forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



vectra 16v

Znaleziono 1327 wyników na elektroda.pl: vectra 16v
Forum elektroda.pl Strona Główna

Opel Vectra 16V 2.0 TDi 99r. Problem z komputerem pokładowym

Witam. Mam następujący problem: z komputera nie przechodzą impulsy na pompe wtryskową (czujnik położenia wału jest dobry). Jaka moża być przyczyna?
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lis 2006 20:00 :: piotrdan :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3153

jak ustawić zapłon w opel vectra 1.6 16v

Witam;) Chciał bym się dowiedzieć jak ustawić zapłon w opel vectra 1.6 16v?????? Zmieniłem pasek rozrządu czy są jakieś znaki do ustawienia??? Bardzo proszę o porady i pilne odpowiedzi;) Pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 05 Wrz 2009 09:45 :: pioart :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2261


Reklama :: 05 Wrz 2009 09:45 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Jak ustawić rozrząd opel vectra 1.6 16v

Dzień dobry;))) Chcę wymienić pasek rozrządu , jak mam go ustawić na znaki????? proszę o pilne odpowiedzi i pomoc
Samochody Mechanika :: 05 Wrz 2009 12:11 :: pioart :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 19204

Problem z oplem vectra 1,6 16v

Witam mam problem z vectra 1,6 16v po zbadaniu przez diagnoste okazalo sie ze popsuty jest zawor egr wymienilem zawor na nowy i silnik pracuje bez zarzucen lecz w czasie jazdy sa szarpniecia i spada z obrotow czy jak na komputerze u diagnosty nie pokazal sie blad czujnika polozenia walu korbowego to...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Wrz 2010 14:50 :: glosny83 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 570

Opel Vectra B 1,6 16v - Jaki akumulator dobrać to Vectry B 1,6 - sprzeczne dane

Witam, Stroję przed wymianą akumulatora w mojej Vectrze B 1,6 16v 100KM z 2000r. Obecnie siedzi w niej 54Ah akumulator. Większość katalogów producentów akumulatora zaleca akumulator około 44Ah. Pytanie brzmi: Jaki wybrać? Oraz: Jaki polecacie z budżetowych?
Samochody Początkujący :: 21 Gru 2012 22:44 :: DJ SNap :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 7656

Opel Vectra B 1.6 16V - Migająca kontrolka oleju Vectra B 1.6

Witam wszystkich. Mam następujący problem ze swoją vectrą b 1.6 16V (sama benzyna bez gazu, przebieg jeśli nie "kręcony" 180tyś). Otóż przy przekręceniu kluczyka zaświecają się wszystkie kontrolki a po odpaleniu gasną jednakże po około 20-30 sekundach (czasem dłużej) zapala się kontrolka oleju mimo że...
Samochody Mechanika :: 18 Gru 2012 13:05 :: KuReK93 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3801

Vectra B - Vectra B 2000r 1.6 16v 101km popsuty komputer

Witam! Potrzebuje komputera do vectry b 2000r 1.6 16v 101KM o nr: DBPB 09353529 ENGINE CONTROLER HSFI-2.0 Szukam go juz od roku i bez skutków;/
Samochody Początkujący :: 27 Sty 2013 11:06 :: robokop :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 834

Vectra b problem z LANDI LSI - Vectra b 1997 1.8 16V usterka LANDI LSI

Witam Już od chyba 1,5 roku borykam się z instalacją LANDI LSI w moim OPELKU. Od momentu zakupu były z nią problemy - przełączała się z benzyny na gaz po przekroczeniu ok 3000 obrotów. Samochód był już u najróżniejszych gazowników z okolic Krakowa - dodam znanych punktów i nikt nie był w stanie "uleczyć"...
Samochody Instalacje Gazowe :: 28 Sie 2013 16:27 :: ab-mar.pl :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2289

Opel Vectra B 1,6 - Jaka instalacja gazowa Opel Vectra B 1.6 16V 100 KM

Witam. Mam pytanie, jaką instalację lpg polecacie do Opla Vectry B 1.6 16V 100KM, rok produkcji 2000, przebieg ok. 175 tys. km. Planuję zamontować coś (wiadomo koszta), tylko nie wiem co, a szczerze powiedziawszy jestem kompletnym laikiem w tej kwestii. Oto propozycje od moich potencjalnych gazowników,...
Samochody Instalacje Gazowe :: 29 Sie 2014 09:02 :: krzysiek_82 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 846

Opel vectra 1.8 16V - Niezwykle zagadkowa vectra;/

Witam.Posiadam vectre 1.8 16v ze zwykla instalacja LPG.Problem pojawił sie pewnego razu po strzale przy odpalaniu.Auto jak jest zimne nie chce odpalic na benzynie.Jak juz zlapie to chodzi jak na 2cylindrach i nie chce sie wkrecac na obroty.Jak jest cieply jest ok.Z gazu odpala bez problemu.W aucie wymienilem...
Samochody Początkujący :: 29 Wrz 2014 19:32 :: autoas :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 516

różnica w silnikach 1.8 16v /2.0 16v opla vectry

witam potrzebuje informacji o różnicach w silniku 2.0 a 1.8 vectry otóż kupiłem silnik wymontowany z samochodu, którego nie widziałem na oczy po zamontowaniu czuje ze ma mniej mocy i teraz problem silniki niczym sie nie różnia z wygladu jak sprawdzic czy to napewno 2.0
Samochody Początkujący :: 09 Gru 2013 14:47 :: mirekfm :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 723


Reklama :: 09 Gru 2013 14:47 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Opel Vectra 1.8 16V 98'

Witam. Od ponad roku użytkuję Opla Vectrę 1.8 16V, mam problemy z prądem. W ciągu tego czasu zmieniałem już 3-krotnie akumulator. I nie wiem co jest. Nie wiem czy to wina akumulatorów czy może z samochodem jest coś nie tak. Kontrolka żadna się nie zaświeca a mimo to po jakimś czasie akumulator jest do...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Kwi 2004 18:23 :: zbig_wwl :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1473

Pozukuję schematu el. Opel Vectra 1.8 16v

Witam. Poszukuję schematu elektrycznego do Opla Vectry 1.8 16V. Tomek
Schematu/instrukcji/artykułu :: 10 Wrz 2004 21:48 :: spektra :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1188

Vectra b 1.6 16V problem przy gaszeniu silnika na gazie

Witam Mam dziwny objaw przy gaszeniu silnika na LPG. Wygląda to tak, że wyłączam stacyjkę (gaszę silnik) to silnik dostaje tak jakby samozapłonu na jakąś sekundę są przy tym mocne wibracje.Wygląda to tak jak by była jakaś niewypalona mieszanka. Dzieje się tak sporadycznie ale jest bardzo denerwujące....
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Paź 2004 21:11 :: dmc26 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2188

Odcięcie w oplu vectra '97 benzyna 1,6 16v

Witam wszystkich. Zakładałem już wiele alarmów, ale teraz trafiła mi się vectra jw. (jeździ na benzynie i gazie). Proszę o informację jak lub co najlepiej odciąć, aby nie zmarnować zbyt wiele czasu, nie ciągnąć ekstra kabli do komory silnika. Chcę założyć superfortecę i tylko to jedno mnie zastanawia. Ostatnio...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 30 Sie 2006 12:28 :: Stiwen1 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1854

Vectra 1.6 8V vs 16V. Z jakim silnikiem kupić?

witam,mam pytanie chce kupic Opla Vectre z 96r, tylko zastanawiam sie z jakim silnikiem czy 8V czy 16V,gdyz chodza rozne opinie na ten temat i chcialbym zapytac o to tez kogos z was kto sie na tym zna. z gory dziekuje za odp
Co kupić Archiwum :: 03 Sty 2005 23:13 :: zbyszek007 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1088

Ominięcie alarmu. Vectra '97 1.6 16V. Jak się dostać bez pilota?

vectra '97 1.6 16v [standardowy alarm] jak ma sie do niej dostac bez pilota ? prosze Was
Zabezpieczenia Pojazdów :: 13 Mar 2005 13:05 :: Henry(k) :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 762

Opel Vectra 97 2000 16v jakie ciśnienie na tłokach.

Witam mam Opla jak w temacie i chciałbym się dowiedzieć jakie powinno być ciśnienie na tłokach mam przejechane 127 tys..dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Kwi 2005 11:25 :: fotosw :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 912

Niedziała klima w Oplu Vectra 97 2.0 16v po napełnieniu

Witam mam problem z klimo w Oplu Vectra 97r 2.0 16v . w tamtym roku jeszcze działała jakoś a w tym roku jeż przestało mrozić postanowiłem że brak napełnic klime i będzie ok. ale po napełnieniu okazało się że też nie działa powiedzieli mi że nie dochodzi prąd do (agregatora ...niewiem dokładnie jak to...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Gru 2006 21:17 :: stacyjnik :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1785

Opel Vectra 2000r 2.0 16V - kierunki

Witam. Od pewnego czasu w Vectrze 2.0 16V po przekręceniu stacyjki w pozycję ON zaczynają świecić obydwa kierunkowskazy. Sprwdziłem dokładnie lampy, oraz moduł i wszystko wygląda w porządku. Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem?? Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Maj 2005 15:39 :: matimon22 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1461

Vectra B 2.0 16v 2000r., automatik

Witam... niestety mam problem - po zatrzymaniu (np na swiatlach) auto gasnie - w sumie nie ma reguly dlaczego itd. Do tej pory bylo to tylko gasniecie ale od pewnego czasu zauwazylem zwiekszone zuzycie paliwa. do tego po dzisiejszym zgasnieciu i odpaleniu pojawila sie kontrolka silnika. po wlozeniu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 23:47 :: pawkaluza :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2014


Reklama :: 12 Lis 2005 23:47 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Opel Vectra B 2.0 16v 97r x20xev pali się kontrolka od oleju

Witam pytanie jak w temacie po odpaleniu na wolnych obrotach pali się kontrolka od oleju w momęcie przekroczenia 2 tysięcy obrotów kontrolka gaśnienawet jak jest ciepły silnik czasami zgaśnie odrazu niewiem od czego to zależy a też tak jest nawet na zimnym silniku olej wymieniałem tydzień temu i nadal...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Maj 2005 11:30 :: Slawek J :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3786

Problem z odpaleniem silnika - Vectra 1.8 16v + LPG

Witam, Czy ktoś może mi powiedzieć co jest grane? Od jakiegoś czasu miałem (żadko) problem z odpaleniem silnika. Mowa tu o sytuacji gdzie rozrusznik działa ale silnik nie chce odpalić. Po paru minutowym odpoczynku odpalał jakby nic nie miało miejsca. Założyłem niedawno instalacje gazową BRC z komputerem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Maj 2005 16:20 :: docent :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2414

opel vectra 1.8 16v

Mm pytanko, czy ktoś mi może powiedzieć coś na temat opla vectry 1.8 16v, chodzi mi o to ile spala do 120km/h? czy warto do niego montować instalacją gazową? na co powinienemuważać jeżdżąc tym samochodem? co najczęściej się psuje w tych samochodach? Jest to rocznik 97.
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Cze 2005 08:56 :: Slawek J :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1443

Vectra 1.8 16v + LPG - Co z anty wybuchem gazu?

Witam, Posiadam Vectre 1.8 16v z instalacją BRC 2 generacji z komputerem JUST. Naszczęście nie doszło u mnie do powrotu iskry i wybuchu gazu poza komorą spalania ale ostatnio byłem u mechanika i pokazał mi kolektor taki sam jaki jest w moim samochodzie tylko po wybuchu gazu nie tam gdzie trzeba....
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Cze 2005 14:05 :: bblo :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2642

Problem z ABS i TS wOplu Vectra 97 2.0 16v

Witam mam problem po wymianie łożyska tylnego z ABSem (nowe orginalne kupione)po przejechaniu 500 km. zapaliła się kontrolka ABS i TC byłem na komputerze i skasowałem błąd facet powiedział że to jest te tylnie łożysko ale na drugi dzień znowu się zapaliła kontrolka zauważyłem że jak zrobie z 20km. to...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Cze 2005 09:27 :: Hugo333 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1022

Vectra 1.8 16v - brak mocy i szarpie

Witam, Jestem posiadaczem Vectry 1.8 16v. Przy zimnym silniku samochód nie ma mocy na benzynie. Przy mocniejszym naciśnięciu pedału gazu muli a nie przyśliesza energicznie, a gdy mu się gazu popuści zaczyna szarpać (lekko przyśpieszając) :-( Przy obrotach powyżej 3000/min samochód nabiera mocy....
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Cze 2005 22:13 :: ogi12 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3123

Schemat elektryki do Vectry B combi 1.6 16V z 98 !

Witam, Pilnie potrzebuje schematu jak w temacie.... Bede wielce wdzieczny....
Schematu/instrukcji/artykułu :: 12 Lip 2005 09:53 :: zovip :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 317

Opel Vectra B 2.0 16v 97r x20xev falujące obroty na gazie

Witam mam pytanie po ostatniej wizycie u mechanika gazowego zaczoł mi samochód falować na wolnych obrotach obroty spadają na 500i rośnie zaraz na 1200 i tak ze 4 razy i pużniej jest ok co mam robić pomocy. Pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lip 2005 20:28 :: Stiwen1 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1219

Jaka instalacja LPG - Opel Vectra A 2,0 16V

Witam mam zamiar założyć instalację LPG (Opel Vectra 2,0 - 16 V - silnik X20XEV) - byłem juz w 3-4 zakładach instalujących gaz w samochodach i ile zakładów tyle opinii o rodzaju instalacji. Jedni twierdzą że instalacja (II generacji ?? - koszt ok. 2000 zł) natomiast inni, że przy tym silniku tylko i...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lis 2005 21:49 :: dziandy :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 5273

Opel Vectra 1,6 16V kasowanie inspekcji olejowej Oelmangel

Opel Vectra 1,6 16V 1996 jak skasować po wymienie oleju komunikat na wyswietlaczu komputera pokładowego Oelmangel .Czy ktoś miał podobny problem
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lis 2005 13:13 :: TomiM :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3361

Opel Vectra B 2.0 16v 97r x20xev nierówna praca silnika

Witam mam mały problem gdy jest silnik zimny( z nocy) po uruchomieniu odpali i obroty wejdą na 1500 i zaraz spadną na 500 silnik się tak jakby dusił i bardzo się kołysze gdy po 3 sekundach takiej pracy na tych wolnych obrotach wejdzie na na 1000 i jest już ok. i po paru chwilach jak już pochodzi to jak...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Sie 2005 08:09 :: xawier :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 3018

Wolne orbory - Opel Vectra B 1.8 16v + LPG

Witam, Mam problem z wolnymi obrotami. Dzieje się to przede wszystkim wtedy gdy silnik jest rozgrzany. Wszystkie przewody podciśniejia powietrza są sprawdzone. W czasie jazdy obroty lubiąwzrastać do 2 tyś. i spadają do 1 tyś. po czym natychmiast wzrastają do 1,5 tyś i tak stają :cry:(1,5 tyś to podwyższone...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sie 2005 10:40 :: 2000MR :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1295

Opel Vectra B 2.0 16v 97r x20xev nierówna praca silnika

Witam pytanie jak w temacie mam problem z uruchomieniem porannym tego samochodu obiawy są takie rano przyjdę do garażu i jak go odpalam to odpali i wejdzie na obroty ok. 1500 i zaraz zgaśnie i tak ze cztery razy a za piątym razem już jest ok. i dalej już w oprządku obroty są na 1200 i powoli spadają...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sie 2005 20:19 :: Gość :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 3511

Vectra B 2.0 16V czujnik położenia wału korbowego

Witam. Mam problem z czujnikiem położenia wału korbowego. Czy nie wiecie moze gdzie on sie znajduje w Vectrze B 2.0 16V z 2000r. ?? Samochód na wolnych obrotach gaśnie, przy ponownym odpaleniu są duże problemy. W czasie jazdy pojawia się kontrolka "check engine".
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Sie 2005 23:14 :: jarek_car :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 35991

Opel Vectra 2.0 16v DTL rok 1997

Witam!!! Kupiłem Vectrę 2.0 DTL ma cosik ok 82KM, wiem że są jeszcze silniki 2.0 DTI moc ok 100KM z tym że silnik DTI ma intercooler a ten mój go nie ma. Czy wystarczy założyć intercooler do mojej vectry i też będe miał 100KM czy muszę zmienić też sterowanie? Pozdrawiam
Samochody Archiwum :: 07 Wrz 2005 13:32 :: slawekBB :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3760

Opel Vectra B 2.0 16v 97r x20xev złe odpalanie rano

Witam mam problem z rannym odpalaniem samochodu na bęzynie bo gaz też mam chodzi o to że jak go odpalę to wejdzie na obroty około 1500 i po chwili spadnie do 500 i zgaśnie i tak jakoś ze dwa lub trzy razy i puzniej jest ok. Sprawdzałem przewody od powietrza kiedyś mi spadały i tak właśnie się działo...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Gru 2009 11:12 :: bomann :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4295

Opel Vectra B 2.0 16v 97r x20xev pali się kontrolka od oleju

Witam mam pytanie po odpaleniu smochodu kontrolka od oleju świeci przez 5 sekund na wolnych obrotach. niema żadnych stuków czy zatarć z kumplem nzwet rozebraliśmy miskę olejową i oglądaliśmy panewki jedne i drugie i są jak nowe i właśnie niewiemy gdzie szukać tej przyczyny palenia się kontrolki. Prosiłbym...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Paź 2005 07:25 :: Stiwen1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2790

Vectra B 1,6 16V za wysokie obroty

Witam! Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem tego autka, i mam problem z obrotami. Chodzi o to że nie dzieje się to zawsze, obroty po wysprzęgleniu podnoszą się do 1500 i spadają do 1000. Są jednak dni kiedy nic się nie dzieje, poprostu obroty są na 900 i jest wszystko OK. Wiem że najprościej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Paź 2005 22:24 :: jarek_car :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1273

Opel vectra B 2,0 16v rok 97.problem z sondą.

Problem polega na braku sygnału z sondy (autko zagazowane- STAG 100) na benzynie, po wymianie sondy pojawiają się małe oscylacje ok. 0,3V, na lpg ustawia się na jakiejś wartości np. 3,5v i stoi, sonda wymieniona na orginał,podawałem dodatkową masę na rurę i nic-dalej kicha,od kilu dni próbuję gougryźć. ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 19:39 :: autoel :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1071

opel vectra 1,6 16v rok 96

nie dziala mi prawa strona przy załączaniu c. zamka. Moze ktos cos doradzic ?
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Gru 2005 16:42 :: petione :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1159

AIRBAG - Vectra B 1.6 16V 95r

Witam Ostatnio podczas wymiany żarówek w desce rozdzielczej, po ich zamontowaniu chciałem sprawdzić czy działają, deska była zamontowana na swoim miejscu, przekręciłem kluczyk i po przekręceniu chyba zrobiło sie zwarcie na jednej z żarówek tzn. od świateł przeciwmgielnych, po ponownym uruchomieniu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Gru 2005 17:21 :: MikeC :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1749

opel vectra 1,6 16v, 96 rok i problem z centralnym

prad dochodzi do samego zamka w drzwiach (sygnał zamykanie i otwieranie) ale jest problem bo cały siłowniczek jest wbudowany do zamka, udało mi sie to urzadzenie wymontować, ale nie moge go rozebrac, numer tego urzadzenia to AM 90 503 996 (to jest fabryczna referencja) wie ktos czy da sie to rozbierac...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Wrz 2008 10:40 :: Mihó :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1749

Opel vectra 1.6i 16V na gorącym silniku nie odpala silnik

Usterka dotyczy opla vectry 1.6i 16V. Mam problemy z rozruchem zimnego silnika (w zasadzie nie potrafię w chwili obecnej zapalić tego silnika !!!!). Wymieniłem akumulator, przewody zapłonowe i ..... dalej NIC ! Wcześniej występowały już problemy z zapalaniem silnika, objawiające się chwilową, niestabilną...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Maj 2010 21:11 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4243

problem ze wspomaganiem Opel Vectra 1,6 16V 1997r

Witam mam mala prosbe moze ktos przerabial taki problem wiec jak auto jest zimne to wspomaganie dziala, ze mozna jedna reka krecic ale jak tylko sie zagrzeje do normalnej temperatury to trzeba kierownice dwoma rekami krecic ale jak da sie wyzsze obroty to troche puszcza, mysle czy to nie ma zwiazku...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Sty 2006 22:47 :: Doktorr :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1691

opel Vectra 1.6 16v 96r, zamulona do 3 tys obrotow???

Powiedzcie co moze byc przyczyna, posiadam vectre i do 3 tys obrotow nie przyspiesz jak powinna, gwaltowne przycisniecie pedalu gazu powoduje ze nie przyspiesza tylko zwalnia:(, stopniowe pozwala na przyspieszenie ale tez nie tak jak kiedys. bylem u elektronika nic nie wykazalo nic sie na desce nie swieci....
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Sie 2006 14:01 :: daro78 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3778

OPEL VECTRA B 96'r 1.6 16v poduszka powietrzna

od jakiegos czasu pali mi sie kontrolka od air beck. wczesniej było wszystko ok. czy moze byc przyczyna ze czysciłem silnik i zalałem woda czujnik? co zrobic w takiej sutuacji?
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Lut 2006 16:49 :: jjanusz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1137

Opel Vectra 1,6 16v - wysokie obroty zaraz po uruchomieniu

Witam wszystkich, zwracam się z pytaniem, czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. Po wymianie uszczelki pod głowicą w Oplu Vectra 1,6 16v silnik po uruchomieniu wchodzi na bardzo wysokie obroty(5-6 tys). Nie można ich obniżyć. Po uruchomieniu gasną wszystkie kontrolki jakby było wszystko w porządku,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Lut 2006 22:09 :: zumtom :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4391

Vectra 1,8 16v (X18XE) '96 czujnik położenia wału korbowego.

Zapaliła się żółta kontrolka silnika - kod to bład czujnika wału korbowego. Chyba tylko wymiana, ale słyszałem że z tym czujnikiem wymienia się też czyjnik wałka rozrządu, czy to prawda? Silnik coraz gorzej odpala. Jakie są konsekwencje tego błędu?
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Sie 2006 11:35 :: arek876 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1508

VECTRA B 2.O 16V 96r LPG Gaśnie na sprzegle-dusi i spada moc

Witam !! Mam problem posiadam VECTRE B 2.0 16V która odpala mi normalnie ale czasem jak nie zaskoczy za 1 razem to musze pomielic z 5 sekund za nim zapali czy tak musi byc? Po 2 mam problem z pewnym wężykiem który mi strzela ( wypada ) po wystrzeleniu gaśnie mi auto na zakrętach tzn na sprzegle spada...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Mar 2006 16:14 :: lajkonic :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1543

Vectra B 1.6 16v 96' rok wyswietlacz i sony CDX-S22

od niedawna posiadam te autko było w nim radyjko oryginalne i działało zmieniłem je na sony także działa. problem tkwi w tym ze wyświetlacz dopiero uaktywnia sie po włączeniu świateł tak działo sie kiedy było oryginalne i tak dzieje się przy sony. może ktoś ma jakieś porady na mój problem. z góry...
RadiaSamochodowe Serwis :: 24 Mar 2006 08:39 :: phantom123 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 786

Opel Vectra 18 16V co oznacza komunikat Brensbalance?

W moim Oplu z komputerem, ABS-em komputer wyświetla komunikat Brensbalance. Co to oznacza? Dzięki za odpowiedz.
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Maj 2006 09:19 :: jjanusz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 924

Opel Vectra 2.0 16V combi- brak podświetlenia tablicy rej.

Witam Jeśli ktoś spotkał sie z tym problemem to proszę o pomoc / żarówki wymienione, bezpieczniki w skrzynce wszystkie dobre, nie ma napięcia na złączach tych żarówek /. Nie posiadam schematu w ostatecznosci podłaczę zasilanie od świateł postojowych ale może jest coś o czym nie wiem? Pozdrawiam i...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Maj 2006 19:51 :: Golkowis :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2448

Problemy z gazem w OPEL VECTRA B 1.6 16V

Gdy włączam samochód na gaz to zaczyna cały czas przerywać. Co mogło się stać i jak to zrobić...Jeżeli ktoś ma to czy mógłby mi dać linki do schematu budowy silnika....
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Cze 2006 07:23 :: leinadzs :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 776

Vectra 1,6 16V 1998r błąd EVAP

Witam Mam komunikat z diagnozy "EVAP control sys" ale żadnego zaworu ani czujnika na wężyku z parami paliwa od samego zbiornika przez filtr z węglem aktywnym do samego kolektora dolotowego nie widziałem. W parametrach przy wyłączonym silniku odczytałem EVAP=99% (nie wyskakuje błąd) , a po włączeniu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Sie 2006 20:34 :: Gość :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1109

opel vectra b 1.6 16v zawór egr non stop otwarty

więc jak w temacie podczas pracy silnika zawór egr jest na maksa otwarty, komputer pokazuje blad o nazwie sygnal zwrotny egr, podlaczylem zawór z innego sprawnego auta dalej jest to samo sprawdzilem czujniki temperatury ,sonde lambda ,auto normalnie nie pracuje na wolnych obrotach i pulsuje obrotami...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Kwi 2013 12:48 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 7311

Opel vectra 1,6 16v. Gaz. Jaką instalację założyć?

witam nosze się z zamiarem założenia gazu do vectry 1,6 16 v i mam pytanie jaką instalację z tych tańszych tzn bez sekwencji założyć jakiej firmy instalację możecie polecić aby autko długo i bez problemów służyło
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Wrz 2006 21:22 :: tkaczyk ireneusz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2062

Przeróbka licznika Opel Vectra 2.0 16V - po lifcie???

Witam Mam pytanie czy ktoś z was wie jak przerobić licznik Do Vectry aby wskazywał w km/h a nie w milach. Kupiłem okazyjnie licznik w idealnym stanie ale wersję angielska bo w moim padł wyświetlacz. i teraz chciałbym jakoś przerobić go by zliczał odległość w km a nie w milach. Prędkość pokazuje...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Cze 2010 18:45 :: toudi29 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2328

Opel Vectra 99 1.8 16v pisk w zakresie 1900-2100 obrotów

Niedawno kupiłem Opla Vectre z silnikiem Ecotec X18XE1 1.8 16v z problemem, który mam nadzieje da się wyeliminować. Podczas jazdy w zakresie obrotów 1900-2100 dochodzi do wnętrza samochodu cichy pisk który zmienia ton w zależności od wysokości obrotów. Poza ww zakresem dolegliwość zanika. Na postoju...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lis 2006 20:19 :: Qbuś :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1020

Problemy z działaniem silnika - Vectra 1,6 16V 1996

witam panowie Vectra 1,6 16v z 96 roku bez instalacji gazowej auto zapala ale ma tylko obroty 300-600obr/min nie reaguje na gaz po wykręceniu świec - czarne okopcone pompka sprawdzona cewka sprawdzona błędów brak czujniki wałka i wału sprawne rozrząd ok świece i przewody nowe na...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Gru 2006 08:32 :: Doktorr :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 993



Strona 1 z 23 Idź do strony 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: upgrade tomato dysk twardy dell latitude e6400 dobre mikrofalówki skrypt linkera zrobić magnetyzer wody oświetlenie garażu polo radio ustawienie rozrządu honda nbox obrazu
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group