Zycze powodzenia kolegom Slawek i ogi12 w szukaniu "pastylki" w kluczyku od Vectry C! Transponder emulowany jest przez uklad znajdujacy sie na tej samej plytce co pilot zdalnego sterowania centralnym zamkiem. Zreszta jesli nie rozlaczysz alarmu to auta tez nie odpalisz nawet z wkodowanym kluczem. Mechanicznie (z zamka) alarmu tez nie odblokujesz.
Witam Panowie opisze moze moj problem od poczatku robilem swapa silnika na 2.5 i kompletnej instalacji elektrycznej problem tkwi w tym iz komputer nie podaje sygnalu na pompe paliwa przekaznik sprawdzony pompa rowniez na krotko działa jedyne co sie dzieje to w momencie krecenia rozrusznikiem napiecie podskakuje na 0.2V po zwariu przekaznika dalej lipa...
Proszę.
Ecu silnika po skasowaniu starych błędów i kilkukrotnym dłuższym kręceniu rozrusznikiem (znikała już kontrolka od ciśnienia oleju) nie wywalał już żadnych błędów. Moduł ABS i Airbag także czyste. Poniżej zdjęcia z parametrami immobilazera, który mi się nie podoba. Sam moduł immo również nie wywala błędów. Niby jest komunikacja między ecu silnika a modułem...
Nie. Może być przez to że: -nie ma komunikacji z immobiliserem a sterownikiem silnika.Immobiliser jest zamontowany na stacyjce.Co do problemu trudno sie wypowiadać, gdyż może to być wynikiem fizycznego lub elektrycznego uszkodzenia immobilisera lub okablowania doń. -komunikacja jest, ale immobiliser nie rozpoznał klucza.Może byc klucz niewłaściwy (...
PIN odczytasz z immobilisera (HC05 inside) lub dostaniesz na serwisie na podstawie nr VIN. Ale można inaczej-na kopiarce sklonować transponder.
Witam, poleglem w boju z moja vectra. wymienialem jej komputer, simtec 565 na inny, ale w miedzyczasie prawdodpodobnie uszkodzilem cos z immo, wiec kupilem inny z transponderem i pinem. probowalem zgrac to w jakas logiczna calosc, ale niestety mi nie wychodzi. mam do dyspozycji kts-a, opel immo, opel scanner i xprog-a. w jaki sposob zsynchronizowac...
Dalej twierdze że immo ,spróbuj drugim kluczem,nie pchła tylko transponder.
Dokładnie jak koledzy piszą masz problem z immo. Problemu szukał bym w kluczyku - przelutowanie anteny lub układu transpondera. A pilot ci działa ??
1. Kupić komplet do odpalenia, sterownik, pętlę immo, transponder. 2. Poprosić fachowca ze sprzętem, by dopisał używany sterownik do Twojego auta. 3. Naprawić stary oryginalny sterownik. Takie masz możliwości.
Witam. Od początku: Opel Zafira A, 2.2DTI, auto sprowadzone, ale miało na sztukę wstawiony silnik 2.0DTI, wiązka była na 2 wtyczki, pompa na 1 wtyczkę, sterownik pompy uszkodzony, itd. Została kupiona Vectra C i zamienione silniki między nimi. Teraz jest pewien zgryz, jak to odpalić? Zafira z tego co wiem, ma sterownik na pompie i do pracy potrzebuje...
A sprawdzałeś czujnik położenia wałka rozrządu? Z własnego doświadczenia powiem Ci, że bywają problematyczne. Odepnij i sprawdź. Może zapali , tylko trzeba dłużej pokręcić. Bez synchronizacji ma odcinkę chyba na 3000rpm. Co do zamienności ECU to na Simtecu 56.5 od X18XE też pójdzie tylko w komplecie wraz z immo i transponderem.
Pewnie transporter, . przełóż z drugiego pilota, raczej nie powinno być potrzebne kodowanie.
Najprościej to "wygrzebać" transponder z kluczyka i przykleić go w okolicach stacyjki... Hmmmm...jeśli oryginalny....ale coś mi sie nie zgadza to z rocznikiem auta... VW miały fabryczne tak od 1995/96 r.... czyżby Opel byłby 2 lata szybszy ?? Pozdrawiam commor
Witajcie, Kiedyś tanim kosztem dorabiałem kluczyk do swojej Vectry C - zakupiłem używany, 3 przyciskowy scyzoryk Delphi G3, transponder PCF7946AT który wlutowałem i bez problemu kluczyk dopisałem do samochodu tak, że dział i immobilizer i centralny zamek. Kolega ma Astrę H z 2005 roku z jednym kluczykiem który jest w fatalnym stanie wizualnym jak i...
Vectra C to transponder ID46 razem z pilotem. Zwykły transponder można dopisać Tango do pliku, po obd tylko z pilotem.
kolego może uszkodził sie transponder w kluczyku w oplu jest on wyciągany z tego co wiem można rozkręcić kluczyk, aby wykluczyć tą usterkę spróbuj odpalić auto kluczykiem zapasowym jeśli to transponder auto powinno się uruchomić, jeśli nie to oznacza inną usterkę np pętle która wykrywa obecność transpondera lub co się często zdarza wypiął się przewód...
Inny komp przypisany,auto odpalone wkręcało się do 4 tys. Błąd czujnika wałka rozrządu. Wymieniony na nowy (siemens) Dwa dni chodziło pięknie.Już miałem dzwonić do klienta a tu dupa blada... Wsiadam, a tu check mruga!! Ręce opadają! W ECU błąd immo---słaby sygnał W immo błąd sygnału prędkości pojazdu oraz transpondera klucza a także lampki kontrolnej...
Witam panów. Mam problem z samochodem, jakim jest Opel Vectra C (MR'02). Coraz częściej podczas próby rozruchu wyświetla się ikona Immobilisera (auto+kłódka), oraz rozrusznik w ogóle nie reaguje na próby jego uruchomienia. Czasami pomaga kilkukrotne wyjęcie i włożenie kluczyka, a czasem pomocne okazuje się jedynie odpięcie jednej klemy akumulatora na...
Kluczy z immo 1 nie dopiszesz do immo 2 . To samo sterownika z immo2 nie dopiszesz do immo 1 . Musisz wymienić puszkę i komputer na immo 2 kod w zasadzie nie ma znaczenia bo starych transponderów z immo1 raczej nie dopiszesz do puszki z immo 2 . Najszybciej będzie wymienić puszkę i sterownik na immo 2 wziąć dwa nowe transpondery i dopisać je do kompletu...
Mechanicznie możesz przełożyć stacyjkę, elementy immo zostają te co były, pętla, transponder w kluczyku wystarczy przełożyć.
przy zakupie nie dostałem pinu kodującego pilot centralnego zamka Co chcesz zakodować? Transponder czy pilota centralnego zamka? Jak pilota to wsiądź do auta, zamknij drzwi, włącz zapłon i naciśnij guzik na pilocie. Centralny zamknie i otworzy - gotowe. Działa tylko z pilotem który już był zakodowany do auta.
Ja bym jeszcze jednoznacznie krzyżyka na sterowniku nie postawił. Spróbuj podstawić sprawdzony dobry czujnik. Ten czujnik to hallotron. Jeżeli będziesz zmieniał jednak sterownik to masz następujące opcje do wyboru: - wymian kompletu, sterownik, immo, transpondery (lub dopisanie tych transponderó co masz, ale będziesz potrzebował PINa z tego immo - dawcy)...
Mam pytanie czy przyczyna że vectra nie odpala jest ten błąd immo b 3059 czy to może coś innego poszło . Sprawdziłem wtyczkę immo ,połączenie na lini W jest do ecu .Zasilanie immo i i ecu jest . Żeby się upewnić że to nie wina immo wymieniłem komplet ecu -immo - transponder i dalej to samo .Błąd B3059 dalej jest i nie darady go skasować . Pojawił się...
Mam pytanie, czy przyczyna że Vectra b 2.2dti 2000r nie odpala jest ten błąd immo b 3059 czy to może coś innego poszło? Sprawdziłem wtyczkę immo, połączenie na lini W jest do ecu. Zasilanie immo i i ecu jest. Żeby się upewnić, że to nie wina immo wymieniłem komplet ecu -immo - transponder i dalej to samo. Błąd B3059 dalej jest i nie da rady go skasować....
Da rade pilotem otworzyć i zamknąć auto? Nie spotkałem się jeszcze z Vectrą C w roczniku 2004 i wyżej żeby miała transponder. To miejsce między pilotem a obudową grota jest puste. Transponder jest wlutowany na płytce pilota.
Witam odświeżam temat bo nie chce zakładać nowego mogłby ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie działa ten kluczyk w vectrze c w którym transponder jest wlutowany na płytce może ma ktoś schemat tego pilota?
Witajcie. Nurtuje mnie pewna rzecz, mianowicie: W samochodach Opel Vectra C / Signum możemy spotkać 3 typy pilotów centralnego zamka: 1. Zwykły, nie scyzoryk, z 3 przyciskami (otwieranie, zamykanie, otwieranie bagażnika) 2. Scyzoryk dwuprzyciskowy Delphi-G3 (otwieranie, zamykanie) 3. Scyzoryk trzyprzyciskowy Delphi-G3 (otwieranie, zamykanie, otwieranie...
A ja miałem przypadek, że po prostu właściciel zgubił transponder z kluczyka i przysięgał się, że go nie rozbierał ani mu nie upadł. Normalnie podjechał pod dom, zgasił auto a gdy po godzinie wyszedł z domu i chciał go odpalić- nic, cisza, tylko mrugała kontrolka check. Po zholowaniu go do mnie okazało się, że wszystko z autem OK tylko brak zagody na...
Kup transponder,przyklej go do cewki czytnika zabezpieczenia przed kradzieżą ,z mumerów VIN na serwisie podadzą ci seturity kod do wprogramowania kluczy,jedź do kogoś kto ma Techa,i po kłopocie. Drodzy koledzy-w tematach "jak obejść immo"radzę powściągliwość.
Klucze do twojego samochodu możesz dorobić prawie w każdym zakładzie dorabiającym klucze. Występuje transponder ze stałym kodem, który można kopiować. Nie jest potrzebny żaden numer. Wystarczy jeden klucz na wzór.
Zobacz czy w kluczyku jest transponder. Często klientom rozpaławiają sie kluczyki po upadku na ziemie i gubią go.
Ancomp, szukasz do okoła. Na pewno luźny transponder nie ma wpływu. Opisz od początku problem, podaj pełne dane auta a może ktoś wreszcie Ci pomoże. Jeśli będziesz dalej "błądził" to ktoś wreszcie zamknie temat.
w/g mojego schematu wyprowadzenie 2 immo to lampka check, na pin 6 wchodzą impulsy prędkości (z ABSu czy też z zegarów) a z pinu 7 immo idzie do sterownikia silnika. Połączenia z centralnym brak.. Chyba że to ine immo, takie stare co odcinało pompę ? Aha, oczywiście wiesz że moduł immo jest przypisany do danego sterownika silnika i wraz z transponderami...
Dokładnie, tylko wywalenie immo w sterowniku silnika, albo odczyt pinu z immo i dopisanie nowego transpondera. Jak immo się nie dogada ze sterownikiem to nie włączy wtrysków / pompy.
Witam Dziękuje za zainteresowanie jednak nie mam doświadczenia w programowaniu "imo"dlatego prosiłbym rozwinąć temat posiadam car pass w euroscanie mam funkcje immobilizer key ---- i mogę tam wprowadzić 4 numerki myślę ze chodzi o security code jesli nie prosze mnie poprawić kolejna sprawa cytuje "to po prostu synchronizacja sterownika do istniejącego...
Transponder Crypto w tym modelu jak masz security code to najwazniejsze masz transponder philipsa pcf-7946AS pod opla prekodowany zlacze jest pod kierownica lub pod recznym,pozdrawiam
Tak, jest też w kompie. Kompletny system to sterownik silnika, moduł immo przy stacyjce + transpondery w kluczykach. Wszystko ze sobą odpowiednio zsynchronizowane. Można oczywiście przeprowadzić synchronizację elementów nie będących kompletem z jednego auta, ale trzeba mieć czym oraz do wkodowania transponderów i zdajesię czasem do synchro trzeba PIN...
czek ciągle miga jedną częstotliwoścą ? To na bank immo fabryczne. Jaka blaszka ? Może transponder byl ale sie zbyl i dla tego problem. Masz petle immo przy stacyjce ?
ja bym sie zastanowił raczej nad wymianą sterownika . Nie wierzył bym zbytnio temu mechanikowi bo nie wiem cz wiesz ale mechanikowi najłatwiej powiedzieć padło immo .Tylko widzisz immo to nie pudełko zapałek . elementy immobilisera to: transpondery z kluczy, pętla ,jakiś moduł pośredniczący w niektórych przypadkach licznik oraz sterownik silnika . Powiedz...
Witam Auto Vectra B 96r silnik 1,6 16v + LPG Któregoś pięknego dnia, po zgaszeniu silnika nie można odpalić, Nie pracuje pompa paliwa, iskra jest. Przekaźnik od pompy nie dostaje sygnału z ECU. Po zmostkowaniu przekaźnika pompa pracuje, ale i tak nie odpala, prawdopodobnie zablokowane wtryski. Podejrzewałem immo, lecz kontrolka check engine świeci światłem...
Może głupie pytanie ale oczywiście przykładasz transponder z anglika do tej pętli którą masz wpiętą (też z anglika)?
Wiazka silnika i sterownik silnika inne sa w 2.0 i w 1.6 Przy wymianie sterownika silnika trzeba pamietac o immo. Najlepiej wziac od dawcy caly komplet (sterownik, immo i transpondery z kluczykow). W oplach polaczenie wiazki silnika z wiazka nadwozia jest kompatybilne, wiec wystarczy wypiac jedna wiazke i wpiac inna. Powinno dzialac bez problemu.
Wita jak w temacie chcę zaprograqmować za pomocą op-com kluczyk i nie mogę nie wiem czy transponder w tych wersiach mozna programowac kilka razy czy trzeba nowy mam security code.
zadziała jeśli dokupisz sterownik z pilotami fabrycznymi moga być bez grocików bo zachowasz swoje druga część pilota znaczy grot z transponderkiem służy tylko do uruchamiania auta i nie ma to nic wspólnego ze stacyjką te sterowanie radiowe a koszt sterownika z pilotami na pewno będzie spory jeśli ma to być w oryginale a jak nie zależy to jak pisałes...
właśnie wracam od znajomego mechanika nie zajmuje się elektroniką tylko mechaniką ale powiedział mi istotną rzecz o której nie wspomniałem na forum , mianowicie ten transponder kleiłem na ciepłym kleju można nawet powiedzieć ze na gorącym i transponder mógł ulec zniszczeniu . pytanie Czy to możliwe? jeśli tak to czy wystarczy ze kupię używany transponder...
Totalnie nie rozumiem co programowałeś... Sam transponder zaniosłeś? nie nie sam transponder, holowałem autko na warsztat, wpinałem się pod kompa i za pomocą programu OP-COM (chyba) w opcji immobilajzer następnie dodaj kluczyk kodowałem transponder, potrzebny jest do tego 4 cyfrowy kod od immo. Dziwne, że transponder po przyłożeniu do pętli się rozkodował,...
Witam, Sprawa dotyczy Vectry B model 2001 silnik Y26se - 2.6 V6. Silnik wraz z całym osprzętem i wiązką (silnika plus immo - reszta wszczepiana w budę wg schematu) został wszczepiony do opla Astry F. Po złożeniu całości silnik nie odpala - po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon na pompie paliwa nie pojawia się napięcie, dopiero podczas rozruch pojawia...
Ale nie jest to zgodne z założeniem Chciałbym ominąć wszelakie możliwe koszty Może i nie jest ale według mnie to i tak najtańsza bezpieczna opcja. zawsze można wydłubać transponder i przełożyć do nowego kluczyka, ale historia lubi się powtarzać :idea: a drugiej szansy na łatwe zdublowanie transpondera nie będzie :idea: :D
Muszę wymienić pętlę immobilisera. Czy mogę kupić samą pętlę (używaną), odczytać z niej kod, a później zaprogramować swój VIN, klucze, transpondery i zgrać go z ECU ?
Problem może być praktycznie wszędzie. Po stronie główki kluczyka (transponder), immobilisera (odlutowująca się ceweczka) , instalacji i sterownika silnika. Problem w Oplu może stanowić też radioodbiornik, przypominam-przewód impulsów prędkości jazdy jest zarazem linią kodową, zaś radioodbiornik korzysta z impulsów prędkości jazdy (funkcja zwiększania/...
Po włączeniu zapłonu miga pomarańczowa kontrolka czek. Na plaku chodzi. No to widzisz że problem leży w immo.Przecież widać w parametrach co z kluczem i czy jest zezwolenie na start.Transponder masz w kluczu?
Potrzebne są transpondery z kluczyka (przynajmniej jeden), pętla immo która umieszczona jest na stacyjce oraz sterownik silnika.' Sterownik silnika musisz mieć z takimi samymi numerami, cały komplet musi pochodzić z jednego auta.
Dziękuję za odpowiedź koledzy . Poinformuję o postępach . Pin posiadam a kodowanie będę robił op-com . Dodano po 3 Kolego czy jesteś pewien numeru tego transpondera ??? Pytam bo podesłał mi forumowicz coś takiego OPEL VECTRA 2002 2008 Transponder PHILIPS Crypto2 ID46 ● JMA : TP12GM, TPX4 ● PCF7941AT ● PCF7936 Pytanie następne czy PCF7941AT...
Masz tam immobiliser? Sproboj odpalic z drugiego kluczyka, moze transponder w kluczyku padl, lub co gorsze to odbiornik. Pozdrawiam.
Uderzyłem jedynym kluczem w drzwi przy wysiadaniu. Kluczyk się rozpadł? Jeśli tak, to zgubiłeś pewnie transponder od immo. Ratuje Ciebie drugi kluczyk, jeśli masz lub fachowiec, który klucz dorobi lub immo usunie.
Witam mam problem z immobilizerem Opel Vectra B 1.6 16V. Po powrocie Oplem do domu zgasiłem go i już nie chce odpalić. Po podpięciu auta pod tester diagnostyczny na silniku wyskoczył mi błąd - Immobilizer. Potem zdiagnozowałem immobilizer i wyskoczyły błędy: - transponder - nieprawidłowe działanie I tu pytanie gdzie ten transponder się znajduję w kluczyku,...
Ok, ok... Temat taki jest, że gość na dzień dzisiejszy zgubił transponder z kluczyka, a kluczyk miał 1 ,odczyt pinu fejsem do opelków niestety legł - nie odczytał. No to wylut pamięci 29F010 z simtec'a i pamięć do programatora. Pamięć sczytana Wsad przemielony i immo wyłączone. Niestety przy próbie zapisu pamięci willem'em 7.0 jest problem. Pamięci...
Witam, gdy stacyjka się uszkodzi i wymieniasz na inną, to przerzucasz transponder do nowego kluczyka i immo nie jest problemem, w przypadku centralnego to jeśli działa z wkładki to wg. instrukcji powinno dać się dokodować nowy pilot do auta, ale skoro nie da się to sobie dołóż sterownik zamka centralnego w nowymi pilotami i będzie działać.
To idź tam gdzie rozwaliłeś i szukaj transpondera.
Miałem dokładnie to samo, wygląda na źle prekodowany transponder,dodam że kupiłem 3 transpondery z różnych źródeł i nic to nie dało, immo tak, pilot nie ruszył. Dopiero po zakupie nowego kluczyka poszło bez problemu
Raz że żadnego gaźnika tam nie ma, może być wtrysk jednopunktowy, a dwa zapewne pozbyliście się transpondera immo, który był w starym kluczyku.
Najtaniej będzie kupić zestaw startowy, czyli: sterownik silnika, moduł immo, stacyjkę z kluczykiem. Jeśli kluczyk z pilotem to sam transponder da się przełożyć.
Zakupiłem drugi kluczyk z Vauxhualla Vectry i niestety OP-COM nie chce go zaprogramować, podczas wybrania opcji "zaprogramuj używany transponder" po chwili wyrzuca błąd "programowanie nieudane". Programowanie oczywiście robiłem przy włączonym zapłonie za pomocą nowego kluczyka. Jakieś wskazówki co powinienem zrobić, aby nowy kluczyk udało się wgrać?
Transponder współpracujący z bezobsługową blokadą zapłonu BOA firmy STER. Wymień baterię i znowu będzie działać 2lata
udało mi się na allegro.pl kupić identyczny sterowniki jaki mam w swoim szrocie A jak tam jest z immo ? U "mnie" to trzeba komplet ECM, osobna puszka immo, i kluczyk z transponderem, albo przeprogramować jedno z nich...
Objawy najczęściej sa rano jak jest wilgotno. Błedy P1616-immob sygnal nieprawidlowy P0501- czujnik predkosci wlasnej pojazdu nieciagly P0500-czujnik pred wlasnej nieciagly B1000- wymien sterownik airbagu B3055-uszkodzenie transpondera
Jakie parametry mają cewki w tych pilotach? Czy np może być taka:
Piszesz na pewno o vectrze C ???? , jaki transponder przełożyłeś ??? , jaką synchronizację robiłeś ??? w VC transponder nie występuje jako osobna pastylka , nie ma synchronizacji tylko przypisanie klucza w CIM i centralny jak pisali koledzy to klika modułów ...
Odebrałem auto od boscha.Pompa oraz wtryski sprawne.Z tego co się dowiedziałem u fachowca,to w moim aucie jest jakaś usterka z podciśnieniem oraz z elektryką.Usterka polega na tym,że na szarej wtyczce,która steruje EZ od klapek pojawia się ok.2-2.5V w czasie postoju.Wskazówka wakuometra wpięta do OUT EZ wskazuje -0.1bar i mocno drży.Na razie wymienione...
Jaka resztę? Tak zgubiono transponder jednak właściciel upiera się by wyłączyć a nie dopisać nowe pastylki. W załączniku oryginalny wsad.
Skoro masz op-com to lepiej było kupić transponder i go douczyć
A jak nie włożysz, to nie miga tak? Wybacz, ale zjawiskami nadprzyrodzonymi to tu się nie zajmujemy. Chyba że ktoś wcześniej tam grzebał - i masz wklejony prawidłowy transponder w puszce immo wewnątrz, a nieprawidłowy w kluczyku.
robiłem reset w nadwozie < cim< i tam nie pamiętam czy w funkcjach specjalnych czy w programowaniu, reset kluczy i transponderów a dzisiaj zrobiłem tak Napisano przed chwilą dzisiaj zrobiłem tak - nadwozie > immo > funkcje specjalne > reset cim a potem kasowanie kluczy i transponderów (uaktywniałem funkcję za pomocą pinu z wymienionego...
po przekładce silnika pętla immo ster silnika Kluczyk (transponder) również został zmieniony na ten "od dawcy" ?
Oba piny mam, wprowadź wszystko jak zawsze i auto nie odpala, w ECU widzi "niewłaściwy transponder" po zakodowaniu nowego klucza... Pamiętam, że zawsze jak wymieniałem cim, to przepisywałem klucz mechaniczny(taką instrukcje serwisową miałem). Nigdy nie miałem przypadku z martwym cim więc nie do końca jestem pewien czy klucz mechaniczny nie ma znaczenia...
No ale chyba do wytworzenia tego pola magn. cewka potrzebuje prądu ? Jeśli bateria całkiem padnie to nie połączy się bezprzewodowo. Nie rozumiesz Pole magnetycznie jest zasilaniem dla transpondera a tam jeszcze są przesyłane dane do i z transpondera, pole magnetyczne to inaczej nośna danych
Temat powrócił jak bumerang ponieważ auto caly czas to samo ale kluczyk sie zużył na tyle ze konieczna była wymiana i zdecydowałem się na nowy. To ci zrobilem to znalazlem fachowca który ma scyzoryki z oryginalną elektroniką (obudowa zamiennik) który przelutował mi moj transponder. Auto odpala ale nie można zsynchronizować centralnego czyli żaden przycisk...
To zrób tak żaby świeciła. Na szybko, żeby za dużo nie ingerować, wyjął bym transponder z kluczyka, powinna wtedy migać przy probie odpalenia, to da odpowiedź czy po stronie zegarów jest wszystko ok. Albo podać masę od strony ECU, bo pewnie masz go na wierzchu.
poszukuję nowego transpondera Philipsa do Vectry B o oznaczeniu PCF7935AS
Czardasz zaoferował się z pomocą, więc spróbuję jutro do niego zadzwonić jeśli dałoby się tak zakombinowąć z tym transponderem, to faktycznie nie byłoby kłopotu, ale mam obawy, że mój sterownik może chodzić, jak ten w Astrze II, bo przez jakiś czas jeździłem na programie pod Astrę II właśnie... ale jutro się okaże...
wyjmij transponder z tego kluczyka co masz i wklej do petli immo. Będziesz miał "obszednięte" immo i dwa działające kluczyki. I sam się pobawisz. A jak chcesz dopisywać nowy transponder do immo to potrzebujesz jeszcze PIN który jest na karcie car-pass dawanej z nowym wozem której pewnie nie masz. Więc wyczytanie pinu z immo 200 albo car-pass w salooonie...
dzięki za sugestie ale problem rozwiązany wymieniłem cały komplet czytnik komputer i transponder samochód odpalił zamykam temat
Witam czy podpowie mi ktoś jak zaprogramować nowy transponder do kluczyka np Opel. Wiem że trzeba go prekodować pod daną markę ale czy zed full czy autel im608 czy lonsdor nie może go wykryć...Transponder jest czysty. Po wlutowaniu go do płytki pilota jest to samo zero wykrycia...Czy jest możliwe że jest potrzebny do tego jakiś specyjalny programator...VVDI...
Witam. Znajomy zgubil jedyny transponder do swojego auta: Opel Vectra. Przywiozl mi antene, zczytalem pamiec, znam PIN i moge kodowac klucz. Nie mam niestety czasu jechac 100 km aby zakodowac klucz, dlatego prosilbym o pinologie tejze anteny, gdzie podlaczyc linie k + - itp abym mogl zaprogramowac transponder "na stole". Pozdrawiam.
Kluczyk jest przypisany do samochodu i żeby używany zaprogramować w innym aucie musisz wymienić transponder. W Astrze H jest problem żeby kupić transponder który zadziała poprawnie immo+remote ale w np Vectrze C nie ma z tym większego problemu. Co innego jest z CIMem.W używanym CIMie resetujesz wszystkie ustawienia i programujesz pod nowe auto.
Witam ponownie według katalogu ten sam transponder występuje w vectrze c a tam na 100% można dokodować ponownie klucz od tego auta. Może się nie zrozumieliśmy ja nie chcę dokodować używki od innego auta tylko oryginalny kluczyk od tego auta.
To jest opis gdy immo blokuje a nie programowanie. Jeśli chodzi o transpondery to napewno astra2 vectraB CorsaC może nawet B powinny pasować, kwestia próby. Pilot od innej astry lub Vectry ale nowszego typu powinien pasować. Programowanie poprzez Tech2 z kodami na karcie Car-Pass
Antenę odbiorczą masz na module przełączników pod kierownicą - tam gdzie i zwijacz i to się nazywa moduł COM. A jak masz słaby zasięg pilota to padają w nim układy transmitera - ten oznaczony K110. Jak jest uszkodzony to na nodze która idzie do anteny przez kondensator masz niecałe 100om do masy. Kupowałem te układy na alie to mi przychodziły same atrapy...
Da się, kupujesz na złomie klucz ( astra, corsa, vectra, omega) za powiedzmy 30 zł, wydłubujesz transponder-chwała Bogu nie jest przyklejany jak w VW- i programujesz.
Dziękuję za odpowiedzi. Kilka rzeczy poszło jednak nie tak. Podpiąłem zamiennik ECU bez przykręcania go, podłączyłem z powrotem akumulator i zacząłem programować. W każdym przypadku przyjmował mój car pass, zaprogramowałem fizyczny klucz i zero problemów. Wyłączyłem stacyjkę, włączam od nowa, zaczynam programowanie w sekcji engine (wtryski etc) i tu...
Gdybyś nie był lamerem, to wiedział byś że Vectra to nie to samo co Omega. Zresztą to co piszesz miała tylko Omega B rocznik 94, w 5 już jest transponder, i tak też miały wszystkie Vectry. Nie wiem kto ci napopowiadał jakichś głupot, ale musiał być niezły osioł.
Jak i czy da się ominąć immobiliser w Vectra B (rocznik 2001)? Samochód nie chce odpalić, normalnie chodził, zajechałem na parking i klapa. Pojawił się błąd numer P1600 - komputer (ECU) wysłałem do naprawy bo samo przeprogramowanie nic nie dało, zapłaciłem za naprawę dość niezłe... i nadal kicha... Jak przekręcam kluczykiem, to rozrusznik chce dosłownie...
Oryginalnie Z14 XE, włożony X16XEL, mam pytanko, czy impulsatory wału wew i zew są jednakowe. I czy wymiana kół wałków rozrządu da sukces. Mam też pytanko czy ktoś robi transpondery ze wsadu immo, przedliftowa Vectra B.
Za brak odpalania najprawdopodobniej jest odpowiedzialny sterownik silnika, gdyż po wejściu w niego wyświetla się błąd CIM (Steering Column module) wrong environment identifier oraz wrong transponder key. Dlaczego ECU nie widzi poprawnie CIM oraz kluczyka? Kluczyk normalnie włącza zapłon i wyświetla się że jest poprawnie zakodowany. Wrong environment...
W ostateczności moge kupic nowy i przelutować transponder ale on ma cienkie nóżki i nie wiem czy dam sam rade. Czy jest możliwość ze załóżmy gdzies dotknąłem palcami podczas lutowania i zrobiło się zwarcie i dlatego nie działa? Nie wiem jak w vectrze jest podczas uzbrojonego alarmu ale zauważyłem że jak raz wszedłem do auta przez bagażnik i pootwieralem...