forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



ustawic rozrzad renault

Znaleziono 13 wyników na elektroda.pl: ustawic rozrzad renault
Podstawowa forma zapytania: ustawić rozrząd renault
Forum elektroda.pl Strona Główna

renault magane 1.4 16v - ustawienie rozrzadu

renault magane 1.4 16v (2001)- jak ustawic rozrzad po urwaniu paska? Znalazlem post, nic nie wyjasnia. Niestety nie mam orginalych blokad, ktore podobno pasuja tylko w jednej pozycji i zalatwiaja sprawe. Zrobilem blokade otworow walkow rozrzadu w jednej linii, ale jak zgrac to z walem i ustawic rozrzd...
Samochody Mechanika :: 26 Lis 2009 19:42 :: Gość :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4883

rozrzad renault clio 1.4 r.1992

jak ustawic rozdzad w renault clio rok 1992 1.4 benzyna. musze ustawic gorne kolo rozrzadu ale nie wiem jak moze ktos mi pomoc. mam znak na kole a nie mam na glowicy. nie mam zadnych blokad
Samochody Szukam :: 08 Lut 2010 21:27 :: TESMEN :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 3332


Renault Master 2.8 dti 84 kW 2001 r schemat rozrzadu

Witam. Mam pewien problem. W swoim renault master chcial bym ustawic rozrzad lecz nie mam pojecia gdzie sa jakies znaki... dlatego prosil bym aby ktos wyslal mi schemat/instrukjce/zdjecie gdzie znajduja sie znaki na kolach i bloku. Jesli ktos byl by uprzejmy mi jeszcze mniej wiecej wytlumaczyc czy...
Samochody Diesel :: 07 Lut 2012 18:35 :: adwa123 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 10795

Renault Clio 1.2 wartości luzów zaworowych

Panowie wie ktoś moze jakie luzy zaworowe powinny Byc w Reno Clio 1.2 i jak ustawic rozrzad w tym aucie?za odpowiedzi z gory dziekuje
Samochody Początkujący :: 13 Gru 2011 19:03 :: Przemo9826 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 8249

Regulacja zapłonu renault 19D

Moze ktos ma rysunki jak ustawic rozrzad i zaplon w r19 1.9D? moze w rozrzadzie cos pomylilem,,,
Samochody Diesel :: 06 Lis 2009 16:44 :: triplex130 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1476

renault 19 chamade 1.7 rozrząd

jak ustawic rozrzad jesli nie ma znaków?? Czy ten silniki sa bezkolizyjne???
Samochody Początkujący :: 26 Lis 2009 22:26 :: Michu10 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3295

Ustawienie rozrządu w Renault 1,5 dci.

witam wie ktos jak ustawic wal korbowy bez przyzadu? Dodano po 3 dodam ze to silnik 105km 2005r
Samochody Diesel :: 30 Kwi 2010 22:14 :: phantomlord31 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 6844

Rozrzad Renault Laguna 1.6 16v

ok to mam go a czy ten trzpien ma sie oprzec o wal czy do niego wejsc i czy jest on w GMP Dodano po 2 bo rozrzad byl przestawiony musze go ustawic ,dalem tłok pierwszy na sama gore ma byc tam otwor tak
Samochody Mechanika :: 01 Lut 2012 20:42 :: maly12351 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 6054

renault 1.5 dci rozrzad .... znaki nie pokrywaja sie

witam . bardzo prosze o jakies sensowne odpowiedzi jak ustawic fazy rozrzadu . chodzi o to ze zabralem sie za 1.5 dci za rozrzad oczywiscie blokady wszystko jest jak najbardziej ale niestety po odkreceniu sruby na kole pasowym okazalo sie ze blokada gmp walu minela chyba ten punkt bo wal i tak byl nie...
Samochody Początkujący :: 13 Paź 2013 17:10 :: benek75 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2523

Renault Clio I 1,2 94r monowtrysk - gaśnie na zimnym

Panowie może ktoś wie jakie luzy zaworowe powinny byc w Reno Clio 1.2? i jak ustawic w tym aucie rozrzad
Samochody Początkujący :: 01 Lut 2011 18:19 :: leszeksikora :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 7699

renault clio 1,4 16v 2001r

po zerwaniu paska rozrzadu i regeneracji głowicy prztszedl czas na zlozenie silnika.. mam wszytko opisane co i jak tylko nie wiem w jakiej pozycji ustawic wałki rozrzadu i jak ustawi wał zeby wszytko grało.. prosze p przesłanie jakis zdjec albo schematow jak zblokowac rozrzad i jak maja byc ustawione...
Samochody Mechanika :: 09 Lut 2009 20:52 :: aroo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 6270


jak ustawic rozrzad w renault safrane 2.2 diesel

jak ustawic rozrzad w renault safrane 2.2 diesel
Samochody Diesel :: 16 Mar 2010 15:11 :: jacek:) :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2482

jak ustawic rozrzad w renault kangoo D55 1.9D

jak w tytule potrzebuje opisu znaków jak ustawić rozrząd w kangoo bo nie mogę ich znaleźć
Samochody Diesel :: 10 Kwi 2010 21:35 :: pioart :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 11852



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: samsung ue40c5000 tda7560 schemat elektromagnes średnica drut głowica canon ip4300 prąd ccfl najlepsze lodówki obroty silnika briggs zastosowanie siłowników tabela obciążalność kolorowe znaczki
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group