vw alpha kod

Znaleziono około 132 wyników dla: vw alpha kod
  • VW Alpha CC nie reagują klawisze TA, TP, 1, 2, 3

    Witam radyjko jak w temacie safe woła o kod TP+TA brak reakcji podczas naciskania przycisków 1, 2, 3 nie dzieje się nic ale gdy naciskamy 4, 5, 6 napis safe mruga kość pamięci sprawna, odczyt kodu z oryginalnego wsadu pamiątka jeszcze nie ruszana-sam odkleiłem. Zmieniłem tytuł z: "VW ALPHA...

    Radia Samochodowe Serwis kubar3   05 Lis 2008 12:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1964
  • vw alpha. Ręczne wprowadzanie częstotliwości stacji.

    Witajcie.Czy w radiu vw alpha możliwe jest ręczne wprowadzanie częstotliwości danej stacji.Tzn.chodzi mi o takie radio: Moż ktoś wie czy jest możliwość zmiany by nie trzeba było wpisywać kodu. Kod mam działa ale czesto akumulator doładowywuje i potem znowu trzeba wpisywać.Wole nie wpisywać.Pomoże...

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   24 Kwi 2007 19:26 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2968
  • VW Alpha jak zatwierdzić kod

    witam mam radio vw alpha typ nie pisze pojawia sie komunikat safe wpisze kod ale nie wiem jak potwierdzic na radiu są tylko przyciski TP-AM-FM-AS-CC-TRE-BAS----------PROSIŁ BYM O POMOC Na forum piszemy bez Caps Lock-a.

    Radia Samochodowe Początkujący damiancz   28 Lut 2009 15:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4139
  • vw alpha kod

    proszę o podpowiedź jaki kod będzie do tego radełka od 0000 do 1999,wybierz sam albo zagraj w Lotto, prędzej coś trafisz. Każde radio ma inny kod a tutaj nie pytamy i nie podajemy kodów

    Radia Samochodowe Serwis krzychookom   06 Sie 2005 21:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1029
  • blaupunkt alpha cc jak wpisać kod

    wciśnij i przytrzymaj klawisze (razem) TP i TA wpisz kod klawiszami 1...4 i zatwierdź TP i TA pozd. Witam, podlaczam sie pod temat - mam radio vw alpha philips jak mam wpisac kod klawiszami 1-4 skoro w kodzie mam cyfry 6 i 0? Normalnie. Wciskasz tyle razy dany przycisk, żebyś zobaczył...

    Radia Samochodowe Serwis Gość   20 Mar 2007 16:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 20440
  • philips alpha na eep. 4c02c6 ma ktoś wsad bez kodu?(??)

    1. GSM to nie radia , klikanie Flash i Unlock ;-) trzeba trochę się znać. A prawidłowo podłaczyłeś wszystkie zasilania ? 2. Robi się dokładnie tak samo jak wprowadza kod, czasem jak zablokowane trzeba poczekać. 3. Nigdy nie robię bez kodu bo już nikt na takim radiu szybko nie zarobi a tak złodziej...

    Radia Samochodowe Serwis tsuko   30 Gru 2004 01:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2625
  • VW Alpha nie moge wpisac kodu do radia

    witam, mam radio alpha takie najprostsze z galka, mam pytanie, zle wpisalem 2 razy kod i wyswietlilo mi sie sefe 2... dalem na zaplon i godzine czekalem i dalej nie moge wprowadzic kodu.. czy ja dobrze to robie?? zostawilem na zaplonie i wlaczone radio. prosze o szybka pomoc z gory dziekuje!!!

    Radia Samochodowe Początkujący rzeziu   07 Gru 2009 19:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3772
  • Alpha V kod nieznany

    Jaka Alpha ???? czy ta VW Alpha-5 Polo/Lupo BVX Podaj jaka pamięć i procek .

    Radia Samochodowe Serwis ITKIM   13 Lis 2005 10:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1403
  • Radio vw alpha wyłącza się po godzinie

    Witam Msm od niedawna taki problem z radiem alpha z golfa 3. Radio mam w garażu podpięte do 2 głośników. I teraz tak mam go podpietego do zasilacza 12v - Do obudowy radia + pod bezpiecznik Głośniki podpiete pod jedno wyjście w radiu Taki jest problem że po godzinie radio samo się wyłącza bezwzględnie...

    Początkujący Naprawy patryk44gks   24 Lut 2016 15:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 180
  • Radio VW

    Mam fabryczne radio VW ALPHA IV i jest problem gdyz zostało one zablokowane na kod i nieznam go :| czy jest moze jakis uniwersalny kod odblokujacy radio?? lub jakis inny sposób

    Radia Samochodowe Serwis MR   30 Lis 2005 21:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1718
  • Ale to już było... (ALPHA)

    Cześć, właściwie to nie do końca było. Mam do Was pytanie dot. radia VW alpha prawdopodobnie blaupunkt, pozwolę się posiłkować linkiem: takie jak na zdjęciu z golf'a 3 Prawdopodobnie blaupunkt bo nie mam go przy sobie w tej chwili (man at work). Przeszukałem to forum, ale niestety nigdzie nie...

    Radia Samochodowe Serwis now142KM   31 Sie 2004 07:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2109
  • VW Alpha CC nie moge odczytac pamieci

    wlasnie zrobilem tak jak piszesz Slawek odlutowalem wyciaglem cala pamiec i probowalem zczytac no urwanej nogi 5 udalo sie dolutowac przewodzik a do nogi 1 trzymalem szpilka.no i jaki efekt??same 0000 nie mam pojecia?Pamiec 24C01 przeczytal bez najmniejszego problemu! udalo mi sie wlutowac spowrotem...

    Radia Samochodowe Serwis kotlo   24 Cze 2006 22:12 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 4193
  • VW alpha golf III

    Witam sory jak już taki temat był ale ja go nie znalazłem. Mam problem posiadam radio alpha jest rozkodowane nie żąda kodu po włączeniu odpala na jakąś minutę a później gaśnie. Ponowne włączenie po około 4 godzinach i historia się powtarza. Gdzie szukać może jakieś wskazówki gdzie szukać czy to sprawa...

    Radia Samochodowe Serwis czarek18   05 Lut 2007 17:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 708
  • Jakią VW GAMMA lub BETA kupić?

    Jakią VW GAMMA lub BETA kupić? Chodzi o to ze znam pana który moze mi przywieżć z niemiec radio, i mam pytanko w których modelach gammy lub bety można łatwo zczytac pamięć i z niej dowiedzieć jaki jest kod? Dotychczas rozkodowałem dwa radyjka VW Alpha.

    Radia Samochodowe Serwis rafiozo1   12 Lis 2005 20:05 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1353
  • VW ALPHA CC jak usunąć żądanie kodu

    Witam! Radio Blaupunkt VW Alpha CC - czy jest możliwość usunięcia żądania kodu tylko przyciskami, bez wchodzenia w pamięć ? Szukałem długo (może coś pominąłem?), niektóre sposoby próbowałem (radio na stole) - bez efektu. Oryginalny kod posiadam i działa prawidłowo. Proszę o pomoc - jeżeli jest taka...

    Radia Samochodowe Początkujący djlj24   03 Sty 2004 11:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3105
  • VW alpha brak napisu safe

    Witam. Posiadam taki radioodtwarzacz jak powyżej. Radio zostało wyjęte z auta (t4 95r)i po ponownym podleczeniu nie pokazuje napisu safe na wyświetlaczu. Posiadam oryginalny kod kod który wklepywałem już kilka razy i było ok. Teraz na wyłączonym radiu powoli miga czerwona dioda, po włączeniu pulsowanie...

    Radia Samochodowe Początkujący *miko*   29 Sie 2010 22:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1752
  • Blaupunkt vw alpha cc - SAFE

    miałem drobną awarię w aucie (VW polo) i musiałem odpiąć akumulator. w srodku oczywiscie radyjko zakoczyło mnie napisem SAFE a ja nie dostałem zadnych papierów do radia przy zakupie bryki. i teraz, czy jest ktoś w stanie podać mi kod jak podam mu nr. seryjny radia, czy niestety bedzę zmuszony dobierać...

    Radia Samochodowe Serwis trytronik   16 Cze 2004 00:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3555
  • Radia VW z serii V - problemy z klawiaturą

    Ostatnio miałem kilka przypadków z radiami VW: ALPHA, BETA, GAMMA z serii V że nie działała klawiatura, nie można wpisać kodu. Radio można włączyć na wyświetlaczu pokazuje się SAFE, następnie 1000 ale na tym koniec - nie reaguje na klawiaturę. Czy to jest jakiś błąd fabryczny czy też problem z eepromem?...

    Radia Samochodowe Serwis mac p   29 Kwi 2007 17:48 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6363
  • I znowu VW alpha

    Chciałbym to radio odkodować.Trochę o nim tu to czytałem ale .... Czy układ 4c02a6 jest odpoiwedzialny w tym radiu za kod? Ma wymiary 5x3mm ...około. Nie wiem czy prosto go można wylutować. Chcę zczytać go programem IC-Prog.1.05 ale tam nie widzę odpowiedniego układu. Użyję prostego programatora...

    Radia Samochodowe Serwis JM Elektronik   20 Sie 2004 15:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 737
  • vw alpha nie można wywołać kodu

    witam mam takie radyjko vw alpha nie wiem dokładnie jaki model ponieważ ma pozdzierane napisy (swieci na zielono) problem polega na tym że na wyświetlaczu jest napis safe i po wciśnięciu przycisków TP TA nie mogę wywołać kodu zostawiałem radio włączone na godzine i więcej i nic dalej to samo klawisze...

    Radia Samochodowe Serwis kantor   21 Gru 2004 23:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1562
  • VW Alpha 4 Philips MK2 problem z klawiaturą

    Mam takiego grajka co po włączeniu ma SAFE na wyświetlaczu, kod znam ale nie można go wpisać (nie reaguje klawiatura TP i TA). Z badań nad nim stwierdziłem, że mógł ktoś pomienić przód (radio ma dekoder RDS powinno mieć klawisz AF a go nie ma) i przez to klawiatura nie chodzi jak trzeba. Szyna ok - pamięć...

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   03 Mar 2005 13:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 678
  • VW Alpha CC Blaupunkt - na wyświetlaczu SAFE. Nie przełącza w tryb wpisania kodu

    Witam radio jak w temacie na wyświetlaczu SAFE znam kod jednak przytrzymanie klawiszy TP + TA nie przełącza w tryb wpisania kodu 1000. Próbowałem już zostawić radio na włączonym zapłonie ok 12h i mam dalej napis SAFE. Co z tym zrobić? Za podpowiedzi z góry dziękuję

    Radia Samochodowe Serwis mzienc   21 Lut 2007 20:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5442
  • VW Alpha - komunikat SAFE 2 - jak odblokować?

    Witam, Po wpisaniu kodu po raz 1 pomyliłem się, gdy chciałem wprowadzić poprawne hasło okazało się że wyświetlił się napis SAFE 2 i nic nie można zrobić. Szukając porad natknąłem się na post, w którym mieściła się informacja, że czekanie godzinę przy radio VW nic nie daje. Jak jest na prawdę? Jak można...

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   09 Wrz 2007 23:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4222
  • Ręczne szukanie stacji vw alpha

    Aby ręcznie wyszukiwać stacje musisz wyłączyć RDS - tak jest w większości radioodbiorników, co do kodowania odbiornika to może być zakodowany. Kod powinneś wpisać po podłączeniu radia do zasilania - jak nic się nie wyświetliło tylko radio zaczęło działać to nie miałeś go zabezpieczonego kodem...

    Radia Samochodowe Początkujący damiancz   12 Sie 2009 11:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3833
  • VW Alpha Blaupunkt - Brak możliwości prawidłowego wpisania kodu

    Dzień Dobry, Po odłączeniu radia od zasilania pozostawało na półce około tygodnia. Wczoraj po podpięciu kostek występuje taka sytuacja: pojawia się cyfra 1000. Klawiszem 1 ustawiam 1 cyfrę, 2 drugą, 4 też jest OK - natomiast kiedy przyciskam 3 zmienia się ponownie pierwsza pozycja kodu (tak jakby...

    Radia Samochodowe Serwis vojnarov   03 Maj 2016 06:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 321
  • CarRadio Blaupunkt VW Alpha CCEU

    Nie wiem czy wszyscy koledzy jeżdża Oplami ale w VW naciska się TP i TA po włączeniu czeka się chwilę i wpisuje kod po czym zatwierdza się też TP i TA.

    Audio Serwis Smok   04 Paź 2002 21:41 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1920
  • Vw Alpha CC VWZ1Z1 safe 2 licznik błędów.

    Dzięki Wijar pomogła radyjko działa. Jednak można tylko dwa razy wpisać błędny kod następnie jest całkowita blokada, przynajmniej w przypadku tego radyjka.

    Audio Serwis woytec_k   05 Paź 2007 05:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5051
  • Radio VW-ALPHA CC

    Na wyświetlaczu nie ma nic - w takim stanie otrzymałem. Czy możliwe że wskutek złego dobirania się do kodu zablokował się na dobre . Proszę o pomoc czy da się coś z tym zrobić . Może ktoś posiada schemat lub pliki - to będę wdzięczny. Dzięki . Bogdan

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   30 Maj 2003 21:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1573
  • VW Alpha CC napis SAFE...

    Aby wywołać jak rónież zatwierdzić kod należy użyć przycisków TP i TA ale radia VW mają 3 + wiec sprawdz to. :)

    Radia Samochodowe Serwis SiwusGSM   28 Paź 2003 01:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3369
  • Blaupunkt VW Alpha CC 7 646 234 060

    Mam takie radio jak w temacie Blaupunkt VW Alpha CC 7 646 234 060 (380 035 156). Mam kod i wiem jak go wpisac ale nie mam go gdzie bo po podłaczeniu na wyswietlaczu nie pisze nic ani safe ani code jest chyba zablokowane . Co zrobic,radio jest dobre tylko było odłączone bezpośrednio na sztywno. Prosze...

    Radia Samochodowe Serwis amator2   26 Gru 2003 12:35 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 5943
  • jaka to pamiec? vw alpha

    jaki to rodzaj pamieci? L4916 W990A828 MAL siedzi w radyjku vw alpha sorki za pytanko ale nie mam czasu szukac na forum wiec gdyby ktos mogl... a i jeszcze jedno pyt co oznacza "SAFE 2" ? i czy w momencie wpisywania kodu cyfry powinny pojawiac sie na wyswietlaczu?

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   23 Kwi 2004 00:33 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4608
  • VW Alpha CC prosba......

    Jeśli można proszę o wyliczenie kodu.

    Radia Samochodowe Serwis osokin   03 Lip 2004 00:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 903
  • radio vw alpha-IV philips

    witam prosze o odczytanie kodu z pliku pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis penio   29 Lip 2004 10:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2118
  • Radio PHILIPS VW ALPHA IV

    Wszystko wygląda na to że radyjko jest zablokowane. Szwagier dał się namówić nabrać na kupno tego radyjka i przyszedł do mnie z tym problemem. Nie bawiłem się jeszcze w rozkodowywanie radyjek, dlatego chciałem się dowiedzieć czy są jeszcze inne prostsze metody odblokowania tego radyjka np.: wymiana kości...

    Radia Samochodowe Serwis Grzeg_woj   01 Sie 2004 08:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1565
  • vw alpha (7 643 840 060)

    ma problem nie znam kodu do radyjka pisze mi safe nie znam sie na tym nie wiem jak obliczyc kod poprostu dla mnie toczrna magia prosil o pomoc fachowca z tej dziedziny i podanie kodu procesor 47C446AF-UK04 pamiec 4C016 zalaczam fotke radyjka

    Radia Samochodowe Serwis Szymon   18 Sie 2004 21:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 945
  • VW alpha od czego zacząć?

    oj ludziska. Alpha posiada pamiec 24c.. .Trzeba zczytac bin i tyle :) odczytanie kodu to juz nie problem tylko zczytaj programatorkiem bina w pamiatce. pozdr

    Radia Samochodowe Serwis Szymon   18 Sie 2004 21:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1904
  • Jak rozkodować Radio VW ALPHA

    Kupiłem radio od VW ALPHA bez kodu,wiem co zrobić aby dojść do momentu wpisania kodu ale nie znam kodu,słyszałem że można go jakoś wyliczyć jakimś programem ale jakim???czekam na wasze posty :)

    Radia Samochodowe Serwis Tomy_m   10 Sie 2006 11:56 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 36032
  • RADIO VW ALPHA SAFE

    Witam. Mam mały problemik z radiem VW ALPHA. Mianowicie kupiłem samochód z tym radiem a koleś nie podał mi kodu. Potrzebowałem odpiąć akumulator no i stało się. radio wyświetla SAFE. Słyszałem że jest jakaś kombinacja klawiszy by go odblokować lub potrzymać z podpiętym zasilaniem. Ale i tak nie...

    Radia Samochodowe Serwis edziu   08 Wrz 2004 09:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 9691
  • VW ALPHA IV problem na własne życzenie

    Ta Alpha to był Blaupunkt a zmyliła mnie mechanika Philipsa.Wsad poprawny z kodem 1358 i skasowanym licznikiem błędów zamieszczam. Wszystko bym przebolał gdyby nie to że tę 24C016 swobodnie czyta się klipsem bez wylutowywania :changes: W każdym razie dziękuję wszystkim za zainteresowanie i przepraszam...

    Radia Samochodowe Serwis FranekDolas   02 Lis 2004 17:29 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3655
  • Problem z rozkodowaniem VW Alpha

    witam!!! mam podobny problem co lucky jak w prosty sposób uzskac kod do radia? Blaubpunkt alpha CC siedziało w golfie z góry dzięki za odp. moje gg 4742979

    Radia Samochodowe Serwis neo983   27 Lis 2004 16:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2476
  • VW Alpha CC (blaupunkt) - problem

    Nie bylo rozkodowywane mam je od nowosci w samochodzie.Kod mam oryginalny i jakos samo sie tak zepsulo.Wiec nie wiem.

    Radia Samochodowe Serwis gulu666   02 Gru 2004 19:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1371
  • vw alpha kod - do czego służy?

    Do czego służy kod vw alpha? słyszałem że wpisuje się go na klawiaturze od 1 do 6. ja mam kod w którym jest 0 i 7 więc jak go wpisać?

    Początkujący Serwisanci SlaweK   19 Gru 2004 10:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 936
  • PHILIPS VW ALPHA IV i safe 2

    mam z tym problem nie wiem co dalej jak skasować licznik błędów, co zrobić by wpisywać kod, którego i tak nie znam. Radio przyjechało w moim samochodzie a kodu nie ma poradźcie proszę co dalej z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc ! nr seryjny radja to *(at)(at)(at)(at)(at)(at)(at)(at)(at)(at... Juz...

    Radia Samochodowe Serwis KRZYSZTOFIX   22 Gru 2004 10:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1702
  • Radio VW Alpha Safe 2. Nie reaguje na żadne klawisze.

    witam mam maly problem z radiem vw alpha chyba z roku 1993 i wyswietla sie safe 2 nie reaguje na zadne klawisze nie moge wpisac kodu co mam robic??? to radyjko ma jeszcze jeden problem wylacza sie co godzine regularnie trzeba je potem znowu wlaczyc i tak co godzine. co robic pomocy?????

    Radia Samochodowe Serwis c280   26 Mar 2005 18:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3740
  • BLAUPUNKT VW alpha SAFE

    Po odłączeniu akumulatora i podłączeniu ponownie niemożliwe jest wprowadzenie kodu .Cały czas wyświetla SAFE.Coto znaczy i co zrobić?

    Radia Samochodowe Serwis Andrzej Ino   17 Lis 2005 13:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2524
  • Help VW ALPHA CC

    jak odczytales to znajdz kod i po problemie...a swoją drogą ta amiec to 24c01 a nie 24c16

    Radia Samochodowe Serwis pilipw   05 Sie 2005 18:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1242
  • Vw alpha

    mam problem z radiem w Golfie III jest to radio Vw alpha i wyskakuje SAFE 2 bo został wpisany zły kod, ponieważ był odłączony akumulator co zrobić znam kod ale jak odblokować radio i żeby nie byló tego SAFE 2 tylko normalne wpisywanie kodu ? Proszę o pomoc !!

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   22 Sie 2005 21:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3348
  • [rozkodowywanie] VW Alpha

    Problem jest dość nietypowy - szukałem na tym forum ale nie znalazłem :/ Otóż: Radio zostało rozkodowane jakies 8 miesięcy temu, ale jakiś tydzień temu (najprawdopodobniej) samo z siebie się zablokowało. Przy ostatnim rozkodowywaniu gość, który to robił zapisał kod. I w tym rzecz co z tym kodem teraz...

    Radia Samochodowe Serwis Twoja_Stara   24 Sie 2005 15:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2254
  • wpisanie kodu

    radio vw alpha. a po włączeniu radia pisze SAFE Dodano po 2 probowalem wszystkich kombinacji i nic sie niezmienilo caly czas pisze SAFE

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   17 Cze 2007 22:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3505
  • VW Alpha CC EU, uszkodzony podczas ładowania akumulatora

    Obawiam się że myślisz starymi kategoriami a nie zwariowanego systemu z mikroprocesorem. Nie ma nic gorszego niż procesor który próbuje sam robić coś na własną rękę ;) Zobaczymy kto ma rację. Radio powinno zapytać po włączeniu o kod... SławeK

    Radia Samochodowe Serwis Charly   01 Gru 2005 21:45 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4173
  • Jak Zdemontować Radio Vw Alpha z golfa III rocznik 95

    Mam taki problem, że nie posiadam kodu do tego radyjka i mam nadzieje że bedzie napisane na radiu więc chcę je wyciągnąć - lecz niezabardzo wiem jak ??? a nie chce go uszkodzić bądź pobdzierać:D pozdrowienia!!! i prosze o odpowiedź:D

    Radia Samochodowe Serwis Slash88   05 Mar 2006 10:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4534
  • Radio VW Alpha-5 --- odblokowanie na stałe .

    Witam Czy w tym radiu ,znając kod , jest możliwośc odblokowania na stałe ? Jeśli tak ,to jak to zrobić ?

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   06 Maj 2008 19:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2499
  • Vw alpha. Jak wprowadzić kod do radia?

    Jak wprowadzic kod do wyzej wymienionego radia. (radio wyglada jak na zdjeciu ponizej)

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   16 Lis 2006 13:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2433
  • VW Alpha 5 POLO/LUPO BVX- proglemy

    To radio potrzebuje 3 napięć +12V.Najprawdopodobniej nie podłączyłeś napięcia oznaczonego "safe" W normalnej kostce w tym miejscu jest niebieski przewód od zasilania anteny .Musisz go na stałe podłączyć do +12v bo inaczej za każdym razem będziesz musiał wpisywać kod...

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   28 Lip 2007 14:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2791
  • VW Alpha IV - działa tylko podświetlenie

    Radyjko wpadło w moje ręce w celu wymiany wsadu 24C02. Próbowałem pare wsadów, niestety kody nie zgadzały się więc próbowałem dalej. W pewnym momencie radio przestało pokazywac ockolwiek na LCD, świeci tylko podświetlenie. Próbowałem na starym, oryginalnym wsadzie - to samo. 5V ze stabilizatora jest,...

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   06 Lut 2008 11:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1493
  • or VW ALPHA CC pamięć

    witam ponownie. Zrobiłem tak jak radził kotlo. Teraz został mi tylko kod (wyświetla się napis SAWE), wyczytałem gdzieś na elce że poprzez zmianę jednej wartości w pamięci można wyłączyć kod. Wie może ktoś którą to komórkę trzeba zmienić i jaką wartość ona ma mieć? ps: mam nadzieje że tym postem nie...

    Radia Samochodowe Serwis mardar   12 Lut 2008 18:14 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 4959
  • VW ALPHA problem z safe nie wiem jak wpisać ?

    Jak juz napisałem nie wiem jakie klawisze wcisnąć żeby wpisać kod . Prosze o pomoc .

    CarAudio Ogólne Ireneo   20 Mar 2008 18:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1316
  • VW Alpha Safe2 na wyświetlaczu

    Taki kod się w nich nie zdarzał , prawidłowy kod jest z zakresu 0000 - 1999 ;) , a żeby 2 znikła i pozwoliło radia wpisać kod to trzeba poczekać 1h na włączonym radiu i zapłonie. :idea:

    Radia Samochodowe Początkujący damiancz   17 Cze 2009 13:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4510
  • VW Alpha 4 bez pamięci Made by Grundig

    Witam, wiem, że było mnóstwo wątków a tym modelu, ale nie spotkałem, żeby ktoś miał taki przypadek, że nie było kości pamięci wlutowanej, bo widać na druku, że to od nowości nie było lutowane, tymbadziej nie ma podstawki. Czy jeśli wstawię nową pamięć czystą, 24c01, to dane przez SDA i SCL same przejdą...

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   02 Wrz 2009 13:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 952
  • Radio VW alpha - nie da się wyłączyć, nie trzyma pamięci

    Witam Mam starsze radio VW Alpha firmy Blaupunkt z zielonym podświetleniem. Problem polega na tym że po podłączeniu prawidłowym radia nie da się go wyłączyć gałką oraz nie podtrzymuje pamięci, co włączenie prosi o kod. Radio działa cały czas, da się wyłączyć tylko odłączając zasilanie. Gałka...

    Radia Samochodowe Początkujący ppposp   10 Lip 2010 08:27 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3951
  • Radio vw alpha napis safe2 co robić

    witam wszystkich mam maly problem mam kod do radia ale znajomy wbil mi zly kod 3 razy i teraz wyswietla safe2.moje pytanie jest takie czy da sie to jakos samemu naprawic?poniewaz radio jest warte tylo co nic wiec nie mam zamiaru placic za naprawe.model vw alpha zwykly kaseciak bez autorewersu. Posty...

    Radia Samochodowe Początkujący Gość   05 Mar 2010 20:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4786
  • Radio VW Alpha Kod do odblokowania go ??

    Witam posiadam radyjko vw które niestety jest zablokowane, prosił bym o pomoc w jego odblokowaniu ( jaki kod i jak to zrobić) Pozdrawiam

    Radia Samochodowe Początkujący JAFAS   06 Kwi 2012 22:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5715
  • Radio VW Alpha - nietypowe zachowanie proszę o poradę

    Witam i przepraszam że odgrzewam ale nabyłem takie radyjko i chciałbym się dowiedzieć jak mam połączyć te plusy do radia tak aby jak mi się pojawi safe i wpiszę kod to mi go zapamiętało i radio za każdym razem sie uruchamiało bez potrzeby wpisywania kodu. Proszę o wytłumaczenia na pinach w gnieździe...

    Radia Samochodowe Początkujący damiancz   18 Kwi 2013 05:12 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4601
  • VW Alpha CC - Problem z rozkodowanie

    W jaki sposób , masz kod ?

    Początkujący Naprawy MrocznikoV   18 Maj 2015 12:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 294
  • Seryjne radio WV ALPHA. W jaki sposób wpisać kod?

    Obawiam się że kolega źle radzi. Jeśli masz na wyświetlaczu SAFE2 to włącz kluczyk w aucie w pierwszą pozycję i włącz radio, jeśli będzie samo SAFE to należy wcisnąć przy włączeniu odpowiednie dwa klawisze (o ile to nie Alpha z serii V) i jak pokaże się SAFE2 to nic nie ruszać przez godzinę. Potem...

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   03 Lut 2007 19:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3115
  • Jak odkodować samemu radio w vw III- radio alpha?

    Jak odkodować samemu radio w vw III- radio alpha?Bo mam kod ale nie wiem jakie guziki trza nacisnąc by można było wpisac kod :cry: :cry: :cry: :cry:

    Początkujący Serwisanci arteek   02 Wrz 2004 07:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 12734
  • Problem z kodem w radiu samochodowym alpha....

    witam, mam pytanie o wprowadzanie kodu w radiach samochodowych, a w szczególnosci interesuje mnie model alpha - blaupunkta z vw. niestety ktos sie zbyt mocno pobawil moim radiem i wpisal chyba zbyt wiele błędnych kodów. na wyświetlaczu jest napis save2. czy to oznacza, że już mam sam odpuścic i iśc...

    CarAudio Ogólne norbert.s.   28 Mar 2006 10:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1056
  • Naprawi ktoś VW Alphe blaupunkt?? Kraków

    Witam zalogowałem sie tutaj tylko w tej sprawie!!! W dziedzinie lektroniki jestem totalnym laikiem dlatego prosze o pomoc. Kupiłem VW z radiem alpha z kodem bardzo fajnie grało do czasu wizyty złodzieji nie mogli wyciągnąć radia to zniszczyli mi wyświetlacz, jest pękniety i troszkę się rozlał a chyba...

    Radia Samochodowe Serwis robert74   25 Mar 2005 18:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 645
  • radio Alpha

    mam stare radio dawno nie uzywane "alpha vw" chcailem je uruchomic ale po wlaczeniu pisze na wyswietlaczy safe 1 choadzi o kod ale niestety nie pamietam w radiu jest uklad chyba pamiec 92c514 ale nie wiem czym ja odczytac i w jaki sposob bo nie wiem co to za uklad czy ktos moze wie jak to radio odkodowac,...

    Radia Samochodowe Serwis fido   08 Gru 2003 23:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4244
  • Blaupunkt Alpha - prosze o pomoc z wpisaniem kodu

    Witam Tydzień temu kupilem VW Golfa III, w ktorym jest radio Blaupunkt Alpha - niestety zakodowane. Posiadam kod, ale nie wiem jak go wpisac. Wiem ze jest to pewna procedura, albo szyfr jak kto woli. Bardzo prosze o pomoc. Z gory dziekuje za poswiecony czas. Pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis sja_seven   11 Paź 2004 10:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2374
  • WV alpha - nie zalacza sie

    Witam W moim jest podobnie , po podłączeniu kostki zasilania zapala się dioda pod potencjometrem na okolo 3-4sek. i gaśnie. Po załączeniu potencjometrem pojawia się napis SAF E i to wszystko - zero reakcji - równoczesne wcisnięcie TA iTP przez klkadziesiat sekund nic nie daje . Pozostawienie włączonego...

    Radia Samochodowe Serwis michu82   06 Cze 2005 18:23 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1976
  • Radio VW-"Alpha" - jak podłączyć i wpisać kod?

    Witam, kto wie jak podłączyć radio "Alpha" (podłączyłem 3 przewody zasilające i jeden podświetlający, a zostało dwa, czy sie je podłącza????????), i mam problem z kodem, jak go wpisać?????????

    Początkujący Serwisanci hefid   02 Lip 2007 18:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4499
  • Blaupunkt Alpha CC eu wczytanie pamięci

    Witam. Mam problem z odkodowaniem radia Blaupunkt Alpha CC EU z vw. szukałem już generatorów kodów, ale żaden mi nie pomógł. Z informacji na forum dowiedziałem się że najprostszym sposobem było by wczytanie pamięci eprom. I tu się pojawia pytanie jak to zrobić by połączyć tą kość do komputera...? czy...

    Początkujący Naprawy Markus866   07 Maj 2013 18:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1185
  • radio vw - ktora to pamiec z kodem?? [UDALO SIE ROZKODOWAC;]

    Problem udalo mi sie rozwiazac - radyiko jest rozkodowane wiec temat zamykam. Ponizej kilka wskazowek dla osob z podobnym klopotem. 1. do radia vw alpha wyprodukowanego przez philipsa nie da sie wygenerowac kodu po numerze seryjnym. trzeba wyciagac go z pamieci; 2. pamiec znajduje sie obok procesora,...

    CarAudio Ogólne sliver1   26 Wrz 2006 06:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3741
  • Schemat radyjka

    I właśnie z powodu MP3 i stereo postanowiłem wsadzic do obudowy z safari radio takie jak jest w linku troche wyżej!! Pozdrawiam Paweł PS. Niektóre radia VW alpha i beta mają kod odblokowania. Czy to też ma taki kod czy po prostu podpinam i działa?? Dodano po 38 :arrow: :arrow: :arrow:...

    Radiotechnika Serwis Preskaler   08 Sty 2007 08:13 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 7367
  • kod philips alpha IV

    Z cyferek nikt Ci w VW kodu nie poda. Musisz odczytać pamięć i podać na forum, wtedy będziesz miał kod.

    Początkujący Serwisanci labik   05 Lis 2004 10:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2304
  • VW Blaupunkt Alpha CC - za każdym razem pyta o kod

    mam taki problem, podpoiąłem radio do forda escorta, wyskoczył na pis SAFE, wpisałem kod i działa. Ale co się wyłączy stacyjkę i ponownie włączy to zawsze wyskakuje ten napis SAFE i pyta o ten kod. Czy jest jakiś sposób aby ominąć ciągłe wpisywanie kodu?

    Radia Samochodowe Serwis szewcu01   28 Gru 2006 21:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2007
  • Blaupunkt CAR 2003 - rozkodowywanie radia

    Witam. Mama nastepujacy problem. Kupiłem opla agile która nie miała załączonego kodu do radia i chciałbym ten kod zczytac z eepromu. Czy jest taka mozliwosc w tym radiu? Kiedys udało mi sie rozkodowac radio VW alpha. Albo wie może któryś z Panów jak najtaniej zdobyc taki kod?

    Radia Samochodowe Początkujący Fabian77   04 Gru 2012 11:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3663
  • ALPHA VW - proszę o sprawdzenie zawartości pamięci.

    Panowie odczytałem taką zawartość z pamięci 25160 radia od VW VWZ1Z1 ale wydaje mi się jakaś dziwna ta zawartość a radio nie daje się uruchomić.Więc proszę o sprawdzenie tej zawartości albo o przesłanie jakieś sprawdzonej kod wychodzi mi 1796 lub 1786 ale to już mniejszy problem. Darek. daren(at)inetia.pl

    Radia Samochodowe Serwis DAREN   11 Sty 2005 23:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1860
  • VW Aplha. Jak wpisać kod w radiu?

    Podlaczam sie do tematu bo mam podobny problem - kupilem auto od polaka, ktory sciagnal je z niemiec, jednak nie mam kodu. Radyjko to wlasnie Alpha no i jest zablokowane... gdzie najlepiej sie udac w 3miescie do rozkodowania i ile taka przyjemnosc wogole kosztuje? Radio to Alpha Philips IV EDIT: Sprawa...

    Radia Samochodowe Serwis pawu81   31 Maj 2005 13:43 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2795
  • Radio ALPHA w VW POLO

    Kolega ma VW POLO z oryginalnym radiem auto sprowadzone.Nie ma kodu do radia .Co można z tym zrobić .Mieszka w Krakowie.

    Radia Samochodowe Serwis misiaczek20m   10 Cze 2005 14:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1923
  • Alpha VW transporter - zablokowane

    Mam pytanko zablokowało mi sie radio alpha wpisałem kod i zatwierdziłem tp+ta ale ono nadal nie gra czy pomoże mi ktos z góry dziękuje.

    Radia Samochodowe Początkujący damiancz   11 Gru 2009 20:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2184
  • Kod ALPHA IV

    Jest translator do plików z rozszerzeniem "mem". Plik wygląda na OK, pod warunkiem,że pamięć jest 08 lub ostatecznie 02. Algo kodu- tak jak Philips z VW, dostępne praktycznie wszędzie. Ale sądzę, że Kolega Wiesiek już sobie poradził, miał na to ok 50 dni :D

    Radia Samochodowe Serwis SANDRA   21 Mar 2004 15:39 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2003
  • VW,Golf 4, radio alpha, safe2

    witam. moj wujaszek ma golfa 4 sprowadzonrgo z Niemiec. Niestety jezdzic sie tym nie dalo poniewaz co chwile podswietlala sie dioda od oleju okazalo ie ze cos tam z silnikiem bylo, ale radio dzialalo. Z warsztatu samochod wrocil sprawny, ale radio juz dzialac nie chcialo(SAFE). Przeczytalem instrucje,...

    Radia Samochodowe Serwis kubiaczyk   31 Lip 2006 19:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 10949
  • Alpha cc eu - safe - w których komórkach zapisany jest kod?

    Witam ! Jest to oryginalne radio VW. Zczytałem pamięć 24c01. Potrzebuje informacji w których komórkach jest zapisany kod. Załączam zrzut. Pozdrawiam Ostrzeżenie, na forum nie liczymy kodów i nie pytamy o nie.

    Radia Samochodowe Serwis Marek_rx   11 Lis 2007 12:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1897
  • kod do radia vw alpha cc blaupunkt-odczytanie kodu z pamieci

    Witam wszystkich! Posiadam radio vw alpha cc blaupunkt-werke gmbh 7644840060 vwz1z1sxxxxxxx chciał... aby ktoś wytłumaczył mi na chłopski rozum instrukcje do zrobienia programatora do pamięci szeregowych, odnośnie tego tematu- Poprosił bym tez o zdjęcie takiego układu już gotowego.

    Programowanie Początkujący 1borysek1   09 Gru 2009 13:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 9952
  • Jak wprowadzić kod radio Alpha w VW Polo

    Witam Pytanko jak w temacie; jak rozkodować radio Alpha w VW Polo, mam kod, ale nie wiem jak go wpisać, słyszałem, że trzeba nacisnąć jednocześnie TA i TP i wprowadzić kod, tyle że mój kod zawiera "0" i "7" ale klawisze przy radiu są od 1 do 6, nie chcę kombinować.... Proszę o pomoc

    Radia Samochodowe Początkujący adamgt   15 Lut 2010 19:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 18846
  • VW ALPHA 4 - kod

    Witam Mam problem z rozkodowaniem radia VW Alpha 4 nr VWZ2Z1P1112056, made by GRUNDIG. Prosesor w nim siedzący to D17011 GFE91 Widać że w radiu ktoś już grzebał i próbował wlutować EEPROMa, tj 24C02. Wiem że to radio pracuje bez zewnętrznej pamięci. A do rozkodowania jest potrzeba jej wlutowania...

    Audio Serwis Mirek71   03 Kwi 2003 23:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2977
  • philiphs alpha IV (radio vw) z kodem! kto mi pomoze

    halo koledzy! mam nadzieje, ze mi pomozeci. dostalem radio philipsa alpha 4 z 93 roku, niestety nie posiadam kodu, jak go zlamac, czy jest to do zrobienia! znalazlem taka strone w internecie czy ona cos moze pomoc ile razy moge sprobowac wprowadzic kod! czekam i licze na odpowiedz szpecow...

    Radia Samochodowe Serwis lukado1   14 Wrz 2003 23:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2376
  • vw alpha 4 grundig kod nieaktywny

    Czesc.Czytalem posty na temat alphy4 grundiga ale nigdzie nie znalazlem jak zrobic ja aby miala nie aktywny kod.Czy moze ktos mi pomoc?

    Radia Samochodowe Serwis pabbloo   21 Wrz 2003 22:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2128
  • gdzie i jak mam wpisać kod w VW alpha

    radio jest oznaczone w instrukcji jako BR-156 po kilku nieudanych probach wpisania kodu safe-1 wyswietlił sie na ekranie SAFE-2 do radia posiadam dokumentacje z serialNR i code NR (ten co powinienem był wpisać). niewiem co mam zrobić z tym safe2 i co mam wpisac. prosze o pomoc

    Radia Samochodowe Serwis adam white   29 Lut 2004 19:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2885
  • Kto wyciągnie kod z HEXa? Radio VW Alpha

    Zczytałem pamięć 24c02 tylko nie wiem jak odczytać z niego kod. Nie mam w tym temacie doświadczenia... Awaryjnie wgrałem zawartość z modelu 1h0 035 156 a mój to 1h0 035 156 A (VW Alpha IV philips) Radio chodzi, ale zawartości obu epromów są jednak różne (sprawdzałem) dlatego proszę pomóżcie wyciągnąć...

    Radia Samochodowe Serwis *ANDY*   17 Mar 2004 01:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2311
  • VW i SAFE

    Witam mam radio WV alpha ktoś wpisał w nim trzy razy zły kod i radio tylko wyświetla SAFE trzymałem go włączonego przez jakieś 6 godzin ale nie popusciło. Powiedzcie co mam z nim zrobić :cry:

    Początkujący Elektronicy SlaweK   27 Gru 2007 00:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2115
  • VW Alpha 5 POLO/LUPO BVX (zapis kodu ??)

    Gdzie może być zapisany kod (które bajty) i jak jest przeliczany ?? Pamięć :9516085 CalcGen źle liczy !!

    Radia Samochodowe Serwis Robert_   31 Paź 2004 19:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2997
  • VW Blaupunkt Alpha 5 problem z pamięcią?

    Zczytałem pamięć. CalcGen pokazuje mi 1853 ale ten kod nie pasuje. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu kodu.

    Radia Samochodowe Serwis ziutek2002   27 Paź 2004 23:08 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2445
  • VW Alpha - jaki kod??

    Czy ktoś moze mi powiedzieć jaki kod jest w tym radiu?? Plik wsadu w załączniku. 24C016 to 24c01 czy 24c16??

    Radia Samochodowe Serwis Adix   04 Lis 2004 10:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2174
  • alpha philips IV

    "odczytaj swoja pamięć. Podeslij i kod się znajdzie " labik jak to zrobić? czy po nr.seryjnym wygrawerowanym na radyjku i wydrukowanym na obudowie )coś tam VW......itd. podam go jezeli bedzie potrzebny jest szansa to cacko odpalic? moze mojego e-maila podam?

    Początkujący Serwisanci emik   11 Lis 2004 21:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2470
  • VW ALPHA4 GRUNDIG - PROBLEM

    Witam, mam problem z Blaupunktem Alpha CC, siedziało w golfie III którego niedawno kupiłem, odpiołem kleme.... i wiadmo co się stało. Dodam że na wyświetlaczu pojawił się napis SAFE 2 po podłączeniu radia ponieważ kombinowałem juz trochę tzn, TP + TA i kod który znalazłem w książce serwisowej. Jestem...

    Radia Samochodowe Serwis neo983   12 Lis 2004 18:32 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2174
  • VW Alpha IV - prośba o kod

    Witam Kolega kupił samochód razem z radiem ale nie dostał kodu. Radio jest skromne ale byłoby miło gdyby zadziałało. Jest to Philips RC1-DC587 xxxxxxxxxxxxxxxx pa... 24LC168 Polecam wnikliwą,dogłębną analizę treści ogłoszenia: Podane numery seryjne zedytowano

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   19 Lis 2004 12:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1850
  • vw alpha znam kod ale nie.....

    Witam Radio vw alpha i przez swoja niewiedze zostalo zablokowane tzn.wciskajac dwa klawisze na raz wyswietla sie czterocyfrowe pole na wyswietlaczu i klawiszami od 1-6 wpisuje sie kod Zrobilem jw.ale wpisalem dwa razy niepoprawny kod i pojawilo sie slafe 2 lub jakos tak i nie wiem jak zresetowac radio...

    Radia Samochodowe Serwis karino13   01 Gru 2004 22:28 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2769
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty