forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



trafo wzmacniacza

Znaleziono 8388 wyników na elektroda.pl: trafo wzmacniacza
Podstawowa forma zapytania: trafo wzmacniacz
Forum elektroda.pl Strona Główna

jaki wzmacniacz do subwoofera.

To trafo i TDA7294 akurat bardzo dobrze przypasuje do głosnika 40W i 8 om. Ale trafo 2x18V AC czyli symetryczne. Mogę jeszcze dodać, że TDA7294 to dobra jakość dźwięku za niską cenę. Gdy zastosujesz transformator o wyjściu 2x28V AC to uzyskasz 90W mocy. Możesz zastosować dwa transformatory o tym...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 14 Sie 2005 21:29 :: elektryk1e :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1250

Gitarowy wzmacniacz lampowy- pytania początkującego

Jeszcze nie zrobiles wzmacniacza a juz sie martwisz jak z niego zrobic 5watowego jezeli zaczynasz robic wzm.100W. to dodaj do niego jeszcze ECL-86 i trafo glosnikowe do tej lampy i zrob dodatkowa koncowke mocy na ktorej bedziesz mial do 5W z tym ze zastosuj przelacznik pradu anodowego zeby przelaczac...
Elektronika Retro :: 15 Sie 2005 15:29 :: aktyp :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 3711


Reklama :: 15 Sie 2005 15:29 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Wzmacniacz wg. tego schematu

A tutaj zasilacz: czy takie trafo uda mi się gdzieś wyszukać lub zamówić?
Elektronika Retro :: 14 Sie 2005 19:11 :: OTLamp :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1190

Wzmacniacz 2x 20-30watt.

Chce wykonać wzmacniacz 2x20-30watt. Z założenia powinien oddawć dźwięk jak najleprzej jakości. Koszty nie powinny przekroczyć 250zł. Chodzie mi o wzmacniacz który zasili moje kolumny TONSIL MAESTRO II 60. Jakiej urzyc kości. Jakie naljeprze trafo, zasilacz, stabilizator? Jaka regulacja dźwięku,...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 18 Sie 2005 01:15 :: ige :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 519

Wzmacniacz do suba lub tuby

THE END zamawiałeś trafo w toralu? Od zawsze w Toralu zamawiam, tanio i naprawdę dobrze. Żadne trafo z zakupionych mi nie buczało, no może lekko ale to naturalne buczenie wręcz nie do uszłyszenia ale jednak ;) to jest ten TDA juz ladnie poskladany. Zasilacz do tego 35V i gitara gra ? No w tym...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 19 Sie 2005 16:46 :: mixer666 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1526

Prosty wzmacniacz na TDA1554

ja to w domu zasilałem akumulatorem ale to szczegół.... a trafo do tego miałem 12v ale jak to wyprostowałem i przefiltrowałem to wyszło 20v!!!!! więc za dużo do twgo wzmaqa no i dalej lece z akumulatora:D:D a takie trafo 40w powinno wystarczyć co nie???? Dodano po 3 te z linków to do niczego...
Początkujący Ogólny :: 16 Sty 2010 20:10 :: adam_16_ :: Odpowiedzi: 78 :: Wyświetleń: 29098

Wzmacniacz na 2 x EL-34 prosze o podpowiedz :)

Witam Dorwalem na zlomie lampiaka ;) na 2 EL 34 przedwzm sklada się z 3 ECC83 i jest jeszcze jedna lampka ECC82 i jeszcze nie wiem do czego sluzy ;) Po pierwsze chcialem się zapytac o EL 34 jaka w przyblizeniu moze miec ten wzmacniacz trafo glosnikowe jest zaprojektowane do jakichs zewnetrzynch...
Elektronika Retro :: 23 Wrz 2005 10:09 :: parklinson :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2085

KW8/A - wzmacniacz z kinowego projektora 16mm - schemat

6P3S były wstawione w miejscu EL34 we wzmacniaczu drugim który niestety został " komisyjnie zniszczony" razem z projektorem ( sprzęt z naszego lokalnego domu kultury ).... :( głupota ludzka nie zna granic ... lampy na szczęście udało mi sie z niego wyciągnąć :) w każdym razie mocno sie one chyba tam...
Elektronika Retro :: 22 Sie 2005 19:43 :: studisat :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2232

Przetwornica do wzmacniacza

Tobie szkoda czasu na samodzielne zdobycie wiedzy. Mi szkoda czasu na dłuuugie wykłady. Napiszę krótko: w warunkach domowych łatwiej nawinąć porządnie trafo na rdzeniu ETD niż toroidalnym. Druga sprawa - rdzenie ETD to przaktycznie zawsze rdzenie ferrytowe o dużej przenikalności i przewidywalnych...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 22 Sie 2005 18:35 :: -RoMan- :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1149

Proste pytanie dotyczące wzmacniacza

jesli masz dobre chlodzenie wzmaka i dobre trafo to moze pociagnie nawet 4 glosniki 4Ω .podlaczysz sobie po dwa rownolegle i masz 2Ω a jak nie to proponuje zalatwic sobie glosniki 8Ω i wtedy je podlaczyc rownolegle zeby miec 4Ω. pozdro
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 24 Sie 2005 04:56 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 707

Wzmacniacz i Subwoofer - potrzebuję porady

NO mam zamiar wydać do 100zł, wiem ze to jezeli chodzi o audio to są grosze, ale ten TDA mi wystarczy, z kolesiem z allegro sie zgadałem ze kupie od niego tego TDA z zasilaniem, mowi ze wyciaga koło 80 wat na jego trafo. Za tyle chce kupić to od niego. A co masz jaką inną propozycje?
Technika Sceniczna i Studyjna :: 28 Sie 2005 10:39 :: Rocky_Thomson :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1229


Reklama :: 28 Sie 2005 10:39 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Wzmacniacz samochodowy "coś' spalone ale wzmak działa

Najpierw je sprawdź, jak nie mają zwarcia to ok. Tranzystory upaliły się z jakiegoś konkretnego powodu. Diody 1N4754 i 1N4148 pracują w zabezpieczeniu przed napięciami samoindukcji powstających w wyniku pracy trafa. Pierwsza z nich to dioda zenera na 39V 1W, druga to szybka dioda na 100V używana powszechnie...
Początkujący Serwisanci :: 13 Lis 2005 09:44 :: oloelektro :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 4086

Wzmacniacz na TDA7294 dławi się...

W praktyce trafo z napieciem 2x17-18V. I niestety moc nie powinna przekraczac 100W bo sie scalaki pzregzeja bo przy 2omach maja bardzo mala sprawnosc.
Audio Serwis :: 03 Wrz 2005 17:51 :: Czarnybytom :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 561

trafo głośnikowe?

Czołem. Wiatam.Znalazłem na elektrodzie bardzo ciekawy schemat wzmacniacza który pragnę wykonać. Swiadomie wybrałeś ten schemat? Rzeczywiście jest bardzo ciekawy (sterowanie pentod w siatce drugiej). Wygląda bardziej na przejaw ekstremalnego hobby pod hasłem "Co można zrobić z pentod do odchylania...
Elektronika Retro :: 31 Sie 2005 23:09 :: eischel :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1255

od NE078 do TDA1562Q, czyli tani wzmacniacz do dobrego suba

a co w przetwornicy skomplikowanego ? :) tylko trafo nawinac to jest problem a resta to nie problem jak sie ma schemat prawda ?
Technika Sceniczna i Studyjna :: 31 Sie 2005 21:41 :: irek2 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1960

jak zbudowac wzmacniacz z czesci które mam?

Zamiennikiem TDA7499 jest oczywiście TDA7499 ! Tu nic nie zamienisz. Możesz wziąść TDA2004, ale ma zasilanie chyba od 9V do 18V (niesymetryczne). TDA2005 może być i możesz go już mostkować (bo poprzedniego chyba nie można). Moc jest jaka podałeś, ale jednak niestety nie wiem jak z zasilaniem (bo to podobny...
Początkujący Ogólny :: 11 Wrz 2005 01:41 :: CrMo :: Odpowiedzi: 102 :: Wyświetleń: 8776

trafo z radia aida

Radioodbiornik AIDA to potezne radio ,zarowno trafo sieciowe jak i glosnikowe nadaje sie do budowy wzmacniacza do 5W przy lampie EL-84 a przy lampach ECL-82 -86 do 3W
Elektronika Retro :: 10 Mar 2006 15:30 :: aktyp :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1008

Problem z zasilaniem wzmacniacza

Chodzi mi o jakiś transformator Mam dwa takie wzmaki osobno jakie trafo dać aby zasilić dwa?
Początkujący Ogólny :: 03 Wrz 2005 20:44 :: wojtek279 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 614

Budowa wzmacniacza na TDA7294 - proszę o rady i poprawki

1,2,4 - Jaki zastosujesz przedwzmacniacz to zależy od ciebie i od tego ile pieniędzy chcesz na niego przeznaczyć, ja polecam zastruować coś na wzmacniaczach operacyjnych OPA, schematy i wzory płytek znajdziesz na elektrodzie. Transformator powinen być dobierany pod odbowiedni przedwzmacniacz, Nie musisz...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 21 Paź 2006 18:28 :: dools :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 8469

Jaki wzmacniacz?? Pioneer A-676, czy może jakiś Technics???

sam mialem pioneera tylko ze model model a-656, sprzedalem go koleszce, ktory to zabral go na nagłasnianie imrezki, polozyl na niego cdika bez nozek, ustawil pokretlo na 3/4 i po 3godzinach grania trafo poszło z dymem;) bylo tak gorace ze poparzyl sie dotykajac obudowy. w kazdym razie kiedys grało ładnie...co...
Co kupić Archiwum :: 07 Wrz 2005 23:54 :: Poliken :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 8201

WZMACNIACZ 5.1 (POMOCY)

ja robię podobny zestaw, gdyż posiadałem trafo z pojedyńczym zasilaniem 24 V i dowinąłem zwojów tak, że uzyskalem około 65 V stałego, zrobilem jeden odczep, tak, ze po wyprostowaniu mam okolo 50V i zasilam nim 4 * TDA 2050 oraz lm3886 (lm zasilam 65V) i wątpie, żeby jakiś Creative grał na tyle głośno...
Audio Serwis :: 04 Wrz 2005 10:29 :: ALTON :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 522

jaki bezpiecznik do wzmacniacza?...

Witam.Ja stosuję do zasilaczy z trafem 200W-toroid,bezpiecznik zwłoczny 3,15A z literą T a do 300W 4A.Do wzmaka na 2* TDA 7294 możesz spokojnie zastosować trafo 200W,bo moc tej końcówki to ok 70-80W sin a średnia moc w czasie odtwarzania muzyki to ok.40-50W i trzeba do tego dadać 40W na moc strat wzmaka...
Początkujący Serwisanci :: 03 Wrz 2005 22:58 :: kat_zdw :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 881

Jakie powinno być napięcie zasilania wzmacniacza 300w?

Wszystko zalezy od konstrukcji wzmacniacza ale przy tej mocy powinno być minimum 2x 56v i trafo z 600w
Audio Serwis :: 10 Wrz 2005 21:20 :: irek2 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1452

Schemat wzmacniacza Mosfet 240W

no ale w kócu po coś soą te tranzystorty :/ wystarczyło by zastosowac mniejsze trafo prawda?
Audio Serwis :: 11 Wrz 2005 08:53 :: ALTON :: Odpowiedzi: 58 :: Wyświetleń: 11344

Potrzebny schemat do wzmacniacza 100 BIS

Z istotnych różnic wypatrzyłem że Bis 101 ma półprzewodnikowy limiter (tranzystory T1 ,T2).Trafa sieciowe i wyjściowe są takie same choć schemat z Bis 100 pokazuje że jego trafo ma pojedyńcze uzwojenie wtórne tylko dla 120V i o jedno pomocnicze mniej.W rzeczywistości tak nie jest ,trafa są takie same.Wiem...
Schematu/instrukcji/artykułu :: 08 Gru 2006 18:32 :: hefid :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1898

Wzmacniacz TDA1514A w ciekawej obudowie

Witam!! Ta obudowa była zaprojektowana i w połowie zrobiona przed zakupem części (trafo, radiator i inne) i wyszło tak, że obudowa jest troszkę za ciasna. Więc najlepiej jest zrobić wszystko jak należy polutować, podłączyć sprawdzić czy działa, a jak działa to wtedzy zacząć szukać do niego obudowu. W...
DIY Konstrukcje :: 13 Kwi 2008 20:18 :: mateusz885 :: Odpowiedzi: 54 :: Wyświetleń: 25714

Wzmacniacz na 200V

Hallo! Chcialbym miec na wyjsciu 200V i 150 W. Zdaje sobie sprawe ze z Trafo mozna ta sprawe latiwej zrealizowac, ale chcialbym wiedziec czy moge to tez zrobic z tranzystorami. Jeszcze jedno pytanko co do teorii. Jezeli wzialbym trafo na wyjscie zeby uzyskac te 200 V i 150 W i zalozmy czestotliwosc...
Początkujący Ogólny :: 21 Wrz 2005 02:04 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 792


Reklama :: 21 Wrz 2005 02:04 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Problem. Wzmak Helton 400w

Ups..Niestety nie sparowalem stopnia ruznicowego dzisiaj to zrobie i napisze czy pomoglo dzieki janek pozdrawiam. Aha napiecie to 35v okolo (troche malo) ale nie mam kasy na wieksze trafo
Audio Serwis :: 14 Wrz 2005 21:53 :: c4meleon :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 464

wzmacniacz samochodowy

A sam nawinales trafo czy kupiles za cene nowego wzmaka?
Audio Serwis :: 21 Wrz 2005 12:15 :: uran17 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 660

uszkodzone trafo gł.-jaka przyczyna?

Witam. Wzmacniacz własnej konstrukcji, układ oparty o Regenta 60-2 z paroma modyfikacjami m.in. trafa końcowe z odczepami ultralin. Nie było mnie w domu jak to się stało, a zastałem wzmacniacz ze spalonym bezp. sieciowym (na szczęście) ale też zwęglonym rezystorem 1k/2W w S2 jednej z EL 34 i najgorsze-zwarta...
Elektronika Retro :: 20 Wrz 2005 09:54 :: Teslacoil :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 924

Pytanie o budowę prostego wzmacniacza

Dla TDA7294 by grał mocno z głośnikiem 4 omowym trzeba dać mniejsze napięcie wykresy w pdf to pokazują ale chodzi o tzw. napięcie w obciążeniu nie jałowe. Ja mam trafo z 26V i za kondami mam jałowo 36,6 i sub chodzi z 4 omowym STXem GDN 22/120/4 SC Ale sub gra tylko w domu (zero imprez i najczęściej...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 17 Wrz 2005 18:31 :: rzymo :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 771

Pytanie o trafo

Witam Sam złożyłem wzmacniacz mono na ECC83 + EL84 zasilany transformatorem z Bambino, który nomrmalnie miał 'pociągnąć' tylko jedną ECL86. Grzeje się, ale nieznacznie. Myślę że te stare trafa projektowano (świadomie, bądzń nie ;]) z pewnym, dość konkretnym zapasem mocy.
Elektronika Retro :: 18 Wrz 2005 22:19 :: przemysław popielarz :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 758

Jak skutecznie ograniczyć moc wzmacniacza?

zamontuj trafo 30-40 W mocy wtedy wzm. nigdy nie osiagnie tych 50 W Akurat moc transformatora nie ograniczy mocy wzmacniacza jako-takiego. A w takim wypadku, to przy "sprzyjających" warunkach i transformator gotów odlecieć do atmosfery... :arrow: Beniekk Zakładam że mamy już gotowy, złożony...
Elektronika Retro :: 19 Wrz 2005 13:16 :: End :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 909

Jak obliczacie moc wzmacniacza z napiecia zas. ??

Jeszcze łatwiej policzyć spodziewaną moc wzmacniacza z napięć zmiennych, jakie daje transformator. (oczywiście trafo musi mieć moc dopasowaną do wzmacniacza) Najczęsciej zasila się wzmacniacz symetrycznym napięciem (+ i -) Trafo ma wtedy podwójne uzwojenie ze środkiem - 2xU. Od napięcia połówki odejmujemy...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 22 Wrz 2005 13:30 :: tomeeh :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 792

Zasilacz z kompa do zasilania wzmacniacza czy tak mozna?????

Wiatm zastanawiam sie ostatnio nad sparawa zasialania do mojego subwoofera jest to zrobiony przezemnie kit AVT 2458:) kupilem trafo okolo 100 watowe no i dotego filtracja mostek standart, ale dysponuje duza liczba zasialczy komputerowych, i ciekawi mnie czy moglbym zastosowac dozasilania tego 70W suba...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 23 Wrz 2005 00:02 :: gwarych :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 939

Pytanie odnośnie zasilacza do wzmacniacza

Rozumiem. A więc potrzebuje jednak transformatorka :/ W takim razie czy do tego wzmacniacza opartego na jednym układzie TDA pasowałoby trafo 2x24V 200W ?? A czy ktoś ma może na sprzedaż taki transformatorek żeby pasował do tego wzmacniacza ??
Początkujący Ogólny :: 22 Wrz 2005 11:13 :: tygrys_michal :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 471

Mój wzmacniacz.

No ja rozumiem, że to jest konstrukcja amatorska, a wykonawca był bidny i w ogóle- ale w moim odczuciu to wygląda gorzej od Melomana czy Luny. Mogłeś chociaż równo go okleić, przewody jakoś uporządkować, a to oklejone taśmą klejącą trafo już naprawdę woła o pomstę do nieba!
DIY Konstrukcje :: 29 Wrz 2005 21:09 :: CzoQś :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4397

Pobór mocy wzmacniacza...

Male trafa to oszczednosc ale do tego dochodzi jeszcze jeden element, mianowicie dawniej (starsze wzmaki) wkladano wielgachne trafa do wzmacniaczy i zasilanie bylo dosyc sztywne, co wcale nie jest zle. Teraz w dobie kapitalizmu oraz daleko idacych oszczednosci producenci sprzetu rtv wkladaja miekkie...
Audio Serwis :: 24 Paź 2005 01:10 :: loniusz :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1512

MESA/BOOGIE i jakie trafo

konstruuje sobie wzmacniacz gitarowy na schemacie MESA/BOOGIE BAS 400 zastosowalem lampy 6P3S-W jako zamienniki za 6L6, jest ich 6 czyli po 3 w ukladzie przeciwsobnym potrzebuje parametry trafo glosnikowego, chodzi mi o liczbe zwojow i grubosc druta, mam rdzen 3,4X5,5 co daje ok 360W mocy, troche malo...
Elektronika Retro :: 08 Paź 2005 23:33 :: Teslacoil :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1868

Wzmacniacz 8-mio kanałowy tranzystorowy

Witam Zmieniłem w tym wzmacniaczu trafo na 33-0-33V 1200W. Reszta ta sama. Niestety nie mam nowych zdjęć. Schemat wzmacniacza jest dostepny pod Pozdr.
DIY Konstrukcje :: 08 Sty 2006 00:36 :: Exodos :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 8328

Jaki wzmacniacz do git. basowej

a co powiecie na temat j-35?? Jakby dac tak z 4 pary przy trafo 2x35V. Tranzystorki moga byc jakie polecicie. Wydaje mi is e to to bedzie najlepsze rozwiazanie i nie ma za duzo pracy z tym
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 30 Wrz 2005 12:13 :: janek11389 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 710

Wzmacniacz gitarowy 150w 6 x el34 ??

Chiałbym zrobić sibie fajny piecyk..:D ale potrzebuję schemat wzmacniacza 150w na 6 x el34..... Niestety nie spotkałem się z mocą powyżej 100w na lampie (...) Proszę o pomoc.....może ktoś ma taki schemacik albo pomysł jak połączyć 6 lamp(6x 25w = 150w) el 34 na jeden kanał pieca. Weź dowolny schemat...
Elektronika Retro :: 10 Paź 2005 17:48 :: Billy Corgan :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 4648

Wzmacniacz do suba

Witam! Mam sobie takiego suba 2xARN226 własnej produkcji;) I nie wiem zabardzo czym to napedzić. Czytam to forum i w jednych pisza, ze TDA w innych jeszcze co innego. Co mi polecacie, zeby było najlepsze do tego suba i żeby mi nie powyrywało membran;) Aha. w domu mam trafo TS140/4 i chciałbym je wykozstać,...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 03 Paź 2005 05:32 :: macio8888 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 987

[zasilacz] zdobyczne trafo - co z tego wyjdzie ? :)

nie znalazłem noty katalogowej tego OPA, jakie napięcia są mi potrzebne żeby to zasilić ( z tego co widzę +/- 5V ) ? i jak podłączyć do tego tranzystory mocy ? przepraszam za poziom ale nie budowałem układów na wzmacniaczach oper. nigdy
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 05 Paź 2005 14:31 :: neo_dc :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1928

Wzmak na TDA 7294 nie działa :(

POoglądaj note producenta! Przejrzyj reszte tematów o awariach tego sprzętu. Zobacz stronę www.mdcs.elektroda.net - tam zrobiony został scalak na drutach i to wszystko powinno chodzić. Sam sprawdziłem. Jak go zasilasz? dobrze podpiąłeś bieguny? masz syttryczne, równe zasilanie? dobre napięcie? jesli...
Początkujący Ogólny :: 01 Paź 2005 18:42 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2152

Trafo totoridalne. Jak podłączyć do wzmaka ??

Dobrze. Pamiętaj także, że głośniki powinny mieć większą moc niż maksymalna wzmacniacza (dla uniknięcia ich uszkodzenia). Przy włączaniu zasilania miej skręcony na minimum potencjometr głośności dopiero potem podkręcaj moc !
Początkujący Ogólny :: 24 Mar 2008 12:07 :: Mariusz Ch. :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1276

Wzmacniacz estradowy na tranzystorach

Jeszcze pytanko odnośnie tego zasilania napisałeś ze wystarczy 2x50V po filtracji, czyli trafo kupić na 2x40V i po filtracji wyniesie 2x50V czy trafo kupić na zasilanie 2x50V i do tego filtracja? Bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem :/
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 11 Kwi 2006 17:20 :: Termitx :: Odpowiedzi: 245 :: Wyświetleń: 22163

Poszukuję schematu wzmacniacza gitarowego

Witam.Gotowy układ możesz kupić jako kit 400K,Noewgo Elektronika i dla początkujących jest to dobra oferta.Kit kosztuje 59zł i trzeba dokupić trafo i elementy do zasilacza oraz radiator<160/70/35mm>.Pozdrawiam iżyczę dobrych efektów w pracu Zygmunt.PS.Jest to numer 4.05 NE.
Początkujący Ogólny :: 05 Paź 2005 18:55 :: janek11389 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 501

Problem ze wzmacniaczem samochodowym Voice Kraft C-238

do zrobienia zasilacz bed ci potrzebne trafo 10V ok 100W(wiekszego niema sesu bo ten wzmak i tak niema powyzej 20w)mostek prostowniczy i kondensator ok 10000uf/16V i masz gotowy zasilacz
Audio Serwis :: 10 Paź 2005 18:00 :: porafal :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1320

Jakie głośniki do wzmacniacza

ten wzmacnia napewno niema tyle ile tam pisza,zasialcz jaki potrzeba to standardowo trafo mostek kondenstor,mozesz tez wykorzystac zasilacz z komputera
CarAudio Ogólne :: 25 Paź 2005 22:46 :: norti :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1306

wzmacniacz na 2N3055 na szybko

OO teraz widać.Ładniutkie :).Dałeś bardzo duże trafo do takiego wzmacniacza.Kolumny ładne :)
DIY Konstrukcje :: 29 Mar 2009 00:04 :: rabin999 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 13323

Wzmacniacz operacyjny który wytrzyma 35V

szeregowy stabilizator tak jak napisalem nie jest dobrym rozwiazaniem. Ale to wszystko zalezy od konstrukcji zasilacza ktorego schematu nie mozemy obejzec. Zazwyczaj wymaga sie od scalaka sterujacego zeby mial jak najwieksze napiecie wyjsciowe aby w pelni wysterowac tranzystor mocy. A to po to zeby...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 14 Paź 2005 20:53 :: irek2 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1279

Czy polecacie początkującemu robienie wzmacniacza?

Ja polecam zrobienie ci wzmaka na TDA7294. Dość duża moc za małe pieniądze. W 100 zł powinieneś sie zmieścić ( zakładając że obudowe sam zrobisz ) Jeśli chcesz trafo to mój kumpel ma na sprzedanie. To jego numer GG : 7503597 Myśle że za jakieś 45-50 zł ci go sprzeda, reszta części to już grosze,...
Początkujący Ogólny :: 31 Paź 2005 11:40 :: piotrd90 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1677

Wzmacniacz samochodowy + zasilacz do komputera.

jak na 30zl to ta przetwornica od PC rewelacyjnie duzo potrafi! Czyzbyscie tego nie brali pod uwage? TactT to cos wiecej niz wzmacniacz clasyD to pierwszy wzmacniacz cyfrowy ktory przez brak sprzezenia zwrotnego wymaga zasilacza superstabilizowanego z szumami duzo ponizej 100dB i wlasnie ma zasilacz...
CarAudio Ogólne :: 14 Paź 2005 20:11 :: irek2 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2210

Samochodowy wzmacniacz 100 + 2x 70 [wat]

Oto wiecej fotek! niestety już po awari,( generator i mosy poszły sie paś), zrezygnowałem z jednego trafo na rzecz mniejszego pradu spoczynkowego a po drugie nie mam na tyle końcówek by wykożystac potencjał 2 trafek. jak ja złoże na tl494 to też zamieszcze foty.
DIY Konstrukcje :: 09 Lip 2008 11:40 :: krystianseba18 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 5603

Połaczenie 2 wzmacniaczy 2x25W z jednym przedwzmacniaczem.

Witam! Ja też siędołączam do tematu. To jak podpiąć wzmacniacz do suba? Też równolegle? Tylko, że trzeba by chyba jeszcze jakoś z dwóch kanałów zrobić jeden? Ile kosztuje mniej więcej trafo to +/- 18 V? I gdzie je można dostać? W zwykłym sklepie elektronicznym będą mieć, czy trzeba gdzieś przez net?
Audio Serwis :: 18 Paź 2005 12:01 :: MarcinG :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 748

glosniki komputerowe - jak dobrac trafo?

Witka. Tak jak kolega powyżej napisał odwiń delikatnie taśmę izolującą uzwojenie Tr (szukaj termicznego bezpiecznika w miejscu gdzie odpowiada ono osmoleniu na płytce). Pewnikiem te "pierdziawki" kosztowały 20-30zł. Ich wykonanie pozostawia b.wiele do życzenia. Byle jak wykonane Tr, źle policzone,...
Początkujący Serwisanci :: 18 Paź 2005 02:09 :: Przemyslaw :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 467

Budowa zasilacza do wzmacniacza mocy..

Witam, Mam pare praktycznych pytań dotyczących budowy zasilacza... 1) Czy do transformatora 500VA potrzebny jest softstart? 2)Czy jezeli trafo daje napięcie 2x38V to moge w zasilaczu dać elektrolity na 50V (po filtracji jest 53V nie licząc spadku na mostku prostowniczym) ? 3) moc tego transformatora...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 21 Paź 2005 22:42 :: melon 16 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 444

dym ze wzmacniacza

To go rozbierz i popatrz czy trnsformator niejest okopcony i daj znać.Jak tak to można przezwoić ale sam raczej tego nie zrobisz albo kupić inne trafo (na alegro za grosze moża dostać z demontarzu). Dodano po 2 To nie jest teoria lecz często tak bywa.
Audio Serwis :: 20 Paź 2005 00:17 :: loniusz :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1254

Trafo głośnikowe od bambino z jedną 6L6, czy zadziała?

Nie jest to raczej wynikiem złego styku. Teraz już jestem pewny że dymek leciał z anody, Przesz szkło lampy????. Chyba z doprowadzenia do anody. A czy anoda sie rozgrzałą do czerwoności? a po chwili z przełącznika triode/pentode. - cztyli tak naprawdę mioałeś wzarcie do masy. Chyba że dałeś...
Elektronika Retro :: 23 Paź 2005 15:12 :: qulet :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 2814



Strona 36 z 140 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 138, 139, 140  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: spinacz omega astra stuki pralka whirlpool blokadę drzwi silniczek wolnych obrotów ricoh sypać developer hasee q540s wymiana developera auraton 2005 podłączenie zmywarka pompa mercedes w220 mercedes obroty świateł mijania
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group