forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



ultradzwiekowa

Znaleziono 141 wyników na elektroda.pl: ultradzwiekowa
Podstawowa forma zapytania: ultradźwiękowy
Forum elektroda.pl Strona Główna

Która stacje wybrac? 852 czy 968

Witam. Jak w temacie. Lepiej kupic HA 852 i do tego wanienke ultradzwiekowa i zwykla kolbówke czy kupic sama 968. Zastanawiam sie nad 968 bo kolbówka ma regulacje temperatury i nie wiem czy mi to bedzie przydatne. Czy zwykła 30 W mozna np czyscic uklady bga po pozostałych kulkach?
GSM Serwis :: 29 Wrz 2006 11:45 :: Multi_COM :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 585

Motorola v3 nie działa po wypraniu. Jak można ją reanimować?

zeby sie dostac do wyswietlacza, to jak otworzysz klapke, to w rogacz przy wyswietlaczu sa takie malenkie gumowe zaslepki (moge cos pomieszac, bo nie mam telefonu przed soba i tak troche z pamieci mowie, a z nie to roznie) jakas szpilka te zaslepki wyciagnij a pod nimi sa srubki. a myjka ultradzwiekowa...
GSM Serwis :: 11 Lis 2006 18:24 :: azor77 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1841


wanienka ultra dzwiekowa, pytanie

witam ma pytanko, kupilem sobie wanienke ultradzwiekowa i zabardzo nie wiem z jaka moca i jak dlugo kompac telefon ?? Mam wanienke z regulacja 35/60W, na ktorej mocy czyscic i jak dlugo ?? z gory dzieki za szybka odpowiedz
GSM Serwis :: 26 Lis 2006 01:13 :: revolt :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 902

Siemens C60 brak podświetlenia LCD..

Trzeba bylo napisac co juz robiles skad ja mialem wiedziec ze styki juz czysciles. Zreszta najpierw poszukaj troche sobie temat siemensa C60 byl poruszany tysiace razy i mysle ze jest tu opisana kazda mogaca wystapic w tym modelu usterka. Zadam ci jeszcze kilka pytan odnosnie tej naprawy 1) Masz wanne...
GSM Serwis :: 04 Gru 2006 22:34 :: libra12 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 546

Motorolka wpadła mi do wody

No szkoda,szkoda:(..rozkręć i np:ja takie rzeczy domowym sposobem to dezodorant,denaturat albo bardziej profesionalnie cleanser druk około 7 zeta;p...lub najbardziej profesionalnie wanienka ultradzwiekowa....np:dezodorant wyczysc miejsca zalane i lekko pousz..odpisz jak tam na gg 8566766
GSM Serwis :: 08 Gru 2006 23:39 :: kamil_tel :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 437

n6230i zalana i n6230i nowa - tez problem

Pierwszą to przedewszystkim na początek do wanienki a potem grzanie. Co do tej drugiej to jeżeli antena nie będzie dobrze przylegać, będą jakieś większe szpary między nią a korpusem to dźwięki też będą nie wyraźne. pozdrawiam To w nowkach moze sie zdarzyc ze cos bedzie zle przylegac? Moge prosic...
GSM Serwis :: 14 Gru 2006 00:12 :: parixon :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 770

Sony Ericsson k300i problem z podświetleniem

wanna ultradzwiekowa i spirytus normalny ze sklepu (napewno nie z targowiska)
GSM Serwis :: 06 Sty 2007 22:35 :: kilupl :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 490

Siemens c65 wyłacza się przy dotyku i wibracji

wanienka ultradzwiekowa i płyn cleanser . P.S. -zycze powodzenia w serwisowaniu
GSM Serwis :: 11 Sty 2007 12:57 :: JacekRusi :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 823

Myjka ultradzwiekowa, problem

Myjka ultradzwiekowa, problemWitam. Posiadam myjke z allegro 30/50W taka jakna fotce. Jest ona uszkodzona. Wymienilem uszkodzone elementy( diody i rezystor), i po podlaczeniu do sieci slychac w przetworniku strzelanie cos w stylu "trrrrrr " Dodatkowo widac w nim ze cos w srodku iskrzy.(Moze to poprostu napiecie jakie...
Inne Serwis :: 08 Gru 2009 16:14 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2962

[pomysl] optyka myszki do zabezpieczenia roweru....

no z ultradzwiekowa tez kombinuje ale pojawil sie problem o kotrym jest w innym poscie bo wszelkie pomysly w tym temacie (pomijam prof zastosowania) opierja sie na da5276 a ten ukladzik nie jest juz produkowany zreszta nie wiem czy taki bezsens jakby dac ta optyke pod blotnik to nawet zabrudzona dziala...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 01 Mar 2007 20:29 :: gariz :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 513

Seo Perfekt

tak o ile masz centrale z ultradzwiekow. tez tak myslalem....czy ta centralka musi byc rowniez orginal GM czy jest to obojetnie jaka centralka ultradzwiekowa? A tak na marginesie mozna wogole kupic sama centralke? Raz jeszcze dzieki
Samochody Zabezpieczenia :: 18 Kwi 2007 20:42 :: pszwarc :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 2729


Nokia 6021 i dziwny zasięg

mi tez to wyglada na topnik ale sa tez chyba jakies slady sniedzi wanna ultradzwiekowa by mu napewno nie zaszkodzila
GSM Serwis :: 09 Kwi 2007 05:13 :: KaBoBeK :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1230

Jakie chłodzenie cieczą wybrać?

Inną sprawą jest gęstość (lepkość) płynu. Im bardziej lepki i gęsty, tym gorsze warunki pracy pompy i mniejsza wydajność. no wlasnie tutaj mamy dylemat..bo stosujac nowa(wolna od kamiania i innych osadow chlodnice (z reguly jest to nagrzewnica z jakiegos auta,ktora nie ejst nowa) i od poczatku stosujac...
Komputery Co kupić? :: 03 Sie 2008 16:23 :: moto32 :: Odpowiedzi: 74 :: Wyświetleń: 47453

SE T630 ciągłe podświetlanie klawiatury

jesli wkladasz baterie i nie wlaczasz telefonu, to nie jest to wina softu, wiec stawiam na uszkodzenie mechaniczne.... a dokladniej jakies zwarcie, byc moze spowodowane zalaniem. na poczatek wanienka ultradzwiekowa z Cleanserem, ewentualnie potem Contact.
GSM Serwis :: 17 Kwi 2007 12:24 :: ftb :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 545

canon i250 blado drukuje

No to canon i250 sie wysluzyl na to wyglada - myjka ultradzwiekowa nic nie pomogla drukuje bez zmian - czarny blado kolor wyśmienicie. szkoda zadowolony byłem z niej wydrukowala 4486 stron i polegla. jakies propozycje co do kupna nowej?? pozdrawiam
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 17 Maj 2007 09:53 :: noliprel :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2757

[SE k750i] nie działa klaw.-odmowa naprawy na gwar +100 pkt!

Ze tak zapytam, czemu wanna ultradzwiekowa uszkodzi telefon? :o
GSM Serwis :: 16 Maj 2007 13:42 :: krzychugod :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1142

zgrzewarka do miedzi i srebra

Witam Tylko zgrzewarka ultradzwiekowa poszukaj na forum. Pozdrawiam
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 09 Lip 2007 12:29 :: kmicic25 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1774

Nokia 6610i, karta SIM, po zalaniu

Wykąp telefon w Izopropanolu + wanna ultradzwiekowa, ewentualnie spirytus + słoik.
GSM Serwis :: 24 Lip 2007 18:14 :: bakel :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 953

Problem z nokią 6230 nowa bateria trzyma max. 2 h

mialem ostatnio taki telefon do naprawy sprawdz po pierwsze rezystancje miedzy + a - Telefonu u mnie bylo to cos kolo 50 omow wiec sie nie dziwie ze zjadalo mi to tak baterie zwarcie to zlikwidowalem przepuszczajac telefon przez myjke ultradzwiekowa jesli w twoim przypadku kapiel nie pomoze i nadal bedziesz...
GSM Serwis :: 01 Sie 2007 23:22 :: ali-g :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 501

wanna ultradzwiekowa - badziew taki czy co?

powiedzcie które wanny mają regulacje czasu tzn. ustawiam np. na 20 minut czy na dłużej i zeby przez cały czas non stop czyściła? bo to dziadostwo co mam to trzeba co 99sekund wlaczać od nowa, stać przy tym i wciskać
GSM Serwis :: 08 Paź 2007 18:14 :: etrzycha :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 985

Nokia 6822 klawiatura ciągle świeci :(

na poczatek wanienka ultradzwiekowa bo gdzies zwarce masz
GSM Serwis :: 21 Paź 2007 21:00 :: mahcin :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 885

jaką myjke ultradzwiekowa kupic i gdzie ?

Przymierzam sie do zakupu myjki ultradzwiekowej najbardziej przyciagaja mnie oferty na allegro - cena (skapstwo ludzkie). Ale 200zl jestem w stanie przeznaczyc na to. Bede używał ją do czyszczenia elektroniki i czasami wyrobow jubilerskich i zasniedzialych monet. Co Panowie mogą mi polecić w tej kategorii?...
Inne Co kupić? :: 25 Paź 2007 14:54 :: JanuszKwi :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1090

Wyposarzenie serwisu - narzędzia

ta stacja jest mi zbedna;-) Wymyslilem: 1.Stacja kolbowa tornado do bezolowiowki 1100 zł 2.Gsm power meter 303zł 3.Wanna ultradzwiekowa 895zł 4.Zasilacz stabilizowany 90zł 5.Laptop 3500zł co dalej:(
GSM Serwis :: 26 Paź 2007 20:36 :: AndRe :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2765

V3x po zalaniu. Brak podswietlenia

Witam Rozumiem, ze myles go w alkoholu izopropalowym czy jak sie to pisze... ewentualnie innym plynem typu clearcostam... Najlepsza wanienka ultradzwiekowa, bo drobinki brudu mogly cos zewrzec. Najgorzej jak zwarly nozki procesora wtedy tylko wanienka mozesz miec szanse. Posprawdzaj sciezki od...
GSM Serwis :: 15 Gru 2007 12:18 :: BenA3 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 612


Mycie telefonu w wannie ultradzwiekowej

Witam kupiłem sobie wanienke ultradzwiekowa i płyn do niej. teraz mam pytanie :] jakas krotka instrukcja obslugi jak mam to robic ?? tzn nie jak obslugiwac tylko - ile płynu wlac ?? telefon ma byc caly zanuzony czy ma tylko lekko byc zlanay czy moge nalac poł wanienki i tam wlozyc telefon ?? -...
GSM Serwis :: 28 Lut 2008 16:45 :: KanekS :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4305

Wanna ultradzwiekowa-temperatura, funkcje, opinie

Witam! Od kilku dni używam "kombajnu" STABILO 61023 i z temp. i innymi bajerami. W instrukcji i w internecie nie znalazelm żadnych informacji odnośnie optymalnej temperatury czy wlasciwosci poszczególnych programów. Pytam więc innych użytkowników tego typu wanienek o opinie i obserwacje co do wyboru...
GSM Serwis :: 29 Gru 2007 11:27 :: doozzer :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 633

Uszkodzony Dell Inspiron 1100

Witam, probowalem bootowac, ale nic. Po F12 moge wejsc w opcje bootowania, wybieram cd i nic dalej po tym pojawia sie kreska. Z instalka XP to samo. Rozebralem go i znalazlem troche sniedzi przy tranzystorach przy procesorze. Wykapalem te strone plynem do plytek GSM (waniennka ultradzwiekowa- izopr cos...
Komputery Hardware :: 22 Sty 2008 13:53 :: przemrtv :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 753

Nokia N70 problem z postawieniem

wez go w wannę ultradzwiekowa i wysusz i jeszcze raz od nowa cala czynnosc
GSM Serwis :: 20 Kwi 2008 20:37 :: EXPERT GSM :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2481

Motrorola e770v brak ładowania i sie zawiesza

heh zalezy ile to dni po zalaniu... jezeli wyczysciles go samodzielnie to nic ci nie pomoze... tutaj potrzebna bedzie wanienka ultradzwiekowa i wysuszenie telefonu dopiero wtedy wszystko sie okaze. jezeli telefon lezy dluzej to mozliwe ze juz jakies sciezki sa przegnite i dlatego ma on takie objawy
GSM Serwis :: 16 Lut 2008 14:34 :: Zielokop :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 459

ford mondeo, szarpanie podczas jazdy

Niestety wiele osob nie ma dostepu do tego,ale najlepsza jest wanienka ultradzwiekowa.Czsci na amen,a nafta czy benzyna tylko na jakis czas.
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Mar 2008 17:37 :: wroobelek1 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 7024

SE K700i trup po wymianie joysticka

Ja czyscilem prawie nie dzialajace joye wanienka ultradzwiekowa z denaturatem.. Bardzo pomaga (malo profesionalny sposob ale dziala ;]) ostatnio kolega dal mi k700 zrobilem mu to samo wrzucilem sama plyte glowna do wanienki i wyczyscilem 6 razy. Po tym wysuszylem plyte i wsadzilem do tela. Telefon nie...
GSM Serwis :: 22 Mar 2008 10:19 :: Pulsar :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1374

uszkodzona wanienka ultradzwiekowa :)

Waniennka z tych najtanszych na allegro : AOYUE 9050 Wiec po włączeniu zaczeła głosno bardzo pracowac po czym zamilkła na wieki :) Tzn włacza sie i pracuje ale nie wibruje ;) Ktos sie orientuje co padło i czy mozna to naprawic ?
Inne Serwis :: 28 Mar 2008 01:33 :: nosb :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1080

Motorola v360 po zalaniu nie ładuje

Mam od znajomego motorole v360 po zalaniu jakis miech temu :/(wiem ze to dlugo). Naprawialem juz pare telefonow po zalaniu, bo w miejscowosci w ktorej mieszkam w promieniu 100km niema zadnego serwisu, wiec prosze nie pisac zebym go zaniosl do fachowca. Mam do tego wanienke ultradzwiekowa, i denaturat...
GSM Serwis :: 10 Kwi 2008 22:08 :: Alkgsm :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 752

Jaki sygnał elektryczny generuje głowica ultradzwiekowa

bardzo pilnie szukam odpowiedzi na to pytanie proszę o pomoc!!!
Początkujący Ogólny :: 15 Kwi 2008 13:16 :: karolmistrz1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 594

Samsung C300 (wyłącza się)

A czym go suszyłeś ?? Mam nadzieję że w wannie ultradźwiękowej.. Bo jeśli nie to się nie dziw że masz takie efekty.. Nie spotkałem sie jeszcze z wanna ultradzwiekowa do suszenia :D w jaki sposob go czysciłes opisz dokladniej po zalaniu telek musi byc konkretnie "wykapany" wlasnie w wannie ultradzwiekowej...
GSM Serwis :: 10 Maj 2008 10:39 :: dingo148 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1639

Zalany 7360 czy wyjać kamere??

Witam Jakiś miesiac temu zalał mi sie telefon Nokia 7360 w serwisie zaspiewali 120 zl wiec wolałem sobie kupic wanienke ultradzwiekowa oraz płyn KONTAKT PCCi sprobowac naprawic sam Mam takie pytanie rozebrałem cały telefon do płyty tylko została mi kamera foto czy ja tez powinienem usunać , a jesli...
GSM Serwis :: 16 Maj 2008 11:47 :: kociol96 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 395

Przepływomierz paliwa, korekcja, sprawdzanie zużycia paliwa

Nie bardzo rozumiem,o jaki przeplywomierz ci chodzi.Moze masz na mysli ultradzwiekowa sonde paliwa stosowana do GPS,a monitorujacego parametry pracy i lokalizacje pojazdu?
Samochody Archiwum :: 28 Lut 2010 09:17 :: Cichy1911 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 16393

Aparat Sony DSC-W35 wlacz i wylacz zasilanie...

Mam problem z aparatem Sony DSC-W35. Wpadl do wody. Oczywiscie od razu wanienka ultradzwiekowa + grzenie ukladow HA. Problem tkwi w tym ze sie wlacza ale pokazuje sie napis "wlacz i wylacz" i tak w kolko za kazdym uruchomieniem... Co to moze byc?
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 19 Lip 2011 10:33 :: aloizy :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 8131

k750i mikrofon nie dziala, w sluchawkach tez nie

Ja jak wykapalem se k750i to uszkodzilem mikrofon, pozniej przeczytalem posta pt. jaka wanienke ultradzwiekowa kupic ze se nie nalezy kapac, bo moze sie tak stac. Pewnie masz mikrofon do wymiany, swoja droga, sprawdz styki na plycie glownej i w gniezdzie sytemowym czy jakiegos syfu nie ma i czy jest...
GSM Serwis :: 13 Sie 2008 22:53 :: DawiDD :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 947

kupno Myjki ultradźwiękowej

Witam Chciałbym się kolegów poradzić w sprawie Myjki ultradźwiękowej którą kupić Wanienka Ultradzwiekowa Aoyue 30/50W TYQ-9050 lub Myjka ultradźwiękowa UCM Czy jest sens przepłacać? Chciałbym poznać opinie użytkowników Myjek od strony codziennego użytkowania. pozdrawiam
Warsztat elektronika :: 26 Sie 2008 07:18 :: serwisrtvagd1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2668

Motorola v3 - zdechła

Jezeli chcesz probowac sam naprawic ten telefon,to pierwsze co zrob to kup nowa tasme-nie folie pod klawiaturka ;-) i wymien ta tasme.Jak plyta glowna nie zostala mocno zalana to masz szanse na sukces.Nastepnie dobrze by bylo postarac sie usunac te kilka kropel wody ;-) ktore polecialy na plyte,ale nie...
GSM Serwis :: 10 Wrz 2008 10:38 :: Jacek Eltronix :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1843

Środki do czyszczenia gaźnika

Myjka ultradzwiekowa Ci ten gaznik pieknie wyczysci. Pozdrawiam!
Samochody Mechanika :: 03 Lis 2008 13:28 :: Gość :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4333

K550i Telefon po oddaniu na serwis.utrata gwarancji

zastanawiam sie czy warto kupować za 100 zl czesci czy myśleć już nad nowym fonem..ehh.na czym polega ta wanna ultradzwiekowa zanikają po niej ślady wody czy jak?
GSM Początkujący :: 24 Lis 2008 22:31 :: Spakey :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1476

Nokia 6500s-1 Problem z Contact Service

Wanna ultradzwiekowa Hot air do wygrzania telefonu jakies Box do przeflashowania
GSM Początkujący :: 06 Sty 2009 20:05 :: rekord100 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1501

Działanie wannienki myjki ultradzwiekowej

Witam! Zakupiłem pare dni temu myjke ultradzwiekowa. Po podłaczeniu urzadzenia do gniazdka mam do wyboru dwa tryby pracy. W obu myjka wydaje dzwiek, jednak jak mam zalany plyn do czyszczenia, tafla w wanience nie rusza sie, nie wytwarzaja sie nawet minimalne zalamania, ani drgania cieczy. Rozumiem ze...
GSM Użytkowy :: 03 Lut 2009 08:56 :: Chris_W :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1261

Nierównomierne spalanie AG SGI....

Nierównomierne spalanie AG SGI....siema Marek troche Cie nie bylo :) Patent z trybem grzania wtryskiwaczy jest przyznasz ciekawy. Interesuje mnie myjka ultradzwiekowa do wtryskiwaczy, czy cos o tym slyszales? Ciekawy ;) , nie spodziewalem sie ze w tak starej instalacji jest taki patent, dopiero od niedawna taka funkcja jest...
Samochody Instalacje Gazowe :: 14 Lip 2009 00:57 :: r-sokol :: Odpowiedzi: 187 :: Wyświetleń: 45285

Problem z telefonem Samsung SGH Z630 po zalaniu.

Mozesz albo kupic/pozyczyc wanienke ultradzwiekowa i 'wykapac' go konkretnie, druga opcja to umyc pod biezaca woda i zostawic do DOKLADNEGO wyschniecia (brzmi jak szalenstwo, ale dziala), trzecia opcja to szczoteczka do zebow i denaturat, dobrze zlac dentka, delikatnie wyszczotkowac jakikolwiek nalot....
GSM Początkujący :: 09 Kwi 2009 16:47 :: poochone :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1769

6300 po zalaniu, tylko swieca niebieskie diody

Witam, problem jak w opisie. Telefon po zalaniu. Przeprowadziłem standardowe proby naprawy, wanienka ultradzwiekowa, czyszczenie, grzanie lecz nic sie nie zmieniło. Po wlozeniu bateri odrazu zaczynaja swiecic niebieskie diody i tylko tyle. Poruszam taki temat bo to juz kolejna podobna sytulacja ktora...
GSM Serwis :: 16 Kwi 2010 22:58 :: ShEvU_elektro :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 7857

Myjka ultradzwiekowa SONIC-3 - typ stosowanych tranzystorow?

Jak w tytule. usiłuję naprawić myjkę ultradzwiękową typ SONIC-3 lecz producent skutecznie usunął dane z tranzystorów i niewiem jakie zastosować Proszę kolegów o info.
Inne Szukam :: 23 Kwi 2010 16:08 :: sp2jgz :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2407

Jaka wanna ultradzwiekowa na poczatek do serwisu?

Witam!!! Przymierzam sie do zakupu wanny ultradzwiekowej, do zastosowan w serwisie GSM. Kasa jaką moge przeznaczyc to około 250 zł. Proszę o pomoc. Dzieki i pozdrawiam
GSM Użytkowy :: 22 Cze 2009 13:11 :: R* :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2624

Ultradźwięki jaki wzmacniacz do myjki / wanny

Hello Mam pytanie jak moge wzmocnic sygnal z generatora ultradzwiekowa ? Możliwość użycia jednego z dwoch lub calkiem innego generatora: - - Chcialbym sterować nimi dwa przetworniki o parametrach: - moc wejsciowa 60W - 30 Ω - 3800 pF Jakiego wzmacniacza powinienem uzyc aby...
Inne Serwis :: 23 Lip 2009 10:05 :: lgorek :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 900

wanienka ultradzwiekowa Ct-400c i jej naprawa

Witam Ostatnio jakoś mnie naszło żeby sobie nabyć wanienkę ultradźwiękową urządzenie bardzo fajne czasami wręcz nie ocenione (tak czytałem) a jako ze pojawiły się dość tanie (bo chińskie) wanienki doszedłem do wniosku ze zanim zakupie cos profesjonalnego zakupie taka właśnie "chińszczyznę" jako ze nie...
Warsztat elektronika :: 06 Wrz 2009 13:10 :: Quaki :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 786

6300 brak treści na wyświetlaczu, nie uruchamia się do końca

witam 6300 po przelutowaniu glasu odzyskala obraz. niestety dalej pozostaje problem z n73 ktora jednak byla zalana. wanna ultradzwiekowa nie dala efektu.
GSM Początkujący :: 25 Wrz 2009 17:58 :: miecio86 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2020

Telefon NOKIA N73 ciemny wyświetlacz po zalaniu i uderzeniu

witam mam uszkodzona nokie n73. uszkodzenie polega na tym ze tel sie wlancza ale niestety obraz jest czarny nie ma dalszych oznakow zycia. po rozebraniu jej wymianie lcd obraz jest bialy lecz niestety swieci na okraglo lampa od aparatu. wiem tylko tyle ze telefon na 100% byl zalany i uderzony. Wanna...
GSM Początkujący :: 09 Paź 2009 18:56 :: miecio86 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1694

Wanna ultradzwiekowa a elementy PTH

Witam! zastanawiam sie nad kupnem myjki ultradzwiekowej do serwisu, bo reczne mycie urzadzen zaczyna mnie irytowac. Zastanawiam sie tylko jak po takiej kapieli reaguja element typu kondensator elektrolityczny, jakis maly transformatorek ? Jak taka kapiel im sluzy ? Trzeba plyte potem suszyc przed ponownym...
Warsztat elektronika :: 09 Paź 2009 16:56 :: grubas :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 793

Myjka ultradzwiekowa Quigg sr 610.06

Witam kolegow serwisantow mam pytanie kupilem myjke uszkodzonajak w temacie na allegro i nie moge jej uruchomic.czy posiada ktos schemat tego urzadzenia juz wszedzie szukalem sa tam 2 tranzystory na radiatorze ale wygladaja na nie oryginalne a nie potrafie znalezc opisu ani schematu do niej pomocy ...
Inne Szukam :: 08 Lis 2009 22:30 :: olaska66 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1135

ICom Notebook od razu po zalaniu działał, aż nagle przestał

myjka ultradzwiekowa na na calą plytę glowna, zalac IPA i "gotowac" z godzinkę aż wyjdą syfki spod mostków i scalakow. powinna wstać :-)
Komputery Laptopy Hardware :: 26 Lis 2009 16:21 :: krisos :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1171

Nokia 6300 po zalaniu - nie działa wyświetlacz - reszta ok.

tak jest, izoprypanol i wanienka ultradzwiekowa potem lcd-złącze lcd-glass obok złącza lcd.I cos mi sie wydaje że bez serwisu sie nie obejdzie jezeli lcd okaże sie być sprawnym do 60zł za naprawę powinno wystarczyć.Jeżeli zaś to wina lcd to do zamiennika sie przyzwyczaisz tylko nie bierz tych najtanszych...
GSM Początkujący :: 09 Sty 2010 12:57 :: Ture11 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 7611

Nokia 6230i Zalana słodką cieczą

wanienka ultradzwiekowa+hot,potem podlaczyc pod boxa (np:jaf,mt,ufs) i sprawdzic czy box wykrywa telefon. pozdrawiam
GSM Początkujący :: 03 Sty 2010 18:25 :: Maniek16mc :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 778

zalana nokia N95 8GB - kiedy można włączyć?

Tak jak mowi kolega.Radze udac sie do serwisu....izopropanol+wanienka ultradzwiekowa:)
GSM Początkujący :: 08 Sty 2010 16:48 :: hosemariano :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1146



Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: tablice asembler nokia belle podłączyć trafo unitra schemat blaupunkta elektroda lincoln przetwornica zamiast konfiguracja router edimax transil oznaczenie schemat czujnika cisnienia sprzęgło automat
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group