forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



tylne glosniki

Znaleziono 946 wyników na elektroda.pl: tylne glosniki
Podstawowa forma zapytania: tylny głośnik
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

podpiecie wzmaka do radia - opinie

chodzi o to ze nie mam w radiu wyjscia na wzmacniacz dlatego chce podlaczyc to przez wyjscia na tylne glosniki. czy duzy bedzie spadek jakosci?
CarAudio Ogólne :: 17 Kwi 2005 16:52 :: czarek18 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 657

Gdzie wlozyc glosniki ??

Witam, jestem na etapie rozbudowywania systemu audio. W tej chwili zmieniam sobie przednie glosniki i chcialbym wlozyc je do tylu. Chodzi o to ze sa to glosniki odseparowane czyli srednio-nisko tonowe i oddzielny tweeter. I teraz mam pytanko: gdzie je wsadzic w R19 ?? zastanawialem sie nad tylnimi drzwiami...
CarAudio Ogólne :: 23 Kwi 2005 20:09 :: fastcars :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 636

Oporność kolumn głośnikowych

a nie ma podanej impedancji kolumn jakie mozna podpiac pod wyjscia na tylne glosniki ? wiekszosc wzmacniczy akceptuje 8 om ale moze tu byc jakis ananasek
Technika Sceniczna i Studyjna :: 30 Kwi 2005 16:39 :: toadi :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1059

tylna ściana kolumn

PISZCIE konkretnie - w jakich przypadkach moga te fale powstac - patrz temat wyszczegolniony : TESTY ODSLUCHOWE SPRZETU SKLEPOWEGO, na pierwszej stronie... !ron - pisz konkretnie o co chodzi, bo jesli piszesz o subwooferach teraz - pracujacych do 120 Hz, to... W przypadku subwooferow NIE MA znaczenia...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 05 Cze 2005 08:38 :: majes :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 759

Jak podlaczyc glosniki w Pionieer DEH-3700

Ales zablysnal luki17,sam sobie podlacz szeregowo cykacze razem z JBL i to w dodatku przez kondensator,tym kondensatorem obetniesz rowniez bas z tych JBL.Kup sobie zestaw odseparowany,zadnych 3 droznych,cykacze zamontoj na desce albo w slupkach i bedziesz zadowolony,tylnymi glosnikami sie nie przejmoj,mozesz...
CarAudio Ogólne :: 26 Cze 2005 14:06 :: ptasznikos :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1979

głośniki na tylną półke

Mi nie chodzi o taki bas zeby bylo slychac z daleka. Obecnie z przodu mam 16,5 cm gerharda dzwiek maja ladny a z tylu mam tanie glosniki 888 tylko ze 8 omowe i rozwalone zawieszenie, od slonca pianka szczelila i w miare sobie radza. 888 chce wymienic na samochodowe glosniki ktore sa wytrzymalsze na...
CarAudio Ogólne :: 03 Maj 2006 20:06 :: wojtus87 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1502

Co doradzicie z głośników 100mm ?? Szukam średniotonówek!

Jezeli odteniesz mu kondensatorem bas mozesz sprobowac kondensator ok 10-15 mikro (czyli podzial 800-1200) najlepiej nieelektroliczny efektywnosc bedzie wyzsza o jakies 3dB niz w przypadku podanego wczeniej tonsila wiec zagra glosniej sprobowac mozesz. Ewentualnie poprowadze do nich kable od zwrotnicy...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 12 Lip 2005 23:49 :: coobah :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 737

Jak ułożyć głośniki na tylnej półce???

ja bym to zrobil troche inaczej a mianowicie kazdy samochod ma miejsca montarzowe pod glosniki z tyłu które nie zawsze koliduja z komora bagaznika i sa to przewaznie 10-13 cm zastosowac takie głosniki gdyz taki głosnik pociagnie od 70 hz nalozy sie na pasmo mozna zastosowac separowane zestawy czyli...
CarAudio Ogólne :: 20 Lip 2005 22:04 :: dlugiiii :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 945

gdzie umiescic glosniki ?

wmontuj sobie głośniki w tylną pułkę...chyba optymalne rozwiązanie...a z subwooferem: kup jakąś aktywną tubę 300-400W i zamontuj ja w bagażniku o ile nie szkoda Ci miejsca...
CarAudio Ogólne :: 07 Sie 2005 13:35 :: xcustom :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 918

Zestaw 5.1 brak dzwieku w tylnym lewym glosniku...

To nie hardware ;-) Wtyczki sa dobrze umieszczone, bo na tescie wszystkie glosniki dobrze dzialaja jak tez podczas odtwarzania filmu... problem jest tylko gry wlanczam muzyke w winampie...
Komputery Software :: 02 Sie 2005 21:01 :: Sebol81 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 423

glosniki do suba ( 1 i 2 cewkowe )?

Revemastery naginaja ostro :) Ja polecam 1002C w zamknietej 40litrowej. Ale zrób taką która ma skosna tylna scianke zaoszczedzisz miejsce
CarAudio Ogólne :: 06 Kwi 2006 13:16 :: pzssquad :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1851

Jak dobrac glosniki do radia samochodowego??

Napisz moze jaka srednica glosnika cie interesuje, no i przedewszystkim jaka kwota dysponujesz, bo tak ciezko cos napisac czy to ma byc glosnik 8cm w podszybie czy tak jak kolega napisal 20cm JBL w tylna pulke.
Technika Sceniczna i Studyjna :: 30 Sie 2005 09:21 :: wer1207 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 7755

Golf IV,a glosniki

Czesc posiadam golfa IV 3 drzwiowego i mam pytanie ,jak uzyskac najlepszy efekt z glosnikow 20cm umieszczonych w tapicerce obok tylnej kanapy , oryginalnie jest tam miejsce na 16 cm glosniki ,ale juz je przerobilem zeby sie zmiescily dwudziestki, tylko jak to wyciszyc ,zeby jakos brzmialo,bo teraz sie...
CarAudio Ogólne :: 14 Wrz 2005 11:24 :: hacper :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2202

Technics SA-AX710, uszkodzony po burzy

Witam. Mam sprzecik Technics SA-AX710, do tej pory sprawowal sie doskonale. Niestety w dom obok uderzyl piorun i sprzet przestal dzialac... Wszystko niby jest OK, ale dzwiek w glosnikach i sluchawkach jest strasznie cichy i znieksztalcony. Ponadto sygnal z jednego zrodla jest tez obecny na innych...
Audio Serwis :: 12 Wrz 2005 22:12 :: bolo1 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 492

Slabe glosniki z tylu auta

Wszystko to dzieje sie za sprawa aktywnej instalacji glosnikow tylnych. Audi/skoda/vw wyposaza samochody w naglosnienie systemem BOSE. System ten polega na tym ze radio wyposazone w 4kanalowy przedwzmacniacz napedza glosniki ktore maja wbudowane wzmacniacze zewnetrzne. To tak po krotce. Jak to obejsc...
Radia Samochodowe Serwis :: 13 Wrz 2005 01:03 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1669

DEH-P3500MP

czesc ja juz jestem chyba glupi... a mianowicie mam takei radyjko i szukam wyjsc AUX tzn zeby uaktywnicbo nigdzie w menu nei widze tego AUX :(... moze macie jakies propozycje?? czy AUX dopiero sie wtedy pokaze gdy bede miec podpiety ten kabel IP-BUS-RCA?? bo jak narazie to podlaczylem (napisane w...
Radia Samochodowe Serwis :: 18 Wrz 2005 21:23 :: alkoMatt :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 480

Glosniki 5+1 , grają tylko 2

Witam ostatnio mialem iedentyczny problem tylkoze plytka byla msi kt6v. Glosniki podpinasz do wszystkich zlacz wg instrukcji obslugi glosnikow i plyty. Nic nie ustawiasz na plycie glownej tylko w sterowniku o ile twoja plyta glowna obsluguje dzwiek 6-scio kanalowy. Bynajmniej u mnie tak bylo. W...
Komputery Hardware :: 25 Wrz 2005 14:01 :: Link9292 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2233

Pytanie laika o wzmacnaicz JBL i niestandardowe glosniki

Teraz mam tak ze co jakis czas na tylnym lewym glosniku slychac jakby zwarcie tz jest to taki dzwiek jakbym przylozyl palce do czinczy od INPUT do wzmacniacza nie pomaga podpiecie pod ten kanal innych glosnikow przez inne kable. Dziwne jest tez to ze jak juz zacznie tak dudnic z tego kanalu - bo zawsze...
Audio Serwis :: 04 Paź 2005 14:08 :: ACDMEN :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 933

Instalcja audio w skodzie felicji

Podstawa dobry przod,kup sobie tak jak kolega wyzej sugerowal te hertze i najlepiej jakis wzmacniacz do nich,wystarczyl by ci Blaupunkt GTA 4100 do ktorego bedziesz jeszcze mogl podlaczyc jakiegos subika,wyjdzie ci lekko ponad 1000 zl i napewno bedziesz zadowolony.W tym przypadku tylne glosniki mozesz...
CarAudio Ogólne :: 08 Lis 2005 14:15 :: luk1980 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2554

Kolumny tylne radmor 5102

moc tylu jest 2*15wat wystarcza 20-30wat jesli to prawdziwe wat np.tonsilu. na allegro czesto sa sprawne lub z membranami do regeneracji tonsilowskie z dwoma glosnikami gd16/12 i gdw9/40 4omowe. sprawne nie przekraczaja 100zl, a do regeneracji 50-60 +koszt przesylki poczta jak przyjmie lub kurierem,...
Audio Serwis :: 05 Lut 2006 13:57 :: modeusz :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1023

Dzwięk 5.1 a chodza tylko 2+1 czemu ???

w programach ktore oddtwarzaja "standardowe stereo" nie oczekuj, ze pozostale sciezki sie nagle urodzą. Wlacz kolnowanie na tylne glosniki w mikserze karty. W winampie w opcji plugina dSoundOut wlacz "Allow hardware acceleration". I oczywiscie uzywaj tego plugina (a nie "wave out") Do odtworzenia...
Komputery Hardware :: 28 Maj 2006 23:08 :: artur.lubin :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1007

Jakie glośniki/kolumny kupić?

JA chce kupić tonis atlus 300 i myśle jaki wzmacniacz do niego zakupić,i amplituner. Dodano po 24 kjop... ja w tej cenie bym Ci mógł sprzedać moje głośniczki Genius SW-5.1 .Kupione za 549 9miechów temu,ale już są tańszeGwarancja jest na 24miechy ,więć jeszcze troche zostało.Ja chce je sprzedać...
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 12 Gru 2011 21:59 :: Pablo1964 :: Odpowiedzi: 264 :: Wyświetleń: 89465

Czy taki uklad ma sens ??

Witam !! mam zamiar złożyć sobie uklad procesora surround z zestawu nowego elektronika tj. 1013K. Jest tam wyjscie na satelitki czyli tylne glosniki, ale jest to wyjscie 1 kanał. Chcialem zrobic tak aby byly tam 2 kanały i wymyslilem cos takiego, jak w zalaczniku. Dodatkowo z tego wyjscia chcialem dac...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 28 Sty 2006 14:29 :: hacker :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 704

głośniki na półke?

pierwsze to nie potrzebuje super mega sprzętu tylko taki żeby miło grał :] a dwa to chyba te sony są całkiem fajne :] Ja rozumiem, więc nieproponuje Ci sprzętu za 10 tysięcy tylko 1 tys. a jesli niemasz az tysiąca to niema sensu inwestowac w tylne glosniki tylko kupic lepszy przód...
CarAudio Ogólne :: 15 Mar 2006 09:48 :: bartekpl :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1205

Radio i 2 glosniki - prawidlowe podlaczenie

Generalnie nie wolno tak włączyć wyjść głośnikowych. Podłączasz albo jako przednie głośniki albo jako tylne a pozostałe ostawiasz niepodłączone. Tylko niektóre modele radio można było łączyć albo na 4 głośniki z mniejszą mocą albo na 2 z większą mocą ale rzadko miały takie radia kostkę ISO. SławeK
Radia Samochodowe Serwis :: 18 Mar 2006 11:04 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 642

Jakie radio, glosniki, subwoofer??

Witam!!! Na poczatku powiedz nam jakiej muzyki sluchasz? Czy masz wytlumione drzwi ? Jezeli nie to musisz to zrobi bo bedzie zero efektu, najlepiej jak sobie kupisz panele po 16,5 np hertz albo inne w zaleznosci jaka muze sluchasz. Za te 1500 zł najlepiej kup sobie jakies radyjko, wytlum drzwi bo bez...
CarAudio Ogólne :: 21 Mar 2006 16:07 :: zamsik :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3025

System car audio?

mam dylemacik. tyl pioneer glosniczki, przod 10cm na podszybiu. znudzily sie, wiec mam teraz panele do drzwi pod 16cm. i dylemat: dac pyle wysokotonowe,a wlasciwie sredniowysokotonowe bo 1,3kHz-22kHz, a wtedy moge w panele wsadzic cos 16cm w gatunku 40Hz-2kHz? czy zbastowac i dac wysokotonowe standart...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 21 Mar 2006 18:06 :: olaf x :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 359

Obudowa bassrefleks na dwa glosniki 25 cm+Subwoofer JBLP-102

Do głosnika JBL P-102 nie polecam obudowy uniwersalnej lepiej oblicz i zrób sam. Jezeli chcesz cos takiego do domu a tak mi sie wydaje widząc ten wzmacniacz to nie polecam. Nagłosnienie jak do samochodu a wzmacniacz domowy (albo raczej na jakies imprezy ). Do takiego wzmacniacza najlepsz są kolumny estradowe...
Co kupić Archiwum :: 24 Mar 2006 15:28 :: BaRyxXx :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 542

Jaki telewizor kupić?

Ja kupilem ponad 2 lata temu telewizor 16:9 Philips 28PW9816-100Hz.Telewizor dosc konkretnie wypasiony,dekoder Dolby Digital,dodatkowe tylne glosniki.Pixel Plus,6glosnikow w telewizorze w tym subwofer.Od nowosci mial jedna wade,w prawym gornym rogu ekranu byla plamka rozowo-czerwona,nie duza ale draznila.Walczylem...
Jaki TV :: 05 Lut 2010 15:26 :: pszemeq :: Odpowiedzi: 2150 :: Wyświetleń: 185374

Szukam rekomendacji na glosniki 6x9"

Hmm...JBLe GTO to ja mam teraz na tylnej polce i wcale z nich strasznie zadowolony nie jestem. Nie ma sensu zmieniac jednych JBLi GTO na inne z tej samej seri. Nie wiem jaka jest sprawnosc moich glosnikow, ale moc basu mnie nie zadowala. Opis do tych Hertzow powyzej jest interesujacy...moze faktycznie...
CarAudio Ogólne :: 05 Kwi 2006 10:25 :: waflo77 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 815

Jak zrobic podfrezowania pod glosniki?

nie ten dzial ale to juz szczegol... nie polecam frezowania domowymi sposobami bo bardzo latwo mozna uszkodzic sobie plyte. Domowe "frezowanie" jest mozliwe tylko na plycie wiorowej ktora mozna nieco zjechac ale trzeba byc przy tym bardzo ostożny. ogolnie rzecz biorąc proponuje taka metode(nie frezowanie): robisz...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 21 Mar 2011 08:57 :: Tomq :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 13141

Słuchawki, płyta główna Asus K8N4-E Deluxe. Bardzo cicho słychać.

jak zamieniam miejscami z głośnikami to jest lepiej :) tzn słuchawki glosniej graja, ale jest problem z dzwiekiem, na glosnikach nie slychac wyraznie wszystkiego, bo sa ustawione jako tylne glosniki :/
Komputery Software :: 24 Kwi 2006 08:56 :: b0dzi0 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1471

splx spla800 jak to podlaczyc?

witam, mam takowy wzmak splx spla800 4x200W po pierwsze primo - czy moge podlaczyc ch3 i ch4 pod subwoofer czyli 2x200=400W -sprawdzilem ze sygnal minus z ch3 jest zmostkowany z plusem ch4 -tak ma byc? a kanaly ch1 i ch2 osobno pod dwa tylne glosniki 1x200W plus 1x200W, ?? po drugie primo...
Audio Serwis :: 09 Sie 2006 18:00 :: doc3nt :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1929

jakie głośniki na tylną półkę do 400zł??

:|. a czy przypadkiem te glosniki nie sa za mocne pod samo radio????
CarAudio Ogólne :: 24 Maj 2006 14:16 :: wojtason :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2274

Radio Ford 2014 - czy ma wyjscia na 4 glosniki ?

troche odświeże, czy w takim wypadku do tego radia moge podpiąć tylne głośniki pod przód L/P? I czy skomplikowana jest sprawa z odkowaniem tego radia? Kupiłem samochód za granicą jednak karteczki z kodem już nie było i dopuki jest zasilanie to się nie martwie ale nigdy nic nie wiadomo.
Inne Serwis :: 02 Lip 2006 23:36 :: Deepone :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1873

Audi B4, podlaczenie tylnich glosnikow

Witam, Moze mi ktos podpowiedziec jak podlaczyc tylne glosniki do radia? Chodzi mi o kolory kabelkow (org instalacja). Radio, to orginalne Audi (samochod z `93, 1,9 tdi). Z gory dzieki, pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Lip 2006 10:11 :: dyziek@ :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2255

Działanie czujnika cofania

sprawdz czy centralka twoich czujnikow jest zamontowana w miejscu gdzie nie ma silnych pol elektromagnetycznych np.tylne glosniki lub cos padlo w tym urzadzeniu
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Sie 2006 19:02 :: Jacekon :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1388

Mam magnat transforce 1200 i ok. 500 zł - co dokupić?

a ta skrzynie moge podlaczyc pod samo radio??:> odlaczyl bym tylne glosniki i to zmostkowal i do suba:) co ty na to?? hehe Dodano po 2 radyjko te
CarAudio Ogólne :: 18 Wrz 2006 15:20 :: qscgu :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1283

Jakie glosniki do naglosnienia z aku?

Zamiast tubki na GDN 22 poszukałbym czegoś lepszego. Wyliczenia dla mnie tej tubki są teorią. Możesz do ARZ 6608 czy 6604 dobudować magnes i zyskac pare dB, nawet samo ARZ wmontować w tubie - tylko że nie odwrotce, a do tuby włozyć tylną powierzchnie membrany. Powinno to grac do jakichś 15kHz czyli...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 23 Lip 2006 16:12 :: siero :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 948

Oryginalna instalcja pod glosniki w Bmw e36

przwaznie plusowy kabel jest czerwony :D pozdrawiam :!: u mnie sa po 2 zolte (czerwony i sary pasek)i po 2 niebieskie (czerwony i szary pasek) na tylne glosniki. a jak przypadkiem by sie okazalo ze ten z czerwonym paskiem to minus to glosniki nie ucierpia na tym? cos mi sie obilo o uszy ze...
CarAudio Ogólne :: 26 Lip 2006 06:34 :: ToLo84 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 737

pioneer deh4700 + głośniki (jaka moc)

ok - dzieki za odpowiedzi... bo troche to jest irytujace jak dam np.volume58 to te tylne glosniki (40w) juz zaczynaja dawac znaki ze zbliza sie ich koniec... myslalem ze jak doloze 20w to zmniejsze nadmiar mocy (bo one takjakby za duzo dostaja) ale chyba faktycznie lepiej odlozyc pare zl i kupic wzmacniacz...
CarAudio Ogólne :: 29 Lip 2006 19:09 :: superman2 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 666

Problem z nagraniem dźwięku w NVIDIA nFore4

pokombinuj w opcjach ustawnien karty muzycznej, z reguly jest tak ze mozna na spokojnie zaglowac sobie wejsciami i wyjsciami. Np zamist wejsci line in mozna ustawic line out na tylne glosniki ;-) Pozdrawiam
Komputery Hardware :: 01 Sie 2006 19:15 :: piotras :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 444

Zestaw 5.1 a słuchanie muzyki

masz racje, muzyka na 5.1 NAPRAWDE otacza sluchajacego. najlepiej chyba slychac to na jechno lub jakiejkolwiek muzyce elektronicznej- wtedy, gdy wysokie tony leca na tylne glosniki. ma sie wtedy wrazenie, ze bas jest z przodu, wysokie bardziej z tylu- ale wszystko zalezy od ustawien dekodera. pozostale...
Nagłośnienie Domowe :: 26 Sie 2006 07:09 :: Krook :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3685

Navi MCD Passat B5 gwizd radia i inne problemy

witam mam Passata B5 99r. i zalozylem sobie do niego navi MCD. Oryginalnie mam w aucie, zmieniarke, wzmacniacz i 6 czy 8 glosnikow. Po podlaczeniu radia: - tylne glosniki wogole nie chca grac, - w przednich glosnikach slychac jakies szumy, - po przekreceniu kluczyka w stacyjce, na chwile w glosnikach...
Radia Samochodowe Serwis :: 03 Wrz 2006 16:07 :: gsmjarocin :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1424

Jakie glosniki do samochodu?

Obok tylnej kanapy(na boczkach )wejdzie jescze po 25 cm woferze-jak szaleć to szaleć :-) Po cholerę ci te 6x9 na półce?
CarAudio Ogólne :: 13 Wrz 2006 18:16 :: powalla :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1521

Tylna polka, co wybrac??? Pomocy!!!

tak sie zastanawiam nad blaupunktami bo mieszkam w tak pieknym miescie gdzie wszystko sie moze zdarzyc i np. nastepnego dnia bede mial problem bo znajde szklo a nie glosniki:D tutaj jest kazdy przekonany ze im bardziej bajerancki wyglad tym glosniki sa lepsze:/ moze ktos widzial glosniki o podobnych...
CarAudio Ogólne :: 15 Wrz 2006 13:50 :: leon 6 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 782

Problem z kartą dzwiękową Sound blaster Audigy 24Bit

Chodzi o to, że z niewyjasnionych przyczyn (nie było mnie w domu) po wlączeniu kompa, okazalo sie ze tylne glosniki graja znacznie ciszej niz wczesniej. Mam konfiguracje kwadraturową (4/1). Nie jest to wina wzmacniacza ani kabli na pewno. Sterowników tez nie bo instalowalem od nowa i lipa. Bawiłem sie...
Komputery Hardware :: 05 Gru 2006 23:02 :: Polu$ :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1350

koncowka mocy Sharp SX 8800 H ile mozna podpiac glosnikow??

ok wiec skoro tak to po co te zaciski na 6 glosnikow co?? to moze zle spytalem jak zrobic zeby graly tylne glosniki...rear speaker(zaciski)
Audio Serwis :: 17 Lis 2006 11:37 :: ALTON :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2332

glosniki 10 z oddzielnymi tweeterami jakie?

Nie martw sie zestaw jest OK(możesz do radia podłączyć tweetery pod przednie kanały ,a wofery pod tylne i wtedy masz regulację FADEREM ilosci wysokich tonów).
CarAudio Ogólne :: 16 Paź 2006 09:07 :: szpara :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 740

Dobór zestawu średnie+wysokie do tylnych drzwi Micra

dodam tylko od siebie ze za cene tych jbl kupisz cos znacznie lepszego ale to tylko moje skromne zdanie:) jesli chodzi o glosniki na tyl nie ma sensu kupowac drogich wystarcza jakies wspolosiowe:)
CarAudio Ogólne :: 23 Paź 2006 10:07 :: grzesiek660 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 762

radio Pioneer 4x45W, passat kombi - jakie glosniki?

tak b3, Poszukaj ,bo warto - a nie taniej bedzie mi wyciac otwor w starej tapicerce? wofery w tylne drzwi a twetery w podszybie? myslalem o zrobieniu tak zeby przod zostawic tak jak jest a w tylne drzwi zalozyc jakies glosniczki, te glosniczki beda dobre do tego pioniera? Dodano po 5 ...
CarAudio Ogólne :: 28 Paź 2006 07:31 :: andriej :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3835

Zestaw 5.1 + Wieza Zamiast Tylnych Głośnikow

Witam, Posiadam od dawien dawna zestaw glosnikow komputerowych Mediatech Zambra 5.1 (nie wnikam w jakosc tego sprzetu). Kupilem sobie wieze. Stoi ona na tylnej scianie pokoju razem z glosnikami rozsunietymi maksymalnie. Chcialbym aby zastapily one 'glosniczki' z zestawu 5.1. Najpierw...
Audio Serwis :: 30 Paź 2006 22:45 :: michas :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 931

Wzmacniacz BLAUPUNKT: GTA 2100, GTA 2, GTA 275

Wzmacniaczem chce napedzic tylne glosniki i suba. Z tym że moje radio CLARION DB148R ma wyjscie tylko na dwa chincze wiedz obojetne gdzie podlacze czy tyl czy przod bo i tak musze zastosowac rozdzielacz. Jesli jest jedno wyjscie z tylu radia to jest tyl tak ??
CarAudio Ogólne :: 05 Lis 2006 21:08 :: powalla :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 8249

Zniekształcony dźwięk głośnika JBL CS 3196

Ale w czym mamy ci doradzić? Pochwaliłeś się, że padły ci dwa głośniki... Naprawa jest jest możliwa, ale raczej nieopłacalna. Na pewno nie dostaniesz oryginalnych membran i cewek, więc będziesz musiał to sam delikatnie rozebrać. A to raczej trudna sprawa. Poza tym nie wiadomo, bo nie podałeś wystarczająco...
CarAudio Ogólne :: 11 Lis 2006 17:24 :: Błażej :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1447

Pytanko o tylne głośniki w fiacie panda

A przepraszam po co glosniki do tylu?
CarAudio Ogólne :: 27 Sty 2008 21:57 :: wadamas :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1425

wzmacniacz odmowil posluszenstwa...

a wiec rano bylem odwiesc dziadka do pracy i jak sobie wracalem to tak troszke glosniej muzyke puscilem i nagle w pewnym momencie uslyszalem taki gluchy dzwiek z tylu i za chwile cisza...:/ tylne glosniki i skrzynka basowa przestaly grac. Otworzylem bagaznik i zobaczylem ze na wzmacniaczu swieci sie...
Audio Serwis :: 01 Lut 2007 19:17 :: pytlar :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 722

Jak podłączyć zwrotnice i tweetery w HERTZ'e DSK 165?

No raczej nie masz innej mozliwosci. Ewentualnie jesli masz w radiu wyjscie na tylne glosniki i z niego nie korzystasz to tam podlacz tweetery.
CarAudio Ogólne :: 08 Kwi 2010 20:45 :: wojtas9511 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 8749

Jakie głośniki na tylną półkę do auta?

Hey mam pytanko. Chcialbym dac glosniki w tylna polke, wiem ze lepszy by byl sub ale nie mam miejsca w bagazniku wiec to odpada. szukalem troche po allegro i znalazlem pare glosnikow ciekaw jestem który mi polecicie ... tez lepsze elipsy pionka ts-a6911 lub ts-a6921...
CarAudio Ogólne :: 17 Gru 2006 22:33 :: MatHEO :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1035

dwa glosniki pod jeden kanal

witam! posiadam amplituner kenwood krf v5030d i chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwosc podlaczenia 2 glosnikow pod jeden kanal czym grozi bezposrednie podlaczenie bo niestety ten model nie posiada mozliwosci podlaczenia par glosnikow AB.. zdjecie tylnego panelu jedne glosniki to tonsil...
Audio Serwis :: 17 Gru 2006 23:00 :: Artur k. :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2004

przygasajacy sopran MAGNAT CLASSIC 216

no wiec tak mialem w poprzednim autku nastepujacy system: radyjko CLARION DB cos tam (cena okolo 500-600zl) na przodzie system odseparowany MAGNAT ULTRA 216 podlaczony pod wzmacniacz MAGNAT BULLPOWER 2200, na tyle ten sam system pod radyjkiem, w bagazniku 2x skrzynia BP 600w podlaczone na mostkach pod...
CarAudio Ogólne :: 27 Gru 2006 13:18 :: powalla :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1664
12345 ... 141516

Ostatnio szukano: moduł konfortu kolektor ssący polonez zgrzewanie szczotek zdalnie sterowane samochody oznacza literka imei namierzyć toshiba dysk twardy wzmacniacz 260w konfiguracja routera dlink włókna szklanego multiroom wifi simson instalacji
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group