forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



vectra termostat

Znaleziono 134 wyników na elektroda.pl: vectra termostat
Forum elektroda.pl Strona Główna

Termostat w Espero. Czy warto przerabiać termostat od Vectry?

Witam Jetem szczęśliwym posiadaczem Espero 1,8 i muszę wymienić termostat. Wyczytałem że można założyć termostat od Vektry A z silnikiem 1,8 . W związku z tym mam pytanie czy warto się bawić w taką przeróbkę, prosił bym jeszcze o podanie nazwy, numeru rury łączącej termostat z chłodnicą.
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Sty 2007 10:33 :: grzebacz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 979

Vectra - ssanie nie wyłącza się

Witam W pierwszej kolejności odnoszę się do Twoich sugestii i materiałów ze skanów są ok', , o te informacje mi chodziło. Tak wogóle trafiłeś w sedno bo wczoraj przesiedziałem na necie 3/4 dnia i po zapoznaniu sie z jakimiś tam podobnymi informacjami doszedłem do wniosku9 zdenerwowany na całego), że...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Sie 2006 12:53 :: snickers1958 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3189


Reklama :: 27 Sie 2006 12:53 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

vectra mi umiera 800 pln w bloto...

Ludzie kochani nigdzie nie pisza o takich objawach.Wydałem już na "mechaników" 800 PLN i żaden nie potrafił powiedzieć co jest nie tak. (vectra B 2.0i rok: 1997) Objaw 1: Po zapaleniu światła przygasają co 2 sek na ok. 1 sek. Obroty tez troszkę spadają. I tak caklicznie przez ok. 2 min. Wstyd szczególnie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Sie 2004 07:43 :: Stan-Mar :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 8711

Vectra 2.0 96r - rośnie poziom płynu chłodzącego.

jak się coś rozgrzewa to i się rozszerza stąd poziom rośnie jeśli zawsze na rozgrzanym silniku poziom jest taki sam to ok a że szybko osiąga temp to chwała dla termostatu wg mnie jest wszystko ok z wyjątkiem 97st - wydaje mi się że powinno być ok 90st więc przyczyną może być termostat albo przytkana...
Samochody Początkujący :: 21 Paź 2008 19:58 :: dexterhouse :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3655

Czujniki temperatury, termostat VB 2.0 X20XEV, liczba, lokal

Witam szanownych kolegów, po przewałkowaniu kilku tematów nie potrafiłem znaleźć odpowiedzi na pytanie w sumie takie jak w temacie: 1. Czyli gdzie w vectrze B 98r. 2.0 X20XEV znajdują się czujniki temperatury? 2. Ile czujników temperatury posiada VB 2.0 X20XEV? 3. Za co odpowiadają poszczególne czujniki?...
Samochody Początkujący :: 15 Cze 2010 00:22 :: Lukasz 1.6 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1062

[Sprzedam] Termostat z Obudową Firmy WAHLER

Witam!Mam do sprzedania 100% sprawny używany termostat z obudową WAHLER stosowany w samochodach marki Opel,Fiat,Alfa Romeo,Saab.Zastosowanie:Opel Astra H 1.9CDTI od 2004 rok,Signum 1.9CDTI od 2004 rok,Vectra C 1.9CDTI od 2004 rok,Zafira 1.9CDTI od 2005 rok,Fiat Grande punto 1.9D Multijet od 2005 rok,Croma...
Ogłoszenia Elektronika :: 10 Paź 2011 05:29 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 938

Opel Vectra/X18XE - Okropnie grzeje się układ wydechowy

Niestety nie mam dostępu do pirometru, zastanawiałem się nad kupnem (50 zł), ale i tak pirometr nie da mi odpowiedzi innej poza temperaturą. Jeśli kat będzie przegrzany, udzieli się tłumikowi środkowemu i na odwrót, metal szybko przewodzi ciepło. Czerwoności nie widziałem, a w pod wajchą ręcznego...
Samochody Mechanika :: 20 Lip 2012 17:09 :: Voytu$ :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1778

Vectra C Z18XER Błąd P0420 Wysokie CO Analiza Spalin

nikt nic nie wie w tym temacie ?? przed chwilą podpięta zostałą pod kompa bo po wczorajszej jeżdzie po autostradzie wróciło auto z kluczem wiec sprawdziłem błędy i wyskoczyło P0420 - catalyst system below threshold juz bez bank1 tak wiec co ??katalizator czy jeszcze szukac gdzies indziej ??doradzcie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Cze 2014 21:10 :: rob4028 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1203

VECTRA B CZUJNIK TEMPERATURY CIECZY CHLODZACEJ

Witam kody migawkowe pokazuja mi blad 0115 (uszkodzony czujnik temperatury cieczy) gdzie go moge znalesc czy to ten na obodowie termostatu .Sa na obodowie dwa czujniki jeden dwu pinowy drogi jedno .Zaznaczam ze chodzi mi o czujnik ktory jest diagnozowalny przez sterownik (swieci check control).Czy moze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Kwi 2006 10:19 :: tomasz0703 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 6790

POMOCY Opel Vectra A 1.7DTi Isuzu

W moim przypadku Vectra wiecej pali i ma nieco gorsze osiagi.za zrobienie tego powiedzieli ponad 700zl to tyle ile pompa paliwowa.z tego co widzialem to jest tam jakas niby "pompka" czy jak to nazwac,połaczona z ukladech chlodzenia silnika ale chyba juz za termostatem, tuz przed nagrzewnica, ktora chyba...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Sty 2007 19:33 :: simek10 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3479

Vectra A jak ciepła nie grzeje

Kolego "askr" płynu chłodniczego jest stan... Dodano po 2 na pewno głupio to zabrzmi ale to jest i nie jest wina termostatu (taka konstrukcja) w tych silnikach jest tak zrobiona obudowa termostatu że jeśli silnik robi się zbyt gorący to termostat się bardziej otwiera i przymyka obieg do nagrzewnicy...
Samochody Początkujący :: 02 Mar 2012 12:24 :: marcinwlodawa :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2627


Reklama :: 02 Mar 2012 12:24 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Opel vectra 1.8 Wentylator się nie włącza

witam Opel vectra 1.8 1992r. Nie włącza się wentylator i płyn z chłodnicy wywala zbiorniczkiem przy temperaturze silnika ok 90 stopni. Jaka może być przyczyna? Wymienione zostało: -Kompletny rozrząd (wraz z pompą wody) -Czujnik temperatury -termostat -uszczelka pod głowicą i nic nie pomogło.
Samochody Mechanika :: 30 Kwi 2010 10:59 :: pawkaw86 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4153

Wysokie splanie i analiza danych z OP-COMa Vectra b

Witam mam problem z wysokim spalaniem samochodu wychodzi mi ze auto pali 10l na 100km. ( dodam ze wcześniej 100km robiłem za max 28zł przy jeździe 80km/h) Vectra b silnik 1.6 8v po wymianie filtrów i płynów. Pisałem na forum jakiś czas temu ale nikt bardzo nie potrafił pomóc dzisiaj mam już więcej...
Samochody Mechanika :: 26 Lis 2010 08:39 :: Stany :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 741

VECTRA B 2.2DTI spalanie13L w miescie przy eco jeździe.

Witam kolegów, mam problem z moją vectrą 2.2dti z 2001r, w mieście przy bardzo oszczędnej jeździe udaje mi się zejść ledwie do 13L / 100km. Jestem po sprawdzeniu: -termostatu, -przepływki, Auto charakteryzuje się dosyć twardą pracą- "spalanie stukowe" i słabszą niż u kolegów mocą w dolnym zakresie...
Samochody Diesel :: 27 Gru 2010 11:46 :: kkknc :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1932

Vectra 1.7TD (isuzu) intercooler

Witam jak w temacie mam taki problem, kupiłem na zimę Vectra A 1995r i cały czas coś się dzieje jak nie termostat to jakieś wąż dziurawy od chłodnicy, teraz cieknie mi olej z dwóch miejsc, 1 miejsce to wężyk taki koło alternatora i nie wiem gdzie go dostać a drugie to z chłodnicy intercooler tylko nie...
Samochody Początkujący :: 22 Kwi 2012 13:40 :: romoo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1231

Opel Vectra 1.7D 42kw - nie odpala

Witam panowie. Mam pytanie i zarazem wielką prośbę niech ktoś mi napisze w którym miejscu znajduje się czujnik temperatury. Bo jednak dzisiaj już nie udało się vectry odpalić. Sprawdzę jeszcze podgrzanie świec znowu na krótko i jeśli odpali będzie wiadomo ze może być wina tego czujnika. tylko problem...
Samochody Początkujący :: 04 Sty 2013 20:38 :: marcin.min :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2259

Opel Vectra B 1.6 16V - Brak mocy, słabo wchodzi na obroty

Skoro mechanik rozłożył rece to przez forum pomoc jest zbędna. Jezdzicie po garażach do Mietkow i Jozkow co polonezy robili a potem że mechanik rozłożył ręce. Podano Ci wszystkie możliwości a że wszystko masz dobrze to wygląda to na Twoje urojenia. Ciśnienia ok, wszystko ok a żadnej wartości nie podales....
Samochody Początkujący :: 20 Lut 2014 23:44 :: nanab :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 7578

opel vectra c - niewłaściwe wskazanie temperatury na wskazówce w liczniku

Czyli wg waszej opinii tak łopatologicznie to jak na liczniku wskazuje 75st.C to jest norma ? Wtedy otwiera się termostat który jest na 92°C ! Jakieś 2 lata temu w tych warunkach wskazówka stała w liczniku na 87°C i było ok. Za schemat dzięki - pomógł. Różnica między wskaźnikiem a miernikiem jest...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Mar 2014 00:06 :: krissyl :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 951

Vectra B 2.0i nie przyspiesza gdy zimny silnik...

Mam powazny problem. Gdy przyspieszam na zimnym silniku to strasznie szarpie i oczywiście nie ma dobrego przyspieszenia (Vectra B 2.0i 1997). Sprawdzałem kompa nic nie ma błędów nie świecą żadne kontrolki ostrzegawcze. Jak zapalm to obroty przygasają co 2 sek na ok 0.5 sek i tak cyklicznie i światła...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Kwi 2004 15:36 :: RafałD :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1278

Czujnik temp silnika w vectrze a 1.6i

Ale na ten czujnik reaguje wlasnie wskaznik. Innych czujnikow oprocz termostatu wentylatora i sondy lambda nie widze.
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Wrz 2004 10:43 :: krzysiek40 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 947

Opel Vectra B i wentylatoty na chłodnicach ?

OK znaczy sie tak ma byc. Troche zbilo mnie z tropu ze przy silniku elektrycznym od wentylatora ktory jest przykrecony do chlodnicy od klimy jest taka rurka ona jest przyczepiona do tej chlodnicy i z tej rurki wychodza przewody ktore ida do tego silnika, mysle ze to jest termostat tylko co on ma robic...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Mar 2005 16:54 :: valdi221 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1721

Vectra A problemyz elek. szybami

witam, kolega wyzej ma racje sprawdz wlaczniki, moga miec taki jakby nagar na stykach, (mi to sie zdarzylo), Co do grzania silnika, sprawdz termostat czy jest sprawny, podczas normalnej jazdy ile masz temp na wskazniku?? Co do spadku obrotów, to napisz czy czasem nie pali ci sie lampka "check engine"...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Kwi 2005 22:09 :: Klimass :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 605

OPEL VECTRA GT czujnik temperatury

o ile się nie myle to o 3 stopnie więcej niż temperatura otwarcia termostatu. Czyli to będzie ok 92 stopnie. Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Sie 2008 21:19 :: panzenek1234 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1526

Klimtytyzacja w Vectra B 97r

Mam Vectrę B z klimą manualną, wentylator klimatyzacji włącza się w momencie załączenia sprężarki klimatyzacji, czyli załączenia tejże. Wentylator układu chłodzenia silnika załącza się, gdy po otwarciu termostatu temperatura płynu chłodniczego dochodzi do 90st.
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Cze 2005 21:33 :: olo-70 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 524

Vectra A - czujnik temperatury

Niedawno zakupiłem Vectre A 1.8i z 90r. Okazało się że wskaźnik temperatury nigdy nie przekracza 45 stopni oraz nie załącza się wentylator na chłodnicy. W pierwszej kolejności zająłem się tym wiatrakiem i okazało się żę uszkodzony jest ten czujnik co jest w chłodnicy. Wymieniłem go na inny od fiata...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lip 2005 13:19 :: marck1 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4327

ratujcie przygasa mi vectra i na PB i na LPG !(!!)

ma gazie nie ma paliwie czasami tak, w miedzy czasie siadl mi termostat zimny silnik moze miec na to wplyw ? w tygodniu jestem umowiony z mechanikiem zobaczymy czy sie cos zmieni po wymianie t ermostatu, ale mam zle przeczucia Dodano po 2 p.s. juz wczesniej od 3 m-cy mi leciutko przygasala ale...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Lis 2005 00:53 :: m_andrik :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 806

Vectra A 89 (C16NZ) Zamulony silnik na LPG

odpowiadam w sprawie termostatu i sprawdzenia przewodow pod wzgledem obciazalnosci :D po zblokowaniu termostatu jest dalej tak jak bylo no i przewody sa tez ok.
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Cze 2007 08:55 :: st.sitarz :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 5347

Opel Vectra 1.8 i-Problem z gazem

Najpierw proponuje sprawdzic ukl chlodzenia, czy termostat dziala pomimo tego proponuje oslonic w ok 50% chlodnice zeby silnik szybciej sie nagrzewal, istotny jest jeszcze filtr powietrza ktory na gazie powinno sioe wymieniac co ok 5000km (lub co jakis czas dokladnie go wydmuchac i wysuszyc w taka pogode)....
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Gru 2005 08:44 :: RZezniol :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2307

Opel Vectra B DTI ,niska temperatura pracy silnika

Nawet jak wentylatory chodza caly czas to sprawny termostat nie puszcza wody na chlodnice i temperatura bedzie w granicach otwierania termostatu - czyli ok 70*C. Nie nabita klima nie powoduje wlaczenia wentylatorów lecz brak mozliwosci jej uruchomienia (zabezpieczenie kompresora).
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Sty 2006 00:46 :: Michał Walczak :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2908

Opel Vectra 94r problem z temperaturą

Witam a silnik jest ciepły ? tzn czy płyn sie grzeje sparwdź czy chłodnica jest ciepła.... a najlpeije to sparwdź chwile po zapaleniu samochodu czy chłodnica sie grzeje jezeli tak tzn że obieg jest otwarty czyli termostat jest rozwalony... a skąd wiesz że czujnik jest dobry?? Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Sie 2006 11:21 :: student_Wojtek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1733

opel vectra b problem z rozgrzaniem silnika

Witam. Posiadam samochód opel vectra b. Silnik w moim samochodzia dość długo nabiera temperatury. Pomyślałem że to może wina termostatu i go wymieniłem, ale problem istnieje nadal. Proszę o poradę.
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lut 2006 12:27 :: lukiluk48 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3427

nieprawidłowe wskazania temperatury vectra 1.8i

czujnik temperatury jest 1 przy termostacie jedno pinowy //Vectra 1.8 multec
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Paź 2006 19:02 :: romeo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 952

Vectra B X16XEL nie podnosi obrotów na zimnym silniku

silniczek krokowy chyba jest ok bo go czyściłem, a co do czujników temperatury, to który to może być bo podobno jest ich kilka, Ja przynajmniej wiem o dwóch - czujnik temp. powietrza i ten przy termostacie. Jest jakiś jeszcze czy któryś z tych dwóch.
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Paź 2009 12:56 :: Moskit :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 2968

Opel Vectra - podciśnienie

Szczęście że znalazłem ten temat..... Nabyłem auto razem z usterką a mianowicie jedna z rurek od tego "termostatu" jest ułamana , ta od sterowania klapką przez co miałem nieszczelną obudowie kolektora ssącego. Wymątowałem to cudo z kolektora za ślepiłem tą złamaną rurkę uwiązałem (do czego sie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Kwi 2007 22:18 :: xxarekxx :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3125

opel vectra 2.0 16v DTI(1999r.)problem z odpalaniem

witam, przestudiowałem już chyba wszystko co było na ten temat i nic... Problem polega na tym, że po dłuższym postoju auto zapali, po 3 sekundach gasnie i trzeba krecic okolo 30-60 sekund zeby zapalił - pozostawia za soba wtedy kłeby dymu. Wymieniłem już zawór EGR (bo przeciekał), czujnik temperatury...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Mar 2012 19:19 :: grebus :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 39235

Vectra 2,0 DI 97r, grzanie świec żarowych

Musisz podpiąć pod kompa, żeby wyeliminować ewentualny błąd czujnika temp(wkręcony w obudowę termostatu - chyba). Jeśli jest niesprawny, to tesh nie będzie grzania świec.
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Lis 2013 18:48 :: 666krzysztof666 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 12216

Vectra A, 2.0 GT, pęknięta chłodnica

Mam problem z chłodnicą. Pęknięcie znajduje się w pobliżu króćca łączącego chłodnicę z termostatem. Czy jest jakiś sposób żeby naprawić to pęknięcie? Może jest jakiś klej do tworzyw sztucznych, który wytrzymuje wysokie temperatury? Ciecz wycieka dopiero gdy się nagrzeje i zaczyna wzrastać ciśnienie w...
Samochody Początkujący :: 05 Sie 2008 21:09 :: Bomba9116 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3183

Nadmierna temperatura silnika Opel Vectra B 95r.

Witam W samochodach marki Opel od jakiegoś czasu montowane są termostaty z zakresem temperatur 92-107°C . Przez to wskazania wyświetlane na liczniku są wyższe i jest to normalna rzecz. Licznik wam może pokazywać nawet do 110°C. Jeżeli natomiast ktoś by z was miał zamiar wymieniać termostat...
Samochody Początkujący :: 07 Paź 2008 09:30 :: artiii :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 6189

Prodblem z pompą opel vectra 2.0DTL 1997rok prod.

możliwe tylko dlaczego dzieje sie tak gdy silnik jest gorący a po ostygnięciu ma odpalić.Dodam jeszcze ze gdy kupiłem samochód nie było w nim termostatu ja go założyłem,a mechanik mi powiedział że mógł być celowo zdemontowany aby się silnik nie nagrzewał.
Samochody Diesel :: 24 Cze 2010 16:22 :: doctor81 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 4731

Moja Vectra 2.0dtl strasznie duzo pali

Może być też wina termostatu, zimny silnik pali sporo więcej.. Masz zatyczkę na chłodnicę?
Samochody Diesel :: 28 Lut 2009 11:29 :: Bury182 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2104

Vectra A - Wielki problem z odpaleniem i gasnieciem

Może to być wina termostatu (nie otwiera się na maxa), może to być zapowietrzony układ, może włącznik wentylatora jest do wymiany. Właśnie czy went. na chłodnicy włącza się? Ale w tym przypadku termostat i zapowietrzenie na pierwszym miejscu.Pompę raczej masz ok. Jest jeszcze jedna możliwość...
Samochody Mechanika :: 02 Kwi 2009 08:32 :: Arab78 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1396

Vectra B 1.6 16v Problem z chłodzeniem silnika Pomocy

Hej to mój pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałość. Mianowicie posiadam auto wyżej wymienione i mam tak problem iż silnik się za mocno grzeje termostat się otwiera, płynu nie ubywa, wiatrak też się włącza i zbija temperaturę, ale są węże bardzo twarde, ale jak otworze korek od płynu chłodniczego...
Samochody Mechanika :: 01 Kwi 2009 21:18 :: dawid_s_as :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2146

Vectra b 2.5v6 czujnik temperatury

dla tych co może nie wiedzą to są dwa czujniki w tym silniku. Jeden jest na termostacie i daje sygnał na zegary a drugi jest pod kolektorem ssącym od strony kirownicy i podaje sygnał do komputera
Samochody Początkujący :: 27 Gru 2010 15:03 :: cobramochowo :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2707

Vectra DTI 99' wyrzuca płyn chłodniczy

Witam. Moj problem jest nastepujacy: odpalam autko i do momentu otworzenia termostatu plyn w zbiorniczku jest ok, nic sie z nim nie dzieje, natomiast kiedy teromstat sie otworzy plyn wyrzuca ze zbiorniczka, wyglada to troche jakby sie zaczynal gotowac, dodam tylko ze termostat dziala. Wie ktos co to...
Samochody Diesel :: 13 Lip 2009 10:59 :: michu25 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2147

Problem z wentylatorem chłodnicy, Opel Vectra A.

Witaj . Sprawdzić termostat u dołu chłodnicy .Bimetal czy jak to nazwac
Samochody Mechanika :: 05 Maj 2009 19:02 :: daro30elektro :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1536


Reklama :: 05 Maj 2009 19:02 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Problem z klimatronic Vectra B

1. Uszkodzony termostat pomiary temperatury (jeżeli masz climatronic). 2. Problem z kompresorem - nie spręża odpowiednio (za niskie ciśnienie w układzie).
Samochody Początkujący :: 31 Maj 2009 10:09 :: Gość :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3592

brak ogrzewania opel vectra B

Mam mały problem. Wymieniłem silnik w opel vectra B i od tego czasu nie mam ogrzewania. Nawiew jest, ale ciepłego powietrza brak. Z początku myślałem, że układ jest zapowietrzony, ale to chyba nie jest przyczyna. Czyściłem nagrzewnicę i też brak efektu. Dodam, że po dłuższej trasie, kiedy przekręcam...
Samochody Początkujący :: 13 Wrz 2009 18:09 :: romoo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2330

VECTRA, A 1,8i-nagrzewnica

Witam ja również mam pytanie odnośnie nagrzewnicy. Czy to jest normalne w tych modelach vectr że prawie wogólę nie ma ogrzewania, dopiero powyżej 90 zaczyna się nagrzewać w samochodzie? u mnie tak jest. Również z środkowego wylotu powietrza(nie wiem jak to fachowo nazwać) przy ustawieniu suwaka czy na...
Samochody Początkujący :: 02 Paź 2009 09:43 :: MC_snake :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3465

Opel Vectra b 1,6 16v z Gazem Ecotek - półsekwencja

kolego.jesli chodzi o temperature to prawdopodobnie masz termostat zrabany a jednoczesnie czujnik załączania sie wentylatorów.sprawdz czy wogole ci sie wlaczaja wentylatory przy chlodnicy jesli tak to przy jakiej temperaturze??ja mialem to samo.wymienilem czujniki temperatury ktore znjaduja sie w chlodnicy...
Samochody Mechanika :: 14 Paź 2009 16:54 :: artiii :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 9138

Opel Vectra 1.6 98 - "ogrzewa" czasami zimnym powi

Przyczyn może być kilka braku ogrzewania. Pierwsze bym zaczął od sprawdzenia czy pokrętło od nastawiania temperatury steruje zawór od ogrzewania, bo może linka spadła albo coś się ułamało. Wina może też być po stronie nagrzewnicy, może też być zatkany lub przełamany w którymś miejscu przewód od cieczy...
Samochody Początkujący :: 18 Paź 2009 19:50 :: gangster1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1290

Opel Vectra 2.0i + Lpg '95 problem z temperaturą

Kolego dość niedawno miałem podobny problem. Okazało się że termostat za mało się otwierał i nie puszczał dobrze obiegu na chłodnice dlatego płyn w małym obiegu uzyskiwał dużą temperaturę i stąd wskazania na czujniku. Na postoju jest to dodatkowo utrudnione bo nie dość że mało płynu jest puszczane na...
Samochody Początkujący :: 13 Lis 2009 22:27 :: djmostek :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 4960

Czym zalać chłodnicę po wymianie termostatu?

A samochód g'woli ścislości Vectra A '95 C20NE
Samochody Początkujący :: 09 Lis 2009 19:01 :: milejow :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 828

Vectra B nie chce odpalić

Jedyną rzeczą elektryczną która jest pod termostatem to czujnik położenia wału, Pompka jeszcze rano śmigała jak ta lala. Cały cyrk zaczoł się po wymianie termostatu akumulatora i oleju i przejechaniu 3km w celu sprawdzenia poprawnego funkcjonowania termostatu, dodam iż na gazie odpala bez problemu co...
Samochody Początkujący :: 07 Gru 2009 12:01 :: luk9753 :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 4503

Układ chłodzenia opel vectra 1991 1,8

Układ chłodzenia opel vectra 1991 1,8Witam. Również mam Vectrę i miałem ten sam problem, podobno jest to wadą w każdej vectrze, tak jak i zimne powietrze które leci ze środkowych nawiewów. Ale wracając do tematu, kiedyś wyczytałem na jakimś forum że trzeba przerobić termostat wycinając to kółeczko widoczne w załączniku. Zrobiłem tak u siebie...
Samochody Początkujący :: 23 Gru 2009 11:11 :: gimak :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1844

Problem z ogrzewanie Opel Vectra a 1,8

w tym silniku jest tak że to działanie jest spowodowane pracą termostatu tzn jak silnik nie nagrzany to jest duży przepływ przez nagrzewnicę i masz ciepło a jak silnik dochodzi do temp przy której termostat się mocno otwiera to ogranicza przepływ przez nagrzewnicę jednocześnie puszczając dużo płynu przez...
Samochody Początkujący :: 09 Kwi 2010 11:50 :: norbertmn :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2644

Opel Vectra B 2.0 DTI 16V 2000r. Problem z odpalaniem.

Witam. Wiedzę że przerabiacie wszyscy ten sam temat. Nikt z tutaj piszących nie wpadła na rozwiązanie tego problemu. Kolega który pisał o wymianie trawersów był bardzo blisko rozwiązania (ale tylko fizycznie). Dobra nie będę Was męczył :D:D:D PANOWIE zróbcie pewien test. rozmontujcie plastikową obudowę...
Samochody Diesel :: 10 Sty 2010 22:29 :: basiak85 :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 29638

opel vectra 2dtl problem z ogrzewaniem silnika

Witam. Nie polecam zamienników termostatu do Opla. Nie działają zbyt dobrze. Kompletny termostat + obudowa + czujnik temperatury (bardzo ważny!) to koszt ok 235 zł u dilera. Należy także wymienić metalową uszczelkę pokrywy koszt to 12zł. Pozrawiam
Samochody Diesel :: 11 Sty 2010 05:17 :: Poli 196 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1496

Kontrolka grzania silnika w Vectrze B combi nie rośnie..

Czy w tym momencie węże idące od silnika do chłodnicy są cieple, lub czy chłodnica staje się cieplejsza wraz ze wzrostem temp na silniku? Trzeba pobadać to raczka. Powinno być tak: Odpalasz zimny silnik. Silnik się nagrzewa, ale chłodnica i węże do niej idące są zimne. Po osiągnięciu temp ok 90° otwiera...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Sty 2010 23:11 :: miro1983 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 701

Opel Vectra A 2.0 C20NE problemy z ogrzewaniem.

węże obojętnie - i tak musisz obydwa odłączyć i dać wodę raz w jeden a potem w drugi i tak kilka razy odnośnie nawiewu to owszem ze środkowej kratki leci zimne bo to taka konstrukcja a z pozostałych leci zimne jeśli silnik jest mocno nagrzany bo termostat zamyka przepływ przez nagrzewnicę i puszcza...
Samochody Mechanika :: 09 Lis 2010 23:48 :: Gość :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 6649

Opel Vectra C16NZ po wymianie sondy na nową wskazuje kod 13.

witam jakie napięcia mam sprawdzić sonda na wolnych obrotach wskazuje przedział od 0,45v-do 0,87v silnik pracuje ładnie, a kontrolka się zapala tak jakby po włączeniu się termostatu temperatura spada i w tym momencie zapalą się żółta kontrolka.
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lut 2010 20:20 :: riccok :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1537



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: spryskiwacz pompka wzmacniacz marantz dobre oświetlenie dyskotekowy excel zapis kodowanie wtrysków ford opel pompa denso kamera instrukcja obsługi włącznik dzwonkowy okap sterownik wyłączać aparat zoom
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group