uruchomic kamere

Znaleziono około 23 wyników dla: uruchomic kamere
Podstawowa forma zapytania: uruchomić kamera
  • Skrypt do udostepniania kamery ip Sony SNC-DF40P bez Activex

    Udalo sie komus moze uruchomic kamere Ip sony na czyms innym jak Internet Explorer? Potrzebuje uruchomic ja na Mac, a i na firefox zeby chodzila tez by sie przydalo. Szukalem w internecie skryptow, niestety zadnen nie chce mi dzialac :/. Wynikac to moze z tego ze nie ma gotowca do Sony lub z mojej malej...

    Sieci LAN arikadiusz   14 Lip 2010 19:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1028
  • problem z kamera w k700i

    Witam, mam problem, otuz bedac na imprezie sylwestrowej, upadl mi telefon na podloge, wszystko bylo ok, dzialala kamera i aparat, ale pozniej nie moglem sie polaczyc poniewaz siec byla zajeta, po powrocie do domu, chcialem uruchomic kamere i telefon przechodzi do kamery ale zamiast obrazu zza telefonu...

    GSM Serwis ixinski666   15 Mar 2006 00:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 678
  • Ciekawe programy wykorzystujace kamere internetowa

    Dyski1 przeciez ten program jest darmowy. Nawet nie widze w nim zeby bylo cos o autorze, a tymbardziej o rejestracji. Volter można tak zrobic ale w opcji Lookout. Wtedy to co sie dzieje podczas alarmu nie bedzie nagrywane. Mozesz wtedy wybrac albo progaram jaki ma sie uruchamiac, albo wlasny dzwiek...

    Komputery Software pimpuk   28 Lip 2006 23:21 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 9345
  • Program do Monitoringu z innego komputera przez kamere komp.

    Jeżeli masz zewnetrzne IP to wystarczy uruchomic serwer klient i miec podglad z kamerki.

    Komputery Software iquest   06 Wrz 2006 10:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6279
  • jak uruchomic kamere internetowa na stronie

    witam kupilem niedawno kamere internetowa creativa, podlaczylem ja do kompa poprzez usb i chodzi bez problemu, czy jest mozliwosc aby ja wlaczyc np w dzien zeby chodzila a ja np z innego kompa gdzie oddalonego mogl poprzez np. strone internetowa widziec co sie dzieje w danej chwili w pokoju, jesli tak...

    Komputery Software d.d   11 Gru 2006 18:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2134
  • Jak uruchomic kamere w laptopie msi wind u1oo

    Witam Kupiłem dzisiaj laptopa msi wind u100, który posiada kamerke, ale nie wiem jak ją uruchomić, nigdzie w systemie nie ma ikony kamerki, proszę o pomoc

    Komputery Laptopy Hardware agusia147   21 Wrz 2008 18:17 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 32373
  • Lampa obrazowa RTG - jak podlaczyc / uruchomic?

    Witam Po skompletowaniu odpowiedniej ilosci generatorow HV wezme sie za proby. Od poczatku zamierzalem za obiektywem dac kamere aby moc zapisywac obrazy, i ponoc tak wlasnie bylo w oryginalnym aparacie z ktorego to pochodzi..przynajmniej wg slow technika ze szpitala), ale dzieki za ostrzezenie.

    Elektronika Retro ka   07 Maj 2009 18:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3411
  • Problem z Freetrack i kamerą wbudowaną w laptopa

    Witajcie, mam mały problem z programem freeTrack w wersji 2.1 Mianowicie posiadam kamerke internetową wbudowaną w laptopa (zaznaczam że jest dobra, napewno lepsza od niejednego uzytkownika freetrack, 1.3 Mp bardzo dobre odswiezanie), gdy próbuje uruchomic ją w tym programie, kamerka włącza sie na...

    Komputery Laptopy Software mike997   04 Lis 2010 17:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5779
  • Motorola V3x - aparat. Uszkodzony aparat? Naprawa?

    Witam !! mój problem jest związany z ... tak jak napisałem w temacie z aparatem w motoroli V3x mianowicie problem jest troszkę dziwny albowiem podczas uruchamiania aparatu pojawia sie ciemne tło i aparat się zamyka problem ten byłby prostszy do rozwiązania gdyby nie fakt ze gdy z poziomu menu uruchamiam...

    GSM Serwis mireczek_20   05 Kwi 2008 14:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 806
  • Monitoring - prosze o podpowiedz

    Witam Zdaje sobie sprawe, ze temat monitoringu to temat rzeka, ale prosilbym o podpowiedz, poniewaz nie wiem, czy to co zamierzam zrobic to jest mozliwe, a wymagania stawia moj szef... Chcialbym monitorowac osiedle skladajace sie z kilku blokow. Glownie chodzi o monitoring parkingow i placow zabaw,...

    Zabezpieczenia Stacjonarne bocian_rz   14 Cze 2008 07:05 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2501
  • Robot na wifi +internet

    Przepraszam za bledy,problem z klawiatura.Jesli chodzi o to co oczekuje to pomocy ludzi ktorzy maja jakies doswiadczenie w konstruowaniu tego typu rzeczy.Przeczytalem kilka tematow na forach zwiazanych z tematyka,szczegulnie z wykorzystaniem routera z wyjsciem rs232.Nie mam klopotu z konstrukcja tylko...

    Robotyka Modelarstwo harrus71   14 Mar 2009 19:39 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2824
  • dziwna kamera internetowa pomocy

    witam dostalem od kolegi (kturu pracuje w angli w sewwisie kompurerowym) taka dziwno podajze kamere internetowa lub cos w tym rodzaju problem w tym ze niemoge jej uruchomic bo nigdzie niemoge znalesc sterownikow ani zadnego opisu ktury by mnie ucieszyl uzadzenie nosi na sobie napis VCON dokladna nazwa...

    Komputery Hardware OMMMM   04 Sty 2005 10:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 642
  • Jaka głowice z pasmem Hyperband do Curtisa 2102Tx

    Dzieki za informacje kupilem samsunga i smiga, choc mam problem z 2 kanalami nie s, nie potrafi teraz ich dobrze wstroic. Dotychczas byly odbierane bardzo dobrze. Co moze być przyczyna takiego objawu?? I drugie pytanko o ciut inny sprzet tj. kamere Sony CCD-TR202E kamerka ta czasem daje sie uruchomic...

    TV Serwis dziubek   04 Lut 2005 18:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 789
  • Kamera Sony HC14E - zgrywanie nagran do MPEG1, MPEG2

    w zestawie jest tylko kabelek miniUSB-USB wykrywa kamere, USB streaming tool itp (moze dzialac jako kamerka int) jednak narzedzie do nagrywania VCD nie dziala - w instrukcji pisze, ze nalezy uruchomic to z kamerki... jednak nigdzie nie widze tej funkcji - czyzby jej nie miala ? a jesli jej nie...

    DVD/VCR/Kamery Serwis Sting   15 Sty 2006 01:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1120
  • JVC GR-DVL767EG nie odtwarza - niebieski ekran

    Witam Pacjent: Kamera cyfrowa na kasery miniDV [url=]JVC GR-DVL767EG Objawy: - byla OK - pozyczono kamere z kasetami na zgranie video na DVD do studia gdzie obroabiaja video - chcialem wlaczyc jedna z kaset (szuflada na kasety byla pusta) i pierwsze co mnie zdziwilo to przy otwieraniu szuflady...

    DVD/VCR/Kamery Serwis PAWEŁ74   28 Gru 2008 22:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 912
  • Windows 7 i oprogramowanie do kamery video - kompatybilnosc?

    Witam, Posiadam 10 letnia kamere video JVC GR-D73EK.Do obrobki filmow i zrzucania z kamery uzywalem dotychczas ImageMixer V1.7. Dwa tygodnie temu uaktualnilem system z Windows Xp do Windows 7. Dzisiaj chcialem zrzucic filmy nagrane kamera,zainstalowalem wiec oprogramowanie do Windows 7.Instalacja ImageViewr...

    Komputery Software marlon.pl   08 Wrz 2010 19:23 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1257
  • Kamera cofania w samochodzie - zakłócenia

    Witam elektromaniakow! Ostatnio kupilem w necie najprostszy chinski zestaw cofania. Nie mam zamiaru montowac go w samochodzie ale w pomiesczeniu ktore 2-4 razy dziennie bedzie podgladane. Dlatego nie chcialem inwestowac duzo wiecej pieniedzy w profesjonalny sprzet do monitoringu . Zestaw niby...

    Samochody Początkujący slawmilcz   03 Sty 2014 00:23 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 8938
  • kamera sony sr52 wylacza sie po wymianie tasmy LCD-problem z hdd?

    Witajcie, Posiadam kamerke Sony SR52 z dyskiem twardym 30Gb. Ktoregos dnia wyswietlacz LCD zaczal szwankowac i sniezyl przy obracaniu wyswietlaczem (samo otwarcie bylo ok, tylko snieg przy obracaniu). Po jakims czasie kompletnie zasniezylo bez roznicy co robilem, poprostu zamiast obrazu na LCD byl snieg....

    DVD/VCR/Kamery Serwis lukaszmozdzen   17 Wrz 2011 15:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 539
  • Zaprogramowanie kamery obrotowej (trasa podgladu)

    Ustawilem kamere przez menu tak jak w instrukcji, skonfigurowalem funkcje Pattern zapisalem ale jak uruchomic teraz ruch obrotowy ?

    Zabezpieczenia Stacjonarne Maybach   25 Mar 2012 18:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2890
  • Kamera wifi - Nie przydziela adresu IP, przez co nie mogę się połączyć.

    witam. nie wiem czy jeszcze temat aktualny, ale udzielę się, jeśli pozwolicie :). ja tez teraz walczę z kamrami IP, tyle ze z trochę dalszym etapem - dostępem z zewnątrz. Zakupiłem jedną w chinach, gdzie ustawiłem ja bezbłędnie, w polsce kupiłem cztery sztuki, wszystkie dzialaja poprawnie po lan, ale...

    Sieci WiFi robak20122013   21 Gru 2012 12:58 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3306
  • Sunell SN-IPV54/12UDRV/V obraz MJPEG

    didotom w ustawieniach kamery nie trzeba nic udostepniac, nigdzie nie trzeba wpisywac teo adresu? Chce ta kamere uruchomic pod iridium mobile. Kamera z Foscam mi chodzi elegancko lecz to wlasnie Sunell mi jest potrzebny. Pisalem do dipola nie dostalem zadnej odpowiedzi

    Monitoring Wizyjny CCTV damianoBT94   21 Cze 2014 10:50 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1032
  • Sony HDR-AS15 - Jak wgrac firmware od blizniaczej kamery HDR-AS30 do AS-15?

    Witam. Czy ma ktos jakis pomysl jak wgrac firmware od kamery Sony ActionCam HDR-AS30 do modelu AS15? Kamery sa niemal identyczne z zewnatrz jak i hardwardowo. W AS30 wprowadzili nową opcje robienia zdjec w pelnej rozdzielczosci 12Mpix a nie jak w AS15 okrojone w sofcie tylko do 2Mpix i to jeszcze w opcji...

    Aktualizacja Firmware blade13   08 Gru 2014 23:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 903
  • Kamerka internetowa Dell - Zintegrowana kamerka internetowa Dell Latitude E6520

    Identyfikator wskazuje na uszkodzenie. Czesta usterka w laptopach jest uszkodzenie tasmy/przewodu laczacego kamere z plyta. Dla pewnosci mozesz uruchomic jakiegos linuksa livecd np. Ubuntu i sprawdzic czy tam kamera zostanie wykrya poprawnie czy tez nie.

    Sterowniki i BIOS dedito   12 Lut 2016 07:22 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 591
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty