próba przelewowa nic nie da ,bo samochód pewno pali na strzała... wychodzi ,że któryś zaworek we wtrysku się wiesza i ciśnienie wzrasta..
Jak już będzie na 100% pewne że to wtryskiwacze, to tam się nie robi samych wtrysków, bo to się zemści, a cały układ paliwowy.
Do tego możliwe jest zapowietrzenie układu paliwowego.
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Nalej paliwa i odpowietrz układ paliwowy.
Trzeba sprawdzić jakie cisnienie buduje układ paliwowy.
Jak był odpowietrzany układ paliwowy?
witam, problem z renault scenic II 1.5 dci 2005 rok. Otóż pojawiło się powietrze w układzie paliwowym. Do gruszki powietrza nie ma, a od gruszki do komory już dochodzi, jakie mogą być tego przyczyny. Podejrzewam uszkodzoną gruszkę, albo walniętą uszczelkę na filtrze paliwa, a w ostateczności pompa paliwa,co o tym sądzicie.????
Po wyżej wymienionych objawach obstawiałbym 2 możliwości: - blokujący się EGR w pozycji zamkniętej - zapowietrzanie układu paliwowego bez podpięcia pod komputer ciężko stwierdzać na sucho
Albo zapowietrza się układ paliwowy albo świece żarowe się skończyły a może czujnik temperatury daje informację że silnik jest ciepły i świeczki nie grzeją .
Na gorącym jak odpala ,to nie świece a raczej coś z układem paliwowym.
Dali jakiś klej zabieraj z tamtąd auto jeśli jeszcze się toczy
jeżeli chodzi o falowanie obrotów w tym silniku to przyczyn może być naprawdę wiele układ zasilania,dolotowy powietrza a czasami regulator napięcia ja bym w twoim przypadki jeszcze raz odpowietrzył układ paliwowy
Podłącz paliwo bezpośrednio do pompy , wymień filtry i sprawdź drożność układu paliwowego.
Jeżeli jesteś pewnien to próba ba plaka. Jeżeli zaskoczy to sprawdzić rozrząd i układ paliwowy;)
Na filtrze paliwa powinna być ręczna pompa - sprawdzałeś, czy jej użycie dopompowuje paliwo do pompy głównej? Musisz dobrze odpowietrzyć układ paliwowy.
1,5dci to strasznie wrażliwy silnik, najbardziej na eksploatacje. Zawitaj do jakiegoś mechesa, nich CI sprawdzi układ paliwowy, bo w 1,5 dCi pompy CR są przyczyną katastrofy w układzie paliwowym. Pompy "sypią wiórami" metalowymi, które masakrują wtryskiwacze. O kosztach wspominać nie muszę ... PS Ja wczoraj wymieniałem filtr paliwa i jako takiego odpowietrzenia...
Problem w tych autach zaczyna się wtedy gdy ktoś zacznie dłubać w sofcie żeby oszukać mechanike. Sprawdzenie tego układu to ok 40 min włącznie z testem układu paliwowego.
najprawdopodobniej zaworki zatarły się we wtryskach do opiłków, wtryski zawieszały się co chwila, a później choinka zapalała się na desce, paliwo szło w przelewy i w ten sposób spadało ciśnienie w układzie paliwowym (początek postu)
W jaki sposób odpowietrzyłeś układ paliwowy po remoncie?
ten sam problem, clio 1.5 dci rozwiązanie znane?
A filtr paliwa był wymieniany, układ się nie zapowietrza? Celna uwaga kolegi ! Sprawdź układ paliwowy.
Jesteś pewny że jest pompa w baku ?Nie ma gruszki ?Jak wygląda pom,pa CR? Jest wyłącznik uderzeniowy?Sprawdź może bezpieczniki na początek.Jak by nie było masy na Ecu to wątpię byś sie połączył z nim.Te dwa błędy napraw i zajmij się układem paliwowym.
EGR stał bo silnik był zimny. Na rozgrzanym działa prawidłowo. Po wymianie pompy cr (opiłkowała) i zaworków we wtryskiwaczach, Wyczyszczenia całego układu paliwowego, silnik pracuje prawidłowo.
myśle że jest to niesczelność w układzie paliwowym. robi ci się bombel powietrza zassany do przewodu.
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
To CR z zębatą pompą wstępną żadnych czarów nie odczyniasz jedynie układ paliwowy zasilający musi byc szczelny.
Podjedź do kogoś kto dysponuje serwisówką "renault ng3" tym sprzętem zdiagnozujesz system paliwowy wykonując procedurę testową.
Dziękuję za odp.może jeszcze ktoś ma inny pomysł?a jeśli gdzieś jest nieszczelny układ paliwowy może się też tak robić?
Na moje oko powinieneś mieć pompkę w zbiorniku. Trzeba sprawdzić pokolei układ paliwowy, ciśnienie ze zbiornika, no i ten interfejs niezbędny..
Silnik ze stajni reno, układ paliwowy delphi ?.Co tu dużo pisac poszukaj tematów z tym silnikiem.
Panowie wyjście z pompy na listwę przy rozruchu. Zamyka zegar do sprawdzania hp w układzie paliwowym ponad 600 bar. Czy to nie jest za dużo dlatego sa problemy? https://filmy.elektroda.pl/15_1738766820...
Nieprawda, trzeba widzieć i rozumieć co się widzi. Układ paliwowy i układ rozruchu na pierwszy ogień do sprawdzenia
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
Reno DCI czy DXI?
Kolego to nie jest dci że jak ciężko zapala to pompka niskiego albo wtryski . to jest silnik Deutza jak zaczynają się jakieś problemy z układem paliwowym to jest istna szopka . Masz do sprawdzenia przelew z wtrysku to podstawa do tego można wyjąć i wyczyścić zawór dozujący i sprawdzić zaworek mechaniczny w szynie , to są newralgiczne punkty tych silników...
Dostać się do miejsca gdzie taki się znajduje, wymienić na nowy , odpowietrzyć układ paliwowy i po robocie :D :D :D
odpowietrzyłes układ paliwowy, po takiej wymianie paliwo sie cofneło
Masz samochód z pokichanym układem wtryskowym, wtryskiwacze Delphi są takie, że kichniesz na nie i już po nich. A jak pompa sie łuszczy to do wymiany cały układ paliwowy, łącznie ze zbiornikiem.
Jakiś czasu temu samochód przestał odpalać na dotyk z dnia na dzień, kręci z 5-6 razy nie raz cały cykl zanim odpali. Po odpaleniu żadna kontrolka nie świeci, samochód jeździ normalnie, tylko że jak się dodaje pełny gaz zanim osiągnie 2000 obrotów to samochód gaśnie. Gdy go podpiąłem pod komputer to wyskoczyły błędy DF197- zbyt duży spadek ciśnienia,...
Witam To o czym piszesz nie koniecznie może mieć związek z turbina . A że jest tam jakiś wężyk to nie do załączenia turbiny ale wręcz przeciwnie do ograniczenia gazów aby turbina się nie rozbiegała . I dlatego nie odczułeś efektu . Trzeba sprawdzić układ paliwowy i dolotowy . Napisz coś więcej , czy jest nadmierne dymienie i czy słabnie podczas jazdy...
Z wcześniejszego opisu wynika, że masz zapowietrzanie się układu między filtrem a wtryskami. Wymień filtr paliwa (najlepiej PURFLUX FCS748) i gruchę (koszt ok. 50zł). Odpowietrz dobrze układ, również przy wtryskach - jeśli będą problemy. Przewody przy pompie i wtryskach nie są mokre?
chodzi mi o to, czy ktoś się spotkał z czymś takim, czy da się z tym żyć, i czy aspekt finansowy to jest jedyny powód tego że ktoś to tak zrobił. I czy dużo roboty jest z przywróceniem tego do stanu początkowego. Dodano po 1 i czy ktoś dysponuje schematem prawidłowego układu paliwowego do kangoo 1,5 Dci 2004r.
Jak sprawdzić czy w układzie paliwowym są opiłki metalowe świadczące o zużyciu pompy wtryskowej.
Realne, lecz nie opłacalne. Pompa, wtryski + częsci układu paliwowego, komputer + uch, wiązka silnika, większość czujników.
Witam. Temat płynu chłodzącego w układzie paliwowym był już pewnie poruszany na tym forum, natomiast nie znalazłem informacji na temat wymiany samych obsad wtryskiwaczy w Renault Premium DCI bez zdejmowania głowicy. Proszę o opinie jak to wygląda w praktyce, bo słyszałem że w tych autach to problem. Mam objawy typu znikający płyn z układu, mętny kolor...
Układ paliwowy Denso czyli najpewniej zaczyna szwankować regulator ciśnienia paliwa/ zawór Scv.
Mam Lagune 2 1.9dCi 2001r.,kopci na biało. Wyczyściłem EGR i jak by mniej kopciło. Jest też nieszczelny tłumik. Czy jest to może przyczyną białego dymu? Może być też problem z wodą dostająca się do układu paliwowego? Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany. Zatankowany syf. Wtryski wymienione. Cały układ paliwowy "odszczurzony" i autko śmiga. Dzięki wszystkim za sugestie:)
No tak nie napisałeś który rok produkcji ,a to Movano I .Jak kolega Art.B słusznie zauważył DTI-dci.
Ostatnio w mojej Meganie II 1,5 dci wymieniałem filtr paliwa. Problem jest taki, że w przewodach paliwowych do i z filtra jest powietrze, które cały czas krąży. W trakcie jazdy nie zauważyłem żeby samochód miał jakieś problemy. Problem jest z odpalaniem, musi więcej rozrusznik kręcić niż za zwyczaj. Jak usunąć to powietrze z tego układu? Proszę o pomoc.
Sam dałeś sobie odpowiedz. Wyeliminuj powietrze z układu paliwowego i napisz czy wszystko jest ok
Paliwo jest dostarczane do silnika? Mieliśmy ostatnio temperatury na "minusie" więc mogła się wytrącić parafina z oleju napędowego i układ paliwowy jest niedrożny. Naprawa to auto do ciepłego garażu + środek - depresor do baku + nowy filtr paliwa.
To może być wszystko. Trochę mało ten mechanik zrobił, mało informacji żeby coś zaradzić. Można wróżyć, że układ paliwowy, że problem elektryczny. Bardzo prawdopodny jest problem z układem paliwowym. Ale nie wiemy czymw przewodach nie ma powietrza, czy filtr paliwa był zmieniany itp
Został podmieniony nowy regulator ciśnienia niestety efekty takie same jak na starym regulatorze ciśnienia. Nadal przeważnie objawy braku dostatecznego ciśnienia w rampie przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu... Nie ma powietrza w układzie paliwowym i opiłków również żadnych nie ma. Jakieś dalsze sugestie? Pozdrawiam
- czujnik ciśnienia klimatyzacji /zwarcie, dzięki ale nie to było przyczyną.... porządna diagnostyka i okazało się że winowajcą był układ paliwowy - zbyt małe ciśnienie , ale dlaczego nie komunikował błędu? bo winny był czujnik ciśnienia
Witam, u mnie wystąpił ten sam problem, w pierwszym dniu pojawienia komunikatu renia odmówiła posłuszeństwa 3 razy (silnik zgasł, tryb awaryjny) po dłuższej jeździe problem ustąpił do następnego i znowu problem powrócił, decyzja mogła być tylko jedna,wizyta w warsztacie, diagnoza - regulator ciśnienia, ale to co pokazuje komputer nie zawsze jest przyczyną,u...
Czyli w ciemno wymieniłeś i pewnie niepotrzebnie... Pompy rzadko padają, ale jak już padnie to praktycznie cały układ paliwowy jest wtedy do wymiany/czyszczenia.
Problem rozwiązany już dawno, ale moze ktoś ma podobny wiec postanowiłem napisać ... auto nie odpalało na zimnym z prostej przyczyny ..... uszkodzony przewód łaczacy filtr paliwa z pompa wtryskowa (dziurka jak łepek szpilki) przez którą zapowietrzał się układ a paliwo cofało się do zbiornika ... .... wiec zanim zaczniecie ingerować w silnik, pompe,...
Sprawdź jeszcze czy nie ma powietrza w układnie paliwowym , mam taką usterkę w 1.5 dci niby nigdzie nie ma wycieków paliwa a powietrze jakoś się dostaje do układu .
Jak odpala i gaśnie to wina immobilizera lub zapowietrzającego się układu paliwowego. Jakie świecą się kontrolki przy rozruchu?
Raczej nie auto takie tylko warsztat słaby skoro opierają się o opinie z internetu.Teraz wychodzi albo słaba jakość części.............błąd mechaników bo utrzymywałem od początku opiłkowanie pompy więc nie wiadomo za koleją co będzie się jeszcze zatykać.Trzeba by było układ paliwowy potraktować ultra dźwiękami.
Witam mam problem z reno premium 2003 r 320 dci traci moc auto wchodzi w tryb serwisowy ,pojechałem na diagnostykę komputerową i gość powiedział że jest za wysokie ciśnienie paliwa na niskim układzie paliwowym,ale natym się zakończyło,czyli nadal problem nie jest rozwiązany ,może ktoś miał taki przypadek,dodam że trzy miesiące temu była wymieniana pompa...
Jeśli nie masz oscyloskopu to weź diodę świetlną, wypnij wtyczkę z wtryskiwacza i podłącz do niej tą diodę. Kręć rozrusznikiem i sprawdź czy dioda miga. Jeśli nie, to odwróć diodę, w sensie zamień miejscami końcówki i znowu kręć rozrusznikiem. Jeśli będzie migać to problem w dostarczaniu paliwa lub powietrza, rozrząd lub ciśnienie sprężania. Jeśli nie...
Masz powietrze w układzie paliwowym, zamontuj przeźroczyste wężyki i zobacz czy nie widać bąbelków powietrza. Jeśli takie zobaczysz to masz winnego.
Po wymianie pompy i filtru paliwa sprawdź jeszcze raz ciśnienie w układzie paliwowym .Być może jest za niskie i wszystko idzie w przelew.
Ja bym wstępnie filtr paliwa wymienił i sprawdził szczelność układu paliwowego bo jak się gdzieś powietrze dostaje to też będą cyrki.
przy zakupie auta czytałem różne fora i tez są wadliwe podobno ... nie wiem nie jestem fachowcem ale mój mechanik mówi że nie ma zasadniczej reguły jak ktos dobrze dba czyli olej filtry itp to podobno i 1.5 bedzie działał kolega ma passata z niezawodnym silnikiem 1 9 tdi a wymieniał w silniku cały układ paliwowy i dwumas
Mam problem z uruchomieniem renault master 3, 2,3 dci 165KM. Komputer diagnostyczny Jal Test wskazuje błąd : ''zbyt niskie ciśnienie szyny paliwa. Ława 1. Sygnał wartości poza przedziałem". Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, listwę wtryskową wraz z czujnikiem, wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia i pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku i ten moduł...
zostaw filtr powietrza w spokoju, szukaj w układzie paliwowym i spr na plaku.. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... tutaj:
Witam, Cały układ paliwowy sprawdzony łącznie z wymianą pompy niskiego ciśnienia . Jutro przystępuje do pomiaru przelewu
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
Nigdzie w moin poscie nie zaznaczylem ze jestem mechanikiem To po ci ci w opisie pod nickiem " mechanika samochodowa" :?: Witam szanownego guru mechaniki pojazdowej Nie jestem guru mechaniki . Odpisałem ładnie w 3 poście na twoje pytania że pojazd posiada gruszkę i nie posiada pompki elektrycznej . Prosisz o pomoc a potem podważasz w kpiący sposób...
filtr paliwa poszedł pierwszy na odstrzał,sprawdzone wtryski,praktycznie cały układ paliwowy przeswietlony,zauważyłem że pasek rozrzadu jest zbyt luzny,czy gdyby przestawił sie rozrzad moga byc takie skutki,niewiem czego sie chwycic
Prawdopodobnie gdzieś dostaje się powietrze do układu paliwowego. Sprawdź wszystko raz jeszcze, czy jest szczelne. Uszczelka pokrywy filtra jest prawidłowa? Nie zawinęła się?
niestety wtryski do sprawdzenia i kompresja te silniki nie są trwałe i układ paliwowy delphi najtańszy z możliwych elektrycznie nic tu nie zrobisz przerabiałem takie z przebiegiem 150 tyś
I jak, wyjaśniło się? Może padać któryś wtryskiwacz lub cokolwiek w układzie paliwowym i jak spada ciśnienie to zaraz komputer wywala błąd. ALe ciekawy jestem co było u Ciebie.
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Witam problem z Kangoo 1.5 DCI pompa wtryskowa nie daje paliwa odkręcam rurkę która wychodzi z pompy na rozdzielcza i sucho ani kropli gdy kręcę rozrusznikiem bądź odpalam na plaka. Autko jeździło normalnie stało 3 dni i nie chce odpalić. A nie odpala bo brak paliwa bo pompa nie daje nic pytanie czy to pompa się zepsuła czy coś innego. Odkręcłem regulator...
W takich przypadkach test powrotu na wtryskiwaczach i na rampie wtryskowej za przelewowym zaworem bezpieczeństwa. Jakie są wartości tych przelewów ? Może w serwisie RENAULT mają rację ( może robili test przelewowe) i wyszło że przelewy wtryskiwaczy są poza normą , a przewody wtryskowe wymienia się po każdym demontażu na nowe. Zapłaciłeś w serwisie za...
Witam Mam podobny problem. Podczas jazdy zapala mi się czerwona kontrolka silnika (mruga). W tym momencie wyłącza mi się motor i muszę się zatrzymać i przekręcić kluczyk do pozycji zero. Po chwili mogę ponownie odpalić motor. W serwisie sprawdzono układ paliwowy wraz z wymiana filtra. Zrobiono test przelewowy wtrysków. Niestety nie pomogło. Jeśli ktoś...
Witam u mnie problem rozwiązany, brudny filtr paliwa, który puścił syf na pompę i zapchały się zawory na pompie. Układ paliwowy po czyszczeniu Espace pali jak nowy. Może u Ciebie jest ten sam problem.
Raczej wygląda mi to na problemy z wtryskiwaczem najlepiej sprawdzić czy przerwy w pracy występują ciągle na tym samym cylindrze czy ulega to zmianie co do pęcherzyków powietrza to silnik 1.5 dci posiada układ wtryskowy common rail i powinien posiadać pompkę paliwową w zbiorniku która dostarcza paliwo do pompy wysoko ciśnieniowej może to pompka zasilająca...
Miałem okazję czyścic wtryskiwacze DELPHI po zastosowaniu kuracji 2T. Udał się uratować tylko 2 sztuki. Stosowanie oleju 2T ma na celu smarowanie, a nie jej naprawiać lub czyścić i należy cały czas stosować olej 2T do końca żywota auta. W każdym razie takie układy delphi potrzebują smarowanie i niema co tam czyścić, bo jak już przykładowo dostał opiłki...
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
Złapie na dwie -trzy sekundy nawet jak kontynuuje psikanie no i bardzo nie równo i troszkę rzuca silnikiem jak dodasz gazu to od razu się zadławi . Nie myślałem o pasku ze względu na wykryte błędy w układzie paliwowym i na tym się skupiłem. Są jakieś znaki na kole żebym mógł to sprawdzić ?
dzięki za przewspaniałą odpowiedź Nie ma za co , szkoda mi tylko silnika , ale jest twój... Każdy następny post o problemach z układem paliwowym u ciebie przemilczę , szkoda czasu na eksperymenty i naukę kogoś zielonego i na dokładkę nierefomowalnego
Witam. Jak w temacie, brak mocy, brak kodów usterek. Układ paliwowy na niskim ciśnieniu sprawdzony, ciśnienie turbiny ok 1,4 bar. Wtryskiwacze - pobór paliwa 15 mg/cykl.
Jeżeli były opiłki to należy cały układ paliwowy przepłukać włącznie z wtryskiwaczami które to należy rozebrać. Opiłki bardzo szybko zniszczą wtryski. Czy ta pompa do transportu była odpowiednio uszczelniona?
Witam. Kupiłem kangura 1.5 dci, 2004r. Odpalał ciężko z plaka, opiłki w zbiorniku i paliwie. Wymieniłem pompe wtryskową, 4 wtryskiwacze, przeczysciłem caly układ paliwowy, wiadomo o co chodzi. Odpala dobrze, żadne kontrolki sie nie palą. Zwija sie dobrze, przyspieszenie wszytko jest. Kopci na czarno, i słychać zawory po dodaniu delikatnie gazu. Prosze...
Witam, moim zdaniem sprawdzić należy egr, następnie układ paliwowy, oraz turbo, ile jest tego czarnego dymu? jak z ikarusa? czy tylko podczas przyspieszania puści bączka? jakie zużycie oleju silnikowego?
Auto przyśpiesza z opóźnieniem w zakresie obrotów 1000-1500 obr. Tzn. wciskam pedał gazu i dopiero po około 1 sek czuć że przyśpiesza. Powyżej 1500 obr. reakcja na dotyk pedału gazu jest natychmiastowa. Druga sprawa to odgłos zbliżony do "spalania stukowego" podczas przyśpieszania pod dużym obciążeniem Np. 3 bieg, 2000 obr. pod górę. Odgłos zanika gdy...
Już wszystko wiem. Rozebrałem pompę bieżnia wydarta i roki też opiłków mnóstwo kupiłem drugą pompę (na szczęście znajomek miał 150zł łada bieżnia może po chodzi troszkę) teraz czyszczenie zbiornika i układu paliwowego. spróbuje wyjąć wtryski i je wyczyścić jak nie pomoże to trzeba będzie szukać innych.Dzięki za pomoc wszystkim.
Kieronte masz całkowitą racje co do pompy niestety jest do naprawy ,KRZYCHRU mimośród jest w pompie nie silniku co popycha popychacz hehe. No a to DCI w Magnum to aż w oczy kłuje
Odkopie Dodam coś od siebie bo ja szukając też nic nie znalazłem dopiero gdzieś na ruskich forach. Błąd ten odpowiada za ciśnienie paliwa w układzie wtryskowym A wiec jeśli takowy błąd komuś wyskoczy to jest bardzo prawdopodobne że w paliwie macie powietrze gdzie widać na przewodzie paliwowym (unieść maskę i z lewej strony przy błotniku widać na przewodzi...
Miałem kiedyś podobny problem , ale to nie w audi ale też w dieslu , ( megane 2 1.5 dci) spore pęcherze pojawiały sie w przewodach przed gruszką aż do listwy wtryskowej , pomogły zwykłe zaworki zwrotne ale skoro u Ciebie nie zdało to egzaminu to sprawa jest zdecydowanie poważniejsza Dodano po 2 Jeżeli chodzi o przechyły i związek z odpaleniem to wydaje...
Kod błędu 0087: Znaczenie kodu błędu P0087 - Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa Co ma do tego rozrząd? Może listwa brudna? Cały układ dolotowy by trzeba czyścić. Może regulator ciśnienia? [url=https://fault-code.com/p0087/]kolej... porada: Przyczyny dla kodu OBD2 P0087 Czynniki, które mogą prowadzić do ustalenia kodu błędu P0087...
układ paliwowy deutz układ paliwowy układ paliwowy uklad paliwowy mercedes układ paliwowy
canon zasilacz drukarki wymuszenie sinusoidalne regulacja kontrast wyświetlacz
motorola wymiana baterii motorola wymiana baterii
Zielony opornik za licznikiem w Łada Niva - funkcje i diagnoza Wiadomość nie wysłana: usługa nieaktywna w sieci