jeżeli dzieje się to tylko na ciepłym silniku prawdopodobnie może być uszkodzona sonda lambda gdyż działa tylko w wyższych temperaturach.
No dobrze, ale jak obraca rozruszik to masz napięcie na świecach ?? Ale jak już puscisz i silnik zacznie sam chodzić to po chwili powinno być na swiecach - 0 V. Ta chwila w róznych autach może być 5- 15 sekkund w zależnosci od temperatury silnika. Pozdrawiam.
Kombinuj, i daj znać co wyszło, jakie są zyski na czasie rozgrzania silnika. , ale to chyba i tak nie to co wcześniej widziałem. Ty chcesz trochę inaczej, i tu przydałaby się odpowiedź jakiegoś użytkownika mającego to rozwiązanie fabryczne. Ja wpadłem na pomysł zastosowania elektrycznej nagrzewnicy ze skód, czy vw. Mnie przełączał się przy ok 20C, czyli...
Jest to rezystor grzewczy . W tym silniku układ chłodzenia jest regulowany przez sterownik silnika według zaprogramowanej charakterystyki. Podstawową cechą nowego układu jest termostatyczna regulacja temperatury silnika z różną temperaturą zadaną oraz sterowanie pracą wentylatora chłodnicy w zależności od obciążenia silnika.
Ale czy skutkiem różnicy w sprężaniu na poszczególnych cylindrach nie powinna być duża różnica w korekcji odpowiadających im wtrysków? Bo jeśli tak, to u mnie różnice są znikome. Pomiar ciśnienia jak najbardziej wskazany, kontrola równomierności pracy silnika nie zawsze wykazuje braki ciśnienia sprężania przy rozruchu, z uwagi na fakt, że po rozruchu...
90st. C jest poprawną temperaturą pracy silnika. Wiatrak włączy się przy ~110st. C (różnie jest w różnych autach). Jak zostawisz włączony silnik na 10-20 minut na postoju (choć to diesel, to nie wiem, ile się czeka), to powinien się zagrzać do temperatury, przy której włączy się wiatrak. Jeśli to uszczelka pod głowicą, albo pęknięcie głowicy/bloku i...
Ciekawe, może jest problem z pierścieniami tłoków? Nagar pewnie jest gdzieś - zaryzykowałbym pojeździć po autostradzie żeby silnik nabrał temperatury i wypalił nagar. Spokojnie jezdzsiz, silnik z turbo to nie dostaje temperatury i może byc problem a nagarem. 0,5l/1000km - to nie jest dużo, pewnie w instrukcji był zapis ze to nie dyskwalifikuje silnika?...
Kolego „nom” czy twoim zdaniem wymiana uszkodzonego zespołu wskaźników o czymś świadczy. A dlaczego to mnie się pytasz?:-) A o czym ma świadczyć niby? Nie widziałem to nie wiem, jasnowidzem nie jestem. Nie znam instalacji elektrycznej w fabii, nie mam żadnych schematów a jedynie mgliste pojęcie. Poza tym nie da się nic powiedzieć bez diagnozy...
Witam.Skoda Felicia 1,9D ma trudny zapłon przy temperaturze ciepłego silnika.Nie zaświeca sie lampka żarzenia świeć przy ciepłym silniku może nie powinna?Gdy podgrzeje świece ręcznie (+12V na świece )zapala od razu.Na gorąco i zimno pali bez problemu.Czy to jakaś usterka z komputera sterującego ? Silnik ma dopiero 170 tyś.Na allegro ktoś coś sprzedawał...
cześć. Tez mam favoritkę z 91 na gazie i muszę powiedzieć ze kazda skoda to troszeczkę inna historia. moja najlepiej sprawuje się na swiecach NGK dobrane pod temperaturę silnika. Champiomn odpada(13litrów i czsem skoki obrotów). Spalanie max to 11l zimą/9latem, dodam ze zapłon ustawiony na słuch po wcześniejszej regulacji lpg na 12stopni(według książek...
Mam problem z temperaturą silnika. Mianowicie Silnik grzeje się szybko, ale po nagrzaniu wskazówka pokazuje ok 100 stopni wentylator się włącza gdy wskazówka pokazuje 120 stopni wymieniłem czujnik tmp., ale wskazania są identyczne na obu. Płyn zaczyna wrzeć na długo przed włączeniem wentylatora. Czego to może być wina??
Niedobrze kiedy jakakolwiek wtyczka jest mokra w środku... czerwone kółko to termostat i czujnik temperatury silnika, żółte kółko to sterownik silnika.
Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał z czujnika wałka. Coś z nim nie tak P000A/000010 - Camshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response Possible Causes Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty Wiring/Connectors from/to Camshaft Adjustment Valve 1...
Jak sugeruje kolega Leonov- diagnostyka do przeprowadzenia. W jakiej kondycji masz akumulator oraz rozrusznik. Może masz nieszczelność w układzie paliwowym lub uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Proszę o pomoc w następującym temacie. Skoda Fabia 1.2 TSI mojego taty, stosunkowo niski przebieg 36kkm. Pojawiają się błędy P0135 (17127) (sonda lambda B1 S1 układ podgrzewania, usterka) - często oraz rzadziej P0134 (17131) (ta sama sonda, brak aktywności). Drugi z nich zapala lampkę MIL. Jest on pewnie następstwem pojawiania się pierwszego błędu o...
Dobra ten przewod sprawdzilem, jest ok. Odkrecenie korka oleju wydaje mi sie powoduje zbyt glosne syczenie ale nie wiem bo silnik gasnie prawie wiec moze jest proznia w ukladzie. Odlaczenie mapa jednak nie daje kompletnie nic nie zmienia. Bez zmian z czy bez. Odczyty vagiem raczej ok moge wrzucic. Odpiecie mapa powoduje kontrolke esp off. To samo sie...
Najlepszy sposób to włożyć do przewiewnego woreczka sierść psa ,albo pęk włosów i zamocować pod pokrywą silnika. sądze, że od wysokiej temperatury silnika mogłoby się stopić/spalić
Podłącz zwykły manometr,ciśnienie powinno być w granicach od 1atm. do 3atm.Jego wielkość uzależniona jest od obrotów, temperatury,rodzaju oleju itp.Sprawa jest bardzo ważna,grozi awarią silnika.
Ostatnimi dniami samochód ciężko odpala jeśli temperatura silnika wynosi ok.70c (przy rozruchu kontrolka od świec nie zapala się). Dzisiaj przy rozruchu kontrolka mruga i słychać pracę przekaźnika a samochód nie może odpalić. Gdy odpali kontrolka przez ok. 5 minut mruga
Oryginał jest o temp. załączania 97°C, ale podobno można wstawić od Poloneza 92°C Jeśli normalna temp. silnika to ok 90 st.C to wentylator od poloneza będzie ciągle właczony. Nie bez powodu temp . załączenia wentylatora jest kilka stopni od typowej ( regulowanej przez termostat obiegu cieczy chłodzącej) temperatury silnika.
No więc wymieniłem napinacz bo zaczął mocni halasowac wraz z paskiem rozrządu po czym auto nie rozlacza turbiny co jest dla mnie nie zrozumiałe oprócz tego olej jest rozlany w turbinie co trzeba wyczyścić dodatkowo auto grzeje do 90 stopni a później temperatura spada do 80 i nie się utrzymuje wiec to może być powiązane z wyłączeniem się silnika.
Mam w ww. samochodzie zamontowana instalacje gazowa stag300. Jezeli temperatura otoczenie spadnie do kilki stopni wcale nie nagrzewa sie do odpowiedniej temperatury silnik tj. ok 90stopni tylko ledwo co przekracza druga kreske liczac od samego dolu. Termostat byl wymieniany latem, czujnik temperatury tez. Przy wyzszych temperaturach otoczenia ma prawie...
Poszukuję informacji nt wymiany pompy wody w Octavi Combi 1.6 z silnikiem AVU. Przede wszystkim: - opisu sposobu wymontowania tej pompy (co trzeba odkręcić, co podeprzeć i gdzie, itd.) - opisu ustawienia rozrządu - pompa niestety jest zamontowana na wspólnym pasku z rozrządem - przydał by się też Part.Nr pompy pracującej w tym silniku, bo chciałbym...
...Na czujnik temperatury nie reaguje.Drugi czujnik jest od załączania wiatraka. błędne rozumowanie , czujnik temperatury płynu to czujnik zespolony , jeden daje info do ECU drugi do wskaźnika temperatury umieszczonego wewnątrz kabiny, ich charakterystyki są różne , wartosci tych termistorów znajdziesz na tym i innych forach ( np. www.skodovka.pl)...
czy auto ma zainstalowany gaz lpg ? Jaki jest związek temperatury silnika z zainstalowaniem gazu, bo ja nie widzę, a jeżdżę juz trzecim zagazowanym samochodem. Sprawny układ chłodzenia powinien utrzymywać temperaturę silnika ok. 90*C niezależnie od temperatury otoczenia, stania w korku lub pracy silnika z pełną mocą. Tak było w samochodach które miałem....
Mam skodę fabię 1,4 mpi i na zimnym silniku odpala od tyku a na ciepłym nie zawsze. przypuszczam że to wina czujnika temperatur (mam prawie pewność). gdy silnik się zagrzeje i go gaszę a po ponownym przekręceniu kluczyka wskazówka temp. się nie podniesie za chiny nie mogę go odpalić i tak 10 -15 razy przekręcam ten kluczyk do moment podniesienia się...
Witam! Pożyczyłem ostatnio skaner MultiScan i podłączyłem do mojej Feli. Chciałem sprawdzić, czy prawidłowo odczytuje wszystkie wartości. Zdziwiły mnie temperatury! Silnik: -45°C, powietrze: -42°C. W czasie pracy, gdy na dworze było ok +15°C ;). Mierzyłem czujnik cieczy i wyszedł chyba OK - nie pamiętam wartości, ale obie były w przedziale 200-1000om...
Witam mam mały problem otóż,czytałem już wiele różnych artykułów, na temat skody felicii 1.6 mpi z komputerem Magnetti Marelli ale w żadnym nie znalazłem problemu takiego jak Mój więc zacznę od początku. Otóż kupiłem skodzianę ok 2 tyg temu wszystko było fajnie mało pordzewiała, ładne wnętrze, silnik pracował nieźle wtedy postanowiłem, zrobić dłuższą...
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
Dzień dobry Koledzy nie chcę zakładać nowego wątku. Czujnik Skody o nr 8Z0820535 działa, ale pokazuje zaniżoną temperaturę. Jaka powinna być jego rezystancja przy danej temperaturze? Czy ktoś dysponuje charakterystyką? Przy temperaturze ok. 12 stopni czujnik pokazuje ok. 5stopni. Piszę o temperaturze wyświetlanej przez komputer pokładowy. Pacjent to...
Skoda Octavia II combi FL 2010, BXE borykam się z usterką która doprowadza mnie już do szału. Silnik gaśnie w różnych momentach, w czasie jazdy, w czasie postoju przy różnych temperaturach silnika, raz codziennie co chwilę i przestaje a raz 3 tygodnie normalnie się zachowuje. Często przy zmianie temperatury i wilgotności powietrza. W momencie gdy gaśnie...
Mam Fabię 1,4 z 2000r comfort, po odpaleniu auta zapala mi się kontrolka temperatury silnika mimo, że silnik jest jeszcze zimny, gdy temperatura silnika nieco wzrośnie i ponownie uruchomię silnik wszystko jest OK. Usterka ta wystąpiła po mroźnej nocy, podczas której auto stało na dworze i myśle, że może mieć to związek z niską temperaturą. Może ktoś...
Podczas jazdy na trasie temperatura silnika utrzymuje sie w granicach 90 stopni, jednak przy jeździe po mieście czy też postoju temperatura wzrasta do ok 105 stopni. Czy usterką może być tylko czujnik temperatury który zbyt późno załacza wentylator czy lepiej sprawdzić coś innego, a może taka temperatura jest normalna. Prosze o pomoc
problem polega na tym ze wskaznik po zastartowaniu silnika wskazuje minimalna temperaturę. w czasie jazdy nie ma wcale ochoty ruszyc sie. Ciagle wskazuje minimalna temperature. po wyłaczeniu i ponownym uruchomieniu silnika wskaznik wychyla sie pokazujac wartosc w srodku skali. Nie jest to staly blad-ale pojawia sie coraz czesciej. Ostatnio nawet w trakcie...
Co zrobić aby sondy nie padały?[/b] Ostatnio okazało się że padł mi czujnik temperatury silnika objawem było to że po powtórnym zapalaniu silnika nie można było go odpalić. Tzn. jeżeli za krótko przytrzymałem kluczyk przy odpalaniu silnika powtórnie był problem z zapalaniem. Myślałem że jest problem z kluczykiem, próbowałem z zapasowym ale było bez...
Zacznij od podmiany czujnika temperatury silnika. Czujnik ten jest elektroniczny więc ciężko go sprawdzić. Ale głównie on odpowiada za rozruch zimnego silnika. Czujnik znajduje się na przewodach przy termostacie. Dochodzą do niego cztery przewody.
świece w tdi grzeją kiedy temperatura silnika wynosi mniej niż 40 C gdy tempwratura silnika jest wysza to czujnik temperatury PŁYNU odcina grzanie świec oraz nie zwiększa dawki rozruchowej paliwa
cześć mam skode fabie 1.4 w czasie jazdy na wskażniku temperatury silnika gdy dojdzie do tempratury 90 stopni, po przejechaniu 1 km, wskazówka opada do zera w lewo i po chwili się podnosi do temp. 90 stopni. co robić
Słuchaj ja mialem taka sama sytuacje tez skoda felicja 1.3 MPi 1998r. nie odpalala jak byl mroz albo jak byla wilgotna temperatura wymienilem czujnik temperatury silnika i jak narazie jest oki sprawdz mozet to akurat
Witam Mam problem z Skodą Fabią 1.4. W trakcie jazdy i postoju zapalają się prawie wszystkie kontrolki w liczniku i obrotomierz wychyla sie według swego uznania, w tym momencie silnik zachowuje prawidłowo. Po skasowaniu błędów wszystko jest ok, lecz za jakiś czas problem powraca. Błędy: 1317Sterownik tablicy przyrządów-J285 magistrala CAN brak sygnału...
Witam Myślę, że to nie sonda lambda. Przede wszystkim, należy sprawdzić czujnik temperatury silnika, ale to nie ma nic wspólnego z gazem. Może na zimnym pokazywać za wysoką temperaturę, i nie załącza się ssanie. Dławienie na zimnym silniku przy sekwencji gazu jest dość typowe. Powodem moga być źle dobrane dysze wtryskiwaczy gazowych. Najprościej to...
odczyt błędów vag 4,9 w cdif są mniej sprecyzowane ster magistrali kan 1317Sterownik tablicy przyrządów-J285 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY licznik 1314Sterownik silnika magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1322Nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1321Sterownik AIRBAG magistrala CAN brak sygnału...
Przy zimnym silniku włącza się kontrolka temperatury silnika co to oznacza.Proszę o rade
Witam!!! Mam taki problem, auto zapalam na benzynie i póki jedzie na "ssaniu" to jest ok potem przełącza sie na gaz i tez jest wszystko oki, problem występuje przy jeździe na benzynie jak sie zagrzeje i ssanie sie wyłączy to silnik zaczyna przerywać najgorzej ruszyć np na skrzyżowaniu "nie ma jadu" przy obrotach do 2tys pomału się buja ale jak trzeba...
Czesc, Moj problem z samochodem Skoda Felicia 1.3 Mpi (benzyna) 97r., przebieg 414.000km wystepuje juz od ponad roku. Sa to wibracje, ktore przenosza sie z silnika na karoserie podczas postoju. Dodam ze gdy odpale zimny silnik i chodzi na ssaniu to nie odczuwam tych wibracji. Zauwazylem jeszcze ze w te upalne dni gdy silnik juz mocno sie rozgrzeje wibracje...
Witam, Skoda Superb 1.9 TDI 96kW 2004r AVF. Po wymianie czujnika temperatury silnika (drugi z kolei) po jakimś czasie zapala się check i ten sam błąd - "czujnik temperatury silnika nieprawidłowy syganał". Czujnik 4 pinowy montowany na gumowym przewodzie do chłodnicy. Czy w tym samochodzie jest jeszcze jeden czujnik temperatury silnika ?? Gdzie szukać...
Witam,mam taki problem Skoda Octavia ktora posiadam nie grzeje,problem wyglada tak,ze po wlaczeniu silnika i podczas jaego nagrzewania przez moment leci cieple powietrze,gdy silnik sie juz nagrzeje to bywa roznie raz grzeje raz leci zimne powietrze,ale przy przyspieszaniu i wiekszych predkosciach np pow 160 zaczyna grzac.temperatura silnika jest w normie,wymienilem...
Witam Jakieś 3 miesiące temu skoda mojego taty zaczęła więcej palić postanowiłem pojechać i sprawdzić samochód pod VAG-iem. Z analizy wynikało że wszystko jest dobrze, temperatura silnika ok 85 stopni. Pomyślałem że to może wina nowej przepływki. Ale wczoraj jadąc nią ok 30 km temperatura silnika pokazywała na równi 1/4 czyli jakieś 60 stopni przy temperaturze...
Witam. Mój problem jest taki. Gdy odpalę auto aby się nagrzało to wskazówka temperatury płynu chłodniczego podnosi się, aż normalnie osiągnie środkową kreskę. Problem pojawia się, gdy jadę samochodem. Wskazówka zaczyna spadać aż do zera. Oczywiście dzieje się to teraz przy temperaturze powietrza wynoszącej -15. Powietrze wychodzące z nawiewu jest gorące...
Mam pytanie odnośnie temperatury silnika wymieniłem termostat i czujnik temperatury silnika a wskazówka od temperatury cała czas wskazuje 50 stopni
Długo dochodziła temperatura cieczy w silniku i przy zjeździe z góry spadała Wymieniłem termostat problem pozostał Co może być przyczyną ?
Witam wszystkich użytkowników forum. To mój pierwszy post na tym forum i niestety pierwszy problem w rozwiązaniu, którego liczę na pomoc innych skodziarzy. Moja Felicia to 1.3 MPI bez instalacji gazowej. Problem jaki ją trapi od jakiegoś czasu to szarpanie, sam nie wiem jak inaczej to ująć. Po odpaleniu i dodaniu lekko gazu czuć takie szarpnięcia, przypomina...
Witam, zmagam się z problemem w swojej skodzinie, tzn. podczas jazdy czuć, choć nie zawsze bardzo delikatne szarpanie budą, coś jakby przyduszanie silnika, auto czasem jest strasznie niemrawe, takie mułowate wręcz. Na I-III biegu ciągnie całkiem ładnie, natomiast od 50 km/h ma problem z przyspieszeniem i wkręceniem się na wyższe obroty. Z rzeczy, które...
Masz niewiarygodny słygnał, więc zacznij od lewego powietrza. Aha czyli to nie "zwarcie" czyli uszkodzenie czujnika tylko niewairygodny sygnał np przekroczona wartość tak? Dodano po 37 Masz niewiarygodny słygnał, więc zacznij od lewego powietrza. Aha czyli to nie "zwarcie" czyli uszkodzenie czujnika tylko niewairygodny sygnał np przekroczona wartość...
Mam problem tym razem chodzi o wiatrak chłodnicy Po zgaszeniu silnika i wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki wiatrak chłodnicy chodzi cały czas. Wróciłem z zakupów o 15 a o 16 jak wyszedłem do auta to wiatrak jeszcze chodził. Co może być przyczyną podejrzewam termostat lub czujnik temperatury. Dodam, ze mechanik grzebał mi przy liczniku. Auto to skoda...
Witam Aby pozbyć się na gazie problemu typu: szarpie, gaśnie , falują obroty na zimnym silniku !!! Przy sprawnym osprzęcie silnika czyli: świece, przewody w.n. ,przepustnica , przepływomierz. Ogólnie mówiąc samochód na benzynie ma jeździć idealnie. !!! Oraz instalacja gazowa musi być też sprawna !! Czyli: reduktor, wtryski, filtry odpowiednio serwisowane,...
Witam , w ostatnim czasie w skodzie nagle wzrosła temperatura płynu chłodniczego , po spadku temperatury silnika i demontażu termostatu okazało sie że uszkodzony jest króciec . Także wentylator przestał pracować założyłem nowy króciec oraz termostat niemieckiej firmy ( w sklepie mówili że jest lepszy ) po montażu i zalaniu płynem okazało sie że zerwany...
Część. Mam problem z wysoką temperaturą silnika podczas jazdy, wymieniłem termostat jednak to nie to :/ Pomocy
Problem polega na tym że jak rano po nocy (chłodnej) odpalę to obroty silnika są w granicach 1100rpm. Gdy tylko ruszysz z miejsca i obroty wzrosną do np 2000rpm to gdy auto wysprzęglisz albo zrzucisz na luz to obroty zostają na 2000 i tak jest jakiś czas potem za uwarzyłem że jak się przełączy na LPG to wszystko wraca do normy. W aucie było: Czyszczona...
Witam Szanownych Forumowiczów Zwracam się z gorącą prośbą o odczytanie Pinu ze wsadów eprom zamieszczonego poniżej. Może rozwinę temat: w skodzie mam padnięty ECU, więc zakupiłem używkę bez pinu.Pojechałem do fachowca w tej dziedzinie aby odczytał PIN, stwierdził "po co" odczytywać, można wyłączyć immo i tak zrobił, wlutował eprom z powrotem. Zamontowałem,...
Od jakiegoś czasu obserwuję, że temperatura silnika rośnie bardzo powoli a następnie zatrzymuje się na pozycji, jak na załączonym zdjęciu i to po 30-40 minutach. Na kilkanaście lat eksploatacji auta, nigdy do tej pory wskaźnik tak się nie zachowywał. Temperatura zawsze rosła dynamicznie, odpowiednio do pory roku, charakteru jazdy, włączonej pracy (bądź...
Co mierzy na pierwszym zdjęciu? To coś z tym J533? Dodano po 33 Ja miałem ten błąd J533, ale sam znikną po wymianie czujnika tego w okolicy pompy Vacum i naprawiałem też nagrzewnicę pomocniczą -było inaczej. Już przypomniałem sobie:wentylator się włączał, pokazywało błąd czujnika ten sam co u ciebie, wymieniałem czujnik temperatury silnika -nic to nie...
Witam, pacjent to skoda Fabia 1, 1,2 benzyna 2003 rok hethback. Wszystko fajnie jeździło nie. Było problemu I pewnego dnia mija narzeczona podjechała na parking chciała cofnąć i jej zgasl i nie mogła już zapalić. Na drugi dzień podpiąłem komputer i wyskoczył błąd stały czujnik temperatury silnika skasowałem błąd i popatrzyłem na świece były lekko zabrudzone(były...
A więc tak po rozcięciu wiązki i dokładniejszym sprawdzeniu kabel po kabelku okazało się że na wysokości rozrusznika wiązka była uszkodzona a w niej ok 15 kabli. Każdy kabel był w kilku miejscach przeszlifowany zapewne przez wentylator. Przedzwaniając wiązkę żarówką H4 nic na to nie wskazywało a jednak. Dodatkowa znalazłem jeden uszkodzony kabel od...
Mój temat może tak do końca nie jest związany z elektroniką, ale liczę, że ktoś może miał już podobną usterkę albo zna się troche na tych rzeczach które opisze poniżej. W samochodzie marki Skoda Felicja 1.3 zauważyłem ostatnio że nie podnosi się wskaźnik temperatury silnika (czy tez temp. płynu chłodzącego). Początkowo myślałem, że to wskaźnik jednakże...
Mam taki problem, po włączeniu zapłonu wyświetla mi się lampka kontrolna [Temperatura silnika/poziom płynu chłodzącego] Zaświeca się na kilka sekund, jest trzykrotne pisknięcie i świeci się cały czas na wyświetlaczu. Tak za kążdym razem gdy zapalam samochód. Poziom płynu mam prawidłowy. Czy możliwe jest to przez temperature na dworze?? Prosze o podpowiedzenie...
A może od innej strony: ile posiadasz tą Lagune ? Jeśli długo to czy teraz to się pojawiło czy jest tak od zawsze ? Podczas jazdy w korku (albo raczej stania) układ chłodzenia jest najbardziej wysilony, co widać jak często w korku ktoś musi zjechać bo mu rozerwało przewód chłodzenia. jesli uwazasz, ze wentlator wlacza sie przy zbyt wysokiej temperaturze,...
Mam skode octavię. Od pewnego czasu ogrzewanie przestało działać. Ogrzewam w środku fotelami podgrzewanymi. Dziaają wszystkie dmuchawy. Klimatronik przełącza strumień powietrza tak jak ma to być tylko brak ciepłego powietrza- na zimno dmucha. Jak dzwoniłem do serwisu powiedzeli mi, ze to filtr pyłkowy- wymieniłem i nic. Temperatura silnika w normie....
Jak w temacie problem z samochodem na cieplym silniku ciezko pali na zimnym ok .Samochod po wymianie rozrzadu ,oraz czujnika temperatury. Prosze o pomoc
Czujnik temperatury silnika odpowiada za zwiększenie dawki paliwa na zimnym.
Skoda Felicja 1,3mpi, '97. Co sugerujecie do wymiany w przypadku podchodzenia temperatury do 110 C w czasie stania w korkach lub powolnej jazdy pod góre. Podczas normalnej jazdy ładnie trzyma temperature. Płyn uzupełniony, nie wycieka. Czujnik temp. silnika wymieniony. Wentylator włącza sie prawidłowo. Termostat wymieniony.
Witam mam dwa następujące błędy na vagu co z tym dalej działać proszę o jakieś podpowiedzi. 16555 P0171 Wyważenie paliwa – system osłabiony (bank 1) B - po skasowaniu znika 16502 P0118 Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) A - po skasowaniu powraca.
Witam serdecznie Pytanie jak w temacie, aby zapalić silnik to trzeba kręcić rozrusznikiem przez co najmniej 15 sec ale w końcu odpali, również obroty silnika są max 4300 i brakuje mu mocy. Po odczytaniu błędów: P1256 Temperatura chłodziwa silnika (ECT)Czujnik -G62-Otwarty obwód/spięcie obwodu do B+ P1156 Czujnik ciśnienia absolutnego kolektora (MAP)...
potrzebuje znalesc czujnik temperatury wody w skoda octavia 1,9 TDI kolo czego lezy? wszelkie informacje beda pomocne na przyszłość musisz podać rocznik samochodu, symbol silnika lub jego mocy skoro symbolu nie potrafisz znaleźć, na tych fotach masz umiejscowienie czujnika temperatury płynu chłodzącego, pierwsze foto to silnik VP czyli na pompie wtryskowej...
problem jak w temacie.Na sterowniku nie ma żadnych błędów kable i sterownik sprawdzony. Rzecz nie dzieje się ciągle tylko czasami nie ważnie od temperatury silnika i od ilości kilometrów.Sprawdziłem dawkowanie pompowtryskiwaczy i to też jest ok. Filtry i oringi na wtryskach wymieniłem na nowe. może ktoś miał podobną usterkę?
Obrotomierz będzie działał i cała reszta oprócz temperatury silnika bo jak się rozgrzeje będziesz miał ją cały czas na czerwonym polu.
Witam. Czyli panu po odłączeniu immo... Auto zaczęło normalnie działać ? Czy jak? Bo ja mam chyba podobny przypadek tylko że dzieje mi się to wtedy jak jest wilgoć i zimno ! Bo tak samochód w normalnej temperaturze działał .
Ciśnienia sprężania pomierzone średnio w cylindrach jest 12,5 Bar (+-0,3 Bar). Nie regulowałem luzu zaworowego bo wydaje mi się że ciśnienia są ok. Temperatura silnika w czasie pomiaru 90 stopni, wszystkie świece wykręcone i pedał gazu wciśnięty do dechy. Na każdym cylindrze kręciłem jakieś 3-4 sekundy. Nie wiem jak mierzono ciśnienia w serwisie VW...
Witam, dzisiaj po sprawdzeniu Vagiem mojej Fabii wyskoczyły mi następujące błędy: 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16556 System zbyt bogaty (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Po przeczytaniu wielu tematów na różnych forach (także tym) wziąłem się...
Witam Problem jak w temacie. Wentylatora nie załącza ani klimatronik ani czujnik temperatury silnika Sprawdzone: -bezpieczniki -wentylator - opornica Przekaźników nie sprawdzałem bo nie mam pojęcia które to. Jeżeli ktoś posiada schemat sterowania tym wentylatorem to prosił bym o udostępnienie. Pozdrawiam
Witam, kolegów auto -> Skoda Octavia II 1.9 TDI PD /77kW/2005r/BJB. Dwa wentylatory na chłodnicy obydwa się nie odpalają. Po załączeniu klimatyzacji nie chodzą ani po tym jak temperatura silnika jest w okolicach włączenia wiatraka. Odpalanie testerem nie pomaga, wszystkie bezpieczniki ok (chyba że gdzieś są jeszcze ukryte?) Do kostki dochodzą 2 grube...
A ile masz paliwa w zbiorniku? Przy każdym jego stanie występują te objawy? Czujnik temperatury silnika sobie (profilaktycznie) sprawdziłeś?
Witam wszystkich użytkowników forum , mam problem ponieważ moja skodzianka nie chce odpalać w ogóle na zimnym silniku , odpali tylko na samostart albo placka. Jak silnik pochodzi dosłownie kilka sekund zgaszę go to potem odpala bez problemu , samochód normalnie przyspiesza , silnik pracuje równomiernie . Byłem na komputerze i pokazał mi tylko przepływówkę...
Koniec walki: pompa paliwa i czujnik temperatury (silnik, wtryski). Razem 120 zł. Dzięki wszystkim. pg
Temperatura silnika przy adaptacji była pow. 80 stopni, wyłączone wszystkie dodatkowe odbiorniki prądu ?
Sprawdź węże od chłodnicy górny i dolny czy maja taką samą temperaturę. Chłodnica jest drożna.
Mam problem z mrugającą kontrolką ciśnienia oleju Skoda fabia 1.4 16v 2001.W momencie kiedy temperatura silnika osiąga ok 80-90 stopni włącza się sygnalizacja ciśnienia oleju.Czujnik wymieniony,wymienione panewki,olej,wyczyszczony smok w misce olejowej.ciśnienie oleju sprawdzone jest ok.
Witam Zauważyłem ostatnio ciekawe zjawisko w mojej felci. Wybierając się w trasę wynoszącą ok 160 km z czego większość to droga ekspresowa auto spaliło 11 litrów, ostatnio tankując 18 litrów zrobiłem niecałe 220 km. Jeżdżę sam, umiarkowanie, bez katowania itp. Czytałem podobne tematy w których sugerują, że do wymiany w tym przypadku byłby termostat...
Panowie fachowcy, udowodnic wam, że jesteście do niczego? Proszę bardzo- widzicie tam temperatura silnika 24 stopnie? Więc wpierw byście go zjebali za to, że sprawdza działanie sondy na zimnym silniku. Może coś wyjaśnię. "Analizę" robiłem na dwóch programach. Polski VAG 2.5 kupiłem razem z interfejsem, oryginalna płytka CD. Niestety, program poprawnie...
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard. Rozumiem,że jak powiem mechanikowi o tym to powinien się dostosować czy będzie kombinował? A, jeżeli można wiedzieć to ile taka przyjemność kosztuje bo wymiana silnika z robocizną ok 2500-3000 ;/// Dodano po 6 Od razu powiem, że uszczelka pod głowicą to to nie jest gdyż płyn do spryskiwaczy jest...
Witam to zostaje jeszcze termostat który musi się otworzyć i trzymać temperaturę .Jeżeli jest padnięty to nigdy nie odpowietrzysz w pełni układu chłodzenia.Najlepiej wyciągnij go i sprawdż w gorącej wodzie czy się otwiera i zamyka przy ochłodzeniu go, możesz złożyć bez termostatu i wtedy sprawdzisz na czy są przedmuchy z cylindra do układu chłodzenia...
Błąd sondy lambda może pochodzić z pracy silnika na gazie. Jeśli obecnie nie jest aktywny nie ma nic wspólnego z odpalaniem silnika zimnego kiedy sonda nie podaje i tak sygnału do sterownika że jest gotowa do pracy.Druga sprawa ten błąd nie wskazuje bezpośrednio na samą sondę a na dawkowanie paliwa co może być spowodowane tym co napisałem wcześniej....
Jak będziesz u mechanika odepnij co kolwiek z osprzętu silnika i zobacz czy sterownik rejestruje błąd, bo przy pracujących wentylatorach powinien być błąd, jeśli są uszkodzone, jeśli błędu brak, trzeba szukać w parametrach temperatur silnika oraz ciśnienia w klimatyzacji. Auto ma lub miało DPF?
Możesz trochę zmniejszyć (jeśli jest takie w całym zakresie obrotów). Znajdź miejsce na klucz imbus i kręć. Obserwuj w programie w programie w którą stronę się zmienia. Jeśli maleje to dobrze. Jeśli rośnie - kręcisz w drugą stronę. Operację tę oczywiście wykonujesz na odpalonym silniku pracującym na LPG. Temperaturę przełączania na LPG zmniejsz. 30...
Ale jak sama nazwa tego forum wskazuje "Samochody Serwis" dział klima i ogrzewanie ... znaczy się POMOC a nie pisanie pierdół w temacie. To, że mogę oddać na serwis auto warte może z 3 tys zł to ja doskonale wiem. Wiem również, że mogę sobie zapłacić za ten serwis 1/5 wartości tego auta. Po to są fora by nie wydawać niepotrzebnie kasy jeśli można dostać...
Zaczął by od czujnika temperatury silnik, miałem podobny przypadek w fabi która czasami rzucała palenie, parametry w sterowniki silnika były ok, błędów brak, a wymiana czujnika rozwiązała problem.
Witam. Mam problem z dwoma błędami, pierwszy to P3101 silnik przepustnicy zawirowania; obwód przerwany/zwarcie z masą; nieciągły. A drugi to P3103 silnik przepustnicy zawirowania; uszkodzenie; nieciągły. Co ciekawsze wyskakują mi na szafie jak wyjade z myjni, albo gdy jeździłem w deszczu, do tego check engine. Gdy otworzyłem maskę to słychac pukanie...
Witam Piszę w imieniu szwagra, posiada on Skodę Felicję 1,3 mpi z gazem. Sprawa wygląda tak że samochód szarpie na benzynie i na gazie. Został wymieniony czujnik położenia wału, czujnik temperatury silnika, świece, filtr paliwa, sprawdzona iskra, cewka, przewody do wtryskiwaczy i jest poprawa ale dalej szarpie tylko mniej. Czy ktoś może jeszcze coś...
Ok jutro go wymienię, też go podejrzewałem jednak wolałem poczytać opinię kolegów z większym doświadczeniem. Dotychczas nie miałem Skody. Napiszę co z tego wyszło. Jeśli jeszcze ktoś ma jakieś sugestie to zapraszam.
Zapach benzyny jest również wyczuwalny w spalinach, jakby nie przepalał tej benzyny (wtedy kiedy pracuje na 3 cylindrach). Jeśli gubiłby iskrę to wydaje mi się że znaczenia nie miałaby temperatura silnika i problem występowałby cały czas.