac problemy z wiekszymi wzniesieniami a dzisiaj rano nie moglem ruszyc. Normalnie mozna go odpalic, pracuje normalnie na wolnych obrotach ale jak doda sie gazu to od razu zapalaja sie kontrolki ESP I EDC i silnik gasnie. Sprawdzilem wszystki...
Witam, Okazało się że pompa paliwa w baku nie pracowała w ogóle. Podłączyłem ją na krótko i zaskoczyła. Teraz po przekręceniu kluczyka słychać że działa jednak auto dalej nie odpala. Kolejnym etapem musi być zmierzenie ciśnienia na pompie wtryskowej bo na mój rozum jak nie dostawała paliwa to mogła się uszkodzić lub zatrzeć z pracowania na sucho.. W...
witam, mam mega zagadkę a mechanicy wskazują coraz ciekawsze rozwiązania oczywiście kosztowne a problem jak jest tak jest nadal, może ktoś z was panowie i panie wskaże przyczynę zanim wyląduje w psychiatryku :cry: autko to sprinter 311cdi z 2003r. silnik 2.2 problem: autko pali na dotyk zawsze, jednak gdy temperatura powietrza spada poniżej zera tak...
Witam czy wie ktoś jak ściągnąć blokadę prędkości i gdzie ona się znajduje skrzynia cztero biegowa prędkość maksymalna 120 km wydaje mi się ze względem prędkości obroty silnika są za duże porostu maksymalnie i dlatego chcem rozwiązać problem bo szkoda mi silnika
Plakiem kolego spróbuj . Odpal auto weź plaka i psikaj na kolektor, jeśli obroty urosną to nieszczelność wykryta. Spróbuj jeszcze odpiąć przepływomierz powietrza i zobacz czy ma więcej mocy.
obroty silnika i ciśnienie paliwa jak nie zapala jakie jest?
Witam, posiadam sprintera 2.9 122km 98r w aucie od jakiegoś czasu dziwnie pracuje silnik, odpala na dotyk, ma moc, nie ubywa płynów, ale po odpaleniu (czy zimny czy ciepły to jest tak samo) pracuje równo ale tak dziwnie rechocze coś w silniku, jak dodam delikatnie gazu to zaczyna nierówno pracować, trochę tak szarpie silnikiem i jakby mocniej rechocze...
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
Wszystkie wasze sugestie są bardzo trafne i wskazują na rzeczy które żeście wymienili aczkolwiek najbardziej zaskakuje mnie sytuacja że auto przy zastosowaniu sekwencji przekręcenie zapłonu i 0.5 obrotu rozrusznika wyłączenie zapłonu kolejne załączenie zapłonu i odpala od strzała gdyby wszystkie rzeczy o których piszecie typu ciśnienie wtryski inne...
Witajcie . Czy jest jakiś magik co zna dobrze te silniki i pomógł by mi wyjaśnić temat smarowania w tym silniku? Moje pytanie jest odnośnie zaworów dopowiadających za smarowanie podzespołów . Z tego co wiem są dwa jeden duży metalowy drugi mniejszy i górę ma plastikową jeden wiem ze odpowiada za chłodzenie tłoków a drugi ?za co on jest odpowiedzialny...
Ciśnienie sprawdzę już jutro, przy kręceniu rozrusznikiem jak chciałem go odpowietrzyć silnik kręci równo żadnych dziwnych przeskoków. Tak błąd Cylinder 2 - błąd wkładu / równowagi (wyważenia). W parametrach gdy komputer sobie oblicza prędkość tłoka(nie wiem jak to dokładnie nazwać) wygląda to mniej więcej tak: 1. 8 obrotów 2. -35 obrotów 3. -4 obrotów...
Witam wszystkich , mam podobny problem nastawnik mi świruje i ustawić się nie może, odczuwalne od 2000 obrotów. Brak błędów czujniki powymieniane , Turbo nowe wtryski .ten sam obiaw miałem w zeszłym roku o tej porze przy niskich temperaturach. Czy ktoś miał taki obiaw ? Bądź podobny Pozdrawiam
Tak mam powód.od 3 lat szukam przyczyny na odcinanie paliwa w czasie jazdy. Pytam bo samochód po odpaleniu wchodzi na max 2800 obrotów.po 10min na wolnych obrotach i wciśnięciu gazu nagle wchodzi do 5 tys. Odcinanie w czasie jazdy polega na 2.3.4 sekundowym braku mocy ale najlepsze w tym wszystkim jest to ze moge jezdzic czsem miesiac bez objawow a...
Witam wszystkich. Mam następujący problem. Mesiek Został przerobiony z automatu na manual. Problem polega na tym że komputer przełącza sie w tryb awaryjny, na wolnych obrotach chodzi nierówno i obroty nie przekraczaja 3,5 tyś na biegu jałowym i ok. 3tyś podczas jazdy. Jeden z mechaników stwerdził że komputer "nie widzi skrzyni". Jakieś tam błędy znalazł...
Przy wciśnięciu 20% gazu silnik wchodzi na 100%obrotów,pozostałe uchylenie gazu nie powoduje zmiany,tak samo jest w druga stronę,silnik zejdzie z wysokich obrotów dopiero wtedy ,gdy puści się gaz do zera.
Witam. Sygnał dochodzi z czujnika obrotów wału korbowego(po lewej str. silnika)do komputera silnikowego i później do zegarów.
Podobny problem Po wymianie skrzyni z tiptronica na manual Przekłamuje zaniża o 1/3 impulsy na przekładni tiptronic 6 na jeden obrót wała manual 4 na obrót wała Jak skorygować ? eeprom 93c66 sczytany Może ktoś posiada wsad do licznika skrzynia manual ?
Witam mam mały problem z czarnym dymem. Jak nim jade to odrazu jak wchodzi jakies obroty sadzi czarnym dymem.Przeczyściłem przewody do turbiny, i z intercoolera do turbiny.Max obrotów 4,5tys.Tez jest tak że jak wcisne gaz i powyzej 2tys obrotów to przewód od kolektora do intercoolera pęcznieje.Co to może być za przyczyna że tak czarnym mocnym dymem...
Witam. Mam sprintera maxi 310d z 99r przebieg 390,000. Auto jedzie tylko 130km/h. Od początku jak go kupiłem. Jaka może być tego przyczyna. (Kaganiec)???. Jest jeden szkopuł. Nie mam obrotomierza ale wydaje mi się, że przy 130km/h obroty są już dość wysokie.
Witam jak temacie sprinter 308cdi problem występuje przeważnie przy ok 2000 obrotów,zaczyna jakby go odcinać.Raz spada z obrotów,raz ciągnie normalnie.na biegu jałowym tez to występuje wcisnę gaz do spodu dojdzie do 2000obr odetnie na chwile i dalej się wkręca ale tylko do 4200obr dziwne?Edc zgłasza tylko jeden błąd świeca żarowa cylinder trzeci,ale...
witam mam problem ze sprinterem 313 mdel 906 z 2006 roku . mianowicie samochod po opdpaleniu jedzie przez pare sekund idealnie a potem brak mocy ledwo co wchodzi na obroty predkosc max to 90 km/h . Komputer zdiagnozowal czujnik turbiny wymienilem i nic i caly czas jest blad czujnika temperatury za filtrem czasteczek pokazuje non stop 1200 stopni . filtr...
Witam, mam pewien problem tym razem z Mercedesem Sprinter 212 z 2001 silnik 2.9 licznik z tachografem. Problem polega na tym, ze nie działa obrotomierz. Sprawdzając w CDIFie parametry to ECU widzi obroty, czyli czujnik jest ok, a obrotomierz nie reaguje w ogóle. Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie ok. na zdjeciu jest płytka od obrotomierza, w zaznaczonym...
Witam, mam sprintera 2004 tiptronic 6 Biegów. Problem polega na tym, że przy jeździe na automacie przerwa pomiędzy zmianą biegów jest za duża, silnik wyje jakieś 1-2 sekund zanim skrzynia przerzuci na wyższy bieg, a powinien przerzucić bieg w mgnieniu oka. Często jest tak, że sam przerzuca z trybu automat na tiptronik. Na tiptroniku jakoś idzie jechać...
Witam, mam sprintera 2004 tiptronic 6 Biegów. Problem polega na tym, że przy jeździe na automacie przerwa pomiędzy zmianą biegów jest za duża, silnik wyje jakieś 1-2 sekund zanim skrzynia przerzuci na wyższy bieg, a powinien przerzucić bieg w mgnieniu oka. Często jest tak, że sam przerzuca z trybu automat na tiptronik. Na tiptroniku jakoś idzie jechać...
Czesc.Jestem w posiadaniu mercedesa sprintera 313cdi 2005r problem w tym ze w silniku podczas przyspieszania wydobywaja sie stuki metaliczne gdy silnik jest zimny stuki sa mniej slyszalne,pozatym silnik na wolnych obrotach pracuje normalnie. Wielkie dzieki za porady.
Witam wszystkich specialistow. Prosze o porade: Sprinter ma duze cisnienie pod korkiem paliwa.Przy rozruchu wymaga kilkuminutowego krecenia zeby odpalil. Po odpaleniu , po kilkunastu sekundach pomimo deptania w pedal gazu silnik gasnie. Coraz zadziej udaje sie go odpalic tak zeby nie gasl. Jesli nie zgasnie w ciagu kilkunastu sekund silnich wchodzi...
Sprinter 413 CDI nie można go zapalić ani zimny czy też ciepły zapalony na zaciąg chodzi bez problemów tylko przy dużym obciązeniu i niższych obrotach np.70km/na 5 biegu wtedy gaśnie.Może ktos podpowie co to może być
Witam Dziwne zachowanie się kontrolek w liczniku może świadczyć o złej lub braku komunikacji linii CAN. Zła komunikacja CAN może wpływać na pracę silnika. Aby sprawdzić max. obroty silnika na postoju, należ najpierw wcisnąć pedał sprzęgła a następnie gazu. Obroty powinny osiągnąć 4000 - 4500 obr/min.
Witam, W moim sprinterze nie mam mocy. w momencie dodania gazu ma spozniona reakcje i nie ma mocy. Podjezdzajac pod mala gorke jade 15km/godz a obroty powoli ale siegaja do 4500. Podlaczylem komuter - pokazalomi ze mam problem na pierwszym wtrysku - wymienilem wtrysk a blad skasowalem i przejechalem sie, bylo dobrze. do czasu. Ponownie ten sam problem,...
Mercedes Sprinter 2.9 TD 1997. Samochód przerywa w czasie jazdy. Szczególnie przy rozgrzanym silniku. Do tej pory został wymieniony tylko czujnik obrotów wału korbowego nic nie pomogło chociaż komputer nie pokazuje już błędu tego czujnika. Bardzo proszę o wskazówki gdzie szukać usterki. Pozdrawiam
Witam mam Mercedesa Sprintera 412 98.r który mam problem z odpaleniem.Jak zresetuje komputer odpala ale strasznie ciężko chodzi i wogóle nie raguje na gaz. Jak dam na krótką mase do białego kabla który reguluje gazem odpala i wchodzi na maxymalne obroty bo daję pełen prąd.Jaka może być przyczyna że nie chodzi normalnie i nie raguje na gaz. Z góry dziękuję.
Witam mam Mercedesa Sprintera 412 98.r który mam problem z odpaleniem.Jak zresetuje komputer odpala ale strasznie ciężko chodzi i wogóle nie raguje na gaz. Jak dam na krótką mase do białego kabla który reguluje gazem odpala i wchodzi na maxymalne obroty bo daję pełen prąd.Jaka może być przyczyna że nie chodzi normalnie i nie raguje na gaz.
przepraszam za opis jestem początkujący na forum jest to mercedes sprinter 316cdi 2.2 td rok produkcji 2002 jeżeli niema tam prądu i tak jak mówisz że jest podłączony do EDC. to może być przyczyną błąd w komputerze i blokować moc silnika? po uruchomieniu auta obroty max to 3 tys. nie idzie dalej wcześniej świrował z 2,5 tys. na 4 tys., zauważyłem ze...
Mam taki problem od jakiegoś czasu.Autko jak przyśpiesza powyżej 2000 obr to potrafi tak sobie jakby przerwać .tzn jak by ktoś na sekundę wyłączył prąd:) ale jak minie mu to to jedzie normalnie bez żadnych zastrzeżeń.,spalanie w normie.nie dymi,Pali na przysłowiowy dotyk rozrusznika, ale nawet na postoju jak go wkręcam na obroty to potrafi obrotomierzem...
Witam. Problem jak w temacie. Kupiłem Sprintera stał trochę czasu i kiedy zacząłem go użytkować zaczęło lecieć ze siemeringów przy półosiach (tylnego mostu). Kupiłem części i zawiozłem auto do "mechanika". "Mechanik" majac problem ze zdjeciem piasty (ograniczony przez krótkie kable czójników ABS i zapieczone czujniki) nie mogąc ich zdemontować obciął...
Witam Posiadam sprintera 313 2002r blaszaka średniego, nie wiem jakie przełożenie mam mostu ale przy 120km/h jest 3 tys obrotów. Ostatnio zauważyłem że auto pije mi więcej prawie 14 litrów w trasie na pustym i z powrotem z nieciężkim ładunkiem (meble) jadąc delikatnie średnio 120km/h pali więcej niż kiedyś. Jakiś czas temu wydmuchało mi 3 wtryskiwacz(odkręciła...
Witam. mam problem ze sprinterem 311. Automat rok 2008. Po zmianie biegów przy dodawaniu gazu pojawiaja się wibracje. Przy jeździe ze stałą prędkością faluje wskaźnik obrotów, mimo, że prędkość jest stała on pokazuje jak by ktoś dodawał i odejmował gazu. Wibracje są coraz częstsze. Olej zmieniany co 30 tyś km. Problem sie nasila. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Witam serdecznie Do Marcin_ca1 Mam podobny przypadek co ty,posiadam Sprintera 212 D 96 r.Również podłączyłem zaworek z tyłu pompy wtryskowej do + aby w ogóle odpalił i tak jeżdżę już trochę(bez pełnej mocy tzn nie wchodzi na wysokie obroty coś tak maksymalnie do 1,7tys), wcześniej miałem podobny przypadek w drugim sprinterku 212d ten sam model tylko...
Witam! Sprinter 315CDI, 2007r, karetka więc trzeba pomóc :) Ogólnie problem z trudnym rozruchem, regenerowane wtryski - podobno są ok choć niby rezystancja za duża - jest 200k a powinno być koło 40k - choć tu nie za bardzo wierzę w pomiar oporności. Próbuję go diagnozować KTSem - wiesza się przy próbie komunikacji z silnikiem, z innymi modułami gada...
Witam. Mój Sprinter dotąd był w stanie idealnym, nagle zaczął kopcić na biało. Sytuacja była o tyle dziwna, że początkowo ani nie ubywał olej, ani woda, nie było oleju we wodzie, ani wody w oleju a jednak kopcił. Jednak nie kopcił cały czas, na wolnych nie kopcił wcale, zaczynał kopcić na biegu jałowym przy wysokich obrotach. Myśleliśmy, że to niesczelny...
Mercedes sprinter 1998r. 2,2 nie odpala jak jest zimny. w momencie jak odpalam go w inny sposób,pochodzi dosłownie 4 sekundy i już pali z pół obrotu bez problemu, dopóki nie ostygnie znowu. W okolicach filtra i pompy wtryskowej szczelność ok!!! Błędy wykasowane.
Sprinter 416 cdi 2003r ,5 cylindrow. Przy pelnym obciazeniu silnik gasnie,blad to za niskie cisnienia paliwa na szynie. Usterka nastepuje przy max obciazeniu silnika,cisnienie spada do 900 bar,a na niskim cisnieniu 4.5 bar. Usterka nastepuje niezaleznie od temperatury silnika. Wymienione : Regulator cisnienia czujnik cisnienia na szynie i niskiego cisnienia...
witam ponownie i problem rozwiązany okazało sie że to bardzo niespotykana rzecz jaką jest pompa wysokiego ciśnienia na komputerze wyszło ze w trakcie jazdy pompa przy wciśnieciu gazu do podłogi na przykładowo na 4 biegu przy małych obrotach (mulenie ) potrafiłą sie rozsczelniać czego nie można było wykryć na wolnych obrotach bez jazdy przy podłączonym...
napewno posiada ponieważ 313 były produkowane od 2000r. z silnikiem 2,2CDI 127km. Zwracam honor, wszystkie Cdi posiadały EGR, ale objawem jego zepsucia jest niska moc, i nie wkręcanie się na maksymalne obroty (3.5 tyś obrotów, a powinno być +/- 4 tyś), awaria waku pompy objawiała by się też słabym wspomaganiem hamulców, niemożnością włączenia zamkniętego...
Witam 1. Po wizycie w serwisie mercedesa stwierdzono uszkodzenie Akumulatora podciśnienia i stwierdzono że bez jego wymiany nie ma możliwości dalszej diagnozy koszt z wymianą 1700 zł poinformowali mnie że jest to nieszczelne mimo że mówiłem że to nie prawda .... 2. zamówiłem z gwarancją przesyłką i fakturą z allegro za 60 zł jednak nie dało to żadnego...
Witam jechalem ostatnio sprinterem po czym zapalilo mi sie kilka kontrolek na liczniku m.in. olej, świece i kilka innych. Obrotomierz nie wskazywal obrotów tylko spadl w pozycji "0", podobnie temperatura cieczy, nie bylo wskazania. Jechalem jeszcze kilka kilometrów bo nie bylo gdzie sie zatrzymac po czym zgasilem silnik celem sprawdzenia poziomu oleju....
Dziękuję . A tak prz okazji może będzie komuś wiadomo co jest powodem że czasami silnik niema mocy, 3000 obrotów max, czasami również jak się zatrzymam wyłącze stacyjkę i pochodzi na wolnych obrotach to wszystko przechodzi. Ktoś mi powiedział że jak zmienię olej to powinno przestać. Dzięki za każdą pomoc
Hamman Dodano po 4 Witam, mam ten sam problem, po włączeniu obiegu zamkniętego samochód (Sprinter 413) traci moc, wchodzi w tryb do 3tys obrotów. Czy macie jakiś pomysły
Podeślij mi swój adres na pw. W związku z tym, że czas prezentów zredagowałem opis montażu i zamieszczam dla potomnych. Bierzcie i korzystajcie z tego wszyscy. P.S. Jak pomogłem - dajcie punkty. Dziękuję. Kwestia tempomatu wygląda tak: Dokładałem tempomat do Sprintera 313CDI z 2007 r. Kupiłem manetkę tempomatu razem z przełącznikiem wycieraczek i kierunków,...
w moim mietku 212, 29turbo 97r jest problem z ogrzewaniem a dokładnie z nawiewem.Na wylocie jest powietrze gorące ale bardzo słabo wieje chociaż wentylator ma duże obroty.Mam wrażenie,że w czasie jazdy bez włączonego wentylatora jest lepiej.Ktoś powiedział,że mam angielski wentylator ,czy to jest prawda ?Niech ktoś podpowie.
mercedes sprinter 219cdi rok 2000 ma najechane 370 tys odpala pieknie, ma moc, wchodzi na obroty bez problemow (turbina wymieniona) ale bierze wode i olej Na trasie 1500 km trzeba mu bylo dolewac co jakis czas kilka litrow wody i wzial ze trzy litry oleju woda w chlodnicy czysta - bez oleju auto dymi z lekka szaroniebiesko nawet jak sie naleje wody...
Witam. Mam problem z Mercedes Sprinter 211 model 906, rok produkcji 2006, przebieg 290000km. Podczas normalnej jazdy ( tzn. kręcony max do 3200 obrotów i praktycznie pusty ) nagle odcina moc i zaczyna głośniej "chodzić" ( słychać tak jakby wydech się przepalił ). Gdy zatrzymam się, zgaszę silnik i zapalę od nowa wszystko jest ok, tzn. ma swoją normalną...
Witam wszystkich.Mam problem ze sprinterem 308 cdi 2002 rok druga generacja mianowicie zaświeca się EDC powyżej 2000 obrotów silnika podczas jazdy.Diagnozowałem auto auto comem i wychodzą następujące błędy:w silniku-ograniczenie mocy przez system ESP,oraz czujnik prędkości własnej.A z systemu ESP :51CF kabel czujnika przyspieszenia bocznego,51AF CAN...
Witam! Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI. Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali -Wymieniony filtr paliwa - wyjęte i sprawdzone wtryski - wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar - podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe) - podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy) - nowy czujnik ciśnienia na...
Moim zdaniem wszystko wskazuje na jakieś niewyważenie elementu wirującego ze strony silnika skoro dzieje się to powyżej jakichś obrotów a nie prędkości auta. Czy na luzie podczas dodawania gazu też tak się dzieje powyżej pewnych obrotów ?
Więc tak, auto zostało przewiezione lawetą do serwisu, tam po podłączeniu pod komputer pokazało kilka błędów (niestety nie wiem jakie dokładnie), potem tamtejszy mechanik bawił sie z nim z 3 godziny, auto odpaliło i zgasło, po kolejnej godzinie odpalało ale przy ok 3000 obrotów gasł, mówił cos o wtryskach, potem o pompie paliwa, na końcu o złym ciśnieniu...
Przy dodawaniu gazu z okolic turbiny wydobywa się głośny gwizd. Gwizdanie jest przy obrotach 2000-3000 tyś, potem zanika. Sprawdzona strona zimna, rury, intercooler. Został wymieniony pasek klinowy wielorowkowy i rolki. Gdy w turbinie zostanie podniesione cięgno od gruchy do góry i w tej pozycji zostanie przytrzymane to cichnie. Turbina została rozebrana...