Czy ma ktoś może grę "Kółko i krzyżyk" z tutoriala "Od zera do gier kodera"? Próbowałem kilka razy złożyć tą grę w całość, ale zawsze jakiś błąd mi wywala, z którym nie mogę sobie poradzić ;/. Jeżeli możecie to udostepnijcie gotowy plik lub podajcie tutaj ten kod. Z góry dzięki za pomoc.
Uważam, że zaczynanie od ANSI C i przechodzenie do C++ jest totalnie bez sensu. Sam zacząłem od C++ (i to jeszcze w gim) i nie było z tym dużych problemów. W każdej książce do C++ nie zaczynają od klas abstrakcyjnych czy dziedziczenia wielobazowego, tylko od wypisywania tekstu w oknie konsoli. Nie ma potrzeby cofania się do ANSI C. A tak poza tym, to...
Ze swojej strony do nauki C++ mogę polecić megatutorial "Od zera do gier kodera" znajdujący się na stronie . Znajdziesz tam też sporo materiałów na temat tworzenia gier. Pozdrawiam, BTomasz92
Na stronie tegoż tutorialu są jak wół przykłady.
Witam! Zacznę od tego iż jestem tu nowy. Podjąłem się wyzwania, jakim jest nauka C++. Korzystam od kilku dni z zasobów poradnika "Od zera do gier kodera". Na początku było z górki, wklejone przez autora fragmenty kodu były prawidłowe, lecz od jakiegoś czasu występują błędy (może dlatego że posiadam Visual Studio 2010, a autor zastrzegł, że tutorial...
Temat wraca jak bumerang, z częstotliwością co najmniej raz na tydzień. Książki tak naprawdę nie warto żadnej kupować (no chyba że ma się za dużo kasy :P ). Zobacz sobie tutorial "Od zera do gier kodera" ( ). Napisany w formie książki, więc powinno zadowolić ;) . Co do kompilatora, to ja bym polecił Ci Visual C++ w wersji Express (bo jest darmowa!)....
Heh... opisz dokładniej problem do będzie można Ci pomóc -.- Bo póki co to niewiele wiadomo... Czy te "zdarzenia" mają być wprowadzane z jakiegoś panelu, czy z pliku itp... zanim zabierzesz się za napisanie czegoś takiego, to musisz najpierw to sobie dobrze rozplanować na papierze. A tak btw... prześledź sobie tutorial "Od zera do gier kodera" z działu...
Nie no, jakie drwiny? Skoro nie możesz zrozumieć wskaźników ani tablic, to chyba jednak nie za dobrze potrafisz programować (zważając na to, że są to jedne z pierwszych rozdziałów każdej książki poświęconej C++ czy C). Wystarczy najprostszy tutorial C++ przeczytać, żeby zrozumieć to zagadnienie. Polecam tutorial "Od zera do gier Kodera" z www.gamedev.pl...
Witam forumowiczów! Od pewnego czasu zacząłem uczyć się w programowania w visual c++. Na początku korzystałem z tutoriala "Od zera do gier kodera" ale to nie to samo co porządna książka do programowania. Mam teraz dylemat jaka jest najlepsza książka do programowania w visual c++. Słyszałem że Symfonia C++ Standard jest dobra ale nie wiem czy w jakiś...
Jakiej pomocy oczekujesz? Bo jak gotowca, to nie masz co na to liczyć, post wyląduje w koszu. C++ chyba znasz? Jezeli nie, to odsyłam do dobrego tutoriala "Od zera do gier kodera" (jest na www.gamedv.pl ), a jeżeli chodzi o współprace winbgi z dev'em to tutaj coś znalazłem:
Kółko i krzyżyk to chyba pomysł autora tutoriala "Od zera do gier kodera". Odsyłam tam, gdybyś miał jakieś problemy.
ja polecam tutorial od zera do gier kodera poszukaj na google jest pdf do ściagnięcia zawiera 556 stron do kompletu jest jeszcze kilka plików pdf razem prawie 900 stron sam się z tego ucze ściągłem wiele kursów ale ten jest najlepszy
hmmmm... ja chyba jednak polecam opanowanie "komputerowej wersji" języka C najpierw, a potem nauke wykorzystania ów języka do programowania mikrokontrolerów. Niezwykle Ci to wszystko ułatwi, szczególnie jeżeli już wcześniej miałeś styczność z programowaniem. Standardowo polecam na początek darmowy tutorial "Od zera do gier kodera", który krok po kroku...
Ale co do wydawania grosza - jak kto lubi, ja zawsze wolałem mieć książkę pod ręką a i do poduchy można poczytać, gdy się lapa nie ma :) No ja na przykład druknąłem sobie ładnie calutki tutorial od zera do gier kodera i oprawiłem;) Co nie zmienia faktu że posiadam multum książek związanych z C++, z czego najbardziej polecam "Szkoła programowania język...
Tutorial "Od zera do gier kodera", jeżeli chcesz się tego ręcznie nauczyć robić ( www.gamedev.pl ) albo książka ;)
Tylko języka C,czy C++ także? Bo jak tylko C, to "Język Ansi C" B.W Kerningham, D.M. Ritchie, krąży po sieci wersja polska ;) A jak C++ to tutorial, "Od zera do gier kodera" na www.gamedev.pl ;)
to może jednak lepiej zacząć od nauczenia się ogólnie podstaw :P Polecam tutorial "Od zera do gier kodera" z: www.gamedev.pl
Chodzi o to że np. unsigned char *wskaźnik; ma zakres 8-miu bitów - 1Bajt więc tylko na tyle może wskazywać . Jeśli potrzebujesz 4Bajtów to wskaźnik będzie typu unsigned long int . Ściągnij sobie tutorial "Od zera do gier kodera" jest tam trochę o wskaźnikach i rozmiarach/typach zmiennych .
Nie pozwol, zeby szkola przeszkodzila Ci w edukacji. i rodzice ; ( Tylko, że program technikum Programowania nie uczą w szkołach. Uczą tylko że istnieje "takie coś'. gdyż chce (...)pracować jako programista. To niech zacznie od algorytmów i struktur danych. SERIO ! Ja zaniedbałem i teraz żałuję, jakbym dzisiaj miał zaczynać , najpierw bym to zrobił...
<- tutaj masz bardzo dobry i sławny kurs C/C++, "Od zera do gier kodera" :D A jak już opanujesz C/C++, to łatwo przerzucić się na mikrokontrolery czytając tutoriale na tych stronkach: <- po polsku, podstawy C na mikrokontrolery, jeszcze w przygotowaniu <- niewyczerpana skarbnica wiedzy, szczególnie dział "AVR Tutorials" na forum. Tylko trzeba...
Hehe... to czy język C jest łatwy czy trudny na początek to jest raczej dość indywidualna kwestia ;) Na bardzo niskim poziomie C jest bardzo, bardzo łatwy. Od niego polecałbym nauke (dokładniej to od C++ :P ), nie wiem czy jest sens uczyć się pascala żeby zacząć uczyć się C++. Polecam przejrzenie tutoriala [url=]"Od zera do gier kodera".
A może zamiast inwestować w koleją książkę (dobrą, ale wg mnie może okazać się dla Ciebie też trudna) poczytaj w sieci jakiś tutorial, np. Megatutorial "Od zera do gier kodera" [url=]Link
Dobrym, jak nie najlepszym, kursem jest "Od zera do gier kodera". Święte słowa!!! Widzę że coraz więcej osób zaczyna go polecać :D [url=]"Od zera do gier kodera"
W życiu nie warto zaczynać od C! Od razu od C++, po co robić krok do tyłu, zamiast kroku na przód? Polecam tutorial do C++ napisany prawie że w formie książki (po polsku!), który nazywa się "Od Zera do Gier kodera" (poszukaj w dziale tutoriale na www.gamedev.pl ), zaoszczędzisz trochę gotówki już na samym początku (jak wiadomo, książki do programowania...
Możesz zacząć od PDF "od zera do gier kodera" całkiem fajny na początek.
Najlepszy chyba polski kurs C++ pod visual jest na w dziale Tutoriale i jest tam Megatutorial "Od zera do gier kodera" super jest. A jeśli ci nie pasuje kup sobie książke Symfonia c++.
Wg mnie tutorial od zera do gier kodera jest idealny na początek przygody z programowaniem. Pozwala w dośćprzejrzysty sposób zrozumieć różnego rodzaju mechanizmy rządzące nie tylko w c++, ale także ogólnie w językach programowania. Sam od niego nie zaczynałem (żałuje niestety...). Mnie spotkała wątpliwa przyjemności skonfrontowania się z literaturą...
Jeżeli dobrze rozumiem to (at)mgpentium chce aby tekst wyglądał tak jak by ktoś go pisał. Czy chodzi o coś takiego? Napisane na szybko w dev c++. #include <cstdlib> #include <iostream> #include <windows.h> //jeżeli chcesz używac Sleep() to musisz dodac ten plik nagłówkowy, aby nie było, czesty błąd to wpisywanie Sleep()...
int nWylosowana = rrand() % 100 + 1; /* literówka: 'rand', nie 'rrand'. :) BTW od zera do gier kodera to bardzo fajny tutorial ;] */