forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



vw korekta licznika

Znaleziono 32 wyników na elektroda.pl: vw korekta licznika
Podstawowa forma zapytania: vw korekta licznik
Forum elektroda.pl Strona Główna

VW T4 - wariuje zegarek w liczniku

Witam wszystkich. Mam problem z VW T4 z 99 roku , silnik disel . W aucie wariuje zegarek ciagle zmienia godzine ( kreci sie w kolko ) , byla robiona korekta licznika . MOJE PYTANIA: 1). Czy ktos mial podobny problem i wie jak go rozwiazac? wystarczy zmienic wsad licznika czy nie obejdzie sie bez wymiany??...
Samochody Początkujący :: 28 Mar 2010 08:44 :: MALACZNS :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1171

VW T4 Caravella 2,5TDI 1999

Witam wszystkich podepne sie pod temat. Mam problem z VW T4 z 99 roku , silnik disel . W aucie wariuje zegarek ciagle zmienia godzine ( kreci sie w kolko ) , byla robiona korekta licznika . MOJE PYTANIA: 1). Czy ktos mial podobny problem i wie jak go rozwiazac? wystarczy zmienic wsad licznika czy nie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Mar 2010 22:52 :: MALACZNS :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1349


Reklama :: 26 Mar 2010 22:52 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

VW Skoda Seat Audi - Elektryka samochodowa - otwarcie działalności

Witam! Otworzyłem swoją działalność, 1.5 roku temu. Również nastawiłem się na grupę VW, ale jak się szybko okazało nie da rady wyżyć z jednej praktycznie marki. I o robieniu samej czystej elektryki zapomnij, zawsze będzie a to wyjęcie alternatora czy rozrusznika, zamka z drzwi, czy nawet modułu airbag...
Samochody Początkujący :: 03 Lut 2013 00:54 :: Pawel1812 :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 7467

VW Polo 6N wskaźnikk paliwa

Grzebane było przy liczniku jest uszkodzony wsad licznika nieumiejętne zrobienie korekty licznika.
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lip 2008 09:57 :: Dj-Tee :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3233

VW Polo SDI 1997 korekta licznika..

Czy da sie zrobić korekte licznika(niestety nie wiem jakiej fmy)przez zł.diegnostyczne... Najlepsze że chodzi o zwiększenie przebiegu bo jest 46tyś. i klientowi za mało!!
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Mar 2003 19:50 :: lukado1 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1512

OBD II VW. Jaki program jest potrzebny do diagnostyki VW Bora?

Mam pytanie może retoryczne ! jaki program jest potrzebny do diagnostyki VW Bora rok 2003 rok TDI mający funkcje takie jak kasowanie inspekcji, korekta licznika, kodowanie kluczy itp Na elektrodzie jest duzo programów jednak dla kogoś kto zabiera sie do tego pierwszy raz jest to raczej magia za...
Samochody Szukam :: 21 Mar 2005 00:54 :: autosuper :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2732

Vw Golf 1.9tdi 90ps 2002r EDC15 kontrola przebiegu

ok wieczorem powianiem to mięć Dodano po 4 bin mam ale nie wiem czy ma sens go wrzucać , bo sprzedawca zrobił korektę licznika bo auto nie chciało sie sprzedać z przebiegiem 240tkm,obecnie na liczniku 160tkm i teraz nie wiem , czy auto było kręcone wcześniej i faktycznie ma te 380tkm...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Mar 2011 08:21 :: falkow :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 4849

VW Sharan licznik- wskazania spalania - VAG

Ta korekta jest możliwa w granicach 25% wskazania. Z 99 do normalnej liczby dzięki niej nie zejdzie.
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Gru 2008 12:59 :: bodzior :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3019

VW Golf 3 TDI 90 KM - Problem z odpalaniem

Sztomel - w niektórych AHU również znajdziesz mapy startowe jak dla aut z k2m. Tomku - tym odczytem przebiegu z ECU nie trzeba przesadzać, km są tam liczone na podstawie przepracowanych godzin a nie faktycznego przebiegu. W starych autach gdzie jest prawdziwy przebieg i oryginalne ECU, ecu zawsze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sie 2010 20:31 :: tomek.kopiec :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3532

Potrzebny wsad do zegarów 7M0919881Q vw sharan 97r.

To nie wina wsadu,tylko korekty licznika:-))).
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Lut 2012 20:55 :: marcin24v :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1385

VW Golf V 2008r. Na wyswietlaczu wyswietla sie napis ERROR zamiast km

Może na początek przeskanuj auto VCDSem. Coś pokaże to będzie się muśleć dalej. Co tu skanować, ewidentnie źle zrobiona korekta licznika być może ryżowym sprzętem typu commander albo carprog. Załaduj odpowiedni wsad odpowiednim kablem i po kłopocie.
Samochody Początkujący :: 06 Cze 2013 20:29 :: miler80 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 981


Reklama :: 06 Cze 2013 20:29 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

[VW] - Nie wiem jaki to kabel

Dzięki za odpowiedź. A za pomocą czego, będę w stanie odczytać dane? A czy za pomocą tego urządzenia SUPER VAG K+CAN 4.8 [url=]Link dam radę odczytać i zdiagnozować sobie mojego golfa?
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Maj 2014 16:44 :: wikoaaa :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 354

VW transporter T4 - licznik

Witam czy ktoś ma może jakis schemat podłączenia licznika od VW T4 -96r (licznik oczywiscie elektroniczny) do interfejsu OBD (linie k, l oraz zasilanie) problem w tym że kupiłem nowy licznik na giełdzie - licznik wskazuje obecnie 85 000 km a auto jest z 96r wiec gdy będę go chciał sprzedać nikt mi...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Paź 2007 18:14 :: Jacis :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4229

Kiedy ich wreszcie zaczną zamykać?

wielki płacz z waszej strony, a szczególnie autora... W Szwabii cofano liczniki, gdy u nas nie wiedziano jeszcze co to VW. Wielkie oburzenie z waszej strony - z jednej strony rozumiem, ponieważ sam szukałem auta z małym przebiegiem, aby jeździć bez remontu kilka lat, ale to jest chore założenie!!! Dlaczego...
Samochody Eksploatacja :: 15 Maj 2011 21:16 :: K2 :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 5130

Super "okazje" z allegro - kontynuacja.

Następna okazja: RĘCE OPADAJĄ :- Co w tym dziwnego, serwisy wołają nawet 50zł (za podłączenie kabelka). Korekta liczników ? każdy komis to robi i to drożej... (a spróbuj mi wcisnąć kit że nie) w Polsce nie ma uczciwego komisu bez specjalisty od "korekty". Bo dwójka z początku licznika po prostu...
HydePark Archiwum :: 04 Maj 2014 10:39 :: czarek1234567 :: Odpowiedzi: 780 :: Wyświetleń: 13713

korekta stanu licznikow samochodowych i nie tylko

a ja Ci podopowiem żebyś wybrał sobie inną zabawe ... dlaczego ? bo to może drogo cie kosztować . jeśli zadajesz takie pytania znaczy że wogóle nie wiesz czym to sie je . jak chcesz przestawić kilka prostych liczników z grupy VW to może Ci sie to uda z informacjami z allegro ale odpowiedz mi co zrobisz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Lip 2003 17:14 :: elektryk :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2122

Warsztat wstępne przygotowania, kalkulacja kosztów, wybór sprzętu

Masa narzędzi kupowanych do konkretnej roboty. Weź Launcha , ale coś do VW teź, CLIP i Proxia może SD. Nie pchaj się w korekty liczników bo to ludzie cuda po korekcie wymyślają a i można nieźle wtopić . HOt air, VP-280, laptop,kilka mierników, może przenośny oscyloskop. Kup też sobie ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Lut 2012 20:46 :: Przemo9826 :: Odpowiedzi: 90 :: Wyświetleń: 9031

vento proszę o korekcję licznika

w załączniku bin z licznika vw vento 1.9TD przebieg 250 tys km a ma być 180 tys km (klient tak chce) proszę kogoś o korektę pliku ;) dzięki licznik VDO
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Lis 2004 19:46 :: artek08500 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 747

VW Golf 3 Licznik TRW - Potrzebny wsad VR6 1h0919880q

Witam. Trafiły mi się zegarki po nieudolnej zmianie wsadu (korekcie przebiegu), jedyne co jest wyświetlane to przebieg, reszta wsadu jest skasowana. Licznik TRW 1h0 919 880 Q rocznik 96 silnik VR6 0-240km/h 7000 obrotów Przebieg nieistotny, ważne żeby zapisane kodowanie się zgadzało. Wszystkie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Sie 2014 20:46 :: Klaudek669 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 177

Audi A4 1,9 TDI 1998r 110 KM dymi

A umie pan nim robic korekcje licznika bo w tym co ja chce kupic kolo dorzuca pliki i podobno a przynajmniej tak ten kolo twierdzi idzie robic korekty licznika w wszystkich autach z grupy VW
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Lis 2006 17:35 :: serg77 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3877

VW PASSAT 91 korekta licznika

Witam. Mam prośbę , czy może ktoś skorygować ilość kilometrów z 339,050 na 160.000 ? Pamięć 93C56 14pin, procesor D 75328 GC 118. Dzięki z góry.
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Maj 2005 10:11 :: Wiesiekc :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2726

Problem z licznikiem VW Passat B5 1999r.

a nie było przypadkiem robionej korekty?
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Cze 2006 15:04 :: Pablo_79 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1040

Wykaz sie fachowa radą!!!

czesc Bogdan Nie no masz racje co z ta cena... chociaż i tak to razem z laptopem,plus fejsiki,czy tez aktualizacje kształtuje sie na poziomie 7000zl ,to zawsze połowa co za X ,który kosztuje 14500zl. A co do ich firmy,to dzwoniłem i twierdza,że Ci co kupili tańszy ,prosto od producenta z Chin,to...
Co kupić Archiwum :: 12 Sie 2006 12:06 :: mcharls :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2793


Reklama :: 12 Sie 2006 12:06 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Co kupic na początek...prosze o wypowiedz

Witam.Zamierzam zakiupić kilka sprzetów do serwisowania samochodów maki:VW,AUDI,SEAT,SKODA,OPEL,RENAUL,PEUGEOT,MERCEDES, szukam sprzętu do korekty liczników,diagnostyki pojazdu,jak również szukam sprzetu do radii samochodowych(radio code) Proszę o wypowiadanie się co gdzie można kupić i jaki sprzęt...
Samochody Eksploatacja :: 04 Kwi 2007 09:36 :: vip-serwis.com :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 10367

Diagnostyka komputerowa dla początkującego.

Popieram kolegę herkules92. Jak najbardziej na forum powinny być takie informacje (jak zacząć, korekta liczników, drobny i poważny chip tuning) Młodej osobie która zaczyna przygodę z diagnostyką na pewno się przyda.Niestety "starzy wyjadacze" nie za bardzo chcą się dzielić swoją wiedzą. Nawet wiedza...
Samochody Początkujący :: 21 Lut 2012 23:40 :: Przemo9826 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4566

Usterki w silnikach HDi.

Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze...
Samochody Diesel :: 20 Lip 2009 15:21 :: federalny :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 51376

KOREKTA PRZEBIEGU W LICZNIKACH VW I AUDI!!!

witam poszukuje sposobu nA korekte licznika w vw i audi(np,golf 4 1999 lub audi a4 1995)poprzez interfejs odb2 lub inny sposob.moze sa jakies programy tego typu ktore mozna kupic .jezeli jest mozliwosc zakupu takich programow prosze o pomoc.dzieki za pomoc
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lip 2003 21:07 :: xawer :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 15611

pilnie potrzebny do ściągnięcia DOS

Potrzebuje "czystego" DOS'a do obsługi programu TACHOPRO (korekta wskazań licznika w autach grupy VW)
Komputery Software :: 31 Maj 2006 22:06 :: Robert B :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 4403

Sprzęt diagnostyczny - co wybrać. Opinie i recenzje.

Witam! Od razu chcę napisać, że nie zajmuję się autami na codzień. Nie wiem czy nie zostanę wyrzucony z tego działu :-) Otóż mam Serwis GSM robię tam też SAT, RadioCode i RTV. Z programatorami mam do czynienia od wielu lat [programuję sterowniki do pralek itp.]. Czasami zdarza się, że przyjdzie ktoś...
Samochody Początkujący :: 23 Paź 2014 14:02 :: Adam Gmail :: Odpowiedzi: 2189 :: Wyświetleń: 974641

Licznik VW Passat z MFA - korekta obwodu koła

Witam, myślę nad urządzeniem które przywróci dobre wskazanie prędkościomierza, gdyż mam w aucie koła o większym obwodzie , potrzebuję korektę o jakieś 7-10%, chciałem zrobić to na uP , w szereg z czujnikiem prędkości, ale może da się jakoś zmienić to w samym wsadzie licznika? albo (jak w oplu) jakieś...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Paź 2009 13:20 :: damdam :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1111

[Zlecę] doświetlanie zakrętów czujnik prędkości

Witam serdecznie, szukam osoby która wykona myślę prosty układzik montuje doświetlanie zakrętów i wymaga ono ogranicznika prędkości do 40km/h. chodzi o to by pobierając sygnał z czujnika halla/hallotronu w liczniku VW Golf2(MFA) zrobić układ który by zwierał/rozwierał styk przy prędkości 40km/h o...
Ogłoszenia Elektronika :: 14 Mar 2012 15:28 :: KarMeLlc :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 542

Potrzebny wsad Passat b5 fl 2004 rok 1/2fis

Witam, może ktoś pomoże. Mam paska 1,9 130 km. z 2001 r kupiłem zegary z pół fisem z 2004 r zgraliśmy z sąsiadem wsad ze starych zegarów, przepisaliśmy do wsadu z nowych w odpowiednie miejsca ze wzoru ściągniętego z neta i niestety mamy problem z kodowaniem immobilisera. Jak udało się coś pokombinować...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Mar 2014 15:54 :: tommy0608 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1741



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: wyświetlacz navi pompka paliwa mercedes schemat okapu renault laguna bierze olej czujnik kontroli fazy ładowanie laptopie wyłącza pompa trafic http volvo układ stół serwisowy kolumny klipsch
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group