Wtryski od 110 z tego co wiem mają większe rozpylacze i punkt otwarcia na 210 bar, w 90 zaś, wtryski otwierają się na 180-190 bar. Dodano po 2 Siwy dym to przepalony olej, sprawdź też jak jest ustawiony statyczny początek tłoczenia pompy, przy skrajnie przyspieszonym, silnik będzie klekotał, i kopcił na wolnych.
Jak miałem swoje pierwsze tdi to dużo slyszalem od ludzi, a było to z 20 lat temu (golf 1.9 tdi) że sprawdz przeplywomierz 😄odlacz wtyczkę i sprawdz czy auto jedzie lepiej ( zobacz jest za puszka filtra powietrza ) , nastepnie zaworek n75, sprawdzic wszytskie gumowe przewody srednicy 3 mm, intercooler i przewody, jak pisza koledzy wyżej i Turbine....
Witam. Mam problem z odcinaniem turbiny. Problem występował od kilku miesięcy aż w końcu turbina całkowicie padła. Turbina poszła do regeneracji ale problem odcinania turbo powyżej 100 km/ nadal występował. Wymieniłem jeszcze zawór n75, czujnik ciśnienia doladowania,zaworek zwrotny podcisnienia i weze podcisnienia. Nadal problem odcinania turbiny występuje....
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w moim Seacie Toledo. Temperatura silnika 90°, wszystkie węże gorące, elektronika sprawdzona w warsztacie i wszystko ok. a samochód nie grzeje. Leci tylko delikatnie ciepłe powietrze na szybę i środkowe kratki a boczne i na nogi całkiem zimne. O co tu chodzi? Dodam, że centralka jest drożna jest. Proszę o pomoc.
padło mi zdalne sterowanie centralnym zamkiem i alarmem fabrycznym nie wiem gdzie zamontowany jest odbiornik, teraz muszę otwierać z kluczyka a to wkóża człowie się przyzwyczaił i jest wygdny wolałbym to naprawić.
Witam Mam seata toledo 1,9 tdi, nagle, podczas jazdy również zaczęło mi migać to ustrojstwo. Jeżeli możecie wskazać, co mam zrobić ewentualnie gdzie jest ta część ospowiedzialna za miganie kontrolki. Z góry dziekuję. Znalzałem już wszystko na forum i wszystkim dziękuję. A głupie komentarze jak ten poniżej obrażają wszystkich użytkowników FORUM.
Witam. Mam problem polegający na trudności z uruchomieniem zimnego silnika. Muszę kręcić 2-3 razy rozrusznikiem a w temperaturach poniżej zera nawet z 5 razy. Mierzyłem świece i wszystkie są dobre ale nie pojawia się na nich napięcie nawet przez moment. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
110 to raczej ASV ,AFN a nie 1Z tam jest inny klin! ten silnik nie ma takiego problemu,prawdopodobnie jest to zwiazane z dawka paliwa,mialem ten sam problem w ASV ale jezdzilem dalej zrobilem jeszcze jakies 30tys i sprzedalem ale slyszalem ze trzeba przeprogramowac i bedzie ok,szczerze mowiac sam sie zastanawiam czemu sie tak dzieje moj kuzyn ma toledo...
Czy tam jest modół komfortu? Czy czujniki drzwi trzeba separować diodami? Jak najlepiej wykonać blokadę i na czym? Chyba ze jest gotowa rozpiska podłączenia, to poproszę o wskazanie miejsca lub podesłania na email. Naściągałem już tyle schematów elektrycznych ze się pogubiłem, który schemat jest do której wersji (czy schemat elektryki był taki sam do...
Witam pytanie jak w temacie nie działa centralny z kluczyka nie ma pilota do centralnego tylko słychać jak pompa pracuje ale żadne drzwi nie zamykają się wszystkie trzeba zamykać ręcznie nie wiem od czego mam zacząć pozdrawiam.
w passacie b4 możesz zrobić dokładnie te same odcięcia,na tych samych kolorach. Dodano po 1 i w b5 również jest to samo i akurat dwie godziny temu robiłem seo TK do takiego tdi'99.
Po pierwsze - pierwszy post i już sie wymądrzasz a po drugie to naucz sie czytać opisy !!! Napisałem że jest to seryjny soft do silnika 1.9 TDI 150 KM :roll: albo się mylę albo jest to jeszcze gdzieś jakimiś małymi literkami ale ja widzę tylko: "Mam program 150 KM do 1.9 TDI, w załączniku :)" ale o seryjnym nic nie ma mowy, a po ilości postów nie można...
Witam.Mam problem z Ibiza TDI 110M ASV.Otóz na poczatku auto nie mialo przyspieszenia i mocy oraz przy ok.120km/h wpadalow tyb awaryjny.Usterke ta znikła jak wymienilem przepływke,zawor N75.Teraz auto super przyspiesza i nie ma problemu aby uzyskac 180km/h.Jednak pojawil sie problem ze jak go uruchomie jak jest zimny to nie rowno pracuje a jak sie nagdzeje...
Witam!! Mam Seata Toledo TDI 110 KM i teraz gdy rano temperatury spadają moj silnik przy zapalaniu zaczyna szarpać i za pierwszym razem nie zaskoczy. Po sprawdzeniu grzania świec okazało się że brak jest napięcia na świecach w chwili rozruchu. Napięcię pojawia się dopiero jak silnik zapali i jest do chwili małego rozgrzania silnika , póżniej zanika...
mam taki podobny problem, powyżej 2500 notlauf, vag pokazuje błąd ciśnienia w kolektorze dolotowym, wiem mam szukać : zatarte kierownice, przepływka i zawó n75, ja (laik) podeirzewam przeładowanie proszę o pomoc ewentualnie dobry warsztat w jeleniogórskim passat 97 110 afn. jeszcze jedno gdzie dostać przejściówki do n75 ze starego na nowy wtyk. dzięki
Witam.Audi A4 110 km . Problem polega na tym że cały czas jest załączony zawór n75 od turbiny. Zacznę od początku. uszkodziła się turbina , po wymianie na nową samochód nie wchodzi na obroty. Na warsztacie podmienili na nowe : elektrozawór od turbiny , od EGR-u , przepławkę posprawdzali wszystkie węże ciśnieniowe i podciśnieniowe ,efekt turbina dalej...
Witam posiadam Passata B5 1,9 TDI 110 KM 1997r. W którym mam problem z centralnym. A mianowicie, gdy normalnie zamykam drzwi kluczykiem to zamykają sie wszystkie drzwi prócz tylnich lewych i bagażnika, lecz gdy przekręce kluczyk najpierw w lewo a potem w prawo to zamykaja sie wszystkie drzwi, dioda zaczyna mrygać, a bagażnik dalej nie, w ogóle nie działa,...
OK dzięki za rade. Jestem umówiony dziś na porządną diagnostykę przez kolesia co pracuje w skodzie (te same silniki). Weźmie kompa do domu z serwisu, przepływomierz, czujnik temp silnika, oraz zawór ERG (chyba N75) i będziemy działać. Podzielę się potem informacjami co z tego wyjdzie. Na pewno komuś się przydadzą. Co do przebiegu auta to nie jest duży...
dobrze ze jest na gwarancji bo nowy, dzieki chlopaki za pomoc, ale mam nadzieje ze plukanie pomoze bo wymiana wszystkich czesci pewnie przekroczy wartosc auta(3000£) wiec jest nad czym pomyslec,jak sie nie uda plukanie to po prostu bede jezdzil bez klimy az sprzedam auto a jest fajne bo ma tylko 80 tys mil przejechane a utko bylo serwisowane od...
Witam wszystkich, mam problem z Golfem IV 1.9 TDI 110 km, nie zawsze ale zdarza sie ze tak koło 2 tyś. obrotów jak przyspieszam to ma taki "dołek mocy" ale jak sie przekroczy magiczna bariere ponad 2 tyś obrotów to spowrotem moc wraca. natomiast jesli pedał sie wciśnie na maxa to przyspieszenie jest cały czas!! co moze być tego przyczyną??
zegarem to sie ustawia w starych dislach,w tdi jedynie za pomoca testera lub lampy... No widzisz, musisz jeszcze trochę przyswoić. A co, jeśli po ustawieniu testerem, samochód dobrze nie odpala? A czujnik, to czujnik i jeśli ktoś umie się nim obchodzić, to ustawi sobie znakomicie pompę.
witam potrzebuje schematów serwisowych całej elektryki VW GOLF IV 1.9 TDI 110 KM ROK 98.
Witam, tak jak w tytule pisalem mam klopot z kolem dwumasowym , przynajmniej tak stwierdzilo 2 mechanikow!! i teraz moje pytanie po wyjeciu kola dwumasowego jest luz krecac w prawo i lewo, napoczatku bez oporu, a pozniej kawalek z oporem, ile moze wynosic taki luz?? i czy przy kupnie nowego tez choc troszke tego luzu jest??
Witam . Mam problem z vw bora 1,9 tdi 110KM AHF zapala mi sie kontrolka ESP , jak czytam liste błędów vagiem wyskakuje mi błąd 1423 błąd nieznany . Po skasowaniu pojawia sie z powrotem , dałem se spokój z kasowaniem , po przejechaniu dalekiej trasy dość ostro kontrolka zgasła , ale przy zapalaniu zauważyłem że kontrolka od poduszki troche później gaśnie...
witam mam taki problem: seat toledo 1.9 tdi 110km 2001r jadac byl chuk i spadem mocy silnika, slychac dziwny swist z pod maski. co moze byc tego przyczyna, i straszne kopci, nie mam mocy jechac??? prosze o odpowiedz :)
Witam wszystkich sedecznie. Mam wielki problem z parowaniem szyb w samochodzie. Odjaw jest taki że po odpaleniu samochodu (szczególnie rano jesienią i gdy temp. spadają poniżej 6°C i przestaje działać klimatyzacja) gdy tylko załączy się nawiew wszystkie szyby strasznei parują. Oczywiście zdaję sobie sprawę że praw fizyki się nie ominie, ale intensywność...
Witam Mam do Was takie pytanie Zamierzam zmienić auto w poprzednim jeśli chodzi o auto (306 1,9 xrd) przy wymianie rozrządu wymieniałem tylko pasek i rolkę napinającą. Teraz chce kupić passata 1,9 tdi i zaraz po kupnie chce zmienić płyny i rozrząd. Problem w tym, że mój mechanik proponuje mi wymianę wszystkich rolek (4 sztuki) oraz pompę wody ( 150...
witam wszystkich, ostatnio regulowalem sobie turbine bo czesto tracil moc, i moje pytanie czy tak moze zostac czy trzeba jescze z tym troszke powalczyc??
Bylo na forum, uzywaj wyszukiwarki, ona nie gryzie
vagiem szukać ? czy jak inaczej bo przy takich temperaturach długo musze kręcić , a świece wymieniałem 15tyś. km temu
no to chyba nas troszkę okłamujesz bo z całą pewnością prąd nie jest podawany przez kilka sekund gdyż świece są jeszcze podgrzewane mimo zgaśnięcia kontrolki na zegarach i jeszcze przez chwilę po uruchomieniu silnika jakby się to niektórym mogło wydawać w TDI.
Witam. Znajomy zamierza kupić takie auto, tylko jego przebieg jest zadziwiająco niski około 170 tys. km. W serwisie Audi po numerze nadwozia niestety nie udało się nic ustalić ponieważ auto było serwisowane przez rok, a później w roku 2003 było na wymianie sprzęgła przy przebiegu 115 tys. km. Od roku 2003 nie ma żadnej adnotacji. Samochód jest w stanie...
Mam VW Golfa IV 1.9 TDI 110 KM, typ silnika ASV. Od pewnego czasu czasu zauważyłem, że z turbosprężarki na biegu jałowym przy spadających obrotach wydobywa się dźwięk tarcia i jakby syk z rury filtra powietrza. Auto nie ma objawów spadku mocy, dymienia ani brania oleju. Czy spotkał sie ktoś z podobnym problelmem? Z opinii znajomych mechaników wynika,...
Witam mam problem z audi a4 1.9 TDI 110KM 1997 r. Gdy chcę odpalić samochód mruga mi kontrolka od immobilizera, jak zapale na mrugającej kontrolce to samochód gaśnie Proszę o Pomoc
Tomeks69 twoje auto wpada w "tryb pracy awaryjnej", pewnie po przekroczeniu 3200 obrotów na piątym biegu, mechanik mówi dobrze - przyczyn może być wiele i skoro komp nie zapisał żadnego błędu to ratuje Cię tylko jazda z podpiętym komputerem z programem VAG-COM aby zrobić tzw. "logi dynamiczne" i na ich podstawie ocenić czy kierownice turbiny się zapiekły...
Witam. Ford Galaxy silnik AFN 1,9 TDI 110 KM, przebieg 250 kkm. W zeszłym roku silnik zaczął nagle dziwnie buczeć. Dźwięk dochodził spod pokrywy filtra powietrza. Nie zdążyłem zgłębić tematu bo po wymianie oleju i filtra buczenie równie nagle ustało. Minął dokładnie rok i buczenie dobiegające z kolektora dolotowego znów się pojawiło. Niestety, tym razem...
Czy można Vagiem potwierdzić lub wykluczyć sprawność przepływki?Jeśli tak to w którym bloku (000 poz.10 mam 150 a blok 003 poz.3 480 EGR 5%).:|
Jak w temacie po przekroczeniu 3tys.obrotów na 3 biegu auto traci moc nie zawsze Sprawdziłem komputerem błąd jest od czujnika ciśnienia doładowania(zwarcie do plusa) .Skąd jest brany pomiar ciśnienia doładowania ewentualnie gdzie znajduje się ten czujnik.Pomiar wartości rzeczywistych w czasie jazdy ciśnienia doładowania wygląda na dobry,lecz gdy wyskoczy...
Zamontowałem nową przepływkę do auta - oryginał boscha. Auto ciągnie lepiej. Podczas testów raz udało się rozpędzic do 190 km/h bez notlaufa (potem musiałem hamować :), drugi raz 180 km/h i notlauf, za trzecim razem notlauf przy 160 km/h. Auto łapie średnio notlafa przy dość chyba nietypowej prędkości - ok 160-170 km/h. Czy powinienem jeszcze raz rozebrać...
problem załatwiony łopatki przy kierownicy były zamiast proste w kształcie bananów i przez to nie domykały się jak trzeba , wymieniłem , złożyłem turbinkę i chodzi idealnie nie puszcza oleju pięknie swiszczy i furka idzie jak złoto 180 km/h i ciągnie dalej tylko nie było gdzie się rozpędzić . pozdrawiam wszystkich i dzięki za rady .
Witam, szukam opisu bezpieczników najlepiej po polsku z góry dzięki:D jeszcze pytanie czy ten model posiada bezpiecznik świec żarowych w komorze silnika? Pozdrawiam.
Oto moj 1 POST i zaraz wyjaśnie o co chodzi : Witam wszystkich. Zakupilem ostatnio VW Golf IV 1.9 TDI 110 PS 2000 rok silnik AVS jesli sie nie myle. I mam powazny problem zrobilem to : wymienilem kpl. rozrzad , pompe wody , wszystkie filtry , olej (castrol 10W40-diezel) , filtr olejowy , plyn chlodniczy , zostala wyczoszczona cala przepustnica i niestety...
Witam.Sprawa wygląda tak.Nie chciał odpalić w ogóle.Jak ostygł po dłuższym kręceniu zapalił.Przy obrotach ok 2100- 2500 zaczyna strasznie kopcić.Powyżej i poniżej nic.Jak jest zagrzany nie można go wcale odpalić.Stało się tak momentalnie.Komputer nie pokazuje żadnych błędów(vag).Co może być przyczyną.Proszę o szubką poradę ponieważ samochód ma jechać...
Witam Zainstalowalem tempomat wedlug masy opisow ktore znalazlem na forach Wiazka kabli: wlasna .. Skretka do internetu 8 zylowa :D Aktywowalem w VAG kodem 11463 I nie dziala :( Skoda Octavia 1,9 TDI 90KM 2000r(przed liftem) (UK.) W Vag sprawdzilem w blokach pomiarowych 006 czy jest reakcja: Breake PedalCruise Control Cruise present F/F47/F36 Ct/Br/Re/Ac/on/on...
Witam, mam taki problem z golfem z 2002 roku. Mianowicie, jeżeli mam poniżej połowy paliwa w zbiorniku auto po dłuższym postoju np. po nocy cięzko zapala. Jezęli utrzymywany jest stan powyżej 1/2 paliwa w zbiorniku problemu nie ma. Od czego zacząć ? Ma ktoś jakieś pomysły?
u mnie płyn ucieka z przelewu w zbiorniku wyrównawczym doleje do pełna płynu i po zrobieniu jakis 150 km z większa prędkością płyn zostaje wyrzucony ze zbiornika a jak odkręcę korek to straszne bucha powietrze. to bedzie wina korka czy tych mikro pęknięć w głowicy a może uszczelka ??
Witam panowie. Problem jest taki ze pilot centralnego zamka nie działa i nie da rady go zaprogramować ręcznie.Dioda przy drzwiach nie świeci nawet podczas programowania. Autko jak postoi kilka godzin zapala na 2 sek i gaśnie ale za piątym razem zaskoczy i jest wszystko Ok aż do następnej nocy. (To jest główny problem) Immo na tablicy normalnie zapala...
A czym różnią się pompy wtryskowe V37 90 a 110 koni ?? z całą pewnością nie różnią się nastawnikiem (chyba, że ktoś zaraz wspomni o nastawniku potencjometrycznym z Audi 80 B4), różnić się mogą jedynie wtyczką od nastawnika (może być 8 lub 10 pinowa lub okrągła - od Audi) poza tym, sposobem regulacji kąta wtrysku (w silnikach 1Z, AHU, ALE, AFN, AVG...
Do samochodu założyłem drugi sprawny dogrzewacz i też kopcił. Kopcenie było od razu jak wystarował. Pojechałem do mechaniora założył mi mój stary dogrzewacz, który wcześnie wyczyścił i wymienił żarnik. U mechaniora odpaliłem i wszystko ok. Jeździłem dzień, samochód grzał jak należy i nie kopcił. Po dniu użytkowania odpalam samochód włącza się dogrzewacz...
Powodów może być wiele. Najpierw trzeba by było się podłączyć komputerem pod niego. Usunąć ewentualne problemy - np. wymiana czujnika temperatury. Jeżeli wszystko jest ok to najprawdopodobniej w wyniku zużycia silnika (tak, tak wiem. Kupiłeś z przebiegiem 60.000 km z pierwszej ręki ;)) dawka startowa dla ciepłego silnika jest za mała - ekologia tu miesza...
Sztomel dobrze mówi, TDI a szczególnie na pompowtryskach zużywają olej, doczytałem gdzieś w dokumentach że mogą brać w/g producenta do 0,5 l/1000 km, a plamka oleju pod pojazdem jeśli jest w okolicy intercoolera, to normalka nie przejmuj się, turbo zawsze będziesz miał szansę naprawić ale z innego powodu Dodano po 25 Sztomel dobrze mówi, TDI a szczególnie...
Witam, Nie działa ogrzewanie tylnej szyby :cry: - bezpiecznik sprawdzony (26) -szyba sprawdzona ( jest przejście) -panel klimatronica sprawdzony (wymieniłem na inny i nadal nic) - nie dochodzi prąd Proszę o pomoc co dalej mam robić ? POZDRO.
auto jak w temacie. temat pewnie niejednokrotnie powielany, ale proszę o pomoc. według mnie to uszkodzony moduł komfortu (proszę o opinie). Wszystko zaczęło się dzisiaj, jak odpuściły mrozy. ZAUWAŻONE USTERKI : - nie działa podświetlenie wnętrza (ani na środku, ani z tyłu u pasażerów), - centralny zamek nie rygluje się podwójnie (zamykam go z dodatkowego...
witam Poszukuje schematu układu elektrycznego do seata toledo 1999 1 9 tdi 110 km jeżeli by ktoś posiadał bardzo bym prosił o podesłanie na pocztę rafalp19(at)wp.pl z góry dżiekuje pozdrawiam
Cześć! Sharan 1.9tdi AFN (z klimatyzacją automatyczną) aktualny przebieg 215 tys. - dotychczasowe potwierdzone wymiany pasków: - pierwsza po 95 tys. - druga po 155 tys. Czy trzeba go już wymienić - plus dodatkowo rolkę napinającą i rolkę prowadzącą - oraz przy okazji pozostałe dwa (???) paski: - jeden od pompy wspomagania kierownicy - drugi od alternatora...
Czy jest możliwe, że jeżeli w skodzie octavii 1.9 TDI 110 Km jest za wczesny zapłon to może być większe spalanie ropy ???
Witam mam problem rano gdy próbuje odpalic auto kiedy przekrece kluczyk przekaznik od swiec zarowych nie załacza sie i nie podgrzewaja sie swiece. Wymieniłem przekaznik i nic, wymieniłem czujnik temperatury płunu ktory znajduje sie pod wakupompą i nadal przekaznik nie dostaje impulsu, przekażnik dostaje impuls i zalacza sie kiedy auto juz odpali. jest...
Witam kolegów Seta toledo 1.9 TDI 110 KM Auto traci moc podczas jazdy , na początku auto jedzie swietnie i równie dobrze przyspiesza , jednak po kilku minutach jazdy czuć tak zwany próg przy 3000 obr/min który bardzo ciężko jest przekroczyć, zachowuje sie jak bez turbo Po zatrzymaniu auto znowu pracuje normalnie. Podpiołem auto pod skaner i wyskoczył...
Witam. Po wymianie pompy wtryskowej, przeprowadziłem test Vagiem 4.9. W trakcie testu zerwało połączenie i wskaźnik paliwa pokazuje minimum a mam pełny bak. Podczas testu wszystko działa normalnie a po zakończeniu problem powraca. Licznik 7M0920820S VW Sharan 1.9TDI 110KM 1999r. Proszę o pomoc.
Witam. Coś ostatnio mój passacik zaczyna dymić i lekko go przymula. Czy ktoś cokolwiek może mi doradzić? Pozdrawiam.
witam mam pytanko czy posiada ktoś rozpiske pinów kostek do licznika czarnej i czerwonej do forda galaxa 99 r 1,9 tdi 110 km afn silnik szukałem na forum ale nic nie znalazłem.
He he ale mnie podsumowaliście nie pracuje w swoim zawodzie i zostałem troche w tyle a tak poza tym to mam tego leona od trzech miesięcy i to moje pierwsze spotkanie z dieslem tdi dotąd tylko benzyniaki od kolegów i sąsiadów.Wężyki sprawdziłem są ok biore sie za sprawdzanie gruchy i kierownicy tak jak radzicie a potem reszta.seat leon 2001r.110KM seryjny...
Witam, podłaczam sie do tematu:) Mam golfa 4 TDI 90KM, samochód jakiś czas temu był jednym wielkim mułem zero przyśpieszenia, palił jak przytało na dizla bez doladowania około 5 litrów ropki. Wziołem się wkońcu sam za samochód, rozebrałem turbine bo mi się coś w niej nie widziało: wynik był następujący: - uszczelniaczw turbinie od strony kompresji(...
Witam, wczoraj urwała się linka podnośnika lewych drzwi przednich. Zakupiłem nowy podnośnik i wymieniłem. Po zmontowaniu kilkakrotnie sprawdzałem działanie szyby przed i po zamontowaniu tapicerki. Do wczorajszego wieczora wszystko działało bez zarzutu. Dzisiaj rano po wyjechaniu z garażu zauważyłem że nie mogę otworzyć przedniej lewej szyby. W obecnej...
Witam Kupiłem seat leon 1.9 TDI 110 KM z 2002r. Chciałbym wymienić w nim olej i rozrząd. Dotychczas samochód jeździł na oleju syntetycznym ale ostatnio znajomi mówią żebym pomyślał na zmianie na półsyntetyk, że podobno lepiej sie na nim sprawuje silnik. czy to prawda czy czy można tak bez przeszkód zmienić olej z pełnego syntetyku na półsyntetyk ? Pozdrawiam
Proszę o poradę lub diagnozę silnik po remoncie, naprawa głowicy- wymiana prowadnic, zaworów, popychaczy, planowaniu, wymiana innego spodu silnika, po zamontowaniu brak możliwości odpalenia z rozrusznika rozrząd po wymianie....nowy i dobrze ustawiony po próbie uruchomienia z rozrusznika obrotomierz wskazuje 3000 obrotów, , VAG wskazuje uszkodzenie czujnika...
Kupiłem niedawno ten samochód. Posiada on fabryczny centralny zamek sterowany z pilota , oraz dodatkowo zamontowany autolararm- na jednym ze sterowniów pilota nazwa CENTURION z czujkami ruchu.Po odłączeniu akumulatora - wymóg naprawy autoalarm przejął kontrole na centralnym zamkiem- tzn przedstał on wogóle działać i nie reaguje na sygnały z pilota/...
Mam problem auto wogóle nie przyspiesza nie reaguje na wyciągnięcie wtyczki .... Proszę o szybką odpowiedz.
Wymienilem wtyczke w passacie b5 1.9 tdi 110 KM 97 r . prosił bym o pomoc bo nie działa przepływka . Prosił bym o jakiś schemat kabli do wtyczki lub jakieś porady .
nie mam pojęcia co się dzieje, gdy wsiadam do zimnego auta i włączam zapłon kontrolki paliwa i temp.silnika skaczą. kasuje się zegar oraz krótki licznik. miga także podświetlenie podsufitki .czasami gaśnie wszystko i zapala się kontrolka świateł pozycyjnych. trzeba wtedy wyjąć i włożyć bezpiecznik i jest ok. gdy auto się rozgrzeje lub jest w ciepłym...
Witam. Mam problem z odpaleniem Audi a3 1,9 tdi 110 km 98rok. Zwłaszcza teraz w zimie muszę kręcić po kilka razy żeby odpalił, a ciepłym silniku raczej nie ma problemu.
Witam mam problem z odpaleniem Audi a3 1,9 tdi 110 km 98rok. Zwłaszcza teraz w zimie muszę kręcić po kilka razy żeby odpalił, a ciepłym silniku raczej nie ma problemu.
Witam mam następujący problem. Moja Skoda ma problemy z odpalaniem ( wydaje mi się że problem nasila się podczas wilgoci na dworze). Auto było już u mechanika, został wymieniony filtr paliwa, jak się okazało nie słusznie. Paliwo nie zamarza, świece są dobre, filtr paliwa nowy, na nowym aku tez bez zmian. Auto kręci aż miło ale nic poza tym. Tydzień...
Jak włączysz vaga i wejdziesz w BASIC SETTINGS (ustawienia pierwotne) i dasz grupę 000 to wyskoczy ci przycisk TDI TIMMING i masz ładny wykres , wybierasz tam twój silnik i masz linie na wykresie a pomiędzy nimi punkt -początek wtrysku. A dane 40-60 masz dokładne zobaczysz jak zaczniesz ustawiać.,
Witam. Potrzebuje pomocy. Mam seata toledo z 2004 roku z silnikiem 1.9 tdi o mocy 110 koni mechanicznych. Mam problem z porannym uruchomieniem silnika. Sprawdziłem świece żarowe i trzy z nich okazały się niesprawne. Wymieniłem wszystkie 4 i problem nie ustał, więc zacząłem po kolei sprawdzać poszczególne elementy układu podgrzewania świec. Począwszy...
Gdyby padł czujnik temperatury to grzałyby na 100 procent. U mnie (TDI 1,9 110) był uszkodzony czujnik temperatury i świece nie grzały. Może są dwa czujniki - od temp. silnika i od temp. zewnętrznej - nie wiem. Za to w serwisie wymienili mi świece, przekaźnik, dopiero pojechałem trzeci raz i wreszcie wymienili czujnik temperatury - pomogło. Oczywiście...
Witam, problem z autem jak w temacie, rozładowuje akumulator. Wygląda to tak ze jak odepne wiązke od prawych przednich drzwi (na module) to problem znika po dosłownie 2 minutach. Gdy jest wpięta ta wtyczka pobór prądu w granicach 0,6A. Ktoś już próbował robić to auto wymienione było: silnik elektrycznej szyby, zamek centralny, moduł komfortu i na koniec...
Witam wszystkich. Studiuję forum już ze trzy dni, i nic nie mogę znaleźć. Mianowicie, jakiś czas temu pojawiło się "tykanie" za zegarami, pojawia się w momencie odpuszczenia pedału gazu, im wyższa jest prędkość obrotowa silnika, tym bardziej intensywne jest tykanie. Podejrzewałem, że może to być jakiś czujnik /przetwornik/ podciśnieniowy, lecz przewód...
Witam. Sharan 1997 TDI 110 KM, nie świeci się kontrolka świec żarowych. Auto nie odpala. Proszę o pomoc.
witam.co mogło byc przyczyna zerwania rury intercoolera (wystrzał jak w zagzowanym benzyniaku )w seacie leon 1,9 tdi ASV.
a jednak koncówka tarczy i docisku :( co powiecie o takim zestawie
Witam. Posiadam Skodę Octavię 1.9 tdi oznaczenie silnika to asv 110 km. Problem wygląda następująco. Przy ok. 2500-3000 tys. obrotów silnik dławi się i zaczyna strasznie kopcić po delikatnym odpuszczeniu gazu i ponownym go dodaniu wkręca się na wyższe obroty i jest ok. Wymieniłem już chyba wszystko co jest możliwe i nadal jest to samo. To co zrobiłem:...
Przesyłam logi i prosze o pomoc w rozpoznaniu usterki, auto czasem wchodzi w tryb awaryjny nie jest to ragułą czasem jest ok - pomocy Dwa logi dynamiczne oba zakonczone wejsciem w tryb awaryjny Grupy: 000,010,011 - Grupy: 000,010,011 - Grupy: 000,001,002 - BS dla Grupy: 011 - dlugi log z jazy po miescie a potem trasa - autko jechalo normalnie nie pojawil...
Przewody sprawdzone, a wężyk od EGR zaślepiłem śrubką. Dość grubą, ledwo dałem radę ją tam wsadzić, a po odłączeniu w ogóle NIE chciał jechać. 110 koni, których już dawno pod stopą nie czułem zamieniło się w 60kilka z SDI. :) Może jednak ten zawór do wyczyszczenia? Tyle rzeczy już sprawdzonych i ciągle nic. W przyszłym tygodniu jadę na wymianę rozrządu...
witam jestem posiadaczem seata ibizy 1,9 TDI, 110 KM 2000r. problem polega na tym że ostatnio przetarła mi się wiązka elektryczna silnika. idzie w niej dosc dużo kabli, połaczyłem je wszystkie kolorami, niektore z nich były spalone na odcinku 15 cm więc musiałem sztukowac po zlutowaniu wszystkiego auto nie odpala. był u mnie kolega z komputerem i po...
Jak w temacie.Nie idzie ustawić kąta wtrysku i odpala z odpiętą wtyczką od n 109 i n108.Zjeb.... regeneracja? Odpala z nogą na gazie ale odpala-teoretycznie nie ma prawa odpalić. Co mogli popsuć?Kąt wtrysku 27stopni pokazuje vcds pompa ustawiona na zegar.Przestawianie w skrajne pozycje -do silnika i od silnika nic nie zmienia.Auto przyjechało bez problemów.Pompa...
Problem został rozwiązany , wymiana odmy a po za tym silniki TDI mają to do siebie że lekkie przdmuchy są . Dziękuję kolegom za pomoc
Cześć mój automat nie wrzuca 4 biegu i rusza z 2 w pozycji D, z 2 na 3 przerzuca na wysokich obrotach, tj. około 3500 obr/min. 1-wszy bieg można wybrać ręcznie i wtedy działa, a z pozostałymi jw. Wymieniłem olej i filtr skrzyni,czujnik G-38 nie pomogło. Komputer teraz pokazuje błąd 00652 (układ kontroli biegu wadliwy sygnał), oraz czujnik kontroli prędkości...
Witam. Mam problem z samochodem Seat Leon 1.9 TDI 110 KM 2001r. Od jakiegoś czasu po odpaleniu ma wyższe obroty (ok.1100), jak silnik się rozgrzeje spada do normalnej temperatury czyli 850. Wcześniej zawsze było ok 850. Jak przekręcę kluczyk w stacyjce kontrolka od świec żarowych świeci się o wiele dłużej niż nawet podczas dużych mrozów. Nie traci mocy...
Pierwszy objaw przycinających się kierownic turbo, za czyszczenie jej nie powinieneś zapłacić więcej jak 400-500 zł, gruszki rzadko się uszkadzają. Zakładając ze zawór sterowania turbiną, wężyki, akumulator podciśnienia i pompa vakum jest sprawna: Przegoń porządnie auto na 3 biegu z pedałem gazu max min tak dodawaj i puszczaj co 3 sekundy gdzieś przez...
Witam wszystkich serdecznie . Może ktos podrzuci średnicę oringu uszczelniającego króciec plastikowy układu chłodzenia ( ten przykręcany za pompą wtryskową do głowicy , patrząc od strony kierowcy ) Podcieka z niego płyn nie jest pęknięty - a w serwisie występuje tylko z kóćcem. dzięki
Witam. Auto jak w temacie, po ostatnich mrozach zaczęło sie dziać coś niedobrego. Przy przyspieszaniu, np na 2 i 3 biegu ewidentnie czuć szarpanie, przyśpieszenie nie jest równe i jednostajne. Czasem zdarzy się nawet ze auto "strzeli" , po czym sa kleby czarnego dymu za autem. Diagnostyka wykazała błędy 539 - czujnik temp. paliwa 550 - regulacja poczatku...
Wymieniałem wczoraj te wężyki ciśnieniowe od turbiny i ściągałem pokrywę plastikową od silnika. Potem przejechałem tylko około 2 km i gębą w kiere brak mocy. dodam że juz przedtem odczuwałem czasem braki w mocy. I jeszcze jedno pytanko czy po tych logach da się ocenić stan turbo ( łopatek ) i tych EGR itp.
szok same ciekawostki i tyle ale brak wniosków,a mianowicie każde tdi jakieś powietrze tam ma w przewodach i tyle tylko kwestia ile ale skoro na zimno ok to ciepło raczej tym bardziej. Sprawdź jak kolega pisał na ciepłym silniku i wypiętej wtyczce czujnika temperatury silnika i jak będzie ok to jeden ratunek zostaje i tyle.
do mnie miałbyś 130 km. Ale do rzeczy. Błedy nie zawsze będą przy nieodpowiednim doładowaniu. Należy sprawdzić jakie jest faktycznie doładowanie najlepiej manometrem i porównac to z tym co pokazuje komputer Sterowanie turbiną może nie działać, czyli podciśnienia do sprawdzenia. zawór n75 i sztanga turbiny czy swobodnie można nią poruszyć Bardzo w to...
Witam! Mam dość specyficzny problem. Podczas przyspieszania, mniej więcej ok 3000 rpm załącza się tak jakby tryb awaryjny.. Nie jest to klasyczny "notlauf". Po wpadnięciu w ten tryb, auto traci całkowicie moc, jałowe obroty spadają do ok 600, auto się trzęsie, pracuje jakby na dwa tłoki, za samochodem jest chmura jasnego dymu. Po zgaszeniu i czasami...
Jak preferujecie TDI i Grupe VW to ze starszych modeli dużo ma silnik 2,5ccm jest on dosyć dynamiczny, a nie 1,9 i wyciskać 7 poty. Jak już podajesz propozycje "dynamicznych" silników, to weź również pod uwage jego awaryjność :D
Witam, mam problem z temperaturą auta ,... a wiec, wyjeżdzam w trasę auto grzeje się do tych "90" stopni według zegara na desce,po przejechaniu 10-20 km przy jeżdzie 100-110 km/h zaczyna sie robić dziwna rzecz mianowicie temperatura wzrasta powyżej normy czyli wyjeżdza grubo za 90 stopni , a z nawiewów leci zimne powietrze :/ po 10 sekundach spada i...
Witam. Samochód jak w temacie, mam następujący problem: dwa dni temu podczas odpalania auta zapaliła mi się żółta kontrolka samochód z kluczykiem (domniemam, że to immo), zgasiłem sam. Po kilku próbach uruchomiłem go ponownie dojechałem do domu. Bez problemów kontrolka po ponownym odpaleniu silnika zgasła. Wczoraj rano samochód bez problemów odpalił,...
Samochód po remoncie silnika, głowica splanowana , wymienione prowadnice, zawory dotarte , uszczelniacze, popychacze, uszczelnienia, rozrząd kompletny,mam problem z tym jak odpalę i przycisnę gaz tak do 4tyś to auto gaśnie i traci kompresje po dłuższym kręceniu odpali ale telepie silnikiem i kopci na biało tak jak by na któryś tłok nie palił po jakimś...