forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



ukladzie otwartym

Znaleziono 123 wyników na elektroda.pl: ukladzie otwartym
Podstawowa forma zapytania: układ otwarty
Forum elektroda.pl Strona Główna

Piec, samoróbka, ok. 10kw - ostatni grzejnik w ukladzie otwartym fixuje.

...Pisze bo znalazłem kilka tematów niestety żaden nie odpowiadał na mój problem. Otóż mam piec samoróbkę na oko jakieś 10kw (przeprowadziłem się do domu który teraz wynajmuje i nie znam dokładnie jego historii) założyłem do niego sterownik z dmuchawa...
Systemy Grzewcze Serwis :: 26 Mar 2013 17:19 :: djmlody3 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1230

Schemat instalacji co w ukladzie otwartym

... pojemności powinno być naczynie wyrównawcze,pojemność wodna kotła to 81 l. -jaka pompa wystarczy aby układ działał poprawnie i w każdym kaloryferze dobrze grzało. W załączeniu dodaje swój schemat. dziękuje z góry. Aha instalacja była ...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 24 Sie 2013 21:35 :: damieen25 :: Odpowiedzi: 61 :: Wyświetleń: 10137


Reklama :: 24 Sie 2013 21:35 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Zabezpieczenie POMP CO w ukladzie otwartym

... pewnosc ze bedzie ciagla dostawa energii el. :-) Niektorzy to maja talent, z prostej i sprawdzonej grawitacji w ukladzie otwartym, ktora sama w sobie sie reguluje, wraz z temperatura pomieszczen, robia "wiekopomne dzielo sztuki". :-)
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 23 Lip 2013 08:16 :: fpz :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 2533

Gdzie zamontować pompę na zasilaniu czy powrocie w układzie otwartym?

... z tym co napisalem powyzej. Poza tym nie stosujesz zaworu róznicowego , tylko zawór zwrotny pionowy. I pompa w ukladzie otwartym na zasilaniu. A NACZYNIE PRZELEWOWE PRZYŁACZASZ OD POWROTU BEZ ZADNYCH ZAWOROW. NAJLEPIEJ ODDZIELNA RURĄ WYPROWA...
Systemy Grzewcze Serwis :: 06 Wrz 2014 13:33 :: nautes :: Odpowiedzi: 45 :: Wyświetleń: 13592

Nie grzeją dwa grzejniki po zmianie układu C.O z zamkniętego na otwarty

... wszystko do piwnicy łacznie z bojlerem i tak tez zrobilem. Po podłaczeniu kotla do starej instalacji i przeróbce na układ otwarty nie grzeja mi ostatnie dwa grzejniki a jest ich szesc dopiero po zwiekszeniu temp na kotle do 75 stopni zaczy...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 07 Sty 2014 08:52 :: wodyn :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 1860

System C.O układ otwarty - parę pytań

kolego "chce ..." czy ty naprawde nic nie kumasz czy robisz z nas idiotów? Wyszukiwarka i wio. Tu jest najprostszy schemat jak ma być podłączone naczynie w układzie otwartym.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 11 Gru 2013 08:04 :: chce sciagnac :: Odpowiedzi: 91 :: Wyświetleń: 7602

Sprawdzenie poprawość nietypowego układu grzewczego

... zaworem stopowym. Wg tego co piszesz masz naczynie wzbiorcze do ukladu otwartego . W Twoim przypadku nalezy uklad zamknąć(usunąć naczynie z góry). Naczynie w zamknietym ukladzie grzewczym dziala na zasadzie przepony(specjalne naczynie przep...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 31 Sie 2011 21:35 :: Biko :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2281

Wymiana opampów w ukladzie

... na niej w pelni 2 albumy i nikt sie nie przyczepial do dzwieku :) Dodano po 11 Jeszcze jedna sprawa. W ukladzie sa wzmacniacze operacyjne Texas Instruments. Dwa z nich sa na gniazdach, wiec pomyslalem ze mozna tez sprobowac powymieniac ...
Projektowanie Co i Gdzie Kupić ? :: 11 Lip 2014 11:55 :: michalscibior :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1374

Brak wody w układzie C.O.

... z płaszczem w ukladzie otwartym połączony z piecem gazowym poprzez wymiennik płytowy.Przez tamten sezon grzewczy pompy w układzie otwartym pracowały bardzo fajnie i cicho ale pod koniec sezonu zagotowała mi się woda w układzie i od tamtego...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 17 Lis 2012 20:10 :: darquu :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 327

Mieszany system CO. Grawitacja- uklad zamkniety, wymienniki i solar panel

... nie sa potrzebne bo uklad jest otwarty. Dodano po 10 szymonjasiu, musze dodac ze glownym celem tego ukladu jest ograniczenie i w jak najwiekszym stopniu uniezaleznienie sie od energii elektrycznej. Poza tym uklad powinien dzialac ...
Systemy Grzewcze Serwis :: 24 Gru 2011 11:38 :: saskia :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2099

Jaki sterownik pokojowy polecacie

... układ jest niebezpieczny. Jeżeli jest w układzie otwartym ma obowiązek dokonać takiego uruchomienia ale musi wpisać w kartę gwarancyjną ten fakt. W przpadku awarii kotła serwis rozpatruje czy powstała usterka ma pochodzenie od układu otwartego-pr...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 08 Sty 2014 16:03 :: montixe :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 3651


Reklama :: 08 Sty 2014 16:03 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Jak zabezpieczyć tranzystory IRFP240 IRFP9240 przed spaleniem?

... niezawodnosci. Jesli zatem je pozostawisz w ukladzie, wszystkie ich elementy musza byc sprawne(!). Jesli zalozymy, ze w/w uklady wokol Q124/Q126 & Q128/Q13 nie egzystuja, dzialanie ukladu IC105 z Q122 (oraz analogicznie IC104 i Q121) daje...
Początkujący Piaskownica :: 18 Lut 2013 11:19 :: dj-MatyAS :: Odpowiedzi: 116 :: Wyświetleń: 13974

Źródło prądowe i napięciowe

Źródło prądowe i napięciowe... T1 do maksimum. Jesli teraz wepniemy to zrodlo pradowe do badanegio ukladu, okaze sie, ze chwilowa szczytowa wartosc pradu (zanim petla sprzezenia odzyska kontrole ukladu) nijak sie bedzie miala do ustawionej, i co gorsze, przekroczy dalece maksymal...
Początkujący Ogólny :: 11 Gru 2012 16:03 :: dudu19 :: Odpowiedzi: 70 :: Wyświetleń: 11220

CO kociol weglowy, wymiennik, kociol gazowy - temperatura

... otwartym z bojlerem i piec gazowy oraz piec elektryczny w ukladzie zamknietym, uklad otw i zamkn. polaczone wymiennikiem ciepla 20 plytowy 20KW. Powierzchnia domu szeregowego ok 180m2 (2 sciany z sasiadami), ocieplony. Pompa w ukl. otwartym i zam...
Systemy Grzewcze Serwis :: 22 Sty 2010 07:04 :: kameleon100 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1970

Prostownik do ładowania akumulatorów(auto)

Prostownik do ładowania akumulatorów(auto)... flashu, ale tylko więcej potrzeba w ukladzie centralnym, bo na aku niewiele procki maja do robienia (attiny45 ok. 3-4PLN ;) Na poczatek wystarczy jak każdy aku 2ma kabelkami w układzie ala otwartego kolektora z optoizolatora prześle informację ...
Artykuły :: 06 Wrz 2012 23:33 :: aneuron :: Odpowiedzi: 2478 :: Wyświetleń: 651906

Przedwzmacniacz głowicy magnetofonowej.

... ekranu, jesli taki okazalby sie potrzebny. Starałem się też uniknąć pętli masy, bo, zdaje się, w tego typu układach ma to spore znaczenie. Faktycznie mogloby to miec znaczenie, gdyby ten przedwzmacniacz byl eksponowany na zmienne pola ma...
Początkujący Piaskownica :: 18 Mar 2014 18:08 :: Gloomwing :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1646

zapowietrzanie sie pieca co na paliwo stale

... kotrem z podajnikiem tlokowym na mial o mocy 45 kw dwu funkcyjny+28grzejników, piec funkcjonuje w ukladzie otwarto zamknietym czyli sam piec w otwartym z naczyniem wzbiorczym a grzejniki w zamknietym (zawor trojdrogowy,wymiennik). mam nastepu...
Systemy Grzewcze Serwis :: 19 Sty 2014 19:16 :: jaszto :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 810

Instalacja C.O. - i 2 problemy z grzaniem

... ale wymiennik tak. W ukladzie otwartym montujesz jedną pompę oraz zasobnik a w układzie zamkniętym drugą pompę i rozdzielacz do podłogówki. Tak jak masz teraz nigdy nie będzie pracowało poprawnie. Jak masz układ otwarty to po jaką cholerę ci naczyn...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 16 Lut 2014 15:04 :: Łukasz2407 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1797

problem - kotłownia i rozwiązanie techniczne

... po to aby moc podlaczyc rozne uklady do jednego bufora bez dodatkowych wymiennikow. Jest mnostwo mozliwosci i kombinacji, ale jak pisalem wczesniej musisz zdecydowac ktore uklady beda cisnieniowe, a ktore otwarte (grawitacyjne), wtedy m...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 26 Wrz 2013 21:04 :: szczypior82 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1119

Znieksztalcenia THD wzmacniacza

Znieksztalcenia THD wzmacniacza... gm, z roznicowym wejsciem, - RL jest impedancja obciazenia. Tak dla porzadku, ustalmy co zachodzi: Wzmocnienie ukladu z otwarta petla (R2 przerwany): Ko = Uo/Ui = gm*B*RL (1) Przy zamknietej petli mamy: Uo = Ko*Ud, Ud = Ui - Uo*R1/(R1+R...
Początkujący Ogólny :: 07 Sty 2013 19:22 :: Rzuuf :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1470

Rover 416 ubywający płyn chlodniczy

... o jakimś zaworku w chłodnicy? Korzystając z pytania na temat układu chłodzenia napisałem kilka zdań na temat uzupełniania płynu. To użytkownik wie jaki ma układ i jaki typ zbiornika, informacja jest uniwersalna dla różnych pojazdów. S...
Samochody Mechanika :: 13 Maj 2010 09:41 :: maniu48 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 5648

Centralne ogrzewanie czy schemat jest poprawny?

... woda zwiekszajac objetosc wylewala sie ze zbiornika, bo zawsze byl pelny po dopuszczaniu w takim ukladzie jaki miales. Jesli masz uklad otwarty i nie ma mozliwosci zamknac polaczenia ze zbiornikiem to zawor bezp. jest zbedny, musisz jedynie zmien...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 11 Gru 2012 18:30 :: sebaele22 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4917

Bezstratny stabilizator Kulawińskiego

Bezstratny stabilizator Kulawińskiego... i nie mamy start przełączania. Schemat przedstawiony na rysunku jest modelem pozwalającym prześledzić zachowanie układu zbudowanego wg tej koncepcji; nie ma zastosowania praktycznego choćby ze względu na rodzaj zastosowanego klucza, ale pozwala...
Początkujący Piaskownica :: 25 Maj 2010 12:09 :: Dar.El :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2921

Ocena schematu instalacji c.o.

... i jesli ma pracowac w grawitacji i ukladzie otwartym jako zabezpieczenie, to musi miec juz na poziomie projektu uwzgledniony ciagly odbior max. mocy kotla, w takim ukladzie. Pompa jest tylko wspomaganiem ukladu, co nawet widac po zaworze roz...
Grzewcze Dokumentacje serwisowe :: 07 Sty 2013 03:06 :: saskia :: Odpowiedzi: 56 :: Wyświetleń: 9354

zmiana kierunku przepływu grawitacyjnego wody

zmiana kierunku przepływu grawitacyjnego wody... uklad lepiej pobiera i oddaje cieplo, ale uklad otwarty przy uzyciu kominka jest bezpieczniejszy. Jesli chodzi o zapowietrzanie sie to nie ma roznicy, czy otwarty czy zamkniety, wazna jest prawidlowosc budowy ukladu. 3) Odpowietrzniki ta...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 17 Wrz 2012 11:10 :: Dolce :: Odpowiedzi: 61 :: Wyświetleń: 9126

Sterowanie portem LPT VisualBasic6 i INNE

... dzielnika trzeba ustawic 7 bit rejestru LCR na stan wysoki! (7 bit rejestru LCR potrzebny jest do wprowadzania ukladu w stan "programowania" reszta bitow to ustawienia parzystosci itp i znajduje sie po przemiesczeniu 03h) 'Jako adres portu wy...
Programowanie Ogólne :: 14 Mar 2011 15:12 :: Mad. :: Odpowiedzi: 98 :: Wyświetleń: 57477

Sprawdzenie instalacji C.O. / Porada

Poczytaj o prawidłowym montażu naczynia zbiorczego w układzie otwartym a dopiero później rysuj schematy.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 12 Paź 2013 08:56 :: PacMans :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2550

Prośba o schemat instalcji co i cwu dla domu o pow 322m kwadratowych?

... sie nad zasileniem wszystkich kondygnacji z ukladu otwartego kotla i na posczegolnych pietrach wymienniki dla kazdego pietra osobno. Da ci to wieksze cisnienie pracy kotla w ukladzie otwartym, bo naczynie dasz wtedy powyzej gornej kondygna...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 21 Lis 2012 01:35 :: saskia :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 726

Wzmacniacz Hi-End z EE T. Giesbertsa

... do wysterowania dobrych tranzystortow ktore maja wzmocnienie >>1000. Niestety w tym ukladzie R25,27 zabieraja prawie 10mA tego cennego pradu a zeby uklad dzialal prad wzmacniacza napieciowego wynosci az 23mA co mocno podgrzewa wzmacniacz napieciow...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 24 Sie 2014 20:27 :: jaqbcz :: Odpowiedzi: 138 :: Wyświetleń: 30900

Kocioł dolnego spalania a tradycyjny komin, dobór kotła

... kotla do istniejacej instalacji (uklad zamkniety) tzn czy polaczyc go w ukladzie otwartym (wiekszy koszt) czy zamknietym (jedna pompka mniej, brak wymiennika). W takim ukladzie przewiduje przynajmniej 3 zawory bezpieczeństwa oraz wężownicę bezpie...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 13 Gru 2010 10:26 :: wolfram55 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 7347

Czy mogę w taki sposób podłączyć dwa zasobniki,solary i piec?

... solar 20 m2 (płaski w ukladzie otwartym, ma wspomagać co) i problem tkwi, ze mieszkam 200 km od solara i jestem rzadko. Na wypadek awarii typu brak prądu zamierzam zabezpiecdzyć układ poprzez elektrozawór normalnie otwarty NO spuszczając cały g...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 19 Maj 2011 18:38 :: m2m2 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 7353

Instalacja CO - modernizacja. Proszę o opinię.

... fi32. Układ otwarty musi być zgodnie z prawem - są wyjątki, ale raczej zostanę przy otwartym. CWU ma za mały opór Przydławi się zaworem i będzie git. p.s. Zawór puścił przy zagotowaniu wody? Jkaie ciśnienie masz w swoim ukladzie na zim...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 31 Mar 2012 22:35 :: yanosik :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 3063

Podłączenie pieca i ogrzewania podłogowego

... najprosciej bylo by wstawic odpowiedniej wielkosci bufor. Da to mozliwosc polaczenia kotla w ukladzie otwartym, z wewnetrzna instalacja w ukladzie zamknietym, zabezpieczy instalacje przed zagotowaniem przy zbyt malym odbiorze ciepla, kociol nie ...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 20 Lis 2013 23:42 :: saskia :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 3474

Chłodzenie lodem (nie suchym).

... podsumowujac, moze ci to wybuchnac). Co do uzywania zwyklego lodu, to stanowczo nie, moze byc woda z lodem w np ukladzie otwartym (w zamknietym gorzej, bo moze zaczac zatykac cos lub poprostu lod sie roztopi) Pamietaj rowniez o punkcie r...
Komputery Chłodzenie :: 23 Sty 2012 18:43 :: DragothOne :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1674

Pytania o zawór różnicowy

... rurze nie wolno montowac zadnych zaworow, filtrow, pomp. W ukladzie, w ktorym rura zasilajaca jest jednoczesnie rura bezpieczenstwa (polaczenie kotla i zbiornika wyrownawczego otwartego) nalezy zestaw pompowy montowac na powrocie. Montaz ...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 24 Paź 2010 13:21 :: wolem :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 29877

awaryjne zasilanie pieca C.O

... o odpowiedniej pojemnosci w grawitacji i ukladzie otwartym z kotlem stalopalnym, i juz zmniejszy sie ryzyko gotowania wody. Bedzie tylko jedna pompa, ktora przy odpowiedniej przerobce pozostalej czesci ukladu mozna by tez zlikwidowac.
Systemy Grzewcze Serwis :: 22 Paź 2013 16:40 :: zbyh 62 :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 4263

Schemat C.O. i C.W.U prawidlowy?

... schematu mojego pomyslu. Kociol Zebiec KWK s 12 kw - z sterownikiem ZT81 zPID ktory bedzie pracowal w ukladzie otwartym . Bojler bedzie dwuplaszczowy Elektromet 120l z grzalka elektryczna ( wlasnie mam delikatny problemik czy mozna zasto...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 04 Sie 2010 20:41 :: Gość :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3333

Peugot 206 02' 1.4 benzyna- nie odpala, brak iskry

... jesli wszystko nie jest polaczone i wtryski zasilane (komutacja otwartym kolektorem). Poswiec troche czasu na zrozumienie, jak to dziala i wykonaj pomiary w konfiguracji pracy ukladu. Wiem, ze nie jest to fizycznie latwe, ale nie mozna inaczej. ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Mar 2010 17:50 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 14932

Kolektor słoneczny za 1500 zł

... Jesli chcesz to podłączyć zamiast kotła musisz zastosować po 1 trójniku i dwa zawory po każdej stronie kotła. w ukladzie otwartym kolektory mogą pracować i nawet lepiej żeby to bylo sztuczne tworzywo mniejsza korozja ale trzeba pilnować pozio...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 09 Wrz 2014 09:31 :: jack63 :: Odpowiedzi: 9611 :: Wyświetleń: 2354247

Instalacja CO - prośba o opinie i słabe strony

...Leo 71, czy masz jakies konkretne powody aby robic uklad zamkniety przy kotle weglowym? ja zrobilem u siebie CO w ukladzie otwartym, a kociol gazowy jest jedynie dodatkiem umozliwiajacym podgrzewanie gdy przez znaczna czes roku nie ma mnie...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 02 Lip 2014 08:23 :: leo71 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1281

Sterownik "webasto" - uszkadza się.

Sterownik "webasto" - uszkadza się.... tego nie lubia. Moze to o to chodzi. BC237 w ukladzie otwartego kolektora z noty chyba moze miec roznice potencjalow EB 6V. BD135 moze miec jeszcze mniej bo 5V. Albo zle czytam albo trzeba by uklad w tym miejscu zmienic. Pozdrawiam To j...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 30 Sty 2010 14:40 :: prezeswal :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4928

Kaloryfer grzeje do połowy

... nie rozwalilo instalacji na wypadek zagotowania wody w kotle. Najprawdopodobna przyczyna byla nadmierne wytracanie sie osadu i rdzewienie od srodka bo do instalacji dostawalo sie powietrze w ukladzie otwartym. Temat uwazam za zamkniety.
Systemy Grzewcze Serwis :: 08 Mar 2014 20:35 :: kudlak4 :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 11835

Renault 19 1.7 73KM nie działa wentylator chłodnicy

... czas otwarty to silnik jest niedogrzany i wolniej lapie temperature. Jakie jest wskazanie temperatury cieczy chlodzacej, bo jak nie przekroczy okolo 90 kilku stopni to ci sie wentylator chlodnicy nie zalaczy. Przy zapowietrzonym ukladzie...
Samochody Początkujący :: 27 Gru 2010 23:00 :: jorguseasyrider :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2530

AUDI A3 - wyciek płynu chlodniczego

... no ale skoro wada od kilku miesiecy nie powiekszyla sie uszczelke mozna wykluczyc(chyba) nie wiem sam co robic czy taka tuleje da sie naprawic i jaki tego koszt jest? chyba ze zdecyduje sie na uklad otwarty jaki ty proponujesz z butelka.
Samochody Początkujący :: 06 Lis 2010 18:55 :: gimak :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 10423

grzejnik nie grzeje od połowy w dół instalacja alu-pex

... Ustalisz to doswiadczalnie. Reguluj az wszystkie grzejniki beda jednakowo cieple. Wtedy dopiero pozakladaj glowice. Co do zapowietrzania. Gdzie masz podlaczone naczynie. W ukladzie otwartym instalacja tam wlasnie powinna sie odpowietrzac.
Systemy Grzewcze Serwis :: 04 Gru 2010 09:47 :: hexen1984 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 8001

Instalacja CO - zawór zwrotny receptą na grawitację?

Instalacja CO - zawór zwrotny receptą na grawitację?...W ukladzie otwartym wystarczy rure bezpieczenstwa do zbiornika, podlaczyc przed pompa, podlaczona na pionie odgaleziajacym sie w bok od tej rury. jesli nie zalezy ci na samoczynnym odpowietrzaniu, to mozesz zejsc z rurami np. pod podloge i...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 31 Mar 2014 16:47 :: Martinoss :: Odpowiedzi: 66 :: Wyświetleń: 3474

piec+solary+kominek - jaki zasobnik??

... jakiej wysokosci jest twoj dom? Tzn. od poziomu podlogi przy kominku, do najwyzszego punktu pod dachem? Jesli cisnienie slupa wody bedzie wystarczajace, to moze nawet bedziesz mogl urzywac kotla w ukladzie otwartym razem z kominkiem.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 04 Wrz 2012 23:37 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 2202

Piec Defro 12KW - Podłączenie instalacji centralnego ogrzewania

W ukladzie otwartym moze byc na zasilaniu,oczywiscie bez zaworow.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 21 Kwi 2014 23:59 :: Łukasz2407 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 5184

viessmann vitopend 100 Typ WHE --- "burczy, brzęczy...."

Vitopend w ukladzie otwartym ? Dobre xD
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 13 Lut 2012 20:03 :: Walker29 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1607

DELPHI błąd przy przejsciu miedzy formami

... przy takim ukladzie dziala, tylko nie "blokuje" Form4 przy otwartym Form5. Label3 definiowanejestprawidlowo,w sumie to tylko jest potrzebne na tachwile dla sprawdzenia czy program dziala prawidlowo, bo ogolnie dziala juz polecenie wykorzystuja...
Programowanie Początkujący :: 06 Cze 2010 19:42 :: lanky :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 927

Motocykl Honda FT500 - usterka rozrusznika.

... cewka klika caly czas to uszkodzony bedize ten modul "control unit". Tylko niech mi ktos wytlumaczy, po co ten modul w ukladzie ? Jakie spelnia zadanie ? Moze zwiekszac napiecie/prad zeby rozruch byl latwiejszy ? Bo nie wiem czy on jest...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 14 Lip 2010 17:42 :: micubussi :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2359

Projekt Przetwornicy od podstaw 12V-> +-70VDC 1000W

... glowy jakies szpilki ladowania kondensatorow, chyba mieli koszmary nocne ;) Wykrywanie pradu i tak jest usrednione w ukladzie RC zeby nie reagowac na czesttliwosc kluczujaco tylko na czestotliwosc audio w rytm ktorej plynie prad. Te wszystkie...
Układy Zasilające :: 22 Lut 2011 00:12 :: jolekmisia :: Odpowiedzi: 1268 :: Wyświetleń: 234744

Głośnik plazmowy dzwięk z iskry

... w czujkach jest wzglednie bezpiecznym izotopem - znacznie bardziej niebezpieczne jest napiecie w opisywanym tutaj ukladzie niz potencjalne uzycie takiej czujki. Naprawde nie uprawiajmy tutaj demagogi - ozon wydzielany w wyniku tlenia luku pewnie...
DIY Poczekalnia :: 23 Mar 2012 22:29 :: michalxk :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 9815

Jaka średnica rurek do CO?

...Witam, wiem ze jest sporo podobnych tematow, ale to jest bardzo indywidualny problem. Dom jest parterowy, pokoje w ukladzie rzedowym. Stara instalacja jest pol-grawitacyjna tzn. byla kiedys grawitacyjna, ale dolozylem juz pompke, zeby przyspieszyc...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 23 Maj 2012 15:20 :: adamsson :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1503

Scania,Volvo,Man kody błędow

... BMS lub usterka w komunikacji w czerwonej szynie CAN APS: 341: sterowanie praca sprezarki, otwarty obwod 647: regulacja ciśnienia, w ukladzie bylo wiecej niz 13 bar 679: regulacja ciśnienia, ciśnienie powietrza zwieksza sie gdy jednos...
Samochody Ciężarowe :: 30 Sty 2013 22:14 :: serwisantscani1 :: Odpowiedzi: 183 :: Wyświetleń: 79887

Czy podłaczenie przewodów do subwoofera z odwrotą polaryzacją jest błędne?

Czy podłaczenie przewodów do subwoofera z odwrotą polaryzacją jest błędne?...Czołem, jeśli wzmacniacz nie pracuje w ukladzie mostkowym to sprawa jest prosta, ponieważ, jedna z żył będzie podłączona do masy. Ten przewód podłącz do minusa głośnika. Z reguły to umowny plus głośnika jest zaznaczany przez producenta np....
Nagłośnienie Domowe :: 08 Lip 2011 20:52 :: guerreros :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 958

Opel Tigra 1.4 rok 1996 gotująca się woda.

... Jest tam klima? (dwa wentylatory, czy jeden?) Chłodnica gorąca?-(termostat otwarty)? Gruby wąz na wolych obrotach miekki, na podwyzszonych twardnie? - pompa wody pompuje? Test na obecnosc CO2 w ukladzie chłodzenia byl robiony?
Samochody Początkujący :: 13 Cze 2011 19:49 :: Blicek :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1197

Transformator do prostownika samochodowego

... przekaznika ponowne zaloczenie nie jest mozliwe bez uzycia owego "magicznego" przycisku. Mozna tez pomyslec o ukladzie "glupotoodpornym" - blokujacym zalaczenie prostownika w przypadku odwrotnego podlaczenia akumulatora do zaciskow.
Początkujący Piaskownica :: 12 Paź 2013 20:19 :: motoDiak :: Odpowiedzi: 186 :: Wyświetleń: 21273

Klimosz king optimal 25kw - Jak sensownie podłaczyć kociołek

Witam kociolek kupilem od klimosza i podaje dane z dtr oraz doradcy technicznego klimosza w dtr jest schemat instalacji w ukladzie zamknietym. Jestem otwarty na wasze sugestie i zamontuje to co mi doradzicie.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 14 Sie 2013 09:25 :: malinas :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2520

Honda Civic bardzo słabo grzeje

... wezy dolotowych chlodny a drugi goracy i zawor (jezeli jest) jest otwarty stawiam na nagrzewnice . Jezeli oba weze sa gorace sprawdz sterowanie przeplywem powietrza w ukladzie nawiewowym . Ktos powiedzial sprawdz termostat tak ale wtedy si...
Samochody Początkujący :: 30 Sty 2011 21:00 :: kudlatyy1 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 6998



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: licznik praca urządzenie zamontować obrotomierz cewka quad citroen wentylator chłodnica ustawienie telewizji naziemnej dekoder vectry gitara masa oświetlenie ledami ładowarka max1811 układ detekcja przejście zera
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group