forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



ustawic antene polsatu

Znaleziono 45 wyników na elektroda.pl: ustawic antene polsatu
Podstawowa forma zapytania: ustawić antena polsat
Forum elektroda.pl Strona Główna

6010 - Jak ustawic antene???

a jaki masz soft w tunerze ? 6.01 6.02. 6.03 bez aktywacji opcji skonfigurowano dla cyfry + nie pokaze nic ! rada dla potomnych: jak chcecie ustawic antene bez miernika to: 1. albo jak koledzy pisali wczesniej, za pomoca tunera analogowego 2. wlaczamy filipsa 6010 na ktorys z kanalow FTA...
SAT Serwis :: 17 Lip 2005 03:08 :: mateusz Kubański :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2688

jak ustawic polsat cyfrowy

Musisz ustawic antene na hotbirda.Prawdopodobnie w Szwecji ustawiaja anteny na thora a tam nie ma polsatu.Jak masz Swoją antene to zrob tak jak pisalem troszke wyzej
SAT Serwis :: 25 Mar 2008 09:13 :: kwiat6 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1490


CP-jak to ustawic zeby bylo dobrze?

Masz ustawioną antene na astre dlatego nie masz polsatu.przekręć antene o około 6 cm w prawo i bedziesz miał hotbirda.astra ma mocniejszy sygnał niż HB dlatego wydaje Ci sie że masz dobrze ustawioną antene,POLSAT nie uaktywni CI karty jak nie ma połączenia z dekoderem przez satelite.A jak nie możesz...
SAT Serwis :: 29 Gru 2005 16:59 :: pajo21 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2729

Cyfrowy polsat nie smiga ;/

cyfrowy polsat odbiera na satelicie HOT BIRD najlepiej zapiac do anteny tuner analogowy ustawic antene np tv polonia i dopiero zapiac polsat i wszystkie programy beda po zalogowaniu,wejdz na google i znajdz jakie parametry ma satelita HOT BIRD (chyba 13stopni na wschod)wyreguluj antene w pionie i poziomie...
SAT Serwis :: 12 Mar 2008 14:07 :: picu2007 :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 10300

Podziałka na antenie cyfrowego polsatu

Mam podziałkę na antenie cyfrowego polsatu, podejrzewam ze to chodzi o kąty pod jakimi ustawia sie antenę. Zakres 25-50. Sam bedę instalował antene, wiec mam pytanko, czy taka podziałka moze mi pomóc wstępnie ustawic antene w pionie?Potem bede juz tylko krecil w poziomie szukajac sygnału. Na jaką wartość...
SAT Serwis :: 30 Mar 2005 17:15 :: Preskaler :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1646

Cyfrowy POLSAT - niski poziom sygnału

niepotrzebnie ruszałeś antene.polsat po prostu zmienił transpordery.Musisz ustawic dobrze antene i dopiero szukać programów na innych transporderach.
SAT Serwis :: 30 Gru 2005 21:46 :: j.vit :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2346

Cyfrowy Polsat - Nowa Zelandia

Witam, Szukalem informacji na temat Platformy cyforwej polsatu , niestety nic nie znalazlem . ( no prawie ) Chodzi o to ze posaiadam dekoder polsatu a mieszkam w Nowej Zelandi , z tego co juz wiem to , ze nie sciagne z satelity programow z cyfrowego polsatu . Za to chcialbym sie doweidziec , jak...
SAT Serwis :: 20 Paź 2007 20:44 :: Mavlinux :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1310

Jak moge ustawic anteny na astre i hotbirda (Samsung S305G)

Witam, Mam cyfrowy polsat z dekoderem Samsung S305G i antena offsetowa. Czytam informacja na tym forum i nie moge znalezc odpowiedzi na kilka pytan: - mieszkam w Liverpool (UK) i nie moge znalezc danych co do azymutu i elewacji, chodzi o to ze nie dysponuje miernikiem zadnym a chcialbym nawet mniej...
SAT Serwis :: 08 Lut 2007 13:15 :: ania i natalka :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1134

Problem z dekoderem polsatu w anglii PILNE

sporo osób zabiera dekodery do angli na czaszach dawnych przez polsat i odbierają wiec ,wpływ czaszy na odbiór jest w wtym wypadku zaden wejdz w opcjie INSTALACJIA>> skanowanie selektywne i wpisz tranponder 12188V bedziesz miał poziom sygnału na dole i powonno ci sie udac za pomoca tego ustawic antene...
SAT Serwis :: 04 Sie 2006 15:19 :: gothye :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2694

Jak ustawic antene??

WITAM! Ja miałem podobny problem co Ty bo część prograów była nadawana z jednej stacji a czesc z drugiej. Mój problem rozwiązała pewna antena bardzo odobna do tej. Moja odbiera kanały w promieniu 55 stopni. Stacje sa oddalone i wieszy kąt ale mimo to pomogło. Teraz mam TVP1,TVP2,TVP3,POLSAT,TVN...
TV Serwis :: 16 Wrz 2005 10:16 :: Lukasz_Fabio :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3882

Brak sygnału na niektórych transponderach Polsat, N-ka

musisz ustawic antene viva juz tak ma trzeba praktycznie idealnie ja ustawic sprawdz jeszcze czy masz tele 5
SAT Serwis :: 30 Gru 2009 10:16 :: studisat :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 12137


Jak ustawic antene naziemna, znam wspolrzedne ...

Potrzebuje podlaczyc antene siatkowa, na chwile obecna tylko TVP 2 idealnie odbiera, reszta do chrzanu.... Moje wspolrzedne: N E 52,065257 15,092080 w stopniach i ułamkach stopni 52 03,915 15 05,525 w stopniach, minutach i ułamkach minut 52 03 54,9 15 05 31,5 w stopniach,...
Instalacje antenowe :: 21 Kwi 2012 08:05 :: McBoss :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2457

Kilka rad dla LAIKÓW instalujących Polsat Cyfrowy

ul1002 widac lubisz plakac zamiast czytac :( no coz Twoj wybor...Kris 78 wystarczy poczytac...Chodzilo mi o sam fakt ustawienia anteny.Fakt faktem, ze czasy sie zmienily i teraz jest latwiej ustawic antene, ale ja pisalem wyraznie,ze chodzilo mi o ustawienie anteny ze starym tunerem Wiz... czy Cy...jezeli...
SAT Serwis :: 05 Kwi 2005 20:37 :: krzysiek :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 4164

cyfrowy polsat problem :(( PILNE!

witaj musisz tak ustawic antene aby DOLNY PASEK był jak najwiekrzy co przy polsatowskej czaszy bedzie max 56 % i wtedy bedzie działąc pozdrawiam
SAT Serwis :: 27 Sty 2006 23:36 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1721

Cyfrowy Polsat. Dlaczego spada siła sygnału?

Ok no to czeka mnie wymiana talerza.. czaszy nic nie zasłania zeden budynek ani drzewo bede próbował ale dzieki za rade dam znac czy pomogło pozdrawiam.. Dodano po 3 no i nie wiem jak inaczej ustawic antene bo próbowałem juz kilkanascie razy i nie ma wiekszego sygnału a jak odwróce w inna strone...
SAT Serwis :: 31 Paź 2008 13:07 :: Koziolek1984 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1567

polsat i freesat w uk

wiem ze to inny dekoder, kupie dekoder. i konwerter typu twin tez kupie, tylko nie rozumiem jak ustawic antene jednoczesnie na odbior z 2 satelit,chyba ze to ten sam satelita:) pozdrawiam
SAT Technika Satelitarna :: 07 Gru 2008 12:34 :: matzg :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3126

Jak dokładnie ustawic antene na Astre we Włoszech

Dzieki za szybkie odpowiedzi!! a tak dokładniej to mam dekoder ferguson Fx 7600 z wgranymi listami kanałow i jesli odpale c+ , polsat, lub tnk to nie wiem jakim cudem lapie mi sygnal jak antena jest wycelowana na Astre... był u mnie kumpel z karta tnk, i tez chodzi bo tuner ma system conax. Ale cały...
SAT Technika Satelitarna :: 13 Paź 2014 09:55 :: woleczek1 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1785

cyfrowy polsat - Brak zasiegu

Witam. posiadam internet cyfrowego polsatu , przez rok czasu bylo wszystko ok modem Zte 669 posiadalem antene pokojowa AK PM uni . Tzn Magnesowke niestety niedawno pogryzl mi ja pies . bez anteny niemam wogule zasiegu wiec pojechalem do pkt cp po droga antene pani zaproponowala mi antene na promocj AK...
Sieć Internet - Dostęp :: 25 Gru 2013 11:36 :: matek451 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 927

Jaką antenę TV polecacie? Jak ją najlepiej ustawić?

Witam, chcialem was prosic o pomoc w doborze anteny i w jakim kierunku ja najlepiej ustawic, zalezy mi na dobrym odbiorze stacji tvn, tvp1, tvp2 i polsat. Co do sasiadow, wiekszosc ma anteny siatkowe, jedne ostawione na losice, wtedy dobrze odbiera tvp1, tvp2, polsat, drudzy na piaski(dobrze odbiera...
Radiotechnika Co kupić? :: 05 Lip 2007 18:12 :: zdzislaw111 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1745


Cyfra i Polsat na jednej satelicie, kilka problemów

Witam Kupilem wczoraj Cyfrowy Polsat pakiet familijny dekoder samsunga za 99zl. W punkcie dowiadywalem sie czy moge podlaczyc cyfrowy polsat majac antene cyfry +. Gosciu mi powiedzial ze tak wystarczy tylko konwerter, podmienic na antenie cyfry i nic nie przestawiac a bedzie wszystko ladnie chodzic....
SAT Technika Satelitarna :: 13 Maj 2009 13:52 :: kajron :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 3773

Cyfrowy polsat 2 odbiorniki

podłacz antene telewizyjna do tunera polsatu i wyjście z tunera do TV -kabel antenowy, tzreba tylko ustawic odpowiedni kanał w TV ewentualnie skorygować go w tunerze polsatu, Niema przejść kabel EURO => kabel antenowy pozdrawiam
SAT Serwis :: 19 Sty 2006 13:20 :: pajo21 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 876

jak ustawić polsat naziemny na TV LCD

Mieszkam w Czestochowie. Mam Cyfre + i chciałem złapać Polsat na TV. Podłączyłem jako antene kawałek kabla koncentrycznego i poniewaz mamy kilka km dalej nadajniki to tvp1 i 2 mam doskomały na tym kabelku. Nie moge wyszukac Polsatu. Znalazłem parametry : kanał 34 i czestotliwość i pomyślałem że tak...
Instalacje antenowe :: 06 Kwi 2010 09:20 :: irekr :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4029

Router Edimax lt 6408n - Zawiesza się

Router Edimax lt 6408n - Zawiesza sięwitam dziś dostałem kurierem LTE modem e3272 plus antena AK C2 Uni mam 10 dni na podjęcie czy to wyrzucić i odesłać czy zostwic na 24 mc za cene 44.90zl miesięcznie z 30 gb bez limitu jak ma sie zasieg LTE to ta nowa taryfa a ze mam Cyfrowy polsta Tv dali mi znizke z 89zl na 44.9zl /mc (umowa na 24mc)plus...
Sieć Internet - Dostęp :: 22 Sie 2014 10:29 :: ice4903000 :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 8385

Jak ustawić satelitę? Cyfrowy Polsat. Czym się wzorować przy ustawianiu?

Witam. Na poczatku napisze ze jest to nie co ciezka sprawa. Ale ja postapiklbym tak: na tunerze powinna byc funkcja "kontrola natezenia (jakosci) sygnału" Nastepnie najlepiej jest miec jakis maly TV zeby caly zestaw moc zabrac ze soba np.na dach i tam regulowac czaszą i jednoczesnie patrzec na jakosc...
SAT Serwis :: 21 Mar 2006 11:17 :: ichipek :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1626

Instalacja cyfrowego polsatu

nie wiem czy ten temat juz byl,ale nie moglem nic takego znalezc, jak cos to z gory przepraszam. no wiec dostalem zadanie zeby podlaczyc cyfrowy polsat. no i podlaczylem dekoder to TV, i antene,ale nie wiem co dalej. jaka satelite ustawic w ustawieniach, Astre, Hot Bird<?> czy moze jeszcze jakas...
SAT Serwis :: 02 Paź 2007 18:19 :: Preskaler :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 7081

jak skonfigurowac antene do polsatu cyfrowego w UK

czy moze mi ktos udzielic rady jak ustawic w anglii antene na hotbird zeby ogladac programy z Polsatu cyfrowego.Dekoder z karta przywiozlem z polski,antene kupilem na miejscu(od SKY 50cm szer,40wys).Jak wszystko skonfigurowac zeby dzialalo?
SAT Serwis :: 13 Lis 2007 12:07 :: tenap :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 6265

Podwojny konwerter w cyfrowym polsacie.. Brak sygnału

Witam posiadam antene satelitarną 80cm, cały czas na niej istaniał pojedynczy konwerter i wszystko grało. postanowilem zakupic podwojny konwerter za 90zl podlaczylem go i ustawilem na oko tak jak poprzedni i lipa Włanczam tv na ekranie brak sygnału. W menu w mierniku sygnalu na jednym pasku 8%...
SAT Serwis :: 27 Lut 2009 01:08 :: Doominus :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 6518

cyfrowy polsat na wyspie uk

Hejka!! Mam problem , podlaczylam wszystko tak jak w instrukcji, satelite mam zamontowana na scianie ale wyglada na to, ze nic nie dziala nie ma wcale sygnalu, ruszam antena w kazda strone i nic, staralam sie ustawic antene na prawidlowe parametry i tez nic. Czy wiecie jaka moze byc tego przyczyna?? Chyba...
SAT Serwis :: 19 Maj 2009 07:04 :: adiplo :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 14975

Cyfrowy Polsat LNB włączone czy wyłączone?

Witam, tak sie zastanawiam, szukalem,ale nie moge konkretnie znalezc, mam pytanie odnosnie zasilania LNB, powinno byc ustawione na tak czy nie, posiadam dekoder mini, cyfrowy polsat, mieszkam za granica, aktywowalem karte, czekalem, czekalem, ale nic sie nie zmienilo, tzn, caly czas mam brak sygnalu...
SAT Technika Satelitarna :: 04 Maj 2009 22:03 :: GKVIDEO :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 9734

Zniknęly niemal wszystkie kanały na Polsacie Cyfrowym

Hej, udalo mi sie dodzwonic do info linii Polsatu. Wpierw jeden facet rozmawial ze mna i powiedzial mi, ze skoro dekoder wciaz daje mi informacje i pare kanalow dziala to z nim jest wszystko OK i albo ustawienia sa zle, albo oni maja cos zle z sygnalem. Powiedzial, ze jakby bylo cos z nim nie tak to...
SAT Serwis :: 16 Gru 2009 20:13 :: kajron :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4195

Cyfra+ w Norwegii. Na jakiej antenie mogę odbierać? Rozmiar.

Czesc. Na jakiej antenie (rozmiar) moge odbierac cyfre+ lub polsat w norwegii. Jestem ok 300 km od Oslo na północ. I jeszcze jedno : jak ustawic antene aby zlapac sygnal z satelity(hodbird)??
SAT Serwis :: 06 Cze 2006 00:24 :: chiko :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1762

jak ustawic antene c polsatu w norwegi

witam jestem w norwegi a dokladniej w oslo,kupilem cyfrowy polsat i nie mam zielonego pojecia jak ustawic antene anteny ustawione ne innych domach sa na satelite thor a zadna na hotbirda moze ktos podpowie jak mam ustawic antene:cry:
SAT Serwis :: 16 Wrz 2006 23:19 :: silvo30 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 8668

Jak ustawić antenę satelitarna od Cyfrowego Polsatu?

panowie jestem w szwecji w miescie KARLSKOGA i za wacka nie moge ustawic choc dzis ustawiałem antene i pokazało mi sie Moc sygnału na maxa a jakosc sygnalu na 90-96% i co dalej prosze o pomoc kawajunior(at)o2.pl chyba ze ktos blisko mieszka moljego miasta to jest mozliwosc ze podjade pozdrawiam
SAT Początkujący :: 30 Sie 2009 10:30 :: mihal2002 :: Odpowiedzi: 134 :: Wyświetleń: 608895

Antena Cyfrowego Polsatu..pomocy

Wiem ze bylo wiele ostow naten temat...ale mam troch einny przypadek...wszyscy maja klopot z trafieniem na hiot birda czy wyranej satelity...ja natomiast mam klopot z wykryciem jakiej kolwiek satelity... zamontowalem antene podlaczylem dekoder ustawienia sa na hotbird a TP na 12188v i sila sygnalu...
SAT Serwis :: 31 Gru 2008 13:21 :: Doominus :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1024

Jak ustawic antene Cyfr Polsatu w New Yorku?

Czy moglibyscie mi napisac na jaka satelite ustawic? Hot Birda? i na ile stopni? Z gory dziekuje za pomoc.
SAT Serwis :: 20 Paź 2009 10:11 :: studisat :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2105

pomocy w ustawiebniu satelity

Co jakis czas musze ustawiac antene bo jakos sie sama przekreca czy cos, no nie wiem, nagle po zimie przestalo wszystko dzialac, najpier polsat pozniej kolekno inne i wkoncu wszystko, a wiec wziolem sie do ustawiania anteny (Hotbird) i nic stalem na balkonie godzine i nic nie zlapalem, co jest grane?...
SAT Serwis :: 13 Lis 2005 01:54 :: pastupam :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3868

Kupno anteny naziemnej, anteny mają być połączone.

Witam. Mieszkam w Zielonej Górze a dokladniej na obrzerzach, prawie od zawsze uzywalem anten siatkowych (tzn ojciec zawsze byl zwolennikiem tych anten bo duzo kanalow odbieraja). Ale od jakiegos czasu glowna antena zaczyna siadac, nie wiem co jest przyczyna, podmienilem na chwile zasilach i to samo,...
Radiotechnika Co kupić? :: 06 Maj 2008 21:23 :: bogi :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1335

Wzmacniacz sygnału satelitarnego

Tos mnie pocieszyl. Droga pozbycia sie kilkudziesieciu zlotych nabylem wzmacniacz i co... Sygnal znacznie silniejszy, ale kanaly przestaly byc odbierane. Dlugosc kabla, to okolo 15m. Rowniez ta sama droga stalem sie posiadacza "satfindera". Okazalo sie, ze antene musialem nieco skorygowac. Polsatu...
SAT Serwis :: 05 Lip 2005 11:40 :: brzuch0 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3364

philips 6010 kolejne z serii moich glupich pytan... :)

witam zmienilem liste programow...wgralem soft...wszystk jest ok...tylko ze nic nie mam na ekranie (czarny) jak nie widzi mi satelity...mam pytanie na jakiej dziala polsat i jak ustawic sobie odpowiedni antene...sygnal jest zerowy :( jak mozna to ustawic? sa jakies standardowe ustawienia? Dodano...
SAT Serwis :: 09 Sie 2005 19:21 :: osa116 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 548

Zniekształcenia na antenie kierunkowej

Witam! Posiadam antene: a nad nią znajduje się antena FM: Antena słuzy mi do odbioru: Z tej anteny odbieram bez problemu TVP1 TVP2, a z siatkowej mam dodatkowo TVP3. Te kanały sa idealne, ale nie mogę ustawic Polsatu na pokazanej wcześniej antenie kierunkowej. Polsat jest ale strasznie...
Radiotechnika Serwis :: 22 Cze 2007 05:07 :: sp6 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 663

nowy dekoder polastu i problemy z nim i sygnalem (blagam )

Dzis kurier przyniosl mi dekoder polsatu z talerzem i konwerterem.... wlaczam robie to co w instrukcji a poziom sygnalu 0% :cry: a moc sygnału 80 % i jest mniejsze lub wieksze o 10%( ale zawsze jest nawet jak odwroce antene do gory nogami w mieszkaniu) co mam ustawic zeby to dzialalo?? jak...
SAT Serwis :: 27 Lut 2004 01:55 :: tomarex :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 872

Tuner SAT i TV w innych pomieszczeniach - sterowanie

witam jestem Tu nowy i mam pare pytanek jezeli juz gdzies były to sory z gory ale nie znalazłem. mam cyfrowy polsat czy jest mozliwosc podpiecia pod drugi telewizor i jakos sterowac w innym pokoju niz przez org tuner? mam jeszcze na sciane zamontowana antene analogowa ale nie umie jej ustawic...
SAT Serwis :: 11 Wrz 2005 23:16 :: mejson7 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 705

Problem z odbiorem TVP1 i TVP2

Witam Skierowano mnie do tego forum. Moj problem jest nastepujacy: Mieszkam 35km na poludnie od Kielc. Do odbioru programow uzywam anteny szerokopasmowej ze wzmacniaczem. Oznaczenie plytki - 2000. TVP1 i TVP2 sa "czyste" ale sa odbicia - obraz jest podwojny. TVP1 odbieram na kanale 38, natomiast...
Radiotechnika Serwis :: 05 Mar 2007 12:01 :: zihen :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2074

Problem z ustawieniem kanałów w tunerze

Moze zle sie wyrazilem. Mam antene zwykla "druciana". Odbieram na niej TVP1,TVP2,Polsat i TVP Regionalna. Mam tez talerz. Jest problem w tym ze przez sciane przechodzi tylko jeden zamurowany w niej kabel. Chodzi mi o to czy mozna polaczyc sygnal z anteny drucianej i satelitarnej a nastepnie przeslac...
SAT Serwis :: 17 Kwi 2008 14:39 :: rockysikorski :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 2616

Jak zwiększyć moc "siatkowej" anteny TV??

Mam pytanie do specjalistow w zakresie anten TV. Mam antene potocznie zwaną "siatkówka" i mam w niej plytke SWA-9001. Próbowałem juz wielu innych plytak i nie mogę uzyskać dobrego odbioru tv. Nie chodzi o TVP1 czy TVP2, ale chociażby o Polsat lub TV4. Oblatalem juz nie raz swoje poddasze i nic nie da...
Radiotechnika Serwis :: 06 Kwi 2008 20:49 :: yes2mike :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 7210



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: kodowanie szyb audi zrobić kabel chinch laserjet p2015 laserjet p2015 wyświetlacz iriver podłączyć wężownica zaprogramować rolety laserjet p2015 bass samochodu http przekaźnik świeca żarowy epson stylus tusz
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group