ustawic rozrzad

Znaleziono około 126 wyników dla: ustawic rozrzad
Podstawowa forma zapytania: ustawić rozrząd
  • jak ustawic rozrzad w opel corsa 1.2 16v 2005r

    witam wszystkich chcacych mi pomoc zgory dziekuje! tak wiec posiadam opla corse 1.2 92r wczasie dodawania gazu "gwaltownie do dechy" samochod zaczyna przebierac i gasnie wyglada to tak jakby pracowal na jeden "gar' niema takiego objawu gdy dozuje gaz powoli wtedy wchodzi na obroty !!!!!! bylem...

    Samochody Elektryka i elektronika czapajew   12 Maj 2006 10:41 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4831
  • Ford Escort 1.8d, umarł pasek napędzający pompę wtryskową

    witam mam takie pytanko posiadam escorta 1.8d bez turbo pękł mi pasek napedzajacy pompe wtryskową ale nie uszkodził reszty rozrzadu. :D wie ktos moze jak ustawic rozrzad zeby autko odpaliło?? jakis rysunek jak by ktos miał byłbym bardzo wdzieczny;] pozdrawiam

    Samochody Mechanika honda4gg   22 Lut 2010 22:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5541
  • Gazela 2.1 - dymi na bialo spadek mocy jak ustawic rozrzad

    jak ustawic rozrzad gazela 2.1 pomocy dymi na bialo i nie ma takiej sily

    Samochody Mechanika dziedzic12   10 Lut 2014 18:19 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 546
  • Jak ustawic rozrząd w Golfie II

    Zamierzam wymienic pasek rozrzadu w volkswagenie golfie 1.8 na jednopunktowym wtrysku oznaczenie silnika RP. Problem w tym ze nie wiem gdzie znajduja sie znaki pozwalajace ustawic rozrzad. Gdzie znajduja sie znaki pozwalajace ustawic wyprzedzenie zaplonu. Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    Samochody Elektryka i elektronika pavel 55   23 Cze 2004 16:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4807
  • rozrzad bmw e36 323 vanos

    witam moze ktos wie jak ustawic rozrzad w bmw bez uzycia przyzadow do ustawiania?moze ktos ma jakis schemacik?pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika Piotr520   11 Mar 2009 17:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4011
  • landrover freelander 1.8b rozrzad

    jak ustawic rozrzad w landroverze 1.8 benzyna z 2001r mam problem z hamulcem gorskim swieci sie caly czas oraz wzroslo zuzycie paliwa jesli ktos spotkal i rozwiazal ten problem prosze o szybki kontakt lub odpowiedz na forum

    Samochody Początkujący mortego   08 Lis 2009 16:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5743
  • jak nastawic rozrzad citroen zx 1.9d

    potrzebował bym schematu jak ustawic rozrzad citroen zx 1.9d prosze o pomoc

    Samochody Początkujący waradef   10 Lut 2010 08:07 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7175
  • Iveco Stralis - jak ustawić rozrząd?

    udalo ci sie ustawic rozrzad

    Samochody Szukam skorp   20 Lut 2011 11:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3821
  • Jak ustawic rozrząd rover 98r 200 1.6 16v?

    Halo witam moze ktos wie jak ustawic rozrzad w moim aucie(98r rover 200 1.6 16v)zmienialem uszczelke pod glowica i nie bardzo wiem jak zalozyc kola na walki rozrzadu bo moga byc zalozone na rozny sposob.jesli ktos cos wie prosze o pomoc.

    Samochody Mechanika lechos   06 Paź 2009 06:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 6623
  • opel astra 1.7 tdl 95r- schemat rozrzadu poprosze o pomoc

    poszukuje schematu lub opisu jak ustawic orginalnie rozrzad w oplu astra 95r 1.7 tdl.... silnik orginalny oploski samochod nie odpala i musial bym orginalnie ustawic rozrzad

    Samochody Szukam dumel1986   28 Cze 2013 21:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 18481
  • Ford Fiesta układ rozrządu rok1990 silnik 1.8D

    no tak ale wszyscy tlumaczyli mi jak ustawic rozrzad i podsylali foty rozrzadu a gdzu mowilem ze on tak nie wyglada to sie dziwili . teraz jak juz sa foty to mowicie zeby zmienic silnik itp . kolega chce nim pojezdzic do wakacji bo planuje zmiane na cos nowego. samochod ma swoje lata wiec jest odpowiednia...

    Samochody Szukam lukss07ns   06 Kwi 2011 10:30 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 26841
  • renault 1.5 dci rozrzad .... znaki nie pokrywaja sie

    witam . bardzo prosze o jakies sensowne odpowiedzi jak ustawic fazy rozrzadu . chodzi o to ze zabralem sie za 1.5 dci za rozrzad oczywiscie blokady wszystko jest jak najbardziej ale niestety po odkreceniu sruby na kole pasowym okazalo sie ze blokada gmp walu minela chyba ten punkt bo wal i tak byl nie...

    Samochody Początkujący benek75   13 Paź 2013 17:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5697
  • JAK USTAWIC POMPE WTRYSKOWA W SPRINTER 312 2.9 TDI

    MAM PROBLEM JAK USTAWIC POMPE WTYSKOWA W MERCEDES SPRINTER 2.9 312 98 ROK NIE MAM ZEGARÓW I NIE WIEM JAK USTAWIC POMPE ZNAKI MI SIE ZMYLY I NIE WIEM JAK TERAZ MA BYC NIE CHCE PALIC A ROZRZAD JEST OK TYLKO POMPA NIE WIME JAK MA BYC . PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ :cry:

    Samochody Mechanika trans-serwis   24 Lis 2008 19:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 8284
  • diagnoza samochodów na własną ręke

    Witam,uwazam że większość "fachowców " potrafi tylko młotkiem walić i wyciągać kase od klijenta za nic.PO kupnie auta(vw tdi)postanowiłem udać się do mechanika by wymienił rolki i paski;rozrzadu i na pompie i silnik już nie pracował jak dawniej...Po 10tys od wymiany pekł pasek rozrzadu(1000zł)(pomyslałem...

    Samochody Elektryka i elektronika Jacek79   09 Mar 2006 18:51 Odpowiedzi: 170    Wyświetleń: 27594
  • jak ustawić rozrzad w peugocie 406 2.0hdi

    mam problem bo sypnal mi sie rozrzad przy odpalaniu samochodu nie wiediec czemu i teraz chcialbym go ustawic tak jak powinien byc ale nie wiem jak czy moze ktos pomoc. jezeli ktos chcialby mi pomoc to niech posci strzalkie oddzwonie 608272630

    Samochody Mechanika bolohonda   31 Lip 2013 14:29 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3507
  • golf 3 diesel 1993r 1.9 TD Nie chce palic

    SPrawdz czy Ci sie nie gibie kolo pasowe bo to czesta usterka w VW przestawia rozrzad, a jak sie rozleci to wiesz jakie koszta.... Trzeba rozebrac przefrezowac czop walu i ustawic rozrzad na nowo..

    Samochody Mechanika galeon3   20 Cze 2010 19:53 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 5649
  • Uno 1.4 + LPG silnik -' dusi się '

    Jeżeli to błąd komputera PB to zdejmij klemę na 5 10 minut i jak po tym zabiegu chodzi normalnie to problemem sa błędy komputera pb. Sprawdź tez szczelność węza miedzy serwem a kolektorem dolotowym oraz tego wężyka od trójnika do modułu digiplex. sprawdź czy masz podłączona odmę pod spodem filtra powietrza...

    Samochody Początkujący borys120   19 Gru 2010 17:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1093
  • Romet ogar 900/139fmb - Wałek rozrządu

    Szukalem na internecie tego mojego otóż problemu ale nie znalazłem,wiec przechodze do rzeczy. A więc zabralem sie do wymiany cylindra (cylinder dobrze zalozylem z tlokiem) ,ale zawór wylotowy nie wiem dlaczego nie chce sie otwierac,dodam ze wymienialem go bo mi sie urwal uderzył w tlok. W momencie...

    Motocykle, Motorowery kuroped   14 Paź 2013 18:42 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4203
  • Caddy bls 105km 1.9tdi - Rozrzad po zerwaniu pasku

    Witam. Może temat już był przerabiania ale chcę ustawić Rozrzad w caddy 1.9tdi bls 105km z 2009r. Po zerwaniu pasku. Glowica naprawiona. (7 zaworów zgietych) Wiem że górne koło walka rozrządu blokować bolcem a chodzi mi o dolne koło jak ustawic nie mam tam znaku. Z góry dzięki

    Samochody Początkujący adamdrozdz31   21 Lut 2016 16:12 Odpowiedzi: 61    Wyświetleń: 1941
  • Fiat Punto 2004 rok 1.3 JTD ustawienie rozrzadu

    Witam-Panowie jak ustawic rozrzad w Fiat Punto 2004 silnik 1.3 JTD ?Glowice to wiem jak ustawic- chodzi mi o wal?Wiem ze w Oplu Corsie wklada sie bolec w obudowe skrzyni i kolo zamachowe w w tym Punciaku niewidze zadnego otworu-jest tylko prostokatne wyciecie tuz kolo czujnika polozenia walu.Prosze o...

    Samochody Mechanika msnake   11 Lis 2015 09:39 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 26675
  • renault magane 1.4 16v - ustawienie rozrzadu

    renault magane 1.4 16v (2001)- jak ustawic rozrzad po urwaniu paska? Znalazlem post, nic nie wyjasnia. Niestety nie mam orginalych blokad, ktore podobno pasuja tylko w jednej pozycji i zalatwiaja sprawe. Zrobilem blokade otworow walkow rozrzadu w jednej linii, ale jak zgrac to z walem i ustawic rozrzd...

    Samochody Mechanika Gość   26 Lis 2009 19:42 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6182
  • Brak iskry podczas krecenia, Astra 1.4!

    spokojnie koledzy. Dodano po 47 a pytanie z innej beczki, aby poprawnie ustawic rozrzad w tym aucie wystarczy ustawic kola na znak?

    Samochody Początkujący Gość   21 Sty 2010 20:06 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1221
  • rozrzad renault clio 1.4 r.1992

    jak ustawic rozdzad w renault clio rok 1992 1.4 benzyna. musze ustawic gorne kolo rozrzadu ale nie wiem jak moze ktos mi pomoc. mam znak na kole a nie mam na glowicy. nie mam zadnych blokad

    Samochody Szukam TESMEN   08 Lut 2010 21:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3872
  • VW T4 2.5 TDI 102km - ustawienie rozrzadu,kat wtrysku, nie odpala.

    DZIEKI BARDZO CHLOPAKI,ODPALILEM GADA :Dd bardzo sie ciesze i faktycznie tutaj obaj panowie wyzej mieli racje jesli chodzi o ustawienie zeby to kolko na walku bylo luzem !! teraz tylko regulacje . Jeszcze raz dziekuje !! Dodano po 48 Jeszcze jedno pytanie,bo tutaj wlasiciel auta przyprowadzil...

    Samochody Mechanika rafal1403   24 Sty 2014 12:33 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 17340
  • [Volvo V70, 2.4, 2000r] - Mam problem z ustawieniem rozrzadu

    Odebralem auto od mechanika z rozpietym rozrzadem. Jest bardzo duzo znakow zrobionych na kolach walkow i nie wiem jak teraz ustawic rozrzad. Moze ktos z was mieszka w Radomsku i moglby pomoc lub opisac jak to ustawic? Silnik to 2.4 103KW. Prosze o pomoc.

    Samochody Początkujący don69   12 Lut 2014 20:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 852
  • Singer "rozrząd"

    Jak ustawic "rozrzad" w maszynie do szycia Singer Elegance, po wymianie paska zebatego?(chodzi o synchronizacje walka gornego z dolnym. :?:

    AGD Drobny sprzęt wiesiekj   20 Kwi 2004 19:30 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2444
  • Szukam schematu rozrządu do forda escorta 1.6 8V

    co tam kolego masz za problem czy w tym aucie nie ma znaków zeby ustawic rozrzad czy o co ci tam chodzi

    Samochody Szukam kogie   03 Lip 2004 12:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1151
  • Nissan Sunny 1.7D SLX ustawianie początku wtrysku

    Kupiłem nissanka ale mam drobny problem. Brakuje mu paska rozrzadu. Poszukuje jakiejs stronki z ustawieniami albo jesli ktos wie jak ustawic rozrzad bo znak na kole pasowym znalazlem i pokrylem go ze znakiem na kadłubie silnika. Problem mam ze znalezieniem znakow na drugim kole ktore kreci krzywka od...

    Samochody Szukam adigdansk1   10 Lis 2006 12:48 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6079
  • ford escort 1.4 93 rok problem z odpaleniem pomocy

    wie ktos moze jak ustawic rozrzad w escorcie 1.4 93rok

    Samochody Elektryka i elektronika procekkk   02 Wrz 2008 13:07 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 8002
  • Polonez caro 1,4 gli jak ustawic rozrzad ?

    Witam czy mogl by ktos wrzucic jakis schemat jak ustawic rozrzad w tym silniku poniewaz zerwal mi sie pasek rozrzadu i nie wiem jak to zrobic mam juz wszystko rozebrane ale nie za bardzo widze znaki i nie wiem jak maja byc ustawione ;) z gory dzieki ;)

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   10 Mar 2007 19:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1470
  • golf3 AFT ustawienie zapłonu

    witam i mam pytanko czy w golfie3 z czujnikiem polozenia wału wystarczy ustawic rozrzad na znaki i aparat na kreske, silnik AFT sterownik simos slyszalem wiele opini na ten temat ze lampa ustawiac kąt inni mowia ze nie bo sterownik sam ustawia kat zaplonu wiec czekam na odpowiedzi i dzieki

    Samochody Mechanika norek   01 Kwi 2008 07:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2615
  • Zerwane koła walcowe maszyny do szycia Łucznik 884

    Jak ustawic "rozrzad" w maszynie do szycia Łucznik 884 po wymianie kół walcowych górnego i dolnego wałka?.Ruszyłem jeszcze koło które napędza paskiem zębatym górne mechanizmy.Męcze sie i nic.Transporter przesuwa się tylko góra -dół.

    Inne Serwis wirustc   19 Kwi 2008 16:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3859
  • Xantia jak ustawic rozrzad?

    Witam. Wie ktos moze jak ustawic rozrzad w xanti 1.8 8V 93r.? Chodzi mi o to gdzie sa znaki i jak poustawiac azeby poprawnie zalozyc nowy pasek?

    Samochody Elektryka i elektronika czajant   15 Lip 2008 15:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2438
  • audi a4 z silnikim 1.8 5v '97 jak ustawic zaplon

    po wymianie uszczelki pod glowica i zalozeniu paska rozrzadu silnik nie chodzi rowno(dziala na dwa cylindry pierwszy i drugi)swiece sa dobre.rozrzad i wal jest na znakach.kolo zebate ktore jest na rozrzadzie wyglada na pompe-nie ma zadnego znaku

    Samochody Mechanika robokop   01 Wrz 2008 11:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1735
  • Alfa romeo 145,1.4 twin spark 16v.1998

    czy ktos moze wie jak ustawic rozrzad potrzebuje schemat jak ustawić na nowo z góry dzięki

    Samochody Mechanika yaaro   24 Paź 2008 06:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2187
  • Rozrząd alfa romeo. Czy ma ktoś schemat jak ustawić rozrząd?

    czy ktos moze wie czy jest znak na skrzyni mam problem z ustawieniem jesli ktos cos wie to bede wdzięczny musze ustawic rozrzad od nowa

    Samochody Mechanika slawek audi   25 Paź 2008 22:24 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 18097
  • jak ustawic rozrzad w citroenie xantia w dieslu 1.9td?

    czy ktos ustawial rozrzad w citroenie xantia prosze o pomoc

    Samochody Początkujący 580935   16 Lis 2008 13:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4706
  • Renault Clio 1.2 wartości luzów zaworowych

    Panowie wie ktoś moze jakie luzy zaworowe powinny Byc w Reno Clio 1.2 i jak ustawic rozrzad w tym aucie?za odpowiedzi z gory dziekuje

    Samochody Początkujący Przemo9826   13 Gru 2011 19:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 11399
  • VW Golf II nie ma mocy

    moim zdaniem problem jest z zaplonem.proponowal bym ustawic rozrzad na znaki jezeli to zrobisz i beda sie zgadzaly tzn:walek rozrzadu stoi na znaku i wal korbowy jest na znaku jest ok to sciagnij wtedy kopulke od aparatu zaponowego i tam masz znak. "kreska" kreska ta musi stac posrodku palca jezeli nie...

    Samochody Mechanika _prusak_   26 Lut 2009 23:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4444
  • opel vectra 2,0 dci jak ustawic rozrzad

    ----------------------------------------... witam wszystkich mam problem jak ustawic rozrzad w oplu vectra 2,0 dci czy ktos ma rozpiske ze schematem lub jakis fajny sposób na ustawienie lancucha rozrządu w tym silniku... pozdrawiam wszystkich

    Samochody Mechanika Mayones84   26 Mar 2009 10:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 7532
  • Kosiarka B&S rozrzad bez znaczków

    Mam kosiarke B&S rozkreciłem ja i nie zaznaczyłem jak był ustawiony rozrząd na duzym kole jest znaczek ale na małym nie tylko klin Napewno nie ma znaczka bo obudowa przycierała o tryb i jest zdarty od góry Pytam jak ustawic rozrząd bez znaczków Czy ustawic znaczek na wprost klina tyle ze tak ustawiona...

    Inne Silniki Spalinowe 39006   15 Maj 2009 06:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4953
  • Volvo 1999 rok 2.9L T6 kod błędu P0011

    Wiec jak ustawic rozrzad? Jak maja stac walki z tylu i przodu?

    Samochody Elektryka i elektronika autoas   17 Lip 2009 14:28 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4317
  • Astra g 1.6 8v - spalanie oleju, brak mocy, szajba obrotow

    bezwzglednie zdjac glowice,sprawdzic ja na mozliwosc pekniec,splanowac,uszczelniacze zaworowe zmienic,i poskladac.njpewniej jest walnieta uszczelka glowicy,stad mleko w oleju-efekt mieszania sie wody z olejem.najprawdopodobiej puszcza na tym cylindrze na ktorym bylo najmniejsze cisnienie sprezania.dokladnie...

    Samochody Mechanika kraskaj   08 Lis 2009 01:33 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 12712
  • Regulacja zapłonu renault 19D

    Moze ktos ma rysunki jak ustawic rozrzad i zaplon w r19 1.9D? moze w rozrzadzie cos pomylilem,,,

    Samochody Mechanika triplex130   06 Lis 2009 16:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1656
  • renault 19 chamade 1.7 rozrząd

    jak ustawic rozrzad jesli nie ma znaków?? Czy ten silniki sa bezkolizyjne???

    Samochody Początkujący Michu10   26 Lis 2009 22:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3784
  • Golf 3 1.6 94 r - defekt czujnik halla

    Czesc mam podobny proble auto nie przekracza 4500 tys. obrotów .Miałem problem i zrobilismy go porostu trzeba ustawic rozrzad w punkcie zero i aparat zaplonowy w punkcie zero i problem zniknie . teraz mam ten sam problem mechanicy robili mi silnik i zle ustawili aparat i pokazuje czujnik halla ale jade...

    Samochody Początkujący tczluos   21 Gru 2009 13:06 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 15067
  • uatawienie rozrzadu Passat AFN

    mam pytanie panowie. na punkt "0" czy na "I" na kole zamachowym mam ustawic rozrzad w silniku AFN???

    Samochody Początkujący trans-serwis   22 Sty 2010 11:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1538
  • peugeot 406 coupe 2.2 16v 2003-jak ustawic rozrzadw

    witam mam pytanie jak ustawic i zblokowac rozrzad w peugocie 406 coupe 2.2 16v 2003r Pisownia p. 8.2 dla informacji to forum polskojęzyczne. manta

    Samochody Początkujący henrry   27 Mar 2011 08:45 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 10544
  • jak ustawic rozrzad w renault safrane 2.2 diesel

    jak ustawic rozrzad w renault safrane 2.2 diesel

    Samochody Mechanika jacek:)   16 Mar 2010 15:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3520
  • Jak ustawic rozrzad w fiacie punto 1.1 2000r

    Witam Proszę o wypisanie w punktach jak mam ustawiać rozrząd w fiacie punto 1.1 z 2000.r

    Samochody Początkujący wqq   11 Mar 2010 19:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 12250
  • jak ustawic rozrzad w renault kangoo D55 1.9D

    jak w tytule potrzebuje opisu znaków jak ustawić rozrząd w kangoo bo nie mogę ich znaleźć

    Samochody Mechanika pioart   10 Kwi 2010 21:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 17147
  • Ustawienie rozrządu w Renault 1,5 dci.

    witam wie ktos jak ustawic wal korbowy bez przyzadu? Dodano po 3 dodam ze to silnik 105km 2005r

    Samochody Mechanika phantomlord31   30 Kwi 2010 22:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8983
  • volkswagen transporter t2 rozrzad

    Witam wszystkich:) niedawno kupilem volkswagena transportera z silnikiem 1.6 td z 1986 r. z urwanym paskiem rozrzadu. Podobno rozrzad urwal sie przy zapalaniu samochodu i na to wskazuja uszkodzenia gdyz byl tylko pogiety jeden zawor. Zrobilem glowice, poskrecalem silnik ale mam problem bo nie wiem jak...

    Samochody Mechanika michalsag   09 Maj 2010 17:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1863
  • schemat rozrzadu ford mondeo mk3 20 tdci 130 km

    witam wszystkich potrzebuje scemat rozrzadu do forda mondeo mk3 20 tdci 130 km .jesli ktos wie jak ustawic rozrzad to prosze o pomoc .

    Samochody Szukam szoster   10 Lip 2014 14:58 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 46260
  • Problem z ust. rozrządu vectra 1.8

    Ciężko mi zrozumieć o co ta cała dyskusja. Jesli nie ma znaku na wale a jest na kole pasowym to wystarczy ustawic rozrzad z zalozonym kółkiem na znaki odkrecic kolo pasowe i zrobic sobie swoje znaki na wale i na obudowie silnika markerem lub korektorem i juz bedziesz miał punkt odniesienia w razie czego...

    Samochody Mechanika adas2524   28 Maj 2010 15:35 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 12895
  • VW Crafter 2007 r. 2.5 tdi, szukam schematu rozrządu

    CZesc potrzebuje ustawic rozrzad w Krafterze 2,5 TDI silnik BJL Najlepiej jakis service manual lub PDF

    Samochody Mechanika ///ESIU   01 Mar 2011 22:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 8557
  • [t25] 1.8 vvti: jak ustawic rozrzad w toyota Avensis 2003 be

    Witam,jak w temacie toyota Avensis 2003, 1,8 benzyna. wymieniałem łańcuch rozrządu i pogubiłem się w ustawieniu kół zębatych i teraz mam problem.Może ma ktoś schemat ustawienia rozrządu? Z góry dziękuje za info.Pozdrawiam.

    Samochody Szukam carrot   15 Lip 2010 10:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 5964
  • Renault Master 2.8 dti 84 kW 2001 r schemat rozrzadu

    Witam. Mam pewien problem. W swoim renault master chcial bym ustawic rozrzad lecz nie mam pojecia gdzie sa jakies znaki... dlatego prosil bym aby ktos wyslal mi schemat/instrukjce/zdjecie gdzie znajduja sie znaki na kolach i bloku. Jesli ktos byl by uprzejmy mi jeszcze mniej wiecej wytlumaczyc czy...

    Samochody Mechanika adwa123   07 Lut 2012 18:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 17185
  • Jak ustawic rozrzad t4 2.5 tdi 2002r

    Witam, czy wie ktos jak ustawic rozrzad t4. 2.5 tdi 2002r. Z gory dzieki za odp.

    Samochody Mechanika waldus.m   09 Sie 2010 21:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2792
  • citroen picosso 1,6 hdi 90 km nie chce sie odezwac

    witam .mam problem z odpaleniem silnika.Po wymianie lancuszka na wałkach (pękł :( )chcialem ustawic rozrzad.wszystko szlo dobrze do momentu zablokowania walu glownego poniewaz balec ustalajacy wchodzi w kolo zamachowe ale to nie jest GMP (sprawdzilem odkrecajac 1 wtryskiwacz).a gdy ustawie po "swojemu"...

    Samochody Mechanika psikus10552   31 Paź 2010 19:23 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2896
  • Opel Astra f 1.4 16v jak ustawic rozrzad

    Witam jak utawic rozrzad w astrze f wał korbowy jest przestawiony jak go ustawic?

    Samochody Początkujący mortalbird   09 Lis 2010 22:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7667
  • Volvo s60 R 2005r rozrzad

    Volvo s60R 2005r silnik 2.5T benzyna 220kw kod silnika B5254T4 Dodano po 3 potrzebuje schemat do układu rozrządu CWT z bezstopniową zmianą faz rozrządu. na 2 walkach i 2 kolach zmiennych faz. Jeszce mała podpowiedz podobne silniki były montowane w fordach, bodajże w focusie st (ford i volvo...

    Samochody Mechanika tomaszekgost   16 Lut 2011 23:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8776
  • Ustawienie koła zmiennych faz rozrzadu względem wałka

    witam podepne sie pod temat bo nie chce nowego zakladac a mam podobny problem, jestem posiadaczem s40 2003r silnik 1.8 oznaczenie b4184s10 , mianowicie pekl mi zawor i musialem kupic nowy, glowice dalem do roboty i wszystko ladnie zlozyli, pozostalo ja tylko przykrecic i tu mam problem , wiem jak...

    Samochody Mechanika zeimp   01 Mar 2012 22:59 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 32991
  • zmienne fazy rozrzadu volvo s40 2003 1.8

    jestem posiadaczem s40 2003r silnik 1.8 oznaczenie silnika: b4184s10 , mianowicie pekl mi zawor i musialem kupic nowy, glowice dalem do roboty i wszystko ladnie zlozyli, pozostalo ja tylko przykrecic i tu mam problem , wiem jak ustawic rozrzad ale nie wiem o ile i w ktora strone przekrecic fazator ??...

    Samochody Mechanika T5   30 Kwi 2011 16:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3743
  • ustawienie rozrzadu w ford transit 2,4 tdci 2005r

    Szukam pomocy jak ustawic rozrzad w transicie z 2005r 2,4tdci, znaki na rozrzadzie znalazlem natomiast nie wiem w ktorym miejscu sa na wale, prosze o pomoc za ktora z gory dziekuje.

    Samochody Mechanika wojciechjanusz   24 Lut 2016 19:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4581
  • Jak ustawic rozrzad w vw lt35 2.8 common rail 158 koni 2004 rok

    Pomocy, moze ktoś wie jak ustawić rozrząd w vw LT35 2.8 TDI?158 km 2004 rok common rail brazylijski silnik po zdieciu glowicy i wymianie uszczelki silnik juz nigdy nie odpalil,i juz chyba 3 miesiace tak stoi,kazdy mechanik rozklada rece i odchodzi,moze jest gdzies w polsce firma,warsztat co potrafila...

    Samochody Mechanika toku74   26 Lis 2011 09:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2095
  • Rozrzad Renault Laguna 1.6 16v

    ok to mam go a czy ten trzpien ma sie oprzec o wal czy do niego wejsc i czy jest on w GMP Dodano po 2 bo rozrzad byl przestawiony musze go ustawic ,dalem tłok pierwszy na sama gore ma byc tam otwor tak

    Samochody Mechanika maly12351   01 Lut 2012 20:42 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 8307
  • Pompa wtryskowa do escorta

    zdjecia dodam jak kupie nowa pompe bo moja odmowila posluszensta na amen, nie wiem czemu ale moge se reka krecic pompe jak chcem i nie ma zadnego oporu. Tylko mnie zastanawia czy dam sobie rady ustawic rozrzad ;o to jetst teraz pytanie

    Samochody Mechanika Grzegorz19857   26 Mar 2012 20:45 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1497
  • mercedes 308D jak ustawic rozrzad

    witam mam prosbe zwiazana z moim mercedesem 308D potrzebuje jakas instrukcjie schemta ustawienia ponownego rozrzadu poniewaz musialem wymienic mompe wtryskowa i nie wiem jak ja teraz zamontowac prosze odp

    Samochody Mechanika _jarciu_11   27 Mar 2012 20:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2872
  • AUdi A4 18, 5v 1995- uszkodzony immobiliser ?

    Witam , owszem da sie zle ustawic rozrzad i bedzie auto zapalac . odpuscil bym immo , i po tym co piszesz sugerowal pojechac do tego warsztatu z prosba by sprawdzili raz jeszcze oznaczenia rozrzadu , gdyz mam podejrzenia ze moze byc ciut (o zabek) przestawiony , wtedy tez czujnik z walka bedzie cztal...

    Samochody Początkujący wyimaginowany29   09 Maj 2012 22:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2182
  • Ford Focus 1,8TDDI schemat rozrządu.

    witam czy wie ktos moze gdzie sie znajduja cechy na silniku w focusie zeby ustawic rozrzad

    Samochody Mechanika adam2358   04 Maj 2014 21:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 90531
  • Jak ustawic Zawory hydrauliczne polonez Caro

    jest rozrzad zmieniony olej mineralny 15w 40 lotos

    Samochody Początkujący lanzul   16 Lip 2012 01:16 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4395
  • Nissan almera 1,5 dci jak ustawic rozrzad

    Witam Potrzebuje informacji i schematu jak ustwic rozrząd co jak i gdzie taka wersja dla początkującego.rozrzad rozkrecilem wymienilem ale jak ustawie wszystko to niechce mi odpalic. Z góry dziekuję

    Samochody Mechanika LA72   08 Cze 2012 12:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3264
  • audi A8 4.0tdi jak ustawic rozrząd

    rozrzad taki sam jak 3,0tdi

    Samochody Początkujący vw82   26 Sty 2013 22:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3648
  • Golf II 1.6D - Nie chce odpalić po wymianie simernigu na pompie.

    Na pompie jest klin wiec radzilbym sprawdzic czy nie wypadl przy montazu i dokladnie ustawic rozrzad na fabryczne znaki a nie na kropki z farby.Przy okazji czy dokrecona solidnie sruba na kolku zebatym na wale i na walku rozrzadu.Ten silnik MUSI chodzic.

    Samochody Mechanika kGro   21 Kwi 2013 21:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1083
  • bmw e46 N42-B18 - schemat ustawienia rozrzadu

    Witam mam problem z bmw e46 316ti N42-B18 a mianowicie potrzebuje jakis schemat aby ustawic rozrzad.

    Samochody Początkujący maniek439   24 Kwi 2013 16:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 21180
  • mercedes sprinter 312 2.9td - pompa wtryskowa

    witam. mam problem z ustawieniem pompy wtryskowej. Pompe odkrecilem (3 sruby i wyszla z takim wieloklinem wewnetrznym) i wyciagnalem lecz nie zaznaczylem sobie jak ma przyjsc. I teraz nie wiem jak to ustawic. Rozrzad zostal nie ruszony (pokrywy nie odkrecalem ani lancucha nie zrzucalem). Prosze was o...

    Samochody Mechanika T5   06 Maj 2013 21:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3279
  • Opel Astra - X17DTL - jak poprawnie podłączyć pompę wtryskową.

    Przeciez tu wszystko podlancza sie intuicyjnie i nic inaczej niepasuje. Jak mozna pomieszac rurki od wtryskiwaczy?Czy kolega czyta to co pisze? Wkladaj te pompe i odpalaj a jak sie auto bedzie toczyc to masz inny problem skoro prze kolizja rozrzadu jechalo dobrze.Wydaje mi sie ze szukasz wiatru w polu. Ponadto...

    Samochody Mechanika Paweł#G   14 Lut 2014 18:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 8904
  • BMW E46 n47 - schemat prawidłowego ustawienia rozrządu

    Witam... czy posiada ktos shemat na prawidłowe ustawienie rozrządu? musze ustawic rozrzad na gmp 1 cylindra bo chce wlozyc ustawina pompe wtryskową, nie wiem jak dokladnie to ma wygladac pomóżcie!! Z tego co mi wiadomo to jak krece kołem pasowym w prawo po zdjeciu korka od wlewu oleju to krzywka...

    Samochody Mechanika tiptop2381   27 Wrz 2014 08:52 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1809
  • Peugeot 407 - blokada koła pasowego

    Serwisowa blokada walu znajduje sie pod rozrusznikiem. 8mm otwor w bloku. Nie wazne czy automat czy manual. W tym miejscu blokuje sie wal zeby ustawic rozrzad.

    Samochody Początkujący loker2525   11 Maj 2015 17:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 480
  • vw LT 2.5 TDI Nie odpala prosze o pomoc

    mam problem z ustawieniem pompy wtryskowej w lt 2.5 tdi , wszystko zaczelo sie od zerwania sie paska od pompy, rozrzad byl ok ale przy okazji postanowilem go wymienic , rozrzad ustawiony jest prawidlowo. Kolo do pompy prawdopodobnie nie przesunelo sie przy zerwaniu wiec nie zagladalem do niego , ustawilem...

    Samochody Mechanika dawid1207   27 Paź 2011 00:07 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 19296
  • vw golf 3 1.9 td stuki w silniku i falowanie obrotów

    Witam dzis dopiero sie zabralem za naprawe auta . Bo nie mialem czasu przez weekend. I wyszlo czywiscie ze to nie szczesny klin na kole zebatym . Zamowilem je i jutro bedzie , tylko mam jeden maly problem nie wymienialem nigdy sam rozrzadu.bo jak juz rozkrecilem to wymienie od razu rozrzad i tym kierunku...

    Samochody Początkujący Marczello29   19 Sie 2014 13:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1506
  • Hyundai Pony 91r 1.5 benzyna/gaz 72 KM - szarpanie

    Witam. Wymienialem ostatnio uszczelke pod glowica bo mi olej uciekal i postanowilem ustawic przy okazji rozrzad poniewaz od momentu kiedy go kupilem silnik nie chodzil rowno i to nie byla wina regulacji gazu lub zaworow.... Wymienilem uszczelke, ustawilem kola na znaki i zlozylem.... odpalam auto.. po...

    Samochody Mechanika bass_   20 Wrz 2009 16:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2622
  • Vw LT 35 28 tdi brak mocy

    Jezeli uszczelka byla wymieniana i auto jedzie kiepsko, jak twierdzisz to zacznij moze od tego co bylo demontowane czyli rozrzad, przeplywomierz i turbo do glowicy jakos mi nie pasuje. Zacznij od sprawdzenia rozrzadu. Z tego co pamietam ten silnik to jakis wynalazek co ma caly rozrzad na kolach zebatych...

    Samochody Mechanika majo83   26 Gru 2010 17:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3424
  • Peugeot 406 2.0 HDI nie odpala

    Witam. Mam problem z moja 406 tka z 2002 r z silnikem 2.0 HDI bez pompy niskiego cisnienia w zbiorniku .Wszystko zaczelo sie od strzepiacego paska klinowego, ktorego czesci dostaly sie pod obudowe paska rozrzadu i pasek pekl. Wymiana glowicy, nowy rozrzad, pasek klinowy z naminaczem i auto jezdzilo...

    Samochody Mechanika krzysztof.zoppa   04 Paź 2010 19:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3880
  • zapłon c16nz pomoze ktos?

    jeszcze sprawdze tak jak mowisz motronic na ta zworke a jeszcze takie pytanko a gdyby sie dostawalo skas lewe powietrze to tez by tak chodzi? i jesli by bylo slabe cisnienie na cyl tzn uszczelka pod glowica? Dodano po 16 a co do tego walu to niedawno wymienialem silnik bo w tamtym starym...

    Samochody Elektryka i elektronika pako1612   14 Cze 2012 18:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1059
  • Przegrzewanie fiata 126p pomocy

    Witam!!! Po raz drugi powtarzam :po przejechaniu paru kilometrow proponuje ponownie sprawdzic luzy na zaworach ,oraz na przerywaczu ,zaplon proponuje ustawic na ucho tzn. wstepnie ustawic na znakach fabrycznych,apotem poluzowac aparat i przy wlaczonym silniku lekko dygnoc wlewo lub w prawo szukajac...

    Samochody Elektryka i elektronika hefid   28 Sty 2007 17:17 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 6184
  • Problem z ustawieniem rozrzadu Peugeot 406 1,8 16 V 81 kW

    Witam, Przy ustawianiu "na oko" wal korbowy powinien byc w GMP 1 cylindra a krzywki w pozycji "do gory" w osi zaworow. Zakladamy tu, ze rozrzad jest symetryczny, co w wiekszosci wypadkow jest prawda. Niestety nie mam dokladnych danych na ten temat do silnika XU7JP4. Jesli przy takim ustawieniu nie ma...

    Samochody Mechanika trans-serwis   17 Lis 2008 16:29 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 11879
  • Kąt zapłonu 1.6 D AUdi 80 B2 85 r.

    szukam od 2 dni na forach i wkoncu postanowilem zapytac o to na forum. Chodzi o kąt zapłonu jak go ustawić tak w domowych warunkach. Rok temu, wymienialem uszczelke pod glowica, zdejmowalem rozrzad i sie zmienil kat. Wtedy szukalem dlugo i znalazlem ustawienia, natomiast teraz po roku jazdy wydaje...

    Samochody Mechanika robokop   09 Mar 2009 13:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1856
  • VW Passat B5 1.9TDI Silnik AFN.

    Witam.Nie pisalem neta nie mialem.Pompe przestawialem tak jak na forum pisali poluzowac srubki i ustawic z wagiem w pozycji 49-53 udalo mi sie ustawic 55.Auto palilo.Teraz po podlaczeniu drugi raz wagiem pokazal sie blad Nastawnik Objetosci N 146 kod 1268.I co teraz? czytalem troche na forum wstepnie...

    Samochody Mechanika carrot   19 Sie 2010 21:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 19275
  • Problem z uruchomieniem Vw T4 2.5TDI 2002.r

    Jezeli wydobywaja sie kleby bialego dymu, to raczej ten rozrzad nie jest ustawiony prawidlowo. Zabierz sie za to jeszcze raz od poczatku, na ustawienia fabryczne. Pompa na zegar oczywiscie!!! Jezeli nie masz to w Vag-comie masz zakładkę która generuje wykres określający zakres ustawienia kąta wtrysku....

    Samochody Mechanika darko b   16 Wrz 2010 16:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5202
  • Opel Corsa 1.0 12v 00r Problem z ustawieniem rozrzadu

    Witam.Od niedawna jestem na stażu w warsztacie samochodowym.kilka dni temu przyjechal do nas opel (rozrzad łańcuch) z dzialajacym tylko jednym tłokiem.od razu zabralismy sie do pracy i stwierdzilismy brak cisnienia na 2 z 3 cylindrow.Powodem byly rozszczelnione zawory.Po naprawie glowycy i montazy zaczal...

    Samochody Początkujący pfal   19 Lut 2011 09:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 8234
  • silnik deutz f3l 1011 problem z rozrządem

    ... kolego chodzi mi o to czy musze miec oryginalne bolce, czy wystarczy ze dorobie je np. ze śruby. Wiem ze w starym tranzicie wystarczyly bolce o odpowiedniej srednicy zeby ustawic rozrzad. Stad moje pytanie. Chcialbym sam ustawic, nie stac mnie na oddawanie silnika do serwisu.:cry: Pozdrawiam!

    Samochody Mechanika kkknc   19 Sty 2016 23:13 Odpowiedzi: 64    Wyświetleń: 33100
  • Honda Civic 1.5 16v 93r. Słychać trzeszczenie zaworów.

    Gwint jest normalny ale niesamowiata sila dokrecone. Ja zawsze radze sobie tak ze najpierw postukam po glowce np walkiem miedzianym i biore klucz oczkowy ( tylko zeby byl calkiem plaski nie odgiety ani troche byly takie ktore mialy oczkowe z 2 stron) I stukam po kluczu mlotkiem zawsze mi puszcalo lecz...

    Samochody Elektryka i elektronika Marcin1980   09 Sty 2005 02:40 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 5286
  • VW polo 1.0 aer niema mocnych

    Witam! Ja bym dalej sie przygladnal temu co zrobil (jak wczesniej wspomniales) ten partacz (ale to juz nie temat na tym forum), moze zle zrobiona glowica i zawory -sprawdzic kompresje. Sprawdzic dokladnie czy jest dobrze ustawiony rozrzad. Co do stukowego sprawdzic polaczenia, czy sygnalowy nie zwiera...

    Samochody Elektryka i elektronika salwador   31 Sie 2006 14:29 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8678
  • Zapłon w Fordzie Fiesta. Możliwość ustawienia?

    Chodzi ci o zapłon czy o rozrzad i zaleza z jakim silnikem jest ta Fiesta.Do roku ok 1993 jestes w stanie samemu ustawic zaplon( wybrane silniki) a potem juz tylko FDS lub WDS

    Inne Serwis peter77   03 Wrz 2006 20:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 923
  • jak przerobic układ zapłonowy w poldku na abimexie

    moj sie kręci 6300rpm i ma chec na wiecej ale ten "KAGANIEC" nie pozwala na wiecej. mozecie mi wierzyc, mozecie nie wierzyc ale powiem jedno. ten silnik krecil 7000rpm i nic mu nie bylo. ten silnik wytrzymal tak 84 tys kilometrow. jestem 3 wlascicielem tego samochodu. znam dobrze wczesniejszych jego...

    Samochody Elektryka i elektronika mlodyolek   17 Lis 2007 16:59 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1735
  • Problem z odpaleniem Toledo TDI 110KM

    ----------------------------------------... Witam Proszę o poradę w sprawie mojego Toledo, mianowicie auto długo kreci zanim zapali tak samo jest na zimny, ciepłym silniku(silnik AFN). Wymieniłem w nim wężyki zwrotne , świece żarowe. Spotkaliście się z takimi...

    Samochody Elektryka i elektronika arto   03 Gru 2007 20:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1433
  • vw passat 1.6diesel dziwny problem

    Skoro byly wtryski robione to przypuszczam ze nie moga "lac" paliwa ,ale za to mechanik mogl ustawic na nich za duze cisnienie i pompa ma trudnosci z "przebiciem" paliwa przez wtryskiwacz. Pierwsze co to polecalbym zmniejszyc ciutke to cisnienie. Jesli to nie pomoze to niestety czeka cie wymiana pierscieni...

    Samochody Mechanika Rafal_b389   15 Kwi 2009 21:50 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 6263
  • Renault Clio I 1,2 94r monowtrysk - gaśnie na zimnym

    Panowie może ktoś wie jakie luzy zaworowe powinny byc w Reno Clio 1.2? i jak ustawic w tym aucie rozrzad

    Samochody Początkujący treneros   04 Maj 2015 08:47 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 8893
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty