pierwszy szereg numerow i cyfr na wtryskach jest taki sam potem sa jakies literki i cyferki one sie roznia. Slyszalem ze auto powinno odpalic w trybie awaryjnym. Jeszcze raz focus mk1 rok 2003 1.8tdci 100km silnik common rail
Witam serdecznie. Dziś podczas jazdy auto delikatnie szarpnęło i weszło w tryb awaryjny. Ponowne uruchomienie auta nic nie pomogło. Auto nie dymi, odpala normalnie. Jedyny objaw jaki zauważyłem to, że auto kręci się tylko do trochę ponad 3 tys obrotów, ale to pewnie jest spowodowane trybem awaryjnym. Po próbie odczytania błędów z menu serwisowego nie...
Witam wszystkich. Otóż postanowiłem się podzielić moim przypadkiem z focusem. Zaczą dymić stracił trochę mocy itp. tak jeździłem z 3 miesiące po 3 miesiącach zapaliła się kontrolka świec (nagle w czasie jazdy) i samochód przeszedł w tryb awaryjny. Po dojechaniu do miejsca zamieszkania i zdiagnozowaniu błędu komputerem okazało się że ma dwa błędy P0234...
Kolego, to nie wiesz co sygnalizuje ta kontrolka migając? Silnik wchodzi w tryb awaryjny... Masz o tym tysiąc i jeden wątków. Wpierw pojedź gdzieś na dobry tester aby sczytać błędy zapisane w pamięci ECU. To pomoże w diadgnozowaniu przyczyn trybu awaryjnego...
Bolączką w mondeo i większości wtrysków Delphi jest właście zaworek przelewowy. Tak się uważa, bo najczęściej po wymianie zaworków znika zjawisko wchodzenia w tryb awaryjny. Problem polega jednak na tym, że znika na krótko - czasem na rok, czasem... na miesiąc. Przelewające nadmiernie wtryskiwacze - owszem - powodują nadmierne spadki ciśnienia na szynie...
Witam, mam focusa 1.6 tdci 90km 2005 rok i od niedawna niestety problem. Sporadycznie auto - zwłaszcza podczas dynamicznego przyspieszania wchodzi w tryb awaryjny. Po diagnostyce komputerowej wyskoczył błąd - za niskie ciśnienie w układzie dolotowym turbiny - każdy z mechaników u którego byłem od razu proponuje wymianę turbiny - rzekomo "kończy się"....
Witam, problem z focusem jak w temacie. jadąc ok. 80km/h poczułem spadek mocy. Np. wcześniej auto pod dość stromy podjazd potrafiło zwiększać prędkość na 5 biegu teraz ta prędkość maleje. Kolejne objawy to odymione na czarno wszystkie cztery świece co wskazywałoby na bogatą mieszankę. w związku z tym wymieniłem kolejno: - świece - sondę lambda - podmieniłem...
Witajcie, mam problem w Focusie 1,8 TDCI 115KM z 2006 roku. Swieci sie czerwona kontrolka kola zebatego z wykrzyknikiem w środku. Wg instrukcji jest to usterka silnika. Auto wkreca sie max do 3 tysiecy. Wydaje sie, ze turbo w ogole nie pompuje, jakby byl w trybie awaryjnym. Mam jako takie doswiadczenie z TDI i tam sprawa jest w miare jasna, czyli przeplywka,...
Został wymieniony filtr paliwa.Komputer pokazał takie błędy 1.P0110 Intake air temperature circuit malfunction 2.P0235 Turbocharger boost sensor A circuit malfunction 3.P1246 Alternator load input failed Mechanik wyczyścił czujnik przy inetrcoolerze tam gdzie jest zaznaczone na czerwono bo był zapaćkany olejem przy turbo skasował błędy i jazda próbna.Zero...
Panowie autko jak w temacie Ford Focus 1,8 TDCI 2001r Miga spręzynka oraz odczytany błąd P2337 cylinder 2 above knock threshold i silnik pracuje w trybie awaryjnym. Po zakodowaniu na nowo wtryskiwaczy sprężynka gaśnie i błąd sam ginie w odczycie błędów jest czysto. Po ponownym włączeniu samego zapłonu bez uruchamiania silnika spręzynka się pojawia razem...
Witam. Mam taki problem. Jak mam autko zimne, zapala bez problemu, jak się nagrzeje wyłączę i znowu chcę zapalić, nie zapala. Świecą się wszystkie kontrolki, pisze problem ze skrzynią i silnikiem. Po 20 próbie, znowu pali i nie ma problemu, czasem włącza się tryb awaryjny. Po podpięciu komputera, wyskakują wszystkie błędy.
Witam. Auto mam od nowości, silnik 2.0hdi lub 2.0tdci jak kto woli. Mam pytanie odnośnie oleju w układzie dolotowym. 4 lata temu czyściłem dolot bo auto już nie chciało się zbierać a zostawiałem za sobą chmurę czarnego dymu (mam filtr fap). W otworach dolotowych nie szło palca wsadzić. Rozebralem cały dolot i go wyczyściłem, następnie zaślepiłem egr...
Pierwsze pytanie, to o jakim focusie mówimy? Podejrzewam, że mk1 albo mk2 (schematy są do mk1). Do mk2 można dołożyć fabryczny moduł świateł (lub włączyć skandynawskie - nie wszystkie moduły GEM to obsługują) - tutaj jest sporo tematów w sieci o tym. Do mk1 jest jedne człowiek, co montował automatyczne światła i wycieraczki: Najistotniejsza jednak kwestia...
czesc. Pomożesz ? :) "gdzie zajrzeć " Mam S-max 2011r. i przy stałej jeździe wyrzuca P2263, tryb awaryjny.
Przypadek rzeczywiście ciekawy ponieważ czujnik jest umieszczony w głowicy w celu pomiaru jej temperatury a nie temperatury płynu więc nawet gdy płynu brak lub układ jest zapowietrzony po osiągnięciu przez głowicę zadanej temperatury powinny włączyć się wentylatory ,z tego co opisujesz układ działa gdyż na odpięcie czujnika widzi to i przechodzi w tryb...
Witam forumowiczów, Mam problem z Fordem Focusem z rocznika 2002/2003 w silniku 1.8tdci. Mianowicie wczoraj jadąc w trasie około 100km/h musiałem shamować, bo przede mną skręcał samochód. Wcisnąłem sprzęgło i samochód zgasł. Wtedy zaczął się problem. Samochód odpalił ponownie, ale nie chciał jechać, jechał jakby w trybie awaryjnym 20-30 km/h, 1500-1700...
Witam. Od kilku dni mam problem w moim fordzie focusie mk2 1.6 benzyna 100 KM rocznik 2005. Ostatnio stojąc na światłach nagle zaświeciły się na desce rozdzielczej wszystkie kontrolki, które jednak po około pół minuty zgasły ale została kontrolka od trybu awaryjnego i ESP. Nie miałam możliwości zjechać nigdzie więc poprostu zaczęłam jechać. Jednak pedał...
Witajcie, mam zainstalowany w Focusie Mk1 alarm Presto z pilotami trzyprzyciskowymi. Parę dni temu alarm przestał odbierać sygnał z pilotów (czasem "łapał", czasem nie), wyłączyłem wtedy syrenkę. Teraz postanowił w sposób ciągły migać światłami (co 5 sekund). Mamy więc sekwencję 5 sekund palą się światła, 5 sekund - nie. Gdy pracuje silnik światła pozycyjne...
Z zegarami to nie wiem o co chodzi ale kontrolka świec żarowych i obroty maksymalne 3tyś oznaczają jeżeli się nie mylę tryb awaryjny samochodu. Ostatnio nauczyciel tłumaczył że jeżeli uszkodzony jest czujnik od świateł stopu a zarazem czujnik włączania ABS, to samochód wchodzi w tryb awaryjny który jest po to żeby dojechać do mechanika. Z góry mówię...
Mam problem z moim Fordem 2002r. 1.8TDCI 115km W Lipcu czyli 5 miesięcy wcześniej pierwszy raz przeszedł mi w tryb awaryjny, jechałem po autostradzie i mu przycisnąłem. Zaczął wtedy kopcić. Mechanik wymienił mi filt paliwa i stwierdził że będzie ok. Faktycznie kopcić przestał ale co jakiś czas zdarzało mu się przechodzić w tryb awaryjny ale to musiałem...
Witam, Mam taki wynalazek znajomego, od pewnego czasu na liczniku zapalają się kontrolki w czasie jazdy w sposób losowy, potrafi się zapalić czerwona kontrolka z ! wraz z checkiem raz sama, potrafią przestać działać wskaźniki a na liczniku Km wyświetlane są ---- Po takim błędzie od razu tryb awaryjny i auto się słabiej zbiera, zgaszenie i zapalenie...
Wynika na to, że tak jak Koledzy sugerują,na początku trzeba przyjrzeć się ciągłości połączenia wtyku z PCM. Przy braku ciągłości SIG'a(PCM) napięcię ładowania trybu awaryjnego dla regulatora wynosi 13,6V przy "sprawnej" S'ce. Bez S'ki będzię 0,5V więciej (~14,1V). Widziałem Forda gdzie wykorzystywany był tylko środkowy pin (SIG) i tryb awaryjny alternatora...
Miałem zrobioną próbę przelewów wtryskiwaczy i stwierdzono ze wszystkie 4 leją. Moje pytanie brzmi czy przelewy powodują słabsze ciśnienie na listwie wtryskowej co prowadzi do migajacej kontrolki świec zarowych. Choć przelewające mocno wtryski (lejące to jest co innego) powodują spore straty ciśnienia na listwie i mogą powodować wchodzenie układu w...
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Witam, problem jest następujący. Dwa dni temu pokonując zakręt strzelilo coś pod maską, jak się okazało strzeliła rura intercoolera przy czym silnik wszedł w tryb awaryjny tzn turbina nie chodzi a obroty dochodzą tylko do 3000 przy czym bardzo muli. Wymienilismy rurę, ale turbina wciąż nie dmucha, tryb awaryjny został i kontrolka check engine. Pytanie...
Witam Od roku walczę z problemem w focusie. Historia: Focus na rozładował się rok temu do absolutnego zera, po odpaleniu wyrzucił usterka układu silnika, zmniejszone przyspieszenie. 1 mechanik wymienił przepustnice i pedał gazu i zaczęło dzialac choć sam mechanik nie wiedział dlaczego, bo po 1 włożeniu nowych części nie zadziałało dopiero za drugim...
Witam Focus MK2 z 2006 roku z silnikiem 1.8 Tdci. Po chip tuningu na 140KM i 350 nm Po rozgrzaniu na wolnych obrotach czuć było mocne drgania silnika. Podczas szybszej jazdy wyskoczył pojawił się błąd turbiny i włączył się tryb serwisowy ( do 3k rpm). Po ponownym odpaleniu auto jechało normalnie, co jakiś czas błąd wracał. Po oddaniu do serwisu padła...
Od kliku dni mam problem z pojawiającym się trybem awaryjnym i kontrolką ESP w fordzie focusie mk2 1.6 benzyna 100 KM 2005/2006 rocznik. W czasie jazdy najpierw na desce pojawia się choinka kontrolek, które po paru sekundach gasną i zostaje tryb i ESP. Byłam z tym pod komputerem ale akurat wtedy nie było tego problemu gdyż pojawia on się co jakiś czas...
Witam, Mam problem z nowo zakupionym Fordem Focusem 1.6 tdci 90KM z 2008r. Auto jakieś dwa tygodnie temu przeszło pierwszy raz w tryb awaryjny. Do tego na desce zapaliła się kontrolka usterki zespołu napędowego (czerwony wykrzyknik w zębatce). Po ponownym uruchomieniu silnika było ok, ale po jakimś czasie kontrolka wyskoczyła ponownie. Do tego na postoju...
Czy uszkodzony czujnik plynu chlodzacego może być przyczyną wprowadzania auta w tryb awaryjny.? Gdy temperatura spada poniżej zera podczas jazdy zdarza się ze silnik przechodzi w tryb awaryjny tzn.wyswietla się,,usterka układu sterowania" a gdy temp. Jest na plusie takiego czegoś nie ma. Ford focus km2 , 1.6 benzyna , 2005rok. Proszę o pomoc
Jeśli mruga kontrolka świec żarowych, oznacza to jakąś usterkę w sterowniku silnika - trzeba podłączyć tester diagnostyczny i sprawdzić błędy. A co do ograniczenia do 3000rpm to jest to tryb awaryjny - jeśli jest wykryta usterka, sterownik go uaktywnia aby zapobiec uszkodzeniu silnika (tak w dużym uogólnieniu)
zobacz wydech, skrzynie(tryb awaryjny nie wlacza wszystkich biegów),umyj przeplywke i oczysc hamulce(jarzma)
Na wolnych olbrotach silnika turbina nie pracuje na dużych obrotach - ma wtedy ok 16 -20.000 obrotów i prawie nie spręża. Jeżeli ją wtedy słychać - to prawdopodobnie jest uszkodzona, albo nieszczelny jest wąż na dolocie i słychać uciekające powietrze. Ponieważ po zdjęciu wężyka z gruchy sterującej hałas cichnie, to może uszkodzona jest membrana gruchy...
Witam Od kilku miesięcy staram się naprawic, a raczej wstawic samochod do kogos kto go naprawi, bylem juz w kilku miejscach wiec prosze was o pomoc... Wszystko bylo ok, pewnego dnia poprostu nie odpalil... kręcil ale nie odpalal Mechanik pierwszy - diagnoza pompa paliwowa - do regenarcji albo wymiany koszt ok 5000 Wiec jade do Mechanik drugi (znajomy...
Nie wiem jak w tym focusie ale mogę się mylić ,w vw czy oplu jak turbo jest przeładowane to ecu wchodzi w tryb awaryjny i do 3tyś.obr tylko pojedziesz. Na Twoim miejscu wykręciłbym wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia. Podobna sytuacje miałem w 2.0hdi niby jedzie normalnie,spalanie tez w normie ale przy wyprzedzaniu 4500/obr. w górę chmura za plecami.Pomogła...
Witam Jak w temacie focus 2005r 1,6 tdci 109km z DPF nie ciągnie od dołu. Tzn. Spokojna jazda 5 bieg przy 80km/h pedał w podłogę ledwo ledwo się rozpędza i ok 100km/h zapala się czerwona lampka na zegarach włącza się tryb awaryjny i błąd P0299. DPF sprawdzony nie jest zapełniony, płyn do dopalania jest. Turbawka wymieniona, zaworek sterujący wymieniony,...
. Jezeli auto jezdzilo wczeniej to czy po mocniejszym dodaniu gaslo lub przechodzilo w tryb awaryjny a po ponownym uruchomieniu bylo ok. do czasu kiedy znowu przycisnoles mocniej pedal gazu to wtryski puszczaja na przelew i to nie jeden. Z rozruchu nie odpalisz zbyt male cisnienie na listwie wszystko ucieka w przelew. Czeka Cie regeneracja sprawdzenie...
zajmując się tym tematem dalej to tak wtryski zregenerowane tzn wyczyszczone ponieważ znajdował się w nich syf typu rozpuszczona guma coś takiego, założone błędy usunięte no i auto wyjechało na test przez pracownika boscha no i wróciło spowrotem znowu na trybie awaryjnym po zgaszeniu i ponownym odpaleniu bylo wszystko ok ale wyskakiwał bład nr p0200...
witam mam podobny problem z błędem p0251 wtryski zregenerowane tzn wyczyszczone ponieważ znajdował się w nich syf typu rozpuszczona guma coś takiego, założone błędy usunięte no i auto wyjechało na test przez pracownika boscha ( dodam że kazano mi wymienić filtr to kupiłem mana bo filtron ponoć się nie nadaje i przed testem go założyli)no i wróciło spowrotem...
Diagnoza, parametry w czasie jazdy, ciśnienie na rampie. W trybie awaryjnym nie wykorzystywałeś pełnej mocy, może to być następna usterka.
Ja rozwiązałem problem z niskim ładowaniem 13.3v do13,5v wstawiając diodę 1N4002 na kablu pomiaru napięcia (oszukałem o 0.4V) ,w ten sposób że wyjąłem bezpiecznik 1A i wstawiłem w układ diodę zwrócić uwagę na biegunowość diody przewodzi w jedną strone.W ten sposób oszukujmy kompa "myśli"ze jest za niskie napięcie i daje sygnał na regulator napięcia...
W pierwszej kolejności najlepiej podpiąć pod tester i powinieneś otrzymać odpowiedź co spowodowało że złapał tryb awaryjny. Ale plucie olejem przez intercooler to chyba tylko turbina. Nie inaczej - zużyte łożyskowanie i uszczelnienia wirnika turbosprężarki
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy, jeśli paliwo dochodzi do wtryskiwacza to iglica się unosi, czujnik to wykrywa i zaczyna się rozpylanie. W ten sposób sterownik sprawdza poprawność regulacji kąta początku wtrysku, koło zamachowe się obraca, czujnik położenia wału zlicza zęby i sprawdza...
Witam. Mam problem z Fordem C-MAX 2,0 tdci 136ps. Auto pracuje w trybie awaryjnym, brak mocy,nawet na postoju nie chce przekroczyć 3 tys obrotów pokazuje tylko jeden błąd p2682. w czasie przeglądania parametrów zauważyłem że: -ciśnienie paliwa w zasobniku 0 -ciśnienie doładowania 0 dodam ze auto zapala bez problemu trochę dymi na niebieskawo podczas...
Witam, Focus 1.8TDCI CR, po zalaniu benzyny do zbiornika samochód odmówił posłuszeństwa. Sterownik silnika wykasował kodowanie wtrysków. Po dolaniu środka czyszczącego do zbiornika i ponownym zakodowaniu wtrysków samochód odpala i pracuje bez problemu na biegu jałowym. Korekty wtrysków, filtr paliwa, ciśnienie na listwie były sprawdzone i są ok. Pojawił...
Witam! Mam problem, gdyż po wymianie wtryskiwaczy miałem miesiąc spokój, a teraz ciągle 3 wtryskiwacz się rozkodowuje. W tym tygodniu stało się to już trzeci raz i nie mam pojęcia dlaczego. Auto jedzie normalnie i nagle zaczyna migac "sprężynka". Auto przechodzi w tryb awaryjny, po podłączeniu do komputera i wprowadzeniu kodów problem znika. Ostatnio...
Oznacza to, że sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny, a dlaczego, to już trzeba go zapytać za pomocą stosownego urządzenia diagnostycznego
Ford focus 1.8 tdci 2001 rok . Mam problem auto na małych obrotach chodzi dobrze problem pojawia się gdy dam mu gazu przy 3500 obrotach wchodzi w tryb awaryjny i czasami gaśnie , zawór egr się nie załącza podpinałem go pod komputer wyszło że za małe ciśnienie idzie na wtryski . Nie wiem czy to ma wpływ ale wiem że na filtrze paliwa ma przejechane 15000...
dokładnie. najpierw sprawdz co sie stanie jak zdejmiesz przewód podcisnienia do turbiny... jezeli straci moc całkowicie to weż pompkę podcisnieniową wytwórz podcisnienie zeby cięgno doszło do konca i sprawdz co sie stanie... podczas jazdy powinienien przeładować i wejsc w tryb awaryjny. pozatem bedziesz miał porównanie na wykresach czy cos sie poprawiło...
jest całkiem możliwe że jest tak jak piszesz ale regulator nie zawsze pozwoli utrzymać napięcie wcześniej też próbowałem go wymienić i nic nie pomogło dlatego że jak dostawał 19V to głupiał i dalej komputer już nie pozwalał jechać więc pozostaje alternator. U mnie przyczyną był właśnie alternator. Z własnego doświadczenia już wiem, że to można sprawdzić...
Komputer był zalany, ale potem jeździłem tym autem ze 3 tyg bez problemu po wymianie na nowy, dopóki nie znowu te wężyki paliwa. Okazało się że były zapowietrzone wtryski i komputer przeszedł w tryb awaryjny bez możliwości regulacji gazu. W tym momencie dalej mam problem z rozruchem. Na holu odpalil i jezdzilem, ale turbina się nie włącza. Nie wem czy...
Witam. Mam problem z fordem jak w temacie. W aucie był wycięty FAP, ecusafe. Z tego co wiem nie było problemów z silnikiem ale niedawno po jednym z tankowań auto nagle weszło w tryb awaryjny. Na wyświetlaczu usterka silnika, obroty tylko do 3tyś. Po podłączeniu błędów brak. Znalazłem oryginalny wsad do tego sterownika, załadowałem i pokazały mi się...
dlaczego mam nie wiedzieć co robie? Dodano po 1 co ma do układu wydechowego tryb awaryjny? Dodano po 5 jeżeli coś jest z rozrusznikiem to auto podczas jazdy moze przejsc w tryb awaryjny?
Ford focus mk1 1,6 zettec Przed usterką wróciłem do domu i nic nie wskazywało na problem.Następnego dnia chciałem odpalić silnik, odpalił na 3-4 sekundy i zgasł, przy następnej próbie odpalił na jedną do dwóch sekund-potem zgasł, a następnie pół minuty mógł bym kręcić i nic. Rzecz ciekawa którą zauważyłem to że próbując zapalić na gazie w trybie awaryjnym...
Witam, Ford Focus MK1 1.8 16V benzyna 2000r. Żona zaraportowała dziwny zapach, jakby paliły się kable - namierzyłem, że przyczyną był alternator (Magneti-Marelli 63321678 - Ford 98AB10300DD, A115I-80A). Wyjąłem go z auta i po rozebraniu zobaczyłem, że jedna dioda prostownicza jest przepalona i dodatkowo była ułamana jedna szczotka. Jeśli chodzi o szczotkę,...
Nie no czegoś nie rozumiem, jeśli zawór EGR przy 3000 obr. zamyka się całkowicie to jak ma działać turbina? Kolega napisał wchodzi w tryb awaryjny żeby nie uszkodzić silnika. ale w tym silniku spaliny idą z egr prosto w dolot ale już za turbiną , czyli w przypadku zamknięcia zaworu ( pedał w podłodze) powinno nie kierować spalin do komory spalania...
Focus mk1 1.6 2003 Otóż u mnie na wpiętym regulatorze napięcia obroty czuć że czasami falują, tak na prawde nie widac tego na obrotomierzu, ale czuć to mocno na fotelu kierowcy, pasażera, kierownicy, jeśli nie falują to czuć i tak drgania, jakbym jeździł moim starym dieslem. Ładowanie po odpaleniu auta z wpiętym regulatorem jest na poziomie 14.2 v czyli...
Węże się robią twarde. Diagnostyka była robiona 15 minut po zapaleniu błędu w aucie. od razu jechałem do mechanika i nic na kompie Gdyby nie to że wchodzi w tryb awaryjny to można by szukać innej awarii. Gasiłeś auto po dojechaniu do mechanika?
w sterowniku silnika zapisuje sie tylko błąd od sondy lambda (wymieniłem ja ostotnio) Po wymianie nadal występuje? Jeżeli tak to są 2 opcje-przerwa gdzieś w kabelkach lub trefna sonda jest jeszcze trzecia uwalone ECU.Błąd sondy powoduje że silnik pracuje w trybie awaryjnym żebyś mógł do warsztatu dojechać
W moim samochodzie (Ford Focus 2009 MK II 1,6 Pb 74kW) pojawił się komunikat o usterce silnika ( samochód wszedł w tryb awaryjny, bardzo słabo przyspieszał). Po odczycie forskanem wyrzuciło błąd U0140 utrata łączności z BCM ( U0140 Lost Communication With Body Control Module), sygnał powyżej max wartości progowej. Podładowałem akumulator, wykasowałem...
Skąd wiadomo, że turbo nie daje (ono cały czas chodzi) A jeżeli świeci się kontrolka błędu silnika to auto może być w trybie awaryjnym i ... ma się wrażenie że nie daje. Najpierw diagnostyka, odczyt błędów z auta i zapodanie je na forum a później będziemy zgadywać :)
Jeżeli w aucie jest stary akumulator to bym go na początek wymienił w ciemno. Skoki napięcia jako takie nie są problemem a raczej efektem - w aucie jest smart charge, które potrafi regulować napięcie w zakresie 13-15V (albo i nawet poza zakres) - zależnie od stanu naładowania akumulatora, jego temperatury, obciążenia innymi układami itp. Odpięcie kabelka...
Zależy co się dzieje. Jeśli silnik FAKTYCZNIE się gotuje - to żadne manipulacje czujnikiem nie pomogą - źle założony czujnik co najwyżej zafałszuje odczyt temperatury i będą wariowały wskazania temperatury na wskaźniku deski (no i silnik też - tryb awaryjny bez potrzeby). Te teksty o czujniku to bardziej poprawianie sobie przez ludzi samopoczucia (wykręcę,...
Od dłuższego czasu (i dłuższego mam na myśli ok. 4 lata) użeram się z błędem P1402 - zatkana kapilara dozująca układu recyrkulacji spalin. Błąd kiedyś pojawiał się po zmianie EGRu, z ori Valeo który ostatecznie padł, na nowy Hella który okazał się być trefny (oprócz P1402 rzucał też innymi błędami dotyczącymi EGR), mechanik wymienił i już było ok. No...
Na zapalonym ma zostać wciągnięte i trzymać. Jak nie trzyma albo skacze góra dół to albo sterownik tak robi ,albo jest problem z zaworem sterującym. Jest on na bloku(powinien być)z tyłu silnika pod rozrusznikiem. Jak cięgno nie zostanie wciągnięte do końca albo porusza się z zacięciami to nie będzie działać dobrze. Tyle ode mnie. Dodano po 29 Kolego...
Wstaw zdjęcie twojej skrzynki pod maską ,bo wydaje mi się że tam powinien być.Z tego co spotkałem ECU nie sprawdza pojedyńczo świec.Nawet przy jednej sprawnej zachowuje sie jak by nigdy nic,problem zaczyna się jak ecu widzi brak jakiegokolwiek obciążenia wtedy tryb awaryjny auta z DPF.
Ale też chciałbym wiedzieć z ciekawości na tym wskaźniku jak jest w pionie wskazówka (pozycja nr1) to jaka to wartość w °C a ile na pozycji nr.2 jakieś 5mm powyżej pionu. Na starym komputerze z samochodu pokazywało przez długi czas jazdy (żółta kreska na zdjęciu). Żona panikuje teraz że coś jest nie tak jak jedzie autem że się przegrzeje i coś się stanie....
Witam Mam problem w fordzie fokus 1.8 TDCi z 2000 roku a mianowicie - szybkie nagrzewanie się auta - spadek mocy przy wejściu wstaznika na czerwony pasek (ale to raczej normalne tryb awaryjny czy coś w tym stylu) - brak wylotu ciepłego powietrza z wentylatorów Po ostygnięciu auto jeździ bez zarzutów Co może być powodem awarii ? Dodam że po otwarciu...
Możliwości jest kilka. Niekompatybilny alternator / jego podzespoły, niepoprawne podłączenie, brak połączenia (wtyczki, przewody). Jeśli to pierwsze i jest tam jakiś zamiennik to możliwe że podłączyć się tego nie da i nie będzie to współpracować z ECU i kontrolka będzie świecić. Tylko że powinna być kompensacja tempraturowa (może w najtańszych nie ma),...
I bezpiecznik 3A w skrzynce bezpieczników pod maską. Czerowny przy wtyczce alternatora musibyć +12V. To już robiłem i ten bezpiecznik ma 10A a nie 3A. wyjąłem, sprawdziłem i przeczyściłem bezpiecznik F31 (10A) Na czerwonym przewodzie we wtyczce alternatora jest 12V. Jak wyciągnę ten bezpiecznik a zostawię wtyczkę wciśniętą w alternatorze to po odpaleniu...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
Witam kolegów AutoAlarm Clifford Logic Can 4 ( wg instrukcji) , auto Ford Focus Cmax 2007 , 1 kluczyk fordowski z 3 przyciskami , w obudowie także immobiliser. To tyle w opisie. Zostawiłem auto na światłach mijania 3-4 dni , nie ma co wnikać jak to możliwe do zrobienia - stalo się. Chciałem pojechać i pilot nie działa , do domu , rozbiórka pilota ,...
Samochód ford focus (benzyna) zgasł nagle podczas jazdy i automatycznie załączyły się światła awaryjne. Samochód nie udało się już uruchomić. Po sprawdzeniu okazuje się, że nie dochodzi paliwo do silnika pomimo, że słychać jak pompka się załącza podczas przekręcenia kluczyka, jest napięcie (mierzone przy wyłączniku bezpieczeństwa) podczas kręcenia rozrusznikiem...
Witam Dzisiaj byłem na chwilkę u mechanika. Sprawdziłem alarm.. tak jak mi powiedział człowiek który go montował. Czyli: Uzbroić alarm pilotem, odczekać 30 sekund. Otworzyć drzwi kluczykiem i włączając się awaryjne (lub syrena). Wsiąść do samochodu i spróbować odpalić auto. Nie powinien zakręcić rozrusznik albo nie powinny się zapalić lampki kontrolne....
Witam. Niedawno zauważyłem że po 3 min po wyłączeniu silnika wyłącza się radio i nie da się już go włączyć. Tylko zapalenie silnika powoduje że samo się włącza. Nie działają również światła postojowe ( czy tam pozycyjne). Mam wersję z LED'ami. Dodatkowo zdarzy się czasami że podczas pracy silnika dzienne na ułamek sekundy zgasną. Po odłączeniu akumulatora...
Jednak poszedłem w innym kierunku kupiłem używanego Seasonic'a Focus GX-550 (SSR-550FX) z siedmioletnią gwarancją za 220zł. 4 złącza PCI-E 8pin, 2 złącza CPU 8pin, w pełni modularny, wysoka sprawność, świetne tłumienie tętnień, tryb pasywny.
Witam Wreszcie została znaleziona przyczyna mojego problemu w focusie, byłem u trzech majstrów i ten ostatni znalazł przyczynę a mianowicie minimalne nie widoczne i nie słyszące pęknięcie z lewej strony intercoolera co wystarczyło by komputer przechodził w tryb awaryjny. Gdy by intercoole był zamontowany tak jak w MK1 to na pewno usterka szybko by została...
Temat do zamknięcia. Okazało się, że świece żarowe się kończą i podczas odpalania sterownik nałapał błędów i przeszedł do trybu awaryjnego. Szkoda tylko, że nie sygnalizował awarii. Świece do wymiany, a przy okazji klapki do usunięcia. Dzięki za sugestie. witaj mam ten sam problem w e61 520d brak mocy na 4 i 5 max do 3000 obr, czy udalo ci sie skasowac...
Witam, dzisiaj niestety mój windows 10 trafił szlak.. przestał działać prawidłowo, i to na tyle, że wyrzuca ciągle blue screena przy włączaniu komputera: "Critical process died" Przez co komputera nie da się wgl uruchomić, następnie po takim blue screenie, komputer restartuje się, oraz wiadomo otwiera się z możliwością "Ponownego uruchomienia" lub "Narzędziami...
Temat śledzi 0 użytkowników Autor Wiadomość grabek Poziom 10 Dołączył: 15 Lut 2003 Posty: 51 punktów: 31.70 24 Wrz 2008 20:35 Re: Problem z silnikiem 2.0 TDCI 136KM Pomocy ----------------------------------------... Witam wszystkich Proszę o pomoc w rozwiązaniu wielkiego problemu. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Kupiłem...
Witam. Mam problem z focusem 1.8 tdci 115 KM silnik odpala za 3-5 razem, po ruszeniu jedynka,dwójka, trójka i przechodzi w tryb awaryjny i gaśnie łapie w tedy błędy P0251 i P0211 bo zgaszeniu i odpaleniu silnik działa normalnie. Sytuacja ta powtarza się kilka razy do momentu lekkiego nagrzania sie silnika wtedy samochód jeździ normalnie. Problem pojawił...
Witam, zdejmij przewód dolotowy do turbiny i sprawdź czy wirnik ma luz. (Delikatny luz jest dopuszczalny) Z tego co wyczytałem wyżej sterowanie turbiną jest ok, sprawdź intercooler, może na trasie jakiś kamyczek wpadł i przedziurawił, stąd zanik ciśnienia. Kiedyś miałem przypadek, że upaliła się jedna świeca żarowa, przez co sterownik wchodził w tryb...
Nie wiem jak to jeździło wcześniej bo takie zostało kupione.Ogólnie to jak jeździłem focusami czy hdi z tym motorem to były rakiety w porównaniu do tego.Nie wydaje mnie się też żeby odpięty egr powodował jakieś spadki mocy.Podłączony (zepsuty,zapieczony)tak ale odłączony?Raczej był by tryb awaryjny i brak sterowania "n75". Jedzie to jako tako ,ale turbo...
Pozwolę sobie od okopanie tematu. Mam taki sam UPS jak Autor tematu. Wczoraj pierwszy raz zdarzyła się u mnie taka sytuacja jak u Autora. Nastąpiła przerwa w dostawie prądu - PC i monitor włączone w tym czasie, ale UPS "zapiszczał" na sekundę i wyłączył zasilanie. Dioda świadcząca o działaniu UPS w trybie akumulatorowym zgasła. Włączyłem ten zasilacz...
Ci, którzy czytali Docelowo chciałbym by ta seria poradników pozwoliła elektrodowiczom nie tylko na robienie lepszych zdjęć makro, ale też lepszych zdjęć prezentujących ich projekty. Być może niektórzy z czytelników zarażą się bakcylem fotografii wykraczającym poza tematykę tych poradników... W poradniku zebrałem zarówno swoją wiedzę i doświadczenia,...
Czas i przestrzeń Jednym z pierwszych przedmiotów zaprojektowanych z myślą o niewidomych i słabowidzących, jaki dostałem, był zegarek analogowy. Poza wysoce kontrastowym cyferblatem od zwykłego zegarka odróżniał się jednym dodatkiem: front koperty ze szkłem był zamontowany na zawiasie, a w koronce umieszczony był przycisk go otwierający. Na samym cyferblacie...