forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



sygnal anteny

Znaleziono 1798 wyników na elektroda.pl: sygnal anteny
Podstawowa forma zapytania: sygnał antena
Forum elektroda.pl Strona Główna

Jaka antena 400m od anteny -

... się okazać że należy zastosować tłumik sygnału.
Instalacje antenowe :: 20 Lip 2013 22:56 :: jerzyf :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 774

DVB-T - Brak sygnału przy próbie podłączenia anteny SIEDLCE

...tylko ze musisz to robic bardzo powoli. bo kazdy bardzo lekki ruch antena to sygnal sie zmienia Proponuję poprawić własny wpis aby był zgodny z regulaminem pkt 3.1.13 . Zauważ, że dzisiejsze Twoje "pisanie" - to "wieki niewypał"...
Instalacje antenowe :: 22 Sie 2013 16:03 :: mf11 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2613


Reklama :: 22 Sie 2013 16:03 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Antena 12dbi - Antena 12dbi , warto czy szmelc

... zmianie kanałów że polepsza sygnał ale nie wiem czy to prawda, widze na allegro antenty dookólne 12 dbi, nie wiem czy to coś warta? Jest w stanie ktoś z was to ocenić ? Lub polecić jakaś dobra antene która wzmocni mój sygnal o jakies 20 %?
Sieć Internet - Dostęp :: 26 Cze 2013 16:07 :: compact9999 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1248

analogowy sygnal z kablowki + cyfrowy z anteny naziemnej?

... których nie odbiorę anteną. I tutaj zaczyna sie problem - antena ma wejście tzw TO TV, gdzie mogę podłączyć kabel od operatora. Niestety, żeby odebrać naziemny sygnał cyfrowy, muszę przekręcić wzmacniacz na antenie na maxa i wtedy kanały...
Instalacje antenowe :: 02 Wrz 2013 20:03 :: SP5ANJ :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 3515

mc-wr22 - słaby sygnał z podłączoną zewnętrzną anteną

... radiowy lokalnego dostawcy. antena odbiorcza to yagi 18dbi firmy abaks a router to mc-wr22 modecom.i problem polega na tym iz w tym zestawie slaby jest sygnal. mam wrazenie ze tylko antena przekazuje sygnal wifi do lapka bo jak jestem blisk...
Sieci WiFi :: 01 Sty 2014 16:57 :: grzechuuu7 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 630

Fiat Seicento 1,1 MPI - Montaż anteny CB na Stałe

Dobrym rozwiazaniem tez jest zastosowanie tzw.splitera jest to zwrotnica antenowa ktora rozdziela sygnal cb i ukf fm.Wpinamy kabel od anteny cb do wejscia zwrotnicy a kable wychodzace z niej podpinamy do oznaczonych urzadzen.radiowych.
CB Radio :: 12 Sty 2014 20:09 :: kierbedz4 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1743

mini FM: AVT 2330- przerobka i dobieranie anteny

... o nim, ze za antene robic mogą sluchawki. chcialbym spytać o pare kwestii: Czy ten uklad automatycznie szuka stacji? Czy mozna samodzielnie przesuwac od 88 do 108 jak to dzieje sie w zwyklym radiu? Gdzie podlączyć nową antene, zalezy ...
Początkujący Ogólny :: 21 Sty 2014 16:26 :: carfan77 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 243

Antena dookolna , sektorowa ?

Antena dookolna , sektorowa ?... ktore bedzie mialo antene sektorowa, dookolna ktora ma dac sygnal wifi na cala sciane w akademiku. Czy pomysl jest sensowny do zrealizowania ? Mozecie polecic jakies anteny ? i jak wyglada podlaczenie anten do mikrotika ? to jest takie male zla...
Sieci WiFi :: 17 Lis 2013 00:45 :: satyrek927 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 663

Poprawnosc podlaczenia anteny DVB-t

... sygnal na poziomie 48% i jakosci 93%. Czyli co - odbiór na samym kablu antenowym (niezasilany wzmacniacz w antenie to tak, jakby w ogóle nie podłączać do niej kabla antenowego)? Gdyby tak było, to oznacza złe założenie złącz oraz kabel anten...
Instalacje antenowe :: 30 Gru 2013 13:14 :: Rycok :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1764

Instalacja TV - Słaba sila sygnału , obraz zacina co chwile.

... z instalacją antenową. Mam około 15 letnią antenę do ktorej dawniej byly podlączone 3 tv i dzialalo wszystko okej. W tej chwili po zakupie dwoch dekoderow odbior jest na poziomie ok 55 % sila sygnalu i ok 70 % jakość sygnalu. Telwizory są w in...
Instalacje antenowe :: 19 Lis 2013 16:18 :: Akagor :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2847

Antena 2,4 ghz - która lepsza i o ile?

...Generalnie ja bym Ci wystawil brak mozliwosci technicznych. Chyba ze sygnal na nanostation m2 loco bylby wystarczajacy. Mam tak paru klientow podlaczonych przez drzewa ale na bazie mam rocket m2 + sektor 120 stopni od ubnt i to daje rade po...
Sieci Początkujący :: 03 Sty 2014 13:17 :: majorcom :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 2652


Reklama :: 03 Sty 2014 13:17 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Siec WIFI - zasieg anteny dookolnej

... w paru miejscach, ale sadze ze bedzie to odbity sygnal). Dlugosc przewodu antenowego miedzy AP a antena = 15m (mozliwosc niewielkiego skrocenia kabla). Pytanie: Co moze byc powodem tak slabego sygnalu? Z gory dzieki za odpowiedzi.
Sieci Początkujący :: 07 Lis 2013 22:50 :: matek451 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1491

Jaka antena WiFi w miescie darmowy internet.

... dualna antene czyli pracuja w polaryzacji pionowej jak i poziomej, a polaryzacje zmienia sie z poziomu oprogramowania, wiec nie ma potrzeby fizycznej manipulacji antena.. choc nie do konca bo niestety w kierunku skad nadawany jest sygnal m...
Sieci WiFi :: 15 Paź 2013 21:09 :: VeXXoN :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1503

Jaką antenę i czy się opłaca ? -

Nanostation m2 loco i dam sobie reke uciac ze bedzie dzialac lepiej od tych wynalazkow z niby antenami 17dbi. Jesli wszystko bedzie ok to na nanostacji powinien byc sygnal kolo -75 do -70
Sieci WiFi :: 08 Lip 2013 10:54 :: JuVehajt :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 1077

Odbiór MUX3 z wisły Antene TELEVES+siatka

...sygnal wiec mogę w miarę normalnie go odbierać (jakość ok 40-45%). MUX2 Katowice kanał 49,a wisła 58- brak problemów z odbiorem -jakość 80-90%. Natomiast kanał 41 MUX3 dla Katowic(moc 100), a dla Wisły (moc 50). W związku z tym iż Wisła ma sł...
Instalacje antenowe :: 06 Lip 2013 19:30 :: korbielow :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1407

netia spot gdzie lutować antenę zewnętrzną

... i wydaje mi sie ze znalalem (dwa male okregi wewnatrz siebie) od strony lutowania. jeden jest polaczony z..... niby to antena - drugi to masa sie wydaje ale jeszcze musze to sprawdzic. a jezeli sie nie uda to rzuce to xza psem... albo jednak...
Sieci WiFi :: 13 Lut 2014 19:50 :: jimasek :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 5079

Podłączenie sygnału do dwóch odbiorników poprzez jeden dekoder

... podlączyć sygnał z jednego talerza ( anteny satelitarnej ) i jednego dekodera , do dwóch telewizorów , przy czym drugi telewizor ma wbudowany tuner DVB-S . Chodzi mi o to że jeden odbiornik stoi w innym pokoju i odbiera normalny sygnal popr...
SAT Początkujący :: 30 Sie 2013 07:24 :: Intruzo200 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1065

Zacinajacy sie obraz z anteny kierunkowej

... Moja antena kierunkowa jest dobrze ustawiona jednak na jej przeszkodzie stoją 4 duże drzewa czy to moze mieć wpływ na zacinajacy sie obraz? Drzewa to w końcu jakaś przeszkoda terenowa. Odchyl lekko antenę w lewo lub prawo od linii nadajnika...
Instalacje antenowe :: 15 Paź 2013 17:19 :: irekr :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2196

skaczący sygnał - internet - 802.11n

Ile drzew po drodze? albo zle ustawiona antena. Sygnal jak na odleglosc 1500m to fatalny masz. Taki mozesz miec ale na Nanostation M5 Loco. Ja mam -65 na 4,4km do bazy na Nanobridge M5 25dbi. Na bazie sektor 20dBi 90 stopni
Sieci Początkujący :: 30 Lis 2013 19:49 :: jimasek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 477

dekoder m100 - cyfrowy polsat- sygnal jest, kanałów brak

... po ustawieniu anteny siła sygnału wynosi 100% jakość ok. 50-60 %. Mimo to brak kanałów. |Jest tylko axn i tv6. Wyminiłem już konwerter ale nadal nic. czy jesli wtyki są źle zaprawione to pokaże sygnał z anteny? Ma ktoś jakieś pomysły co to mo...
Instalacje antenowe :: 16 Paź 2013 18:21 :: SP5ANJ :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 852

antenki 10 dbi do RT-N66U VS połączenie kondygnacji PLC i extra router na bridge

... router rozwiaze problem i kupilem RT-N66U. Ma 3 anteny 5dbi, 2.4 i 5 GHz czestotliwosci i podobno 150% wiekszy zasieg niz wifi n. Jednak sygnal troche tylko sie polepszyl. Przyznam, że nawet z sygnałem -80 - -85 jest stabilne połączenie, ale ...
Sieci WiFi :: 01 Gru 2013 12:51 :: CHACA :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 528

Wifi słaby sygnał - Acer Aspire 5749

... naderwal go) probowalismy to zaizolowac ale bez skutku sygnal nadal byl niski albo bez sygnalu . czy ktos moze mi potwierdzic ze jest to mozliwe ? ze przez naderwany kabelek sila sygnalu spadla ? dodam jeszcze ze pojechalem z owym laptopem ...
Sieci WiFi :: 23 Lut 2014 09:31 :: viwaldi1 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 591

Bialy nBox - po przelaczeniu na kanaly TVN HD zanika sygnal..

... antenowej ... Dekodedry z serii 5800 "cierpią" na kiepskiej jakości kondensatory, u ciebie nie działają kanały z jednego transpondera dlatego stawiałbym na ustawienie anteny. Dla spokoju sprawdź dekoder pod inną instalacją antenową.
SAT Początkujący :: 27 Paź 2013 08:43 :: matzg :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 840

sygnal dvbt przez Tuner Omega usb

... sygnalu z 75% do 25% i do 0%.Mieszkam w bloku i mam antenę zbiorczą,przystosowaną do odbioru dvb-t. Co najciekawsze wszystkie kanały,które zostały czyli 7 dem mają oferta programową TVP,kiedy moja antena jest wykierowana na wieże w tarnawa...
Instalacje antenowe :: 16 Lut 2014 20:19 :: Elmo2904 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 540

Internet nie odbiera pakietów -

... drodze anteny do jego domu stoi drzewo, odbilem w prawo zeby ominać to drzewu i wtedy sygnal był 2, moze dalej ja ustawić od ścian od domu, bo słyszałem że ściany zakłucają sygnał, co moze jeszcze zakłucać sygnał?Czy rodzielenie na 2 anteny...
Sieć Internet - Dostęp :: 11 Gru 2013 21:19 :: krzysial :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 975

Jaka karta bezprzewodowa do stacjonarnego PC?

... z 2/3 antenami musisz robic przedluzenie na wszystkich anten (dla pelnej N'ki najmniej 2 anteny). Kazda zlaczka, kazdy metr kabla antenowego to straty na sygnale. mozna zastosowac karte z 1 antena (lite N) a do niej zgrabna antene panelowa...
Sieci Co Kupić :: 17 Lut 2014 22:17 :: djateop :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1053

TP-LINK TD-W8901G - Chciałbym przekazać WiFi z domu do budynku oddalonego o 25m.

... Dodano po 4 odwrocil antene KIERUNKOWA w przeciwna strone do nadajnika (twoj router) i ma miec dobry stabilny sygnal? ;) a ty chcesz zalozyc u siebie antene kierunkowa - czyli wiekszosc sygnalu bedzie wysylana POZA twoj dom? na pewno...
Sieci WiFi :: 10 Lut 2014 20:35 :: viwaldi1 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 816

nie wyraźny odbiór dvb-t, siła 95% jakość100%

... dało efekt stabilności sygnalu i sily ale obraz dalej niewyraźny. Więc zapytałem w sklepie i gościu mi dal nową antenę siatkową ze wzmacniaczem specjalny rozgalęźnik i końcówkę z zasilacza do 2 telewizora. Latanie sygnału powruciło a obraz...
RTV Użytkowy :: 31 Lip 2013 08:49 :: irekr :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 681

TP-link WR543g + anetna panelowa

... sygnału wymieniłem standardową antenę na antenę panelową o mocy 14 dbi - wybierając antenę o takim zysku na tak niewielka odległość myślałem, ze odbiór będzie zdecydowanie lepszy, ale póki co różnica nie jest aż tak zauważalna, co prawda ante...
Sieci Początkujący :: 31 Sty 2014 18:39 :: bogiebog :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 333

Rozlaczanie wifii w hotelu

... sygnalu niby slaby ale wszysko smiga posiadam takze network adapter na usb Realtek RTL 8188SU z wyjsciem antenowym RP-SMA dolaczony kabel z antena Tp-link ANT 2409B 9DBI ktora ustawiona jest wprost na router na tym zestawiem mam full syg...
Sieci WiFi :: 29 Sie 2013 22:17 :: mcmatyja :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 534

TP-Link TD-W8951ND - Słaby zasięg i niestabilne połączenie

... anteny z takim samym zlaczem. Na wylaczonych sprzetach antene z karty zamontuj do routera. Komputera z karta bez anteny nie wlaczaj! Wlacz router i sprawdz poziom sygnalu na tablecie i telefonie. Moze to tylko felerna antenka routera. Daj...
Sieci WiFi :: 17 Lut 2014 18:12 :: viwaldi1 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1101

gigaset 504AG - Routery w trybie mostu. Jakie i jak połączyć?

... wyglada teraz tak, ze na zewnatrz mam antene odbierajaca sygnal z anteny na bloku kilometr dalej. Na strychu znajduje sie urzadzenie, ktore odbiera sygnal z anteny i juz normalnym kablem Ethernet sygnal idzie do switcha na parterze i AP na pie...
Sieci WiFi :: 06 Sie 2013 10:22 :: matek451 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 984

Brak zasiegu Sony Ericsson Vivaz. Co zrobic ?

... Play jest FULL sygnal. W parych miejscach siec Orange dziala w tym telefonie. U mnie nie bylo nigdy problemu z sygnalem Orange. Matka, brat. Ojciec i siostra maja orange i ciagle maja sygnal. Myslalem ze jest popsuta antena wiec kupilem nowa a...
GSM Początkujący :: 01 Sie 2013 16:57 :: Sprzedam :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 594

Co sadzicie o tablecie Overmax Dual Drive ?

... korzystajac z anteny podlaczonej do telewizora ale zeby sygnal z tej anteny trafil do tableta bezprzewodowo?Moze jest jakis nadajnik czy wzmacniacz ktory mozna byloby zainstalowac w domu podlanczajac mu antene a on dawal by sygnal zeby mozna by...
Mobilne Co kupić :: 27 Wrz 2013 10:53 :: jarek_saw66 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 24318

D-link Dir300 - DD-WRT czy Openwrt?

... anten (wr1043nd ze standardowymi antenami byl z drugiej strony bloku po skosie). czasami byly problemy z zasiegiem ale sieci w kolo ogrom + drzewo po drodze. przed dd-wrt, na standardowej antence, jako ap na 1 pietrze - lapalem jego sygna...
Sieć Internet - Dostęp :: 12 Lut 2014 22:34 :: lubieplacki116 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 975

Transmiter FM - jak to z nimi jest?

... innym kablem, i owiniecie nim kabla antenowego przy radiu. Mozna tez poprostu wyprowadzic sobie ten kabel po za obudowe i nie owijac, jego zasieg powinien sie troszke zwiekszyc. Ale bez strojenia takiej anteny to za duzo sie nie uzyska, ch...
CarAudio Ogólne :: 30 Lip 2013 14:43 :: Strzelec11 :: Odpowiedzi: 54 :: Wyświetleń: 136982

Okolice Zatora - brak odbioru MUX3

...mam pytanie zauwazylem ze jest problem na kablu antenowym mianowicie mam griazdko zaklucenia a antena jest dobrze ustawiona Dodano po 4 co moze robic zaklucenie Teraz to już przesadziłeś . :!: Regulamin pkt 3.1.13...
Instalacje antenowe :: 23 Cze 2013 16:35 :: kierowniczek77 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1086

LTE- warto ? Jakie pingi na tym internecie ?

... anteny zewnętrznej raczej nie licz na LTE. Myślę o dobrej antenie kierunkowej a nie o tych wynalazkach z Plusa(CP). Antena zewnętrzna jakaś tam będzie ale jaka to nie wiem. Wszystko sprawdzę w poniedizalek/wtorek i będe wiedzial jaki sygn...
Sieć Internet - Dostęp :: 04 Wrz 2013 14:45 :: matek451 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 3237

Zasięg sieci WiFi w bloku pomiędzy piętrami

... sygnału bezprzewodowego, 300Mb/s, standard N TL-WA830 to czy on będzie mogl odebrać sygnal po wifi i dalej przekazac go również po wifi ? Nie musze dostarczać do niego sygnalu internetowego po kablu ? Urzadzenie posiada 2 anteny stad moje pyta...
Sieci WiFi :: 17 Wrz 2013 15:30 :: jimasek :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1935

TL-WR543G wifi na radiówce

... w tych sprawach wiec prosilbym o szczegolne a logiczne wytlumaczenie :D Obecnie posiadam radiówke z ktorej sygnal sciaga antena-talerz i kablem leci do pc z koncówka SMA. Od jakiegoś czasu pojawił się dodatkowy sprzęt - Laptop, i tutaj le...
Sieci Początkujący :: 27 Lip 2013 06:40 :: Niee Pytajj ^^ :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1218

Manta dvbt02 - Tylko 8 kanalow TVP. Brak calej reszty

... Użytkowników forum. Tytuł wpisu powinien zawierać markę, model oraz skrótowy opis usterki . Brak wypowiedzi w sprawie poziomów sygnału użytecznego dla pojęć jakości i siły sygnału. :!: Regulamin pkt 3.1.13 . Popraw /dopisz.
Instalacje antenowe :: 03 Wrz 2013 18:14 :: djateop :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1146

Unitra Diora Amator 2b - Popsuta cewka L214

... wymiana na inna ma jakis wplyw na potrzebe zmiany na mocniejsza antene? Nie sadze. Bo wczesniej odbieral znakomicie. A antena ktora jest podlaczona to 5m kabla zakonczonego antenka 30cm z radyjka. Takze jesli ktos cos nadaje lub jakas muzyka ...
Początkujący Piaskownica :: 06 Sie 2013 12:56 :: kosti1122 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 819

Router Tp-Link TL-WR702N - SAMSUNG UE 32F5300 LED SMART TV połączenie

... rowniez antene, a ta z reguly jest najslabszym ogniwem w urzadzeniu. Dlatego jesli juz kolega zdecyduje sie na takie rozwiazanie, nalezy pamietac o ewentualnej wymianie anteny na mocniejsza, a takze o sprawdzeniu jak silny jest sygnal przy ...
Połączenia urządzeń :: 19 Gru 2013 12:51 :: anmedia :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2976

Unitra Zodiak DSS-402 - gra bardzo cicho

... siak na samym początku mi łapie tylko sygnal jest niemiłosiernie słaby i więcej slychac trzeszczenia etc niz muzyki/słów. Widziałem na np. YT że ten zodiak ładnie odbiera nawet podłączony do kawałka kabla. Jutro spróbuję podmienić antene
Początkujący Ogólny :: 15 Lut 2014 21:27 :: bearq :: Odpowiedzi: 64 :: Wyświetleń: 5769

Neostrada, kable telefoniczne, internet....

... do sagema po kabelku.ale z sagema przezucam sygnal na drugi dom ktory stoi na na podworku.i na jednym maszcie mam antene od neta i od siatkowki i kable ida razem przez strych..i jak jest wlaczona antena od neta to mi tnie obraz w tv,co z t...
Sieci, Internet :: 10 Wrz 2013 18:09 :: jara200 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1076

Sieć 3 budynki - Sieć WiFi w 3 budynkach

... nie widzi trzeciego, jak w taki sposób wyslać sygnal? Myślę zacząć od routera w pierwszym budynku, 2xAP na drugim budynku? żeby jeden odbieral sygnal od jednej strony, a drugi wysylal sygnal do trzeciego budynku i na 3-cim budynku też AP? Ant...
Sieci WiFi :: 13 Cze 2013 09:12 :: voitek1 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1212

aero2 - E3131 przestal sie laczyc w Jeleniej Gorze

... wpływają, testowane na 2 modemach e173 i e3131) i nie raz było coś takiego jak powyżej. Miales tez taki skok sygnalu na 100% w czasie problemow z modemem?To dziwne sygnal TNI pokazuje duzo wiekszy a modem miga na zielono i nie laczy.
Sieci Początkujący :: 05 Gru 2013 15:53 :: marek0357 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1638

Medion gopal pna205-nie widzi satelity.

... nie dzial wogole czesto gubi sygnal, czasem sygnal jest na maxa, jak przejezdzam kolo jakiejs jednostki to sygnal znika, tak jak by cos sie pozmienialo na trajektorii tych satelit badz obecne maja czulsze anteny? Co o tym sadzicie?
Nawigacje Software :: 13 Cze 2013 08:52 :: vova3 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2358

jakie zestawienie wybrac 2 domy w odleglosci 60 m (wifi)

... moze TL-WR740N (na parterze) ktory przzekazywal by net na przewody LAN? 2. opcja sasiad ten router co ma, u mnie antena zewn. + TL-WR740N jako access point (na pietrze) polaczony przewodem z parterem a tam TL-WR740N jako Router WIFI ...
Sieci WiFi :: 04 Lut 2014 18:29 :: michalmaciej1984 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 966

konfiguracja AP TP LINK TL WA500G

... polega na konfiguracji AP a mianowicie: mam router tlwr543g (z którego antena kierunkowa wysyła sygnał na 300m do innego ap) do którego podłaczone jest ap i sieje sygnal po domu. Potrzebuje tak skonfigurować AP żebym po podłaczeniu go do ...
Sieć Internet - Dostęp :: 25 Lip 2013 06:16 :: salmon :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 678

Stworzenie malej sieci wifi

Stworzenie malej sieci wifi... mieszka obok klienta 1 i bedzie odbierac sygnal z routera wifi. Klient nr 3 czyli ja tez mam zamiar u siebie w domu puscic sygnal po wifi. Obenie mam na dachu mikrotika i obudowe do niego wraz z antena (ta prostokatna) ale znajac zycie ten spr...
Sieci WiFi :: 21 Lis 2013 19:42 :: lemonek22 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 492

Absurdalnie tani repeater gsm na allegro

... mamy nadajnika zadnego a wzmacniak - to "az 2 tys zl" jak chcesz zakupic na wlasnoc - sklada sie z antenki na dachu wycelowanej w BTS'a i anteny panelowej ze wzmacniaczem wewnatrz budynku , instalaje przeprowadzil operator na KOSZT wlasny ...
GSM Użytkowy :: 04 Paź 2013 10:09 :: stworek.potworek :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 12699

Zwiększanie zasięgu wifi w domu

... jak pisalem wczesniej, nie da sie przewidziec jak bardzo sygnal bedzie tlumiony przez sciany / strop i to dobrzeby bylo sprawdzic na jakims pozyczonym routerze. stosowanie anten kierunkowych jak chcesz "oswietlic" dom nie jest specjalnie dobr...
Sieci Początkujący :: 10 Lut 2014 18:44 :: patryk1526 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 978

Podłączenie zastępczego wzmacniacza w samochodzie saab

... ze wzmacniaczem tymczasowo via zlaczki zaciskowe (kiedys polutuje) - gra bez zarzutu. Wzmacniacz dostaje sygnal remote z wyjscia anteny, co nie jest dobrym pomyslem(jest aktywny do zamkniecia drzwi) i mysle go w wolnej chwili zamienic na p...
CarAudio Ogólne :: 23 Lip 2013 23:45 :: bozzu :: Odpowiedzi: 101 :: Wyświetleń: 20941

Padl wewnetrzny dekoder w tv dvb-t

... jestem tu nowy, mam problem w moim 42ld465 padlo wejscie dvb-t wszystko dziala procz kablowki, nie wykrywa podlaczonej anteny pod wejscie starego typu.SYGNAL JEST sprawdzalem na innym tv Teraz pytanie czy mozna kupic jakas karte pcmcia bo m...
RTV Użytkowy :: 02 Wrz 2013 06:00 :: mariuszki17 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 480

Sterownik Delta Dore Micro Tybox H

... ...(zasieg do 150m przy widoczności anten) ... Parowanie kompletu nadajnik-odbiornik polega na ustawieniu odbiornika w tryb oczekiwania na sygnal inicjujący (trzymamy 10 sek 'rączkę'), i wysyłamy sygnal (nadajnik parametr c6-1 +) ... Moze coś ź...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 07 Sty 2014 22:55 :: pawmal :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 7704

Nokia N97 mini - nie działa GPS

... nalzey podmienic zeby lepiej dzialalo? i oczywiscie czy mozna sobie poradzic bez zalecanej czesci jakims innym sposobem? Sygnal sie pojawia ale w warunkach idealnych, no i oczywiscie dlugo tzreba na niego czekac, ewidentnie cos z antena..
GSM Serwis :: 31 Sty 2014 12:51 :: alpexgsm :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2622

SAMSUNG UE40F6510SS - Rozmazany nieostry obraz

... jak by w 3d a 3d jest wylaczone. Film z yotube nadawany w hd jest zbyt kolorowy i wcale nie jak hd. Czy moze ja cos zle ustawilem. Sygnal mam ze zwyklej anteny naziemnej Przepraszam za brak polskich znakow. Dzieki za pomoc Marcin
RTV Użytkowy :: 26 Sty 2014 19:45 :: mihal2002 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 696

Orange Frredom Pro i modem Axesstel MV411R instalacja.

... ma 2 gniazda, 1 wejsciowe z anteny, drugie wyjsciowe do kompa. Router wiadomo, ma 4 wejscia. PS. jak mialem wifi, to zrobilem go bez hasla. A teraz go nie ma i wlasnie nie wiem, czy da sie podpiac jakos tak, by sygnal przechodzil przez nieg...
Sieć Internet - Dostęp :: 28 Sie 2013 22:51 :: wiekir :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 31795

Samsung eu40se5500JAK jak nagrywać

czy jesli juz uda sie uruchomic pen driva i nagrywac na niego sygnal cyfrowy z anteny to mozna to zrobic z wyprzedzeniem z menu. tak zeby nie wlaczac tv ? tak jak to normalnie sie powinno odbywac.
RTV Użytkowy :: 17 Lut 2014 03:12 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2784



Strona 2 z 30 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 28, 29, 30  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: xbox eeprom kolumny wieży aiwa przykładowy post podgrzewacz wody 21kw astra centralny schemat filtr radia odbijać kierownica antena delta zasilanie pentium prostownik zasilacza komputera
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group