forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



tani wiatrak

Znaleziono około 640 wyników na elektroda.pl: tani wiatrak
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

wyłącznik na różnicę 2 temperatur

Możesz do tego użyc mikrokontrolera (pod warunkiem że umiesz programować). chyba najlepiej at89s8252(20zł), dwa czujniki temperatur ds18b20(2X20zł)-napewno można dużo taniej ale trzeba się popytać, wyświetlacz lcd2x16(na allegro10zł), przekaźnik którym będziesz włanczał wiatrak(10zł)+10zł(inne elementy)...
Projektowanie Układów :: 31 Lip 2005 14:39 :: marcinj12 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2394

Filtry dichroniczne jednokolorowe o średnicy około 23 - 25 mm.

W ostateczności można zastosować filter termiczny przed tarczą kolorów i wtedy można śmiało zastosować foliowe filtry. Wydaje mi się, że bezpośrednim czynnikiem powodującym pękanie kolorowych szybek jest rozszerzalność temperaturowa a ciepło tylko powoduje to rozszeżanie!! Szybka musi być zamocowana...
Optoelektronika :: 07 Sty 2010 21:35 :: chaka :: Odpowiedzi: 61 :: Wyświetleń: 9952

Wzmacniacz TDA1514A w ciekawej obudowie

Witajcie! WSTĘP Chcę wam przedstawić mój pierwszy wzmacniacz, którego złożyłem kilka dni temu (czas składania ok. 7 m-cy) :-D. Dzięki niemu miałem nauczyć się budowy i rozwiązywania problemów w takiego typu konstrukcjach. Zacząłem od 50W, a efekt końcowy, aż mnie zadziwił. ZASILANIE Wzmacniacz...
DIY Konstrukcje :: 13 Kwi 2008 20:18 :: mateusz885 :: Odpowiedzi: 54 :: Wyświetleń: 27400

Co myslicie o tym wentylu ??

w zasilaczu mam tez arctic coolinga na prcku bartonie 2500 AC TC2 i jeszcze na wszelki wypadekjednego w obudowie piekna sprawa tanio a jak cichutko jak nie kcesz pokrecac extremalnie ideał za ta kase iezko cos tak cichego i wydajnego kupic. ale jedna uwaga one maja berdzo niskie obrity czesto bios pkazuje...
Co kupić Archiwum :: 10 Sie 2005 18:07 :: 116236 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 765

450Mhz - komórki analogowe - to jeszce dziala?

. panda02 bardzo ciekawie i dużo jak na tak nie za długi post przekazałeś informacji.Szkoda że mnie to nie wychodzi ale mimo to trochę się dołączę bo kiedyś ciekawiło to mnie. NMT to tak naprawdę analogowo-cyfrowy system gdzie głos -analog a wszelkie dane potrzebne do działania systemu(nr abonenta,...
GSM Serwis :: 11 Sie 2005 03:31 :: ftb :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2839

karta grafiki wentylator a radiator

Jezeli kupisz odpowiednio duzy dobry radiator to mysle ze karta da rade. Ale dla pewnosci mozesz kupic jakis fajny radiator z cichym wiatrakiem. Warto zwrocic uwage na to . Bardzp tanio jak za tego typu chlodzenie. Ciche i bardzo wydajne, karta napewno sie nie zagrzeje
Komputery Hardware :: 24 Sie 2005 11:51 :: K!lleR :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2600

Naglosnienie dla szkoly- porady i sugestie

Witam, Korzystając z okazji mam pytanie. U nas w szkole dyskoteki obsluguja chopaki co mało pojęcia mają o sprzęcie. Jaki tani ale w miare bezawaryjny limiter byście polecili zeby troche oszczędzić ten sprzęt. Szkoła dysponuje ldmami trójdroznymi p31506pro i elmuzem (modelu nie podam bo zamazane...
Estrada Co Kupić :: 17 Gru 2005 18:44 :: toadi :: Odpowiedzi: 56 :: Wyświetleń: 4693

Najprostszy wzmacniacz... W MOSTKU :)

:arrow: Irek2 Otóż ja uruchomiłem ten układ (stopień mocy) dokładnie w takiej postaci, jak jest na rysunku i gra bezproblemowo (przynajmniej w odsłuchu) :) Też wydaje mi się to zbyt proste, jednak działa. Złożył to mój sąsiad i jemu również działa. Parametrów rewelacyjnych pewnie nie ma, ale fajna...
Projektowanie Układów :: 07 Paź 2005 23:37 :: jony :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2437

Jak obliczyć pobór prądu przez żarówkę?

W Niemczech jest tak, ze posiadajac ogniwa sloneczne - zalozmy dajace po przetwornicy 2kW w sloneczny dzien - mamy za przetwornica licznik... Czyli jestesmy mala elektrownia - takie ogniwa zwracaja sie po okolo 15tu latach uzytkowania. Rzeczywiscie, kupuja od nas taniej, niz nam sprzedaja...Tutaj jednak...
Ogólny Techniczny :: 16 Wrz 2009 23:25 :: boroch123 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 106548

Mam Athlon 2500, 512MB RAM, Geforce 5200 oraz resety w 3D ?

Twój sprzęt w zależności ile dokładnie masz dysków/napędów/wiatraków pobiera niewiele ponad 200W, więc 400W to kompletne nieporozumienie. Prawidłowe obciążenie zasilacza powinno być nie większe niż 80% jego mocy, a więc zasilacz o mocy 350W spokojnie Ci starcza i jeszcze daje spory zapas. Poza tym mogę...
Komputery Hardware :: 27 Paź 2005 20:10 :: 77215 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1743

Wzmacniacz stereo na LM3886 [MotoMan]

Na początku chciałem podziękować szczególnie dla esh0, którego nieźle wymęczyłem i bez niego raczej nie powstałby ten wzmacniacz, oraz dla mojego tata i dla jego kumpli z pracy, dzięki którym powstała obudowa. Założenie. Więc założeniem było zrobienie prostego, w miarę taniego wzmacniacza, który...
DIY Konstrukcje :: 09 Wrz 2006 19:00 :: terminus :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 11956

siec na 22 komputery

Dzieki za odpowiedzi. Zastosuje router z modemem ADSL, switch 24port (znalazlem jeden w cenie okolo 450 zl) i podepne wszystko bezposrednio, tzn bez patchpanela (taniej - cena patchpanela zblizona do ceny switcha, no i miejsca mniej bedzie zajmowalo, a mam je ograniczone). Mam kolejne pytanie - czy...
Sieci, Internet :: 08 Lis 2005 09:32 :: gacek102 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1052

poszukuję ciche PSU

Już prawie mam zasilacz, najprawdopodobniej w najbliższym czasie przejdę się po mieście i poszukam Chiefteca w okolicach; jak nie znajdę taniego, to wezmę tego NEOTeca i pobawię się w królika doświadczalnego :-D Enyłej, dwie sprawy: Pierwsza na poważnie: przeglądając Allegro znalazłem link do fajnego...
Komputery Hardware :: 30 Maj 2006 22:06 :: nsuprinz :: Odpowiedzi: 59 :: Wyświetleń: 3232

Stary Elmuz 2x100w 8ohm - tuning (czyli jak uzyskać 2x200w)

Jak przerobić końcówkę mocy taką jak ta na taką ? Dodam że kiedyś na AlleDrogo była ta 2x100w z większą liczbą fotek - był pokazany środek a tam dokładnie to samo - trafo takie samo i płytki też podobne tylko że tu mamy wiatrak dodatkowo. Mam możliwość kupić tanio od znajomego i chcę wiedzieć czy ewentualnie...
Audio Serwis :: 27 Lis 2005 12:56 :: Ash Ketchum :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1055

Zasilacz Tronje 550W z Allegro

Witam tak czytam te wypowiedzi i nikt (o ile nie przeoczyłem) nie proponował FORTRONA, zasilacze naprawiam w dużych ilościach juz około 500-700 sztuk przeszło przez moje łapki, wiem co jest w środku wiem jak sietakie zasilacze zachowują jak dlamnei FORTRON jest numer jeden cena porównywalna z codegenami...
Komputery użytkowy :: 07 Cze 2006 12:25 :: victrex :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 9057

TDA 7250 w odbuowie unitra tosca

powiem tak: pomysł dobry i jak na swoje lata wykonanie zajefajne!współczuje godzin spędzonych nad obudową.teraz zastanów sie czy chcesz wyzyłować koncówke czy nie.jeśli tak to większe kondensatory do zasilania,większy radiator(najlepiej z wiatrakiem),trafo 300W 2X28-30V,możesz też wymienić tranzystory...
DIY Konstrukcje :: 07 Lut 2010 00:23 :: Red_99 :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 11959

stk4192ii - jaki przedwzmacniacz ??

Kośc jest świetna, ale masz trochę za duże napięcie na traforze - patrz zalecane napięcie zasilania jest +35 / -35, a Ty dostaniesz +55 / -55V bez obciążenia, to grozi zniszczeniem kości, przy jakimś pojedyńczym impulsie (trzask?), nawet bez przekroczenia mocy dopuszczalnej. Moc trafora 300W jest...
Projektowanie Układów :: 15 Sty 2006 22:11 :: Jerzy Węglorz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 750

Ogniwo Zaleskiego - energia ksztaltu (?)

Marku, elektrownia wiatrowa akurat ma sporo sensu - pod warunkiem, że uda się ją tanio zbudować, i w miejscu, gdzie wiatr często i porządnie dmucha... i jeszcze przy założeniu, że nie dysponujemy w tym miejscu siecią elektroenergetyczną, albo umówimy się z zakładem energetycznym, żeby odbierał od...
Ogólny Techniczny :: 30 Lis 2008 18:14 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 222 :: Wyświetleń: 65650

Bluescreen niewiadomego pochodzenia... pomocy

SkayStr 2 instaluje się jako karta sieciowa (być może stąd te komunikaty o IP). Instalowałem tą kartę u znajomego i miałem z tym problem bo nie chciał działać z neostradą. Chodziło albo jedno albo drugie. Pomogły nowe sterowniki do modemu. Być może masz coś podobnego. Sprawdź też czy karty dobrze...
Komputery Hardware :: 07 Sie 2006 19:54 :: tronic1 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 3060

Obudowa komputerowa z pleksiglassu ile kosztuje?

Ja tam ze swojej strony (jesli jest szklarz w okolicy) polecam szybe, na ktore zaznaczamy szklarzowi miejsce wyciecia (np na wiatrak) i mamy gotowa oszlifowana (albo nie, jak ktos jest gapa to lepiej szlifowac) szybe (ktora sie nie rysuje w przeciwienstwie do TANICH plexi za pare zlotych) za jakies 10-20...
Komputery użytkowy :: 17 Lut 2006 22:16 :: victrex :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 846

celeron tualatin 1200/256/1.5 na PIII ze speedstep

60-70stopni to normalna temperatura w laptopie. taniej bedzie wymienic wiatrak.
Komputery Hardware :: 10 Sie 2006 13:44 :: kalosh :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1292

Wieczna latarka bez baterii - prąd z siły mięśni

Witam. Prąd za darmo? Szanowni forumowicze, w tej chwili, gdy przeglądam ten temat było 11673 odsłon. Załóżmy, że każdy z przeglądających poświęcił 5 minut na temat, daje to 972,75 h. Załóżmy, że każdy komputer, który zaostał użyty do tego celu pobiera 0,15 kW. Daje to nam 146 kWh. Załóżmy, że cena...
Artykuły :: 20 Kwi 2007 12:04 :: bercik82 :: Odpowiedzi: 86 :: Wyświetleń: 48572

Neostrada 1024 lub 512 + WiFi

Jeśli potrzebujecie taniego routera o dużej funkcjonalności (m.in. praca jako AP z wykorzystaniem karty WiFi, zarządzanie pasmem, konfiguracja przez www), proponuję zainteresować się tym: www.m0n0wall.org.pl Z wykorzystaniem płyty mini-itx lub micro-atx i karty CF zamiast dysku twardego otrzymamy całkiem...
Sieci, Internet :: 14 Lut 2006 13:09 :: kulajson_Rybnik :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 2012

WODA czy dobry COOLER

~ja polecam water cooling, sam mam i sobie chwale, najcichrze nie jest bo oczywiscie wypada miec wiatrak na chłodnicy. Nie polecam tanich zestawów firmy CPC. przykładowy zestaw Abadon z mcs.pl 59zł Chłodnica Black water 119zł Pompa akwariowa Atman 305 50zł Jakies węze i masz wc, aha i jeszcze dodaj...
Komputery użytkowy :: 17 Lut 2006 17:29 :: mkwd40 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1724

JAKA jest prawidłowa temperatura DURONA 1400?

Ja kupiłem sobie wentylator Arctic Cooling 2TC z czujnikiem temp. Super sprawa. Nie dość że tani, do tego jest na grubej miedzianej podstawce i ma wymienne wiatraczki. Na duronie 900MHz mam 28st C!!! Tylko po zakupie żeby osiągnąć taki efekt zwarłem nóżki czujnika przez co wiatrak non stop kręci.
Komputery Hardware :: 27 Lut 2006 23:53 :: artur.lubin :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2061

Projektor multimedialny za małe pieniądze

Tutaj kilka uwag i zebranych informacji w moim przypadku: Przymierzam się do budowy projektora LCD (o tym za moment) Chwilowo zaś cieszę oczy takim oto prostym wynalazkiem: . Ci co to sprzedają na allegro są oczywiście oszustami, ale nie do końca. Trzeba po prostu wiedzieć że zamieszczają na aukcjach...
DIY Konstrukcje :: 29 Sie 2014 08:54 :: andrzejlisek :: Odpowiedzi: 2843 :: Wyświetleń: 664233

Spaliłem sobie komputer przez k.muzyczną ale pech

Sprawdziłem tego celerona i nie działa juz myslałem ze spaliłem płyte głowną bo cos strzeliło ale zalozyłem sprawny procesor i działa :) Strzeliło chyba na przelotce slot1-pga370 bo widze ze po dwóch kondensatorkach nawierzniowych został tylko slad . Co do zasilacza to miałem wczesniej jakis tani zasilacz...
Komputery Hardware :: 23 Lut 2006 11:08 :: krzysieg :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 993

Komputer nie chce sie włączyć przed 7.00 rano

wymieniłem procka na athlonka ale dalej sie dzieje to faktycznie ze to moze ten zasilacz.... no bo normalnie jestem w windowsie i nagle sie wyłacza czarny ekran gasną kontrolki ale reszta chodzi dyski i wiatraki. miał ktoś już taki problem? Dodano po 1 jakiej firmy polecacie zasilacz i w miare...
Komputery Hardware :: 02 Mar 2006 18:59 :: Marcin1989 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1430

prosciutki zasilacz lm317t

Witam, mam takie pytanie: czy narysowany przeze mnie prosty schemacik jeszcze prostrzego zasilacza ma w ogóle racje bytu? [img][/img] kolega ma mi użyczyć niewielki transformator z jakiejś lampki, mówil ze po wyprostowaniu powinien dac ok 17V. Ten schemat to w zasadzie najprostrzy kontroler do...
Początkujący Elektronicy :: 28 Gru 2006 16:19 :: dowodca_armii :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 21909

Poważna sprawa. Rachunek z elektrowni.

to wtedy ja muszę udowodnić ZE, że nie namagnesowałem licznika. – i tak właśnie nasze pop.... prawo działa. Człowiek musi udowadniać swoja niewinność. Trudna sprawa. Jeśli możesz to zeskanuj (zrób fotkę) kwitów które ci ZE przysłał. U mnie było tak. W grudniu zmienili mi licznik. Na początku...
Ogólny Techniczny :: 05 Kwi 2006 21:10 :: oskar_dyjas :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 10335

Jak zrobić WC od podstaw? Chłodzenie wodne.

musisz miec przedewszystkim bloki - najlepsze sa miedziane i prosze cie, nie bierz tych z PCP, jesli chcesz jeszcze krecic proca... Bloki mozesz miec na PCU, GPU, na mostkach... na dysku twardym i w zasilaczu. Ale w sumie nie problem jest je zamontowac na wszystkim. Zastanawiam sie jak zrobic bloki...
Komputery użytkowy :: 19 Mar 2006 10:06 :: snifo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1530

Udostępnianie łącza internetowego

baton161 człowieku... Stary pracowałeś kiedyś na sieci? Ty wiesz ile ten DSL ma uploadu? Masz pojęcie o czymś takim jak ramki kontrolne? 8000/640 puknij się w główkę. Naprawdę trzeba mieć wyjątkową specyfikę userków ( tylko www a raz na jakiś czas 2-3 na skype ) by takie cos chodziło. Jak siądzie...
Sieci, Internet :: 23 Mar 2006 09:28 :: szatz :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3570

Problemem głośny komputer!

...trudno wywnioskowac z Twojej wypowiedzi co tak naprawde "glosno chodzi" ... podejrzewam wiec, ze to wiatraczek na grafice dosc mocno halasuje...zazwyczaj sa male, kreca sie bardzo szybko wiec i mocno halasuja. Na poczatek proponuje zmniejszy mu napiecie zasilajace, przy jednoczesnym monitorowaniu...
Komputery Hardware :: 13 Kwi 2006 18:51 :: nerevarine :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 16127

Kolumna na 2*15" + 3 drivery

Pierwsze słyszę o jakimś zaniżonym Uce - słyszałeś może o zjawisku zwącym się wtórne przebicie :?: tranzystor od razu nie polegnie lecz będzie działał zależnie od jego jakości tak długo jak został wykonany, jeśli w chinach to od razu szlag trafi gdyż pewnie wiesz co to jest "malowany" tranzystor. 20...
DIY Akustyka :: 05 Paź 2006 15:13 :: Ky$sio :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 6647

Tanie, ciche i wydajne chłodzenie...

1. Chłodzenie wodne. Ciche i skuteczne, ale zajmuje sporo miejsca. 2. System sprężarkowy... super wydajny, ale może być głośny 3. Suchy lód. Drogie, ale extra wydajne i ciche, tylko co jakiś czas trzeba dodawać chłodziwa 4. Ciekły azot. Ekstremalnie drogie i wydajne, reszta jak w pkt.3 Zatem...
Komputery Hardware :: 17 Kwi 2006 12:46 :: Adili :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2669

Muzyka z PC, a jakość. Sposoby na polepszenie jakości dźwięku.

Swoją droga pomysł z odtwarzaczem cd to tez jest ciekawe rozwiązanie, tylko powstaje pytanie czy opłaca nam się kupować już dość lleciwy sprzęt hi-fi jak zaproponował Hefajstos, czy może lepiej zamiast takiego cd kupić tani odtwarzacz dvd za podobna bądź niewiele większą cenę 2mnemonic2 Szczerze...
Nagłośnienie Domowe :: 11 Sie 2007 13:05 :: Caleb_ :: Odpowiedzi: 69 :: Wyświetleń: 10915

Dosyc dziwne wieszanie kompa

Ja bym do tego podszedl metoda minimalistyczna;) Sprobuj odpalic kompa w minimalnej konfiguracji: -odlacz CD-ROM,DVD -odlacz dyski twarde jak jest ich wiecej niz jeden i zostaw tylko Mastera z systemem -przeloz pamiec na inne gniazno -sprawdz kable (zasilanie plyty,dyski twarde,fdd i wiatraki) -zaladuj...
Komputery Software :: 19 Cze 2006 23:02 :: dj magic :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1370

tunery do małej stacji czołowej

Witam serdecznie. Kiedyś też walczyłem z taki tematem. W grę wchodziły pieniądze więc niemogło to być drogie rozwiąnie. Padło więc na tunery z modulatorem. Wybrałem dsx6010 . Przemawiała za nimi cena i jakość sygnału wyjściowego. Przerobiłem nieco modulatory aby dawały więcej sygnału (nominalnie 70dB...
SAT i DVB-T Serwis :: 13 Lis 2007 22:20 :: Alpha :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1863

Fiat 126p - prądnica - za duże ładowanie (16,5V)

Na pewno masz uszkodzony regulator. Jak już wyzej napisano. Możesz próbować go ustawić poprzez regulowanie blaszek. Ale lepiej idź do sklepu i za kilkanaście złotych kup regulator elektroniczny. i bedziesz miał po problemie. A jeśli chcesz jeszcze użytkować bolida, to rozsądnym wyjściem bedzie założenie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lut 2007 21:55 :: JanuszB307 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 6580

Zawieszanie się dekoderów

[quote]Tunery stoją jeden na drugim, ale nie więcej niż tylko trzy. [/quote] Tunery cyfrowe są bardzo wrażliwe na temperaturę ze zwzględu na oszczędności na radiatorkach procesorów, większość tanich modeli pracuje nawet bez nich. Zrobienie takiej "kanapki" dodatkowo utrudnia przepływ powietrza, jaki...
SAT i DVB-T Serwis :: 07 Mar 2007 19:07 :: robmur :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1672

Co lepsze - WC czy cooler??

WC owszem jest lepsze ale sporo droższe. Chłodnica własnej roboty ma swoje wady i zalety . Można na szrocie kupić tanio jakąś np. do Poldka i przystosować ale np. mnie to by z domu wypędzili jak bym przytargał wielgachną chłodnice i postawł obok komputera. Myślę, ze spory wiatrak na procesorze, miedziany...
Komputery użytkowy :: 27 Cze 2007 21:29 :: TomaszRag :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 3059

wzor na transformator toroidalny

no ja nie wiem co ma piernik do wiatraka... po co mi kondensatory? diody? to mozna dostac za grosze a nie za 100zl - tyle kosztuje trafo 400VA wg mnie mozna to taniej zrobic i to wlasnie ma na celu moj experyment... skoncz z tymi kondensatorami itp bo to nie problem... toroid to problem nie chce...
Początkujący Elektronicy :: 17 Lip 2006 23:19 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 5285

Jakie chłodzenie cieczą wybrać?

Korekta do mojego porzedniego postu: Fe i AL sie pożarło. Traz mam już chłodnicę z rurami tylko z miedzi. Zostały tylko żebra AL. I doszedł jeden wiatrak. Jeśli ktoś chciałby kupować sobie zasilacz chłodzony wodą to stanowczo odradzam te z CPC !!! Gościu do radiatorów przekrecil dwa bloki wodne w...
Komputery Co kupić? :: 03 Sie 2008 16:23 :: moto32 :: Odpowiedzi: 74 :: Wyświetleń: 49193

wskaźnik temperatury w PC

Witam dokładnie nie wiedziałem gdzie ten temat umiescić ale chyba tu bo jak by nie było to to jest Tuning:) ok do rzeczy niedawno znalazłem w gratach wzkaźnik samochodowy temeratury silnika taki wiecie ze wzkazówką i czerwoną migającą diodą jak temperatura bedzie zaduza i chciałbym to podłączyć do PC...
Komputery użytkowy :: 21 Lip 2006 21:10 :: Venom007 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 884

Akcesoria do moddingu mojego PC

1/2. - Fangrille (jesli juz tak bardzo chcesz) musisz kupic, ich ceny nie obnizysz. A jesli chodzi o moje zdanie: lepiej kup jednego Fangrilla, a drugiego normalnego. Z FG CounterStrike wyciete jest na tyle malo, ze skutecznie lbokuje przeplyw powietrza, przez co wiatrak chodziu glosniej. 3. ogolnie...
Komputery użytkowy :: 21 Lip 2006 12:15 :: g00fy :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1506

Ogniwo Peltiera - praktyczne wykorzystanie.

Jest sens zabawy z lodowka o ile wiemy jakie elementy mamy kupic dla przykladu ja kupilem 27W za 26zl radiator z wiatrakiem (dzisiaj przyszedl) za 8zl do tego bedzie mi potrzebny uklad sterujacy (zasilacz impulsowy) ktory wyniesie mnie nie wiecej niz 10zl czyli za 40zl mozna miec lodoweczke o ile cos...
Ogólny Techniczny :: 18 Cze 2015 08:45 :: alikatek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3153

Temperatura Athlona 2000XP+

Jeśli cały czas mowa o tym zasilaczu Tracer 300W, to z przykrością muszę kolegę uświadomić, że to były pieniądze wyrzucone w błoto. Taniej można było kupić dwa w miarę dobre, albo jeden bardzo dobry zasilacz, a pieniędzy jeszcze by zostało. Proszę o odpowiedź na postawione powyżej pytanie odnośnie...
Komputery Hardware :: 16 Sie 2006 08:27 :: wisnia18 :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 1867

Tanie lepsze niż drogie. Płyta główna. Podkręcony procesor.

Heyah Wszystkim :P Chciałem się wam pochwalić jednym incydentem z życia mojego kompa ;) Otóż jakiś czas temu podkręcałem procesor i nagle coś siadło na płyci głównej która już nie wstała po tym OC ( obecnie wysłana na gwarancję). Z racji tego że komp był mi potrzebny postanowiłem nie czekać...
Komputery użytkowy :: 20 Sie 2006 13:56 :: DarkMonk :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1767

Jaki STX do domu? Subwoofer domowy.

Kolejny artysta, samochodowy wzmacniacz do suba domowego i co? Zasilanie z wiatraka, zasilacza od kalkulatora, a może na wodę pójdzie? Niech ktoś w końcu policzy koszt wzmacniacza do podobno taniego głośnika STX. Na koszt składa się nie tylko końcówka mocy, ale solidny trafo i wydajna bateria kondensatorów....
Nagłośnienie Domowe :: 22 Sie 2006 22:01 :: MAJOR762 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1594

Informacje o pralkach firmy Beko.

PS 663S BIO: Zaniepokoilem sie, bo brzmi to tak, jakbym kupowal pralke napedzana sila miesni 1000ca chomikow, podgrzewajaca wode zelazkiem z "dusza", z wirowka oparta na systemie wielokrazkow, przekladni i kol zebatych podlaczonych to wiatraka na dachu - to to tez tylko "detaliczne" roznice ;-) Jurek2805:...
Co kupić Archiwum :: 29 Gru 2006 13:54 :: Jurek2805 :: Odpowiedzi: 1090 :: Wyświetleń: 432

Radio na 230V, CAUTION DC 13.8 VOLT, jak podłączyć radio?

Jest jeszcze jedna alternatywa na tani i dobry zasilacz. Były kiedyś takie obudowy do zewnętrznych napędów SCSI (nagrywarka, ZIP), teraz to się kupuje po 5 zł sztuka, ma ładny zasilacz - mały i bez wielkiego, szumiącego wiatraka - dający napięcie 12V przy prądzie do 3,5A i to w zupełności do domu wystarcza.
Radia Samochodowe Serwis :: 22 Wrz 2006 19:11 :: djlj24 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1646

Jaki akumulatorek zastosować (rok pracy) ?

ołowiowe akumulatory będziesz miał zawsze znamionowo 4 , albo 6 V, bo to wynika z napięcia poj. celi - ok. 2V. jeśli masz gdzieś w pobliżu zasilanie 230V, to od razu zrezygnuj z zasilania akumulatorem przez rok! za takie baterie zapłacisz majątek. nie wiem czy nawet taniej nie wyjdzie cię mały akumulator...
Projektowanie Układów :: 11 Paź 2006 22:36 :: tomeeh :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1229

WC czy AC? Boksowy cooler bardzo wyje.

w tym temacie jest podany dosc tani i wydajny zestaw wc;] dochodzi jeszcze cena wezy i wiatraka na chlodnice ale w 350 zl napewno sie zmiescisz
Komputery użytkowy :: 24 Paź 2006 17:25 :: Thomen :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 725

Prądnica prądu stałego od samolotu 24V ok 4kW

Witam. Jestem w posiadaniu takiej prądnicy jak w temacie. Prądnica jest od jakiegoś samolotu w bardzo dobrym stanie. Ponoć jest wolnoobrotowa i nadaje się do budowy małej elektrowni wiatrowej którą właśnie chciałbym zbudować. No i tu moje podstawowe pytanie: ponieważ na prądnicy są 3 zaciski (+) (-)...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 21 Lis 2006 08:43 :: scq :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 7137

piszczą (chyba) cewki w zasilaczu.

Piszczące cewki można uspokoić przez zalanie ich zwojów klejem a łożysko wiatraka można nasmarować kilkoma kroplami oleju, ale... masz gwarancję - spróbuj wyegzekwować wymianę na produkt bez wad. Z drugiej strony zaś - jeśli to "tani" zasilacz, to obawiam się, że wspomniane sytuacje mogą być na porządku...
Komputery Hardware :: 13 Lis 2006 20:19 :: wiezlak :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1692

Zasilacz, nowa karta, więcej prądu, wytrzyma?

Witam wszystkich! Na pewno zaraz padną odp., że takie tematy już były, ale wieżcie mi że nie było... Mam problem, który polega na ewentualnym dobraniu zasilacza. Mój sprzęt (wszystko co pobiera prąd) to: -MSI K7N2 FSR -WD800JB -Barton 2500(at)3200 -2x DDR256MB 400 Dual GoodRam -FX 5900XT Leadtek...
Komputery użytkowy :: 23 Lis 2006 21:03 :: _666_ :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 778

Czy da sie zsynchronizowac falownik z siecia?

Omatko, to az taki problem? Zadnych dedykowanych drogich firmowych rozwiazan nie chce, bo to zawsze kosztuje chore pieniadze. Moj zespol pradotworczy ma byc z zalozenia tani, bo inaczej nie ma to kompletnie sensu, wypytywalem na okolicznosc kupna gotowej elektrowni wiatrowej i wychodzi mnie, ze...
Automatyka Falowniki :: 05 Gru 2006 16:50 :: Mkrasuski :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 6017

Przyczyny rozsadzania kondensatorów na płytach głównych

Podstawową przyczyną jest grzanie kondensatora przez energię traconą na szeregowej rezystancji wewnętrznej (ESR). Te kondensatory pracują w układach przetwornic impulsowych, ładowane i rozładowywane są stromymi impulsami o dużej wartości prądu. Dodatkowo są podgrzewane ciepłym powietrzem wylatującym...
Komputery Hardware :: 10 Sie 2009 12:58 :: UlfgaR :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2632

Zasilacze ATX 460W firmy Delta Electronics

Taniej wyjdzie wziąć Fortrona (też ma przyzwoite parametry do tego większy/cichszy wiatrak)
Komputery Co kupić? :: 01 Sty 2007 19:30 :: PiotrDerf :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2943

jak zmniejszyć temperature wody w akwarium?

Moduł Peltiera o mocy cieplnej 80W nie jest łatwo dostępny. Na dokładkę nie jest tani. Trzeba mu zapewnić solidne chłodzenie, potrafiące odprowadzić od strony gorącej co najmniej dwa razy tyle ciepła - to już będzie potrzeba naprawdę solidnego radiatora i wiatraka. Co do parowania - przesadzasz -...
Projektowanie Układów :: 17 Sty 2007 21:32 :: Zenek :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 16832

Seo na allegro. Markowe Seo. Chiński sprzęt.

Widzisz już interweniowaliśmy już w tej sprawie u braci ale to jest walka z wiatrakami.Jakbyś trochę wiedział o SEO to samo stwierdzenie 'przewód awaryjny' daje do myślenia.Seo z przewodem awaryjnym szło do wejścia do unii i jest to stary model co nie znaczy gorszy.Nowe Seo już posiada PIN CODe i inne...
Samochody Zabezpieczenia :: 14 Sty 2007 00:45 :: bator7 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1388

Temperatura, wzmacniacz 700W. Tranzystor się grzeje.

Ja zrobiłem taki układ w oparciu o termistor 15kOhm, tranzystorek i kilka innych elementów, jest skuteczny, tani, można potencjometrem regulować temp. potrzebną do otwarcia bramki, a co najważniejsze niewiele miejsca zajmuje. Termistor można praktycznie w każde miejsce wetknąć a układ wykonawczy bezpośrednio...
Projektowanie Układów :: 03 Maj 2007 11:46 :: dowodca_armii :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2186

Problem z obrazem na Abit KR7A

Witam. Problem jak w temacie. Przybliżę co nieco. Otóż komputer (składak) jest moich koleżanek, więc nie miałem z nim do czynienia wiele. Z tego co wiem, miały dziwny sposób włączania go. Najpierw włączały normalnie - przyciskiem, po chwili wyłączały wyłącznikiem zasilacza. Po chwili włączały zasilacz...
Komputery Hardware :: 16 Lut 2007 13:48 :: piotrek_plc :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 534

Zasilacz laboratoryjny z zasilacza ATX

Owszem konstrukcja jest tania i to jest jej zasadniczy +. Proponował bym lepiej przemyśleć chłodzenie podzespołów. Co prawda po tych fotkach nie mogę się dopatrzeć wszystkiego i wyobrazić sobie jak konkretnie przepływa strumień powietrza chłodzącego. Wydaje mi się że poprostu wiatrak wtłacza powietrze...
DIY Konstrukcje :: 29 Sie 2012 22:14 :: 1923482 :: Odpowiedzi: 87 :: Wyświetleń: 47012

Komp nie zawsze wstaje. Wymieniony był procesor.

Zasilacz się zużył?? Tak kolego, zasilacz się zużył, i te conajwyżej, wyschnięte elki, w tanich zasilaczach sprawiają, żę szpilka na wyjściu wypala pół konfiguracji (vel. zasilanie drivera KA7500B). Telewizory sprzed 30 lat - wybitnie "trafne" porównanie - kiedyś było kiedyś. Kiedyś to była...
Komputery Hardware :: 05 Kwi 2007 21:14 :: jankolo :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 3084

Kontroler chłodzenia w PC-cie na ATmega16 = problem

Ten transoptor ma CTR=100 przyczym maksymalny prąd diody If = 60mA co oznacza ze tranzystor jest w stanie poprawnie działać przy prądzie tranzysora do 60mA a nie jak u Ciebie160mA. Zastosuj sie do rad poprzednika. Możesz dać np taniego ULN2803 zamiast transoptorów. Możesz jeszcze dodać regulacje prędkości...
Mikrokontrolery Ogólne :: 13 Kwi 2007 23:41 :: Szpaq :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 901

Potrzebuję mocnego wzmacniacza do napędu Zeusów

Oba beda graly podobnie - zakladam ze kazdy bedzie tak samo zrobiony, wiec nie wiem czy jest sens robic samemu skoro nie raz mozna kupic taniej gotowego dap`a. Minusem tego jest ze w domu bedzie troche halasowal wiatrakami ale jak bardzo bedzie przeszkadzac to mozna obsadzic regulacje automatyczna tam...
Nagłośnienie Domowe :: 10 Cze 2007 09:38 :: gregor10 :: Odpowiedzi: 66 :: Wyświetleń: 3720

Wymiana komputera na nowy-kilka pytań do specjalistów

Odpuść Intela - kup Athlona X2 lub semprona na podstawke AM2 bo taniej i szybciej. Płyta główna Gigabyte lub MSI na NVidii AM2. Pamięć kup minimum 1GB DDR2 w jednej kości np Goodram lub Elixir [tanie ale przyzwoite jakościowo]. Grafika tylko na PCI-E, AGP jakie znamy to już przeszłość. Dysk, CD, obudowa...
Komputery Hardware :: 23 Maj 2007 12:15 :: lucano25 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1111

Athlon XP 2500+ ma 67 stopni ?

Czy zakup nowej grafy wyjdzie taniej niż sam cooler, do tego jakoś nie jestem sam przekonany, o ile nie planujesz zakupu jakiegoś chłodzenia typu : do starej grafy, to wtedy jestem skłonny się zgodzić ze nowo zakupione chłodzenie może kosztami przerosnąć koszt starej grafiki na rynku wtórnym.Ale jeśli...
Komputery Hardware :: 19 Wrz 2007 04:08 :: gladosz123 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1608

Darmowy prąd (akumulator+przetwornica) co więcej?

No więc tak. Bateria słoneczna odpada, wiatrak także. Chciałbym np zasilić komputer, Tv. Ogólnie to chcę kupić przetwornicę 1000W. Acha i chciałbym aby wyszło to tanio.
Ogólny Techniczny :: 15 Lut 2009 11:58 :: Tomek331 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 9049

Radziecki silniczek 27V ok 10A

A duży ten silnik? Jak możesz, to podeślij fotki. Bo w sumie taniej będzie jak zastosujesz jakiś silnik 12/24V z wiatraka do chłodnicy samochodowej. Mniej problemów z doborem zasilania.
Początkujący Elektronicy :: 03 Lip 2007 22:56 :: neo_dc :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 930

Końcówka - potrzebne porady - tylko prosze bez krytyki ;-)

Miało być bez krytyki, ale tak się nie da!:D MC FARLOW i IMG SL, Hollywood - największe dziwactwa na świecie! Mc falow: Kierując się zamontowanymi elementami to waga 7,4 kg - to śmiech (jakie tam jest trafo?) a gdzie radiatory? 2*350W/4R Do tego jaki tani wygląd! IMG STAGE LINE: waga 9,3...
Nagłośnienie Estrada :: 03 Lip 2007 23:11 :: ---DjMbass--- :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1197

Nowy komputer. Nie działa monitor. PC nie włącza się.

dzisiaj mi wujek przywióżł nowy komputer, mieszka ode mnie 40 km i kupił go u jakiegos znajomego co kompy sklada i wyszlo mnie taniej, moj konfig to: C2D E4300 Abit Ab9 Geil 2x 1GB 800mhz Dysk samsung 320GB GeForce 8600 GT Palit Sonic I jest problem, a w zasadzie dwa: 1. monitor mam...
Komputery Hardware :: 25 Lip 2007 09:14 :: K!lleR :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2275

Dysk zewnętrzny część 2. 2 dyski podłączone pod 1 kontroler.

Dobry pomysł. Obecnie znacznie taniej jest wykorzystać stary zasilacz niż zwykły transformator + prostownik + stabilizatory. Widzę jednak, że użyłeś Codegena, w którym grzeje się przetwornica +5VSB. Radzę Ci wymienić za wczasu kondensatorek elektrolityczny 22uF/50V przy mocno grzejącym się rezystorze,...
DIY Zagranica :: 02 Sie 2007 20:50 :: JAMA15 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 6111

Laptop do ogólnego użytku - Jaki wybrać?

Ja mam podobne pytanie,tani ma być ale główne kryterium to ma być ultra cichy. Przy normalnej pracy w internecie najlepiej żeby wiatrak wcale sie nie włączał, a jeśli się włączy to zeby był prawie niesłyszalny. Do tej pory miałem laptopa który chodził jak suszarka i mam już uraz na tym punkcie :-) Praca...
Komputery Co kupić? :: 28 Lut 2010 17:02 :: deka87 :: Odpowiedzi: 321 :: Wyświetleń: 296251

Zasilacz komputerowy Tracer life 400W jest bezpieczny?

Witam wszystkim, panowie powiedzcie mi bo boje sie tego ze mam w komputerze standardowy tani (60zł) zasilacz Tracer life 400W z wiatrakiem małym z tyłu. Czy sprzet w komputerze jest bezpieczny? Od czego siadaja zasilacze i niszcza reszte podzespołów komputera? Temperatura, przepiecia? Czy Zasilacz...
Komputery Hardware :: 27 Sie 2007 08:31 :: K!lleR :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3158

Zużyte wentylatory.

Kolego "k999" post należy czytać od początku a nie od końca (to taka mała uwaga). Jeśli autor postu pisze, że próbował "zregenerować" stary wiatrak i efekt był nie zadowalający czyli "przez 2h było ok a potem znów hałas" to uważasz, że jeśli zwolnimy obroty silnika to będzie ok (ciszej na pewno ale...
Komputery użytkowy :: 05 Sty 2008 22:46 :: weryfany :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 6217

pomiar temperatury - pole elektromagnetyczne

Nie jest to mój pierwszy post w temacie pomiaru prądu odgromowego wewnątrz łopaty wiatraka. Muszę mieć w miarę tani sensor umożliwiający wielokrotne pomiary, który pozwoli mi ocenić przynajmniej jak duże było to uderzenie. Przestudiowałem dokładnie hallotrony, magnetorezystory, cewki Rogowskiego. W tej...
Początkujący Elektronicy :: 17 Paź 2007 12:59 :: pablos23 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 803

Przenośny internet w laptopie.

Przyznam szczerze, że nie rozumiem skąd u Ciebie pojawił się problem z Gadu-Gadu i GPRSem. W sumie to co ma piernik do wiatraka? Jak masz ustawione połączenie z internetem przez GPRS to albo działa, albo nie działa. Ale żeby nie robić offtopu, dorzucę coś od siebie. Faktycznie sprzęt raczej nie...
DIY Konstrukcje :: 29 Cze 2009 16:03 :: Hucul :: Odpowiedzi: 103 :: Wyświetleń: 55269

Jak praktycznie wykorzystać wiedzę o ekologicznej energii,

Stomat, nie opowiadaj bo to nie są logiczne argumenty. Nie obchodzi mnie, że Zakład Energetyczny musi kupić 3xdrożej energię ekologiczną niż sprzedaje swoją z węgla. ZE ma taniej, bo jest duży i nieekologiczny. I tak ma za drogo. A państwo ma jescze akcyzę. Nie szukajmy dziury w całym. To takie polskie,...
Energia Odnawialna :: 14 Sie 2012 12:19 :: ministertornister :: Odpowiedzi: 91 :: Wyświetleń: 16542

Zasilacz 13-14V o dużej mocy

Akumulator o odpowiedniej pojemności, poradzi sobie z takimi prądami, pod warunkiem nie rozładowywania go poniżej pewnych wartości, i jak najczęstszym ładowaniu. Jak te słabsze zniosą to nawet nie wiem. Można czytać opisy producentów, bo z tego co wiem sa dobre i lepsze ;). Zrobić taniej będzie...
Układy Zasilające :: 01 Gru 2007 14:57 :: Zogi :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4096

2 tanie wzmaki samochodowe

1. "Seryjny" wzmak na TDA7294, wykonany na zamówienie dla kolegi. Obudowę, wzmaka (złożonego, niegrającego) i kilka innych pierdół dostarczył obecny właściciel. Wzmak wystawiam "o tak o", bo to nic nadzwyczajnego. Chyba po prostu mi się nudzi i piszę sobie bzdurki ;). Wykończenie zostało dla właściciela,...
DIY Akustyka :: 07 Gru 2007 15:48 :: Mc`sFrYcO :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2384

Technics SU-CH900 (SC-CH900) - sterowanie wentylatora

Oj podpuściłeś mnie z tym silnikiem od wiatraka. Jest to motorek taki jak w tanich DVD - jednorazowy i raczej nie rozbieralny. Zajrzałem do środka i nie wyglądało wcale na to aby trzeba było w nim grzebać. Cóż - podstawiłem inny silnik, świeży i dalej to samo. Namierzyłem na płycie elementy od sterowania...
Audio Serwis :: 23 Gru 2007 16:16 :: djlj24 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3220

Patent na wolną energie z grawitacji i wyporu

:arrow: adams987 Przez kilka dni nie pisałem wiec zaczynam od podziekowania Tobie za ofiarowanie mi punktów Nurt w rzece rzeczywiście ma różną szybkość w różnych miejscach ale chyba było by trudno w praktyce tak ustawiać śróby by to wykorzystać do płynięcia pod prąd. Zmiana kierunku siły...
Na pograniczu nauki :: 10 Lut 2014 00:35 :: shortping :: Odpowiedzi: 324 :: Wyświetleń: 63736

Rozważania na temat Perpetuum Mobile.

morlo poczytaj jeszcze, pewnie chodzi o wyrównywanie ciśnień. Wiatraki zwracają się po 6-10 latach, żywotność 15-25lat, ludzie je stawiają bo są dotacje, a dzięki temu wkład własny wynosi około 15-30% inwestycji. certyfikaty zielonej energii i gwarancja jej skupu mówią już same za siebie, a koszt...
Na pograniczu nauki :: 30 Kwi 2016 17:43 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 3018 :: Wyświetleń: 433071

końcówka wokalowa solid-state (JunkArt)

Właściwie nie ma się czym chwalić, bo i nic specjalnego nie zbudowałem. Potrzebna była stereofoniczna końcówka do wspólpracy z małym mikserem Phonica i tanim mikrofonem dynamicznym oraz dwoma kolumnami 60W/8Ω na GDS30/30. Wszystko raczej do amatorskiego "wydzierania się" w amatorskim garażowym...
DIY Konstrukcje :: 20 Lut 2009 19:14 :: painlust :: Odpowiedzi: 53 :: Wyświetleń: 6825

Alternatywne źródła energii jako dodatkowe zasilanie domu.

witam jak widać dyskusja jak i temat jest gorący ale nie ma co się łudzić energia elektryczna to trudny temat sam buduje różne wynalazki nie natrafiłem na dobry pomysł mówiąc szczerze nie mam takich ale to nie znaczy że nie warto budować według mnie warto konstruować...
Energia Odnawialna :: 04 Kwi 2014 07:30 :: Chris_W :: Odpowiedzi: 169 :: Wyświetleń: 53321

elektromagnes na prąd stały 230 V lub 12 V

Wracam do propozycji z silniczkiem, oczywiście sprzęgło elektromagnetyczne (np. takie, jak załączajace wiatrak chłodzacy chłodnicę - nie pamiętam, w jakim samochodzie to było) jest dobrym pomysłem, ale całość bym uzupełnił zasilaniem z akumulatora, podpiętego buforowo pod prostownik. W ten sposób można...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 25 Gru 2008 11:35 :: tomczyslaw :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 10728

Kondensator na akumulatorze, kondensator we wzmacniaczu

(at)kraz73 Oczywiście mogę dać więcej mniejszych kondensatorów, ale cenowo będzie drożej, dlatego podaje elementy patrząc w cennik i czasem właśnie 35V wychodzi taniej od 16V. Czyli twoim zdaniem zostawić to co jest na wejściu w spokoju, a dołożyć dodatkowo kilka 4700uF zaraz za zaciskami od aku? Mam...
CarAudio Ogólne :: 12 Lut 2008 12:06 :: bboykoti :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1595

Miniaturowa elektrownia wiatrowa.

Do koleszka Wiem, może nie precyzyjnie się wyraziłem ale chodziło mi o coś takiegohttp: //www.elektrownie.tanio.ne... coś takiego jest efektywne? A co do dynama to próbowałem i przy kręceniu ręką było dobrze a przy wiatraku nic się nie działo :-( Natomiast jeśli chodzi o silniczki...
Projektowanie Układów :: 04 Maj 2008 08:49 :: eu43 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 20206

Mój Modding. Chcę się pochwalić. Załączone obrazki.

Hmm ten wyswietlacz modecoma kupilem od kumpla za 20 zł (napewno wyszedl taniej niz sam lcd z allegro :D) - tylko 1 czujnik temp jest walnięty Wiatraków nie będe wstawial nie zalezy mi na Jakieś ciszy a i komp sie nie grzeje :d w wielkie nic chce wstawic cos takiego jak na załączniq (sry za jakos...
Komputery użytkowy :: 13 Mar 2008 12:20 :: remix1 :: Odpowiedzi: 107 :: Wyświetleń: 15479

Vaillant Thermoblock VCW nie zapala palnik.

Jeszcze nie widziałem posta zawierającego tak dużo dezinformacji po pierwsze jest to model VCW a nie jakieś vp--coś tam. Po drugie przykręcenie gazu nie powoduje wskazania 2 barów co ma piernik do wiatraka... tak kosztuje tyle i taniej nie będzie co chcesz od 20 letniego sprzętu, dobry jak...
Systemy Grzewcze Serwis :: 15 Gru 2008 12:48 :: jaskul :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 6777

ASUS m2a-vm - Speedfan nic nie daje

Tylko ja w to wątpie, bo to kilkudniowa płyta. Ale możliwe jest że to jakaś wada fabryczna. A za updata BIOS-u sie nie biorę bo musiałem zmienić poprzednią płytę po updacie (nie wyświetlał sie BIOS a system sie ładował). Zresztą kolega wspominał że ta płyta obsługuje Q-fan tylko wiatrak od CPU Chyba...
Komputery Hardware :: 23 Kwi 2008 20:31 :: kriskul15 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 8819

wentylator biurkowy STP cdf-9a zmniejszenie prędkości obroto

Witam ostatnio zakupilem wentylator biurkowy, lecz na 1 biegu daje bardzo ostro, a do tego troszke przy glosno chodzi, czy istnieje mozliwosc zmniejszenia obroto tanim kosztem>> nie wiem moze jakis kondesator czy rezystor... Wiatrak 230V -50Hz, 35 W. pozdrawiam
Inne Serwis :: 14 Maj 2008 17:42 :: skryn :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1218

Pompa ciepła - działanie, eksploatacja - połączenia z innym

Znajomy ma pompę ciepła ale niestety rachunki wcale nie niższe. Do eksplatacji potrzebna jest niestety energia elektryczna która jest droga (nawet tzw. druga taryfa). Dodatkowo trzeba pamiętać, że należy przeznaczyć spory obszar swojej działki pod instalację: min. 500m2, aby mieć wysoką sprawność. Idealnie...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 24 Kwi 2016 16:39 :: bodziopl :: Odpowiedzi: 5513 :: Wyświetleń: 1143291

Wybór uC do układu sterującego chłodzeniem.

Witam Wiem, że problem sterowania wiatraczkiem na podstawie mierzonej temperatury był na elektrodzie poruszany wielokrotnie, ale nigdy w kontekście uC. Mam do zaprojektowania układ koniecznie zawierający jakiś (nieskonkretyzowany) uC (np: ADuC....), ma on mierzyć dwie temperatury na dwóch wydzielających...
Mikrokontrolery Ogólne :: 01 Cze 2008 20:02 :: Balu :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1188

Dyski twarde - kilka pytań

1. Chciałbym kupić urządzenie, które umożliwi podłączenie do komputera przez USB dysku od laptopa oraz wszystkich dysków pecetowych na wszystkich trzech interfejsach (ATA, SATA-1 i SATA-2). Czy mogę w tym celu brać pierwszą lepszą przejściówkę? na co zwrócić uwagę przy jej wyborze? 2. Jaka jest maksymalna...
Komputery Laptopy Hardware :: 22 Sie 2008 13:03 :: mxkomfort :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2029

Chłodzenie wodne domowym sposobem :)

Witam... Właściwie jest to pierwszy projekt wstawiony przeze mnie na elke i w zasadzie jest to projekt mojego znajomego (holka) i umieszczam go tu grzecznościowo w celu zaprezentowania jak tanio i domowymi sposobami można wykonać bardzo wydajny system chłodzenia wodnego. Projekt jest dosyć stary...
DIY Konstrukcje :: 26 Sie 2008 10:02 :: pietach :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 27613

Chieftec model GPS-350E- płyta nagle restartuje się

Musiałbym u znajomego dokładniej zdiagnozować usterkę a dopóki mnie tam nie ma to robię to zdalnie :) Komputer zaczął nagle restartować się lub wyłączać (właściwie to traci sygnał do monitora) chwilę po odpaleniu jakiejś gry. Temp. w idle procesora 35 a grafiki 57 a oba wiatraki chodzą na oko ok. Niestety...
Komputery Hardware :: 24 Lip 2008 07:58 :: komandor64 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1032

Ładowarka mp4 w autokarze

Witam. Ostatnio myślałem jak jadąc np. na szkolnej wycieczce w autokarze ładować sobie telefon/mp3/4. Otóż postanowiłem i nawet opracowałem już jak zamocować "wiatrak" poza szybą autokaru. Mam już specjalne mocowanie do szyby ale potrzeba jeszcze odpowiednio przetworzyć prąd elektryczny. Silnik podaje...
Początkujący Elektronicy :: 26 Lip 2008 13:49 :: germanista :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 620
1234567

Ostatnio szukano: polonez bosch obroty resetowania drukarki elm327 kasować amica łożyska gigaset wymiana telewizor blokada elmuz końcówka wymiana głowic renault megane światła amica szkło front zmywarki zamontować
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group