forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



usunac malware

Znaleziono 39 wyników na elektroda.pl: usunac malware
Podstawowa forma zapytania: usunąć malware
Forum elektroda.pl Strona Główna

Złośliwy wirus/malware nie do usuniecia

Mozesz usunac.
Pogotowie Antywirusowe :: 06 Maj 2014 13:44 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 369

Złośwliwy Wirus - Złośliwy wirus/malware nie do usuniecia

Te programy na liscie to juz tylko puste wpisy, mozna je usunac: Odinstaluj Comodo Dragon, usun pliki profilu z %USERPROFILE%\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data i zainstaluj ponownie.
Pogotowie Antywirusowe :: 02 Mar 2014 22:16 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1095


Reklama :: 02 Mar 2014 22:16 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Malware doctor - jak to usunąć? Czy ktoś wie?

pomocy jak usunac malware doctor pomocyyyyyyyy
Pogotowie Antywirusowe :: 02 Wrz 2010 08:17 :: miloszja :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 792

Avast! Win32: Malware-gen i Win32: Dropper-gen[Drp] - jak usunąć

Logi zostaly juz sprawdzone wczesniej, nowe nie sa potrzebne. Mozesz sprobowac recznie usunac ten plik.
Pogotowie Antywirusowe :: 07 Mar 2014 14:02 :: dragonsfly :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1761

win32:neredr (drp) jak go usunac?

Podaj nazwe oraz lokalizacje zainfekwanego pliku. Zrob skan przy pomocy Dr.Web CureIt oraz Malwarebytes Anti-Malware. Daj log z combofix w zalaczniku.
Pogotowie Antywirusowe :: 14 Sie 2009 11:43 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1911

myway.mywebsearch czym usunąć?

Tak jak juz zostalo napisane, powinien byc w dodaj-usun programy, combofix tez powinien usunac jego czesc (pliki) do tego Malwarebytes Anti-Malware (wpisy w rejestrze). Jezeli zdecydujesz sie na combofix to daj log w zalaczniku.
Pogotowie Antywirusowe :: 21 Sie 2009 20:37 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3743

Jak to usunac podczas wlaczania XP ?

...Kiedyś u mnie w pracy zainstalował się podobny program, który sugerował zakup "antywirusa" w celu usunięcia infekcji. O ile dobrze pamiętam usunąłem go programem Spyware Terminator. Ewentualnie jeśli on nie pomoże to na [url=www.dobreprogramy.pl]tej...
Pogotowie Antywirusowe :: 06 Sty 2009 22:26 :: Andrzej Gdz :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2318

Trojan win32:bho kd -nie można usunąć

...Witam :) ja takze zlapalem tego wira i avast nie daje rady usunac tego trojana z pliku cmpbk3.dll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! w zalaczeniu podaje log z combofix: ComboFix 08-01-20.1 - Ninka 2008-01-21 20:10:00.1 - NTFSx86 Microsoft...
Pogotowie Antywirusowe :: 11 Lis 2008 19:43 :: kparuzel :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 6132

Jak usunac Antivirusa XP 2008??

a i jeszcze przy wlaczaniu systemu Avast pokazuje mi, ze znaleziono wirusa Malware - gen. Czy ktos moze wie, jak go skutecznie usunac??
Pogotowie Antywirusowe :: 15 Sie 2008 19:47 :: mat99 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1394

Jak usunac wirusa keylogger na komputerze stacjonarnym

Przeskanuj komputer programami Dr Web CureIt i Malwarebytes anti malware.
Pogotowie Antywirusowe :: 16 Kwi 2012 17:12 :: damian200814 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2587

Jak usunac samootwierajace sie stronki

... specyficzny typ trojanów z rodziny CWS w liczbie kilkudziesięciu. Przy pomocy hijackthis możemy namierzyć i usunąć trojany, adware, malware, wirusy itd. Faktem jest, że program ten wymaga odpowiedniej wiedzy, ale jest ona potrzebna dopiero...
Komputery Software :: 28 Wrz 2004 00:22 :: colombo :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1638


Reklama :: 28 Wrz 2004 00:22 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

jak usunac program PC security 2011 ?

...Witam! Infekcja jest poważna. Wykonuj kroki kolejno, aby uzyskać oczekiwany rezultat, czyli czysty system. 1. Odinstaluj programy(z dodaj/usuń programy): - Ask Toolbar - DAEMON Tools Toolbar - 50 FREE MP3s +1 Free Audiobook! - Trojan...
Pogotowie Antywirusowe :: 01 Sty 2011 22:08 :: Acorus 20 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2008

Jak usunac wirusa ukash -

... a stare samo się usunęło w momencie kiedy ponownie uruchomiłam PC. Niestety zupełnie się na tym nie znam i nie rozumiem wszystkiego co piszecie (jestem kompletnym laikiem) chciałabym sprawdzić czy ten wirus usuną się całkowicie z kompa. Proszę o...
Pogotowie Antywirusowe :: 21 Lis 2013 22:10 :: atemia :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 2925

Nation Zoom - jak to usunac ?

... MyPC Backup i Yonto) ktore od razu usunalem. Dalej bez skutku. Przeskanowalem kompa Avira i znalazl 10 zagrozen w ktorych znalazl sie MyPC oraz Yonto po czy tez usunalem i nic. Przeskanowalem tez programem malwarebytes anti-malware i on znala...
Pogotowie Antywirusowe :: 10 Sty 2014 19:49 :: Kasparo :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 9036

Jak usunac Win32 Dorkbot...?

Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa "Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje."
Pogotowie Antywirusowe :: 19 Lut 2013 11:35 :: Tomek_Mus :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1227

Proces stij.exe nie chce się usunąć.

Pogotowie Antywirusowe :: 04 Cze 2013 07:43 :: seba_x :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3255

Omiga plus - Omiga plus jak usunac

Naucz sie wstawiac spacje PO kropce i przecinku, a nie przed. Uzyj AdwCleaner, opcja Scan i Clean/Szukaj i Usun: Daj w zalaczniku logi z FRST: ólne-raporty-systemowe/#entry119294 Zrob pelny skan przy pomocy Mbam:
Pogotowie Antywirusowe :: 29 Cze 2014 11:16 :: Acorus 20 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 498

Problem z Avast ,Anti - Malware, trybem przywracania systemu

... mamy okres .... Korzystne jest zobaczyc start , uruchom , msconfig , jakie programy sie uruchamiaja automatycznie i nieznane usunac. Takze w panelu ster. i recznie. Nikt nie ruszal filtra w OE. Pozdrawiam i dziekuje za tok myslenia.
Pogotowie Antywirusowe :: 30 Kwi 2010 09:45 :: Alan :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1518

Malware yuw.exe na XP. Proces yuw.exe ciągle się włącza.

... i przy jego pomocy usun te wpisy. Mozesz tez uruchomic regedit, przesc do: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run oraz HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run i tam usunac co chcesz.
Pogotowie Antywirusowe :: 13 Lis 2012 10:26 :: duf :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 932

malware/adware problem - nie usuwa po przez to co znalazlem na forum

witam, jak usunac mysearchdial.com i sweetpage.com ? probowalem usunac to programami typu adwarecleaner i malwarebites oraz innymi metodami i zadna nie skutkuje... mam ten program OTL ale nie wiem jak logi zrobic proszę o pomoc.
Pogotowie Antywirusowe :: 24 Mar 2014 21:40 :: remiksl :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 480

Infekcja Win32:Malware-gen - logi OTL do sprawdzenia

Wykonales to co masz napisane tutaj? -> Uruchom regedit z prawami administratora i sprobuj recznie usunac HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\ {42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}
Pogotowie Antywirusowe :: 19 Cze 2012 16:55 :: kuri_1984 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 1523

Win32:Malware-gen - logi do sprawdzenia

...To pewnie falszywe alarmy, jak chcesz to mozesz usunac te pliki. Wykonaj skrypt w OTL: :OTL IE - HKLM\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = {searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2645238 IE - HKCU\..\SearchScopes\{96bd48dd-741b-41ae-ac4a-aff96ba00f7e}:...
Pogotowie Antywirusowe :: 24 Mar 2012 11:04 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 710

Error Cleaner, Privacy Protector, Spyware&Malware logi

W hijackthis zostalo jeszcze to: R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Reszta wyglada ok. Mozesz usunac.
Komputery Software :: 17 Mar 2008 14:38 :: dbacze :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1784

Coraz wolniejsza praca systemu.

... (od Spybota) * Oczyszcilem juz pare razy kompa i raz rejestr programem cCleaner * Juz nie mam nic do usuniecia w "Dodaj i usun programy", bo to co zostalo jest mi potrzebne lub jest niezbedne. * Usunalem startowe okno z napisem Zapraszamy ...
Komputery Software :: 30 Sie 2009 16:37 :: ChallengerPL :: Odpowiedzi: 50 :: Wyświetleń: 8826

AVAST URL:Mal i svchost

AVAST URL:Mal i svchost... w kazdym razie komunika Avasta nadal sie pojawia. Malwarebytes Anti-Malware - nic nie znalazl. AdwCleaner (opcja usun) usunal sporo syfu, logi ponizej (chociaz nie wiem czy sa potrzebne). Dolaczam rowniez logi OTL oraz TDSSKiller - ten o...
Pogotowie Antywirusowe :: 11 Lip 2014 22:07 :: ania13L :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 330

Rejestr - Mam wirusa w rejestrze.

... usunac? czy zostawic naprawic? Nie znam reakcji jak usune Dodano po 3 mati malware znalazl mi 16 wirusów w rejestrze tzn tam w tym system cos tam cos tam i co mam zrobic usunac? czy zostawic naprawic? Nie znam reakcji jak usune
Pogotowie Antywirusowe :: 19 Wrz 2013 20:46 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 2763

Proszę o sprawdzenie loga

... - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx O4 - HKLM\..\Run: oraz czy da się usunąć z pamięci trojana? bo ewido nie usunęło :( --------------------------------------------------------- ewido anti-spyware - Scan Report ---------------------------------------------...
Komputery Software :: 28 Sie 2006 19:03 :: GochaNowa :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 1751

Moj komp dziwnie sie zachowuje.....

... do tej pory problemy z otwarciem. Microsoft AntiSpyware niczego nie wykryl, Online Trojan Scan wykryl cos tam(mam to usunac recznie)? a z Trend Micro nie moge sobie poradzic(otworzyc) NIE UMIEM PO ANGIELSKU!! Moze jest po niemiecku? Wiem...
Komputery Software :: 22 Cze 2005 21:34 :: artexx :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1575

Ikona "Moje dokumenty" na pulpicie. Ustawienia zab

Ikona "Moje dokumenty" na pulpicie. Ustawienia zab... sie w Moje dokumenty\LimeWire\Saved) klikajac na "Moje dokumenty" (na pulpicie) i pojawilo sie okienko które wam pokazuje wyzej. Móglbym jeszcze usunac ten plik mp3 jesli to mialoby cos pomóc, ale potrzebuje waszych odpowiedzi. :roll:
Pogotowie Antywirusowe :: 23 Sie 2009 14:38 :: ChallengerPL :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2524

Prosze o sprawdzenie loga otl (infekcja)

... odinstalowac ani recznie ani za pomoca panel sterowania wyskakuje ze brakuje czegos tam w jakims folderze i nie mozna usunac. Krok 2. Kliknij Wykonaj skrypt.Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następn...
Pogotowie Antywirusowe :: 15 Maj 2012 19:15 :: Acorus 20 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 827

Log Combofix proszę o sprawdzenie .

Masz wirusa Sality, ktory infekuje wszystkie pliki exe. Uzyj: Nastepnie zrob skan przy pomocy Dr.Web CureIt oraz Malwarebytes Anti-Malware. Po wszystkim daj nowy log z combofix, o ile oczywiscie uda Ci sie usunac infekcje.
Pogotowie Antywirusowe :: 27 Paź 2009 01:31 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 693

Prośba o sprawdzenie loga i dalsze instrukcje

... post pod postem uzywaj ZMIEN. Pliki przeniesione do Qoobox nie sa juz aktywne, po zakonczeniu usuwania bedziesz mogl usunac ten folder. Podlacz zainfekowane nosniki i uzyj Flash Disinfector. Uruchom regedit, przejdz od: [HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\control\session manager...
Pogotowie Antywirusowe :: 04 Lut 2009 16:54 :: East_wood :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 675

Windows XP - długie włączanie, wolny internet, zacinające się gry

Windows XP - długie włączanie, wolny internet, zacinające się gryOto ssy Przeskanowalem tym antywirusem malware . Te pliki wszystkie mam zaznaczyc i usunac ?
Pogotowie Antywirusowe :: 22 Kwi 2012 14:19 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1143

Niechciana strona startowa w Internet Explorer

...dziekuje za pomoc. mimo wszystko nie moge usunac za pomoca killBoxa pliku kwotfa26.sys , katalogu need2find. a program ewido caly czas wyskakuje z komunikatem Malware found C:\WINDOWS\system32\kwotfa26.dll i jak zaznaczam Clean and move to...
Komputery Software :: 13 Lut 2007 18:08 :: Psiotrek :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1902

DSO Exploit

... i jest ok. ale jak zauważycie znaczne spowolnienie systemu może to byc najprawdopodobniej mydoom, którego niepotrafia usunac słabsze/starsze programy antywirusowe. U mnie mysle, że siedział 2-3miesiace zanim prawie szlag trafił kompa.
Komputery Software :: 21 Kwi 2005 00:29 :: cyberkid :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 5134

Spowolnienie komputera-wirusy, ad-aware itp.?(?)

... kilka sekund a nastepnie wszystko wraca do normy i moge grac dalej. Ewido znajduje "Backdoor.HacDef.do" ale nie moze go usunac. Nie wiem co to jest. Pozdrawiam. Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 20:59:27, on 2007-01-07 Platform: W...
Pogotowie Antywirusowe :: 20 Gru 2008 00:05 :: jankolo :: Odpowiedzi: 892 :: Wyświetleń: 185749

IRQL_not_less_or_equal i abnow.com

...Nie moge usunac nortona poniewaz mam go dobrze ustawionego od 4 lat i dobrze mi funkcjnowal oraz nie bede mial pozniej skad go wziac ------- Sigcheck ------- Note: Unsigned files aren't necessarily malware. czy to znaczy ze jest zainfekowany?? wydaje...
Pogotowie Antywirusowe :: 01 Kwi 2012 21:18 :: erooo :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1052

Szpieg na komputerze - jak się go pozbyć?

Kolejne dobre programy to Emsisoft Anti Malware i Ad-Aware free, razem sa calkiem niezle, aczkolwiek po rozwiazaniu problemu mozna je usunac bo zasmiecaja system. (prosze o wybaczenie za brak polskich znakow- sila wyzsza)
Pogotowie Antywirusowe :: 25 Lut 2014 12:10 :: kasiek250 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 465

Combofix-prośba o sprawdzenie loga (KAMSOFT.EXE)

... Oprocz tego malware spowodowaly ze nie widze ukrytych plikow, nie moge normalnie poprzez klikniecie otworzyc dyskow twardych i co jakis czas komputer mi sie restartuje. Z tego co czytalam na forach najlepiej to usunac za pomoca combofix. ...
Pogotowie Antywirusowe :: 02 Gru 2008 16:54 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2781



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: stroić royal opóźnić sektor usunac malware stacja dyskietek bezpiecznik grand pasmo przenoszenia głośnika rozgrzewanie skanera elektroniczna blokada odjazdu odtwarzacze nawigacji skoda felicja pali pentagram cerberus wifi samsung
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group