Witam. Posiadam Golfa 3 1.6 ABU. Problem występuje przy zimnym silniku przy dodawaniu gazu silnik nie chce wejść na obroty tak jakby się dławił. Po rozgrzaniu wszystko jest ok. Pluje z rury czymś czarnym i strasznie dymi ale nie na czarno tylko normalnie. Dużo pali 15\100km. Wymieniłem świece, kable, kopułkę, czujnik temperatury cieczy, termostat.Pomocy...
Zobacz jeszcze na ścianie lewej kadłuba pod termostatem. Pozdarawiam
Nie wiem czy gazownik Ci mówił ale przypominam : filtr powietrza nowy i pilnuj czystości, świece, przewody WN, kopułka, palec rozdzielacza (jeśli posiadasz takowe) muszą być w stanie bdb, cewka WN sprawna, płyn chłodniczy w odpowiedniej ilości. To podstawa. Dodatkowo przy dużym spalaniu sprawdź czujnik temperatury silnika oraz termostat. Pozdrawiam
Położenie wskazówki ciężko ocenić.U mnie jest to raz w połowie a innym razem tak jak u Ciebie 3/4 skali.Wentylator sterowany jest "termoelementem" zainstalowanym w chłodnicy więc jeżeli masz uszkodzony termostat (otwiera się częściowo) to może tak się robić.Po rozgrzaniu (kilkanaście kilometrów) silnika sprawdź ręką czy chłodnica jest nagrzana na całej...
Dwa powody.Jazda na zimnym silniku .Uszkodzenie pompki paliwa(malo prawdopodobne). Odnosnie zimnego silnika to jazda tylko krotkimi odcinkami lub uszkodzony termostat.
Rok produkcji 93 moc silnika 75KM czujnik jest w króćcu tam gdzie jest termostat.
Przy prawidłowej pracy układu chłodzenia wentylator chłodnicy nie powinien się włączać w obecnych warunkach termicznych. Można sprawdzić jego działanie ściągając wtyczkę z wyłącznika na chłodnicy i łącząc jej styki. Nie pisałeś, czy było coś robione przy układzie chłodzenia np. wymiana płynu czy termostatu.
Z materiałów do których mam dostęp wynika, że ten silnik był montowany w latach 1992-1994. Wentylator załącza się zaraz po odpaleniu silnika - silnik zimny.Nawet jak zdejmę wtyczkę z termowyłącznika na chłodnicy, wentylator chodzi dalej. Podejrzewam, że na instalacji zrobiona jest zworka aby wentylator pracował non-stop po załączeniu zapłonu. Natomiast...
Do sprawdzenia termostat.
najpierw sprawdź termostat.
Witam , mam golfa 4 1.6 16v 2000r i jakaś dziwna ta temperatura jest dochodzi do tej kreski przed 90 , zgaszę samochód przekręcę kluczyk bez uruchamiania i jest 90 , czy tak ma być , czy wina termostatu a może czegoś jeszcze?.
jaka powinna byc prawidłowa temperatura silnika w moim autku ?? jest 70 a jak stoje w korkach to wzrasta do 90 jak sprawdzic czy nie jest walniety termostat?? z gory dzieki i pozdrawiam
Wielkie dzięki! Pomysle cos nad tym fajna sprawa ten termostat :)
Właśnie że płyn ucieka przy termostacie.
Sprawdziłem tą wiązkę i nie znalałem na niej nic nie pokojącego. A czy przyczyną palenia tego bezpiecznika może być uszkodzony czujnik temperatury, który go powinien włączać czy może wadliwy termostat?
DO SPRAWDZENIA SONDA LAMBDA 0.4V - 0.8V ma skakać napięcie jeśli nie będzie to prawdo podobnie walnięta sprawdzaj na ciepłym silniku jeśli masz możliwość to najlepiej na oscyloskopie.(przewody czarny sygnał szary masa) (dwa białe to są do grzałki sondy ale te cie nie interesują) CZUJNIK TEMP. FILTR POWIETRZA Napisz jaka masz temp. po dłuższej jeździe...
Termostat w golf 2 1,6 jest zamontowany na samym dole chyba nawet poniżej chłodnicy.
a termostat jest sprawny
Witam ! Mam problem w dobraniu termostatu do mojego golfa 3, prawdopodobnie ma być to termostat o numerach VERNET 3349.87J A w sklepie dali mi VERNET 6273.87J SPrzedawca powiedzial ze jest to samo co tamten i że ma pasować jednak ja sprawdzałem wymiary obu i jest różnica 3 mm u góry kołnierz czy nie będzie przepuszczał i czy ta róznica ma jakieś znaczenie...
A i jeszcze czujnik ssania, obok czujnika temperatury cieczy chłodzącej- przy kolanku przy termostacie.
Mam takie pytanie... czy jeśli termostat ma temp. otwarcia 84 C to czy temperatura całkowitego zamknięcia tyle samo wynosi czy może być ona inna? Przymierzam się do wymiany termostatu, jakie marki polecacie? słyszałem, że warto zainwestować w Wahlera, a może lepiej jakiś oryginał? Chętnie wysłucham waszych opinii.
12M jak już. Masz przerwany obwód na termistorze w fotelu i przez to nie grzeje mata. Podłącz fotel, wyjmij włącznik podgrzewanych foteli (ten który nie działa), podłącz pomiędzy pin 3 i 6 rezystor (coś w przedziale 2,2kΩ-10kΩ). Sprawdź czy grzeje mata. Jeżeli grzeje to znaczy że masz przerwany obwód termistora i musisz dostać się do maty...
Witam, pewno było wałkowane ale mam takie pytanie. Dziś zmieniłem termostat w moim MK4 1.4 16V zamontowałem taki: plus nowa obudowa termostatu bo stara w środku miała dziurę ja na foto poniżej, nie wiem czy tak powinno być bo w nowej nie ma, założyłem raczej poprawnie, po uruchomieniu silnika na wolnych obrotach wskazówka wskakuje na 90 st po 15-20...
odpal auto dmuchawę w środku kabiny na 2. Odkręć korek od zbiorniczka i ten wężyk musi iść powyżej chłodnicy. Obserwuj czy wężykiem leci płyn ja k leci to odpowietrzony. Pamiętaj o tym aby odpowietrzyć termostat musi być nagrzany. Sprawdź czy górny wąż od chłodnicy jest gorący jezeli tak termostat otwarty i puszcza na chłodnicę. Powodzenia Dodano po...
Witam. Mam pytanie jak wymienic termostat w golf 3 1.8 benzyna? co za klucze itd potrzebuje? Wiem ze napweno kanał no i że trzeba odkręcić pompę wspomagania, ale czy odkrecając pompę wspomagania nie ucieknie z niej płyn???? z góry dzieki za odp.
Witam Od dłuższego czasu przy wlewie oleju, jest dużo szlamu i skroplonej wody. Zastanawiam się nad wymianą termostatu. Słyszałem o termostacie produkcji francuskiej który otwiera się szybciej i szybciej j dogrzewa silnik. Nie znam nazwy tego producenta. Mam Golf 4 1.6 SR 1999r benzyna. Pozdrawiam
Witam. Od długiego czasu zmagam się z problemem ciągle niedogrzanego silnika wg wskazówek licznika oraz otwartej pętli w VW Golf IV 1.6sr APF P95+Gaz Wymienilem termostat, czujnik temperatury znajdujący się zaraz obok termaststu i niestety nic to nie zmieniło oprócz szybszego rozgrzewania się. Podpiąłem auto pod komputer i o zgrozo okazało się że w...
Drodzy forumkowicze proszee was o pomoc w moim problemie. Posiadam Golfa 3 GT 1.6 Benzna 97r. A Mój problem tkwi w tym że czasami było odczuć falowanie obrotów, kilka razy zgasł mi jak temperatura wzrosła do 90 stopni i potem nie mogłem go zapalić lecz gdy ostygł po mnineciu ok.30 min. zapalił. Aż kilka dni później podczas jazdy na odcinku 40km. zapaliły...
Zainteresowanych proszę o pomoc. Mam samochod od roku i płyn chłodzacy był orginalny.Około 3-4 miesiecy wymienialem olej i sprawdzono mi plyn chłodzący byl na 18 stopni.Dolano mi litr concentratu"HAVOLINE EXTENDET LIFE COLANT" zrobiłem około 700km i zaczeło wyrzucać wode zbiorniczkiem wyrownawczym.Nie załanczał sie wentylator w warsztacie wymieniono...
Witam! Użytkuję właśnie takiego golfika w gazie od trzech lat jeżdżę na krótkich odcinkach ale tego problemu już niemam. Silnik był niedogrzany z powodu niesprawnego termostatu stosuję zalecenia mechanika żeby jeżdzić na troszkę wyższych obrotach i tej białej mazi nie mam wcale. Ponadto jak zobaczyłem odmę która jest problemem w tym silniku idzie z...
Witam przedstawie moj glowny problem ktory stal sie ostatnio podczas jazdy: 1. Jade sobie z gorki moim golfem 1,8 benzyna gaz (8-letnia instalacja) wiedzialem ze juz cisne na oparach gazu ale planowalem dojechac na nich do cpn, niestety skonczyl sie gaz przerzucilem na benzyne i jak to moj golfik lubi zaczal sie dusic na niej i zgasl. Przy predkosci...
Przełącznik zespolony w tym golfie to jednocześnie manetka do kierunków i do świateł długich jak i krótkich, kiedy trzymam wajchę do siebie cały czas to wszystkie światła działają jak i krótkie tak i długie tak jakby przełącznik nie zatrzaskiwał się na długie (kiedy się wcześniej zatrzaskiwał paliła się nawet kontrolka niebieska że działają)... do tego...
Witam. U mnie jest dokładnie to samo. Wentylatory sprawne, klima włączona na maksa, a nie chłodzi i wentylatory nie chodzą dopiero jak termostat wyłapie ciecz chłodząca około 105 stopni załącza się na pierwszy bieg. Podczas postoju z kratki nawiewu wylatuje powietrze Cieplejsze niż na zewnątrz (klima ustawiona na LO) (na zewnątrz 10stopni) na kratce...
W 85r. nie było silnika w golfie 1,8l z gażnikiem,tylko 1,6l. Jeżeli gażnik 2E to wskazują objawy na termostat woskowy uszkodzony. Urządzenie które utrzymuje podwyższone obroty silnika do chwili nagrzania silnika.Dwa przewody wodne widoczne w przedniej części gażnika.Sprawdż czy są gorące gdy silnik jest ciepły.
Panowie od czego jest auto diagnoza ?? Zeby z niej kozystac .Wiec na poczatek sprawdz kody blyskowe i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Jesli nie jestes w temacie masz link to ci powinno wyjasnic sprawe. Ja w moim golfie z tym samym silnikiem mialem podobne problemy jak byl zimny to kulal nierowno pracowal duzo palil caly czas byly okopcone swiece wymienilem...
Witam.Samochod stał przez 5 miesiecy w garażu ( raz na 2-3 tyg go przepalałem)No i z dniem wczorajszym go z małym trudem odpaliłem.Problem tkwi w tym ze podczas jazdy po 5/10 min miga kontrolka od oleju ,a po chwili włącza sie ten brzeczek.Wymieniłem filt oleju, spuściłem stary olej i wlałem ok.4,5 l oleju Lotos mineral.Myślałem ze jest juz ok. lecz...
Pilne Jak podłączyć obydwa węże nagrzewnicy co wchodzą w trójnik z termostatem. Najlepiej poproszę zdjęcie ujęcia momentu wchodzenia w ten trójnik i tych przewodów gdzie wychodzą z komory silnikowej. Z góry dzięki :)
Witam posiadam golfika 3, 1.6 benzyna, 1994 rocznik. Mam mojego golfa od 3 lat i w sumie nic się nie działo. Jedynie wskaźnik temperatury nigdy nie podniesie się powyżej około 75 stopni ( termostat był wymieniany, wentylator się załącza- wiec stwierdzili ze to wina pływaka) Ale od dłuższego czasu zaczął mi szarpać podczas jazdy. Dodaje się gazu i nagle...
witam. mam problem ze wskaźnikiem temperatury w moiim goflie 1.9 GTD z 95 roku. Samochód nagrzewa sie normalnie wiec wychdzi ze to nie termostat. auto ma 10 lat wiec moze poszedl czujnik temperatury. W ziwązku z tym chcialem sie zapytac czy czujnitk ten znajduje sie po prawej stronie chlodnicy umieszczny dosc wysoko??. tylko tam znajduje cos co wchodzi...
Witam. Sprawdź zapłon, termostat. Pozdrawiam
To masz niedogrzany silnik. Termostat. Możliwe też, że padł czujnik temperatury i oszukuje. Ciężko wróżyć...
Czujnik temp znajduje się na plastikowym króćcu termostatu. Czteropinowy, kolor czarny z żółtym paskiem.
Witam. To mój pierwszy post w tym dziale. Do rzeczy mam wóz Golf 4 TDI poj. 1,9 moc 90KM, 99 rok. I mam problem następującej natury: odpalam auto i po kilku chwilach załączają mi sie wentylatory na chłodnicy, aa po kilku chwila znów sie wyłączają i tak non stop. Kilka dni temu w czasie jazdy nagle wskaźnik z temp wody z 90st spadł do zera!! później...
Panowie mam problem : golfik (1.8 GL 92 r. + LPG) gaśnie po rozgrzaniu przy ok 90' C na LPG (najczęściej przy postojach lub w trakcie wolnej jazdy) następuje całkowite zgaszenie silnika lub totalne przymulenie i problem taj jakby przenosi się na benzynę (auto lekko traci moc lecz nie gaśnie i ciężko odpalić po rozgrzaniu). Dodam, iż na zimnym wszystko...
Witam wszystkich. Mam następujący problem z moim golfem. Zrobiło się na zewnątrz troszkę chłodniej i zauważyłem dziwne zachowanie wskaźnika temperatury. Mianowicie temperatura nie podniesie się wyżej niż około 40 do 50 stopni przy temperaturze na zewnątrz około -5. W środku samochodu jest w miarę ciepło nie mam porównania z innym golfem. Gdzieś wyczytałem...
Po przejechaniu 20km powinieneś mieć około 93 stopnie,jest to normalna temperatura pracy silnika.Prawdopodobnie masz uszkodzony termostat.:D
Witam Golf IV 1.6 AKL ma problemy z nierównomierną pracą silnika na wolnych obrotach na benzynie jak i na gazie, zarówno na zimnym silniku jak i na ciepłym. Samochód nie osiąga pełnej mocy. Maksymalna osiągana prędkość na obu paliwach to 140km/h. W aucie od 2 miesięcy jest zamontowana sekwencyjna instalacja gazowa. Po przełączeniu automatycznym z benzyny...
świece w tym dieslu służą tylko i wyłącznie do wspomagania pracy zimnego silnika ,równej pracy itd. do ok 50 stopni , biały dym to może być niedogrzanie silnika albo zły kąt zapłonu, który jest regulowany elektronicznie, może być to czujnik temperatury, regulator kąta( tak jak jakiś kolega wspomniał bardzo trafnie), a może termostat. Podstawą do dyskusji...
Ogrzewanie oki. Ostatnio wymieniałem termostat. Moze to być powodem.
Witam ! Mam pewien problem z wentylatrami w moim golfiku ! Auto jest po wymianie wszsytkich czujników temeperatury, termostatu itd. a wentylatory załączją się po przekręceniu stacyjki i nie chcą się wyłączyć. Na diagnozie wyszłedł mi błąd nr 1013 ( czujnik sprężarki systemu klimatyzacji). czy to może być związane bezpośrednio z klimą ?
Pierwsze: Gdy jest ulewny deszcz i jade po dość dużej wodzie auto ma opóźnioną reakcje na pedał gazu i czasem samol spada z obrotów, dopiero po chwili wchodzi na obroty (zaraz przed wejściem na obroty słychac pisk), gdy już wejdzie na obroty często czuć, że wszystkie cylindry napewno nie pracują. Czasem przy jeździe w ulewie troche go poszarpie. Nigdy...
Golf II nie miał silników 1.3 na monowtrysku. Na wielopunkcie to NZ. Na gaźniku MH , 2G Numery są pod aparatem a właściwie pod obudową termostatu.
Witam mam problem z temperaturą na wszkaniku raz jest w normie raz odchyla sie na maxa ale wentylator się nie włącza i i pięknie grzeje czy to problem z termostatem.Pozdrawiam
Witam Wszystkich Mam duży problem ze swoim Golfem, podczas temperatur minusowych okazało się że zwiększył mi się stan oleju prawie dwukrotnie, pomyślałem uszczelka padła, ale myliłem się, płyn chłodzący był, mój mechanik postawił na wadliwe wtryski/wtrysk (myślał że któryś leje), tak więc wymieniliśmy, kupiłem wytryski, odkręcony kolektor - wymieniono...
Sprawdź czy nie jest zapowietrzony układ chłodzenia silnika bądź uszkodzony termostat. Jeśli jest ok to prawdopodobnie nagrzewnica do wymiany.
Witam, mam problem w vw golfem III 1,4. Mianowicie pali elegancko itd. Tylko sie nagrzeje skaczą obroty i zapala się kontrolka oleju jak spadają. Z tego co wyczytałem może to być silniczek krokowy. Tylko nie wiem gdzie on jest i jak go przeczyścić... dodam, że autko miało wymienianą uszczelkę pod głowicą oraz termostat. po wymianie było wszystko ok,...
Kolego doraznym srodkiem na tę wade jest usunięcie termostatu. A konkretnym posunięciem jest kupno używanego silnika. A to koszt z rozrządem ok 3,5 klocka.
borgg otóż jest tam część ruchoma :D tutaj to ładnie widać (ta sprężynka czy co tam jest) ona sie chowa lub wysuwa zależnie od przepustnicy. Jeżeli wraca do położenia neutralnego to robi "cyk" i sie ustawia. A co do LPG to właśnie w przyszłym tygodniu sie wybieram żeby ogarnął te obroty na LPG oraz żeby mi wymienili termostat. A jakieś podpowiedzi co...
Witam, Czym spowodowane jest wyprzedzenie zapłonu na poziomie -8 stopni ? Raz jest -6 a raz -9. Dodam że auto miało zalane za dużo oleju i nie działał termostat. Olej został zmieniony i zalany prawidłowo, zmieniony termostat i czujnik temperatury. Wyczyszczony egr przepustnica bo dostawał się tamtędy olej do komory spalania- mokre świece. Teraz jest...
Witam mam pytanie ostatnio mi pękła obudowa do termostatu wyminione wszystko okej do czasu kiedy zauwazylam ze podczas jazdy ubywa mi plyn chlodniczy bardzo Malo ale ubywa i mam pytanie dokąd moze on ciekac bo pod maska sucho i nie widziałam żeby cos cieklo mam wv golf3 94r 1,6 benzyna+gaz
Potwierdzam, pęknięta obudowa termostatu.
Witam. Auto to golf 4 1.4 16v axp zasilane benzyna rok 2001. Na początku tego roku objaw nastepujacy: Nagła awaria z dnia na dzień auto muli nie da się jechać szarpie przerywa. Została przeczyszczona przepustnica I egr I jak reka odjal. Po 2 tyg problem się zaczął pojawiać ala stopniowo. Potrafił lekko przerywać na trasie 20km np tylko raz. Wywalalo...
Prawdopodobnie padł moduł lub problem z przewodami, powinno działać na 1 wentylatorze po uruchomieniu klimatyzacji a drugi dopiero jak będzie temperatura silnika powyżej 90 stopnii otworzy się termostat.
Samochód się zużywa jako całość, każdy jego element podlega zużyciu, z konstrukcją nośną włącznie (i nie mam tu na myśli korozji). Wiele osób nie bierze pod uwagę, że zużywają i starzeją się nie tylko elementy układu napędowego, ale również np. lampy, szyby, uszczelki drzwi, zawiasy drzwi, zamki, fotele, elementy wnętrza, izolacja przewodów. Po drugie,...
Odnoga tej rury, ktora skierowana jest w strone rozrzadu, powinna byc polaczona z blacha na kolektorze wydochowym. U Ciebie jest ona zaklepana, zagieta. Tam jest termostat. Zimny silnik ciagnie cieple powietrze z kolektora zeby sie szybciej zagrzal. Pozniej sie przestawia i ciegnie ta dluzsza odnoga spod lampy mozna tak powiedziec. Te termostaty tam...
Moż w tym gażniku nie działa termostat woskowy a może "pull down" nie działa prawidłowo.Oba urządzenia powinny być sprawne,wspomagają pracę przy zimnym silniku.
Dodano po 1 mógłby ktos pomoc i powiedziec co mozna zrobic lub co wymienic[/quot Adekwatnie do zadanego pytania :w 2E2 wymień termostat,a w2EE nastawnik przepustnicy-innymi słowy zdecyduj się o czym mowa(podaj kod silnika)
no właśnie na gaźniku 2e2 pierburg parownik miał zły obieg bo szedł płyn na chłodnice bo termostat był uszkodzony wymieniłem ale nadal dużo pali, silnik na benzynie co jakiś czas przerywa i tak jak by paliwa nie dostawał podejrzewam że pompka już przytarta bo jak go kupiłem to gość nie miał nic benzyny w nim i tak jeździł a ten elektrozawór benzyny...
Witam wszystkich, od razu napisze że forum nie jest mi obce, ale jakoś dopiero teraz zdecydowałem sie na rejestrację. Czytałem, przewertowałem cały internet kilka razy, jeździłem, byłem u kilku mechaników i wszyscy rozkładają ręce. Mniej więcej chodzi o to że posiadam golfa mk3, 94 rok 1.6 + gaz. Mój problem wygląda tak że moja trójka słabiutko grzeje,...
Witam mam problem z moim golfem. Amianowicie chodzi o przegrzewanie sie silnika , pompa i termostat nowy. Kroćce przelewowe od chłodnicy i zbiorniczka drozne wezyk też .górny wąż chłodnicy gorący dolny zimny. Silnik to 1.9 tdi.
Mam problem!!! Niedawno został zmieniony termostat i w związku z tym nie puszcza płynu na duży obieg. Górny wąż od chłodnicy jest gorący, a dolny wąż od chłodnicy jest zimny. Jakie mogą być przyczyny i jak je rozwiązać?
Jeżeli po wymianie termostatu będzie bez zmian to sprawdź ten nieszczęsny korek bo w nim jest zawór ciśnieniowy, który przy wzroście ciśnienia pozwala utzymać je w rozsądnych granicach. Chociaż dużo wskazuje na sam termostat, który nie włącza obiegu przez chłodnicę.
potencjometr powinien jeszcze miedzy 1 a 5 pinem mieć 5V.wyczyść przepływomierz powietrza,jaką temp.ma silnik.Może czujnik temp. albo termostat.Pozdrawiam.Wyprzedzenie zapłonu 6+-1 stopień przy 800 obr/min czyli dobrze.Pozdrawiam
jeżeli temperatura na wskaźniku jest taka sama jak kiedyś to może masz zapowietrzony układ albo sprawa tkwi w termostacie sprawź czy jak silnik się rozgrzewa czy odrazu grzeją się wszystkie węże od chłodnicy jeżeli tak to masz termostat do wymiany. Możesz jeszcze sprawdzić czy po rozgrzaniu silnika węże od nagrzewnicy są gorące bo jeżeli silnik jest...
na krótko podpiołem wentylator to chodzi ,wskaznik pokazuje na tablicy k/diody nawiew jet w samochodzie ciepłego co to jest za usterka czy wymienic czujnik temperatury w chłodnicy czy termostat
Kup dobrej klasy półsyntetyk 10W40 niezły jest Mobil Turbodiesel ,lepiej kupić olej przeznaczony tylko do diesla .Wszystkie nowoczesne oleje są mieszalne i nic nie stanie się z silnikiem .Stan oleju musi się mieścić w podziałce między max i min i nie ma większego znaczenia ile .Optymalnie powinno być 3/4 .Jeśli chodzi o temperaturę to powinna się utrzymywać...
czujnik temperatury, nie zamyka obiegu i temp. nie rośnie zła mieszanka paliwowo-powietrzna przez niego i jak zimny nie pali od kiedy to czujnik zamyka obieg co?sprawdzić kostke pod stacyjką wumienić termostat ,sprawdzić czujnik temperatury można by jeszcze odczytac błędy chociaż nie wiem czy jest potrzeba
Od obrotów jest inny czujnik . Możesz też zwrócić uwagę na tps. Ale ja pomyśłałbym o czujniku temperatury. W okolicy termostatu masz chyba dwa takie .
Możliwe że termostat nie zamyka i stąd większe spalanie i temperatura 70 stopni na wskaźniku.
Termostat
Sprawdzilem ten wezyk, i nie jest zapchany.. A gorny waz mysle ze nie jast taki twardy jak na zamkniety uklad chlodzenia Dolny waz jest chlodny az do momentu gdy sie zalacza termostat. Wlasnie wrocilem z drogi, temperatura pokazywala nawet 104 stopnie (zatrzymalem sie na poboczu i sprawdzilem twardosc weza i byl taki sam jak przy 96 a chlodnica od dolu...
Oglądnąłem schemat do twojego auta. Zasilanie na bezpiecznik 13 podaje stacyjka. Czarno-żółty kabel biegnie z bezpiecznika do klaksonu i podaje +. Generalnie wygląda to tak, jeśli chodzi o bezpiecznik 13: Nie wiem jak u ciebie z angielskim, ale linia oznaczona jako 15 na schemacie (czarny kabel) to kabel po stacyjce czyli "hot in run". Takie numeracje...
Jest płyn do takiej operacji nawet pomaga oczyścić układ sam stosowałem u kolegi nazwy nie pamiętam koniecznie załóż termostat.
Przed spuszczeniem wody otwórz na full zawór nagrzewnicy (czyli po prostu ogrzewanie daj na max) i spuszczaj nie tylko z chłodnicy, ale również z małego obiegu w bloku silnika. Po wlaniu Petrygo do chłodnicy zdejmij najwyżej położony wąż dochodzący do bloku i wlej również tam ile się zmieści. Potem włącz silnik, niech chodzi chwilę na wolnych obrotach...
witam mam problem tego typu w golfie 4 z silnikiem 1.6sr 100km po wymianie pierscieni wywala płyn ze zbiorniczka. czym to moze byc zpowodowane? po rozgrzaniu temp 90stopni, ogrzerwanie działa. termostat otwiera sie.
Volkswagen golf 3. Dlaczego nie grzeje ogrzewanie w samochodzie? Jest nowa nagrzewnica, uszczelka, planowana głowica i termostat.
W okolicach rozrządu to na pewno puszcza zimering na wałku rozrządu. Typowe dla golfa 3. Jeżeli chodzi o temperaturę to jeżeli wcześniej było ok i wentylator się załąncza to ten termostat który założyłeś jest lipny. Dobre są termostaty WAHLER.
Witam. Strzelił mi króciec było mega wody dymu, bo wiadomo płyn w chłodnicy sie zagotował zauważyłam ze po wymianie nie działa mi wentylator wymieniałam czujnik temperatury czujnik wentylatora termostat i dalej nic temperatura idzie ponad 90stopni a wentylator stoi wiec podłączyłam go do świateł załączam światła załącza mi się wentylator ino wiadomo...
Nie wykluczył innych linków,zgadza się ale widać że celuje w vaga.I nie jestem zatwiardziałym fanem vaga.Wręcz przeciwnie zawsze przeciw.Ale przyszedł moment gdy dedra kończyła żywot i pracując w warsztacie zacząłem chłodno kalkulować ceny,dostępność części nowych jak i używanych,cenę i dostępność interfejsów i niestety głowę spuściłem i zostałem posiadaczem...
Witam, Miałem ten sam problem. Mam VW Vento (czyli sedan Golf III) również z silnikiem 1,8. Założyłem LPG i wielokrotnie jeździłem z tym problemem w ramach gwarancji. Gazownicy, pomimo że początkowo byłem zadowolony z solidności i fachowości wykonania i zainstalowania samej instalacji, nie umieli tego wyelminować. Silnik troszkę się poprawił kiedy "fachowiec"...
Mam problem w Golfie III silnik 1.8 benz w czasie jazdy przy rozgrzanym silniku (po 2-3km jazdy) kiedy jestem ponizej 2200 obr. silnika zapala sie sygnał dzwiekowy i kontrolka cisnienia oleju, jak zwieksze obroty powyżej 2200 alarm sie kończy. Czujnik wymieniłem na nowy. Predzej miałem problem z zablokowanym termostatem chłodzenia, który nie otwierał...
Tak odłącz akumulator na pare minut i podłącz go ponownie,temperatura silnika powinna wynosić 90 stopni niezależnie od pory roku w miare nagrzewania silnika termostat przepuszcza płyn chłodzący na chłodnice,ja obecnie w swoim pasku też mam 70 stopni i termostat sie kwaliwikuje do wymiany,w Twoim przypadku termostat oczywiście po dokładnym sprawdzeniu...
Witam..Czytam wypowiedzi ludzi na forach i mam podobny problem jak kolega tzn drgawki silnika..Podpiełem samochod pod komputer niby wykazało ze mam termostat ( koels co podpinal powiedzial zeby od tego zacząc bo duzo rzeczy moze sie zmienic ) rozwalony a poza tym nic nie pokazuje innego..Wiec wymienilem termostat i dalej drgawki sa a wiec pytam co mozna...
to jak w końcu?? Dodano po 3 bo jest taka sprawa że wymieniłem termostat i mi dalej wode gotuje może wie ktoś co sie dzieje??;/ Sprawdź korek zbiornika wyrównawczego i temperaturę krzepnięcia płynu w układzie chłodzenia. Zarówno jedno jak i drugie (drugie tzn. zamarzający płyn tworzy korki w układzie chłodzenia i może też blokować otwieranie termostatu)...
Witam mam problem z chłodnicą w vw golf 3 1.9Tdi 90KM 97r... już mówię na czym polega mój problem: od dłuższego czasu jeżdżąc samochodem zauważyłem że mam zimną chłodnicę. Problem polega na tym że wczoraj spadł mi pasek klinowy- okazało się że to przez pompę wodną- nawaliła .... wymieniłem pompę wodną i przy okazji termostat bo myślałem że on jest przyczyną...
ciśnienie 2.5at to toche nie zamało. Jak jest ciepły i nie pali to wtryski chodzą, iskra jest. Czy ten silnik ma ten termostatyczny regulator obrotów biegu jałowego.
Witam. Posiadam Volkswagena Golfa III z roku 1992. Silnik ma Oznaczenie ABS (1.8 jednopunktowy wtrysk). Samochód posiada instalację LPG od 5 miesięcy. Problemy zaczęły się niedawno. Mianowicie chodzi o duże ciśnienie w układzie chłodzenia, po rozgrzaniu, płyn w zbiorniczku wyrównawczym bulgocze, podnosi się jego poziom, po odkręceniu korka płyn bardzo...
Witam mam problem z golfem 3 nie grzeje na początku za niska temperatura,poniżej 90. Wymiana termostatu nie grzeje,temperatura skacze 90 - 100 kilka,węże od nagrzewnicy zimne, odpowietrzyłem ręcznie temperatura doszła do nagrzewnicy po włączeniu nadmuchu płyn stygnie. Nagrzewnica nie cieknie, jest szczelna jest też drożna. Zmieniłem korek,uszczelkę...
Witam. Mam golfa III w/w ostatnio zaczęła dziwnie szaleć temperatura wody. A mianowicie dochodzi do 110 i jeszcze dalej idzie mimo zimnego silnika. Na początku sprawdziłem termostat, jednak jest on sprawny i "otwiera". Następnie wymieniłem czujnik temp. Jednak to też nic nie dało. Wskaźnik temperatury zachowuję się nadal tak samo. Robi to tylko na włączonym...
Słodki zapach wynika ze spalania płynu, białe spaliny też- uszkodzona uszczelka albo pęknięta głowica. Sprawdź węże od chłodnicy, jeśli na odpalonym silniku będą twarde i trudno będzie je zgnieść palcami to masz już potwierdzenie, że czeka Cie remont głowicy bo ma przedmuchy i robi za duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Sprawdź jeszcze jak działa...