sprzet naglosnienie

Znaleziono około 135 wyników dla: sprzet naglosnienie
Podstawowa forma zapytania: sprzęt nagłośnić
  • Naglosnienie sali telekonferencyjnej

    Witam! Moze ktos ma pomys na sprzet, naglosnienie lub ustawienie setup-u dla sali konferencyjnej na ok 40 osob (kubatura ok 150m2). Przewaznie organizowane sa telekonferencje, wiec podlaczenie do linii telefonicznej. Testowalem juz telefony konfeencyjne, niestety jakosc jest nie najlepsza, echo oraz...

    Technika Sceniczna i Studyjna WCHPikus   30 Lis 2009 07:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 776
  • Naglosnienie dla zespolow muzycznych lub DJ

    Czesc.Gram w zespole muzycznym ,potrzebuje kupic sprzet naglasniajacy bardzo dobry,ponad przecietny o mocy 2.000 W na strone. Mieszkam w Chicago mam dostep do calej gamy dobrego naglosnienia co wybrac kolumny actywne np.Mackie SA1232 i subwoofer actywny SWA1801 czy moze Yorkville U15B i subbwofer...

    Co kupić Archiwum Adam Bukala   07 Sty 2006 15:40 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1725
  • Sprzet na koncerty w malych pubach

    Witam. Powiem krotko- wraz z moim zespolem chce kupic sprzet na naglosnienie wokalu do malych/srendich pubow i na proby. Nic wypasionego i super mocnego, byleby dalo sie grac. Nasz budzet to 1500 zl. Najbardziej interesowalby nas powermixer + 2 kolumny. Czy takie rozwiazanie byloby w miare dobre? Czy...

    Nagłośnienie Estrada dj_maty   16 Sie 2007 19:55 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1351
  • Naglosnienie calego domu. Z jednego wzmacniacza 26 glosnikow

    Witam ponownie odnosnie kabli tak jak pisalem wczesniej Kazde pomieszczenie ma po 2 pary kabli o przekroju 2 mm2. Dlugosci tych kabli sa rozne, najdluzsze maja kolo 20m najkrotsze kolo 5m, ale najwiecej jest miedzy 12 a 15m i sa to kable CCA. Zakladajac ze nie chce stosowac wzmacniacza 110V...

    Nagłośnienie Domowe Herethic   01 Lut 2012 23:02 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2147
  • Nagłośnienie auta. Ford Escort. Kwota około 2000 zł.

    musisz jeszcze dodac czy dobre radio dobry wzmacniacz i dobre głosniki a o subie to juz nie wspomne :) wtedy najlepiej dwa wzmaki pod system przedni jesli ma byc dobry i osobny dla suba :) ja inwestuje zawsze w nowy sprzet mam wtedy gwarancje i nie zostane na lodzie jesli cos nawali wiadomo ze sa servisy...

    CarAudio Ogólne B_A_R_T_E_K_120   05 Mar 2007 22:12 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2261
  • Naglosnienie sali tanecznej 36m2 co kupic??

    Witam Sprzet czesciowo moze byc uzywany. Jesli chodzi o satelity HK to jest to model PR:O 10X ktore chcialbym napedzic t.amp 1050 ktorego jestem posiadaczem. Na aukcji znalazlem taki zestaw uzywany ale zakladam ze moze byc za slaby.. Pozdrawiam

    Nagłośnienie wojte55555   28 Gru 2014 13:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 777
  • [Sprzedam] Komplene naglosnienie i oswietlenie ldm plp515 double derby tapco juc

    Witam! sprzedam swoje naglosnienie ktorego uzywalem na weselach. 2x ldm plp 515 2x ldm basy na glosnikach beyma 500w Końcowka mocy tapco juice j-2500 Dwa statywy kolumnowe Statyw oswietleniowy Dwa łączniki kolumnowe do łaczenia basów z szerokopasmowymi(by postawić je jedna na drugiej) 2x double...

    Estrada Giełda mi-lu02   17 Maj 2015 13:40 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 603
  • Najlepsze naglosnienie na rynku do pokoju

    Witam. Chcialbym naglośnic pokoj 4m na 4m. Czy ktos moze mi pomoc w dobraniu odpowiedniego sprzętu,chcę zlozyc sprzet od podstaw. Chodzi mi o 2 zestawy. 1 zestaw ma grac muzyke dance 2 zestaw ma grac dzwiek filmow Cena nie gra roli, chodzi mi o najlepszy sprzet jaki jest na rynku. do muzyki...

    Nagłośnienie Domowe Nero89   22 Sty 2008 20:11 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1206
  • naglosnienie sali prób - kolumny do wokalu

    w sprzet do gitar kazdy z nas inwestowal osbno swoja kase, sprzed do wokalu kupujemy ze sciepki, bo w chwili obecnej wokalisty brak wiec sam nie moze wydac na sprzet kasy ;-) ale wsumie tez zastanawiam sie nad rozwiazaniem w stylu kupna powermixera z ldm-a i do tego kolumny na poczatek jednej z czasem...

    Nagłośnienie Estrada Pioro33   18 Maj 2008 13:57 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3171
  • Jak to rozbudowac - male naglosnienie.

    No wiem własnie troche kasy stoi... Myślałem nad 2 rackami tylko kurde koszta che kupic 10u bez kołek z allegro za 388zł... nowy A moze ktos ma pomysł jak skompletowac taki sprzet tak do 3-4tys. zł? ktory miałby wspołpracowac z gorami po 250 rms i dołami po 300rms... co było by potrzebne......

    Nagłośnienie Estrada Marek Ulaszek   29 Wrz 2008 09:53 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3177
  • Sprzet dla początkującego DJ

    Mixer za 2000 a co on bedzie gral w dyskotece czy na qlimaxie??? <LOL> ":D ja za swuj dalem 400 banki i mam fajny prosty mxer ktory mnie nie zawiedzie... :D Wsyatrczy ci na poczatek samo naglosnienie sam tak zaczynalem.. :d pograsz kilka imprez zarobisz znowu 1000 zeta kupisz sobie mixer a potem...

    Estrada Co Kupić lukasz151111   04 Lut 2009 19:16 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6099
  • mobilny DJ - sprzet za okolo 2,5k PLN

    Jeżeli chcesz kupić koniecznie sprzęt fabrycznie nowy, to przeczytaj: i wtedy ten temat proponuję skasować. Druga opcja, to markowy sprzęt z drugiej ręki: Z tych pozycji słuchałem Ohmów, Mackie, Soundmanów i EV. Ohm, Soundmany i EV (właściwie, to prawie wszystkie modele EV) dobrze...

    Nagłośnienie mobiledj   19 Wrz 2011 23:12 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1565
  • sprzet dyskotekowy - pytania

    Witam Sala 20x20 m oj to kawal hangaru wrecz na taka sale to uczciwe naglosnienie to minimum ok 4kW a jesli juz takie kolumny rellopa to chociaz z 4 sztuki ale to i tak bedzie duuuuuuuzo za malo na tak ogromna sale to sprawdzily by sie tubowe subbasy i tubowe podwieszane nadstawaki nalepiej z 8 nadstawek...

    Optoelektronika kravist   31 Sty 2011 13:55 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6591
  • Jakie radio na mp3 + naglosnienie autka

    i chyba kupie te tansze glosniczki vtronic'a zreszta nie ma sensu pakowac za kilkaset zł glosników do takiego autka (wartego pare tys zł) Nie wazne jaki samochod, do kazdego mozna wlozyc dobry sprzet, ja jeszcze swojego nie mam bo nie mam jeszcze prawka ale tacie zmontowalem w aucie dobry...

    CarAudio Ogólne Zryty_Berecik   14 Gru 2004 11:25 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2712
  • naglosnienie dyskoteki klubu

    witam Was, jestem tu nowy i nie bardzo sie na tym wszystkim znam co z reszta sami zobaczycie hehe :) wiec najprawdopodobniej bede otwieral klub/dyskoteke wymiary to 1 hala okolo 80 m2 2 hala okolo 130 m2 plus reszta budynku ale raczej na mniejszej hali bedzie bar i troche stolikow a druga w...

    Technika Sceniczna i Studyjna michalowy   08 Cze 2005 22:27 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2179
  • Naglosnienie dla szkoly- porady i sugestie

    Zajmuje sie sprzetem w szkole i mogę doradzić (jako stary chałturnik),ze najlepiej wybrac sie do dobrego sklepu muzycznego i tam dokonac wyboru . Sprzedawcy coś doradza. Przewodowe kupisz np.shury i zmiescisz sie w 300-400zl( za dwa) a za 700 -600 zl kupisz bezprzewodowy zupelnie wystarczajacy do zastosowan...

    Estrada Co Kupić toadi   17 Gru 2005 18:44 Odpowiedzi: 56    Wyświetleń: 4894
  • Naglosnienie grand cherokee limitet

    Jeżeli jest to auto do 97 roku to jest sprzet infinity, w drzwiach sa głośniki 16,5 cm, pod tylnym fotelem jest wzmacniacz.

    CarAudio Ogólne mike21   16 Lut 2006 15:09 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2800
  • Jaki sprzet? dario kenwood mp3 4x50w

    mam dario kenwood mp3 4x50w chcialbym jak najmniejszym kosztem zronic dobre basowe naglosnienie do auta (np samemu zrobic tube czy wzmacniacz) prosze o porady

    Co kupić Archiwum lobuuz   03 Lip 2006 21:18 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 596
  • naglosnienie seicento

    witam chcialbym zwrocic sie do was o pomoc w naglosnieniu seicento. oto co planuje: radio 4x50 z 4kanalowym wyjsciem na wzmaka przod panele na drzwi a w nich po dwa 16,5cm woofery na strone i tweetery w slupkach tyl 2x 6x9 w polke i sub w bagaznik oczywiscie do tego 4kanalowy wzmak 4x100rms. i...

    CarAudio Ogólne elmer2   19 Sie 2006 08:35 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1637
  • Jak zamontować naglosnienie w skuterku

    Kiedys jak jezdzilem skuterem to tez chcialem zainstalowac jakies audio. Widzialem rozne projekty. Jeden byl nawet ciekawy z radiem zamontowanym pod siedzeniem i wyciaganyam glosnikiem, ktory sie umieszczalo w uchwycie na kierownicy. generalnie lepszej opcji nie ma. Zawsze bedziesz musial chowac sprzet...

    CarAudio Ogólne mrrudzin   25 Sie 2006 06:33 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1223
  • Nowe nagłośnienie. Jakie wybrać głośniki, obudowy? Wzmacniacz.

    Dzieki za posty i rozwijanie tematu. Widze ze mamy tu stara sprawdzona szkole audio:D Ja mialem w malym pokoiku leciwy sprzet Panasonica, zmodernizowany troszeczke poprze wygluszenie zwrotnice itd. Sprawuje sie do tej pory bez zarzutu ale w malym pomieszczeniu bo jak byla impra u kumpla(big roooom) to...

    Nagłośnienie Domowe 344979   27 Wrz 2006 20:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 740
  • Czy taki sprzet się opłaca?

    Pawel sluchaj dobra rada: ZOstaw Omnitronic w spokoju oraz inne cuda typu IMG...powersound...itd... SLyszalem kolumny tych firm 2x15+driver. Tragedia... to ma moc zedu 50W a efektywnosc jest to oszalamiajace 88dB z wata. Naprawde jak pozadnie wysterujesz poczciwe eltrony 100 to zagrasz na nich...

    Nagłośnienie Estrada hirogen   02 Gru 2006 14:01 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1527
  • Naglosnienie malego lokalu - jakie ?

    Zdecdowane nie:P To jakis plastikowy szajs:P Za sprzet zawodowy musisz zaplacic wiecej niz napisales bo zeby sala byla odpowiednio nagłosniona potrzebujesz 4 kolumn na suficie. Tanim i naprawde sprawdzajacym sie rozweiazaniem byloby tak jak mowilem zastosowanie 2 par kolumn typu altus ew drozszych zeus.

    Nagłośnienie Estrada Tremolo   30 Lis 2006 18:05 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1555
  • Naglosnienie pokoju

    ''bb'' Sprzet powinienes sprawdzic na takiej muzyce jakiej pozniej bedziesz sluchal problem z tym ze aktualnie w polsce jest niewiele tego rodzaju mozliwosci ze przy kupnie mozna sprawdzic jak gra sprzet ktorym jestesmy zainteresowani

    Technika Sceniczna i Studyjna Tremolo   11 Gru 2006 17:25 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 7448
  • sprzet do domu tanim kosztem

    mam problem bo chce zkompletowac jakies tanie naglosnienie do domu potrzebuje wzmacniacza i zestawu glosnikow maja glosno i czysto grac bo czasami robie imprezy w domu i chce zyby ladnie gralo jak najtanszym kosztem

    Nagłośnienie Domowe michał 1985   06 Sty 2007 14:45 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1277
  • naglosnienie autokaru turystycznego

    wszystko zrobione jak opisalem pare postow wyzej, czyli sprzet ELTRY i podstawowy model CD/MP3 JVC

    Radia Samochodowe Serwis martinpl   13 Lut 2007 17:13 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3969
  • Nagłośnienie CC. Jaki sub wybrać? Wzmacniacz?

    sluchaj z tego co widzialem i slyszalem to chlopaki z firmy SCALIK maja w swoim seju wlasnie glosniczki 100mm bodajze Impact i do tego sub z JBL gra to powiem calkiem ladnie i czysto(az sam sie dziwilem) a co do suba hmmm... mam lanzra i wydaje mi sie ze jest calkiem szybki;] ale moze ravemaster.......

    CarAudio Ogólne -ArtuR-   25 Kwi 2007 22:02 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1857
  • Prosze o porade - jak podlaczyc sprzet? Duzo pytan ;)

    Witam, Opcja szukaj nie pomogla :), a nurtuja mnie pytania Mam Forda Galaxy 99. Mam zamiar wywalic fabryczne naglosnienie. W tym celu kupilem ALPINE 9855R, Axton Impact C600x5 i planuje na przod kupic RAINBOW SLX 165 DELUXE. System ma byc - tylko sam przod + subwoofer w niedalekiej przyszlosci. I...

    CarAudio Ogólne figer   18 Sie 2007 20:26 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2404
  • Sprzet grajacy,naglasniajacy do muzyko-terapii <sala 20m

    Witam, moja mama jest nauczycielem muzyki. Pracuje w osrodu wczesnego wspomagania z dziecmi autystycznymi. Ostatnio dostala pozwolenie od dyrekcji danej placowki na zakup w/w wspomnianego sprzetu, ale wczesniej ma przygotowac projekt od strony technicznej: co (odtwarzacz cd+ewentualnie kasetowy, wzmacniacz,...

    Technika Sceniczna i Studyjna gófer   16 Paź 2007 14:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 789
  • NAGLOSNIENIE(!!) Sound System(!!)

    kolego miszkoo..dzieki za krytyke, bede ja mial na uwadze..nie powiedzialem..ze odpalac bede sam gdyz ma mi kto pomoc..chcialem poprostu zasiegnac informacji tutaj gdzie typowi znawcy przesiaduja..na szczescie wiedze idzie nabyc, inteligencji nie..bede mial czas na to, jak juz wiadomo dobrze uczyc sie...

    Nagłośnienie Estrada Pixelmen   22 Paź 2007 16:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1749
  • Nagłośnienie polo 2. Czy taki zestaw będzie dobry?

    Ok czyli ten magnat xpress 10" + skrzynia 30 l +BR moze zostac, phonocary - z tego co czytalem na poczatek beda raczej wystarczajace - niestety mam ograniczone fundusze wiec pewnie sprzet i tak bede kupowac "na raty";/ jesli ktos ma jeszcze jakies uwagi/propozycje to b. chetnie poslucham pzdr

    CarAudio Ogólne Makumb   10 Lis 2007 09:23 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1223
  • Naglosnienie pokoiku 10mkw kupno stx F-200 opinie prosze

    kolumny te co mam to sa podlaczone pod wieze iona jest podlaczona do komputera. Jakosc moze i dobra ale zero basu. Chce ten sprzet wymienic i zastanawiam sie nadstx tymi. Bo jak ktos robi wlasna konstrukcje to przeciez te wlasnie glosniki uzywa owalne 18 i mocy 120wat tylko te jakies inne sa troche....

    Nagłośnienie Domowe denius   12 Gru 2007 14:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4063
  • Utwory pozwalające wytestować sprzęt estradowy...

    benassi ma typowe mocne utwory ktore opieraja sie na samym basie natomiast c-bool to nie muzyka klubowa.. nawet nie wiem jak to nazwac.. to jakas komercha polaczona z dancem, nie wiem co to i to chyba nikt nie zdefiniował. Prawdziwa muzyka klubowa wierz mi duzo wymaga od przetwornikow dobrze slychac...

    Nagłośnienie Estrada djdinitro   21 Kwi 2008 10:06 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 3324
  • Naglosnienie pod kompa do pokoju, cena max 1200zl. Z-5500?

    Witam! Niedlugo chce kupic sobie naglosnienie do pokoju. Cos ok 23m^2, cena max 1200zl. Sprzet glownie bedzie do sluchania muzyki, malo kiedy gry, czasem filmy. Zastanawiam sie czy lepiej brac komputerowe Logitechy Z-5500 czy wzmacniacz stereo i 2 kolumny? Slyszalem jak graja te Logitechy i bylem...

    Nagłośnienie Domowe Micharlito   08 Maj 2008 17:36 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 3065
  • pytanie do mobile DJ - ile za imprezę?

    a masz caly swoj sprzet? naglosnienie i oswietlenie?

    Technika Domowa DJ Max   18 Sie 2011 01:23 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 5000
  • Naglosnienie chórów w sali na scenie ?

    witam mam do naglosnienia przeglad chórów posiadam sprzet mikrofony shure 16a pojemniki i jeden pojemnik superlux z standardową kapsułą i dynamic beta 58 i sm 58 jakie rozwiazanie polecacie podwieszac je czy na statywach i jak je porozmieszczać pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi

    Nagłośnienie Estrada ubocik3   27 Maj 2008 19:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 869
  • Calibra- naglosnienie, pomozecie? ;)

    a to i fakt :) Hm mysle ze skoro nie bedzie to jakis wielkiej mocy i gabarytow sprzet to myslalem zeby zakupy zamknac w kwocie 400pln max. I nie wiem co to ma byc to raz, dwa czy chce miec aktywna np tube czy nie, jednym slowem nie za drogo i zeby ladnie gralo a slucham roznie- troche czarnej muzy, poza...

    CarAudio Ogólne qstosz   03 Cze 2008 13:10 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1107
  • Naglosnienie przodu e30 cabrio pomoc

    Witam. potrzebuje pomocy a mianowicie. posiadam sprzet na przod na kazda strone glosnik phonocar z serii powertech 80w w rms 165mm do tego glosniki canton z serii rs 165mm i gwizdki dls z serii magnesium i zwrotnice canton i dls. teraz nie wiem jak to zgrac. gwizdki beda na wys lusterek na pewno. konstrukcja...

    CarAudio Ogólne kresek   23 Lip 2008 21:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 602
  • naglosnienie sal prosze o pomoc zakupie sprzetu co polecacie

    Czesc witam wszystkich i prosze o pomoc w zakupie sprzetu (naglosnienia ) zaczynam prace jako dj na weselach i takich okolicznosciowych imprezach i zastanawiam sie jaki sprzet kupic moze mi ktos doradzi imprezy tak na 120 osob max i aby byly aktywne i w rozsadnej cenie oczywiscie .Jaka marka co polecacie...

    Estrada Co Kupić krzysiuc   15 Lis 2008 21:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 981
  • Jakie naglosnienie (40m2)

    No mysle ze na caly sprzet z 1500zl +/- ... Glosniki + wzmaciacz...Maja fajnie grac bo nie potrzebuje muzyki tak glosno ze nikt nie bedzie mogl porozmawiac. Dodano po 53 A moze altusy 200 + jakis wzmaciacz? Troche one sa drogie ale widze ze maja dobra opinie.

    Estrada Co Kupić jacek20084   04 Sty 2009 22:17 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 969
  • Naglosnienie malej salki konferencyjnej

    Pomocy! Potrzebuje szybko stworzyc salke konferencyjna do telekonferencji. Jaki w miare niedrogi mikrofon powinienem zainstalowac, taki ktory bedzie zbieral glos z 360°? Calosc ma byc oparta na PC-cie i Skypie. Jakie niedrogie glosniki aktywne yastosowac? Czy warto sie pchac w jakis surround i...

    Technika Sceniczna i Studyjna ocp   06 Sty 2009 16:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 667
  • naglosnienie profesjonalne

    Rozumiem żę kolega chce mocny bass a do takiego chcąc nie chcąc odpowiednią ilość watt trzeba dać nie ukrywajmy:) Wiec jak dla mnie Zeus będzie najlepszym rozwiazaniem bo kupno estrady za to 1. nie da takiego uderzenia jednak a sprzet z mocnym driverem już w ogole w takim malym pomieszceniu bedzie...

    Nagłośnienie Estrada fryzjer65   07 Sty 2009 20:13 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1301
  • Potrzebne naglosnienie na 18-nastki dyskoteki

    Witam nie wiem czy dobrze wybralem czy nie jestem nowy i potrzebuje info o tyum sprzecie podobno kolumny sam spoko ale czy ta koncowka jest dobra. Czytałem duzo na forach i kazdy odradza. Ale mi nie chodzi o to zeby ja katowac na pełnych obraotach do ma moc 2400watt i wystarczy ja wyciagnie polowe albo...

    Estrada Co Kupić showman4ff4   30 Sty 2009 15:53 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1640
  • Jaki sprzęt wybrać do nagłośnienia wokalu?

    Witam! Chcialbym sie Was poradzic w wyborze naglosnienia wokalu na proby dla mojej kapeli. Chcemy to zrobic "tanio i glosno" :P Myslalem o mixerze behringera 802, jakiejs koncowce mocy albo wzmaku Pioneera (160W), bo takowy posiadam :P i kolumny ogolnie dostepne na allegro typu omnitronic 2x150w...choc...

    Estrada Co Kupić bartek9120   18 Sie 2009 22:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1105
  • escort cabrio naglosnienie pytania

    Dokladnie tak jak mowisz tylna kanapa jest skladana :) ale blacha jednak w niej jest. jak otworze tylna kanape odrazu czuc wiecej bassu na aucie jakies 40% wzrostu mocy. Wiem o co chodzi z otwartym dachem tego nawet nie licze bo jak tak jezdze to muzyczka tylko sobie gra bo bassu prawie wogole nie ma....

    CarAudio Ogólne slavwek.ie   09 Wrz 2009 07:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1546
  • Jaki mikser na wesela naglosnienie ldm?

    Allen & Heath moze byc tylko ze nie wiem jakie sa twoje potrzeby. Skoro jednak stawiasz na prosty sprzet to ten mixer przerasta twoje potrzeby. Osobiscie pracowalem na mackie i dobrze go sobie chwale. W ogole przed Mackie pracowalem na Sound craft spirit ktory tez chwale. Porownujac jednak cenowo ...

    Estrada Co Kupić Gość   01 Paź 2009 16:32 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2048
  • Naglosnienie dodatkowe w kosciele

    No to masz problem bo na to nie ma konkretnej odpowiedzi. Mozesz kupic profesjonalny sprzet zaczniesz grac a odbicia jakie powstaja w kosciolach z powoduja ze gra bedzie nieprzyjemna. Cos takiego moze sie sprawdzic. Dodano po 3 Chyba ze masz wiecej kasy na to to polecam Mackie na wysokich...

    Estrada Co Kupić Gość   10 Paź 2009 00:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 516
  • naglosnienie do 15tys zl na średnie imprezy

    Witaj właśnie zdecydowałem się na sprzedaż prosfesjonalnego systemu JBL mp-418sp -4850zł za sztukę x4sztuki mp225 x4szt 2350 zł za sztuke. Możesz kupić połowę .Moje ogłoszenie jest aktywne od dzisiaj .Własnie sie zarejestrowałem na elektrodzie .Sprzet w idealnym stanie grał dla mojego zespołu na imprezach...

    Nagłośnienie juhas16   12 Lis 2009 22:53 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 3659
  • Sprzęt stereo do domu za 2000 złotych.

    Witam. Chce sobie kupic jakies naglosnienie do pokoju , myslalem nad 5.1, ale czytajac troche forum dochodze do wniosku ze na kolumnach stereo tez da sie wkoncu filmy ogladac z dobra jakoscia dzwieku, a sluchanie muzyki to wg mnie tylko stereo. Takze mam pytanie, jaki wzmacniacz kupic do tego kolumny...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Dani66   21 Lis 2009 12:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1867
  • Sprzet na nie duze sale, remizy

    a co myslicie o tym wzmacniaczu? dal by rade ? i do tego takie kolumny : Co myslicie ?

    Nagłośnienie adrian_bak1   17 Kwi 2011 12:54 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 4429
  • Naglosnienie restauracji - 8 glosnikow, co kupic?

    ???? Drogie? oki. moze inaczej - zacznijmy od elementu podstawowoego - ile chcesz na to wydac? Przykładowa konfiguracja: Wzmacniacz elektronika legionowo w125 ze strefami i wejsciem cd (laptop dvd - obojetnie - wykonany w wersji z wejsciem na chinchach), cena około 1200 zł + kolumny ok 150-200...

    Nagłośnienie SzokalML   03 Sty 2010 08:42 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3450
  • Prosze o porade-naglosnienie awaryjne

    dziekuje serdecznie Panowie.Kurde z linku co polecaliscie sprzet widac ze konkretniejszy ale 1700zl a ta rezerwowa konsola bedzie pracowac moze max 3-4 razy w roku wiec zal mi inwestowac w to siano!case na tego numarka i mixer wyniesie mnie jakies 600zl,koncowka 400 i jak do tego mam jeszcze 1700zl dolozyc...

    Nagłośnienie Estrada wolek14   14 Kwi 2010 16:18 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1344
  • jakie rozsadne naglosnienie do salonu ?

    Witam jestem wlasnie po remoncie po powodzi, posiadam salon dlugosci ponad 10 metrow , zakupilem juz telewizor plazma LG pj250 50" , kolejna rzecza bedzie odtwarzacz ferguson , jednakze gdy pomysle o glosnikach a raczej ich cenach dostaje bolow glowy , no niestety sprzet audio jest bardzo drogi... dlatego...

    Jakie Nagłośnienie do Domu urzędas   19 Paź 2010 22:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1209
  • Otwieram dyskotekę jaki sprzet potrzebuję?

    Troche pytanie z kategori jych dziwnych ot jakby. Mam zamiar kupic bentleya albo mercedesa slk co wybrac? Co to za miejsce jest,jakie juz wyposazenie tam masz,co za budynek,sa pozwolenia? Od podstaw chcesz to robic? Wydaje mi sie ze mala miejscowosc to pewnie budynek po osp jakims hm remiza ale mniejsza...

    Nagłośnienie Radwan007   24 Maj 2011 12:30 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 3736
  • Naglosnienie Seat Leon 1M.Kompletowanie pierwszego caraudio.

    Witam Szanownych forumowiczow.To moj pierwszy post..Odrazu zaznaczam ze nie znam sie na tym.Poczytalem troche fora i jestem na etapie kompletowania swojego pierwszego car audioNa chwile obecna zakupilem:Radio alpine cda9835r(wyczytalem ze jest dobre),system 16.5cm do przednich drzwi rainbow slc 265(ktore...

    CarAudio Ogólne SynDmx   06 Cze 2011 00:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1709
  • Naglosnienie za 20 tys zl

    Zadne gabaryty ani waga mnie nie ograniczaja gdyz mam samochod z winda zaladowcza. Mysle ze uzywane gdyz taniej mozna kupic sprzet ktory lepiej gra.

    Nagłośnienie DJRadioActive   03 Cze 2013 13:27 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2067
  • Aktywne naglosnienie dla ok 100 osob

    Witam, Bedac na emigracji postanowilem zajac sobie czas wolny w weekendy poswiecajac sie muzyce. Jako iz jest zapotrzebowanie na uslugii wodzireja potrzebuje calego osprzetu. Szukam czegos co zadowli ucho niewybrednych sluchaczy muzyki rozrywkowej. Nie przewiduje imprez wiekszych niz 150 osob. Sadze...

    Estrada Co Kupić 77215   03 Wrz 2014 22:35 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 843
  • [Sprzedam] pelne naglosnienie estradowe

    do sprzedania mam nowy komplet line array TVI C 212 10 szt 1250/2500W 136dB (aktyw) TVI C18 4szt 1250/2500W 132dB (aktyw) oraz monitory TVI 2800 Peavey15 4szt 500/1000 mikrofony Shure SM58 Sennheiser 835 Evolution nagrywarka...

    Estrada Giełda Duska15   10 Kwi 2015 14:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 570
  • Sala 250m2 - mala dyskoteka jakie naglosnienie wybrac ..

    Hihi i jak widzicie mam dylemat , sprzet musi grac .. i zarobic na siebie ;)

    Nagłośnienie pawel980   15 Maj 2015 17:04 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 975
  • Wasz sprzęt na imprezy/dyskoteki

    Ja zaczne od swiatel: 1. Enden 400W Przerobiony z 36vtowej 400Watowj zarowki na 800W na 220V 2. 2x DErby-S D-26 (kazdy wie oco chodzi) 3. Broken Swing TRIX 4. 2x Flower MF-5 5. 2x Strobo 2000W. 6. Inne pierdoly jak sie zaczynalo. (iluminofonie, jakeijs wlasnej roboty efekty) Teraz zamiezam...

    Nagłośnienie Rafal_JSN   23 Maj 2016 23:39 Odpowiedzi: 1566    Wyświetleń: 597386
  • Dobór sprzetu dyskotekowego

    Słuchałem aktywnych kolumn firmy RCF oraz HK audio i moge je polecić. To jest moja propozycja: Nagłośnienie - *2 - DJ - *2 Oświetlenie - *2 - - - - - To wszystko przekroczy limit 30000 tysiecy wyjdzie = 34520 zł

    Nagłośnienie Estrada jamesvangrey   08 Cze 2008 15:31 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2331
  • Imprezy indywidualne, fotki

    Troche pozno ale zawsze trzeba zaczac.Co prawda nie moj sprzet ale bylem odpowiedzialny za dzwiek wiec mysle ze jest to duze osiagniecie. Wiec tak. Sala dosc duza okolo 250m2 okolo 400 osob mysle ze bylo. Do konca nie pamietam bo to kwiecien rok temu ale sprzet użyty : Konsola = Allen and heath gl2400 Naglosnienie...

    Nagłośnienie Estrada _eddie_   27 Lip 2016 07:00 Odpowiedzi: 819    Wyświetleń: 237171
  • Nagłośnienie ---- > 1400 zł

    nie chodzi mi o Jbl czy tam jakis inny dobry sprzet.. Na dobry poczatek chce zagrać .... jakimś z niskiej półki. sprzecikiem mam już małe typy --- > Co sądzicie ?

    Nagłośnienie DDN   17 Sty 2011 12:18 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 780
  • Pochwalcie sie swoim sprzetem Hi-fi i STEREO

    Tu powinien byc post o temcie nie jaki sie ma sprzet hi-fi tylko jaki sobie zbudowaliśmy, ja wlasnie wykorzystujac stare radio samochodowe daewoo 4x25W RMS z rozwalonym srodkiem, rozbebeszonym wyswietlaczem, zdezelowana mechaniką, i jedynie sprawnymi koncówkami i regulacja barwy buduje amplituner. I...

    Ogólny Techniczny tomaszo   26 Mar 2006 11:40 Odpowiedzi: 138    Wyświetleń: 70332
  • Budowa estradowej kolumny basowej

    TO co ty chcesz????300 zl za glosnik pol estradowy to absolutne minimum!!!!!!!!!!Jesli piszesz takie rzeczy to raczej nie w tym dziale.Zerknij na naglosnienie dom tam moze znajdziesz cos do siebie. Ale zobacz nie tylko mnie zirytowały twoje odpowiedzi. Ja nie mam zamiaru sie kłucic che naprawdę z...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe Hefajstos   22 Sty 2008 17:58 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 3970
  • Wasze wpadki podczas nagłaśniania

    w szkole jest zawsze pelno wpadek a tymbardziej jesli dyrektorka woli kupowac inne malo istotne zeczy do sqly niz naglosnienie, czesto musze z kolega swoj sprzet nosic do szkoly bo tamten sprzet to jest zlom a nie sprzet Pozdrawiam wszystkich akustykow mlodych i starszych ktorzy mieli wpadki na imprezach...

    Nagłośnienie Estrada _eddie_   21 Gru 2014 20:58 Odpowiedzi: 973    Wyświetleń: 212892
  • Car audio.....

    Witam!! Wiec zaczne od tego ze mialo tu byc wszystko na temat Car Audio a piszecie tu o zasilaniu i o innych sprawach:)!! Oczywiscie wiadoma sprawa ze zasilanie musi byc dobre!! Ale zaczne od przestawienia mojego caraudio!! W punciaku I mam zailstalowane z przodu 2 sredniotonowki 10cm nie wiem...

    CarAudio Ogólne Patryk987   07 Maj 2004 17:00 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 16371
  • nagłośnienie imprezy plenerowej

    Witam moja znajomy co naglasnia wlasnie mecze dozynki male festyny np za dwudniowe naglosnienie zawodów strazackich wzial 3500zł (!) nie dysponujac przy tym jakims wypasionym naglosnieniem (2kolumny elestry 800W 2szt 600W i 2szt 200W pare mikrofonow i jakas badziewna konsola) tylko ze razem to bylo...

    Technika Sceniczna i Studyjna toadi   11 Mar 2005 11:11 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3883
  • koncert nagłośniony piecami?

    To zalezy co autor tematu rozumie przez naglasnianie profesjonalnych zespolow piecami. Jesli autorowi chodzi o to, ze zespoly oprocz naglosnienia frontowego uzywaja na scenie swojego sprzetu w postaci piecow i wzmacniaczy gitarowych - to tak, owszem. Natomiast jesli autorowi chodzi o naglosnienie piecami...

    Nagłośnienie Estrada ciasteczkowypotwor   08 Kwi 2008 18:47 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 5834
  • Potrzeba miekigo basu. Przeróbka kolum estradowych?

    ilez to w jedna dobe moze sie zmienic...pare iskier i calkowita zmiana planow spalilem mikser i w tej chwili postanowilem kupic cos z pozadnymi kartami dzwiekowymi zebym mugl do kompa wpiac cay sprzet a do tego moze jakis vinylowy timecode.A wiec jesli chodzi o naglosnienie to nie wiem czy dalej mastera...

    Estrada Co Kupić Moon voyager   16 Gru 2008 03:33 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 863
  • Nowe Onkyo Cs 515 za 448zl-czy warto?

    Witam. Jak widac jestem nowy na forum ale inaczej byc nie moze bo jestem totalnym laikiem elektronicznym.I dlatego pisze z prosba o pomoc. Chce kupic w miejsce starego kina domowego (padlo) jakies naglosnienie ktore by je zastapilo.Pisze naglosnienie bo to stare bylo w 90-paru % uzywane do sluchania...

    Jakie Nagłośnienie do Domu addam44   23 Cze 2013 13:09 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 570
  • kondensatory w zwrotnicach - pytanie

    :arrow: igod Po pierwsze nie umiesz czytac , nie polecalem elektrolitow. Po drugie "Stabilność przy różnych częstotliwościach " Nie ma takiego parametru, poza tym stabilnosc czego? pojemnosci? Pojemnosc nie zalezy od czestotliwosci "Stabilność przy różnych napięciach " stabilnosc czego? pojemnosci? pojemnosc...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe sułek   18 Maj 2005 21:40 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 5722
  • Earthquake Magma 15" x2 DBdrag

    mike21 :arrow: Jezeli do DBdrag to jest inna sprawa... Reasumujac to zrobiles suba do bicia rekordów a nie do sluchania muzyki. Znajac zycie odpowiedz impulsowa tego suba jest masakryczna. ige :arrow: Dresem jest ktoś kto jezdzi autem i ma w nim sprzet audio mniej wiecej lub przekraczajacy wartos...

    DIY Akustyka mike21   10 Sty 2008 22:55 Odpowiedzi: 161    Wyświetleń: 26932
  • Zestaw Mackie

    Witam serdecznie szanowne grono forumowiczow elektroda.pl Jestem nowy na tym forum, ale "cos tam" o naglosnieniu wiem. OK do rzeczy. Obecnie przebywam w Londynie gdzie pracuje aby kupic mojemu zespolowi naglosnienie - chodzi glownie o wzmocnienie wolaku na probach oraz rejestracje tego co na probie...

    Nagłośnienie Estrada Squall1982   05 Gru 2007 00:26 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 693
  • Czy przerobic Altusy 110 na srednie i wysokie tony

    Wzmacniacz to Harman Kardon AVR 435 (7x 65W) Masz racje. Zrobie jak radzisz. Mysle,ze wszystkie glosniki z przodu powinny byc o tych samych parametrach a najlepiej tej samej firmy. Zamowilem juz 2 Polk RT25i (starsza wersja RT28i) na przod i 2 glosniki do tylu Polk Fx3i (bipol/dipol) zamiast Bose. Teraz...

    Nagłośnienie Domowe zgolinski12578   09 Lut 2009 20:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1726
  • LDM SAS 1300 Czy HK Audio Lucas Smart ??

    Witam mam Potrzebne Naglosnienie do Pubu (piwnica /cegła) z nie zbyt duzym parkietem na okolo 40 osob z dzidżejką Gdzie grana jest muzyka elektroniczna tj Techno , Drum And Bass, House itp. Tak wiec probowalem tam umiescic Ldm plp 515 i kompletnie sie nie sprawdzily gdyż nie bylo wogole basu Uciekl...

    Estrada Co Kupić Ash Ketchum   07 Lis 2009 16:32 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2978
  • Dobór sprzętu do nowej dyskoteki

    Jezeli chodzi o naglosnienie tio nie pomoge ale sprzet dj-ski tak. CDJ 400 i CDJ 1000 nie sa juz produkowane i kupic ich sie prawie nie da, CDJ 1000 tez zostal zaprzestany w produkcji ale jeszcze mozna 2 kupic nowe. Ja gram na CDJ 850 i DJM 700 i powiem ze jest to komplet wystarczajacy. Jezeli chodzi...

    Nagłośnienie rammmzes   31 Gru 2010 10:17 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1937
  • ZESTAW WESELNY, IMPREZOWY, 2xRSP-30 PMP-2000 KABLE

    Witam :) Potrzebuje porady w sprawie oferty nr 2866743667 na allegro jest sa -Kolumny 400 wat RMS Reloop RSP-30 RSP 30 - 2szt. - Behringer EUROPOWER PMP2000 Powermikser 800W Czy taki zestaw nada sie na naglosnienie imprez na sali 110m2 dla 60 osob oraz od czasu do czasu na dyskotekach szkolnych...

    Estrada Co Kupić wyrokulicy   29 Gru 2012 13:12 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1392
  • rozmieszczenie glosnikow

    :-) kolego zgadza mie z toba ale dobry samochod to dobra marka, dobry silnik fajna dupa na siedzeniu pasazera i zaje.....te naglosnienie ale do zeczy obecnie jestem szczesliwym posiadaczem ALFY 156 i tam seryjnie montowane sa w dzwiach (wszystkich czterech ) glosniki 16cm graja wpozo i na tylniej pulce...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe Waldekk111   28 Cze 2003 21:23 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4219
  • Budowa radiowęzła-jak zaprojektować

    Witam. Wlasnie siedze w raiowezle w szkole i tez dosyc czesto dostajemy opeer ze za glosno.sprzet wyglada tak: 3x wzmacniacz Technics V500Mark II Procesor DSP Technics SH-GE 90 3 pietra na kazdym 4 glosniki wiszace JAMO 28 Pecet z jakas badziewna karta dzwiekowa. Fakt, ze nie jest to super naglosnienie...

    Nagłośnienie Estrada Vault Dweller   04 Lis 2003 13:00 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6580
  • Wzmacniacz Unitra PW9013

    Prawda jest oczywiscie, ze zmniejszajac opornosc teoretycznie osiagniesz 2x wieksza moc na wyjsciu, w praktyce nieco mniej. Prawda tez jest fakt, ze predzej czy pozniej usadzisz sprzet. Co do glosnikow alphard, to poza atrakcyjna cena, nic atrakcyjnego w nich nie ma. Zwykly, tani i zarazem do niczego...

    Audio Serwis marian-48   02 Lut 2004 00:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1029
  • TUNING FIATA SIENY

    podstawowa rzecz to czarne szyby dobra muzyka aby cie bylo slychac na swiatlach , wydech ,potem zadbaj o detale LOL, Rozbawiles mnie do lez. To co wypisales to sa detale... A zreszta ide o zaklad, ze jestes typowym dresiarzem :) Czarne szyby sa OK, ale sprzet zeby cie bylo slychac na swiatlach......

    Samochody Archiwum hefid   29 Sty 2007 14:17 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 17599
  • Jak dobrze ustawic piece i perke zeby wszyscy sie slyszeli ?

    Panowie jezeli dysponujecie tylko takim sprzetem to przy wiekszych imprezach trudno bedzie was naglosnic.Tj w domu kultury wypadaloby podpiac was pod mixer.Gitara-piec,do pieca przystawiane mikrofony, znich sygnały kierowane do mixera.Pozniej koncowka mocy(ew.ta zastosowana w mixerze)no i pozadne kolumny.Naglosnienie...

    Technika Sceniczna i Studyjna fredi88   08 Mar 2005 15:41 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1844
  • Moge podlaaczyc jeszcze tego suba??

    Witam!! troszke namieszane ale sub aktywny ma wlasny wzmacniacz z ktorego bierze moc i reszta satelit nie jest z nim powiazana a co za tym idzie. Sub aktywny potrzebuje jakąs moc znamionową X dlatego dlatego masz wbudowany wzmacaniacz gdzie dopasowany glosnik ktory dziala na maxa bez trzaskow . reszta...

    Technika Sceniczna i Studyjna Tremolo   01 Cze 2005 01:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 741
  • początkujący... nagłośnienie w samochodzie

    Proponuje ci kupic wzmacniacz BSE 1200 W V18 dobra sprawa na 4 glosniki starczy... co do tego drugiego to polecam markowe bo jakies tanie pograja ci gora 3 miesiace jak nie lepie i bez efektu. ja w swoim wozku zamontowalem dwa wzmacniacze BSE o mocy 900W i 1200W tube magnata tylnie glosniki to PIONEER-ki...

    CarAudio Ogólne qstosz   21 Kwi 2008 18:41 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 11965
  • montaż głosników do bmw 5_e39

    chyba nic nie jest łatwe do nagłosnienia 3eba tylko odpowiedbio dobrac sprzet i przygotowac auto czyli glosniki , wzmacniacz , kable , radio , wytłumienie itp: - 2 zdjecia - drzwi przed montazem i po ja mialem problem bo w drzwiach w ogole nie było miejsc na głośniki ( tylko fabryczne 10cm...

    CarAudio Ogólne Zryty_Berecik   21 Lip 2005 20:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1272
  • Zestaw gdn 38/300, gds 30/30, driver, 2x piezo. Jest sens ??

    Poniesie spokojnie od 45hz rownomiernie. Taka czest spokojnie wystarczy na naglosnienie jakiegos pleneru (oczywiscie plener to od 60 w gore idze) przy dwoch szt na dwoch 30 naglosnisz maly plener. Jezeli to ma byc obwozny sprzet na dyski polecam bo spokojnie systarczy basu i bedzie w miare nisko. Co...

    Technika Sceniczna i Studyjna plik4   09 Sie 2005 20:33 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1476
  • Jak zostać akustykiem i nagłośnieniowcem?

    Podobnie jak ja mozesz naglasniac wokal ma malych koncertach w pubach. Eltrona sobie daruj.. chyba ze wymienisz mu wszystkie przedwzmaki bo sa tragiczne. Mikrofon jaki musisz miec to minimum Shure sm 48 albo lepiej sm 58. Sprzet musialbys rozbudowac bo zazwyczaj podstawowe naglosnienie jest juz w barach...

    Nagłośnienie Estrada danio531   26 Cze 2009 10:29 Odpowiedzi: 455    Wyświetleń: 50075
  • MONITOR BELINEA107065

    czy myslisz o warystorze narazie dzieki monitory w naprawie to masakra ja przewaznie naprawiam sprzet audio oraz elektronika samochodowa ale zalezy mi na tym monitorze bo ma super naglosnienie

    Monitory Serwis lukashb   24 Paź 2005 20:13 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 804
  • Testy odsłuchowe sprzętu sklepowego

    Witam Zadalem to pytanie na forum "co kupic i gdzie" w temacie naglosnienie do kina domowego ale nie doczekalem sie konstruktywnych wypowiedzi. Pomyslalem ze moze Tomaszo mi odpowie jezeli nie to przepraszam za smiecenie.. Zastanawiam sie nad glosnikami do kina domowego, nie chce czego bardzo drogiego,...

    Estrada Co Kupić protone   02 Sty 2012 21:48 Odpowiedzi: 168    Wyświetleń: 170104
  • Reloop - co oni tam ładują ?

    Sprzet byc moze, ale naglosnienie napewno nie. Reloop ma wzmaki i paczki tylko dlatego bo wypada je mieć w katalogu:) Mlody elektronik -> Slyszałes kiedyś 18" ? 15 nigdy nie da takiego fajnego efektu...

    Technika Sceniczna i Studyjna seba0921   23 Sty 2006 01:18 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2535
  • Wzmacniacz Hi-End z EE T. Giesbertsa

    preampy w zintegrowanych wzmacniaczach maja zerowe wzmocnienie. Te osobne oczywiscie jakies tam maja ale nie ma tu zadnych norm i moze to byc wzmocnienie rzedu 5razy albo 50razy. Taki preamp tzreba juz dobrac do koncowki bo jak sie podlaczcy czula koncowke do preampu o duzym wzmocnieniu to bedzie beznadziejna...

    Projektowanie Układów jaqbcz   24 Sie 2014 20:27 Odpowiedzi: 138    Wyświetleń: 36891
  • Golf 2 - jakie Car-Audio? Do wykorzystania około 1500 - 1700 zł.

    Witam zakupiłem VW Golfa 2 i mam problem musze go naglośnić (pozadnie) mam do dyspozycji ok.1500zl - 1700zl Chodzi mi o takie naglosnienie zeby mnie bylo slychac przed tym zanim mnie ktos zobaczy.Nie mam nic procz samochodu i piniedzy. Za wszelka pomoc z góry dziekuje !!! Najlepiej sprawdzony sprzet...

    CarAudio Ogólne mike21   26 Kwi 2006 16:35 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4342
  • Crossover - podłączenie 2 subów i 4 satelit.

    Hi, ==> zyzio 16 Ja mialem na mysli najprostsze speacony ( 2 stykowe ). Razem bylo by ich 4 na top. Mozna oczywiscie zastosowac 4 stykowe, ale wtedy musisz zrobic sobie specjalny kabel ( 2x 2-stykowe zlacza do wzmacniacza i z drogiej strony 4-stykowe zlacze do kolumny). Wersja pierwsza jest o tyle prostsza...

    Technika Sceniczna i Studyjna aca   28 Mar 2006 20:21 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1478
  • Wzmacniacz do nagłośnienia sali gimnastycznej ...

    no nic nieporadzisz ja za swoje naglosnienie dalem niby tyle kasy ale to i tak mało popieram ! U mnie w szkole wydali na sprzet ponad 3 tys. złotych a jakoś tego specjalnie nie widać ;/ Pozdrawiam Darektbg

    Co kupić Archiwum plecy2   20 Maj 2006 22:11 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1944
  • A jak ktoś nie ma pojecia o winISD? EFEKT KOŃCOWY_FOTO :)

    pioneer ts-w305c 800 Watts Max. Power Handing 400 Watts Nominal Rating Qts = 0.340 Xmax = 9.2mm Fs = 32.7 Hz Vas = 51.45 litres Frequency Response: 18 2,000 Hz Efficiency: 89dB Impedance: 4 Ohm Lowest Resonant Frequency: 35Hz Recommended Sealed Enclosure: 42.5 Litres Revc-3.0 Levc (mH)-2.107 Fs(Hz)-32.7 Qms-15.095 Qes...

    CarAudio Ogólne olaf x   12 Sie 2006 15:18 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1789
  • Nagłośnienie wokalu - help.

    ja dodam - sposob trzymania przez wokalistke mikrofonu - nie moze reka obejmowac glowki mikrofonu bo sprzezenie i kiepskie brzmienie gwarantowane. to wydaje sie banalne, ale zauwazylem ze spiewajacy robia to nagminnie! Szczerze mowiac to nieco mnie zdziwilo, ze tak mocne naglosnienie i nie wystarcza.....

    Nagłośnienie Estrada matel001   14 Sie 2007 16:31 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 4198
  • Naglosnienie pokoju system 7.1 lub 5.1 - jaki sprzet?

    Witam! Otoz zwracam sie z prosba o napisanie mi co musze zrobic aby uzyskac dobry dzwiek w pokoju systemem 7.1 lub 5.1. Otoz chce sobie sam zrobic kolumny tzn glosniki tylko teraz nie wiem jednej rzeczy: chcialbym kupic nowa karte dzwiekowa do komputera poniewaz w aktualnej nie dziala mi mikrofon :(...

    Nagłośnienie Domowe michas   22 Paź 2006 13:39 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2509
  • zakup mobilnego naglosnienia (i zwiazane z tym pytania...)

    zamierzam zakupic mobilne naglosnienie i mam co do tego kilka pytan, ale po kolei. - dysponuje kwota 15.000 pln i chcialbym nabyc za to komplet 2 + 2, a wiec dwie gorki i dwa suby o lacznej mocy ok 1,6kW oraz odpowiednia koncowke mocy i okablowanie, - sprzet zabierany bylby na imprezy roznego typu...

    Nagłośnienie Estrada Jon-X   25 Lis 2006 16:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1338
  • pap audio p2000 jakie kolumny 2x1000W dla dj

    ja bym ci proponowal takie rozwiązanie do tego wzmacniacza i bedziesz miał basu i góry az w zanadrzu!!! oto link do kolumn: te kolumny napędzą ci sale o dużych powierzchniach a jakoś jest naprawde cudowana:) do tych kolumn nietrzeba juz stosowac dodatkowych subbasów bo na plener ci tego...

    Nagłośnienie Estrada mateeo50   06 Gru 2006 15:36 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1421
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty