tomtom wgrac

Znaleziono około 90 wyników dla: tomtom wgrac
Podstawowa forma zapytania: tomtom wgrać
  • Nokia X3. Czy mozna wgrac nawigacje TomTom?

    Witam! Mam pytanie czy jest mozliwe wgranie nawigacji TomTom na Nokie X3? myslalem o wgraniu i laczeniu sie potem przez bluetooth z modemem. Prosze o pomoc.

    GSM Początkujący jever 23   13 Cze 2010 22:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4944
  • RAC SATNAV200 GPS - Win Ce Core 5.0 zawieszony

    mam satnav200 mam pytanko jaki tomtom wgrac najlepiej, dajcie moze link czy cos maciek(at)dachymeteo.pl z gory dziekuje pozdrawiam trzeba mi cos na uk

    Nawigacje Software jever 23   03 Paź 2010 22:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 7813
  • TOMTOM ONE V2

    Witam, TT One odmowil posluszenstwa. mianowicie kiedy uruchamiam tomtom pojawia sie logo tomtom i dzwiek powitalny i dalek pojawia sie fotka nawigacji z napisem tomtom one i murga czerwona kropa z bialym krzyzykiem. podpinajac do kompa nie moge nic zrobic, programu wgrac nie moge bo dostepne jest 8...

    Urządzenia Mobilne Wyspiarz   07 Paź 2007 18:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1211
  • TomTom One 30 Series - Uszkodzony Bios

    Witam Jestem na kilku Forach internetowych poswieconych nawigacji TomTom. Coraz czesciej spotykam sie na Forum z problemem złego wgrania NC na One 30-Series. Jest pewien procent nawigacji w tym modelu który posiada NC 8.0 41 i Bootloader 1.0012 . Do tej nawigacji nie da sie wgrac innego NC, tylko...

    Nawigacje Hardware sebastian79r   15 Kwi 2014 20:04 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 702
  • Silverguide 4000 (MYGUIDE) i tomtom czy da rade wgrac??

    Witam, mam pytanie czy do tego urzadzenia da rade wgrac tomtoma?? Probowalem zastapic program MYGUIDE na TOMTOM i odpala sie, ale nie widzi zadnych map. Ma ktos jakis pomysl?? z gory dziekuje

    Inne Serwis remikin   18 Lut 2007 19:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 921
  • Nawigacja TOMTOM ONE - nie uruchamia się.

    Zainstaluj sobie program "Tomtom Home" do pobrania ze strony www.tomtom.com , następnie przy jego pomocy zainstalujesz system na karcie pamięci, nazywa sie to "TomTom application for ONE" czy jakos tak. Na koniec trzeba wgrac mapy takze tym programem (lub recznie jak kto lubi) i gotowe. Dodano po...

    Urządzenia Mobilne PScoobe   15 Sty 2008 17:46 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 40442
  • nawigacja TOMTOM GO 500 - jak wgrać Automapę

    otrzymałem TOMTOM-a GO500 z wgraną juz mapą. TomTOM pochdzi z wysp próbowałem wgrac autoMape 5.xxxx i bez powodzenia nie widzi mapy. Co moge zrobic ztym tematem Mapa jest Oryginalna ale nie pod TOMTOM-a . Jakie czynnosci muszę wykonac aby widziała ta nawigacja -AUTOMAPE . Jest to dla mnie przezent ale...

    Nawigacje Hardware jever 23   22 Gru 2009 15:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 7647
  • TomTom One XL 4S00.007 - zostaje na trybie diagnostycznym

    TomTom One XL 4S00.007, po wymianie układu 3455(uszkodzony przez wadliwy kabel zasilania w ciężarówce), po uruchomieniu uruchamia sie tylko ekran z trybem diagnostycznym. Nie jest rozpoznawany przez Windowsa, karta jest widoczna (w opcji: SD Card capacity). Przy uruchamianiu z włożoną karta i zainstalowanym...

    Nawigacje Hardware marek216   10 Maj 2010 19:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4497
  • Prośba przy wyborze GPS - Mio czy TomTom

    zalezy co chcesz z tym robic. TomTom jest super dla zawodowych TIR-owcow po 50-tce, ktorzy jezdza na pale po Europie z paletami np. blachy fallistej :) Jesli jednak jestes 30-latkiem z ambicjami i zacieciem do zwiedzania np. Bulgarii, Skandynawii, Grecji, Egiptu i Mexyku nawet, to sugeruje MIO....

    Mobilne Co kupić Pontikos   06 Paź 2011 02:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3235
  • tom tom 730 jak wgrac mapy

    Instalujesz na PC program TT-home sciagniety oficjalnie z tomtom.com Wyjmujesz karte, podlaczasz urzadzenie pod komputer. Odpali Ci sie program, rejestrujesz sie, a nastepnie klikasz "aktualizuj oprogramowanie" - Tomtom sam sciagnie wszystko co potrzebuje, a tym bardziej legalnie. Reszta, tak jak...

    Nawigacje Hardware mortalbird   09 Gru 2010 10:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 8828
  • tomtom one v1 - navcore 7.903 nie instaluje sie na karcie 4 gb

    Wgrac zbackupowane Navcore 7.903 - i liczyc sie z tym, ze moga nie dzialac najnowsze mapy.. Ale - jesli jest nowe navcore, jest dedykowane do TEGO MODELU i istnieje nowsza wersja, to MUSI sluchawki obslugiwac. Byc moze trzeba ja bedzie wgrac z gotowego CAB-a, lub backupu (co bedzie w pelni legalne),...

    Nawigacje Software robson73   18 Maj 2011 17:49 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4826
  • tomtom xxl - skąd pobrać pliki systemowe

    Niestety ten sam problem mi sie trafil - urzadzenie sciagnelo najnowszy Navcore i zwislo na ekranie startowym. U mnie pomoglo reczne wgranie nieco starszego Navcore - sprawdzaj pomiedzy wersjami 9465, 9510, 9430, 9061 - na tych mi XXL chodzil :) Czyli, wgrac najstarsze, zarchiwizowac, wgrac nowsze...

    Nawigacje Software Pontikos   18 Sie 2014 16:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2571
  • TomTom Go950 czy TomTom XXL Classic

    Panowie, rozwazam zakup nawigacji TT, z TT Start 25 zrezygnowalem, ze wzgledu na brak mozliwosci samodzielnego wgrywania map i wobec tego rozwazam zakup 2 modeli: TT Go 950 Traffic TT XXL Classic Trafic Ktora z tych dwoch polecicie ? Czesto jezdze po europie, czy funkcja TMC jeszcze dziala na...

    Mobilne Co kupić jamiro1   02 Sty 2017 12:47 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 702
  • NAVMAN F45 czy da sie wgrac muzyke? /mapy europy

    NAVMAN F45 czy da sie wgrac muzyke? /mapy europy Witam.Wlasnie odebralem mojego nowego f45.Czy moge wgrac do niego jakas muze i puszczac? Druga sprawa, czy mapy europy pasuja od wszystkich wersji NAVMANA? Jaka polecacie i czy mozna zmienic standartowa nawigacje na np TOMTOM? Navi ma fabryczna...

    Nawigacje Software gniewosz   22 Lut 2010 17:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3265
  • Tomtom na Nokię 6600. Którą wersję wybrać? Jak zainstalować?

    mam pytanie jakiego tomtom-a wgrac najlepiej na nkokie 6600 i jak go zainstalowac????? prosze pomozcie mi wazne jest to bardzo dla mnie

    GSM Serwis 218588   29 Maj 2007 20:13 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 7341
  • czy tomtom będzie działał na motoroli a925?

    pewnie ze mozna wgrac i dziala bez problemu, ale.... a925 wg mnie jest za wolny do tomtom-a. zreszta wrzuc mu 1gb.. zobaczysz sam

    GSM Serwis axel234   25 Lip 2007 15:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 807
  • TomTom ONE XL - przypadkowo skasowana mapa

    Panowie skasowalem przez pomylke mape z niego teraz jej nie moge wgrac spowrotem bo tomtom pisze ze malo miejsca co zrobic pomocy!!!

    Urządzenia Mobilne Freddy   20 Maj 2008 07:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3833
  • TOMTOM xl problem z mapami

    Witqam ! wiecie mam taki maly problem > Posiadam tomtom xl i nie wiem jak wgrac do niego mapy oczywiscie piraty :D Tak wiec wgrywalem mapy ale caly czas ten produkt tego nie widzi nie wiem co mam zrobic :) moze jest jakas mila osoba ktora mogala by mi pomoc z tym bo juz nie mam sily meczyc sie z ta nawigacja...

    Urządzenia Mobilne marek216   23 Gru 2008 08:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2527
  • tomtom mapa do mio p350 pomożecie

    Witam mam mio p350 i chćę wgrać tomtom western¢ral europe możecie mi podpowiedziec skąd to wziąć i jak wgrac,a może ktos ma na sprzedaż oprogramowanie pozdrawiam

    Urządzenia Mobilne zbyszeek10   16 Sty 2009 21:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1931
  • Tomtom 7. Mapy "estern europe". Nie odnajduje mapy

    mam jeszcze jedno pytanie darady na tomtom one xl wgrac windowc CE ?

    Urządzenia Mobilne Freddy   16 Lut 2009 09:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2550
  • Tomtom zalacza sie tylko X

    Witam, wczoraj kupilem nawigacje tomtom XL i jeszcze wczoraj dzialala normalnie. dzisiaj jak sciagnalem aktualizacje i jakies pliki zeby byl obraz nawigacji na kompie, i po odlaczeniu kabla i zalaczeniu nawigacji pojawil sie obraz nawigacji i migajacy X, co mam robic? prosze o pomoc, czy mam to sformatowac?...

    Urządzenia Mobilne marek216   07 Lip 2009 13:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 942
  • [TOMTOM] ONE CLASSIC AEE0.001.00 - problem z mapami

    Dzwonilem. Poinformowali mnie jak to zrobic. I ponoc mam juz najnowsza wersje mapy :/ tylko ze nie ma tam ani odcinka A4 z jedrzychowic do krzyzowej, ani nowej obwodnicy u mnie w miescie ani glownego ronda (obwodnica i rondo sa juz od ok 7 miesiecy :/ ) I tu mam nowe pytanie - czy da sie wgrac do TomTom'a...

    Nawigacje Software Freddy   09 Lis 2009 12:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 11163
  • Którą nawigację wybrać: Garmin, NavRoad, TomTom

    Narazie pierwsze testy i relacje nowych uzytkownikow TT 100x sa raczej letnie. SW jakby oficjalny a w fazie beta ;-) Wiekszosc ficzerow w PL nie jest dostepna. Jezdzilem troche na TT 720 w kraju i zagranica i moim zdaniem pod wzgledem wygody obslugi chyba nie ma nic lepszego. Przykladowo...

    Mobilne Co kupić kowalewski333   19 Cze 2013 13:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 38346
  • tomtom one - podmianka pamieci wewnetrznej??

    Witam. Mam niewielkie pytanie dotyczące podmiany pamieci w tomtom one classic tak jak kolega (Euno). Znacie kogoś kto by te pamieć wymienił na większą tzn przelutował. Mam identyczny model z małą kostką Samsunga blablabla. wiadomo przydała by sie wieksza pamiec tak aby można było wgrac więcej map i innchy...

    Nawigacje Hardware komaros22   16 Maj 2012 12:26 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 45198
  • tomtom xxl brak dzwieku powitalnego

    Witam wszystkich. Mam problem a nie bardzo sie orietuje w tym temacie , mianowicie , kupilam tomtom xxl AKTGW ASA4E , app 9.061.576030.2 OS 567329 , Boot 5.5279 wgralam kilka nowych glosow lektora i znikna dzwiek powitalny , czytalam ze trzeba wgrac navcore , ale nie wiem skad to sciagnac i co dalej...

    Nawigacje Software Pontikos   26 Lis 2011 12:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1423
  • tomtom start 20 EU mapy dla ciężarówek

    Witam, nie znalazlem nic na ten temat wiec zakladam nowy. Zamierzam kupic nawigacje tomtom start 20 EU. Poniewaz posiada on slota na karte sd moje pytanie,czy moge wgrac inne mapy i zaaplikowac za pomoca karty,np mapy tomtoma ale do aut ciezarowych. pozdrawiam Jednak źle szukałeś. NIE MOŻNA !!!...

    Nawigacje Software Freddy   01 Lut 2012 06:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 6509
  • Tomtom GO730 - Jaka mapa dla kierowcy tira?

    witam, dziś dostałem nawigację Tomtom Go730. Musze wgrac mape dla kierowcy tira, chodzi tu o ograniczenia dla tirów , wiadukty. Jaka mapa byłaby najlepsza?

    Nawigacje Software hgjlbdiil   18 Lis 2016 09:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1899
  • instalacja/aktualizacja mapy tomtom via

    Witam Jak wgrac mape do tomtom via 125( posiada slot sd)

    Nawigacje Software jajacekpl   10 Sie 2016 07:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1287
  • TOMTOM Go 6000 opcje na ciezarowki

    Witam kupilem navigacje TOMTOM go 6000 ale jest bez mozliwosci zmiany pojazdu z samochodu osobowego na Ciężarowe nie rozumie dlaczego czy mozecie mi powiedziec jak mozna wgrac ewentualnie taka opcje ??

    Nawigacje Software japycz321   06 Maj 2017 13:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1257
  • Navigacja Navman, czy mozna wgrac mapy TOMTOM?

    Witam, mam takie pytanie, posiadam navigator GPS Navman F20, ogólnie porażka, często kieruje mnie na drogi rowerowe, pod prąd, w nie istniejeące ulice itd... Mam pytanie, czy jest możliwość wgrania oprogramowania i map z TOM TOM-a ? Dzieki

    Samochody Elektryka i elektronika Radeon 24   13 Sty 2007 22:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2430
  • Nawigacja Tomtom, jak wgrać navcore?

    Najnowszy Navcore na dany model (a nawet egzemplarz!) urzadzenia to ten, ktory sie wgral ostatni. Mozesz kombinowac z nowszymi, ale beda chodzily niestabilnie (zwisy) lub wcale. Tak samo TomTom HOME sam dobrzerze Tobie mape odpowiednia na Navcore (oczywiscie mozesz zrobic to recznie wg. tabeli kompatybilnosci...

    Nawigacje Software Pawel1924   29 Mar 2012 15:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 40139
  • Medion GoPal.Czy mozna wgrac innysystm,np.TomTom?

    Witam.Mam nawigacje Medion GoPal.Czy można wgrać innysystm,np.TomTom?

    Nawigacje Software daro131313   18 Mar 2012 11:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1742
  • TomTom start 60 - jak wgrac uaktualnic na nowe mapy?

    Witam. posiadam ww sprzet i bym chcial ja zaaktualizowac. prosilbym o pomoc w tej operacji co i jak od czego zaczac . sprzet nowy zakupiony w sklepie byl nic nie bylo w nim grzebane

    Nawigacje Software Freddy   14 Maj 2014 05:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3285
  • ipaq h4150 problem z TomTom

    to forum to www.pdaclub.pl a moze spróbujesz wgrac destinatora pn dziala bez problemów nawet gdy masz automape xl pozdrawiam

    Urządzenia Mobilne eseli   06 Mar 2006 20:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2264
  • SPV C500 + tomtom lub Automapa

    cze, do spv najlepiej wgrac automape-ma najlepsze pokrycie-tu masz link do map: potrzebujesz jeszcze odbiornika gps-bez tego nie bedzie ci działało. pozdrawiam

    GSM Serwis QguAr   25 Sty 2007 20:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1689
  • problem z mapa TOMTOM przy instalacji na P350

    witam mam od kolegi mape TOMTOMA i przy instalacji wywala mi jakiś błąd a chcę go wgrac na Mio P350 niewiem czym to jest spowodowane moze ktos pomoże

    Urządzenia Mobilne BATT   22 Kwi 2007 07:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3047
  • tomtom 5 n70 mapa v675

    kto mi npisze jak to wgrac na n70 te mapy v675 i niechce zadnych odpowiedzi zenieda sie wgrac od ludzi niedoswiadczonych

    GSM Serwis mmaryan   23 Lip 2007 11:48 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6946
  • tomtom nokia e65 problem

    tak próbowałem nie raz i za każdym razem kreci sie globus... faktycznie w telefonie sa inne aplikacje spróbuje wgrać nowy soft zobaczymy Dodano po 1 wydaje mi sie ze problem tkwi w instalce próbowałem wgrać tego samego TOMTOMA na nokie n73 i dzieje sie tak samo cały czas kreci sie globus czy...

    Urządzenia Mobilne link2jack   23 Lut 2008 18:32 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5334
  • szukam rozpiski pinow w tomtom 910

    chcialem sobie wgrac nowszy navcore, niestety bez stacji dokujacej nie da rady (910 nie ma slotu na karte), czy ma ktos rozpiske pinout zebym wiedzial jak podlaczyc kabel usb? dzieki

    Urządzenia Mobilne Freddy   29 Maj 2008 07:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2320
  • Mapa Europy do Navigo - czy podejdzie z TomTom-a?

    mam nawigacje navigo ale tylko z mapa PL. Za miesiac jade do Anglii i chce wgrac mape europy. Z tego co widze to mapa europy kosztuje 230zl:/ nie mozna tego oprogramnowania z nena sciagnac bo wiem ze mapy do tom toma bez problemu

    Urządzenia Mobilne xxxpiniuxxx   08 Sie 2008 22:14 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6539
  • Tomtom one v3 problem z mapami

    mozesz sobie wgrac głowne drogi europy, nie koniecznie poszczegolne kraje. V3 ma w srodku piny do przylutowania zewnetrznego czytnika. wiec jak masz pojecie o lutowaniu to sam sobie dorobisz to i bedzie tak jak v2 na karte pamieci, a wtedy cała europe zaladujesz ktora ma ok 2GB

    Urządzenia Mobilne romoo   16 Sty 2009 23:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2374
  • TomTom ONE XL Classic wgranie dodatkowej mapy.

    Witam. Chcialbym kupic taka nawigacje GPS : TomTom ONE XL Classic UK and Republic of Ireland ale ta nawigacja nie ma Europy. I moje pytanie brzmi: Czy po zakupie tego modelu bede mogl wgrac dodatkowa mape - Europy czy tylko bede mogl zrobic aktualizacje istniejacych? Dziekuje za odpwoiedzi...

    Urządzenia Mobilne koala106   17 Kwi 2009 16:31 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 37769
  • TomTom ONE XL - nie moze znalezc map

    Witam, wystapil pewnien problem, ktory musze w jakis sposob rozwiazac, niestety w nawigacjach nigdy nie siedzialem i nie wiem jak to "ugryzc". Mianowicie chodzi o nawigacje TT ONE XL, pewnego dnia zostala ona podlaczona do PCta, po czym po odlaczeniu i probie wlaczenia TomToma, wyskakuje logo powitalne,...

    Urządzenia Mobilne Freddy   07 Maj 2009 13:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 10471
  • tomtom one xl problem z głosem

    Jak wgrac od nowa tego samego navcora?

    Urządzenia Mobilne koala106   06 Mar 2011 17:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4819
  • tomtom go910 problem z głośnikiem zew

    sprawdzałem próbowałem wgrac oryginalny . ale to sie stało po któryms z fleszowań , a to chodziło na systemie 8 , ale kombinowałem i nagle przestało , dlatego pytanie czy moze gdzies on trzyma jeszcze jakies ustawienia , i trzeba go jakos resetnąć

    Urządzenia Mobilne sys-kom   18 Wrz 2009 20:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1143
  • TomTom One 3rd Edition(1GB) - wgranie oprogramowania

    Witajcie. Posiadam ową nawigacje lecz potrzebuje do niej wgrać na nowo całego softa ponieważ cała nawigacja została sformatowana, nie pytajcie mnie jak to się stało, bo sam nie wiem. Chcialbym wgrac najnowsze mapy polski. Z góry dzieki za odpowiedzi :) Tak ona wygląda:

    Nawigacje Software jacekko63   18 Kwi 2010 05:21 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 9434
  • Go 730 Tomtom jak zmienic jezyk na polski

    Mapa jest na nim oryginalna Western_and_Central_Europe... Dodano po 1 Chciałem wgrac cos innego bo myslałem ze chociaz mapa bedzie po polsku ale jakos mi to nie wyhcodzi To ciekawa, że pokazuje błąd innej mapy central europe -297. Język jest niezależny od mapy, tylko od oprogramowania....

    Nawigacje Hardware koala106   12 Cze 2014 17:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6920
  • TomTom GO715 aktualizacja navcore

    proponuje taki algorytm: 1. na urzadzeniu z zainstalowanym navcore 6.xx usunac plik ttgo.bif 2. odlaczyc kable, wcisnac reset (dziurka) - uruchomic do komunikatu "nie znaleziono map" 3. ponownie podlaczyc do TT-home i uzyc aktualizacji.. Mozesz tez sprobowac wgrac Navcore recznie, z CAB-a lub...

    Nawigacje Software Pontikos   14 Wrz 2011 10:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2099
  • Lark 70.0, Becker Z217, TomTom XXL - co wybrać?

    Wiesz, wszystkie samochody jezdza 80-tka ;) Tak jak wiekszosc urzadzen ma 64 MB RAM. Co te samochody moga ponadto, to Twoje - to samo dotyczy ilosci RAM. Jesli producent Automapy za rok ustawi minimum 128 MB, "Larkowcy" beda ugotowani ; / Dla kierowcy nie dajacego sie zlapac na zbedne literki "HD",...

    Mobilne Co kupić Pontikos   04 Lis 2011 18:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4444
  • Nawigacja TomTom ONE 3 edition nie reaguje na dotyk

    Po podlaczeniu pod komputer, mogl ktos wgrac tez zbyt nowe, lub zle patchowane Navcore :) Efekt czasem bywa podobny, ale skoro zimna dziala poprawnie, a rozgrzana zle, to raczej bedzie problem sprzetowy - skoro objawy wskazuja na dotyk, warto sprawdzic z takm na pewn sprawnym "przodem" innego egzemplaza.

    Nawigacje Hardware maczi324   31 Lip 2012 16:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2487
  • Carminat TomTom navcore ver.8. -

    Witam Wszystkich :D Moja nav jak wyzej mapa ver.860.3123 Renault Grand Scenic 2010.Przeczytalem gdzies,ze mozna wgrac na karte nav. program do ogladania filmow nazywa sie Tom Player,poczytalem dalej co i jak.Zainstalowalem-wgralem filmik, troche muzyki i jest OK tylko problem polega na tym ze nie moge...

    Nawigacje Software marek216   13 Kwi 2014 00:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1677
  • TOMTOM Canada 310 - Nawigacja nie uruchamia sie , miga czerwony krzyżyk

    własnie nie chce kupowac, jak ma wgrac za darmo ? Uruchom Tomtom Home, powinien wgrać Ci najnowszą dostępną i legalna dla Ciebie mapę.

    Nawigacje Software kamil1916   09 Mar 2015 20:33 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1305
  • TomTom Go1005 nie mozna kupic mapy

    Mam tom tom go 1005 z zainstalowana mapa wersja v8.85 Nie zrobiłem aktualizacji mapy po pierwszym włączeniu i przepadło. Jezdze na tej wersji ale jest ju słaba.Chciałem kupic nową mape przez promocje wysłane przez Tom Tom na moją skrzynkę.Przez My Drive Connect złozyłem zamówienie na mape zapłaciłem...

    Nawigacje Software japycz321   11 Cze 2016 12:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 462
  • nawigacja medion blue media potrzebna mapa jak wgrac?

    ROM, RAM, procesor, matryca, nie chodzi mi o to. ilość ramu. poprostu nie wiem czy wystarczy dla np najpopularniejszej automapy3.xx lub 4 czy TT. Koniec kłótni. jeżeli będe w stanie to będe pomagał Skoro nie wiesz to po co zabierasz głos w dyskusji :?: Na WinCE 4.2 ruszy: automapa 3.9.x.x...

    Urządzenia Mobilne pgoral   17 Maj 2008 21:50 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 19337
  • jak wgrac nawigacje do d900i ?? skąd ją ściągnąc??

    Ale w tym telefonie nie ma odbiornika gps. Nie można po prostu wgrać nawigacji do telefonu, nie istnieje takie coś. Można wgrać mapy (np. tomtom robi na kom.), ale nie do wszystkich telefonów. Telefon musi mieć odbiornik gps, lub należy taki moduł dokupić do telefonu (kosz ok. 150-300zł). Ale też nie...

    Urządzenia Mobilne peter507   03 Sty 2008 19:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2107
  • posiadam acer n35 jak wgrac nową mapę i gdzie szukać WM2003

    Zrob Hard reset i system będzie jak z pudełka - nie wiem po co ci WM2003. Mapy się kupuje. Na tym działa AutoMapa, igo, mio, tomtom i kilka innych

    Urządzenia Mobilne kitor   19 Cze 2008 09:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3998
  • Medion MD95471 jaka mape z Polska wgrac?

    To jest medion md pna 300 % zadziała ale może się dusić. Działa igo oraz tomtom i destinator. Nadal nie pojmuję sensu polecania nawigacji na Polskę z roczną mapą. To nie jest system operacyjny tylko narzędzie do kierowania -zmieniają sie drogi zmienia się soft.

    Urządzenia Mobilne marek216   11 Paź 2008 11:46 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2374
  • tom tom xl czy mozna wgrac mape na truck

    Aby zadziałała mapa Truck musi być navcore z obsługą map Truck. Poza tym jak się wpisze w znaną wszystkim wyszukiwarkę np. "tomtom truck 8.40" to masa info na ten temat.

    Nawigacje Software marek216   23 Kwi 2010 06:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 14008
  • Jak wgrac AutoMapa do Mio Moov 500?

    Ale tak jak pisałem już wcześniej próbowałem przez czytnik. Z tego co wyczytałem odblokowywana jest chyba za pomocą panelu gdyż na ekraniku mam 4 ikony MioMap TomTom AutoMapa iGo 8

    Nawigacje Software koliuk   17 Sie 2010 13:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 12438
  • lista nawigacji do ktorych mozna wgrac automape

    Witam, wiecie moze do jakich modeli z nawigacji firm: mio, lark i tomtom mozna wgrac automape?? niebawem wyjezdzam do chorwacji i bez nawigacji boje sie, ze moge sie pogubic:/ a do wyjazdu zosaly 3 dni... Prosze o pomoc Z gory dzieki, pozdrawiam.

    Nawigacje Hardware marek216   10 Wrz 2010 15:27 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 11630
  • Nokia N70 Problem z instalacją programów

    Ostatnio a dokładnie 4dni temu nabyłem tel. Nokia N70. Wcześniej dużo czytałem na temat nawigacji w tym telefonie i przejrzałem chyba już każde forum gdyż nie chce pisac bez sensu i to samo w koło. Więc do rzeczy Mam tel. Nokia N70, odbiornik zewnętrzny gps, program do nawigacji TomTom mobile 5.202 wraz...

    GSM Użytkowy fredek6565   23 Lut 2008 13:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1800
  • Blue Media 6300

    Witam. Mam pewien problem. dostałem dwa dni temu Blue Media 6300, była całkowicie zablokowana, tak więc odblokowałem WIN CE i mam problemy z wgraniem jakiejkolwiek Navki. Jedyne co udało mi sie odpalic to AutoMape 3 i działą bez problemu, ale sciagałem TomTom.Navigator.6.201 Tomtom 6.030 i wciskając...

    Urządzenia Mobilne ImixVega   08 Mar 2008 13:30 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1768
  • Medion GoPal2.2 uplade wersja

    Czesc marek216, ja posiadam MD95750 PNA220T z softem Navigator5.1 ,ktory ma beznadziejne mapy Polski.Wyczytalem na niemieckim forum ze na mojego Medionka mozna wgrac sofcik MedionGoPal2.2 uplade version,ktora jest kontaktybilna z moim urzadzeniem.JA probowalem wgrac rozne instalki od TT6 nawet takie...

    Urządzenia Mobilne cipong60   19 Sty 2008 12:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1052
  • zakup nawigacji....

    Bardzo prosze o pomoc w wyborze nawigacji samochodowej zalezy mi na dobrym pokryciu europy zachodniej, południowej skandynawi oraz Polski. Czy kupno nawigacji Tomtom Go 910 lub ktoregos Garmina np nuvi 350 w podobnej kwocie ma sens czy lepiej kupic palmtopa. Jestem calkowicie zielony w temacie przeszukalem...

    Co kupić Archiwum sop   05 Gru 2006 17:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 681
  • Co sądzicie o mio spirit 670

    Do urzadzenia TomTom mozesz wgrac WYLACZNIE mapy firmy Tomtom.

    Mobilne Co kupić hobbyelektronik   17 Lip 2012 20:18 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 13306
  • GOCLEVER TAB M723G albo cos innego 7"

    Witam!!! Mam taka troche nietypowa sprawe a mianowcie mam tomtom go 920 z wgrana mapa truck, wszystko jest ok. Czy na urzadzenia typu lark gocleawer da sie zainstalowac Aplikacja Nawigacyjna dla Android i wgrac mape truck??? Chcialbym mianowcie uzywac takiej konfigutacji tylko i wylacznie do przegladania...

    Nawigacje Hardware Freddy   06 Maj 2013 17:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1416
  • Jaki GPS do auta kupić? Dobry na PL i Europę?

    Oki. dziékujé za pomoc... a pytanko, jezeli kupié tomtoma ONE.... czy da sie do niego wgrac mape z tomtoma one europe? Jak to jest? jak pliki z karty? kasuje sie i wgrywa cos innego? Zastanawiam sie miedzy tomtom a garmin, nie wiem ktorego jeszcze wybiore..musze poczytac, ogolnie chodzi mi o mapy, czy...

    Co kupić Archiwum aura1   30 Sie 2008 22:15 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 87752
  • Nawigacja Medion MDPNA 500T mapy polski

    Witam wszystkich mam pytanie jaki program do tego sprzetu do nawigacji jest najlepszy no bo w nim jest system win CE 4.2 i program Medion GoPal navigator ale po niemiecku i na dodatek bez mapy polski, probowalem wgrac tomtom ale nie dziala, czy mogl by mi ktos napisac gdzie moze mapy do tego programu...

    Nawigacje Software Pontikos   12 Maj 2010 09:59 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 22850
  • Jak włączyć GPS-a w Binatone Carrera x350

    Proponuje uzyc atlasmgr i wgrac rom od b350(mod). Mozna w ten sposob ozywic nawet calkiem martwa nawigacje. Obsluguje wowczas karty sdhc powyzej 2gb(test do 8gb sdhc bo nie mialem wiekszej). Ja mam tak zrobione na karcie 4gb..garmin, tomtom, sygic z asystentem pasa ruchu, navigon z apr, gry + programy....

    Nawigacje Software robbson   30 Gru 2010 14:55 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5776
  • Navigon 7100 - oryginalny soft

    Ten model nie jest juz supportowany, jesli chodzi o mapy.. Najsensowniej urzadzenie odblokowac I wgrac aktualne mapy innej firmy, np. Automape EU! Aby dzialalo wszystko po staremu, musisz wgrac DOKLADNIE TE SAME PLIKI (licencja!) Ktore byly na urzdzeniu. Licencja tak jak np. W Tomtom, jest powiazana...

    Nawigacje Software Pontikos   09 Lis 2012 13:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1569
  • jaki kupić system nawigacji ???

    mam zamiar kupią niedługo system nawigacji, lecz nie mam zielonego pojęcia na co zwrócić uwagę, co powinno być w zestawie aby sprzęt chodził i sprawował sie "idealnie" ??? czy kupić jakiegos palmtopa i wgrac oprogramowanie itd. ??? myslałem nad tym sprzętem "TomTom One Regional" kosztuje 1399 zł dziękuje...

    Urządzenia Mobilne prez8s   17 Cze 2007 10:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1393
  • jaki telefon komórkowy kupic?

    JEszcze jedno pytanko. Czy mozna na niego wgrac automape? TomTom można z automapą nie wiem jak jest.Wejdź na pdaclub.pl i tam zapytaj.

    Co kupić Archiwum happysad1000   19 Lut 2007 18:55 Odpowiedzi: 239    Wyświetleń: 92560
  • E650, jaki tomtom ?

    Ok, a co z tomtomem. Mam Tomtom Navigator 6 na smartphona i tez nie potrafie tego wgrac.

    Urządzenia Mobilne marek216   29 Wrz 2007 14:38 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5325
  • Blaupunkt Lucca 3.3 i mapy Polski..

    Witam, Mam takie pytania: Czy ktoś się spotkał i może wie, czy da rade wgrac do niego język polski? (navi jest z niemiec) Czy pojdzie na nim tomtom? Z tego co wiem to np iGO itd powinny wystartowac po wgraniu na sd? (przez eksplorator). Z gory dzieki! pozdr

    Urządzenia Mobilne marek216   13 Lip 2008 11:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5798
  • Odbiornik GPS problem z polaczeniem

    Kupilem w anglii Telefon SDA II + nawigacje CoPilot chialbym wgrac TomTom-a przy probie polaczenia telefon z zewnetrznym urzadeniem GPS trzeba podac kod ktorego ja nie znam czy jest jakis sposob aby polaczyc ten odbiornik z telefonem ??dodam ze standartowe kody bie dzialaja (1234 ,1111 ) ma calo instrukcje...

    Urządzenia Mobilne onrad18   19 Gru 2007 17:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1019
  • Cassiopeia E125 - zadzaiałą jako GPS ?

    Czy daloby sie z tego staruszka czyli Cassiopeia E125 zrobic GPS?? Znajomy ma do sprzedania wraz z antena gps do niego. Tylko czy da sie do niego wgrac jakies nowe mapy TomTOm albo Navigator czy cos w tym stylu. System jego to Microsoft Windows CE 3.0 PocketPC edition Temat poprawiłem.

    Urządzenia Mobilne grubass   09 Lut 2008 12:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 683
  • Dobra Tania Nawigacja

    Za taką cenę kup sobie osobny moduł GPS do swojej komórki (jeżeli jest ona na symbianie lub windows mobile). Oprócz tego można za taką cenę sprowadzić GPS z USA (gdzie zazwyczaj elektronika jest tańsza). W internecie spotkałem TomTom ONE 3rd V3 za 599zł. Ale są też tańsze. poszukaj na google.pl lub...

    Urządzenia Mobilne aura1   28 Kwi 2008 19:46 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 16037
  • Jak odblokować Navia Nv47

    Wrzuciłem Ayre na kartę sd, włożyłem do navia odpaliłem i działa, ale jak teraz wgrac mapy, jak klikam na automapę, garmina czy tomtom to wyskakuje błąd: "cannot fin "AutoMapa EU" (or one of its components).Make sure the patch and file name are correct and that all the required libraries are available) jak...

    Urządzenia Mobilne doctor82   02 Lip 2009 16:14 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 35347
  • jak zciągnąć simlock z nokii N95 8GB

    wgrałem polaka i chciałbym takze sciagnac simlocka,poniewaz telefon jest na prezent,dzieki za info. I przy okazji ale nie niezbedne jak wgrac tomtom do tej nokii?

    GSM Początkujący siudziu   23 Lip 2009 11:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4477
  • Palm Tungsten T3+Gps odbiornik zew+ jaka mapa??

    hej jaka mape byscie polecili do uzadzenia Palm Tungsten T3 z systemem Palm Os5 i odbiornika zewetrznego gps??? mam juz od jakiegos czasu T3 i teraz dokupilem (do noki E51) odbiornik Gps i pomyslalem ze mozna odbiornik Gps z T3 polaczyc ale jaka mape wgrac zeby byla kompatybilna i miala uaktualnienia...

    Nawigacje Software marek216   18 Paź 2009 16:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2189
  • Odblokowanie Garmin Nuvi 660fm!

    Rozszerze tu wypowiedz Marka216 dla mniej obeznanych z tematem - Automapa napisana jest dla systemow operacyjnych z rodziny Windows (CE, Mobile, 2003, PC) i WYLACZNIE na takich urzadzeniach bedzie pracowala. Natomiast na urzadzeniach takich jak np. Garmin, TomTom, Navman F20, Nokia - NIEMA Windows...

    Nawigacje Software Pontikos   18 Gru 2009 21:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10776
  • Lark43.1 ustawienie odbiornika GPS pod Navigion7

    a ja mam pytanie odnosnie map tomtom bo chcialbym wgrac do mojego larka 43.1 ( jakąś najnowszą i zajmująca mało miejsca) bo mam karte pamięci 512. korzystam teraz z automapa 5.5.2 i mnie czesto w pole wyprowadza .

    Nawigacje Software hezibo   23 Sty 2010 14:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1377
  • Nokia 6700 - software inne oprogramowanie niż nokia maps

    Witam. Mam pytanie. Czy można do telefonu typu Nokia 6700 classic wgrac inne oprogramowanie niż Nokia Maps? Automapa, czy tomtom itp. ? Próbuję znajleźć aktualne położenie poprzez Nokia Maps jednak bardzo rzadko to się udaje. Nie wiem czym to jest spowodowane. Czy jeśli użyłbym innego softu...

    Nawigacje Software jever 23   27 Lip 2010 18:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 9551
  • Jaka nawigacje wybrac? Mio czy Garmin

    TomTom i Garmin to urzadzenia "zamkniete". Nie wgrasz NIC INNEGO niz mapy danej firmy - jesli Tobie nie zapasuje, bedziesz zmuszony sprzedawac urzadzenie, nie tylko zmienic oprogramowanie. W Garminie dane o radarach sa platne, jesli dobrze pamietam, natomiast w Automapie kt. mozna wgrac na MIO, sa...

    Mobilne Co kupić eryk_pit   23 Gru 2010 21:36 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 12737
  • Nawigacja samochodowa do 300zł

    Windows CE 6.0 nie dyskwalifikuje dzialania Automapy XL - ona daje rade bez problemu. problemem jest np. prawidlowe odtwarzanie multimediow na tym systemie ;/ Kolejnym problemem jest to ,ze na urzadzeniach z procesorem ponizej 800 MHz i rozdzielczoscia HD wszystko sie bedzie mulilo ;/ testowalem...

    Mobilne Co kupić 24adrian24   12 Kwi 2011 10:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 7242
  • Jaką zakupić nawigację- do 400 zł??

    a zeby bylo jeszcze ciekawiej, w miejscowosci pod Lodzia, zwanej "Chechlo II' w Automapie sa cztery ulice, a w MioMap klikanascie :D proponuje tez zerknac na Clariona 780 lub Beckera serii Z- maja bardzo dobre mapy iGO - Europy - mozna je aktualizowac dokupujac REGIONALNIE, (taniej) a nie cala Europe...

    Mobilne Co kupić Pontikos   10 Kwi 2011 01:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6616
  • Bezfirmowa nawigacja GPS Navigator EL-...Problem z mapami

    Kolego mickpr - Windows Ce na tych urzadzeniach dziala ZAWSZE :) Jest platforma uruchomieniowa dla aplikacji - tu -nakladki graficznej. Wiec pisz: do stanu odblokowanego urzadzenia, i wylaczonej nakladki (najbardziej elegancko, to ten efekt uzyskac skryptem MortScripta, z karty SD - nie traci sie gwarancji!)....

    Nawigacje Software MiSiEk6996   02 Sty 2012 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2546
  • e51 nokia wgrywanie nowego softa...

    witam. mam nokie e 51 i maly problem swieci sie ciagle dioda ta z przodu u gory. czytalem na forum ze to moze byc wina softa a juz dawnej chcialem wgrac nowego... mam takie pytanko czy jak wgram nowego softa to czy wszystko mi sie usunie? np gry gramin tomtom filmy zdjecia... a i jeszcze jedno... jakiego...

    GSM Początkujący internick   04 Kwi 2012 14:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2077
  • Nawigacja co kupić tom tom lub iPad

    Jesli powazie myslisz o ciezarowce (a nie o prowadzeniu Zuka), to raczej tylko TomTom TRUCK (urzadzenia serii 9xx) lub iGO Primo Truck (na urzadzenia z Windows CE). TomTomy serii Live ani iPad nie obsluguja map typowo na ciezarowke. Ale dobrze ze bierzesz pod uwage tylko urzadzenia na ktore nie...

    Nawigacje Hardware Pontikos   01 Sie 2013 06:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1224
  • Lusterko z kamerą cofania/rejestratorem/GPS na Androidzie

    Na AliExpress.com zakup wyglada tak, ze jak placisz za cos i Twoja platnosc zostanie zaakceptowana (czyli transfer pieniedzy przebiegl pomyslnie), to zaczyna biegnac czas 60 dni i po zalogowaniu do AE i (chyba) zakladce "My Orders" widzisz zegar odmierzajacy czas od 60 dni w dol. Jest to czas przez,...

    Mobilne Co kupić jerry1960   26 Mar 2017 10:21 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 22527
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME