poszukuje testeru paliwa lub urzadzenia podobnego do niego, chodzi mi o to zeby sprawdzic jakosc ropy, czy zawiera nafte albo jest miszana z ropa opalowa... gdzie go szukac? jak nazywa sie to urzadzenie?
Witam szanowne grono. :) Panowie i panie, mam problem . Citroen nie pali , ale od poczatku. Pacjent citroen c2 1.4 hdi 2004 r Samochód byl w ciągłym ruchu lecz w czasie urlopu siostra zostawiła go na 3 dni bez odpalania. Po tym czasie wsiadla i przkreciała kluczyk samochód krecil lecz nie odpala. Zapewnie na dniach trawi do mechanika lecz chcial bym...
Polskie nie znaczy wcale lepsze. Kiedyś kupiłem manometr polskiej firmy, której marki nie chcę podawać(Mar-Pol) bo chciałem być fajny i dać zarobić polskiemu przedsiębiorcy. Manometr który otrzymałem miał wskazówkę pod ogranicznikiem i nie mogłem przez to wykonać żadnych pomiarów. Przydałaby się jakakolwiek kontrola jakości, a nie tylko naklejka QC....
Witam. Mam problem z Xtrailem 2.2 dci yd22. Mianowicie po wymianie głowicy samochód przestał odpalać. Po podłączeniu tester Delphi nie ma żadnych błędów. Sterownik widzi obroty silnika z czujników podczas kręcenia rozrusznikiem. Z tego co zauważyłem z przewodu łączącego pompę CR z listwą nie wydobywa się paliwo pod ciśnieniem. Ledwo kapie. Odpinałem...
Wyskakuje błąd P00C600 za niskie ciśnienie. Stało się to po wymianie filtra paliwa. Nowy filtr zalany zamontowany i układ odpowietrzony testerem. Silnik zapalił i chwilę pochodzil i zgasł. Nie chcę ponownie odpalić. Pomocy co radzicie.
Czujnik wału może Dokładnie tak jak pisze andrzej20001. Obroty możesz podejrzeć na testerze. Wymieniaj tylko na oryginał, nawet używka będzie lepsza od nowego zamiennika.
A masz możliwość wysterowanie przekaźnika pompy z diagnoskopu? Nie mam takiej opcji w Launchu, którego dzisiaj używałem. W poniedziałek podłącze inny tester. Jak nie podmieniałeś to podmień przekaźnik, sprawdź czy na pewno jest prawidłowy Przekaźnik został profilaktycznie wymieniony. sprawdź przewód zasilania od sterownika Jest sprawny, do testów dodany...
Wykonaj diagnostykę używając interface Clip. Tak, albo innym NORMALNYM testerem. Wypadało by podać dane auta , co autor na to?
Witam jeżeli podstawa filtrów paliwowych jest podwójna czyli jest dwa filtry paliwowe to w moim przypadku za złe ciśnienie w układzie zasilania odpowiadały filtry nawet nowe musiały być firmy Knecht Eco pozatym złe zasilanie paliwem było widoczne w jezdzie i na desce rozdzielczej jako ostrzeżenie ze sterownika silnika podczas diagnostyki testerem uniwersalnym...
Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował on na rynku w 1997 roku i był przełomowy pod kątem możliwości...
Auto ma 50KW,czyli 68KM.W paliwie niestety są bardzo małe opiłki metalu.Pierwszy test przeprowadzony był małym testerem DOMINATOR OBD2, i jest tylko ten jeden błąd,który po wykasowaniu powraca.Auto dziś miało wizytę w serwisie autoryzowanym....wycena naprawy ok. 7 tys. zł...- do wymiany wtryskiwacze,pompa paliwa,filtr paliwa,i czujniki ciśnienia.Cena...
Witam. Mam forda transita z objawem nierównej pracy silnika na wolnych obrotach , sprawdziłem testerem parametry ciśnienia paliwa, gdy silnik chodzi nierówno, ciśnienie skacze ok 15 do 27 Mpa, nieraz zgaśnie, jak silnik pracuje równo ciśnienie wynosi ok 22-23 Mpa, pokazuje tez błąd P2265 czujnik wykrywania wody w paliwie, filtr paliwa był zmieniany....
Czym najlepiej ją podłączyć i zczytać błędy? Mam u siebie tester Delphi do ciężarówek. Myślisz ze cokolwiek pokaże, skoro silnik po wymianie gumek nawet się nie odezwał? Mogła ta mechaniczna pompka paliwa paść? Bo ona to chyba tylko paliwo podaje do listwy a ciśnienie robi pompowtrysk, jest tam gdzieś jakiś czujnik ciśnienia po drodze?
Witam Zacznę od tego ze po wymianie ostatnich wtrysków auto osłabło trzęsienie nie ustąpiło a mechanik rozkładał ręce jego tester nic złego Nie pokazywał wiec wizyta w Reno myślę, no i tam stwierdzili że za cenę Regeneracji pompy wsadzili by mi nową ( trudno) powiedzieli ze egr do wymiany i poduszka silnika ale o czujniku na listwie nie wspomnieli!...
Dla pewności, na Twoim miejscy zrobił bym test. Nie wiele to kosztuje, a daje w miarę pewne zorientowanie się w sytuacji gdzie włożyć ręce. Są różne objawy nieszczelności głowicy,( to znaczy uszczelki pod nią), ale test pozwoli wykluczyć taką ewentualność. Testerów jest bardzo dużo na rynku, ja tylko dałem Ci linka w celu rozeznania, ale możesz go kupić...
Po wymianie tego czujnika zauważyłem, że mniej mi pali :D ale niestety świece dalej są czarne :cry: zamierzam też wymienić czujnik temperatury cieczy i sprawdzić sondę lambda testerem.. wiecie co jeszcze może być nie tak :?:
Sprawdzałem to car scanerem apka na smartfon dlatego może to być fałszywy odczyt. Podłącz normalny tester.Albo weź miernik i sprawdź czy jest zasilanie na czujniku 5v i co jest po podłączeniu czujnika.
B0575=Przerwany obwód lub za wys. nap. czujnika poziomu paliwa C-016 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa Test Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: konfiguracja pojazdu Czy następująca informacja dotyczy tego pojazdu? Pojazd z REC (tylna centralka elektryczna) Tak: T002 Nie: T007 T002 Sprawdzanie: zwarcie sygnałowego obwodu prądowego •Zapłon...
i posłuchaj się MOMIK12 jest to bardzo możliwe kłania się komputer błędów-tester!/ale filtr też bym zmienił fabryka mówi o 20- 40,000. km/
Krater28 --> chyba mnie nie zrozumiałeś. Badanie napięcia akumulatora bez znacznego obciążenia jest bez sensu. A te urządzenia opisane wyżej tak działają. Po przekręceniu kluczyka w aucie pokazują napięcie na aku prawie nie obciążonym (oprucz światełka ładowania i smarowania - znikomy prąd). Taki wskaźnik pokaże napięcie w normie, ale nadal nie wiem,...
Przy takich objawach samo podłączenie do testera nie musi jednoznacznie powiedzieć, że to wtryski i ile z nich jest do wymiany. Powinno zrobić się próbę przelewową, która jednoznacznie powie, czy i które wtryskiwacze są do regeneracji. Jeżeli są tylko niektóre, to i tak często pozostałe zbliżają się wartościami do granicznego przelewania i warto zregenerować...
Witam wszystkich. Znalazłem na Allegro tester diagnostyczny U480 ODB2 .Czy może miał ktoś z Elektrodowiczów styczność z tym testerem? Chcialbym go nabyć docelowo do Seata Cordoby 2007, 1,4 TDI. Czy przy pomocy tego testera bedzie możiwe usunięcie niektórych kodów usterek, np. poduszki powietrznej, czujnika temperatury paliwa, ciśnienia paliwa itp. Do...
Błąd był DF053 2 def regulator open i jeszcze od swiecy żarowej. Gdyby nie zapisany błąd to po zachowaniu auta nie szukałbym przyczyny w układzie paliwowym ale nie mam innego punktu zaczepienia ( co prawda nie mam zbyt dużego doświadczenia w autach francuskich). Dzis przejechałem nim dosyć dynamicznie i ze zmiennym obciążeniem ok 20 km i usterka nie...
Witam, jak zrobić prosty tester do odczytania kodów błyskowych ze sterownika silnika?Jest to silnik z audi 80 b3 1.8 z roku 1990. Zamontowany jest układ paliwowy Mono-Monotronic.
Już od pewnego czasu użytkuję taki tester na układzie LM3914. Chciałbym podzielić się kilkoma uwagami : 1 Po rozgrzaniu silnika do ok 80°C np. przejechaniu krótkiego odcinka drogi wpinam się do przewodu sygnałowego sondy i obserwuję wskazania diod, jeśli sa wahania w zakresie 0.1 do 0.9V trzykrotne w ciągu ok 1 min. to cały układ elektroniczny silnika...
Mam do kolegów pytanie, w podglądzie parametrów widzę ilość dodatku do paliwa 108 - 110 g; czytane w parametrach silnika Delphi po uzupełnieniu płynu praktycznie na full w parametrach wartość się nie zmienia, byłem u kolegi który posiada tester do Peugeota i w parametrach wartość tą można zmienić na dowolną inną lecz moje pytanie - jaką wpisać poprawną,...
Kompletnie nie rozumiem po co komu wiedza o chwilowych stanach współczynnika nadmiaru powietrza? Wiedza ta jest przydatna przy wystąpienie jakiejś usterki w układzie ssącym lub paliwowym. Montowanie tego w kabinie i patrzenie w czasie jazdy raczej bez sensu. Dla mnie szkoda czasu na zrobienie takiego układziku skoro można to sprawdzić miernikiem. Plus...
najpierw podjedz do kogos od ogrzewan zeby podlaczyc pod tzw " czarna skrzynke" kasete lub z calym ogrzewaniem pod tester . Ogrzewanie moze byc zablokowane i wtedy napewno ruszy a przy okazji jest w stanie sprawdzic wyjscia i elektronike w srodku tym testerem . Pracuje na takich zabawkach tester pokazuje blad swiecy podpinam pod tester sama kasete i...
Witam - Najpierw trochę historii. Auto trafiło do mnie z niedziałajacym wskaźnikiem paliwa. Po zgłębieniu tematu okazało się że brakuje lewego czujnika w baku. Stosowny czujnik został zakupiony i zamontowany i teaz efekty: Od razu po załączeniu zapłonu wskaźnik robi prawie pełen obrótczyli trochę dalej niż wskazanie "cały bak" i tak zostaje, niezależnie...
Kolego podepnę się pod temat zrób sobie prosty tester do sprawdzania tych ogrzewań polega on na wypięciu kostek z skrzynki sterowniczej i podpięciu pod mały tester który możesz zrobić sam naciskasz przycisk uruchamia iskrę naciskasz drugi uruchamia paliwo i silnik wszystkie podzespoły można sprawdzić ja taki sobie w pracy zrobiłem i jeste zadowolony...
Witam Mam takie pytanie , jakie ciśnienie powinna zrobić sama pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku. Specyfikacja podaje Ciśnienie systemu 4.0 bar, Ciśnienie regulacji z podciśnieniem 3.5 bar. Czyli gdybym wpiął miernik ciśnienia paliwa po między pompę a listwę takie ciśnienia powinienem uzyskać. Przy zapalaniu ok 4.0 bar bo podciśnienie jeszcze nie...
Co to znaczy za wysokie ? Przecież podpinając tester wszystko jest jak na dłoni. Odczytaj z testera jaka jest różnica między zadanym a rzeczywistym ciśnieniem.
[url=]Link Witam. Chciałem zapytać czy opłaca się kupić powyższy tester diagnostyczny? Do auta każdej marki, bo jak za parę lat kupię inne auto to chcę ten tester wykorzystać na przyszłość. Co zdziałam tym testerem? Dzięki i pozdro.
Dzień dobry, mam problem z samochodem Mercedes Actros 1830, VIN: WDB96300410105733. Problem objawia się brakiem mocy w całkiem losowych sytuacjach, czasami towarzyszy temu komunikat awarii silnika pojawiający się na wyświetlaczu komputera. Nie zapala się przy tym kontrolka MIL. Podłączany był tester diagnostyczny TEXA. Treść aktywnego błędu brzmi: zbyt...
No widzisz. Tu jest tak że na zimnym silniku nie pali na jeden cylinder (6) . Pompa podaje bo podłączałem wtryska na zewnątrz do pompy ustawionego na 280bar i pompa ładnie podaje. Dopiero jak się zagrzeje lub na wyższych obrotach chodzi dobrze. To są takie moje domysły tylko bo borykam się z tym już 4 miesiące i nie mogę tego rozgryźć. Powietrze w powrocie...
Witam , czy jest sposób na zbadanie jakości paliwa ? jakiś tester lub inny sposób na zbadanie jakości wlanego do baku paliwa . często piszemy o niedomaganiach samochodów a może przydałby się jakiś wskaźnik/lampka która by zapalała się jeśli jakość paliwa by nie spełniała normy . a może jest coś takiego gotowego do zainstalowania ? z góry dzięki za każdy...
lambda z wyniku pomiaru - to współczynnik nadmiaru powietrza i za wiele nie ma związku z sondą lambda. Jakbyś odszukał te wyniki to parę rzeczy byś się dowiedział na temat spalania. Prawdopodobnie masz za dużą dawkę paliwa i stąd te zwiększone spalanie. Ale za sterowanie dawką odpowiada tyle czujników i elementów że z mało tu miejsca. Prawdopodobnie...
Witam. Kody można odczytać testerem, albo przez zmostkowanie w złączu diagnostycznym styków A i B i włączenie zapłonu. Lampka CHECK ENGINE zacznie mrugać.
A najlepiej sprawdzić auto testerem diagnostycznym, będzie wiadomo co i jak, może być zepsutego coś innego niż czujnik położenia wału (wymienisz i żadnej poprawy, a kaska w plecy). Jak jestes z wawy to odezwij sie na maila to cos wymyślimy
podlączałeś Auto do testera?? sprawdzałeś ciśnienie na pompie? może coś wyrzuci....
Weż to na krótko i jedż dalej.Jak wytłumaczyć kierowcy żeby sprawdził instalację ,zasilania,komputer no i tester w serwisie ewentualnie. Coraz więcej elektroniki to nie "Ursus".
Witam Model jak w tytule.Auto po przejechaniu 2-3 km ztrzymuje sie , po ok. 10 min. jedzie dalej i znowu staje. Powodem jest brak wtrysku paliwa. zamontowałem zegar cisnienia paliwa i tester diodowy na przednią szybe. w czasie jazdy autem cisnienie na zegarze jest prawidłowe i sygnał z wtrysku równiez jest prawidłowy. Gdy auto awaryjnie sie zatrzymuje...
Albo jakimś testerem po elementach wykonawczych przelecieć tam często licznik pada.
dawke paliwa mozesz podnies tylko testerem ale niebardzo rozumie poco przeciesz te pompy jak sa w pełni sprawne to bardzo ładnie pracuja a jezeli cos zaczyna sie z nia dziac to tylko naprawa
Witam Mam problem z pompą paliwa przy ogrzewaniu D1lC a mianowicie na pompę jest podawane stałe napięcie 24v na obydwa piny pompy. Ogrzewanie startuje ale po chwili gdy nie dostaje paliwa wyłącza się, gdy odłączyłem jeden kabel od pompy i podawałem za miast niego na jeden pin pompy impulsowo masę ogrzewanie chodziło normalnie aż do momentu gdy nie przerwałem....
tylko kasowanie testerem pomoże bo był błąd cisnienia paliwa
Uporales sie z ta sterka,jak tak to napisz co bylo bo mam u siebie tez takie objawy ale na testerze bledow zadnych nie znalazlem,chyba zostaje tylko uszk.mechaniczne pompy. Dodano po 30 Uporales sie z ta sterka,jak tak to napisz co bylo bo mam u siebie tez takie objawy ale na testerze bledow zadnych nie znalazlem,chyba zostaje tylko uszk.mechaniczne...
Proponuję diagnozę testerem i odczyt parametrów. A tak wogóle to myslę że coś jest z softem.
Człowieku, czy Ty nie masz co robić ? Postaw samochód do mechanika lub elektryka , odbierz naprawiony następnego dnia. A jak lubisz sobie coś pokombinować to wymyśl jakiś pożyteczy układ. Powiedzmy emulator maty, tester alternatora ford tdci.
Pomysł bardzo dobry dla klasycznych cewek samochodowych, których niestety coraz mniej się spotyka, Taki przyrząd nie daje jednoznacznej odpowiedzi czy cewka jest dobra w układach zespolonego zapłonu, gdzie defektowi ulega zaimplementowana w cewce elektronika. Takim układem jest na przykład Bosch Motronik ME 7.4.4. Wyprowadzenie cewki nr 3 w tym systemie...
Sugeruję najpierw odczytać błędy na testerze i odczyt z czujników przyczyn dużego spalania może być wiele m.in czujnik temperatury (na ciepło około 220-250ohm) rozrząd zapłon (na biegu jałowym 11-13) sąda ciśnien ie sprężania potencjometr przepustnicy itd Czy odczytywałeś już błędy i wartości ?
Proxia/Lexia lub inny tester, podłączyć i sczytać błędy.
Witam , jak w temacie problem pojawił się po wymianie filtra paliwa (oczywiście został zalany paliwem ) na listwie nie pojawia się ciśnienie . Od tego czasu nie ma znaku życia ,na testerze nic sensownego nie wyszło. Czy istnieje możliwość żeby przyczyną był czujnik na filtrze paliwa ,lub jakie czujniki odpowiadają za wytwarzanie ciśnienia na listwie...
Zobacz najpierw bezpieczniki może jak ci pękł waż to coś zalało i zrobiło zwarcie.Jaka astra g czy h .Zobacz na testerze czy widzisz obroty . jeszce o bezpiecznikach ale nie wiem gdie tego szukac wszystkie wiadomosci są ok ale jestem laik w tym wiec pomuzcie Dodano po 4 na testerze jest wszystko ok kontrolki gasną ale podczas krecenia kontrolka czek...
kolego mam jakies stare webasto dajesz napięcie na układ świaca grzeje wirnik kręci paliwo podaje i działa
tym napięciem jest sterowany zawór regulacji ciśnienia paliwa.. Zaślepianie egr w tdci też nie jest dobrym pomysłem... Spora szansa na zawieszone wtryski (jeśli delphi) odwróć je rozpylaczami do góry i zakręć rozrusznikiem pewnie połowa z nich nie będzie podawać paliwa... a tak na prawdę porządniejszy tester by się przydał...
Dzisiaj właśnie był u mnie człowiek z serwisu texa, magneti marelli bo posiadam jeszcze magnet zakupione na licencji texy i porównywał mi z tym ich nowym "cudem LOGIC-em". Jeżeli nie chcą ci tego sprzedać za 200zł to nie warto ponieważ: 1. Przy uszkodzonym czujniku temperatury paliwa( choć według tego serwisanta jak na zewnątrz jest 12stopni a jego...
Kurcze u mnie tez wskaznik paliwa lezy na rezerwie. Blad jest -Czujnik zapasu paliwa. potencjometr w baku dziala. Testerem tez sprawdze wskazowke, dziala. Co to jest?
Witam posiadam autko Vito 108 2.2 CDI 99r. autko na początku gasło mi w czasie jazdy i po odłączeniu klem akumulatora na jakiś czas odpalało znów. po tyg. autko odpalam i dojechałem z punktu A do B zgasiłem i już nie mogłem odpalić. po podłączeniu testera wyszło ze uszkodzony jest: czujnik temperatury płynu chłodzącego (odczytana wartość rzeczywista...
Sprawdź czy tester renault clip nie ma opcji zakodowania bez czujnika wody.
My też nie wiemy. Wpinałeś tester, błędy??
Witam Was, mam problem z lanosem 1.4 8v 2003r bez instalacji gazowej. opisze caly problem. po zatankowaniu na stacji silnik zaczal przerywac, nierowno chodzic , slabo sie zbieral. po sprawdzeniu okazalo sie ze nie pali na 4 cylindrze. sprawdzilem iskre byla slaba, wymienilem swiece i przewody WN i poprawy nie bylo , cisnienie pomierzylem na wszystkich...
1. Przegląd na stacji kontroli to sprawa właściciela pojazdu - kazał sobie zamontować więc należy przypuszczać, że i tam sobie poradzi. W chwili obecnej nie ma żadnych przepisów dla SKP, które określałyby jak takie instalacje kontrolować i jak ma diagnosta na stacji się do nich odnieść. 2. Firma montująca te zestawy homologacji na nie nie posiada i...
tzn. ja posiadam tester delphi ds150 i auto jest w trasie tak że nie mam jak zobaczyć i czy w ogóle mogę podejrzeć te parametry... a jak już będę mógł sprawdzić to gdzie tego szukać w wartościach rzeczywistych ? i jeśli ma 80 stopni to co to oznacza i w jakich warunkach ? a jeśli chodzi o korekcje dawek to są bardzo rozbieżne a wiem że nie powinno być...
Obrotomierz tam jest? Jak tak , to zobacz czy dźwiga się obrotek w czasie kręcenia rozrusznikiem? Może podpiął by to żelazo pod jakiś tester , co?
błedy bedą do momentu az nie wykasuje sie ich testerem , conajwyzej moze zgasnac sama kontrolka check engine , jezeli wszytsko jest sprawne bledy maja charakter wylacznie informacyjny dla diagnosty
ok mogły być regenerowane , ale jeśli w układzie paliwowym nadal są zanieczyszczenia to chwila i wtryskiwacze do wyjęcia bo stanie się to samo co z poprzednimi Cały układ był wyczyszczony, filtr paliwa wymieniony, a przynajmniej tak widnieje na fakturze. np jeśli chodzi o nierówną prace na wolnych obrotach i wyczuwalne to zdarzyło mi się , że dwumas...
Witam , mam problem , otóż na szybko potrzebuje podłączyć tester wszystkich CDP do bemki jak wyżej , ma 20 pinowe złącze pod maską , ja posiadam tylko 16 pinowe OBD , proszę o pomoc jak połączyć na krótko piny - chodzi o odczyt abs , silnika i immo . Po myciu umarła . paliwo do wtrysków dochodzi , podczas kręcenia zapala się abs i asr. Przedtem tego...
Kontrolka zapala się pod obciążeniem po 2 tyś obr Ciśnienie paliwa jakie wtedy jest?(odczyt z testera)
Wróżę z błędów ale to tylko wróżenie. Podstawową usterką jest przeładowujące turbo, to powoduje przejście silnika w tryb awaryjny i szarpnięcie. Tylko żeby to stwierdzić trzeba przejechać się z testerem na kolanach i zobaczyć czego wymaga sterownik silnika i jak to się ma do rzeczywistego ciśnienia doładowania. Tylko że tu trzeba umieć troszkę więcej...
Zacznij jeszcze raz od bezpiecznika i przekaźnika. Sprawdź omomierzem (najlepiej takim z dźwiękową sygnalizacją małych rezystancji) ciągłość obwodu od przekaźnika do pompki, sprawdź czy dochodzi do pompki masa. Sprawność przekaźnika można też sprawdzić wsadzając na podmianę inny. Kolejnym krokiem może być sprawdzenie czy przekaźnik jest wysterowany...
Witam, Opel Movano 3.0 CDTI 100kw, samochód nie zawsze odpala. Pompa paliwa wymieniana już 3 razy. Gdy nie chce odpalić, pompa w zbiorniku nie podaje paliwa. Po wyczyszczeniu wtyczek przy EDC pomogło na jakiś czas. Na sterowniku dość sporo wody oraz widać jej penetrację wewnątrz. Piny przy EDC były zielone. Ma ktoś schemat do tego silnika ? Masa błędów...
A co z rozrządem? tak z ciekawości... Problem występuje od jakichś 30 000 mil, rozrząd był wymieniany, ale nie pamiętam dokładnie ile mil temu, był wymieniany za nas razem z pompą wody. Masz na myśli, że mógł przeskoczyć o ząbek? Samochód pracuje idealnie jak już zapali no i przypominam, że jest to ściśle związane ze stanem paliwa w baku dlatego wykluczyłem...
Większość testerów diagnostycznych obsługujących mercedesa umożliwia przeprowadzenie adaptacji wskaźnika a przynajmniej jego przetestowanie. Wskazówka się tak zachowuje bo najprawdopodobniej w aktualnym położeniu opiera się już o zderzak krańcowy i sterownik uznaje to jako zacięcie i próbuje ponownie wysterować wskaźnik.
Jeśli chodzi o sondę to jest ta przed katalizatorem. A czy jest do wymiany, to trzeba zmierzyć. Czy reaguje przy gwałtownym wciśnięciu gazu, albo podaniu dodatkowej porcji paliwa. Termostat ma w środku grzałkę i to o jej obwód chodzi. Jeśli jest uszkodzona to trzeba całość wymienić.
Witam. Pacjent to Renault Laguna 1.8 16v z 2004. Auto pewnego dnia stanęło i juz nie zapaliło. Po naładowaniu akumulatora i założeniu paska osprzętu rozrusznik kręci, ale nie odpala. Diagnostyka nie wykazala żadnych błędów silnika, jedynie błąd skrzyni biegów: P0700 i P0600. Silnik czysty. Skrzynia automatyczna. Silnik podczas kręcenia ma według testera...
Mistrzowie, wszystko ładnie, wszystko pięknie, wszystko cacy tylko czemu jak maszyna chodzi to wtryskiwacze drą się jak dziwka gwałcona gdzieś na Marsie zaś po 10 sekundach pracy silnika szyby w warsztacie mam zakopcone i przy okazji muszę wietrzyć bo tak wali wachą; zaś wskazanie czujnika ciśnienia sprawdzane PPS mam wskazanie około 5 bar? Powiążecie...
Mam problem w RVI MIDLUM z 2001 roku, auto po ruszeniu i utrzymaniu go ok 2000 obrotów silnik wpada w duże wibracje, (nie równa praca silnika). Po podłączeniu pod tester pokazuje błąd 5301- Ciśnienie paliwa, obwód niskiego ciśnienia ( zbyt duże ciśnienie). Sterowanie pompą wysokiego ciśnienia na biegu jałowym pokazuje wartość 29-30 % czy nie jest to...
EOBD i system sterownika, w tym przypadku EDC 15C2 to sa dwie rózne zeczy. EOBD słuzy tylko do sprawdzenia czy silnik spełnia normy spalin. EDC nadzoruje prace całego silnik, w tym norme spalin oraz np klime, wentylatory chłodnicy itd. Wiec to EOBD w niektórych przypadkach moze nie w pełni odczytywac błedy. Najlepszy tester jest dedykowany do marki...
Zrób test przekaźnika testerem to go usłyszysz.
czy jakoś omomierzem oporność przewodu Można "prześwietlić" probówka 12V i akumulatorem (będąc pewnym, że jest odłączony z każdej strony) lub omomierzem/testerem ciągłości.
Błędy mogą być albo nie zależy też czym się czyta. Niektóre uniwersalne testery nie odczytują wszystkich błędów. Wskazana diagnoza PP2000. Sam osobiście nie wyciągam pompy zanim nie sprawdze oscyloskopem czy zawór jest wysterowany. Jak padnie ECU to też błędu może nie być . Można się za darmo narobić a wyjęcie pompy w 1,6 HDI trochę trwa ;)
Czytaj ze zrozumieniem, wszystko napisałem jasno i wyraźnie. Teraz trzeba odłożyć tester ubrudzić ręce i pomierzyć ciśnienia, ewentualnie odkręcić pokrywę zaworów i sprawdzić jakie masz wtryski.
Tak jak napisał kolega autoas, nie ma w tym samochodzie osobnego zestyku rezerwy więc jeśli licznik dostaje sygnał, że bak pełny to nie zaświeci też kontrolki. Warto zrobić test licznika z poziomu VCDS lub innego testera diagnostycznego czy wskazówka odpowiednio się wychyla oraz sprawdzić odczyt z czujnika poziomu paliwa.
Miałeś w ręce kiedyś jakiś profesjonalny tester diagnostyczny , sprawdzałeś parametry , czytałeś jakąś książkę o silnikach tego typu . Pojęcie stała dotyczy stałych parametrów w których dokonuje się pomiaru i kalibracji . Ja kolego diagnozuje i programuję takie układy na co dzień od 10 lat . To co piszesz to wiedza na poziomie gimnazjum lub ogólniaka...
Przyuczenie? A jak dokladnie mam tester autocom, moze jakas procedura tam jest
A ja od sprawdzenia obrotów na rozruchu i powiązania tego z narastaniem ciśnienia na rampie. to mogą sprawdzić sami. Potrzebny tylko dobry tester. Do tego hdi cdif 2 w zupełności wystarczy. Nie raz te motory nim ogarnialem. Tylko trzeba sobie zewnętrzne zasilanie zrobić bo na rozruchu rwie komunikację. Mam nadzieję że pomogłem :-))
Nie da się odczytać dawek na wtryski, tylko dawkę ogólną. W jakim celu ten odczyt? 2 lata temu kiedy podłączony został tester st-6000 dało się odczytać dawki paliwa na wtryskach, ale tylko na wolnych obrotach. Niestety powyżej 1000 obr wskazania na testerze po prostu znikały. Mnie chodzi o sprawdzenie w pełnym zakresie obrotów. W jakim celu pytasz...
(..)Natomiast cena kilkuset złotych może być nie do przyjęcia przez klienta. To mnie zawsze irytuje. Klient wydaje kilka, kilkadziesiąt czy nawet kilkaset tysięcy złotych na urządzenie, ale kilku stówek na jej zabezpieczeniu mu szkoda. Tak jakby było go stać na limuzynę, ale paliwo do niej już nie.
Nie wiem jak ty chcesz naprawić to jak nie masz zielonego pojęcia, podłączenie pod tester, zbadaj ciśnienia paliwa na listwie, wróżenie z fusów, szkoda czasu.
Cały czas brak kodów usterek, na gorącym silniku 3,3ms i śmierdzi paliwem z wydechu - dziwi mnie że sterownik nie zgłasza kodów błędów. Jak psiknę mu samostartem w dolot to sonda spada do 0V. Jest jeszcze taki parametr jak obciążenie silnika i w moim przypadku wynosi 718,3 1/min. Wg danych jest to dużo za dużo i może przez to sterownik podaje mu więcej...
A jak sprawdziłeś barak ciśnienia na listwie? Podłącz tester i sprawdź ciśnienie - podczas kręcenia rozrusznikiem powinno być 350 barów +/-50 barów. Jeżeli podana tolerancja jest przekroczona, PCM nie pozwoli na odpalenie silnika. Nawet mocno przelewające wtryskiwacze nie spowodują spadku ciśnienia poza tolerancję, natomiast uszkodzony zawór IMV na...
Jak kiedyś robiłem komputer spalania do skody Felicji :D to zanim doszedłem co i jak z pomiarem czasu (pokręcona sprawa, zmiana zboczy podczas trwania pomiaru) to żeby nie latać do auta, zrobiłem generator "jazdy". Czyli Atmega8 generująca poprzez PWM częstotliwość rzędu 15Hz i każdy impuls o czasie trwania 3.8ms (stąd właśnie PWM by sobie ustawić czas...
Podłącz tester zobacz wysuw listwy w pompie
Nawet jak będą miały mniej to nadal dużo więcej niż taka 9 V bateryjka. Kabel jest w cenie testera, a wlutowanie go to może 1/100 godziny razy te 20 zł/h to jakoś 20 groszy praca wychodzi. Poza tym 9 V bateryjkę musiałbym kupić (więcej czasu i pieniądze za paliwo), a 18650 i przetworniczki mam w domu. Ja na szybko dałem przetwornicę step up z MT3608,...
A może brak obrotów silnika ? tester pokazuje jakieś błędy ? COS OD SIEBIE.....!!!! Czego oczekujesz po tak mizernym opisie ? Brak reakcji podczas rozruchu ? , bo po włączeniu zapłonu nie będzie pracować... Zasilanie na pompę jest podczas rozruchu...mierzone na wtyczce do zbiornika.? Coś więcej ?? Sorry , ale na razie nic więcej nie jestem w stanie...
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Przede wszystkim zależy mi na funkcjonalności i możliwości rożnego oprogramowania tak jak pisałem, chodzi o diagnostykę poszczególnych komponentów auta, przepływomierza sond lambda, katalizatora , elementów silnika , ale żeby to było bardziej fachowe urządzenie niż pierdółka za 30 zł pokazująca spalanie paliwa i obrotomierze, może mieć wyświetlacz ,...
Miernik do badania ciśnienia...
Stary, nie cisnienie paliwa nie moze tak skakac, dopuszczalne wartosci odchylek to mniej wiecej +/- 10 %. Proponuje, zebys dokladnie sprawdził samo zasilanie samego czujnika cisnienie paliwa (tam masz 3 piny, sygnal w zakresie 0,5 - 4,5, zasilanie 5V i mase) ktory jest ktory to nie powiem Ci teraz. Elementy biorace udzial w regulacji cisnienia paliwa,...