Witam mam takie pytanie: Po zwarciu stykow A I B w kostce i przekreceniu kluczyka wyblyskuje mi caly czas kod12. Nastepnie gdy uruchomimy silnik check miga caly czas i nie jest to zaden kod czyli np mozemy liczyc do 100 krotkie blyski. Czy jest to normalne zachowanie ze strony ECU??
Witam dostałem od znajomego za free złącze do Opla Vectry b 1997/2001 (mam 98 rok) interfejs diagnostyczny z multiplekserem w wersji USB. Nabył 2 tygodnie temu i męczarnie z tym miał , no u mnie nie lepiej. zobaczyłem przypadkiem że pin 8 i 7 w tym urządzeniu jest zwarte. czy ktoś ma coś podobnego i czy ktoś jest w stanie mi dzielić informacji
Witam, mam fabrycznie montowana instalacje Lpg w Opel Vectra c 2004r. Chcialbym zakupic interfejs diagnostyczny, czy ktos orientuje sie, czy wogole jest takowy dostepny do fabrycznych lpg?
Diagnostykę miałeś zrobić. sprawdziłem błędy To nie diagnostyka.
Czujnik wału pewnie padł, jak nie pali to obrotomierz się podnosi podczas kręcenia? Dla pewności sprawdź czy jest iskra lub zrób diagnostyke.
Masz coś co ma konstrukcję gaźnika w silniku z wtryskiem elektronicznym - rozważyłbym zmianę instalacji. Co do samej usterki, trudno będzie na forum to zdiagnozować. Na pewno jest problem z mieszanką, ale nie wiemy nawet czy nie jest za uboga czy moze za bogata. Sprawdz czy spaliny nie maja zapachu niespalonego gazu, to bedzie jakas informacja. Jesli...
W tym ostatnim wątku na Vectra Klub Polska: użytkownik ak2301 pisze, że przyczyną braku wstecznego może być spalenie tzw. taśmy hamującej w skrzyni. Niestety przy naprawie trzeba rozbierać skrzynie na drobne. To podobno dość częsta awaria tych skrzyń przy zbytnim katowaniu na wstecznym biegu. Spróbuj wysłać bezpośrednio wiadomość do ak2301 - może doradzi...
Witam po przerwie. Poprzedni mechanik nic więcej nie wymyślił więc oddałem wczoraj Vectrę do innego. Szok bo już dziś dostałem telefon z wiadomością że samochód chodzi. Okazało się że była pęknięta cewka zapłonowa. Poprzedni mechanik zauważył że jest słaba iskra na trzech świecach ale stwierdził że to nie miałoby aż takiego wpływu. Obecny mechanik zrobił...
Witam. Opel Vectra C 3,2 v6. Od pewnego czasu auto zaczęło mieć bardzo niskie wolne obroty, silnik wtedy klepie. Przygasają światła zewnętrzne i wewnętrzne. Czasem na pół sekundy odcina cały prąd z auta. Wyświetla się kontrolka od systemu kontroli trakcji. Od czasu do czasu spadają wskazówki zegarów- jak na filmiku. Zwłaszcza podczas kasowania istniejących...
Nic nie piszesz o kontrolkach ,więc na początek pomóż sobie sam i jedź na diagnostykę.
Witam. Na początek pytanie za 100 pkt. Czy masz gaz z klimy nabity ? Jak nie wiesz jak sprawdzić to odkręć zawleczki tam gdzie się nabija klimę ( na aluminiowych rurkach od klimy są takie 2 czarne ale wystarczy tylko jedną). Weź cienki śrubokręt płaski lub coś cienkiego i wbij delikatnie do tego zaworku. Pod wpływem wielkości ciśnienia poznasz ile masz...
Nic nie pomoże jak przerwany obwód.Poza tym skąd wiesz że to akurat ta strona i to koło?Jedź na diagnostykę.
nierówno chodzi na benzynie jak i na gazie na wyższych obrotach jest ok. Do wyczyszczenia silnik krokowy, zawór egr, przepustnica. W następnej kolejności wymiana świec i przewodów WN. Przyczyn może być dużo. Jeżeli świeci się check to zrób diagnostykę.
Myślę, że mały związek ma ten błąd z nie odpalaniem samochodu. Musisz sobie zafundować porządną diagnostykę.
Czujnik wału pewno, zrób sobie diagnostykę.
ten błąd jest zazwyczaj zwi,azany z zatkanymi katalizatorami i objaw jest właśnie taki sam,spróbuj zmierzyć cisnienie za katem przez otwór po sądzie i to dużo wyjaśni Jaki błąd bo o żadnym nie ma mowy. Zmierzy i z czym ma je porównać? To nie auto z DPF. Najpierw to ma zrobić diagnostykę.
Witam. Od początku: Opel Zafira A, 2.2DTI, auto sprowadzone, ale miało na sztukę wstawiony silnik 2.0DTI, wiązka była na 2 wtyczki, pompa na 1 wtyczkę, sterownik pompy uszkodzony, itd. Została kupiona Vectra C i zamienione silniki między nimi. Teraz jest pewien zgryz, jak to odpalić? Zafira z tego co wiem, ma sterownik na pompie i do pracy potrzebuje...
Alaska jest do 136KM według producenta. 90 KM faktycznie obrobi, może 100 się przy bucie przełączy się na PB. Bez problemu Vectrę x20xev i podobne "obrabiała". Więc nie jest tak źle. Czemu zrzuca i piszczy centralka? Diagnostyka. W sterowniku LPG będzie błąd zapisany. W ciemno można sobie zgadywać. Równie dobrze może mieć taką konfigurację.
Jak odepniesz aku, żaden sterownik nie załapie żadnego błędu, ba wystarczy nie włączać stacyjki. Wyciągasz wkładke - klucz zostaje i wymieniasz reszte. Bębenek, trzpień ? Wkładka jest wyjmowalna z obudowy, chyba o to chodzi. Jeśli chodzi o błędy, tam nie ma aldl tylko obd2. Tak że tylko diagnostyka.
Że wskażnik pokazuje że jest dobrze to nic nie znaczy miernik do ręki i pomiar oporności albo diagnostyka.
Sprawdź czy jak włączysz klimę to obroty się podniosą ,a najlepiej porządna diagnostyka.
W linku Decybela masz wszystko jak na talerzu. Na dole ta długa linia to masa , a linie dwie na górze ; ta wyżej to stałe 12V /30/ , a ta niżej po kluczyku /15/. Na pinie 1 i 22 - diagnostyka. Ucz się czytać schematy , przynajmniej te uproszczone samochodowe!
Co sprawdziłem: -podciśnienie w zaworze EGR- OK -turbina- OK -odpowietrzony- OK -sczytanie błędów- NOK, dziś jadę z nim do mechanika to może się co wyjaśni. Nic nie sprawdziłeś bo: Podciśnienie ma być min 0.8 bar nie tylko na egr ale przed każdym elektrozaworem a nic nie wiadomo jakie jest. Przy odłączonym egr nie będzie mocy Przy nie szczelnych przewodach...
Błędy, błędy, błędy... To nie jest diagnostyka. Należy spojrzeć w parametry rzeczywiste, czyli to co widzi sterownik.Pierwsze co ja bym sprawdził to przepływomierz ( cały dolot pod kątem szczelności) i sonda lambda.
Dobry wieczór. Dziś była diagnostyka. Bład był p1650, p1335, p0105, p1345, p1651, p1630, p0725, p1635. Wiele z nich powstało jak kreciłem z odłączoną pompą. Po kasowaniu nie wracają. Prędkość obrotowa slinika na poziomke 70-80, a obroty pompy 0! Dawka była 50mg/h. Halotron w pompie- podpowiecie. Pozdrawiam udanego wekeend-u.
Pierścienie ślizgowe alternatora mogą wołać o wymianę. Czeka Cię wyjęcie alternatora i jego pełna diagnostyka.
Te śmieci z allegro to tylko ludzi w błąd wprowadzają i sieją zamieszanie tylko ludziom tego nie wytłumaczy że podstawą napraw elektr. Jest dobra diagnostyka.
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem ze swoją Vectrą B 1.6 101 KM, 97 r. i postaram się jak najdokładniej opisać problem. Od jakiegoś czasu, mniej więcej od czasu gdy temperatura spadła do bliższych zimowych, czyli 0 stopni i poniżej, pojawił mi się problem z silnikiem. Pierwszy z problemów to problem z kręceniem zimnego silnika. Auto cały czas...
Witam Na początek przydałoby się sczytać błędy z komputera samochodu. Przyczyn może być wiele. Błędy możesz sczytać sam. Złącze samodiagnostyki jest między dźwignią zmiany biegów, a hamulcem ręcznym (trzeba tylko zdjąć osłonę plastykową). Weż kawałek przewodu i wetkinij go w szósty pin w górnym rzędzie (licząc z lewej strony). Drugi koniec zewrzyj do...
Zacznij od diagnostyki.
Nikt nie wie bo nie ma podstawowych danych z diagnostyki. Brak błędów to nie wszystko.
Problem polega na tym, że nie ma tak naprawdę w 100% pewności... Bo nigdy nie będzie 100% pewności bez rzetelnej diagnostyki. Wróżę z ręki przez telefon?
Jechać na dobrą diagnostykę.
Obstawiam w ciemno problem z podciśnieniem lub membrana EGR-u.Weż czysty wężyk i podłącz do silownika EGR-u i pociągnij czy membrana żyje (tylko olejem sie nie zassij :) ) I sprawdź czy po rozruchu wciąga na max sztangę na turbinie. To tak na szybko bez diagnostyki.
Dlaczego zabierasz się za coś o czym nie masz pojęcia? W układzie prócz pompy elektrohydraulicznej, masz również przekładnie, albo jedno albo drugie jest uszkodzone. Pompa po podłączeniu auta pod tester, ma możliwość diagnostyki.
Jak Ci pomóc? Odczyt błędów to dopiero początek diagnostyki. Test elementów wykonawczych, parametry live, kontrola połączeń, mas, zasilań? Podniosłeś chociaż maskę?
Zacznij od porządnej diagnostyki.
Witam jak w temacie szukałem na necie jak aktywować wyświetlanie spalania na wyświetlaczu GID w vectrze c i nic nie znalazłem . Dziś aktywowałem metodą prób i błędów wyświetlanie dodatkowych opcji na wyświetlaczu GID w vectrze c z 2004 roku z silnikiem Z20NET i postanowiłem się tym podzielić z innymi . Przed aktywowaniem wyświetlał tylko zegarek , date...
Zapalił się check. Możesz go odczytać. W tym aucie już jest komputer do diagnostyki.
Witam, Byłem w piątek u gaziarza. Popatrzył, pomierzył i stwierdził, że jego zdaniem to sonda lambda do wymiany. Nie wiem czy ma rację? Przy okazji podregulował mi gaz. Niby wszystko jest ok ale po tej regulacji jak ruszę bardzo delikatnie, na bardzo niskich obrotach (jak to przy manewrach parkingowych) to zaczynają falowac obroty, silnik zaczyna się...
witam, Vectra 1,6i z 1993 roku, LPG, silnik c16nz, od jakiegoś czasu pali się żółta kontrolka check engine, sczytałem błędy i pojawia się kod 42, oznacza to podobno: Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie (w przypadku silników X16SZ/X16XEL) lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) [ ] auto dobrze opala także nie...
Wygląda to ewidentnie na uszkodzenie pedału gazu. Diagnostyka pedału wymagana. Należy sprawdzić czy czujnik 1 pokrywa się z czujnikiem 2 w pedale. Tech 2 pokazuje oddzielnie obie ścieżki w woltach lub w procentach. Powodzenia.
Witam tutaj masz jak wywołaś kody: a tutaj masz kody: Tutaj tez coś jest na ten temat: Pozdrawiam i powodzenia
Witam Poszukuje schematu instalacji abs, rozpiske pinow wtyku kolo pompy abs Ktos przerabial to auto z angielskiej wersji i swieci kontrolka abs a nie moge sie polaczyc euroscanem w pinie 12 ze sterownikiem. Chcial bym podpiac euroscana bezposrednio w gniazdo kolo pompy ale ktory pin tam jest do diagnostyki a na pewno takowy jest. Pozdrawiam
To silnik X18XE jak rozumiem. Czy jest gaz ? Tak czy owak (jak już było napisane) trzeba odczytać błędy zapisane w sterowniku. Mozna to zrobić kawałkiem drutu odczytując miganie lampki. Procedura opisana np tu:
Wycyztać błędy, można "beznarzędziowo" czyli pryz pomocy kodów migowych. Tu jest nieśmiertelny link jak to zrobić kody są 4 cyfrowe, te z excela.
Witam, chciałbym zwrócić się o pomoc. Jakiś czas temu kupiłem śliczną GTS, tylko drobny problem ze skrzynią niby miała. Diagnostyka u specjalistów min w serwisie Opla i diagnoza jak wyżej. Dodam, że skrzynia w automacie. Problem się pojawił jak pieniądze zamiast na naprawę musiałem przeznaczyć na cło. Autko stało i się włamali złodzieje do niego; ukradli...
W tych modelach nie ma zadnej pompki w baku. Obstawialbym na awarie pompy wtryskowej ale tu juz jest potrzebna odpowiednia diagnostyka. Oddaj auto do naprawy komus kto zna ten temat bo szkoda dobijac pompe wtryskowa.
Po raz kolejny powtarzam że czytanie błędów to nie diagnostyka...
Czy robiłeś jakąś diagnostykę???? Bo to może być przepływomierz, układ paliwowy ( zapchany filtr paliwa, nieszczelne przelewy mimo ze wyglądają na suche...), układ dolotowy powietrza (zaklejony układ egr, zatkany filtr powietrza, czujnik ciśnienia doładowania...), jak widzisz możliwości jest dużo, więc diagnostyka komputerowa to podstawa.
2 lata temu,ale to ponoć niema nic do tego.Przed tym cały dzień jeżdziłem po mieście Ma, ponieważ jeśli ktoś go usunął ecusyfem albo voltą to usunął również całą tablicę dtc i przez to nie możesz przeprowadzić diagnostyki... teraz to laptop na kolana, jechać i obserwowac ciśnienie na listwie, jak spadnie a auto zgasnie to jesteś w domu..
Od diagnostyki.
Chyba musisz zrobić diagnostykę silnika bo w taki sposób to wymienisz polowe sprzętu.
tym bardziej że na kompie nie wali błędów. Jeśli to było całą diagnostyką, to o czym dalej rozmawiać? Poszukaj takiego warsztatu, gdzie będą wiedzieli gdzie zajrzeć w parametry silnika i będą umieli rozeznać w ich wzajemnych relacjach.
Witam, Mam problem z piecem thermo top c zamontowanym w vectra b 2.2 16V. Mianowicie piec ostatniej zimy działał chodziarz bywały momenty że dość silnie dymił. Piec zdemontowałem i odesłałem do serwisu-w serwisie nic nie zrobili gdyż piec jest sprawny. Niestety po zamontowaniu pojawił się inny problem-piec wgl.nie odpala,pojawia się błąd brak startu....
Wczoraj bawiłem się tym autkiem i tak uszkodzenie pilota odpada (dwa piloty - nie chodzą), synchronizacja nie pomogła, wyciągniecie centralki też. Dotam że z poziomu zamka kierowcy centralny działa prawidłowo. Napięcie na pin15 się zmienia po zapłonie. Wysłałem goscia na diagnostyke do Opla, zobaczymy co TECH na to. Jeczsze był jakiś sugestie to prosze.
a moze trzeba by przeprowadzic podstawowa diagnostyke i wtedy powiedzieć jakie sa jej pomiary
Oczywiście że można w każdym PC np. krótkotrwale przerywając sygnał PG (Power Good) z zasilacza. W VL5 pin1, ale sprawdź w manualu technicznym. Z tegoż manuala (str. 58) wynika również że reset można wykonać zwierając piny 11 i 12 na Status Panel Connector na płycie. Reset to nie jest rozwiązanie problemu Radzę najpierw przetestować pamięć Memtestem,...
Witam! Jaki kabel i z jakim zlaczem trzeba miec aby podlaczyc opla vectre i jaki program zeby podlaczyc do komputera i zrobic diagnostyke ?
musisz jechac na diagnostyke
Prawdopodobnie padł ci impulsator wału korbowego dlatego ciężko pali, jedz na diagnostyke kompa. Pozdrawiam
po jezdzie na pb samochod lepiej pracuje? jesli traci moc po restarcie wykonac diagnostyke z podgladem adaptacji dlugo i krotko terminowych po jezdzie na lpg i pb.
Zrobić diagnostyke czymś porządnym np. Tech2 i wtedy szukać przyczyny.
momencik kolego po kolizji to może sensor jest zablokowany i nie reaguje na diagnostyke zasymuluj mu odpięcie jednego fotela i zobacz czy przybędzie usterek jeżeli ma poduszki boczne w fotelach jeżeli nie to odpięcie poduszki kierowcy błędy są od napinaczy kierowcy i pasażera ale nie od maty .
niema chętnych???pomóc?? dzis dwóćh elektromechaniorów przemierzyło moją instalacje niestwierdzili żadnych usterek a błąd 38 jak był tak jest niewiem co dalij??no i 115 wywala cały czas ,olej zmieniony na nowy zlało sie 3,5 l brudny jak pieron zalałem atf mobil 220 efekt wszystkich dzisiejszych zabiegów to stracona kasa na diagnostyke elektryki ,koszta...
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Przeprowadz diagnostyke podczas wystepowania problemu,moze cos sie dowiesz. Tu na forum mozna podac kilka przyczyn a ty podmieniaj czesci az trafisz.
Zakładam że uszczelka była raz robiona, to ile mogli splanować głowicę, 0,2mm ? Taka wartość chyba nie będzie miała wpływu na pasek rozrządu? Nie wiem, ale dolicz rolkę, zużycie kół zębatych, i dokładnego ustawienia na znakach, może można już się nie spodziewać. Grubość UPG. Trzeba samemu zdecydować, z której strony znak bardziej pasuje, gdy nie bardzo...
Modem musi pozostać od Vectry. Co najwyżej, można dodać jakieś AP albo router z wifi, jeśli to co masz od Vectry można przestawić w tryb bridge. Ale, rozłączanie może być spowodowane nie problemami z routerem Vectry a z poziomem zakłóceń w mieszkaniu. Wypadałoby na początek zrobić diagnostykę sieci wifi --> Najlepiej InSSIDer (Win), ewentualnie Wifi...
:arrow: HenryK3 Czy mogę Cię zacytować? :) Tu: Witam Z zaciekawieniem obserwuję dyskusję bo też mam taki wynalazek.... No to teraz ja to samo i z równym zaciekawieniem bo też mam :arrow: Vectra VL6_400 Series 8DT. Czyli mamy takie same "wynalazki". Właśnie zamierzam się za to zabrać więc podłączę się do tematu. Na początek zajrzałem: i ściągnąłem diagnostykę:...
Witam Musisz zrobić diagnostykę silnika. Powodów takiego zachowabnia silnika może być wiele. M.in. czujnik temperatury silnika, silniczek biegu jalowego, zmiana skladu mieszanki (przesunięce krzywej wtrysku) itd. Konieczna jest wizyta w serwisie. W razie możliwości zapraszam do nas. (www.iwexautogaz.pl) Pozdrawiam Wojtek
witam kupiłem opla vectre 2000 rocznik, szybkościomierz nie wskazuje prędkości,jak również nie rejestruje kilometrów. sprzedający mówił,że uszkodzenie wystąpiło nagle bez interwencji/komputerem/. szybkościomierz impulsy dostaje z ABS-u za pośrednictwem komputera. wykonując diagnostykę komputerem-oprogramowanie z licencją- ABS nie wykazuje błędu,poduszki...
Trzeba na diagnostykę podjechać. Kiedy był wymieniany olej ?
Witam. Należało by najpierw zrobić diagnostykę komputerową silnika. Czy zapala się kontrolka silnika ? Jedną z przyczyn tej usterki może być zabrudzony zawór EGR i zacinający się.
Jaki czytnik kodów kupić do Vectry C 2004 na Canie najlepiej taki do 200pln nie chodzi mi o pełna diagnostykę tylko o sczytanie numeru błędu i ewentualne skasowanie.
Piszę z własnego doświadczenia, nie piszę, że się nie da... mogą sprawdzić, ale muszą wiedzieć jak, a jak już pisałem wcześniej, przynajmniej w Bielsku, nikt się nie chce dotknąć do tego silnika, a jak już ktoś się weźmie za diagnostykę to potrafi co najwyżej wykasować błędy ze sterownika. Raz już był wymieniany przepływomierz na zasadzie - "nie wiem...
moduł jest nowy. Obawiam się, że nie dam rady tego sam sprawdzić, więc pozostanie mi nic innego jak tylko pojechać oplem na diagnostykę komputerem
Tak jak Ci radzą, jedź na diagnostykę, bo sam raczej nic tu nie zdziałasz. Kopcenie i problemy z wkręcaniem na obroty miałem przy uszkodzonym elektrozaworze podciśnienia od sterowania turbiną. Ładnie odpalał, ale po pierwszym dodaniu gazu wchodził w tryb awaryjny wskutek za wysokiego ciśnienia doładowania. Wtedy dym szedł jak z parowozu, a kręcić się...
Można Zamiast wymieniać przewody paliwowe trzeba podłączyć zygar i sprawdzić ciśnienie paliwa. Jeśli jest ok, to zalej cały bak Pb i jeśli się da postaraj się jeżdzić tylko na benzynie aż się nie skończy (czytaj trzeba pojeżdzić trochę a nie osuszyć bak do zera). Jeśli to by nie pomogło to oprócz pomiaru ciśnienia w układzie trzeba wybrać się do FACHOWCA...
Zrób diagnostykę w czasie jazdy lub na rolkach, patrz na odczyty prędkości z czujników ABS lub lepiej na oscylogram z tych czujników... muszą być takie same dla wszystkich kół. W/g mnie masz uszkodzony pierścień enkodera od czujnika ABS lub sam czujnik w którymś kole. Miałem takie same objawy i przyczyną był pęknięty pierścień enkodera (tzw. koło foniczne)...
Problem polega na tym, że ktoś tam jeździ na czytanie błędów (aby zaoszczędzić) a nie diagnostykę To Vectra C, trudna do naprawy nawet jak wszystko dobrze i bezwypadkowa, a tu po wypadku i jeszcze ktoś grzebał Lepiej to komuś zlecić i nie ma, że boli Tak radzę
Wykonaj diagnostykę w czasie jazdy i zobacz co dzieję się z poszczególnymi czujnikami przy kołach
witam, niestety trzeba Go nauczyc rozpoznawać przez sterownik główny, ja sensorów nie wymieniam daje do naprawy 250zł i wsio, a napinacze pasów wymienione, zrób pełna diagnostyke na techu to wyjdzie co mu dolega ale stawiam na doładowanie, powodzenia
Widziałem kiedyś w warsztacie urządzenie którym była diagnozowana Mazda 626 właśnie z wypadającymi zapłonami. Było to coś a"la oscyloskop, do każdego kabla WN była podpięta elektroda, to "coś" wyświetlało i rejestrowało impulsy zapłonowe. Może warto wydać kilkadziesiąt złotych na taką diagnostykę?
Proponowałbym podjechać na diagnostykę i podłączyć auto do komputera. Następnie odczytać wszystkie błędy i będzie wiadomo co się dzieje.
Może jesteś początkujący, ale musisz zrobić porządną diagnostykę, może nawet podnieść maskę silnika i obejrzeć to i owo Na podstawie takiego opisu nie ma możliwości pomocy Albo daj zarobić fachowcom....... my też musimy z czegoś żyć
Najlepiej pojechać na diagnostykę silnika, która potwierdzi bądź wykluczy uszkodzenie sondy. Nie bardzo rozumiem co to znaczy: "nie wchodzi w ogóle na bogata mieszankę." Znaczy, że nie wchodzi na obroty, czy nie wzbogaca mieszanki??
W viki b pod fotelem kierowcy i pasażera są kostki które można bardzo łatwo zruszać np przy sprzątaniu. Ale problem pojawia się dopiero wtedy gdy kostka się rozłączy (lub nie ma styku na którymś z pinów) i włączymy zapłon, wtedy komputer informuje nas o wadliwym działaniu poduszki powietrznej lub napinacza pasów bezpieczeństwa. A jeżeli chodzi ci o...
te sterownik to hybryda napewno padla ciezka naprawa lepiej wymienic na nowy,uzywany!!!! .Który to sterownik ten rox1 Dodano po 7 a ten prąd to sterowanie czy zasilanie .Nie ma sterowania ,zasilanie chyba jest bo z tego co widać na schematach silnik ten nie posiada przekaźnika wtryskiwaczy i żaden z bezpieczników nie jest za to odpowiedzialny ,przypuszczam...
Witam mam problem podczas jazdy zapala mi sie kontrolka samochód a w środku klucz. Po zgaszeniu silnika kontrolka gaśnie. Czy ktoś może pomóc. Z gory dziękuję. Pomoże ci ktoś, kto zrobi diagnostykę, a swoją drogą to zjawisko jest dla mnie bardzo dziwne :" Po zgaszeniu silnika kontrolka gaśnie "
Najpewniej cofa się paliwo, możesz spróbować założyć zaworek na powrót z pompy. Jak to nie pomoże to zrób diagnostykę silnika.
Heh no toś kolego książkę napisał prawie. Żaden z tych "mechaników" nie powinien się nazywać mechanikiem bo potrafi tylko odczytać błędy które nie wiadomo czy są od kiedyś tam czy teraz, a nie umie zrobić diagnostykę przez odczyt parametrów. Ja widzę to tak: Nieszczelność w układzie wlotu powietrza ok ale powyżej 2tyś. obr nieszczelność znika bo jest...
Witam Generalnie auto na diagnostykę , nowy nabytek i pewnie kolega całej niechlubnej historii auta nie zna , być może przewód od czujnika / trzeba sprawdzić organoleptycznie / Co do skuteczności hamowania to dobrze by było jak kolega by zajrzał do hamulcy / stan klocków / bo może klocki stoją zardzewiałe . Można sprawdzić czy nie zapowietrzone , ale...
Jakie parametry podać od sterownika pompy?Jak wchodzę w immo podaje że klucz jezt prawidłowy a immo zaprogramowane z tym raczej nie ma problemu.W Bloki pomiarowe z silnika na włączonym zapłonie oczywiście -selenoid odcinający dawke paliwa AKTYWNY -poczatek dostawy 27.66 CA -pożądany początek wtrysku 7,21 CA -rzeczywisty początek wtrysku 0.00 CA Test...
Bylem u tego znajomego, vectra była podłączana, no i co wskazało dwa błędy, jeden jakiś tam błahostka od wycieraczek - nierówno chodzą. drugi blad to p1481, [url=""]opis bledu no ale mysle ze to nie ma nic wspolnego z tym moim problemem? prawda? auto bylo przez 1,5 h podpiete, sprawdzany byl kazdy parametr, tak wiec, nie wiem juz co mam cala diagnostyke...
Ja po prostu robię dotąd, aż wszystko jest w porządku. Najpierw zrób elektrykę (wyżej pisałem), następnie dokładne oględziny wycieków płynów eksploatacyjnych z silnika, a dopiero potem (ewentualnie) można się zabierać za diagnozowanie "wnętrza" silnika. Jest wiele ciekawych sposobów na diagnostykę różnych elementów/podzespołów, ale o tym ewentualnie...
diagnostyka na zimnym, diagnostyka na ciepłym i będzie wiadomo. a w międzyczasie miernik/probówka i do roboty.pewnie są gdzieś podtopione/odsłonięte przewody jak się nagrzeje to się zwierają
Podłącz diagnostykę!
W moim przypadku BC udało się w końcu aktywować. Problem wynikał z niewiedzy mechaników w ASO Opel Niedbała. Powiedzieli że się nie da, co więcej skasowali 150zł za niby diagnostykę, szkoda tylko że bezowocną. Ale nie odpuściłem tematu i pojechałem sprawdzić w Opel Bońkowski i tam bez problemu w 20 minut poradzili sobie z aktywacją komputera. Teraz...
Diagnostyka komputerowa na początek, pewnie ulega uszkodzeniu nastawnik. Pewnie ulegnie uszkodzeniu sterownik. Możliwe, że uszkodzeniu ulega czujnik obrotów wałka pompy. teraz rozumiesz po co diagnostyka?