forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



szczela

Znaleziono 133 wyników na elektroda.pl: szczela
Forum elektroda.pl Strona Główna

Electrolux EWT1012 Pralka nie włacza sie.

Witam! Mam problem z pralka EWT 1012 ładowana od góry. Gdy chce ustawic program pokrętłem np na 40 ( ale to dotyczy wszystkich programów ) pralka tak szczela i mruga kontrolka tak jakby od pauzy. I tak szczela co chwile i nie chce zaczac prac. Gdy pralke zostawie otworzona na np 2 dni to wtedy włancza...
AGD Użytkowy :: 26 Mar 2012 14:25 :: Pius_22 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 581

Wzmacniacz do domku. Od czasu do czasu jest uderzenie.

znaczy.... wzmacniacz jest jackiem podlaczony tak ? do karty dzwiekowej? Udeżenie moze byc powodowane roznymi rzeczami.... - Powiedz jakie masz kolumny / moc / opornosc - Jaka oporność maja wejscia na kolumny glosnikowe we wzmacniaczu i ile podlaczyles kolumn pod nie - Czy szczela gdy np. wlanczasz...
Nagłośnienie Domowe :: 12 Mar 2007 12:37 :: Kamil_153 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 531


Reklama :: 12 Mar 2007 12:37 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

mam problem z xantia na gazie prosze o pomoc

m am xantie 18i 8v z 1994 r posiadam nowa instalacie gazowa sekwencyjna ale jest taki problem ze niewiadomo co sie dzieje bo szczela i przerywa delikatnie mniej wiecej od 2 do 3 tys obrotow a szczela kiedy na postoju wcisnie sie mocniej gaz to sa wybuchy a na bezynie tego niema . m am nowe...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lut 2008 23:55 :: pm_system :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 555

citroen xantia lpg

witam wszystkich posiadam auto citroen xantia 1.8 8v z 1994r mam założone nowa instalacje sekwencyjna nowe przewody cewkę i świece auto na postoju kiedy wcisnie sie pedał gazu do oporu potrafi szczela regulacje gazu nic niedaja nawed potrafi przerywac ale delikatnie na bezynie jest wszystko ok nie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Lut 2008 22:31 :: wozniak.j :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2015

Aktywny Bass

Jak mam być szczery, to najbardziej opłaca się... odtwarzanie jakiejś konstrukcji. Poprostu dobieranie parmetrów głośników jest ciężkie. Należy jednak pamiętać o paru rzeczach: zwrotnice, szczela obudowa i wytłumienie...
Audio Serwis :: 14 Cze 2002 10:28 :: mdcs :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2342

działo elektronowe

Jestem nowy na forum wiec witam jak sie macie :) Pytanie dotyczy monitora... zaskoczeni? :) A dokladnie to elektronowego dzialka ktore to szczela do luminoforu. Czy to prawda ze to dzialko emituje elektrony we wszystkich kierunkach takze za siebie? Ja zawsze myslalem ze wiazka jest zajebiscie precyzyjnie...
Monitory Serwis :: 09 Kwi 2003 12:56 :: Andrzej Piotrowski :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1933

ACER 76ie I rozciagniety Obraz

Jest to ACER 76ie Problem jest taki ,ze monito ma rozciagniety obraz w poziomie i nie mozna ani prze OSD ani przez regulatory wewnatrz go zwezic . W zafdnej rozdzielczosc , jedynie softwareowo mozna powerstripem go zciasnic ale robi sie poduszka .... W serwisie powiedzieli po moim opisie ze koszt...
Monitory Serwis :: 14 Maj 2003 05:19 :: artek32 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 780

Vibra 16c Isa

i ja dorzuce swoje 3 grosze.Wiec na pierwszym kompie Duron 1,2 mam karte zintegorwana ac'98 i jest troche dupiato w lepszych grach,mianowicie troche ,,szczela,, w glosnikach.Na filmach dzwiek nie jest wspanialy ale idzie sluchac.I wedlug mnie jest ona jakas cicha. NA drugim kompie P133 mam vibre 16...
Komputery Hardware :: 27 Cze 2003 10:15 :: tzok :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 2253

Zaklucenia na wyjsciu z karty graficznej z TV-out (C.D.N.)

mam problem zwiazany z zakulceniami w obrazie przy ogladaniu na tv fillmow z kompa,niewielkie sniezenie o ksztalcie paseka pionowego na srodku ekranu o grubosci okolo 1 cm,jesli ktos ma moze jakis schemacik filtra lub innej rzeczy ktora pomoze mi usunac tego typu zaklucenia to bylbym wdzieczny (acha...
Komputery Hardware :: 11 Paź 2003 23:43 :: seradam :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 832

Rozjaśniony obraz i białe pasy. POMOCY!!!

Kręcenie screenem nic nie daje. Albo nie ma wogóle obrazu, albo obraz jest rozjaśniony, albo monitor dziwnie szczela kineskopem :cry: A do czego jest focus (koło screena)? No i jest jeszcze coś takiego samego jak screen tyle że białe i jest to na płytce na podstawie kineskopu. Może tym pokręcić :P...
Monitory Serwis :: 29 Lis 2003 00:52 :: kazkla :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1167

LG Flatron 775FT-dziwne zachowanie podczas uruchamiania

Tak jak w temacie czyli jak włącze komputer to monitor sie uruchamia normalnie ale jak dam polecenie na windowsie "uruchom ponownie' to jak komp sie zrestatartuje to nie pokazuje sie to okna czarne z białymi napisami tylko szczela przekaźnik w monicie aż sie włączy dopiero na ekranie powitalnym.Sprawdzałem...
Monitory Serwis :: 08 Sty 2004 21:11 :: radiosimon :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 678


Reklama :: 08 Sty 2004 21:11 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Sony CPD-G200

Zobacz co na pk, pomierz jak pojawia sie powroty, wyczysc trafo, zobacz skad szczela.
Monitory Serwis :: 15 Sty 2004 15:34 :: JP :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 740

Canon BJC4300 - jak rozebrać? ściągnąć obudowę?

Witam!! Chciałbym rozebrać taką drukarke bo coś się jej popsuło z mechaniką:( a dokładnie podczas transportu i teraz podczas uruchaminia gdy rolki przewijająsię do tyłu coś szczela (wyraźnie coś blokuje - a jak przewijająsiędo prozdu wszystko jest OK!) i... drukarka sie zatrzymuje... chciałbym...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 25 Lut 2004 20:45 :: martino_p :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 792

Eizo FlexScan F56-czy to trafopowielacz?

witam koledzy mam pytanie : w moim eizo f77 coś szczela ( odgłoś taki jak przy powstawaniu iskry między kabelkami ) i w momęcie kiedy to się dzieje przygasa ekran , pytam ponieważ chcę go oddać do naprawy i boję się żeby mnie nie naciągneli na niepotrzebne koszty . pozdrawiam
Monitory Serwis :: 01 Kwi 2004 09:11 :: seba_x :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1512


Reklama :: 01 Kwi 2004 09:11 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Poldek przerywa przy 4 tyś.

Witam bylem w warsztacie na wymianie paska rozrządu.Po tej wymianie stwierdziłem że poldek przerywa(szarpie przy 4 tyś),szczela w rure i zapala się kontrolka komutera.Czy jest możliwe że fachman się pomylił?(źle założył pasek?lub koło i jest przyśpieszony lub opóźniony zapłon?)To jest Plus 1.6 z wtryskiem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Kwi 2004 14:10 :: gameserv :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 369

Flatron FT775 - kilka problemów na raz

Obsłuchaj jak go włanczasz czy coś nie szczela ,pryszczy
Monitory Serwis :: 03 Cze 2004 09:46 :: candle :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 786

problem z check engine w punto II

Lampka zapala się i na gazie i na benzynie. Po podłączeniu samochodu do komputera ten wskazał 7 błędów, następnie były one zresetowane. Przez ok tydzień auto chodziło idealnie. Na początku gdy paliła się lampka to na gazie chodził, a na benzynie na wolnych szarpało całym silnikiem i nie szło jechać....
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lip 2004 22:12 :: valdi310 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2480

OTAKE 5522VT

Witam ! Jak szczela w szyjce kineskopu to coś sie w nim zwarło lub przesuneło czy rozwarło Kiniol trafił szlak o to tyle Pozdrawiam Lazaro
TV Serwis :: 31 Lip 2004 12:42 :: lazaro :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1347

Apple studio display 17" padnięty trafopowielacz

Kurczaczki a miałem dobre chęci a jakbym wymienił sam trafopowielacz bo zauważyłem że niekiedy obraz jeszcze się pokazuje tylko jak szczela to znika
Monitory Serwis :: 19 Sie 2004 00:31 :: rkkiler :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1268

TV hanseatic

Mam problem wymieniłem układ STR5412 i tranzystor BU508 wraz z trafem wysokiego napiecia i telewizor po włączeniu szczela (pyrka) i nic się nie dzieje proszę o pomoc bo nie wiem co dalej sprawdzic a schematu do niego nie mam... dzięki. :)
TV Serwis :: 20 Wrz 2004 11:37 :: tonan :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1050

instalacja gazowa przelacza na niskich obratach

Hej :) jeżeli chodzi o obroty kiedy ma się przełączać to jest potencjometr w centralce (on reguluję od 800 - 35000obr/min.) jeżeli szczela w rurę albo capi jak jajami to masz źle wyregulowaną mieszankę gazu!! morze to rozwalić Ci filtr powietrza!! falują obroty - to sprawdź szczelność filtra powietrza...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Lip 2006 16:54 :: Jazdaaaa :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1721

Daewo CP375 strzela kinol

Tranzystor to możesz zastosować BC640 . A napięcie 12V to jest bardzo krótko po załączeniu i to około 6V. Jeśli szczela kinol to zmień rezystory w katodach na 2-4K
TV Serwis :: 28 Wrz 2004 22:14 :: modelmar7 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1180

ACER 7299c- chyba trafo uszkodzone

Nie działa :( Spalony rezystor R193 - wymieniłem i spaliło go ponownie .Grzeje sie trafo - szybko , smierdzi z niego i szybko robi sie ciepły , cos w nim szczela . Podejzewam ze jest uszkodzone - nie myle sie ? Ile bedzie kosztowało i gdzie mozna je kupic??? Dziekuje za pomoc z góry. Czy ktoś...
Monitory Serwis :: 12 Paź 2004 22:05 :: Gorgoroth :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 431

VW GOLF 1,8 ZWARIOWAŁEM

GOLF 1,8I 75KW 1996. Po odpaleniu rano zaczął wariować , palił raz na trzech raz na dwóch, jak ostygł to bardzo ciężko zapalał i już chodził jak na dwóch , po chwili zaczął chodzić na trzech ,na wysokich chodził równo, dolałem denaturatu bo myślałem ,że woda w paliwie , ale dalej to samo, kombinowałem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Lis 2004 08:13 :: WBART :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 786

Polo 90r. Problem z układem chłodzenia.

Gdziec jest prawdopodobnie wyciek na zewnatrz i stopniowo ubywa. W warsztacie mozna sprawdzic szczelnosc uszczelki pod glowica. A do oleju zawsze sie dostaje w koncowej fazie wpierw szczela miedzy plaszczem wodnym a cylindrem bo jest blisko i duze cisnia.
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Gru 2004 16:59 :: cobraa :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 858

Amplituner ZRK AT-9010 - sprawdzenie tranzystorów mocy

Czesc cos sie spalilo prawdopodobnie koncowka bo szczela bezpiecznik gl . ktos mi poradzil zeby sprawdzic tranzystory mocy ( to te przykrecone do radiatora ???) jesli tak to jak je sprawdzic mam miernik tylko jakie ustawienia i na których nozkach je mierzyc . Z gory dziekuje .
Początkujący Serwisanci :: 02 Sty 2005 22:41 :: 000andrzej :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 731

Problemy z głośnikami Logiltech X-530!!!

Witam wszystkich.Mam poważny problem i licze że ktoś mi pomoże!!!!Kupiłęm niedawno głośniki Logitech X-530.Głośniki buczą przy małej głośności lub gdy są na maxa przygłośnione.Po środku głośności ta usterka ustaje.Nie wiem czym to jest spowodowane.Próbowałem podłączyć głosniki do innego gniazdka ale...
Komputery Hardware :: 28 Lut 2005 23:52 :: martiner :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1596

Co tu zrobic ?? Zwrotnica czy ...??do kolumny dwódrożnej

Posiadam 2 głośniki basowe 160wat 8ohm i 2 soprany 100wat 8ohm, a wzmacniacz 100wat. Lubie słuchac głośno muzyki i kiedy daje prawie na maxa to słychać na sopranie jak coś szczela leko. Więc poterzebuje czegoś takiego co jednocześnie rozdziela tony (na niskie i wysokie) i i zapobiega spaleniu sie soprana....
Technika Sceniczna i Studyjna :: 16 Lut 2005 16:10 :: prz3m0o :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 698

Daewoo CMC-1511B - pali się opornik R558.

Proszę o pomoc pali mi się opornik R558 jest to prawdopodobnie 12k i on jest połączony z trafem wysokiego napięcia wymieniłem go ale monitor szczela i opór sie pali..dziękuje z góry...:)
Monitory Serwis :: 13 Lis 2005 20:44 :: tonan :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 689

Jak podłączyć diody do głośników???

podlonczylem sygnal do diody i w taki spoosb smiga:) Dodano po 43 2 spalone ledy (pierwszy raz widzailem jak dioda szczela i podskakuje:]...... i jak narzie sie tylko wkurzyłem ....tego schematu nie sciagne bo nie mam punktow a tam mowił kolega zeby po koleji karzdy kabelek sprzawdzac to mowie...
Optoelektronika :: 31 Mar 2008 19:48 :: And! :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 33735

Alfa Romeo33

Witam udało mi sie naprawic swieca dostała zwarcia i blokowała wszystko a pozatym padał deszcz gdy naprawiałem zalał przewody sterujące moduł zapłonowy osuszyłem wymieniłem swiece przewody autko sprawne. A ku przestrodze swieca była firmy Champion niewiem czy tak sie pisze ale wiadomo o co biega. Ale...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Sty 2006 16:57 :: krzych606 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 732

TDA7294 brak dźwięku

Witam. Złozyłem Wzmaka na TDA7294 i jak załącze zasilanie to TDA milczy! Nie wiem co jest grane ale wiem że układ jest poprawnie zmontowany, nic nie szczela, burczy w głośniky. Zasilam do +-37V. Proszę o pomoc... Pozdrawiam
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 29 Maj 2005 13:15 :: coolombo :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 939

Problem z elektryką

Sprawdz samo sonde lambda czy pracuje na paliwie ale za emulatorem od gazu,oraz sprawdz tez czy emulator sondy lambda symuluje prace sondy na gazie,sterowniki silnika w tych autach są bardzo czyłe na prace sondy oraz zabrudzoną przepustnice,sterowniki często wychodzą poza adaptacje,i przyjmują sobie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Cze 2005 23:45 :: m.ost :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1097

mam problem

są trzy zeczy kture mogą wpływac na zachowanie twojej maszyny popierwsze; przepostnica jest zle ustawiona podrugie filter powietrza sie zapchał a po trzecie zle ustawiony zapłon. ale jesli ci szczela to moze byc to zapłon lub przepustnica. jesli ci sie kolanko robi czerwone to najprawdopodobniej jesto...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Cze 2005 01:26 :: badyl4 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 381

Dziwny problem z neo a moze z usb ??

system jest win xp specialnie zainstalowany dla tej sytuaci kombinuj juz 2 dni i mnie juz *** szczela inne uzadzenia działaja a z tym modemem jest tak że czerwona dioda miga cały czas a jak włancza się system go gaśnie nie mam zadniego pojecia co mam robic HELP!!! z góry dzieki
Sieci, Internet :: 01 Lip 2005 07:43 :: RobinXP :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 600

strzela mi tv (royal 5104)

znaczy sie byl wilgotny (ktos go wlaczyl) i teraz caly czas szczela. cos padlo czy jak
Początkujący Serwisanci :: 26 Lis 2005 17:59 :: laptop13 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 689

Problem z monitorem Belinea 105076

Witam serdecznie, mam problem z monitorem takim jak w temacie, chodził normlanie ale pewnego dnia nie moge go włączyć :( Raz chodzi raz nie po chwili sie wyłańcza i nie da się go właczyc trzeba poczekac 3min i działa ale po chwili znowu coś szczela i wyłańcza sie :( Nie znam sie na elektronice i nie...
Początkujący Serwisanci :: 11 Lut 2006 19:14 :: Grytronics :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 819

LG 575N

Mam problem z monitorem LG 575N. Mianowicie strzela przekaźnikiem i miga zarówką na B+ i dioda na panelu głównym, po ogledzinach doszedłem do tego ze 5V szaleje podejrzewam okolice rys. do czego służy układ EEPROM - IC402 (ST24C08) bo podejrzewam jego o przyczyne skakania 5V. A i szczela przekaźnikiem,...
Początkujący Serwisanci :: 29 Lis 2006 16:32 :: wiszo :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 666

Honda Civic & klimatyzator

Oki ja nie bede taki extrawagancki w opisie (ale dzieki) Ja te szarpania wyczuwam w przeciwienstwie do mojej żonki dla ktorej roznicy nie ma ,ale pomijam ten fakt (musialo by chyba tak szrpac jak woznica szczela batem w du...e konia) Gdzie to sprawdzic najlepiej ? W stacji Hondy czy moze u w zwyklej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Sie 2005 21:38 :: wierch :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 804

elemis tc 403, pamięć nie trzyma, wywala programy

góbienie kanałów może być spowodowane uszkodzeniem głowicy tv może być coś z napięciem zasilającym szczegółnie napiecie tuning albo też pamiecią na poczatek pomierzył bym napiecia na głowicy i porównał co się zmienia jak obraz jest a jak go nie ma stawiam na albo głowica albo napiecie zasilające się...
Początkujący Serwisanci :: 19 Sie 2005 11:34 :: kff :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 531

radiowa sieć, odbieram super nadaje lipa!!:( czemu?

witam jestem w sieci radiowej czerpanej z adsl przesył danych do mnie jest super 50 , 60 kb/s ale odemnie jest lipa i to od niedawna!!! nie moge grac w moją ulubioną gre quake 3 arena bo ping mi tak skacze na wszystkich serwerach ze nie szczela!!! ja odbieram ale nie wysyłam dobrze !!!!!! co mozna...
Sieci, Internet :: 04 Wrz 2005 18:47 :: Pavel81 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 468

Hp Laser Jet 4L - krzywo wciąga papier

Dla mnie wszystko wyglada ok w drukarce ładnie czysto nie pokiereszowane... sprubuje cos z tym jeszcze porobic zobaczymy.... wyczyszcze all tak jak mowisz porozkrecam ale boje sie ze to kułeczko zebate od silniczka daje sie we znaki bo jest pozadnie pokiereszowane tyle ze wszystko sie kreci takze nie...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 20 Wrz 2005 14:43 :: grubass :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1125

Buduje Migomat na spawarce elektrodowej

Witam wszystkich fachowców Sprawa wygłąda tak . Chodzi mi o spawanie tylko elektrodą bo robię spawarkę dla pewnego gościa który jest trochę wymagający ( I on jest Panem). Opisze na szybko z czego się składa. Trafo 2-kolumnowy 40 cm kw. Na pierwotnym na jednej kolumnie i drugiej kolumnie po 220 zwoji...
Elektro Spawarki i prostowniki spawalnicze :: 05 Sty 2014 22:42 :: cichus :: Odpowiedzi: 3097 :: Wyświetleń: 985251

polonez 1.6 gli

czujnik był wymieniony na probe. samochod pali za kilka razy jak osiagnie 500obr. chodzi bez zarzutow. Posczas zapalania zapala jakby na jeden cylinder i niekiedy szczela do filtra
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lut 2006 15:22 :: r35 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 948

Nordmende spektra SL72At

Mam telewizor Nordmende spektra SL72At do naprawy.Problem jest taki, że coś szczela i telewizor się na sekunde wyłańcza i włańcza sam spowrotem. po ok. 30min. wyłańcza się całkiem. po tym wyłończeniu można go ponownie uruchomić po wyłończeniu go z sieci. Po włończeniu spowrotem do sieci sam się włańcza...
TV Serwis :: 18 Gru 2005 22:41 :: zdzich42 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 477

Brak obrazu w Grundig T70-440

Witam.Sprawdz czy startuje wysokie,jezeli wchodzi /tda8140 odpada/sprawdz napiecia na PK i napisz o wynikach.Ten tv to chassi CUC4410.Pozdr. no tak tylko że nie napsałem ze jestem laikiem w tych sprawach, coprawda miernik posiadam ale... jak mozna sprawdzić czy wysokie wchodzi? po załączeniu coś...
Początkujący Serwisanci :: 23 Gru 2005 17:29 :: ogryz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 714

subwoofer

Bez obrazy ale... SYNEK TY POMYSL TROSZKE CO TY PISZESZ OK?? JAK POMYSLISZ TO DOPIERO COŚ NAPISZ, BO Z TEGO CO WYNIKA TO CHCESZ ZBUDOWAĆ... NO WŁAŚNIE CO?? NAPISZ KONKRETNIE CO CHCESZ!! <B-R czy Zamknięta> BO JAK JA TAKIE COŚ CZYTAM TO MNIE H** SZCZELA!! "">>chciał bym zbudować obudowę...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 09 Sty 2006 23:34 :: irek2 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 762

Zasilacz antenowy

Jeżeli chodzi o zasilacze antenowe to jest podobnie jak z każdym innym sprzetem. Są dobre i są te kiepskie. W transformatorowych często szczela uzwojenie, nieco mniej nawalają mostki (diody). Mam pliczek przykładowych instalacji elektrycznych może ci się przyda.
Początkujący Serwisanci :: 02 Lut 2006 21:05 :: zworys :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4095

Telewizor Schneider STV 5590 - przezroczyste pasy.

Po wymianie pojemnosci C907,C909,C910,C916.Efekt jest taki,ze przetwornica zaczeła piszczec i gdzies jest przebicie bo cos szczela.Na kineskopie zaczeły pojawiac sie plamy i zanikaja dopiero po wyłaczeniu telewizora głownym wyłacznikiem.A moze po wymianie wyschnietych pojemnosci na wtornym zwiekszylo...
TV Serwis :: 04 Lut 2006 20:33 :: *paweł* :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 543

Fujitsu TE772B

Witam i bardzo prosze o pomoc Mam problem z monitorem Fujitsu TE772B gdy go włacze zaswieci sie na chwile zielona dioda zmieni kolor na pomaranczowy a potem cos w nim mocno szczela. Jestem poczatkujacy:( pozdrawiam Dawid,
Monitory Serwis :: 17 Lut 2006 15:51 :: PepeBin :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 318

opel astra 93r x16sz silnik problem

Witam wszystkich. Mam problem ze swoją asterką 93 x16sz mianowicie przerywa na 2tys obr. szczela w filtr i orotomierz głupieje,a po nocy jest wszystko ok a zaraz odnowa tylko raz przy5tys a raz przy 2tys obr wymienilem juz swiece i nic przewody zaplonowe nie swieca w nocy,odczytalem tez kody usterki...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Mar 2006 20:28 :: krzy0 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3898

Uniden PRO 510XL - sq. Nie działa squelch. Napięcie zmienia się płynnie.

hm SQ działa ale znowu padaka radio tzn podmieniłem M5223 i tda1905 i bardzo cichutko chodzilo próbowałem wyłączać obwody aby sprawdzić czemu grzeje się stabilizator, wylutowałem Q5 2sa733 nie grzał się już stabilizator ale za to po wlutowaniu nowego nic cisza jak makiem zasiał juz mnie ...... szczela...
Radiotechnika Serwis :: 02 Mar 2006 22:40 :: kodar :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1591

Hewlett Packard D2826. Coś strzela w monitorze.

Witam! Mam problem z w/w monitorem wczoraj działał jeszcze normalnie dzis jednak coś w nim "szczela" i filmik : Czy opłaca się to wogle naprawiać?? I co to jest i co wenetualnie moge sam z tym zrobic?? Pozdrawiam i z góry dziękuje.
Monitory Serwis :: 07 Mar 2006 18:39 :: maciejsony :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 710

YAMAHA RX-330 wyświetlacz nie pali

i co najlepsze spaliły sie cewki wysokotonowe a amplituner ma moc W tym akurat nic dziwnego nie ma. Jeżeli przesterujesz 20W wzmacniacz możesz spalić głośniki wysokotonowe przeznaczone do pracy z kolumną np 100W. Pisano o tym kilkukrotnie na forum. Odnośnie uszkodzenia - możliwe że to zimny...
Audio Serwis :: 12 Mar 2006 13:38 :: mrrudzin :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 584

Panasonic Workio 1510 strzela

Witam Kopiarka Panasonic Workio 1510 - problemem jest to że po wlączeniu strzela (obkreca sie któreś koło?). Kiedyś zdarzało sie to raz na jakis czas i pomagało według\klijenta wyciagniecie tonera, teraz szczela co 2 dzień. Co to moze byc? Prawdopodobnie jest jakas modyfikacja !? Pozdrawiam
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 29 Kwi 2006 19:57 :: eseli :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1029

uszkodzony selektor wejsc CD4052

Hey pisze tego posta poniewaz mam problem... Kpiłem sobie piekny i wspaniały aplituner onkyo. Podłaczylem kompa kablem koaxialnym. Wszystko działało do czasu az postanowiłem zmienic wtyczke wchodzaca z kompa do ampa (kabel coaxialny)... podłacyzłem i nie dziala. Ok. Sprawdziłem wszystko i znalazłem...
Początkujący Serwisanci :: 02 Kwi 2006 13:40 :: Krzychu7 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 642

LG 795FT CA-69 TRAFO. Jakiej pojemności jest kondensator?

Mam uszkodzone trafo poprostu szczela. Jest z wnim uszkodzony końcowy kondensator. Mam pytanie jakiej pojemnosci jest ten kondensator ?? Kto ma do sprzedania taki
Monitory Serwis :: 09 Kwi 2006 22:31 :: ogryz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 548

POMOCY jvc av21jt5eu problem z tranzystorem w odchylaniu H

WITAM mam problem z odbiornikiem jvc AV21JT5EU notorycznie szczela w nim tranzystor w odchylanu poziomym Q402 (bu 508) nie wiem czy ten tranzystor jest odpowiedni bo gdy dostalem ten odbiornik na stól to nie bylo go tam i domyslem sie tylko po elementach wokul niego ze taki powinien tam byc! wymienialem...
TV Serwis :: 12 Kwi 2006 09:04 :: marek srem :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 555

Kolektor ssacy w Fordzie Escorcie 1,6 16v

Powiedzcie gdzie we Wrocławiu moge zakupić metalowy kolektor ssący do mojego Forda Escorta 1,6 16v zetec 98 który jest niestety z plastikowym,a mam instalacje lpg i niestety szczela mi dość często.Mysle że jak wymienie kolektor z plastiku na metal to szczały znikna.Tylko gdzie we Wrocławiu jest producent...
Samochody Szukam :: 26 Lip 2006 16:18 :: kamind :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 649

Interconti car hifi - problem ... szum ...

Witam! Posiadam wzmacniacz samochodowy INTERCONTI PA 15770 jest to stary wzmacniacz dwukanałowy. Problem w tym że gdy podłącze wszystko to z głośników czasami leci muzyka z szumem a czasami nawet muzyki nie ma tylko szczela głośnik niekiedy zdaża się że zagra czysto ale krótko jest pyknięcie i znów...
Początkujący Serwisanci :: 16 Sie 2006 11:08 :: Grzegorzboss13 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 737



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: egzamin zawodowy etap pisemny numery pompy wtryskowej numery pompy wtryskowej wspomaganie volvo sterownik tylnej szyby dysk sata 500gb 32gb pendrive bezpiecznik termiczny nawiewu ceramiczna bosch hasło neostrady
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group