Nie powinno miec to zadnego wplywu na tą usterkę. Bez komputera i programu to się nie obejdzie ,trzeba najpierw zaprogramować pamięć w zegarach a potem wszystko zgrac z kluczykami i sterownikiem silnika...
Tak,oczywiście.Sterowniki ABS są przyjemniejsze w naprawie niż np sterowniki silników.
W TDI o potrzebie włączenia swiec tj. przekażnika decyduje sterownik silnika .
Przewód znalazłem ,ale nic nie miga :/ żadna konlrolka. Może trzeba jaką kontrolkę podłączyć?? Dodano po 2 Podłączyłem diodę 12v pod ten kabelek i dioda raz mignie a potem cały czas się pali. Czyżby sterownik silnika padł???
To teraz sprawdź ciągłość przewodów między sondą a sterownikiem silnika .
Rozglądaj się za sterownikiem silnika.
Witam! Moje pytanie jest odnośnie diagnozy ABS-u w Seacie Toledo 2,0l silnik 2E z 12.1991r. sterownik DIGIFANT. Czytałem na forum różne wersje o tym sterowniku. Jedni twierdzą że w tych latach diagnozy nie było a inni że była kodami migowymi, jeszcze inni że ABS w tym modelu diagnozuje się WAG-iem Ponieważ nie znalazłem żadnego złącza diagnostycznego...
czyli w pamięci nic nie zmieniać? Ale immo w sterowniku silnika unieruchomi silnik.
W megance mam OMVL Dream XXI N, reduktor też OMVL, wtryskiwacze REG standard, instalacja ma obecnie nawinięte ponad 160 kkm i nadal spisuje się bardzo dobrze. wiem o tym ,że te wtryski które mam teraz są 5 ohm a u mnie gaziarze polecają spokojnie do tego auta omvl reg fasty 3ohm ,które podobno bdb się spisują ,tylko gość powiedział mi ,że musi przeprogramować...
Nie powinna, jeśli masz z nią problemy (tą klapą gaszącą podczas jazdy to odepnij od N239 wtyczkę, błąd wywali po podpięciu Vaga i silnik będzie telepał przy gaszeniu ale przynajmniej nie będzie jej domykał podczas jazdy) albo lepiej odepnij wężyk podciśnienia, który idzie od N239 do klapy - wtedy nie będzie błędu w sterowniku silnika. Dodano po 6 z...
Koledzy mam taką małą zagadkę. Seacik ma niestabilne wolne obroty ale to nie jest falowanie, a wypadanie zapłonów. Na gazie i benzynie to samo. Po odpaleniu z rana silnik chodzi idealnie po kilku minutach zaczyna nim szarpać. Przestaje chodzić na pierwszym i ostatnim cylindrze. Świece założone nowe, przewody także. Podmieniony czujnik położenia wału,...
Witam, Mam problem z moim seatem. Polega on na tym, że na biegu jałowym znacznie falują obroty od 500 do 2500 obr/min. Istnieje tez problem z odpalaniem. Trzeba go dłużej pokręcić żeby zapalił ewentualnie dodać gazu. Dziś przy podłączeniu do diagnoskopu nie czyta sterownika silnika. Jakieś sugestie w czym problem? Jest to przyczyna sterownika? Proszę...
Witam proszę o podpowiedź co jeszcze sprawdzić. Seat Toledo 3 III 5P2 1.6 102 2006 benzyna z gazem pojawił się problem z pracą silnika. Na wolnych obrotach nierówna praca silnika ok 600 obr. terkocze jak ciągnik, brak mocny, słabe przyspieszenie, Świeci się kontrolka check oraz od ESP. Po podpięciu do kompa wyświetlają się błędy: 16586 uszkodzenie w...
No tak. Pytanie tylko czy da się coś odczytać ze starego sterownika. Jak już to tylko na stole. A czy tak samo będzie np w Toledo z 2005 roku? Też mam problem. Tam znów 1.6 benzyna.
Witam Z początkowego opisu wynika że podczas jazdy po nierównościach auto gaśnie, więc polecam sprawdzić przekaźniki zasilające sterownik, oraz przewód masowy silnika.
Co masz na myśli pisząc że są włączone?Niebieski czujnik jest od sterownika silnika.To czarny jest od wskażników.Twój problem raczej tkwi w liczniku.
Czarny od wskaźnika. niebieski dla sterownika silnika. jeden jest od pomiaru dla włączania chłodnicy Mylisz się, od włączania wentylatora jest zacofany bimetaliczny termowłącznik w chłodnicy.
Dzisiaj rozwiązałem problem checka engina. Jako że jego powodem była niesprawność katalizatora, druga sonda lambda została wyłaczona w sterowniku silnika. Brak checka jak i innych błędów związanych z klatalizatorem.
Witam, zmieniłem sobie dawkę paliwa z 3.0 mg na 4.6 mg i po włączeniu np świateł dawka się zmienia 5,2 mg i tu moje pytanie czy ona rzeczywiście taka jest czy to są przekłamania komputera na wskutek obciążenia? Bo alternator "gada" ze sterownikiem silnika. ECU widzi jakie jest zapotrzebowanie na moc z alternatora i dorzuca paliwa.
witam, dlaczego nie podajesz od kiedy tak sie dzieje?,odlacz na ok 1min akumulator /moze jest zakodowany blad/, a nastepnie sprawdz polaczenia czujnikow i sterownikow pracy silnika, pozdrawiam Zdzislaw
PODMIENILEM STEROWNIK I NIC NADAL NIE CHODZA NA WYJSCIU NA SILNIK NIERAZ JEST 6V A NIERAZ 3V NIE WIEM CO JEST GRANE
Witaj, napewno jest czujnik w korpusie silnika, może być podwójny w jednej obudowie, wtedy jeden kabelek idzie do sterownika silnika, a drugi do zegarów, musisz sprawdzić ciągłość tego drugiego, spróbować dotykać go do masy i obserwować wskazówkę temperatury,jeżeli jest przejście do zegarów to możesz zmierzyć na nim napięcie przy- odłączonym powinno...
Jeśli chodzi o pierwszy błąd to przeładowany silnik mam- toledo 1.9 ALH mam to samo zacierają się łopatki kierownicy na turbinie sprawdź sobie tak: połuz palec na dźwigience w turbinie (oczywiście na zimnym silniku bo sie poparzysz) (taki płaskowniczek pociągany przez gruche podciśnienia) a druga osoba niech Ci odpali silnik jeśli dźwignia pójdzie w...
na początek odłącz akumulator na 10min i odpal go tylko na paliwie jeśli będzie ok to do regulacji jest ins gazowa bo sterownik silnika zaczyna uczyć się od sterownika gazu jesli nadal będzie źle na początek do czyszczenia korpus przepustnicy bo może byc brudny
Takie złącza jak podał "makidede" potrafią być i po prawej stronie kierownicy i po lewej, ale w tym roczniku raczej nie Czasami trzeba dostać się do wtyku sterownika i się tam "wkłuć" a czasami wyprowadzona jest linia K gdzieś przy cewce (taki pojedynczy konektor), zazwyczaj nic nie ma w starszych seatach No, i to tylko silnik
Witam wszystkich!! przedstawie swój problem: Mam Seata Toledo 2.0 16v z 96 roku który wg danych technicznych powinien mieć 150 KM, ale tej mocy nie czuć. silnik pracuje bardzo dobrze, nie gaśnie, i sprawuje sie bez zarzutu poza tym że jest słaby. Wiem że poprzedni właściciel wymieniał sterownik silnika, i niejestem pewien czy założył odpowiedni ma on...
W autach z początku produkcji immo nie porównuje nr. VIN. ale nie jestem pewien daty zmiany na sterowniki porywnujące nr. VIN . Napewno w Toledo/Leon bylo to 2002 r ale w Bora/Golf raczej szybciej 2000 lub 2001. Gdyby kolega tom dubblin byl w stanie nam powiedzieć czy jak się loguje do elektroniki silnika czy w jednym z okienek wyskakuje nr. VIN to...
a czy po wymianie tych wtrysków o wiele zwiększy się spalanie? Czy za pomocą zwykłego OBD2 można wgrać taką mapę?? Co do pierwszego pytania to ci nie pomogę bo tego nigdy nie robiłem , co do drugiego to NIE są trzy sposoby GALLETO , KWP 2000, lub wylutowanie pamięci ( pod warunkiem że sterownik nie jest EDC 16)
Witam Problemy sa nastepujące toledo 98r 1,9 tdi 110km ciężko pali na ciepłym, chcialem mu spróbować zmienic dawke ale pojawił sie inny problem. Nie da się z nim skomunikować (Diagnostyka poprzez 2 wtyczki czarna i biała) gutman nie gada, a jak podłączam fejsa pod coma to wybija bezpiecznik i wszystkie kontrolki gasną. Fejs ma oryginalnie zmostkowane...
bezpieczniki sprawdzilem (te kolo lewej nogi kierowcy) są ok, chyba ze jest jakas druga skrzynka z bezpiecznikami. Zegary wyjąłem i nie widac zadnych przepalen, kupilem na allegro drugie jak dojdą to podlacze. I teraz pytanko co robic jesli drugie zegary zadzialaja a silnik znowu bedzie szarpal na zimnym. Wie ktos jaka jest korelacja sygnalu obrotow/...
Witam. Mam taki problem wczoraj przy próbie wyprzedzania samochód wyłączył mi turbinę. Podłączyłem się do komputera i odczytałem kody błędów: -- 17965Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem sądzę że zapieka mi łopatki na turbinie. Obecnie nie tak łatwo "prześcigać" samochód aby dobrze rozruszać...
Nie bierz sobie do serca tego , tak jakoś pomyślałem o tych studiach . Właśnie jeżeli jest obwód na grzałce , to fizycznie nie przerwana / spalona/. Już wcześn iej podałem , że sterownik silnika Simos , pin nr. 20 podaje masę na grzałkę sondy , natomiast plus po przekażniku pompy paliwa. Sonda zasilanie grzałki to dwa białe kable. Schemat /fragment...
.. na turbinie siedzi taka metalowa puszka która jest podłączona do elektrycznego zaworu przewodami ciśnieniowymi i tą metalową puchą staruje jeszcze czarna pucha z czarnego plastiku <pewnie ten siłownik pociśnieniowy o którym pisze kolega SZTOMEL>... JAKIEŚ POMYSŁY OD CZEGO ZACZĄĆ I jakie mogą być objawy uszkodzen elementów - żeby znaleźć który...
niee, sterowanie centralnym jest w sterowniku silnika? nie ma osobnego modułu? sterownik rozbieralem nawet do srodka, nic nie widać, wszystko suche
Witam Mam toledo z silnikiem 1.8 pl k-jettronik lub ke-...b i lpg II generacji po kolei:\ auto robi na butli (33l-lpg) 250km ma sterownik stag 2L nie ma czujnika położenia przepustnicy-są tylko styczniki zamknięta max otwarta jest przepływomierz a na nim wtrysk mechaniczny katalizator pusty sonda nie wiem czy ok Zagłębiając się w tajniki lpg doczytałem...
poszukuję schematu sterownika silnika 1.8, nie wiem gdzie podłączyć kable idące od sterownika do deski rozdzielczej ,gdyby mógłby mi to ktoś podrzucić to z góry dziękuję. marek36b(at)gmail.com
Podaj symbol silnika jaki masz. Ten sterownik z Toprana jest zamiennikiem dla sterownika 1J0 919 506K . Napisz też nr. VIN.
Witam, pytanie do speców od elektryki samochodowej, jaki jest login do sterownika w Toledo II silnik AHF?
Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem 1.9 tdi Seat Toledo 2000r. Mianowicie po odpaleniu motoru i zgaszeniu go nie mogę go odpalić ponownie. Po podłączeniu do komputera wyskakuje błąd 1314-Szyna danych CAN > sterownik silnika (ECM) i nie mogę się połączyć z diagnostyką silnika. Czy to coś poważnego?
Nie wszystkie miały kontrolkę CHECK. Zrób tak jak napisał Paweł wawa. Są jakieś błędy w sterowniku silnika?
Witam. Padł mi sterownik silnika jak w tytule i prawdopodobnie jedna z kości pamięci, do której wchodzą sygnały z kilku czujników i moja prośba jest taka aby podać jaką pamięć mogę wrzucić do tego sterownika i ewentualnie czy ktoś mógłby podesłać oryginalny wsad do pamięci.
Walczę z identycznym problemem już od ponad roku we Fiacie Bravo z sekwencyjną instalacją gazową. przy instalacjach starszego typu z reguły pomagała modyfikacja dolotu powietrza. przy sekwencji sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. w wielu przypadkach pomaga reset parametrów adaptacyjnych (w przypadku mojego auta tylko przez diagnoskop) oraz okresowa...
Cześć.Czy da się wyłączyć zasilanie sterownika w 1,6 AKL?Czy nie będzie to zapisane jako błąd?Jaki blok można jeszcze odłączyć w celu zabezpieczenia przed kradzieżą?
Witam. Mam mały problemik ze swoim autkiem jakim jest seat toledo 1L z silnikiem AFT 1,6 74kw. Otóż po podłączeniu VAGa w wartościach mierzonych temperatura cieczy chłodzącej stoi cały czas na 215 stopni i tak samo temperatura zasysanego powietrza cały czas na 215 stopni. Błędów brak jedynie od sondy ale będzie wymieniana.. padła grzałka. Podkładany...
Witam ! Mam taki problem... posiadam Seata Toledo z 1999 roku i padł mi w nim sterownik silnika tak zwane ECU. Posiada on numer 06A 906 019 AL i nie moge nigdzie takiego znaleźć. Co oznaczają ostatnie dwie litery ? Czy moge wymienić ten sterownik na taki sam tylko z innymi literami na końcu ? np AK AM BQ BH Jak tak to który może służyć jako najlepszy...
Witam, w Toledo 2 z silnikiem 1.6 akl wywala błąd "Zwarcie do masy Wtryskiwacz 4 ". Wtryskiwacz leje wg mnie bo nierówna praca silnika i bardzo kopci, sprawdzałem diodą na wtyczce tego wtrysku i świeci się ciągle (powinna migać jak w trzech pozostałych) , aby wyeliminować wiązkę odłączyłem wtyczkę od sterownika silnika i zwarcia nie ma, moja diagnoza...
Dzięki, można spróbować, ale zastanawiam się czy wykaże jakiś błąd jeżeli będzie działał dobrze na "sucho". Problemem może być na przykład czujnik położenia wału(a raczej jego wtyczka)sterownik powinien "zapamiętać" kod usterki jako błąd sporadyczny.
Witam! Panowie i Panie kupiłem niedawno tolka i próbuje właśnie przywrócić mu do życia klimatyzację. Sprawa wygląda tak na samym początku pojechałem do zakładu i sprawdzona została szczelność układu po czym klima została nabita .Było mało czynnika około 300g więc został wpuszczony nowy czynnik (780g) ,Ciśnienia w układzie niskiego i wysokiego ciśnienia...
Do sprawdzenia jaką temperaturę "widzi" sterownik silnika na zimno . Przyczyną może być też brudna przepustnica , ale po umyciu trzeba zrobić adaptację . Do sprawdzenia/wymiany świece .
Po numerze z cewki doszedłem że to silnik ABS, ADZ albo ACC. Jutro sprawdzę dokładnie. A rok to końcówka 96, cewka z modułem na 3 piny i jednym wyjściem na przewód WN do rozdzielacza. Jutro sprawdzę diodą i rezystorem czy jest sygnał na cewkę. Sprawdzałem samą diodą (zanim przeczytałem radę żeby użyć rezystorka, diody mam byle nie upaliło :-? jakiegoś...
Cena nie świadczy o jakości. Sterownik silnika masz Siemens Simos, one są bardzo wybredne co do nieoryginalnych indukcyjnych czujników.
I gdzie odłączysz tą sondę w II generacji Od sterownika silnika geniuszu. Żadnej emulacji nie robisz 0 wypinasz wtyczkę i tyle, sterownik przestaje widziec jej idiotyczne wskazania i uznaje jej awarię. Dla pracy na LPG praca w otwartej pętli jest bez znaczenia, a nie głupieje usiłując robić cuda z KWZ i szerokością impulsu wtryskiwacza żeby uzyskać...
Witam jak w temacie wyskakuje mi błąd 17978 p1570 autko odpala i po dwóch sekundach gaśnie przypuszczam ze trzeba zaprogramować ecu bo przypadkowo wpisałem liczbę 11 i od tego czasu się tak zachowuje pali się czerwony wykrzyknik i mrugają świece żarowe w załączniku Dodam kilka zdjęć może ktoś mi pomoże z góry dziękuje
Witam, ja mam trochę inny silnik, bo Seat Toledo z 1,6 BSE. Byłem laikiem jeśli chodzi o instalacje gazowe i zainstalowali mi Stag 4. Miałem ten sam problem - rozwiązałem go połowicznie zwiększając ciśnienie do 1,4. Wtedy nie szarpał przy 2 tys. obrotów lub mniej szarpał, ale adaptacja długookresowa sterownika silnika powodowała, że zaczynał szarpać...
Witam, Niedawno kupiłem Toledo II z niedziałającą klimatyzacją (climatronic). Klimatyzacja została nabita - było 370g, dobite do wartości 750g. Założone jest nowe koło pasowe, sprzęgło i cewka od sprężarki. Po podaniu zasilania na sprężarkę, klimatyzacja działa. Po włączeniu klimatyzacji zapala się „śnieżynka”, podbija obroty silnika, sprzęgło...
Witam. Mam pytanie odnośnie wymiany sterownika magneti marelli w wywzej wymienionym samochodzie. Procedurę znam, ale do tego potrzebuję pin, czyli musiałbym dlubac pamięć z licznika bo nie mam nic po kablu do tego. Ale, czy jeżeli przelutuje eeprom 95080 z sterownika silnika z tego co był w aucie do tego który kupiłem to też ruszy? Sterowniki oczywiście...
Witam, potrzebuję opis pinów, lub przynajmniej opis zasilań sterownika silnika simos 2.1 pwp4. Seat Toledo 2001r. 1.6. Auto zgasło w czasie jazdy. Plusy po stacyjce mam na 1 i 3 pinie, a masę na 2. Czy powinienem mieć jeszcze gdzieś zasilania? Bardzo dziękuję. ?
Ani czujnik wału, ani benzyna. Zresztą bez diagnostyki można sobie gdybać - te samochody mają w głupim miejscu sterownik silnika wciśnięty, pod okapem - mam ich całą szufladę - zawilgocone, do wyrzucenia.
Niestety znów muszę prosić o pomoc. Auto z dnia na dzień, a w zasadzie z godziny na godzinę przestało odpalać. Kontrolka check się nie zapala a na dole wyświetlacza migają wszystkie pozycje wybieraka skrzyni automatycznej. VCDS pokazuje komunikat 18258 - Powertrain Data Bus P1850 - 000 we wszystkich modułach na linii Powertrain Data. Co zrobiłem do...
Na wstępie napiszę, że auto jest po swapie z 2.3 AGZ na 3.2 BHE i jeździło przez ponad 2 lata bez problemów. Był tylko jeden błąd - grzałka jednej z sond przed katalizatorem. Od dłuższego czasu auto stało sobie w garażu, bo nie miałem na nie czasu ale niedawno przy jeździe zapaliła się kontrolka ESP. Po odczycie VCDS esp stwierdziło, że trzeba sprawdzić...
Witam ! Jak w temacie nie moge nigdzie znależć loginu do tego sterownika silnika AKL 1.6 SR chcialbym zmienic adaptacje jałowych obrotow, oraz przepustnicy, niestety bez lobinu nie moge tego zrobic. dzieki !
Przeładowuje solidnie, jeśli masz map sensor z końcówka B, to realne ciśnienie może być jeszcze większe od tego w logach. Geometria i N75 do sprawdzenia na początek, ale równie dobrze problemem może być nieprzemyślany mod, najlepiej porobić jeszcze logi na mapach ori, o ile masz możliwość. Turbo nie odcina, błędów brak. Jak limit jest za wysoko ustawiony,...
Jak wywala EPC. To problem ze sterownikie silnika. Jak odłączyeś wtyczkę EGR i pracował normalnie to już przyczynę znasz.... EGR lambda i MAF czy Map sensor podaj do ECU parametry paliwa powietrzu spalin. EGR ma za zadanie utrzymać ekologię w obiegu spalin. Jak któryś z nich szwankuje to są problemy z spalaniem i Komp robi sam autokorekty serwisowe...
Mrugająca kontrolka świec żarowych oznacza że są błedy zapisane w sterowniku silnika , a nie że sie swiece spaliły.
najlepszy w tym przypadku jest program diagnostyczny + własny program VAG - COM - złącze można zakupić a program ściągnąć z netu, jeśli nie masz to może ktoś kolegów ma albo któryś z mądrych mechaników, wystarczy się podpiąć z autem i odczytać błędy - z całą pewnością jakiś został zapisany przez sterownik silnika a jego odczytanie i podanie na forum...
pomaga w tym wypadku to : wymiana słabego aku na nowy, regeneracja rozrusznika, podniesienie wartości dawki starowej, montaż wyłącznika na sygnale z czujnika G62 do sterownika silnika, zmiana map startowych przez tunera.
Diagnoza sterowników SEAT EDC/MSA 15.5 (EDC 1.4) Pamięć błędów 020A Czujnik temperatury płynu chłodnicy Przerwa/zwarcie plusa 023F Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji 0271 Sygnał prędkości jazdy Sygnał niezrozumiały 463A Sterownik silnika zablokowany Iliść usterek 4 Diagnoza sterowników SEAT EDC/MSA 15.5 (EDC 1.4) Pamięć błędów 029A Czujnik temperatury...
Sterownik silnika jest niediagnozowalny, to stary digifant 38 stykowy!
Sterownik silnika powinien dostać informację o włączeniu klimy i podnieść obroty biegu jałowego, trzeba sprawdzić czy dostaje. Druga sprawa, to sprawdzenie I biegu wiatraków
a więc: zastosowanie w autach: SEAT TOLEDO I (1L) 2.0 i 16V ABF 110 (150) 1984 1993.11 - 1999.03 VW GOLF III (1H1) 2.0 GTI 16V ABF 110 (150) 1984 1992.08 - 1997.08 numery i końcówki zamienników: SEAT 037 906 024 AB SEAT 037 906 024 AE VW 037 906 024 AB proszę bardzo:)
Zakładam że tylko benzyna. Może być czujnik temp - robi przerwę przy pewnej temp i sterownik silnika widzi -40st i zalewa go. Usterka nie musi się objawiać zawsze i stąd mogłeś źle skojarzyć z denaturatem.
Musisz w sterownik silnika wgrać nowe drajwery na odpalanie na zimno. Poza tym w biosie w linii "cold start" z "problematic ustawić na "successfully".
czujnik jest umiejscowiony w sterowniku silnika (musisz go rozebrać) jak mnie pamięć nie myli to sterownik znajduje się pod podszybiem ale ręki nie dam sobie uciąć.
537 -Regulacja lambda poza specyfikacją -wartość górna 1039-czujnik wskażnika temperatury cieczy chłodz-G2 przerwa lub zwarcie do plusa -Błąd sporadyczny 1314 sterownik silnika magistrala can brak sygnału -Błąd sporadyczny Podczas pracy na biegu jałowym 142 obroty na min 0.39v Sonda lambda 3ms czas wtrysku
Witam. Szukam schematu połączeń w/w sterownika lub instalacji elektrycznej samochodu , w którym były montowane.Mam wiązki , sterownik i silniki ale nie wiem czy wszystko zostało prawidłowo podłączone. Przegląd tematów na forach wniósł tylko tyle ,że mam książkę z toledo, w której i tak nie ma tego schematu. Więc jeżeli któryś z kolegów posiada takowy...
Nie pytam co ustaliłeś, bo naprawdę nie wiem o co Ci chodzi. NAprawdę nie wiem po co się pytać czy zajrzeć tu czy tam. Ja Cię kręce. Jest mało prawdopodobne, że to nie jest sterownik silnika. One tak mają, że chodzi jak czołg i nie zgaśnie. I nie wariuje, tylko z tymi kodami błędu będzie uszkodzony ECU. Jest zwęglony (nienaprawialne) od zwarcia co samo...
do czego to służy? Generuje prostokątny sygnał "gala" - dający sygnał prędkości do sterownika silnika, oraz do podgłaśniania radia.
Nie wiem czy o te parametry chodzi ale: Oba to Seat Toledo 1M, oba 2000 rok, 1.9TDI AHF, i tak wymieniłem sterownik silnika bo jego "naprawa" działała przez 3msc. I nadal brak efektów, mój przepływomierz u ojca działa ale u mnie nie. Jedyny jaki u mnie daje jakąś różnicę to ten z jego auta. Brak jakichkolwiek błędów.
Podłącz manometry, sprawdź ciśnienie i porównaj z wskazaniem ciśnienia jakie widzi sterownik silnika. Jeśli manometry pokażą powyżej 4 bar, a sterownik będzie widział 0 bar, zmierz napięcie na czujniku przy podłączonej wtyczce i włączonym zapłonie( na środkowym pinie wtyczki). Jeśli napięcie będzie pomiędzy 1 a 4,9 V, to zmierz napięcie przy sterowniku...
Nie ma takiej opcji. Skoro go nie było to sterownik go nie obsługuje i włączyć tego się nie da. Trzeba by zamontować sterownik silnika z auta gdzie była zmienna geometria. I wtedy wrzucić dane ze starego ecu do nowego + włączyć n75 ? Oznaczenie silnika jak coś to AGR
Jak to sterownik siadał?Brak kontrolki i nie pali bo ECU straciło zasilanie być może. Nie nie, chodzi o to że wymieniałem sterownik silnika bo mój sypał bezsensownymi błędami i faktycznie po wyjęciu go był w środku zaśniedziały, włożyłem nowy sterownik ECU taki sam tylko z chipem i wyłączonym immo i auto normalnie jezdzi, pali i wszystko tylko nie...
auto można odpalić, ale miga kontrolka immo cały czas Masz wyłączone immo i tutaj jest raczej problem. Trzeba przywrócić do oryginału (usunąć emulator lub edytować wsad sterownika silnika w zależności co tam jest zrobione). Gdyby był zły PIN to byłby odpowiedni komunikat po zatwierdzeniu wpisanego PINu. Pokaż jaki to błąd. Co to dokładnie za kabel...
Do sprawdzenia zasilania na sterowniku silnika. Podaj jaki masz numer sterownika. Widać go przy połączeniu się interfejsem diagnostycznym.
Witam! Mam problem z Seatem Toledo. Po włączeniu wstecznego na odpalonym silniku samochód gasł- w tej chwili wogóle nie odpala. Kiedy samochód gasł, gasły wszystkie kontrolki. Po włączeniu zapłonu, lekko żarzą się kontrolki od ładowania i oleju. Vag nie komunikuje się ze sterownikiem. Odpiąłem wszystkie przewody od świateł, rozpiąłem włącznik wstecznego,...
Problem jest w sterowniku. Do załączenia sprężarki musi on widzieć m.in. odpalony silnik, nabity układ i jeszcze parę rzeczy jednocześnie. Parametry do podejrzenia za pomocą np. VCDS-a. Wchodzi tam wiązka cienkich przewodów. Profilaktycznie obejrzyj dokładnie kostkę. Normalnie jak nie ma zgody na załączenie, to gwiazdka z panelu znika. Jeżeli warunki...
Witam! W Seacie toledo 1,9 tdi 1Z mam zmieniony sterownik silnika wraz z nie seryjnym programem, jednak samochód za mocno dymi, przypuszczam, że przez zbyt mocny program dlatego chciałbym go nieco poprawić jednak nie mogę zgrać mapy i tutaj jest mój problem :cry: ps. próbowałem za pomocą kwp2000 i się nie łączy. nr sterownika BOSCH 028 906 021 GN nr...
Witam mam seata toledo 2.0E z 96r. padł mi komp ECU SIMENSA DIGIFANT 45pin 037 906 024AP niestety ten sterownik jest bardzo kosztowny nawet używany więc chcę zmienić na DIGIFANT 38pin 037 906 022FL BOSCHA ten drugi też występował przy takich silnikach. mam schematy obu mam prośbę aby ktoś mi napisał które piny gdzie przepiąć. Z góry dziękuje za pomoc....
Witam mam problem z silnikiem szyberdachu mianowicie skruszyły sie magnesy w obudowie silnika. Ten problem rozwiązałem podmieniając magnesy z innego silnika po nie wielkich przeróbkach ale silnik po podpięciu do sterownika nie działa jakieś oznaki życia daje ale jakby go sterownik rozłączał podłaczając silnik pod napięcie 12V to działa ale przy sterowniku...
Nie znajdziesz tam kluczy bo to sterownik silnika a nie licznik.
Od czujnika temperatury zależy też praca sondy lambda. Trzeba by sprawdzić pozostałe elememty pracy silnika. Sterownik zaczyna "reagować" na pracę sondy dopiero, gdy silnik osiągnie temperatuę około 60 do 70 stopni. Do tego czasu wszystko jest w normie? Po odłączeniu czujnika sterownik przechodzi w stan awaryjny, czyli widzi wszystkie wadliwie według...
Co Wy opowiadacie, przecież kolega napisał, że kontrolka zapala się na moment przy rozruchu ciepłego silnika a to jest normalny objaw świadczący o zasilaniu sterownika. Usterka m.in. czujnika stopu jest sygnalizowana migającą kontrolką świec żarowych a nie świecącą stale.
Odnośnie nie działających świec żarowych należy stwierdzić, iż do uruchomienia silnika tdi w obecnej temperaturze, tj. powyżej 5 stopni C nie potrzebne jest grzanie świec żarowych i dlatego sterownik nie podaje napięcia na świece. Faktem jest jednak, że po uruchomieniu zimnego silnika świece grzeją przez pewien czas, aby poprawić kulturę pracy silnika....
Ale co Koledzy "tworzą" o osprzęcie?. Wymienia się silnik (naturalnie w całości a nie sam odlew bloku) i turbinę. Zostaje cała reszta: doloty, intercooler (po czyszczeniu), sterownik, przepływka, itd, itd - mało zostaje?
Witam, poszło na pw, dobrze by było jakbyś podał kod silnika.
Witam w moim aucie tj. toledo II padł silnik alh (90km)i wymieniłem go na asv (110km) sterownik został stary a wymieniłem tylko goły słupek.cały osprzęt został od alh więc dalej mam auto z 90 konnym silnikiem. Pytanie moje takie jaki kąt wyprzedzenia zapłonu powinienem mieć? z tego co się orientuję to w asv są inne wtryski niż a alh. Dodam ze zamierzam...
Witam. Problem tkwi w Toledo z silnikiem ABF z 1995r. Jak wiadomo, silniki ABF miały ABS z systemem EDS. Z tego co pisze w ETCE, jest to pompa ABS MARK IV ATE. Historia jest taka: poprzedni właściciel próbował z tym walczyć, okazało się, że ktoś wyrwał kable z kontrolki ABS która jest w liczniku. Naprawił to, kontrolka teraz działa czyli się świeci....
Nie wiem w jakim celu robiłes 3 razy loga 1, przepływka wygląda niby ok choć ograniczenie dymienia chwilowo jest małe ale jest to pierdoła i napewno nie w tym problem. Turbo delkatnie przeładowuje, pasowało by wyczyscić przewód podcisnienia idący do sterownika. Wstaw jeszcze statycznie 13 i BS 00
Raz piszesz że jest zasilanie a raz że go nie ma. Przygotuj kontrolkę zrobioną z żarówki (np. 5W) i dwóch przewodów. Na bezpieczniku zasilanie ma być cały czas, bezpiecznik jest przed przekaźnikiem. Skoro zwierasz przekaźnik i pompa rusza to zasilanie na styku roboczym jest a problem jest tylko w sterowaniu cewki. Błąd P0418 to problem w sterowaniu...
Przy tak starym aucie może być wszystko na początek pomiar kompresji silnika czarny dym sugeruje duże spalanie oleju silnika. No gdzie, spalany olej to niebieski dym. Patrząc po roczniku to silnik 2E z Digifantem chyba tylko w chodzi w grę - więc albo uszkodzony sterownik Digifant, albo dziurawy regulator ciśnienia, albo diabli wiedzą co jeszcze -...
Nastawnik albo ewentualnie sterownik