Sprawdź termostat.
witam.jak dokonać wymiany termostatu w vw passat b5 1.6?
Witam! Wcześniej pisałam o moich watpliwościach odnośnie termostatu cieczy chłodzącej - podejrzewałam, że jest zepsuty, bo passek pali mi w mieście jakieś 18l/100 km LPG. Na zegarze temperatury wskaźnik temperatury ledwo drgnął po przejechaniu jakichś 3 km po mieście. Teraz sprawdziłam na trasie ok 100 km. Co się okazało? Otóż wskaźnik podniósł się...
Witam, jako że nie mogłem znaleźć rozwiązania i konkretnych odpowiedzi na moje pytanie to zakładam nowy temat. Problemem jest tutaj płyn chłodniczy, otóż niby wszystko jest ok bo temp pokazuje 90°C po nagrzaniu się, ogrzewanie chodzi normalnie ale przy silniku ten górny waż jest gorący, natomiast ten dolny cały czas zimny. Po rozgrzaniu próbowałem go...
Możliwe, ze termostat do przeglądu.
Do wymiany czujnik zaszronienia lub jak kto woli termostat na parowniku.
A czujnik temperatury jest ok?termostat ok?
passat 2.0 zaczłą sie grzac silnik goracy a chłodnica zimna wiec wymieniiłem termostat i dalej to samo. Wyjełem całkiem termostat i dalej to samo coprawda chłodnica sie nagrzewa wolno,ale silnik sie przegrzewa i w dodatku nie grzeje w srodku.Co sie zepsuło? Pompa nie pracuje? (pasek napedza pompe i łopadki sie obracaja czy moze sie slizgac na osce?)
witam. Mam taki problem a mianowicie po wymianie płynu chłodniczego, termostatu, i wentylatora. wentylator sie nie załacza a jest sprawny. temperatura wzrasta do 110 stopni. Czy może miec wplyw wymiana licznika z innego passata. Co może byc jeszcze przyczyna. Proszę o pomoc
ok. Autko juz sprawne. Przeszukalem wszystkie polaczenia na przewodach. Okazalo sie ze przewod byl przetarty niedaleko czujnika wiec wymienilem. w trakcie dalszego sprawdzania dlaczego drugi wentylator kreci sie jak oszalaly wyszedl blad termostatu. po wymianie kabli i termostatu problem zostal zalatwiony.
Witajcie :) Mam Passata B3 1.8 GT (90KM) + LPG z 1990r z "komputerem" MFA. Kupiłem go, przez pierwsze dni wszystko sprawnie śmigało, ale dla zasady wymieniłem filtry + olej i pasek rozrządu + pompę wody. W serwisie przełożyli mi stary termostat, przez co po przejechaniu kilkunastu kilometrów zagotował mi się silnik i poszedł biały dym + zegary zaczęły...
mam paska 1.6td 87r. .przyszła zima a pasek nie chce palić.w zeszłym roku wymieniłem pierścienie, świece żarowe, końcówki wtrysku, akumlator 90Ah - przy -20 nie chce palić. są takie grzałki 220V 500-1000W wpinane do bloku lub węża gumowego . facet, który robi takie grzałki do ciągników, ciężarówek nie wie czy u passata założenie tego na wężu powrotnym...
Witam, wymieniłem termostat. Mam teraz pełne 90 stopni. Okazało się, że ten mieszek od klapy gaszącej był dziurawy. Podmieniłem na inny i klapa gasząca zaczęła działać :) Po wciśnięciu jej ręcznie silnik gaśnie :) Zamontowałem także nowy filtr powietrza. Pozdrawiam. Dzięki za radę.
Witam Wg passat 1.8T 170km wersja USA 2003r. W moim aucie problem wycieku płynu chłodniczego przeszedł już przez kilku mechaników, lecz usterka w dalszym ciągu pozostaje nienaprawiona. Pierwszy mechanik wymienił zbiornik na płyn chłodniczy razem z rurkami, drugi - rozrząd wraz z pompą, i ostatni - termostat. Olej czysty. Często jak stoję w korku to...
miałem podobne przygody w Lagunie okazało sie że padł czujnik. w Lagunie znajdował sie obok termostatu.
Witam. Mam dokładnie taki sam problem. Passat B5 1.9TDI 98' Wskaźnik temperatury raz sie podnosi do 90'C innym razem w czasie jazdy opada do 1/4 pola lub opada do minimum. (\ I /) Innym razem całą droge jest ok. Ruszałem kostką czujnika, ale wiele to nie pomogło. Czujnik jak mi się wydaje jest blisko pompy wtryskowej na gumowym przewodzie od układu...
Temperatura silnika powinna oscylowac w granicach 85 -90 stopni, prawdopodobnie uszkodzony masz termostat. Co do spalania benzyny wciagu tygodnia to musisz zdecydowanie mniej jezdzic na krotkich dystansach bo kazdorazowo odpalasz go na benzynie. A co do spalania gazu to zalezy ile palil ci benzyny. Wnioskuje ze jest to silnik o pojemnosci 1.8 i srednio...
Od pewnego momentu zauważyłem że ubywa mi płynu w zbiorniku wyrównawczym. Na początku nie mogłem zlokalizować miejsca wycieku , ale w końcu się udało. Jest to otwór umieszczony na dole zbiornika wyrównawczego (przelew). Postanowiłem zmierzyć ile tego płynu ucieka i jak szybko. Na końcówkę tego otwory założyłem wężyk i wsadziłem do butelki. Po przejechaniu...
O ile tylko regulacja, odłączyć akumulator np. na noc. Przy zimnym silniku uruchomić go bez wciskania pedału gazu i pozwolić aby się silnik zagrzał do temperatury aż się otworzy termostat. Wyłączyć zapłon, programowanie zakończone. Są także inne sposoby, ale ten jest najprostszy.
Sprawa stoi tak, głowica jest w Auto szlif Białystok, kompletna regeneracja wynosi 350 zł. Troche długo to trwa, to normalne? Ale ma to plusy :D Przy okazji dopatrzyłem się wymiany osłony gumowej na przegubie i termostatu. Mam dylemat, czy warto wymienić katalizator na nowy czy stary usunąć bo jest tak jakby osadzony i czy przy montażu głowicy lepiej...
Witam mam problem z ogrzewaniem w vw passacie b5 1.9 TDI 115 km ciagle wieje zimne powietrze. Wymienilem już nagrzewnice, swiece zarowe ,zarowe i termostat. Na tblicy rozdzielczej swieci się nie dzialajace ABS i ASR oraz STOP.
Witam. Zaczynając od początku - Passat B5 1,9 tdi, 130 km silnik AWX: Ubywał mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka, zero przecieków, chłodnica nowa (wymieniona pół roku temu), wymieniony czujnik temperatury podwójny (bo wyskakiwały błędy) a płyn nadal uciekał w tempie coraz większym - chociaż ustaliliśmy, że przez zbiorniczek wyrównawczy - znaczy robi się...
Tylko jakby to były kable, świece itp to chyba by tylko szarpał a on się zachowuję na gazie, jakby go chwilami nie dostawał stąd te prychanie Dodano po 32 Jeszcze jedno...padnięty mam termostat, auto się nie nagrzewa i jutro będę wymieniał go i czy od tego że auto się nie nagrzewa to może szarpać? Parownik wtedy też nie jest mega gorący
Ja mam podobne przejścia niestety Alternator może Ci się grzać jeśli nie wyłącza się dogrzewacz elektryczny (efekt słabego termostatu.) Sprawdź cęgami ile prądu idzie z alternatora to wszystko wyjaśni. Jak dużo to musi się grzać. Wpadłem na pomysł że może wiązka jest uszkodzona i obwód regulatora turbiny zakłóca sygnał z przepływ ki. Mi zmienia się...
To masz samoczynnie odpowietrzający się układ czyli zalewasz układ płynem i grzejesz silnik aż do włączenia się wentylatora lub otwarcia termostatu. Wtedy układ sam się odpowietrza ż uwagi na to ze zbiornik wyrównawczy jest w najwyższym punkcie układu chłodzenia
Odczyt danych , sprawdzenie błędów. Sprawdzenie działania termostatu. Zasymulowanie czujnika. Sprawdzenie zasilania ,masy i ciągłości przewodów. Do wyboru , do koloru.
Heh.. a ja mam już kolejny problem z moim czerepem który oddalił mnie od pomysłu regeneracji układu paliwowego.. Mianowicie.. - pojeździłem parę dni i po raz 4 już chyba rozwalił mi plastikowy bok chłodnicy przy wężach gumowych..:(( maaaasakra... Poprzedzone to był kilku krotnym zagotowaniem się i wylaniem wody ze zbiorniczka po krótkiej przejażdżce.....
Witam. Mam problem z zegarami (chyba). Dziś robiłem płukanie układu chłodzenia bo słabo grzał w kabinie i wskaźnik temperatury raz pokazywał 60 raz 70 i 90 pozniej spadał na 60. Sprawdziłem równiez termostat ale jest sprawny. Po czyszczeniu i płukaniu i zalaniu układu chłodzenia płynem grzeje idealnie ale wskaźnik temperatury pokauje niższe wskazania...
Stary układ,stosowany w m.innymi w VW TDI-3 świece żarowe wkręcone w obudowę termostatu.Najlepsza droga w kierunku zniszczenia alternatora. ----------------------------------------... Cos ktoś pomieszał z kolejnościa tych postów.No więc wyobraź sobie dla przykładu polonez.Zima-a więc akumulator wymęczony kręceniem,auto zapala,gość włącza światła (15A)włącza...
Termostat
Passat B5 z 99r. i problemem ogrzewania wnętrza. Tematów dużo ale ciężko coś dopasować. Ciepłe powietrze leci w kabinie do momentu otwarcia się termostatu, po czym leci zimne powietrze. Gdy termostat się zamknie to znów leci ciepłe i tak w kółko. Komputer żadnych błędów nie pokazuje. Płyn wymieniony, termostat profilaktycznie też.
Jedź do dobrego mechanika, mają środki które dodają do płynu i od razu widać czy uszczelka jest dobra, czy nie bo płyn wtedy płyn zmienia kolor Nie dodają i płyn chłodniczy nie zmienia koloru. Po takim zagrzaniu pierwsze co się robi to wymiana termostatu. Przecież to jest jak najbardziej normalna temperatura silnika. Wez już kolego Wawrzyniec przestań...
Po kilkuset kilometrach z obrotami spokój. W między czasie zauważyłem taki dziwny objaw: Dawniej silnik dość szybko dochodził do temperatury 90°C ( tak na oko z wskaźnika i stał jak zamurowany na tej temperaturze. Tylko w wyjątkowo mroźne dni bywało że nie dochodził do 90. Obecnie ( mimo że temp. nie spadła w czasie jazdy poniżej -3, silnik długo nie...
Witam, mam pewien problem z VW passatem B3 2.0 benzyna + gaz. Otóż wczesną jesienią zablokował mi się termostat, gdyż parował mi płyn ze zbiornika. Po wymianie termostatu nadal ubywało mi płynu więc poczytałem trochę i sprawdziłem korek od zbiorniczka, który to okazał się być trefny, gdyż oring w nim został wypchnięty. Po zmianie korka dalej muszę dolewać...
Alt nie jest zbyt cudownym silnikiem mocy niewiele więcej, a niewiele lepiej jedzie od mego AZM-a, a problemów z tym silnikiem masa, głowica 20 zaworków. Kolega miał kiedys audi z tym silnikiem z lpg. Musisz wozić cewkę na zapas udając się w dłuższą podróż, sprawdzać wezyki od powietrza do silnika i masa innych rzeczy. No i lubi olej tak jak mój tyle...
Temat rozwiązany. Dla chętnych zostawiam info jak rozwiązano problem: Po za czynnościami wymienionymi wyżej dodatkowo jeszcze: 1. Wyjęty i wyczyszczony czujnik temperatury klimatyzacji (1K0907543F) - łatwo się dostać od strony pasażera 2. Wyjęte nagrzewnice - podłączona do obiegu cieczy chłodzącej sprawna i nie zatkana, była niedawno wymieniana; elektryczna...
Passat 1.8 benzyna - gaz przestaje grzać po przejechaniu 10 km. Oczywiście temperatura silnika jest w normie po prostu na jednym przewodzie a konkretnie na powrocie z nagrzewnicy jest taka plastikowa rurka i do tego miejsca powrotny wąż jest ciepły za tym plastikiem w kierunku nagrzewnicy jest zimny. Wąż wejściowy do nagrzewnicy jest ciepły nawet za...
Witam! Podłączyłem auto do VAGA i wyswietlo ze przy czujniku temperatury zwarcie do + rzadki błąd. Człowiek w serwisie powiedział, że to przez zepsuty czujnik temperatury. Czujnik wymieniłem bo i tak nie zawsze wskazywał. Niestety problem nie zniknal. Jak zlokalizowac usterke ? Pytanie nr 2 przy jakiej temperaturze w VW passacie powinien otwierac sie...
Mam Passata z 91 roku. Niedawno padł mi w nim silnik (1,9TD), został on zastąpiony silnikiem 1,6TD z Passata kwadraciaka. Problemem jest to ze wskaznik temperatury pokazuje temp. w przedziale 100-110 st. Termostat sie otwiera, wentylatory sie załączają. Czy mozna nie brac do głowy co pokazuje wskaznik byleby sie otwieral temostat i włączały sie wentyle...
wymieniałem dzisiaj uszczelkę pod głowicą w vw passat 2.0 benz. z 92 roku po złożeniu nie działa mi wskaźnik temp wody. Czy ktoś może mi powiedzieć, który to czujnik? Wymieniałem również termostat bo podobno się nie otwierał a myślę tak bo po pięciu minutach jazdy woda miała 100 st. Celsjusza! Założyłem nowy bo jeździłem trochę bez niego, woda dalej...
Od jakiegoś czasu wskaźnik temperatury wody zaczął pokazywać nie więcej niż 80 stopni, wymieniłem termostat jednak nic się nie zmieniło. Myślałem że to czujnik, wymieniłem na nowy i nadal bez zmian wskaznik nie przekraczał 80 stopni. Z upływem czasu wskaźnik pokazywał coraz mniej a w tej chwili już w ogóle się nie wychyla.. Na wyświetlaczu elektronicznym...
wentylatora nie włącza termostat. Podjedż do warsztatu niech zdiagnozują o co chodzi.
Witam, mam problem z w/w samochodem, a mianowicie silnik ciężko się zagrzewa, trzeba przejechać kilkadziesiąt kilometrów zanim osiągnie 90 st. Można powiedzieć ze to mniejszy problem, gorzej jest na postoju, na wolnych obrotach temperatura silnika spada do ok 70 st po czym po chwili powoli rodnie do 90 st. Wymieniłem termostat lecz usterka pozostała...
Witam. "nak71" przecież przez nagrzewnicę zawsze płynie płyn, niezależnie czy jest otwarty termostat. Termostat powoduje otwarcie obiegu na chłodnicę po osiągnięciu tych 87 stopni. Ja bym sprawdził cięgno od przełączania ciepło- zimno. U mnie w golfie 3 nie otwierała się przegroda- klapka i leciało zimne. A i układ sam sie odpowietrzy (jeżeli wszystko...
Sprawdź u mechanika temperaturę zamarzania płynu gaz podczas rozprężania ma minusową temperaturę więc to może być problem po drugie zobacz czy wąż od termostatu nie robi się ciepły po ok 10 min od zapalenia auta jeżeli tak to do wymiany termostat i parownik nie będzie się grzał bo będzie włączony duży obieg wody
Witam, mam ten sam problem w swoim passacie 1,9tdi 2001r wysiadło ogrzewanie .Mechanik stwierdził , że to termostat ,wymienił.Ogrzewania ciągle brak , silnik zaczął się grzać tem.120 stopni .Przewód górny gorący dolny zimny,wzrosło ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.Mechanik stawia na pompę wody która była wymieniana ok.25 tys,km.Pozdrawiam.
Wszystko super. Już miałem iść wykonać taki układ ale tam pisze, że robić to tylko przy mechanicznie otwieranym termostacie a u mnie jest otwierany elektrycznie. Ze względu, że na gazie ustawiamy na stałe temp. silnika na 95c to się nie otworzy i może dojść do przegrzania silnika. Dziwne bo pisze, że ten układ stosuje się do silników o symbolu ALT a...
Drodzy koledzy! Mój Passat B4 z silnikiem ADY 2.0 benzyna + sekwencyjny LPG czasem przerywa. Obroty w tym czasie mimo równego trzymania pedału gazu skaczą przykładowo od wartości 2000 do 2300 obrotów. Usterka pojawia się nieregularnie w różnych odstępach czasu trwa jakiś czas (czyli trzeba przejechać kilka kilometrów z szarpiącym silnikiem) po chwili...
Witam mam problem z układem chłodzenia w passacie 1.9 TD zmieniłem termostat ,uszczelke pod głowicą ,zmieniłem również głowicę gdyż stara była spękana jest założona nowa głowica nowe zawory i wszystkie uszczelki pompa wody działa bez problemu natomiast wąż od termostatu jest zimny i gotuje wode z ogrzewaniem też nie ma problemu nie wiem czego się czepić...
Witam, Chciałem odświeżyć wątek, żeby nie zakładać nowego. Wiem, że wielu z Was powie mi, że jestem bierny i nie chce mi się szukać, ale tak nie jest. Sprawdziłem wiele postów, ale jakoś nie mogę sobie odpowiedzieć w logiczny sposób. Opiszę co się dzieje, a zapewne takie przypadki mieliście i wyjaśnialiście. Mianowicie: - tak jak w powyższych postach...
Panowie mam małe pytanko gdzie wpiąć się w układ wodny silnika (wiadomo zasilanie idzie do nagrzewnicy) ale nie wiem gdzie wpiąć powrót bo powinien być wpięty przed termostatem, ale w pasacie termostat jest w plastikowym króćcu zaraz przy silniku.Czy tam trzeba coś dokupić w serwisie.Oglądałem te zdjęcia z instrukcji montażu ale są one po niemiecku...
sprawdzałem na kompie i to co wychodzi to sporadyczny błąd połączenia pompy paliwa napisz kod błędu. badyl666 jak i Paweł wawa napisali Ci jak co i jak sprawdzić czujniki G62/G2 i termostat, zwłaszcza jeśli masz błąd braku połączenia z czujnikiem G62. Podaj zatem wszystkie aktualne błędy po ich wcześniejszym skasowaniu. Interesuje mnie ten błąd pompy...
Witam. Mam problem z passatem 2000 rok 1.8 20v silnik APT. Przeszukałem już chyba wszystko i nie znalazłem odpowiedzi. Propblem pojawił się po wymianie: - rozrządu, - łańcuszka - hydraulicznego napinacza - krociec z tyłu silnika - termostat (ok 2 miesiące temu) Problem objawia się tym że auto nie ma mocy szczególnie na wolnych obrotach. Jak przełącze...
A co z termostatem? Skoro góra gorąca a dół zimny to mi wygląda na to, że się nie otwiera.
o być). Rozmyślałem nad oddaniem do warsztatu samochodu ale w jednym z Warszawskich warsztatów (chyba nie bardzo wiedzieli co może być przyczyną ) jak zaczęli wymieniać elementy potencjalnie do wymiany (dodam że wag nic nie pokazuje w błędach) wyszło by spokojnie na drugiego passata :(. Znajomy wspomniał, że w tym silniku może to być problem z podciśnieniem...
Witam, Samochód: Passat B5 1997, silnik 1.6 AHL przebieg 254 tys. Przed wymianą sondy (jej stan był słaby, miała swoje lata): 00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 26-00 - Output Open Po wymianie sondy: 00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT 37-00 - Faulty Sonda oryginalna Boscha, stan wtyków idealny. Czyżbym miał pecha czy sonda może być...
witam. Jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Sprawa dotyczy wskaźnika paliwa a mianowicie oszukuje. Przeszukałem chyba każde fora ale nie znalazłem rozwiązania na mój problem . A wiec tak to u mnie wygląda- wskaźnik po właczeniu zapłonu chwilami podnosi sie na maxa pomimo ze w zbiorniku jest z 10l paliwa. Podczas jazdy powoli opada do 0. Czasami...
mogło zalać kompa? fakt miałem pełno wody na podszybiu bo oczywiscie otwory spustowe były zapchane. Sprawdzałem miejsce w którym znajduje sie komputer ale nie zauwazyłem nic niepokojacego jakiejś wilgoci bądź syfu w środku obudowy, myślę że jest obudowa szczelna. Od niedawna zaczął wskaźnik paliwa pokazywać paliwo. Po zatankowaniu 10l poszła wskazówka...
wymień termostat bez ściągania paska , ten [url=]opis pasuje do twojego silnika ?
Witam ! Mam problem z moim VW Passat 2,5 V6 TDI ... Kupiłem samochód jakieś 2 miesiące temu , dojechałem do domu ok 300km i się zaczęło. Skrzynia wskoczyła w tryb awaryjny no to wiadomo internet i czytanie .. czytanie itd . Kupiłem kabel VAG i wyskoczyło - 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent w tym czasie wymieniłem...
Temat stary ale pomyślałem że osobom przeglądający ten temat się przyda Trzeba wiedzieć że owy passat ma krótką skrzynie biegów przy 110 km/h to obroty ponad 3tyś więc trzeba się liczyć ze spalaniem. Dla osób którzy chcą zmniejszyć spalanie muszą zainteresować się ; Świece , kopułka , przewody , palec , filtr powietrza jak i gazu , termostat i do tego...
Witam, przeszukałem różne fora lecz nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Otóż polega on na tym że mój passat ciężko odpala po dłuższym postoju gdy zrobi się zimny, ciepły odpala na dotyk. Wymienione zostało: termostat, czujnik temperatury wody, wąż odmy, czujnik wałka rozrządu oraz położenia wału. Volkswagen passat b5 1.8 125KM ADR 1997r benzyna+gaz...
mi się wydaje że nie do końca ci się termostat otwiera :)
Witam Kolegów. Na wstępie chciałem napisać że przeczytałem wszystkie możliwe już tematy na forum i niestety, nie wniosły one nic nowego do sytuacji. Mam problem ze swoim Passatem B5 1.6 AHL. Ostatnio pękła uszczelka pod głowicą. Silnik jest obecnie po remoncie, całkowita regeneracja głowicy, wymienione zostały pierścienia na tłokach na markowe Mahle...
Witam mam taki problem z pasatem 1.6 benzyna bez gazu 2003 rok. Zaczęło się od sporadycznego błędu(brak sygnał) czujnika wału korbowego. czasami trzeba było dość długo kręcić aby zapalił. Ale występowało to sporadycznie. Pomiar rezystancji mieścił się w normie wiec pomyślałem, pewnie zbliża się jego koniec. Nic z tym nie robiłem bo nie było to aż tak...
Witam, Od kilku dni walczę z Passatem B4 2.0 2E + LPG z objawami jak w temacie. Silnik chodzi idealnie, równiutko, nie przerywa, nie szarpie do momentu pełnego otwarcia termostatu - ok 90*C. Wówczas następuje coś w rodzaju kichnięcia w okolicach kolektorów po czym auto zaczyna szarpać, falować - nie potrafi utrzymać stałej prędkości obrotowej przy pedale...
Witam serdecznie. Posiadam Volkswagena passata b5 po lifcie rok2004 silnik avb 101km Problem polega na tym ze płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest zimny, tzn górny wąż jest ciepły, a z wężyka powrotnego do zbiorniczka nic nie leci chyba ze sie ręka górny wąż po naciska albo porządnie go depnie to cosik kapnie, silnik idealnie trzyma temperaturę na wskazówce...
Dzień dobry mam kilka problemów z passatem z silnikiem AVF 131km. Samochód nie ma żadnej mocy w przedziale od 0-2000obr, można dosłowanie bawić się gazem nic nie ciągnie. Od 2000tys słychać gwizd turbiny coś zaczyna jechać, ale na pewno nie jak 130km, prędkośc maksymalna to około 150km/h. Dzsiaj rano przy odpaleniu zobaczyłem chmurę białego dymu, silnik...
Witam. Temat opisuje jako nowy wątek, bo to dość ciekawy przypadek. Passat B5 1.9 TDI AHU, silnik niedawno zmieniony w związku z awarią. Wszystko było ok do czasu pierwszych mrozów. Zaginęło ogrzewanie w kabinie. Pierwsze co, to płukanie nagrzewnicy. Nie pomogło, pełna drożność jest. Czasem słychać było po nocy bulgotanie, więc padło na UPG. Kolejna...
witam mam passata b5 tdi 90km 98r.problem polega na tym ze słabo grzeje ,temperatura wskakuje normalnie 90 stopni .weze dolotowy i wylotowy nagrzewnicy sa gorace,wymieniany byl termostat i plyn,mimo to powietrze leci niezbyt gorace.filtr kabinowy tez byl wymieniany.pozdrawiam i licze na pomoc
Siema. Siedzę na Forach od 4 miesięcy szukając rozwiązania niedomagań swojego samochodu... i w końcu po wykorzystaniu wszystkich rad, postanowiłem opisać problem tutaj. Sprawa dotyczy Passat B5 1.9 TDI silnik serii AJM 115 KM. Generalnie samochód pow. 370 kkm i 18 lat użytkowania do najnowszych nie należy. Niestety moje objawy do typowych usterek również....
Witam mam passata 1.9 tdi ajm Zrobiłem kapitalny remont silnika: Honowanie cylindrów ,nowe pierscienie,panewki,szlif wału,glowica po regeneracji nowe gniazda pompowtryskow Pompowtryski sprawdzane wszystko poskladane na nowych uszczelkach wymienione filtry oraz pompa vacum czujnik temp paliwa termostat swiece zarowe Rozrząd ustawiony na blokady pompowtryski...
Przyznam jednak szczerze, że nie testowałem ich temperatury otwarcia przed montażem - no przecież nie będę latał do domu i gotował nowego termostatu przed montażem Ano trzeba. Miałem problemy odwrotne. W VW passat '86 (zabytek) sytuacja odwrotna. Przy bardzo niskich temp. otoczenia nie otwierał się ani nowy ani żaden ze starych. Kupiłem 3 nowe na możliwie...
witam serdecznie, mam problem ze swoim passatem, mianowicie bardzo słabo grzeje w środku,przejdę do opisu. A więc auto łapie dobrze temperaturę no jak normalny diesel (wskazówka na 90 stopni po jakiś 7 km), lecz dalej w środku zimno nic z nawiewu leci zimne powietrze dopiero po przejechaniu około 60 km coś tam leci ciepłego. Co jest pewne ze silniczek...
Witam! Passat b6 2.0 TDI 140km 2006r Otóż mój problem polega na tym że mam Passata :D A tak poważnie to wywala mi płyn zbiorniczkiem wyrównawczym po ostrzejszej jezdzie. Nabija ciśnienie w wężach i są twarde jak by była wywalona UPG ALE ROBILEM TEST NA MOCNO ROZGRZANYM I NIBY NIE JEST, NIE MA Co2 tak więc wymieniłem już termostat zbiorniczek korek od...
Witam walczę z nawiewani w moim passacie od ponad roku :/ nikt nie był w stanie mi pomóc może wam się uda :) Passat 1.9 tdi 105km 2006r. climatronic Jadąc po krótkim czasie ok 10 min czasami 30 min przestaje dopływać powietrze do środka samochodu latem zimne a zimą ciepłe. Wiatrak chodzi jak szalony a z wywietrzników ledwo co dmuch. Po wyłączeniu nawiewów...
Witam od jakiegoś czasu Passat b6 1.9 TDI 105km zaczol źle palić jak by nie dostawał paliwa rok temu wymieniałem uszczelniacze na pompo wtryskach ,dziś zauważyłem że ten wody skacze z 90 na 80 +- i to się dzieje nie tylko w czasie jazdy ale też na postoju czy to może być czujnik temperatury czy kończy się termostat .Moje pytanie czy może to być wspólne...
Witam. Mam problem z passatem B6, silnik 1.9tdi oznaczenie bkc. Komputer pokładowy pokazuje średnie spalanie w trasie 7.5-8l/100km, w mieście ponad 10l/100km. Auto jest świeżo zakupione, od rezerwy do rezerwy przejechałem 930km, co dało średnie spalanie 6.7l/100km, z czego około 600km trasy, 330miasto. Z tym że przez ten dystans był problem z termostatem...
Witam. Passat b5 98 rok 1.9 TDI 110KM AFN Po rozgrzaniu silnika wskaźnik temperatury nie dochodził do 90 stopni, zatrzymywał się kreskę wcześniej. Postanowiłem wymienić termostat na oryginalny ale nic to nie zmieniło. Następnie podłączyłem autko pod kompa i na rozgrzanym silniku miałem takie wskazania. czujnik G2 czujnik G62 a na zimnym z rana: Czujnik...
Witam mam problem w passacie B5 1.9 TDI 110 km z 2000roku z układem chłodzenia niechce się odpowietrzyć gdy rano jadę do pracy to wskazówka rośnie na około 60 stopni i nagle spada do zera i za chwilę znowu rośnie do 90 i już jest ok termostat wymieniłem na nowy a gdy odpowietrzam odkręce korek i zsunę przewód od nagrzewnicy to w zbiorniczku cały czas...
Mam problem z passatem a mianowicie zaczęło się z nadmiernym ciśnieniem w układzie chłodzenia ale było tak już z pół roku i nic się nie działo oczywiście próbowałem to naprawić wymieniłem termostat korek od zbiornika i robiłem test szczelności i płyn nie wskazał żadnych nie prawidłowości z trzy tygodnie temu nie chciał zapalić ale odpaliłem na plaka...
Zgodnie z obietnicą dzielę się spostrzeżeniami po zainstalowaniu gazu do autka. Prosiłem o założenie instalacji z elektroniką - zaproponowali Autronik AL-604 z silnikiem krokowym i taki założyli - w załącznikach przedstawiam skany z instrukcji. Od dnia założenia (sobota) przejechałem 200 km - butla w kole 34l - zmieściło się 30. Po przejechaniu tych...
Odpowietrz układ chłodzący, to znaczy uruchom silnik, następnie poluzuj opaskę od nagrzewnicy tą górną, delikatnie ją podważ aż będzie lecieć strumieniem ciągłym płyn. Jeśli to nie pomoże to wymień termostat. Jeśli to nie pomoże to może być uszczelka. Nie podejrzewam złego zapłonu gdyż nie pisałeś że to się stało po wymianie paska. Pompa raczej też...
Witam Mam takie pytania: Jak długie odcinki drogi są przejeżdzane autkiem? Czy jest to droga przez miasto czy w trasie? Czy po przejechaniu określonego odcinka drogi autko stoi np. osiem godzin po czym jest ten sam krótki odcinek drogi pokonywany w druga stronę i już. czy też po krótkim postoju jest przejazd na kolejnym krótkim odcinku (do 5 km)??.Czy...
Poszukuje schematu do w\w auta. Mam problem z wentylatorami chlodnicy, najprawdopodobnej mam upalony czujnik, ale mam jeszcze takie pytanie, w tym samochodzie jest silnik wentylatora z dwoma biuegami, nigdy nie widzalem zeby wlaczal sie na drugi bieg zawsze powoli sie krecil, czy to jest przyczyna upalonego czujnika, czy moze coś innego, silnik chodzi...
Witam wszystkich, mam ogromny problem z ogrzewaniem w moim aucie ( z uwagi na fakt iż mamy zimę - jest to poważna sprawa ). Objawia się to następująco: Ogrzewanie jeszcze pare tygodni temu działało całkiem sprawnie, no co prawda nigdy nie było w tym aucie zbyt gorąco. Nadeszła zima i zacząłem dolewać płynu niezamarzającego, ale bez całkowitej wymiany...
Dzięki za całe info. Jak na razie to okazało się, że poszedł termostat i prawdopodobnie uszczelka pod głowicą , bo jak go rozgrzałem do momentu włączenia się wentylatorów to zaczął sikać zbiorniczkiem wyrównawczym a w przewodach pojawiło się powietrze. Mam nadzieję, że jak się z tym uporam i wdrożę Wasze sugestie to wszystko będzie ok. Kolega wytargał...
[quote="hihohaho U mnie też jest taka temperatura (70 - 75 st.) i wszystko jest OK.[/quote] Do 1 kwietnia jeszcze prawie miesiac a ty takie pierdoly pociskasz. Jazda z taka temperatura powoduje szybsze zuzycie silnika i zwiekszone zuzycie paliwa. Temperatura w Twoim passacie powinna wachac sie w okolicach 90 stopni. Sprawdz czy termostat dziala bo ztego...
Tak w starym gażnikowym BMW by pas przepustnicy działał na zasadzie termostatu.
witam twój problem moze tkwic w terostacie jezeli termostat puszcza obieg za wczesnie to parownik moze byc nie dogrzany i to moze byc przyczyna tak duzego spalania
Mogło być tak: źle założony termostat, uszkodzony (nowy), przegrzanie silnika bo się nie otwierał i padła uszczelka... A mechanik nie testował auta i nie sprawdził jak się zachowuje po wymianie termostatu? Dziwne zbiegi okoliczności. Bądź ostrożny... Powodzenia
U mnie wyłącza się takze na 5 biegu (skrzynia), a załącza jak tylko zacznie pracować wiatrak na drugim biegu (bieg wiatraka). Jezeli u Ciebie tak sie nie dzieje, musisz szukać po kolei: Czujnik temperatury chłodnicy, bezpieczniki, termostat na kolektorze dolotowym, sprężarka. Schemat manualnej klimatyzacji do modelu 1,9tdi - rocznik 1994 masz poniżej....
Witam mam następujący problem: Passat 1,9 D grzeje sie przy większej prędkości, tzn. powyżej 110 km/h temperatura gwałtownie wzrasta do 100 st. c. W aucie wymieniona była pompa wodna, termostat i czujnik temperatury, także wentylatory działają prawidłowo mimo to auto grzeje się. Może ktoś ma pomysły co to może być ?? Pozdrawiam
Chodzi o te na obudowie termostatu? Ale tam są dwa. Jest jeszcze jeden wkręcony w głowicę.
Witam!Silnik RP, po dłużeszej jeździe węże chłodnicy robią się twarde.Czy tak powinno byc?Temperatura w normie, wentylator się załącza,termostat sie otwiera.Nie zauważyłem żadnych bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym.Korek zbiorniczka był podmieniany i dalej to samo.Pozdrawiam!(Czy to aby nie uszczelka pod głowicą?)
przy termostacie jest kostka prostokontna ,zdejmij je i zobacz co się dzieje powinny świece grzać max czas ok 40sek śprawdż świece pojedyńczo czy są dobre
Czy jest normalne, ze podczas gdy silnik jest rozgrzany ilosc plynu w zbiorniku wyrownawczym podnosi się-ponad max, a gdy silnik jest zimny powraca do normy ? W zasadzie tak. Wewnątrz układu wytwarza sie ciśnienie, a temperatura rozszerza nieznacznie objętość płynu chłodzącego, co już zaobserwowałeś. Aha i jeszcze jedno, podczas rozgrzewania silnika...
Witam wszystkich ponownie:D.Zastosowałem się do porad p.Staszka i to moje spostrzeżenia:założyłem ręczną regulacje zamiast silniczka krokowego ,jeżdziłem naprawde ekonmicznie max100km/h obroty silnika do 3tyś ,a przy dystrybutorze 11l gazu na 100 .Jzada c cyklu mieszanymz przewagą trasy coś za dużo ????? w między czasie wymiłem termostat bo temperature...
Witam Już jest wszystko OK Wyjąłem termostat który był na wężu doprowadzającym płyn do nagrzewnicy i wstawiłem rurke, cienki węzyk od tego termostatu zatkałem,węże od nagrzewnicy od razu robią sie gorące, temperatura powietrza dmuchanego przez nagrzewnice wzrosła.Teraz już grzeje dobrze. Zmniejsze jeszcze średnice węży do podgrzewania gazu to jeszcze...
Witam -sprawdzałem kontrolką(podłączałem do grzejnego)i jak sie kontrolka w liczniku zapala to kontrolka też , i w tym problem że po prubie krecenia lub uruchomienia silnika to nastepne grzanie świec jest nie możliwe ,bo to tak wygląda jakby termostat lub coś podobnego sterowało grzaniem i odczytywało że jest ciepły silnik i nie ma potrzeby grzać świec...