forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



strone google

Znaleziono 657 wyników na elektroda.pl: strone google
Podstawowa forma zapytania: strona google
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Załączanie i wyłączanie PC przez LAN

Samo wyłączanie przez sesje zdalnego pulpitu możesz zrobić w ten sposób, że na pulpicie komputera ( tego wypaśnego z win98) tworzysz ikone skrótu i tam wpisujesz: c:\windows\RUNDLL32 SHELL32.DLL,SHExitWindowsEx n n= 0 Logoff 1 Shutdown 2 Reboot 4 Force 8 Poweroff lub po prostu c:\WINDOWS\RUNDLL32.EXE...
Sieci, Internet :: 21 Kwi 2007 00:28 :: tos18 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 5606

Płyta główna K7S8X. Nie wykrywa poprawnie procesora.

iso.memtest nie znalazłem .W Google znalazłem jedną strone po angielsku a drugą po rosyjsku i nic nie skumałem.Znalazłem za to Memtest 3.3 ale wszystko poszło jakoś inaczej niż opisywaliście tzn ściągłem plik na dyskietkę ,rozpakowałem i kliknęłem na ikonę uruchamiająca bez wyłączania komputera i memtest...
Komputery Hardware :: 12 Lip 2007 17:42 :: jerzyh :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 3261

Pierwszy wzmacniacz lampowy

podstawki jak chcesz to mów, katalog jest w szkolnej bibliotece ale aktualnie ja go wypożyczam, chcesz to oddam i sobie wypożyczysz, w internecie jest m,nustwo informacji wystarczy wpisać ECL/PCL86 i masz jak na tacy, na elektrodzie w szukajce też znajdziesz nie jedną strone tematów, lenistwo? Widać...
Początkujący Serwisanci :: 17 Maj 2007 18:45 :: pslosarz :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2179

Buduje Migomat na spawarce elektrodowej

Witam samblaster. Z tego co wyczytalem we wszystkich watkach na elektrodzie i w calym temacie zdecydowana wiekszosc robi bardzo proste ale co za tym idzie tanie i raczej niezawodne regulatory PWM na ukladzie NE 555. Oznaczen na ten uklad jest kilka co producent to inne oznaczenie z tego co sie zorientowalem. Ja...
Elektro Spawarki i prostowniki spawalnicze :: 05 Sty 2014 22:42 :: cichus :: Odpowiedzi: 3097 :: Wyświetleń: 1044159

Radio Kenwooda, zmiana koloru podświetlenia, instrukcje PL.

Kupiłem ostatnio radio Kenwood KDC - 3027A, zastanawia mnie jedna rzecz posiada ono zielone podświetlenie a w internecie wszędzie znajduje czerwone czy można je zmienić w ustawieniach?? czy raczej nie. Na dołączonym zdjęciu z radia wystaje przewód i jest napisane ,,REMO CONT,, co to jest??? I...
CarAudio Ogólne :: 03 Cze 2007 13:08 :: yasiu_kam :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2016

Laptop Clevo 2800T - potrzebny wentylator

Slabo sie kreci,.. klawiatura jest goraca,.. a kursor myszki rwie podczas prostych operacji. Speedfan pokazuje 70 stopni,.. Cud, ze sie jeszcze nie spalil :)) Wyczyszczony komputer, dobra pasta, poprawnie nalozona i jako tako funkcjonuje - wole nie uzywac, niechce ryzykowac uszkodzenia sprzetu. Znalazlem...
Początkujący Serwisanci :: 14 Cze 2007 23:06 :: sorex86 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 905

MATROX G100A/4/OEM... brak sterowników:/

Chyba masz dostep do internetu wiec jaki masz problem z wejsciem na strone producenta lub na google i sciagnieciem?
Komputery Software :: 06 Sie 2007 09:29 :: mczapski :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1342

Poszukuje sterowników do USB-RS232

Wpisac w google i znalezc np. ta strone:
Komputery Software :: 29 Cze 2007 21:52 :: RafM :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2301

Wzmacniacz Sherwood AI-7010 - potrzebna specyfikacja tech.

A jasne że moge powiedzieć, moge nawet strone podać www.google.pl
Audio Serwis :: 17 Lip 2007 15:19 :: jarecki1989 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1010

Sterowniki do zintegrowanej karty dźwiękowej VIA

Skoro wiesz jaka masz plyte to dlaczego nie wejdziesz na strone Gigabyte'a i nie sciagniesz sterownikow? Po wpisaniu w google nazwy plyty jest to pierwszy link.
Komputery Software :: 22 Lip 2007 15:09 :: md :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 38959

java kretor www

Krzychoocpp ma racje, w Javie nie robi się strony, ani nawet pół. W Javie można zrobić applety, które są tylko dodatkami do strony WWW zrobionej w HTMLu (Zegarek, animacja, gra, itp.). Wszystkie potrzebne programy ściągniesz z Pozostaje mi tylko przytaknąć kolegom wypowiadającym się wcześniej...
Komputery Software :: 31 Sie 2007 13:17 :: tomy000 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1100

FURIOSTEAM - Klip , bazuje na solucjach mr. Dejan.

wejdz na strone furiosa albo kliknij w
GSM Serwis :: 08 Wrz 2007 18:31 :: xxxpiniuxxx :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 992

BIOSTAR

Witam!! Mam płyte główną BIOSTAR M7VIG 400 szukalem w google , zgubilem poprostu stery do tej plyty i glosu niemam. wszedlem na glowna strone biostar ale nieda sie sciagnac ;/ prosze o dzialajacy link
Komputery Software :: 14 Wrz 2007 21:05 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1113

Zanim Zadasz Jakiekolwiek Pytanie - Przeczytaj !

Jak poprawnie zadać pytanie aby szybko uzyskać odpowiedź ? Otóż po sporej ilości przeczytanych postów doszedłem do wniosku że warto coś takiego napiasć. Przeważnie pierwsze kilka postów to pytania na temat sprzętu lub okoliczności wystąpienia problemu. Więc jeśli masz jakikolwiek problem z kompem...
Komputery Hardware :: 16 Wrz 2007 20:38 :: artur.lubin :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4093

jaki mocny access-point

Uruchomienie samego trybu AP, jest banalne. Jezeli mimo winboxa ma sie problemy, wpiszujesz w google konfiguracja MT (lub wchodzisz na strone www.cyberbajt.pl) i masz pokazane z obrazkami. Dopiero przy zaawansowanych funkcjach routera trzeba miec troche wiedzy. Cena. Hmm wiadomo, ze nie porownasz...
Sieci, Internet :: 23 Kwi 2009 14:41 :: exequtor :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2379

Pozycjonowanie stron www - jak?

Zacznij od dokladnego przeczytania kursu HTML - w kodzie strony brakuje podstawowych znacznikow -> Nastepnie poczytaj na stronie -> pozycjonowanie.info jak wypozycjonowac strone. Poza tym troche pracy wlasnej! Skorzystaj z google, jest masa stron o pozycjonowaniu.
Komputery Software :: 27 Wrz 2007 13:37 :: mat_ed :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 608

Głośniki tonsila 25/60/1. Gdzie kupię oryginalne zawieszenie

O ile sie nie myle to taki glosnik jest. Wejdzna strone Tonsila lub allegro/google i poszukaj. Wydaje mi sie ,ze byl taki. 25/40,25/60,25/80,25/100 -jesli sie myle to sorki.
Audio Serwis :: 20 Paź 2007 13:56 :: Malas1984 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1151

Zabudowa Audi B4 by mike21 (słupki,panele drzwiowe)nowe foty

No układ magnetyczny wielki jest w helonach czy ten głośniczek jest w porzo tylko wolał bym polską firme i strone z tymi helonami jest taka? a tu ten głośnik :D Dodano po 1 jeżeli komuś się rozciągnoł obraz przez ten link to sorka.
DIY Akustyka :: 13 Sty 2008 09:35 :: mike21 :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 10107

Czym sterować serwo motor z aktuatora?

Ja osobiscie nie spotkalem sie z zasilaniem silników bezszczotkowych AC przez falowik wiec sie nie wypowiadam, moze mozna i tak. Moge powiedziec ci to co wiem. Wzmacniacze servo lub fachowo Napęd Servo to taki sterownik jak do silnika krokowego. Posiada wejscia kierunku, kroku i inne zalezne od modelu....
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 25 Gru 2007 19:26 :: clausewitz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2534

Problem z wyszukiwaniem stron w internecie

Witam. Mam problem z przeglądarkami używam Mozilli ale problem występuje także w IE a jest on następujący. Wchodze w wyszukiwarkę google i wpisuje np słowo elektroda znajdzie mi pasójące do słowa strony i jak klikam strone np elektrody to wyskakuje mi coś takiego jak w linku Hymm fajne dziewczyny...
Komputery Software :: 13 Gru 2007 07:41 :: pawka_pk :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 765

Bit Comet - całkowicie blokuje mi neta

odnosnie Twojego problemu !! lacze masz dobre !! teoretycznie powinienes sciagac z predkoscia okolo 125 kB/s jezeli nie masz "zasyfionego" dysku to masz zle skonfigurowanego BC !! jest masa strone poswieonych konfigoracji BC pod rozne systemy i lacza :) google -> konfiguracja Bit Comet :)
Komputery Software :: 16 Gru 2007 12:45 :: Krzychskunk :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1206

Przykładowy egzamin zawodowy praktyczny technik elektronik

Chlopy wezcie sobie sobie luknijcie na strone CKE i nie mowicie ze nic nie ma: dalej i ogolnie: oraz zadania testowe chyba z 2007 roku Pytania: (link bezpośredni) Odpowiedzi: ---------------- scaliłem 2 posty -----------------------
Początkujący Elektronicy :: 05 Maj 2008 19:28 :: napioo :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 30884

Co wybrac Sony Ericsson W200i czy Nokie 5200 ??

Mógłby ktoś mi podac linka z downloadem do tej nokii?? Znalazłem jedną strone wyslalem smsa za 11 zł i wyskakuje bład w rejestracji... Będę bardzo wdzięczny,szukałem w google ale nic nie znalazłem. Z góry dzięki:D
GSM Użytkowy :: 23 Lut 2008 14:42 :: bullla :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1341

atmega 8 i uln2803 dziwny problem

Witam co do atmegi to wszystko jest ok wystarczy np położyc palec na uln by go ogrzać i wszystko działa jak należy. powiem szczerze ze płytke z atmega kupiłem gotowa i uln jest bezpośrednio podłaczony pod atmege bez żadnych elementów to samo jeśli chodzi o wtórną strone uln po prostu do przekaźnika...
Mikrokontrolery Ogólne :: 23 Sty 2008 04:33 :: gromleon :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2299

Problem z kartą C-Media AC'97

Po co google? Wystarczy wejsc na strone AsRocka i sciagnac sterowniki.
Komputery Software :: 27 Sty 2008 09:36 :: jag61 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 657

Pentium 4 zamiast Celerona D. Proszę o szybką odpowiedź.

Dziwna sprawa :| Na zdjęciach widać -> SL7KY wchodzimy na strone intela ProcessorFinder: Intel® Celeron® Processor Family 325 | 2,53GHz | 533MHz | L2: 256kB | S478 Wo wpisaniu 'SL7KY' do Google też mamy ciekawostki, np:
Komputery Hardware :: 28 Sty 2008 21:17 :: A.T. :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1804

laptop-->vista-->Xp-->ukryta partycja

sprawdz na nalepce na spodzie notka jaki masz uklad radiowy odpowiedzialeny za WLAN i BT, ewentualnie odkrec obie klapki i odczytaj z wnetrza notka... jesli WLAN to ATHEROS to polecam strone jesli to broadcom to glownie google :/ a jesli cos z stajni intela to wiadomo :) powodzenia
Komputery Software :: 02 Lut 2008 08:43 :: metalli :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 8664

Unitra diora amator 2 dss201 . problem z radiem UKF

Jesli tylko na ukf jest cisza i to kompletna- najpierw bym psiknal kontaktem w isostaty przełaczajace zakresy, a potem zabral sie za sprawdzenie napięc na ul i tranzystorach, od czegos trzeba zacząc. Kontakt- specyfik w sprayu do isostatow. bo jest i inny do potencjometrow. wbij kontakt do isostatów...
Audio Serwis :: 28 Lut 2008 16:30 :: olaf x :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1718

Pytania dla początkującego

Witam! A co to jest kondensator elektrolityczny? Rezystor? Tranzystor? Za dużo niestety wymagasz nie dając od siebie nic :/ Nie mierzy sie wszystkiego względem kondensatora 400V tylko strone pierwotną! Strona wtórna przetwornicy ma swoja masę i nie ma nic wspólnego ze stroną pierwotną. Reszte pytań na...
Początkujący Elektronicy :: 09 Mar 2008 20:02 :: LeDy :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 993

silnik krokowy bipolarny

witam mam taki problem i nie znalazłem pomocy na tym forum ani na google to wiec tak mam silniczki krokowe bipolarne z napedow cd i dvd słuzyły do ustawiania lesera i maja po 4 przewody a teraz po wstepie kiepski ale wiadomo o co chodzi szukałęm sterownika do tych silniczkow krokowych...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 11 Mar 2008 15:53 :: convers :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 968

Karta Terratec Cinergy 400 - brak sterowników.

Gdzie znaleść Terratec Cinergy 400/600 TV Driver. W komputerze mam taką karte i mam problem. Google znajduje pełno linków do sterowników, lecz każdy jest błędny, na stronie producenta też są są linki do tych sterowników lecz też występuje błąd przy pobraniu. Czy ktoś zna moze jakąś działającą...
Komputery Software :: 18 Mar 2008 06:41 :: leonov :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 963

prosba o rozpoznanie elemntu odpowiedzialnego za iskre F UNO

Znalazlem taka na allegro. Przykladowa aukcja: (prosze o wyrozumialosc jesli jest zakaz umieszczania linkow z allegro) Z tymze jest kilka roznic ;) Moj nr cewki 0 221 503 032 Cewka z aukcji 0 221 503 407 Czy to podejdzie? Google po numerach wybilo mi te strone: Niby jest, numery sie zgadzaja...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Mar 2008 17:39 :: wrzech :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1370

Pierwsze starcie z mikrokontrolerami (dozwolone linki Allegro, eBay, itp)

ma ktos na dysku zapisany ten tutorial? Link przekierowywuje na gl. strone patrona. A nie widze tam opcji szukaj. edit: znalazlem po kilku godzinach w google: ale obrazki sa strasznej jakosci(ze schematow nie idzie nic wyczytac) PS: Co powiecie o tej ksiazce: Naucze sie dzieki...
Mikrokontrolery Początkujący :: 13 Mar 2015 01:45 :: LordBlick :: Odpowiedzi: 1756 :: Wyświetleń: 443325

Ambilight dla PC - problem z ULN2803 [SOLVED] - C.D.N.

Od razu mówie - nie mam (prawie) zielonego pojęcia o elektronice - zajmuje sie programowaniem. Takze przeszukalem forum, wypytalem google i jako ostatni ratunek zakladam topic. (Znalazlem na forum topiki o 2803 i 7407 ale niewiele rozumiem) Nie mam tez zamiaru robic sobie przyspieszonego kursu elektroniki...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 23 Mar 2008 11:55 :: dsh :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3319

Dekoder IR - zdjęcie, opis, źródło

dzieki wielkie T1omek :), co do ukladu jesli sie nie wie do czego słuzy a chce sie widzieć to uzywa sie google, wikipedii, wchodzi na strone projektu i czyta a to nie boli, uklad sluzy to testowania nadajnikow rc-5 tj pilotow do sprzetu RTV i podobnych pokazuje jaki aktualnie kod wysyla nadajnik.
DIY Zagranica :: 03 Kwi 2008 06:52 :: T1omek :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5969

Kino domowe Samsung HT-TQ25 - nieudany update

Witam wszystkich użytkownikow bardzo serdecznie :) Mam niestety problem z ktorym musze sie zwrocic do fachowcow w danej dziedzinie mianowicie: posiadam kino domowe Samsunga HT-TQ25. Chcialem zrobic w nim update software'u i udalem sie na strone producenta sciagajac [url=]wsad. Czytajac manuala...
Audio Początkujący :: 08 Maj 2008 14:28 :: Leono :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 7158

Coś na temat JBL p1222

dobra tak na szybko zerknolem na tego P1222(rev3) FS = 28,6 QTS = 0.55 QES = 0.58 VAS = 43.30 producent do niego zaleca BR lub BP... ale QTS > 0.5 i suitability factor = FS/QES = 28,6/0.58 = 49,31 co na raczej kieruje go w strone zamknietej... do tego skutecznosc 97dB tez mi tak srednio...
CarAudio Ogólne :: 05 Kwi 2013 00:17 :: ciacho7 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 7526

Jak zaprogramowac prace silnika.

no to własnie mój punkt pierwszy. w najprostszym przypadku, to linię sygnałową portu wyprowadzasz poprzez rezystor na bazę tranzystora NPN, którego emiter łączysz z masą, zaś na kolektorze podłączasz silnik , do którego z drugiej strony podłączysz zasilanie. pamiętaj o dobraniu właściego prądu bazy (rezystor)...
Programowanie Ogólne :: 20 Maj 2008 19:04 :: slawomir2002 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2107

KUpilem TOMTOM ONE XL w UK ale mapy koncza sie na niemczech

Musisz kupic mape Eastern Europe, albo sciągnąć sobie www. poszukaj na google, wejdz sobie na strone www.tomtom.pl tam jest sklep i tam można kupić
Urządzenia Mobilne :: 26 Maj 2008 11:55 :: templar78 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1666

Wszystko o układach programowalnych... podstawowe informacje

1. W necie. Wpisujac na przyklad w google int2vec vhdl 2. Tworzysz sobie zmienna lub sygnal(wypadaloby tez zainicjowac) o identycznych parametrach i: --- cut --- signal ADD_temp : std_logic_vector(15 downto 0):=(others => '0');--nie wiem czy strzalka w dobra strone ---...
Układy programowalne :: 15 Sie 2008 11:56 :: marenc :: Odpowiedzi: 95 :: Wyświetleń: 12306

Ograniczenie czasowe używania komputera dla dziecka.

Bardzo Dziękuję! Nie zauważyłem. Pozdrawiam Dodano po 36 od 35min od kąd odpisałem na tego posta szukam przez google yahoo parent timer 3. Bart 2005 czy może znasz konkretną strone skąd można pobrać wersje free?
Komputery Software :: 14 Gru 2012 11:09 :: TobiaszH :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6331

strona www - problem z wyszukiwaniem

hmmm... strona powstała dziś, ale też żadnego wpisu nie dodawałem, po mału zaczyna rozumieć o co chodzi... Ale czy wyszukiwarka nie powinna przeglądać wszystkich witryn? Dodano po 15 donald mnie zainspirował i nareszcie znalazłem odpowiedź na nurtujące mnie pytanie :) tutaj jest link :
Sieci, Internet :: 09 Lip 2008 19:55 :: Mojzes :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 878

Czy jest możliwe odblokowanie karty SIM?

Z calym szacunkiem ale jak to nie wiesz jaki masz numer do bok?? Numery do boku sa w necie, skad mamy wiedziec jakiego operatora masz karte ?? Wejdz na strone swojego operatora (gdybys nie mogl znalezc to kliknij www.google.pl ), zadzwon z drugiego telefonu i przygotuj ta stara karte, operator moze...
GSM Serwis :: 12 Sty 2009 16:15 :: dr.master :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 92964

Czy telefon N82 z USA bęzie działał w Polsce?

Dziwne facet pyta o prosta rzecz postow 5 a nikt dalej mu nie odpowiedzial unlock inaczej odblokowac polecam ta strone
GSM Serwis :: 21 Sie 2008 09:22 :: irekr :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 741

ASUS P4GV-MX/S NORTHWOOD, I845GE sterowniki

Tutaj sprawdzałeś? Tak. Tę strone miałem właśnie na myśli pisząc o producencie. Ściągnąłem plik Video Driver Nvidia Geforce4 MX Win98 Win ME Ver 43.51 i nie bardzo wiem co zrobić, próbowałem bezskutecznie różnych metod. Min. z panelu sterowania/dodaj nowy sprzęt. Wskazałem katalog z rozpakowanym...
Komputery Software :: 20 Wrz 2008 13:08 :: Remeknapr :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3955

Grundig Mpaxx 701 nie rusza w ogóle

jak w temacie model: Grundig Mpaxx 701 (bez FM) odtwarzacz nie rusza ani w normalny sposob, ani po podlaczeniu do PC zarowno z przytrzymanym V+ - nie startuje boot loader. ulegl uszkodzeniu nagle w trakcie uzytkowania. odtwarzacz oparty jest na ukladzie ALi M5661R, wszedzie czytam o wymuszeniu trybu...
Odtwarzacze cyfrowe :: 30 Kwi 2009 08:42 :: Rime :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1853

Karta dzwiekowa Intel 82801FB ICH6

:arrow: djalbert Wystarczy wpisac w google FUJITSU SIEMENS, wejsc na strone producenta, wybrac model plyty D1826 i sciagnac. To az tak duzy problem?
Komputery Hardware :: 21 Paź 2008 19:31 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 27844

Karta dzwiekowa Intel 82801FB ICH6

Zakładam ten temat jako kontynuacja do tematu ponieważ został przedwcześnie zamknięty... CYTAT Kolobos :arrow: djalbert Wystarczy wpisac w google FUJITSU SIEMENS, wejsc na strone producenta, wybrac model plyty D1826 i sciagnac. To az tak duzy problem? <hr> No tak pobrałem...
Komputery Hardware :: 24 Paź 2008 15:04 :: djalbert :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1443

KONICA 7020, IP 421 - problem z RJ 45/ nie działa LAN

Tak hasło znam. A co do IP, to ustawilem w konica: 192.168.0.10, wpiszę go w przegladarkę i jakimś cudem udaje mi sie w niej zalogować. Wprowadzam zmianę X. potwierdzam hasłem. jest ok. Postanwiam wprowadzić kolejną zmianę. i widzę nagle biala strone w przegladarce o braku polaczenia. i juz niemogę...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Lis 2008 23:22 :: sebono :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2056

Lenovo, problem z siecia, Vista Basic..

Witam. Mam w miare nowego laptopa Lenovo, [procesor T2370 (1.73Ghz), 2GB ram, 160GB dysk..] z Vista Basic i internet w ASTER. Jakis czas temu instalowalem router D-Linka [DI-524] z Wi-Fi, wszystko smiagalo bardzo dobrze, do czasu az nagle Vista zaczela pokazywac 'brak lub ograniczona lacznosc'. wszelkie...
Komputery Laptopy Hardware :: 14 Lis 2008 23:07 :: michaelmo :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 3422

Wyszukiwanie w googlach w peb.pl

Jakbyś zapomniał to na dole wpisujesz strone na której wyszukać
Komputery Software :: 13 Gru 2008 20:40 :: P-o-l :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1315

Poszukuje schematu analizatora stanow logicznych SLA

jak w temacie, koledzy prosze o pomoc, przeszukalem elektrode i google i nic, tzn znalazlem strone autora , tj tyle ze tam jest schemat w protelu ktorego nie podsiadam, stad tez prozba czy ktos posiada schemat jakims jpeg'u gifie czy pdf'ie jesli ktos z szanownych forumowiczow posiada ten schemat...
Mikrokontrolery Ogólne :: 03 Sty 2009 14:39 :: adversus :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 519

ATmega8L zegar RTC

mala szansa, zeby ci pomogly, skoro z datasheeta potrafisz przeczytac tylko pierwsza strone (tam gdzie pojawia sie skrot RTC), a nie opis szczegolowy (czyli wielki rozdzial o Timer 2). oczywiscie calkowitym milczeniem pomijam kwestie ilosci wynikow jakie da google i wyszukiwarka tego forum dla zapytania...
Mikrokontrolery AVR :: 24 Sty 2009 19:55 :: Piecia :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 4526

Gra Snake w języku C

Proponuje zrobić to co powiedział Dr.Vee, czyli wejdź na tą strone: www.google.pl i wpisze "snake C" ;)
Programowanie Początkujący :: 09 Sty 2009 19:18 :: lord_dagoth :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1865

karta graficzne fujitsu siemens sis661fx

W czym Ci mamy pomoc? Nie potrafisz sam wpisac w google sis661fx, wejsc na znaleziona strone sis'a, kliknac na download i sciagnac sterowniki? Nie mowiac juz o stronie FSC.
Komputery Software :: 11 Sty 2009 23:03 :: voytalo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3652

Jakie formalności są przy zakupie strony www?

jeśli skrypt jest poprawny i prowizja za doładowania oraz kasa za gry w javie ląduje na twoim rachunku to cena jest według mnie ok choć zapewne autor sprzedał tą strone w kilkudziesięciu egzemplarzach z drobnymi zmianami graficznymi i podpiętymi pod różne domeny Wszystko sie zgadza. ja mam .biz,...
Sieć Internet - Dostęp :: 07 Lut 2009 02:56 :: SaraniS :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 605

Poszukuję sterowników do COB33 7233 Actina Laptop

Witam wszystkich. Mam pewine problem ponieważ szukam sterowników do mojego starego laptopka Actina COB33\7233. Przeszukałem już google i strone producenta ale niestety nic nieznalazłem, napisałem maila do producenta ale mi nieodpisuje. Proszę was o pomoc.
Komputery Laptopy Software :: 15 Lut 2009 11:34 :: rudy1991 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1037

Aktualizacja biosu Epox 8kra2i

Chciałbym zaktualizować bios do płyty Epox 8kra2i, ale niestety moje poszukiwania w google zakończyły sie nie powodzeniem ( cały czas byłem odsyłany na strone chińską ). Czy ktoś posiada możliwie najnowszy bios do tego modelu płyty głównej ?
Komputery Hardware :: 18 Lut 2009 21:46 :: K!lleR :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1953

internet z kabla(nie kablówka)-->router TP-LINK

zaczęło otwierać strone główna google.pl ale pasek postępu w połowie stanął, ale po drugim odświeżeniu stronka załadowała sie cała Dodano po 43 :D no i problem rozwiązany zmieniłem sieciówke w kompie (pc)odpaliłem go i działa od pierwszego strzału za pomoc bardzo serdecznie dziękuję forum i...
Sieć Internet - Dostęp :: 05 Mar 2009 19:50 :: plusoko :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1493

Netgear DG834G - konfiguracja pod Neostradę

Komputer przepinałam wielokrotnie do innego portu ale niestety problem nie tkwi w tym :-( Co do internetu to rano jakims cudem mogłam ściagnąć strone ale tylko google na laptopie i kompie stacjonarnym, teraz obecnie strony sie nie sciągają. Problem znika tylko jak odłącze od sieci kompa stacjonarnego....
Sieci Komputerowe :: 31 Sty 2010 17:42 :: KaT47 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 6833
123 ... 67891011

Ostatnio szukano: centralnym mercedes 1018 zamienniki średnica kabla 10mm przykładowe programy bascom oprogramowanie zawiesza panasonic termiczna zaprogramować licznik bateria większej pojemności laptopie samsung reset baterii galaxy silnik ford transit silnik briggs stratton obroty
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group