forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



strone google

Znaleziono 640 wyników na elektroda.pl: strone google
Podstawowa forma zapytania: strona google
Forum elektroda.pl Strona Główna

dodałem strone do wyszukiwarki i....

...Dodałem swoją stronę do wyszukiwarki google poprzez www.google.pl/addurl.html. Wpisując teraz nazwę swojej strony pojawia się ona w pierwszych kilku wynikach wyszukiwania,ale zamiast linku którego nazwa powinna być opisem mojej strony pojawia...
Komputery Software :: 28 Wrz 2007 11:15 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 505

strona www - problem z wyszukiwaniem

...hmmm... strona powstała dziś, ale też żadnego wpisu nie dodawałem, po mału zaczyna rozumieć o co chodzi... Ale czy wyszukiwarka nie powinna przeglądać wszystkich witryn? Dodano po 15 donald mnie zainspirował i nareszcie znalazłem odpowiedź...
Sieci, Internet :: 09 Lip 2008 19:55 :: Mojzes :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 800


Reklama :: 09 Lip 2008 19:55 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Problem z wyszukiwaniem stron w internecie

... do słowa strony i jak klikam strone np elektrody to wyskakuje mi coś takiego jak w linku Hymm fajne dziewczyny ale jest to denerwujące. Oczywiście za którymś razem strona elektrody się odpali. I tak jest z każdą stroną. Może mi ktoś pod...
Komputery Software :: 13 Gru 2007 07:41 :: pawka_pk :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 582

Pozycjonowanie stron www - jak?

... kursu HTML - w kodzie strony brakuje podstawowych znacznikow -> Nastepnie poczytaj na stronie -> pozycjonowanie.info jak wypozycjonowac strone. Poza tym troche pracy wlasnej! Skorzystaj z google, jest masa stron o pozycjonowaniu.
Komputery Software :: 27 Wrz 2007 13:37 :: mat_ed :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 527

java kretor www

... - pojedynczy aplet na stronie wystarczy, tylko błagam jeśli już zamyślasz się za robienie apletów - używaj do konstrukcji strony CSS a nie czystego HTMLa, a nie daj Bóg jeszcze z tabelkami mającymi nadać ładny układ strony - to już nawet ramki byłyb...
Komputery Software :: 31 Sie 2007 13:17 :: tomy000 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1004

Kino domowe Samsung HT-TQ25 - nieudany update

... o nazwie "firmware_update_hts.zip" ktory byl dostepny pod adresem "". Niestety adres jest juz nieaktualny a na stronie nic takiego nie moge odnalezc. Czy ktos moze posiada ten pakiecik update z ktorego moglbym wyciagnac PDAANLSX.ROM...
Audio Początkujący :: 08 Maj 2008 14:28 :: Leono :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 6693

Zanim Zadasz Jakiekolwiek Pytanie - Przeczytaj !

... plyty glownej: Marka , model , revizja, wersja BIOS ktory masz aktualnie. Druga sprawa to zlokalizowanie na stronie producenta twojej plyty glownej nowego BIOSu oraz tzw FLASHER'a. Flasher to program ktory pozwoli nam wgrac BIOS. Kiedy juz ...
Komputery Hardware :: 16 Wrz 2007 20:38 :: artur.lubin :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3334

Róznicowka - pytanie dla odwaznych :)

... kolega z swoja strona o ktorej juz wydalem zdanie probuje mnie przekonac do "wklejonych tekstow" dot wylacznikow roznicopradowych. Jako przyklad - Wiec mysle ze zanim zaczniesz sie reklamowac to .... zrob sobie lepsza strone, bo na dzie...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 13 Sie 2007 13:35 :: hobbyelektronik :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2767

Pytania dla początkującego

... od siebie nic :/ Nie mierzy sie wszystkiego względem kondensatora 400V tylko strone pierwotną! Strona wtórna przetwornicy ma swoja masę i nie ma nic wspólnego ze stroną pierwotną. Reszte pytań na które nie znasz odpowiedzi znajdziesz na goog...
Początkujący Ogólny :: 09 Mar 2008 20:02 :: LeDy :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 846

Ambilight dla PC - problem z ULN2803 [SOLVED] - C.D.N.

... strony (podswietlenia monitora) wiec korzystam z 6ciu linii danych D0-D5. Prototyp (diody bezposrednio zasilane z lpt) chodzi idealnie, wiec ze strona software'owa wszystko jest w porzadku. Teraz robie wersje ostateczna (5 diod na strone)...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 23 Mar 2008 11:55 :: dsh :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2956

Jak założyć radio internetowe ?(??)

... na jakims starym. no i polecam google No ale pisalem juz Ci na gg o tych dwóch stronach. Jak jestes w sieci to musisz miec przekierowanie zrobiona na port z ktorego ma byc wysylana muzyka. Dodano po 54 Polecam rownież strone
Sieci, Internet :: 26 Lut 2008 23:06 :: mbo :: Odpowiedzi: 204 :: Wyświetleń: 162188


Reklama :: 26 Lut 2008 23:06 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Spowolnienie komputera-wirusy, ad-aware itp.?(?)

... z tym badziewiem. Dodano po 2 ja mam win xp sp2 nie mam antywira ,sciagam duzo plikow i systemu nie robilem juz okolo roku od czasu jak zaczalem zwracac uwage na linki.Nie chodzic po stronach z dupami tam jest tego najwiecej
Pogotowie Antywirusowe :: 20 Gru 2008 00:05 :: jankolo :: Odpowiedzi: 892 :: Wyświetleń: 185854

AVR+LCD z SE T68i, da rade?

...Witam Mam nadzieje że na pomoc nie jest za późno :D Na tej stronie znajdziesz wszystko (prawie) czego ci potrzeba, zajrzyj tez na główną strone bo jest dużo ciekawych informacji na temat LCD z telefonów GSM :arrow: . Osobiście radził bym...
Mikrokontrolery Ogólne :: 04 Cze 2008 18:02 :: ropsiU :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4054

Jak zaprogramowac prace silnika.

... generlanie podawnia słowa na wyjście portu - jeśli nie chcesz pisać (i nie mieć ładnego przycisku "włącz/wyłącz") to możesz skorzystać z istniejących programów. poczytaj chocby pierwszą strone z google z linku, który podałem wcześniej.
Programowanie Ogólne :: 20 Maj 2008 19:04 :: slawomir2002 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1996

jonizator cząsteczek wody

... to jak dziala i w sirodku ale fajnie bylo by miec jaks opis ) za chwile google przeszukam i moze cos znajde ta strone tez mam z googli bo nie pamietalem taj nazwy Dodano po 6 dziwne link nie dziala ale wpiszcie w google venta i wy...
Początkujący Ogólny :: 16 Kwi 2008 19:46 :: andre1979 :: Odpowiedzi: 453 :: Wyświetleń: 112009

Karta Terratec Cinergy 400 - brak sterowników.

... linków do sterowników, lecz każdy jest błędny, na stronie producenta też są są linki do tych sterowników lecz też występuje błąd przy pobraniu. Czy ktoś zna moze jakąś działającą strone z tymo sterownikami? Czy można prosić również link...
Komputery Software :: 18 Mar 2008 06:41 :: leonov :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 858

Sterowniki do płyty głównej PROCOMP V400DB

... z Aidy? Przeciez na stronie jest napisane jaki kodek ma ta plyta: CMI9738. Do tego zamiast aidy lepiej uzyc Everest, ktory jest nowsza rozwijana wersja Aidy. Autor zamiast zasmiecac forum powinien sam wejsc na strone CMI i sciagnac odpowie...
Komputery Software :: 07 Gru 2007 17:28 :: kudi17 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 677

Problem z wyszukiwaniem przez google

Po pierwsze musisz dodac swoja strone do przegladarki a po drogie wazne jest pozycjonowanie. Strone dodasz tu:
Sieci, Internet :: 04 Lip 2008 10:58 :: promykk :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 761

Sterowniki do Kontrolera wieo zgodnego z VGA

... otrzymane linki sprawdzajac czy gdzies nie kryje sie sterownik. Mozesz tez wyszukac strone producenta Twojej karty (tutaj: Leadtek) i na tej stronie poszukac sterownikow. Tutaj wyszukiwanie jest jeszcze latwiejsze, poniewaz w wyszukiw...
Komputery Software :: 29 Wrz 2007 22:03 :: Stingerek :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 627

Płyta główna 6BX/VIA/ZX81

Instrukcje znajdziesz na stronie producenta! Wystarczy wpisac to co podales w google i juz wiesz, ze to acorp, pozniej wpisujesz acorp i masz strone producenta: Ps. 6BX/VIA/ZX81 to trzy modele plyty, kazda rozni sie chipsetem.
Komputery Hardware :: 20 Lis 2008 08:15 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2427

Unitra diora amator 2 dss201 . problem z radiem UKF

... do potencjometrow. wbij kontakt do isostatów w google i wyskoczy parę stron linków ;) I jeszcze jedno, koło ul1211 bedzie pr od Arw, delikatnie rusz go w jedna i druga strone, moze nie stykać, - to bardzo częsta przyczyna utraty am, lub fm...
Audio Serwis :: 28 Lut 2008 16:30 :: olaf x :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1523

Sterowniki do laptopa - jakie wybrać [intel]

... strowniki do tej karty graficznej Karta wideo Intel GMA 900 : Everest odsyła mnie pod nieistniejącą strone. Google coś znajduje. Na stroni Intela znalazłem to: Są to ponoć sterowniki do grafiki, lecz czy mogę ich użyć? Koleżanka ma Wi...
Sterowniki i BIOS :: 06 Lut 2008 12:33 :: leonov :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 4009

Problem z kartą C-Media AC'97

Po co google? Wystarczy wejsc na strone AsRocka i sciagnac sterowniki.
Komputery Software :: 27 Sty 2008 09:36 :: jag61 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 573

atmega 8 i uln2803 dziwny problem

... atmega kupiłem gotowa i uln jest bezpośrednio podłaczony pod atmege bez żadnych elementów to samo jeśli chodzi o wtórną strone uln po prostu do przekaźnika i jestem przekonany że tak własnie ma być bez żadnych rezystorów. Nie bardzo sobie wy...
Mikrokontrolery Ogólne :: 23 Sty 2008 04:33 :: gromleon :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2134

Apel do Amigowców (również byłych) i nie tylko.

... wpisywałem pc2amiga i wyskakiwał wynik "coś tam -zrób to sam" a tera nie moge tego znaleść ma ktoś schemat albo tą strone? pozdro dobra mam jeżeli jest możliwość pod amisie podpiąć Pc'owego dyska to może dysk od amisi podepne do PC!? jes...
Ogólny Techniczny :: 02 Sty 2008 20:13 :: edm311 :: Odpowiedzi: 120 :: Wyświetleń: 10818

Czym sterować serwo motor z aktuatora?

... jakies logiki ktora wysteruje tym wszystkim. Lub kupujesz taki zintegrowany z ukladem logicznym od razu, ktory zawiera funkcje logiczne i kontroli ruchu. Wpisz w google servo naped i poczytaj sobie o tym. Wejdz na strone popatrz.
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 25 Gru 2007 19:26 :: clausewitz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2429

Zabudowa Audi B4 by mike21 (słupki,panele drzwiowe)nowe foty

...No układ magnetyczny wielki jest w helonach czy ten głośniczek jest w porzo tylko wolał bym polską firme i strone z tymi helonami jest taka? a tu ten głośnik :D Dodano po 1 jeżeli komuś się rozciągnoł obraz przez ten link to...
DIY Akustyka :: 13 Sty 2008 09:35 :: mike21 :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 9564

Głośniki tonsila 25/60/1. Gdzie kupię oryginalne zawieszenie

O ile sie nie myle to taki glosnik jest. Wejdzna strone Tonsila lub allegro/google i poszukaj. Wydaje mi sie ,ze byl taki. 25/40,25/60,25/80,25/100 -jesli sie myle to sorki.
Audio Serwis :: 20 Paź 2007 13:56 :: Malas1984 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 953

FURIOSTEAM - Klip , bazuje na solucjach mr. Dejan.

wejdz na strone furiosa albo kliknij w
GSM Serwis :: 08 Wrz 2007 18:31 :: xxxpiniuxxx :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 941

Ploter ROLAND DPX-3300

... ktoregos przewodu silnik nie zareaguje to jest spalone to uzwojenie. Jezeli bedzie robil "kroczki" (obojetnie w ktora strone) to z silnikiem jest wszystko OK. 4 Jezeli silnik jest OK to polacz 4 diody (katody masy zlutuj razem) a anody plusy...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 29 Sie 2007 11:40 :: Kamus :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2837

Komputer nie czyta mi twardego dysku

podaj dokladny model dysku, bo to jest kewstia 5 min w google :P <model dysku> 32GB i powinno znalezc strone z ustawieniem :) Pozdrowienia Airnox
Komputery Hardware :: 17 Sie 2007 13:26 :: piotrgedowski :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 18032

Moduły tranzystorowe ze spawarki inwerterowej.

Spojrz na strone producenta, *&firsthit=1&type=query te ktore podajesz to pewnie juz nie sa produkowane i szukaj pomocy w google
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 13 Sie 2007 18:53 :: toming :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2675

BIOSTAR

Witam!! Mam płyte główną BIOSTAR M7VIG 400 szukalem w google , zgubilem poprostu stery do tej plyty i glosu niemam. wszedlem na glowna strone biostar ale nieda sie sciagnac ;/ prosze o dzialajacy link
Komputery Software :: 14 Wrz 2007 21:05 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1029

modul

... www.elenota.pl - jest tam wyszukiwarka, wpisujesz symbol i otwierasz odpowiedni dokument, np taki: na pierwszej strone ( z reguły, nie zawsze ) masz obudowę z podpisanymi końcówkami ( tutaj 1,2,3 ) i pod spodem opis 1 - Base 2- Emitter 3 ...
Początkujący Ogólny :: 06 Paź 2007 11:16 :: magdamichał :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1640

Problem z Ustawieniem Anteny

... polega na tym ze jak mam juz wszystko podlaczone i wlacze tuner to mam tylko niebieski obraz obracalem talez w kazda strone i nic caly czas niebieski nawet nie drgnie obraz:/ mam pytanie czy to moze byc wina kabla?? czy do satelity potrzeb...
SAT Serwis :: 15 Gru 2007 22:35 :: zbyszek_ :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4079

Pentium 4 zamiast Celerona D. Proszę o szybką odpowiedź.

...Dziwna sprawa :| Na zdjęciach widać -> SL7KY wchodzimy na strone intela ProcessorFinder: Intel® Celeron® Processor Family 325 | 2,53GHz | 533MHz | L2: 256kB | S478 Wo wpisaniu 'SL7KY' do Google też mamy ciekawostki,...
Komputery Hardware :: 28 Sty 2008 21:17 :: A.T. :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1606

Problem z pytą gówną IBM REV: 1,5

kol. Przemcio wpisz w google IBM REV: 1,5 zobaczysz wtedy strone allegro a tam jaki jest użyty chipset na tej płycie, później znów google itp. Czyli nie ma czary mary :) a drugi link?
Komputery Hardware :: 15 Paź 2007 17:17 :: Przemcio :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3007

Bit Comet - całkowicie blokuje mi neta

... powinienes sciagac z predkoscia okolo 125 kB/s jezeli nie masz "zasyfionego" dysku to masz zle skonfigurowanego BC !! jest masa strone poswieonych konfigoracji BC pod rozne systemy i lacza :) google -> konfiguracja Bit Comet :)
Komputery Software :: 16 Gru 2007 12:45 :: Krzychskunk :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1065

silnik krokowy bipolarny

... zasad działania tych silnikow bo sie juz naczytalem teraz chce to uruchomic PROSZE O SCHEMATY:!: o znalazłem strone poswiecona temu projektowi i okzauje sie ze ten jezdzik jest na jakims innym silniku zrobiony a mi zalezy zeby to...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 11 Mar 2008 15:53 :: convers :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 899

jak podlaczyc czujke ruchu Texecom ? Help

Polecam strone producenta jest tu wszystko. A jest jeszcze coś takiego jak google.pl
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 26 Wrz 2008 15:45 :: robi667 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3148

ASUS P4GV-MX/S NORTHWOOD, I845GE sterowniki

... Tutaj sprawdzałeś? Tak. Tę strone miałem właśnie na myśli pisząc o producencie. Ściągnąłem plik Video Driver Nvidia Geforce4 MX Win98 Win ME Ver 43.51 i nie bardzo wiem co zrobić, próbowałem bezskutecznie różnych metod. Min. z panelu...
Komputery Software :: 20 Wrz 2008 13:08 :: Remeknapr :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3736

MBO 200

Opis Laptopa: Tutaj mozna zobaczyc jak nazywa sie plik z biosem: Jest to: 218_BIOS_312.zip teraz wystarczy wpisac nazwe pliku w google: I mamy np. ta strone: Jest na niej bios jak i sterowniki do tego laptopa :-)
Komputery Laptopy Hardware :: 04 Wrz 2008 09:14 :: ryshard :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2382

Czy telefon N82 z USA bęzie działał w Polsce?

Dziwne facet pyta o prosta rzecz postow 5 a nikt dalej mu nie odpowiedzial unlock inaczej odblokowac polecam ta strone
GSM Serwis :: 21 Sie 2008 09:22 :: irekr :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 660

Karta dzwiekowa Intel 82801FB ICH6

:arrow: djalbert Wystarczy wpisac w google FUJITSU SIEMENS, wejsc na strone producenta, wybrac model plyty D1826 i sciagnac. To az tak duzy problem?
Komputery Hardware :: 21 Paź 2008 19:31 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 27316

Karta dzwiekowa Intel 82801FB ICH6

... przedwcześnie zamknięty... CYTAT Kolobos :arrow: djalbert Wystarczy wpisac w google FUJITSU SIEMENS, wejsc na strone producenta, wybrac model plyty D1826 i sciagnac. To az tak duzy problem? <hr> No tak pobrałem te...
Komputery Hardware :: 24 Paź 2008 15:04 :: djalbert :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1335

Wyszukiwanie w googlach w peb.pl

Jakbyś zapomniał to na dole wpisujesz strone na której wyszukać
Komputery Software :: 13 Gru 2008 20:40 :: P-o-l :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1195

Lenovo, problem z siecia, Vista Basic..

... (damn small linux) w wersji 4.2.5 [~54MB]) odpalilem go na laptopie bez problemu, lecz gdy probowalem otworzyc jakas strone, wyskakiwal komunikat: np. 'google.pl could not be found. Please check the name and try again'. nie widzial karty wi-fi....
Komputery Laptopy Hardware :: 14 Lis 2008 23:07 :: michaelmo :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 3125

KONICA 7020, IP 421 - problem z RJ 45/ nie działa LAN

... zalogować. Wprowadzam zmianę X. potwierdzam hasłem. jest ok. Postanwiam wprowadzić kolejną zmianę. i widzę nagle biala strone w przegladarce o braku polaczenia. i juz niemogę wprowadzajac adres 192.168.0.10 zalogowac sie do programu administra...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Lis 2008 23:22 :: sebono :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1882

Wszystko o układach programowalnych... podstawowe informacje

... ADD_temp : std_logic_vector(15 downto 0):=(others => '0');--nie wiem czy strzalka w dobra strone --- cut --- process(clk) begin if rising_edge(clk) ADD_temp<=ADD_temp+1; ADD<=ADD_tem...
Układy programowalne :: 15 Sie 2008 11:56 :: marenc :: Odpowiedzi: 95 :: Wyświetleń: 11490

[Delphi] Indy HTTP i problem z pobieraniem

...Zauwazylem ze problem jest w tlumaczeniu adresu przez dns - jezeli podasz adres w postaci ip (ping na strone ktoej adres ip chcesz)to dziala bez problemu: begin ms:=TStringStream.Create(''); idhttp1.Connect('64.233.169.147',80);...
Programowanie Ogólne :: 23 Lip 2008 11:08 :: Dżyszla :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 9042

prosba o rozpoznanie elemntu odpowiedzialnego za iskre F UNO

... ;) Moj nr cewki 0 221 503 032 Cewka z aukcji 0 221 503 407 Czy to podejdzie? Google po numerach wybilo mi te strone: Niby jest, numery sie zgadzaja ale cena?? Masakra... Czym te cewki by sie roznily oprocz koncowki numeru??
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Mar 2008 17:39 :: wrzech :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1238

Poszukuje schematu analizatora stanow logicznych SLA

...jak w temacie, koledzy prosze o pomoc, przeszukalem elektrode i google i nic, tzn znalazlem strone autora , tj tyle ze tam jest schemat w protelu ktorego nie podsiadam, stad tez prozba czy ktos posiada schemat jakims jpeg'u gifie czy pdf'ie...
Mikrokontrolery Ogólne :: 03 Sty 2009 14:39 :: adversus :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 435

Kraj pochodzenia telefonu

ktos zna rozpiske tych kodow po ktorych mozna dojsc z jakiego kraju jest telefon bodz jakas strone na ktorej jest to podane?? No nie pzesadzaj, google sie popsulo ??
GSM Serwis :: 06 Mar 2008 21:35 :: GSMUnlock :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4692

Co wybrac Sony Ericsson W200i czy Nokie 5200 ??

Mógłby ktoś mi podac linka z downloadem do tej nokii?? Znalazłem jedną strone wyslalem smsa za 11 zł i wyskakuje bład w rejestracji... Będę bardzo wdzięczny,szukałem w google ale nic nie znalazłem. Z góry dzięki:D
GSM Użytkowy :: 23 Lut 2008 14:42 :: bullla :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1203

Dekoder IR - zdjęcie, opis, źródło

... T1omek :), co do ukladu jesli sie nie wie do czego słuzy a chce sie widzieć to uzywa sie google, wikipedii, wchodzi na strone projektu i czyta a to nie boli, uklad sluzy to testowania nadajnikow rc-5 tj pilotow do sprzetu RTV i podobnych p...
DIY Zagranica :: 03 Kwi 2008 06:52 :: T1omek :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5648

Przykładowy egzamin zawodowy praktyczny technik elektronik

...Chlopy wezcie sobie sobie luknijcie na strone CKE i nie mowicie ze nic nie ma: dalej i ogolnie: oraz zadania testowe chyba z 2007 roku Pytania: (link bezpośredni) Odpowiedzi: ---------------- scaliłem 2 posty ----------------------- ...
Początkujący Ogólny :: 05 Maj 2008 19:28 :: napioo :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 29867

KUpilem TOMTOM ONE XL w UK ale mapy koncza sie na niemczech

Musisz kupic mape Eastern Europe, albo sciągnąć sobie www. poszukaj na google, wejdz sobie na strone www.tomtom.pl tam jest sklep i tam można kupić
Urządzenia Mobilne :: 26 Maj 2008 11:55 :: templar78 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1489

Jak skasować historie w wyszukiwarce google

Witam jak w temacie, wchodze na strone www.google.pl i to co szukałem 1000 lat temu mam ciągle w okienku jak napisze jedną litere to mi wyskakuje 100 słów które pisałem wcześniej, jak się tego pozbyć???
Sieci, Internet :: 10 Maj 2008 11:09 :: noelka333 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 9260

Antygrawitacja Punkt Zerowy grawitacji

... Nic nie wzrasta. Zapoznaj się(poprzez Google) z hasłami: siła odśrodkowa, zasada zachowania pędu, moment bezwładności, żyroskop, itp. P.S. Z powodu wyżej wymienionych praw/zjawisk, nie wolno kopać(np. z nerwów) w działający komputer(bo...
Na pograniczu nauki :: 08 Maj 2008 19:21 :: cranky :: Odpowiedzi: 211 :: Wyświetleń: 41550

laptop-->vista-->Xp-->ukryta partycja

... radiowy odpowiedzialeny za WLAN i BT, ewentualnie odkrec obie klapki i odczytaj z wnetrza notka... jesli WLAN to ATHEROS to polecam strone jesli to broadcom to glownie google :/ a jesli cos z stajni intela to wiadomo :) powodzenia
Komputery Software :: 02 Lut 2008 08:43 :: metalli :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 8493



Strona 7 z 11 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: podzielić neostradę router samsung zmiana ustawień strone google skoda favorit 135l lm317 zwiększyć prąd pasy kamerze reset laptopa założyć fartuch serwis telefonow toner wymiana piekarnik mastercook termostat pompy wspomagania
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group