To napewno była vp44? Nie czasem vp37?
WITAM wszystkich Chciałbym podzielić się informacjami związanymi z pompami VP37. A mianowicie jeżeli zaistnieje problem że silnik samoczynnie zaczyna gasnąć lub wciskając pedał gazu silnik nie reaguje, przyczyn może być wiele. W moim przypadku przyczyną takich zjawisk okazały się dwie usterki. Pierwszą usterką mechaniczną była pęknięta sprężyna w pompie...
Może nie, ale mogło Ci się z fordem pomylić - Ludzka rzecz. Co do pompy, odkręcałeś nastawnik? domniemam że to stare VP37. Z prostych rzeczy zdejmij na chwilę wtyczkę z czujnika temperatury płynu.
W tym fordzie nigdy nie było VP37. To nie TDI :D . Druga sprawa, jeśli macie błąd czujnika obrotów wału korbowego P0335 Crankshaft position sensor A circuit malfunction, to go wymieniacie. A jeśli po wymianie będzie dalej ten błąd to sterownik jest do wywalenia. Z tym błędem sterownik jest nie do naprawy. Pozdrawiam zainteresowanych.
Nie mam schematu pod ręką, ale to nie ta pompa.Rezystor wstawiało się do VP37 nie VP44.Tu rezystor nic nie da. Można próbować kombinować z przepływomierzem, ale też szału nie będzie. Wyjściem, poza chipem, jest box cyfrowy wpinany między wiązkę a pompę lub dopinany bezpośrednio do elektrozaworu dawki. Czemu pompa daje za mało paliwa ?
Witam! Chciałbym prosić znawców tematu o wyjaśnienie na przykładzie pompy rotacyjnej VP37, jak jest realizowany i co steruje: - początkiem wtrysku - czasem wtrysku - końcem wtysku Jeśli dział nie odpowiedni proszę o przeniesienie.
Witam, potrzebuję pomocy. Jak w temacie, pompa bosch vp 37 od meagne I 1.9 dti nie podaje paliwa na wtryski. Popę zdemontowałem, wymieniłem 2 uszczelki pod pokrywą z góry i dwa oringi przy klapkach na dole z przodu i z tyłu pompy, oraz oringi na zaworze regulacji dawki początkowej. Pompę zamontowałem, ustawiłem dokładnie tak samo, poskładałęm rozrząd...
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: To pole wskazuje tak: - np. wartość 9 - mała dawka - np. wartość 3 - duża dawka Czyli dokładnie na odwrót :) Dawka na rozgrzanym silniku powinna być najbliżej...
Witam. Mam mianowicie taki problem. Otoz kupiłem sobie pare lat temu samochod golf IV 1,9 TDI rocznik 1999. ostatnimi czasy poczułem jakby mój samochodzik był delikatnie słabszy. pomyślaem, ze to z przyzwyczajenia i zaczołę szukać w firmach tuningowych TDI BOX' ów. zamontowałem jeden i zero efektu??. przy regulacj pokrętłem na maksa dostrzegłem tylko...
Witam zamieniłem jak w temacie wtryski na 216 i regulacją otwarcia 220/300, na seryjnych (190/300) vagcom w BS w kanale drugim pokazywał 51 po zamianie wtrysków pokazał 55, korekta do 51 wymagała przesunięcia pompy od silnika czyli zgodnie kierunkiem obrotów silnika, (jak na poniższym rysunku) pytanie brzmi czy wartość kąta po wymianie (na 216) ma się...
Ma ktoś może pewną informację jakie powinno być RSW dla tego samochodu ? Audi A4 B5 2000r. 1.9TDI AVG 110KM Oznaczenie pompy: 0 460 404 969 R 638-3 BT 4017 (znaczek VW AUDI) 028 130 115 A B00 011 (w kółku) 971 207282 24220 Wcześniej (RSW - 0,60V, dawka 3,6mg) samochód był sporo silniejszy, ale też głośniej/twardziej chodził. Co do napięcia (aktualnie)...
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
focus z silnikiem 1.8tddi 90km jest na pompie osiowej VP 30, poczytaj opinie o tym aucje przed kupnem, ja osobiscie wolalbym VW lub audi ponieważ silnik prosty mowie tu o silniku na pompie VP37, latwy do naprawy, jest duzo na necje wiadomosci na temat napraw silnikow z grupy VAG, mniejsze spalanie niz silnik 1.8tddi, silniki VW lub Audi podatne sa na...
A czym różnią się pompy wtryskowe V37 90 a 110 koni ?? z całą pewnością nie różnią się nastawnikiem (chyba, że ktoś zaraz wspomni o nastawniku potencjometrycznym z Audi 80 B4), różnić się mogą jedynie wtyczką od nastawnika (może być 8 lub 10 pinowa lub okrągła - od Audi) poza tym, sposobem regulacji kąta wtrysku (w silnikach 1Z, AHU, ALE, AFN, AVG...
Ja powiem bez dzwonienia: sprawdź sterownie zaworu wysokiego ciśnienia - 1. - łopatkowa pompa przetłaczająca z zaworem regulacyjnym ciśnienia 2. - czujnik kąta obrotu 3. - sterownik pompy 4. - pompa wysokiego ciśnienia z wałkiem rozdzielczym i zaworem wylotowym 5. - przestawiacz wtrysku z zaworem przestawiacza 6. - zawór elektromagnetyczny wysokiego...
A więc tak, kable z ECU do pompy oraz czujnika wału sprawdzone, przejście jest. Pod komputer podpięty, błędów brak, parametrów nie ma jak sprawdzić ponieważ auto nie odpala. Pompa zasilona na krótko brak ubytku paliwa ze zbiorniczka zasilającego. Wnioskuję, że pompa powiedziała do widzenia i należy ją zregenerować. Chyba, że się mylę, albo ktoś ma jeszcze...
Od AAZ nie rozbierałem ale robiłem vp 30 i vp37 (powiedzmy że podobne). Uwagę trzeba zwrócić na to by fali z krzywkami nie obrócić o 180 stopni bo można zamontować na 2 sposoby wtedy wyjście na 1 wtrysk będzie po przekątnej i dla pozostałych analogiczne. Elementy składowe pompy w tym samym miejscu nie odwrócone bo odwrócenie łopatek w pompie może skutkować...
Tam pompa jest sterowana elektronicznie. O jaki silniczku mówisz? Jeżeli chodzi o dynamiczne przestawianie kąta wtrysku to od tego w pompach VP37 jest zawór N108 i jest to zwykły elektrozawór. W pompie jest jeszcze kilka elektrozaworów ale ich nie sprawność objawiałaby się cały czas. Używek nie poszukam bo silników 2.5 TDI w C3 dokładniej silnika 1T...
witam... mam diesla 2.0 TDi 97 rok z silnikiem Rovera i pompa vp37 jak sie nie myle, podobno ta co jest w BMW TDS i chyba VW. jakis czas temu po przekreceniu zaplonu slyszalne bylo delikatne bzyczenie nie moglem tego zlokalizowac... ale od jakiegos czasu bzyczenie jest juz naprawde donosne i dobrze slyszalne.. na 90 % dochodzi ono z pompy. Dodatkowo...
koledze chyba chodzi o pompę VP37 i nastawnik dawki HDK - tam potrzeba specjalnego klucza, ale nie w VP44
robiłem te pompy vp37 tzn. uszczelnienie tylko że w vw ,kpl uszczelek ok. 30zł,robota ok.200 w tds ciute więcej roboty.oprócz kąta trzeba jeszcze z dawką wrócić z powrotem.
sam tego nie zrobisz - trzeba wyciagnac pompe na stol (rozpiac rozrzad) - komplet uszczelek do VP37 dostaniesz na allegro ... daj to komus do zrobienia - chyba ze nie bedziesz miał problemu z ustawieniem rozrzadu po naprawie pompy (ustawienie dynamicznego kata wtrysku) co do rozlozenia pompy - jak odkrecisz glowiczke - rozsypie sie ale nie mocno :]...
Witam czy ktoś może się orientuje, czy mogę zastąpić pompę VP37 z okrągłą wtyczką (7 PIN) i przelewem u góry w pokrywie, pompą z wtyczką podłużną(7PIN)i przelewem w tylnej części górnej pokrywy.
krecili az zapailo sie immo, wiec moze synchro wypadlo, a czasem na tej pompie (vp37 tak?) nie ma jakies sterownika, elaby do odcinania paliwa? rownie dobrze bez paliwa mogli zalatwic pompe (zapowietrzony uklad)
Musi być wymagane ciśnienie gdyż przestawiacz działa na zasadzie przeciwciśnień.Więc jak się zdarzy że np.filtr się zapcha to też wystąpi ten błąd. Dodano po 3 Takiego niskiego ciśnienia nie mają nawet Tdi z pompą vp37 (5-7bar).3 bary to miały pompy VE z regulatorem mechanicznym.
Ja radziłbym na zgaszonym bo przecież jeden (nawet lekki) zły ruch i nastawnik zostaje błyskawicznie oraz całkowicie uszkodzony. Pamiętajmy że przesunięcie o 1mm to już dużo za dużo.... Dobrze jest sobie zaznaczyć czyms ostrym pierwotne nastawienie aby poźniej w razie problemów nie błądzić bo przy złej dawce silnik nawet nie odpali. Pozdro i powodzenia....
Audi A4 1,9 TDI ta sama pompa vp37 1# Kilka miesiący temu wymieniłem uszczelkę pod pokrywą nastawnika. Ale wciąż mam wyciek a w ostatnim czasie to już kapie pod autem konkretnie. Ropa sączy mi się głównie pod jedną z czterech srub a dokladnie tą specjalna i potem na dół na cała pompe. Ale czy to możliwe, że cieknie mi spod nastawnika i ropa idzie aż...
Widzisz, miałem racje . Proponuje Ci zlecić usługę uszczelnienia pompy, bo musisz wymienić wszystkie, i powiem Ci więcej, gwarantuje Ci że musiałeś zalać bio paliwo albo nafte lotniczą, a ten wyciek to dopiero początek. Samego o-ringu na tą śrubę nie kupisz, one są w zestawach. Szukaj na alledrogo uszczelek do pompy vp37 EDC.
jak sie niemyle to napewno VP44,jest w Twojej Vectrze,bo VP37 szły do VW....moze mnie ktoś poprawi:D
Wiem że te pompy są proste, ale jak mam grzebać coś przy swoim aucie to dostaje ciarek. Wymienie uszczelki regulacja dawki VAG com, wcześniej zaznaze sobie pozycje nastawnika. Zaryzykuje z uszczelkami z alleg... bo gdzie indziej nie widze żeby były.
Witam. W wyszukiwarce np. [url=] Google wystarczy wpisać "vp37" i jest wynik= [url=]Strona T4 Wiki albo[url=]KFZ TECH
Nie wiem czy próbowałeś, ale całkiem uzyteczne (jak dla mnie) wyniki daje: i analogicznie ;)
Witam, jest to mój pierwszy post w związku z czym proszę o wyrozumiałość jeżeli coś opisałem nie fachowo. Czy po przekręceniu stacyjki bez zapalania, ecu powinien ustawić dawkę rozruchową, w związku z czym "palec" nastawnika dawki paliwa powinien wysterować dozator (pierścień odsłaniający przelew na tłokoroździelaczu)? Czy powinno to być widoczne dla...
Mam pytanie,czy wymiana oringu pod metalowym korpusem z którego wychodzą rurki na wtryski i wkręcony jest zawór gaszący, ten oring między cześcią metalową a aluminiową wiąże się z demontażem pompy czy da sie zrobić na aucie.I na co zwrócić uwagę przy rozpołowianiu pompy. Uszczelki pod mastawnikiem wymieniłem, sączyło się z przestawiacza kąta wtrysku-...
Ja bym nie powiedział, że do zamknięcia. Warto zostawić go jako przestrogę przed tym wynalazkami. To g***o z Allegro powoduje po pewnym czasie uszkodzenie pompy wtryskowej i dobrze, żeby ludzie o tym wiedzieli.
Czujnik wymieniony objaw ten sam ale chyba przyczyna została już znaleziona pompa ze zbiornika "trafiona" ropa leci jakby chciała a nie mogła. Ciśnieniomierz włączony za podgrzewaczem nie wykazał żadnego ciśnienia :) Powinno być chyba ze 0,2 atmosfery
10Nm. Wymień za jednym razem wszystkie uszczelki w pompie. Numer zestawu 2 467 010 003
Witam, Muszę wymienić oring elementu nr. 130 ze schematu. a Moje pytanie brzmi czy mogę odkręcić tę śrubę (z tego co mi wiadomo ma lewy gwint) czy coś się rozreguluję albo coś się posypie? Z góry dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam.
Witam Mam problem z seatem arosą 1.7 SDi, padł nastawnik w pompie wtryskowej,spalone uzwojenie i chciałbym przewinąć uzwojenie. prosiłbym o podesłanie danych tego nastawnika a chodzi mi glównie jaką ma indukcje ,oporność lb zwojów oraz przekrój przewodu miedzianego Z góry dziękuję i przepraszam za brak foto tego nastawnika.
Ja leje tylko połsyntetyka, ale to chodzi o cenę bo wychodzi najtaniej. Jak by był syntetyk w tej cenie to bym lał syntetyka 2t. leje to do 3 aut : 1.9 tdi 90km ahu zrobiony na 130km 1.9 tdi ASV 2.5 tdi AEL Wszystko na pompach vp37 ,pompy profilaktycznie rozbierałem i nic nie zauważyłem. Nastawniki czyste także pompy "się nie zacierają".
A4 z 2005 nie posiada VP37 więc obstawianie pompy jako przyczynę problemu jest chybione. Koło DMF z racji swoich walorów oraz wad wymaga specjalnej "troski" od strony oprogramowania ale nie jest bezpośrednią przyczyną tych problemów, nie mniej tam gdzie koła DMF brak, takich problemów z odpalaniem również. Wymiana koła też nic nie pomoże, powtórzę się...
Tam nie ma nastawnika jak w VP37. Jeśli miałoby się zapowietrzać przez którąś z uszczelek pompy, to pewnie pompa też byłaby mokra (nadciśnienie w korpusie pompy). W 2.0 DTL/DTH wystarczy niewielka nieszczelność na choćby trójniku od przelewów i paliwo pięknie cofa się do filtra. Przelewy wpięte są w "banjo" od zasilania pompy, więc w przezroczystym...
Nissan szwagra podczas jazdy zgasł z tego co mówiła siostra i nie ma prądu na zaworek na pompę wtryskową. Wszystkie bezpieczniki są ok. Są dwa kluczyki i na żadnym nic. Jak włączam zapłon to na dosłownie pól sekundy prąd się pojawi i znika. Pompa jest boscha vp37. Może immo być zablokowane?
Silnik ASV jest silnikiem z pompą wtryskową VP37. Poniższy opis dotyczy najprostrzego sposobu sprawdzenia (bez miernika uniwersalnego) elektrozaworu podciśnieniowego czyli takiego : stosowanego do regulacji ciśnienia doładowania w turbosprężarkach ze zmienną geometrią czyli VNT i wykonuje się je tak : na odpiętym zasilaniu od N75 przytykamy palcem wlot...
A jaki jest kąt wtrysku? (początek tłoczenia). Można to chyba odczytać przyrządem zegarowym. Teraz to pojechałeś:D A nie można sprawdzić? Mam 2.5 TDi ale R5 z pompą VP37. Tam można wkręcić w pompę przyrząd i sprawdzić ;) Potem można poprawić VAG'iem. Może nie odpala bo kąt wtrysku jest w kosmosie ;)? Jeżeli nie wiesz o czym piszesz to najpierw przeczytaj!...
Tak na delikatnym również : :cry: Więcej obrotów to już niema tego.. Nastawnik w pompie do czyszczenia. Instrukcje znajdziesz w necie. Szukaj Czyszczenie nastawnika pompy VP37. Jeśli nie masz sprzętu w postaci vaga, i umiejętności manualnych, oddaj auto do warsztatu, bo możesz narobić sobie biedy.
marek_z_ustki może i masz rację,jednak nie w tym wypadku.Rocznik samochodu wskazuje na silnik 1Z lub AFN,są to stare i sprawdzone pierwsze konstrukcje silników doładowanych na pompie Vp37.Tak wiec zapowietrzony układ chłodzenia jest źle trafiony.
Więc masz wszystko jasne. Przyczyny dławienia szukaj w dostarczaniu paliwa. Poprzedni właściciel zrobił jakiś myk aby auto odpalało lepiej na ciepłym silniku z powodu prawdopodobnie za małej już wydajności pompy vp37. Proponuję oddać samochód do dobrego fachmana od diesli aby sprawdził motor kompleksowo.
Tak, tylko w opisach dotyczących uszkodzonego tranzystora (także mój przypadek) chodzi o ten który steruje zaworem dawki wtrysku, a tak naprawdę zamknięcie tego właśnie zaworu określa początek tłoczenia - kąt wtrysku (podobnie jak w pompowtryskach), ten drugi przestawia tylko pierścień krzywkowy dlatego, że długość wyżłobienia pierścienia jest ograniczona,...
Na VW się nie znam ale z tego co znalazłem to silnik ACV to 2.5TDI na pompie VP37...
albus jeśli jesteś mechanikiem i znasz się na cr to z góry przepraszam, ale uważam, że wtryski zostały uszkodzone (zatarte) poprzez nieumiejętny montaż i nadają się na śmietnik. Montaż wtryskiwacza cr to zupełnie inna bajka niż montaż wtrysku jak np. w układzie z pompą vp37. Tak na marginesie to ilu sprzedawców na allegro otrzymało negatywa za sprzedany...
Ten.C4 nie C5 z VP44. Tu jeszcze VP37. Nie chodziło mi o pompę, tylko o koło na wale korbowym. nie rozumiem kolego trans-serwis ? Przecież nie do ciebie pisałem tylko do kGro
witam jednak pompa była do roboty .głowiczka była juz do wymiany i tłokorozdzielacz. i omcia pali na dotyk.jestem zadowolony.także jesli cieżko pali to nie kupujcie tych wspomagaczy bo z tym i tak bedzie coraz gorzej.mam takie cos do sprzedania jakby ktos sie na to uparł i nowy czujnik temperatury paliwa do vp37.pozdrawiam wszystkich którzy próbowali...
jestem też bardzo zainteresowany tym tematem wymiany pompy VP37 na VE, tyle że w Masterze 1.9DTI podstawowe pytania - 1) czy pompa VE pasuje na mocowanie po VP37, czy trzeba jakieś otwory nowe wiercić czy coś? 2) czy koło pasowe z VP37 pasuje do VE? 3) z tego co wiem, trzeba z posiadanego VP37 przełożyć falę oraz głowiczkę do pompy VE, dużo gorzej jest...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Witajcie Swego czasu autko czasami szwankowało (raz na 2-3 tygodnie) zapaliła się kontrolka silnika ,ale pomagał ponowny rozruch.Niedawno kontrolka zapaliła się na stałe(nie pomaga ponowny rozruch),auto czasami zaczyna chodzić jak traktor i nie ma kompletnie mocy,a za chwile silnik chodzi poprawnie aż znowu nie zwariuje.Podłączyłem vaga i wyszło,że...
LENIWIEC_PL: z nieba mi spadłeś! podpowiedz więc, czy stara pompa Bosch VE na linkę pasuje na mocowanie Boscha VP37 (tdi) i koło pasowe rozrządu też pasuje z VP37 do VE bez żadnych przeróbek? trzeba coś kręcić "śrubką mocy" żeby dopasować starszą pompę do tych nowszych cienkich wtrysków? albo te wtryski jakoś inaczej ustawiać? bo chciał bym wymienić...
Podłącz się do KTS520.... POTEM PARAMETRY RZECZYWISTE MOIM ZDANIEM MASZ ŹLE USTAWIONĄ DAWKĘ WTRYSKU. powinna być około 4,4 mg/H Zobacz również jak z zapłonem musi się mieścić w wartościach będziesz miał wykres. Tak jak kolega mówił nie dotykaj się nastawnika bez komputera jest to bardzo czułe urządzenie i ciężko ustawić bez KTS. Dobrze wyregulowany...
Ale za pomocą vago podobnych sprzętów robi się to równie dobrze i szybko, szczególnie w motorach z przed 2000r z pompami bez fasolek, gdzie ładnie widać na pracującym silniku jak się kąt zmienia przy lekkich ruchach pompą. Wyjaśnij mi jak Ty chcesz ruszać VP37 w przykładowo silniku AHF (motor przed 2000)? Ona jest przykręcona do korpusu silnika, tam...
Witam Podłączę sie do tematu. Po tym weekendzie powstał mi podobny problem. Przeczytałem cały temat i aż mi się włos zjeżył jak Cię potraktowali niektórzy mechanicy i oczywiście ASO. Takie podejście do klienta to niestety standard ich usług. Wracając do mojego problemu, to silnik właśnie zapala tak jak było powietrze w układzie. W przewodzie od filtra...
kolego czy możesz mi coś powiedzieć na temat tych korekcji czy nie? jak nie to po co tyle piszesz i w ten sposób mi nie pomagasz?? Znowu ględzisz że nie próbuję pomóc, Ty po prostu nie rozumiesz co do Ciebie piszę. O to artykuł o którym pisałem: ...Wtryskiwacze CR można skutecznie sprawdzić jedynie na silniku, nie poza nim. To po pierwsze. To jest...
Skoda Octavia I, 1.9 TDI pompa wtryskowa VP37 (038 130 107D ). Auto odpala na dotyk ale nie da się nim jeździć z powodu braku mocy. Błąd 17656 (Regulacja początku wtrysku ). Myślałem że to wina układu paliwowego ( filtr, smok , przewody ) ale podłączyłem paliwo bezpośrednio z kanistra do pompy , bez zmian. Odczyt parametrów z grupy 000. Na zapalonym...
VP - wersja z pompą wtryskową VP37 PD - układ zasilania na pompowtryskiwaczach Na osłonie paska rozrządu będzie naklejka z typem technicznym silnika. Najprawdopodobniej będziesz miał pompę, jeszcze jak mówisz że widać pęcherzyki powietrza - właśnie te na pompie miały przezroczysty wąż. Problem z paleniem jak rozumiem występuje tylko na zimnym silniku...
Witam tak jak w temacie rzucił palenie ale nie do końca tzn.zwracam się tu do fachowców w spawie bmw na pompie vp37 bo walczę już z nim tydzień i nie wiem co padło ,albo nie potrafię tego ustawić .Przed ściągnięciem nastawnika zaznaczyłem jego pozycje na obudowie tak jak np.w golfie IV czy audi na takiej pompie ,rozebrałem go wyczyściłem (przed operacja...
Koledzy ,nie róbcie zamieszania... U mnie występował taki sam objaw. Po odpaleniu (czasami !) silnik pracował jakby na 2 cylindry, nie reagował na wciśnięcie gazu. Jeżeli NIE masz żadnych błędów w ECU, to problemem jest nastawnik pompy VP37. Wymaga czyszczenia. To wszystko. Jeżeli Masz błędy ,to podaj jakie.
a jeszcze lepszy jest 1.9DTI na pompie Boscha VP37 (czyli taka jak w VW TDI), silnik ma już bezpośredni wtrysk ale niema niepotrzebnego skomplikowania common railem, i wszystko jest super trwałe, nie licząc oczywiście francuskiej elektryki... i też będzie pasować tylko trzeba trochę tej elektryki z komputerem do pompy zrobić (też nie przesadnie dużo,...
Schemat instalacji ogrzewania postojowego Webasto Thermo Top E oraz Thermo Top Z/C w aucie Volksvagen Golf IV TDI (wersja na pompowtryskach).Dla silników na pompie rotacyjnej VP37 wystarczy tylko zmodyfikować ujęcie paliwa - trójnik należy zainstalować pomiędzy filtrem paliwa <=> pompą wtryskową, reszta jest taka sama.
po nieowocnych poszukiwaniach postanowiłem spróbować uruchomić silnik bez komputera -celem wyeliminowania ewentualnej usterki . do wysterowania nastawnika dawki pompy wtryskowej posłużył sterownik elektroniczny a właściwie przetwornik napięcie/współczynnik wypełnienia - velleman 8004 -układ pozostał mi z poprzednich projektów tdi . po podłączeniu okazało...
Sztanga przy turbinie chodzi ok. 0,5cm a podobno powinna chodzic ok. 2cm. Byłem u mechanika któy mi czyścił turbo i stwierdził że faktycznie mało chodzi ta sztanga i ciężko pracuje. to jak czyścił tę turbinę skoro nie pracuje w całym zakresie - faktycznie ma chodzić w zakresie 2 cm (może ją tylko zamoczył w nafcie bez rozbierania- trochę musisz do...
Przecież w 2.5 TDI są pompy wtryskowe VP44 a nie VP37 z nastawnikami potencjometrycznymi lub indukcyjnymi więc nie ma co rozważać o nastawnikach w pompach VP44.
Nastawnik potencjometryczny to MES, indukcyjny HDK VP37 to elektronicznie sterowana pompa VE... Przykładowe oznaczenie pompy w silniku AHF: Bosch VE 4/10 E 2075 R 700 VE - oznacza pompę rozdzielaczowa 4 - ilość cylindrów 10 - średnica tłoczka 2075 - obroty graniczne (x2=obr silnika) - nie dotyczy VP37 L/R - kierunek pracy L/P
Witam jeżeli temat jest ciągle aktualny to chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami w zakresie wibrowania silnika AFN. Otóż jakiś czas temu miałem bardzo podobny problem z tym że u mnie ta przypadłość pojawiała się ok. minuty po odpaleniu zimnego silnika, bądź po wcześniejszym dodaniu gazu i powrocie o obrotów biegu jałowego. Stan taki utrzymywał...
Widząc piękny obrazek który wymownie daje znać do zrozumienia że zadaje pytanie " dlaczego? " jestem winien pewne wyjaśnienie które pozostawię do przemyślenia moim przedmówcom. Poniżej obrazowo przedstawię jak to wygląda. Może się to komuś nie podobać ale zamiast zawiłego opisu obraz jest najlepszą forma przekazu. Tak obrazowo wygląda rozpisanie map...
Witam jestem posiadaczem Hondy Acorrd VI z 1999r z silnikiem diesla 2.0 tdi 105km silnik Rovera. Mam taki problem ze gdy sa mrozy powyżej -20 C gdy uruchamiam silnik odpala mi na chwile i gaśnie, przestaje mi tak sie dziać gdy zaczne mu sam dodawac gazu i trzymam go na delikatnych obrotach dosłownie przez 5-10s i pożniej juz jest ok. Jestem ciekaw co...
Osobiście miałem podobny przypadek, pompa VP37 padła i też kręcił jakby bez kompresji, jednak co jakiś czas załapywał i śmigał w miarę normalnie. Moim zdaniem sekcje na pompie się zawieszają.
EDC może sterować nastawnikiem dawki w pompie vp37, może wysyłać po can ramki do pompy vp44 (psg5), w silniku z pompowtryskiwaczami będzie otwierał zawory elektromagnetyczne w ww, a w systemach common rail mamy do czynienia z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi lub piezoelektrycznymi, impulsy sterujące nimi diametralnie się różnią
Tak samo jak się klepie w nastawnik to przecież dawka w VCDS się zmienia a nie zmianiamy położenia "potencjometru" nastawnika więc jakoś ta dawka tam jest obliczania. W 1Z masz czujnik otwarcia wtryskiwacza i czujnik regulatora paliwa (ten drugi jest zintegrowany z nastawnikiem dawki). Co do mechanicznego przestawiania nastawnika to owszem dawka widziana...
miałem podobnie w Masterze 1.9dti (ta sama pompa VP37 co w TDI) tylko u mnie się urwał kabelek od tego zaworka (francuska elektryka....) a że mój zaworek jest niezbyt szczelny, to nie gaśnie wtedy, ale traci całkiem moc i są tylko wolne obroty. w zasadzie można z tego zaworka wyjąć tą iglicę i wkręcić go bez, wtedy nie będzie odcinać paliwa, a gaszenie...
dzisiaj odkrecilem kopulke z pompy (VP37) i jak ja zdjalem to slyszalem takie syczenie.... nie wiem czy tak jest zawsze czy cos bylo zapowietrzone... w kazdym badz razie wydaje mis ie ze jest duzo lepiej, przy okazji wjade na hamownie to zobacze... moze to niejest jeszcze nominalna moc ale po zaslonieciu EGRu i odkreceniu tej kopulki jest lepiej.. moze...
Nie zebym sie chwalil, ale na podstawie serii 110KM na pompie vp37 udalo nam sie zrobic taki male cos, co sie nie psuje i smiga dzien w dzien bez oszczedzania. Silnik nie rozbierany wogole. A podobno diesle nie wytrzymale sa wogole?
110 ASV to silnik na dwusprężynowych wtryskiwaczach i na pompie VP37 130 to silnik nowszej generacji na pompowtryskiwaczach. Tak więc ten komputer od 130 możesz wsadzić sobie jedynie do schowka. Zupełnie inny system sterowania pracą silnika. Jeżeli chcesz podnieść moc w 110 to proponuję CHIPTUNING, bardzo ładnie robi się te silniki na około 145 KM,...
Posiadam boxa bez wtyczki pomiędzy pompe a instalacje, jest to box przenaczony do silników grupy VW/Audi z pompą rozdzielaczową VP37, potrzebuje opisu jak go podłączyć i skallibrować z silnikiem VW 90PS.
panowie szukam kogos kto robil immo w land rower freelander 98r diesel sterownik diagnozuje jako bmw 2.5l 2.0dde.nr bosh 0281 001 420. ews niema jest za to alarm lucasa na hc705 ktory nie widzi pilota. szukam kogos kto wie jak wywalic immo.doszedlem juz do tego ze odpala ale trzeba krecic rozrusznikiem 20sekund i nie reaguje na pedal gazu.pompa vp37...
Te pompy (VP44 i VP37) rozbieram notorycznie, i tyle w temacie.
EDC15VM-1M a to sterownik do starego typu pompy VP37 TDi VP44 Bosch EDC15P- to raczej nie VP 44 tylko PD czyli sterownik do pompowtryskow Gryząc temat co chcesz wiedziec o tych sterownikach ?? W załączniku foto EDC 15pd
nie mam zasilania na zaworze elektromagnetycznym na pompie wtryskowej bosch VP37 w nissanie P11 2.0TD moze ktos cos wie na ten temat prosze
No zgadzam sie,jednak aby nastąpił wtrysk pilotujący potrzebne są obroty silnika na tyle wysokie aby to uczynic .Zakładam że jest to napewno pompa VP37,nowa wytwarza ciśnienie powiedzmy 260atm. ,biorąc pod uwage zużycie niech to cisnienie wyniesie 220atm. no i o to w tym właśnie chodzi co pogrubiłem w Twojej wypowiedzi, różnica polega tylko na wielkości...
Witam, mam pasata z silnikiem 2.0 tdi 170km silnik BMR z roku 2007, przy pierwszym uruchomieniu po dłuższym postoju(noc) przez pierwsze 2-4sekundy dosyć nierówno pracuje i teraz w zimie strasznie twardo chodzi na zimno jak stary wysłużony disel. Bardzo prosze o porade co moge sprawdzić i czy wogóle to w tych silnikach jest nieprawidłowe, sewris twierdzi...
Kolego, sprawa z rozrządami w VW w silnikach które powinny Cię interesować: na pompach VP37 wszystkie co 90 kkm, PD od 1999 do 2000 co 60kkm PD od 2001 do 2003 co 90kkm PD od 2004 co 120kkm Ty masz co 90 kkm.
niestety ta pompa nie posiada nastawnika dawki to nie vp37
Witam. Czy sprawdzenie ciśnienia sprężania w silniku 1.9 SDI z grupy Vag to jest duży problem? Gdzie indziej wyczytałem, ze nikt przy zdrowych zmysłach nie da sobie odkręcać świec żarowych, bo jest z tym problem gdyż z dużym prawdopodobieństwem mogą być zapieczone i moga sie poprostu ukręcić, ułamać etc. Przy kupnie auta z dieslem pierwsze co bym chciał...
Witam Zapraszam warsztaty oraz osoby zajmujące się elektroniką samochodową do współpracy w zakresie: -obróbka programów komputerów sterujących silnikiem w celu zwiększenia mocy, -palenie na ciepło - szczególnie turbodiesle z pompami VP37/VP44 - poprawa programu sterującego w celu wyeliminowania problemu -filtry FAP/DPF - modyfikacja programu sterującego...
Kup TOYOTĘ AVENSIS 2000rok lub młodszą z silnikiem 2.0 D4D . Torpeda to nie jest ale jest przy dobrym użytkowaniu bezawaryjna . Każdy samochód ma jakieś wady i zalety. Jak się o coś dba i w miarę możliwości wymienia zużyte części na nowe to będzie służyło parę lat. Osobiście odradzam auta typu Renault Laguna, Peugot. Auta z pierwszych lat produkcji...
a jesli napisze ze problem to albo pompa VP37 albo turbina to jak to zmieni twoja perspektywe? :) pozdrawiam
CHIP BOX VW AUDI SEAT SKODA TDI * DO SILNIKÓW TDI VW AUDI SEAT SKODA Z POMPĄ WTRYSKOWĄ VP37 PASUJE DO SILNIKÓW: * 1Z , AHU , AHH , ALE, AFN , AFF moc wzrasta od 25-30KM * wtyczka 8-pinowa * taki sam chip box na znanej nam aukcji internetowej kosztuje 200zł Okazja :!: Chip używany ale w 100% sprawny. :D CENA: 110zł Do negocjacji.
Pompa VP37 jak w oplach,fordach (TDDI). Tylko regeneracja i to kompleksowa, bo tam przyciera sie zawor dawki, powodujac spalenie sterownika (tak po krotce).
Na pompie widnieją trzy srubki do ustawiania kąta statycznego (zalecane po każdej wymianie rozrządu) a koło rozrządu jak wyżej koledzy pisali na stożku. Tyle że mi to wygląda na 1.9 bo to VP37 a nie 2.0 one były raczej na PD.
Witam. Potrzebuje informacji (kawa na lawe) gdyz musze przełożyć swoja pompe wtryskowa VP37 z jednego silnika do drugiego.Wiem ze sie ja jakos blokuje aby sie nie przestawila.Ale potrzebuje dokładnych informacji jak to sie robi.Nigdy nie ustawiałem pompy od TDI w swoim aucie,robil to mechanik,lecz teraz sytuacja mnie zmusza do zrobienia tego. Wiem ze...
Witam. Ale jaki sens wymieniać cały zawór skoro on jest sprawny tylko cieknie! Sam mam taki problem w Focusie 1.8 tddi i wkrótce się za to biorę sam albo podjadę do fachowców. Cały zestaw uszczelek jest w komplecie zestawu do pompy VP37 dostępne na allegro. :idea: A swoją drogą zrobiłeś coś już z tym ? Pozdrawiam
Nastawnik pompy vp37 do czyszczenia dawka paliwa przy rozgrzanym silniku ma mieć tolerancję 2.8 lub 3.0 tu masz link jak to zrobić pozdrawiam