Witam. Czy ktoś zna różnicę paramertrów w czujnikach temperatury VW z pierścieniem żółtym (357 919 501 A) a pierścieniem niebieskim (6U0 919 501 B). Dodam że oba są czteroprzewodowe.
Proszę o pomoc kogoś kto miał taki problem lub wie jak go rozwiązać, Posiadam VW T5 2.5 tdi 131 ps z 2007 roku i od 2 lat mam problem ze spadkiem temperatury w układzie chłodzenia w okresie tylko zimy. Kiedy silnik złapie 90 stopni podczas jazdy trzyma równo i podczas jazdy ze stała prędkością wszystko jest ok, problem zaczyna się podczas gdy na chwilę...
A wiesz że w niektórych wozach np ze stajni vw temperatura na zegarach jest wskazywana z tolerancją nawet + - 20 stopni.? Wskaźnik stoi sztywno 90, a temperatura sobie szaleje w układzie? Jest to zrobione chyba po to by kierowca w z adhd skupił się na jeździe. W takich kosiarkach nie raz went włączał się blisko 100 stopni . Widzisz jaki to zakres ruchu...
W zeszłym roku latem bardzo słabo chodziła mi klimatyzacja. Postanowiłem ją wyremontować zimą i właśnie zakończyłem prace. Wymieniłem: 1. sprężarkę na używaną z sharana --- (stan nieznany ale stawiała większy opór kręcąc ją ręką niż moja więc powinna być lepsza). 2. osuszacz (oryginalny VW) 3. zawór rozprężny (oryginalny VW) W sumie to wszystko chyba...
Przy skaczącej temperaturze zainteresowałbym się tym termostatem. Może się przycinać, zbyt wolno otwierać/zamykać przepływ płynu do chłodnicy. Z nim jak i czujnikami to drażliwa sprawa co do jakości wykonania. Z zegarem, licznikiem, u mnie byłoby zasadne dokręcić śrubki wskaźnika temperatury, natomiast twojego nie znam, i nie wiem czy dokręcić, przelutować...
Witajcie wszyscy forumowicze. Posiadam VW Passat'a z 98r 1.8T (z sekwencyjnym gazem) z automatyczną skrzynią TipTronic. Piszę z uciążliwym problem w moim Passacie (a mianowicie dwoma). Odkąd zrobiło się ciepło i słupek termometru pokazuje wyższe temperatury, samochód ciężko odpala. Dzieje się tak jedynie w wyższych temperaturach. W umiarkowane lub chłodne...
Zapewne masz sprzęgło hydrauliczne. Objaw wskazuje na to, że stara uszczelka tłoczka wysprzęglika straciła już swoją elastyczność w niskich temperaturach. Zobacz czy przypadkiem nie ubywa Ci płynu hamulcowego.
Wpierw poprawna regulacja układu LPG - wstępnego napięcia membrany 2 stopnia i wydatku reduktora. To że zimny silnik nie równo pracuje na gazie jest normalne w ujemnych temperaturach.
witam mam golfa 2 a nie dawno zalozylem instalacje lpg 1 generaci , wszystko chodzi idealnie tylko jest problem z paleniem tzn. jak i kiedy przełoczac bezyna/ gaz, jesli zostawie na gazie na przeloczniku na noc to z rana pali dopiero od 4lub 5 kopa i trzeba dobrze krecic lub nawet jak ostygnie silnik, a jak przelocze z gazu na paliwo sytulacja jest...
U mnie taka sytuacja pojawia się przy niskich temperaturach. Podejżewam wyrobienie osi wentylatora lub silniczka. Zupełnie jak by się "przycierał". Pasek jest z 2002roku i ma zamontowane oryginalne radio. To popiskiwanie pojawiło się niedawno. Co to może być za przyczyna ?
Poniżej cytat ze strony JAK KUPOWAĆ: Parametry Niezależnie od tego, jaki typ akumulatora wybierzesz, musisz wiedzieć, jakie ma on parametry. W tej części artykułu wyjaśnimy, jakie informacje zawarte są na etykiecie produktu oraz przedstawimy najważniejsze parametry akumulatorów i ich wpływ na użytkowanie. Oznaczenie na etykiecie może wyglądać następująco:...
Witam. Mój rozrusznik odmawia posłuszeństwa po nocy i przy minusowych temperaturach. Jak odpalam auto po raz pierwszy po przestanej nocy to rozrusznik robi takie iiiłłłł i dopiero za którąś próbą zaczyna trząść i muszę wtedy dodać gaz i odpala. Później już nie ma żadnego problemu, za każdym razem odpala jak rakieta. Jak tylko przyjdzie mu stać noc to...
Wymień filtr oleju na jakiś markowy (np MANN) taj jak napisał Ociz i zmierz to ciśnienie oleju. Wymiana oleju na 15W40 nic Ci nie da oprócz tego, że będzie utrudniony rozruch w minusowych temperaturach.
Witam. Skąpo informacji a jak pisałem jak auto było na warsztacie usterka sie nie powtórzyła ale klient dzwonił dzień później ze znów nie chciał odpalić. Nie sadze by na zasilanie elektrozaworu na pompie ma wpływ temperatura. Problemy pojawiają sie tylko jak jest gorący. Regulamin, p.11. Proszę poprawić tytuł tematu.
Jak masz dostęp do Vaga to pogłącz go i zobacz w blokach pomiarowych czy wszystkie klapy działają zobaczysz jakie masz ciśnienie i sprawdzisz czy występują jakieś błędy. Kwestia samego chłodzenia to najlepiej jest przyłożyć termometr do filtra freonu który znajduje się przy chłodnicy i będziesz widział czy jest prawidłowa temperatura. jeżeli jest wszystko...
No właśnie, co się zmienia po remoncie głowicy oprócz tego, że sprężanie wzrasta? W moim przypadku puszczały dwa śrpdkowe cylindry do płaszcza wodnego, mimo to auto śmigało nprmalnie. Dopiero powyżej 120/ h zaczynała rosnąć temperatura. Według mnie gdyby miały zdechnąć to chyba przed naprawą. A co do tej dawki?
a druga oscyluje 0,2-0,8V Dziurawy ten kat albo nadtopiony że hej.Na ubogo masz zestrojony lpg i zapewne stąd ta temperatura.
Na początek umyj przeplywomierz i przepustnice. Do tego sprawdź oscyloskopem ten czujnik wałka. Sprawdz w modulach zegarach i silniku komputerem przy nagrzanym do okolo 60 stopni silniku czy jest ta sama temperatura. Czy rozrzad byl robiony ?
Witam, Mam w Golfie IV dziwną klimatyzacje , najprawdopodobniej była dokładana Włoska firma Davia. Mam uszkodzony silniczek sterowania temperatura. Może mi ktoś podpowiedzieć jak się to fachowo nazywa , gdzie to można znaleźć do kupienia?
Wygląda na to że twoja żona pobiera zbyt duży prąd. Zazwyczaj moc grzałki to jakieś 10-15W czyli rezystancja gdzieś w okolicach 10 Ohm. Przy poborze 3.5A masz ponad 40W. Później pobór spada bo sterownik zmniejsza wypełnienie PWM bo wzrosła temperatura. Idzie zbyt duży prąd i przez to jest ten błąd. Zobacz że przy żarówce 21W masz ten błąd a przy 5W...
Witam, mam problem z VW Passatem B6. Samochód został zakupiony po pieniądzach bo nie odpalał. Problem jest taki, że odpala i gaśnie po 2 sekundach. akumulator założony nowy, bezpieczniki ok. Poniżej wstawiam błędy z odczytu. Błędów jak widać jest dużo. Prosze o sugestię, który może powodować gaśniecie samochodu VIN: WVWZZZ3CZ8E131745 Numer rejestracyjny:...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Witam serdecznie. Zakupiłem VW Passata z MFA. Komputer pokazuje mi dziwną temperaturę na zewnątrz. Pokazuje ostatnio zapamiętaną temperaturę dopiero po jakimś czasie temperatura zaczyna się zmieniać na taką jaka jest obecnie np. wczoraj było - 3 w nocy jak wracałem z pracy a dziś jest +4 a po odpaleniu auta komp pokazuje nadal - 3. Czy jest to jakiś...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
Witam. Mam problem z wypadaniem zapłonu i mam pytanie do czego zajrzeć w przypadku takich błędów. Błąd pojawił się przy wyprzedzaniu, przeciągnąłem auto z samego dołu do górnych obrotów w pełnym obciążeniu(gaz w podłogę), 4 bieg. Check engine zapalił się na wysokich obrotach, czuć było szarpnięcie silnikiem, zapalił się check i potem zaczął mrugać z...
witam czy ktos ma pinologie do modulu komfortu 1j0 959 799 ah vw golf 4 plus pinologie licznika 1j0920 825c Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik...
Witam! Podłączyłem auto do VAGA i wyswietlo ze przy czujniku temperatury zwarcie do + rzadki błąd. Człowiek w serwisie powiedział, że to przez zepsuty czujnik temperatury. Czujnik wymieniłem bo i tak nie zawsze wskazywał. Niestety problem nie zniknal. Jak zlokalizowac usterke ? Pytanie nr 2 przy jakiej temperaturze w VW passacie powinien otwierac sie...
Mam VW Golf III 1,4, miałem spalanie około 13l/100km po mieście. Wymiana czujnika temp. w silniku i spalanie jest normalne (czujnik zaniżał temperaturę o 10 stopni). Obroty na luzie przed wymianą 860 po wymianie 840, innych różnic poza ilością spalanej benzyny nie zauważyłem. Dodano po 1 Mam VW Golf III 1,4, miałem spalanie około 13l/100km po mieście....
Witam ponownie !! Dziękuję za szybką odpowiedź na moje poprzednie pytanie. Mam kolejne pytanie dotyczące tego samochody - tym razem dotyczy elektroniki. Mam problem z temperaturą silnika. Problem jest taki : Po zapaleniu silnika wskaźnik temperatury po pewnym czasie pracy silnika pokazuje temperaturę 90 st. C. W trakcie jazdy temperatura waha się tzn....
Witam W samochodzie vw caravelle 2002r, pokazuje mi temperaturę zewnętrzną w stopniach Fahrenheita jak zmienić aby pokazywał w st c. ?? znalazłem taka instrukcje ale niestety nie działa "Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy...
Witajcie, ostatnio zakupiłem VW Tourana z 2004 i podczas diagnostyki komputerowej pojawiły się nastepujące błędy. Komputer nie wyświetla błędów na desce rozdzielczej. Dotyczy silnika. A ) 17056 - Świeca żarowa cylindra 2(Q11): usterka elekryczna w obwodzie P0672 - 000 - - Ramka zamrożona: Obroty 882 /min Moment obrotowy: 38.0 Nm Prędkość 0.0. km/h Obciążenie:...
Witam serdecznie! Widzę że jest parę osób oblatanych w temacie zagarów VW , więc mam pytanie : - czy jest ktoś w stanie przeskalować czujnik temperatury jak opisywał człowiek na tym forum ?? - zegary pochodzą z seat arosa 1998r i są firmy motometer i wyglądają tak: Wskaźniki vw od 1997r są tak skonstruowane że zegar temp pokazuje 90st (niebieski wykres)...
Witam wszystkich. Pytam Was o poradę, bo mi już ręce opadają i coraz częściej myślę o eutanazji mojego Golfa. Jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem VW Golfa 2 (rocznik 1992, silnik 18, jednopunktowy wtrysk) i właśnie z silnikiem mam problem. Zaczęło się od tego, że odmówił współpracy na benzynie. Na gazie chodził bez problemu i nawet odpalał (przy mrozach...
Witam! Mam problem z touranem 2.0 TDi AZV. Autko nie mam mocy. Po podpięciu VAG'a (VCDS) Oto odczyt z VCDS'a: Wersja VCDS: AKP 11.11.3 4 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 16497 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42) P0113 - 000 - sygna³ za wysoki Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 798 /min Moment obrotowy: 24.0...
Witam kupiłem golfa 5 1.9 tdi.I mam problem z jego uruchomieniem.Nie kręci rozrusznik.Nie ma sygnału wyzwalania elektromagnesu.Na krótko jak podaje 12v to kręci rozrusznik.Przy przekreceniu stacyjki do pozycji start słychac cykanie przekaźnika w kabinie.Czy moge prosić o info gdzie szukac usterki.W imo nie ma błedów.Vcds w sterowniku silnika pokazuje...
Zegarem Ci nie podpowiem bo takowego nigdy nie używałem ale ustaw pompę wtryskową zgodnie z procedurą i zobacz czy silnik odpali. Jak nie odpali to ustawiaj pompę coraz bliżej silnika. Nie znam ETHOS'u bo nigdy nie używałem ale w VAG-COM np. wersja pełna 311.2N bez problemu ustawisz kąt początku wtrysku, korygując go potem odpowiednio ustawiając w miarę...
Passat B5 Silnik 1.8 125KM 20V Pewnego pięknego dnia opadła mi wskazówka temperatury podczas jazdy więc od razu myślę: czujnik temperatury (czteropinowy) Więc kupiłem oryginał VW 97 zł ale po ściągnięciu elementów zasłaniających czujnik na króćcu okazało się że jakiś magik wymieniał wtyczkę i połączył kable że tak powiem byle jak i owinął taśmą przezroczystą...
Witam serdecznie. Na wstępie chciałem powiedzieć, że jestem laikiem w kwestii mechaniki, więc bardzo proszę o wstrzymanie się z krytycznymi komentarzami. Mam Passata B3 1,8 mono 75KM i instalację STAG50. Na benzynie chodzi bez zarzutu, ale po przerzuceniu na gaz (po osiągnięciu odpowiedniej temperatury i dodaniu gazu) nie chce na tym gazie jechać, dławi...
Witam Posiadam VW Sharan 2003r typ silnika ASZ, otóż klimatyzacja od razu od zakupu słabo chłodzi, zostały wymienione wszystkie części czynne klimatyzacji: - Chłodnica - Sprężarka - Osuszacz - Parownik - Zawór rozprężny - Sterownik klimatyzacji - Czujnik ciśnienia No i dalej to samo, klimatyzacja albo nie chłodzi albo chłodzi słabo (w granicach 20 stopni...
Witam, problem polega na tym,że webasto załącza się przy plusowej temperaturze a kiedy temperatura spada poniżej 0 webasto po prostu się nie załącza, miał ktoś taki problem? Co może być przyczyną?
Witam. Potrzebuję pomocy w diagnozie. Otóż kolegi samochód TUAREG 2006 3.0 TDI BKS przechodzi w tryb awaryjny, traci na mocy. Zapala się kontrolka świec żarowych i kontrolka silnika(awarii). Po diagnozie AUTOCOM-em zapalał się błąd P242F, filtr został wypalony tym samym programem ale tylko raz się to udało. Po tygodniu już autocom nie mógł sobie poradzić...
Witam, vw, passat b5 silnik 2.0 alt 131 km, rok 2003. Problem polegał na tym: - ciężko odpalał, niezależenie od temperatury otoczenia. - po kilku minutach dodatkowy wentylator chłodnicy (elektryczny wspomagający) włączał się i dopiero po zgaszanie wyłączał się, natomiast po odpaleniu silnika po chwili znowu się włączał(chodził na maksa). Po podłączeniu...
VW Crafter 2.5 TDI 163KM 2011 Świeci check, brak mocy, turbina po regeneracji. Jest błąd czujnika temperatury spalin G448, w której grupie są jego wskazania? Proszę o pomoc. Błąd: Znaleziono 1 błąd: 006488 - Czujnik 2 temperatury spalin (G448); zespół 1 P1958 - 000 - zwarcie z plusem Ramka zamrożona: Obroty silnika: 756 /min Moment obrotowy: 61.0 Nm...
Witam mam duży problem z VW Golf 4 1.9 SDi 1998r. otóż kiedy temperatura spadnie poniżej 10 stopni na zewnątrz bardzo długo kręci ale odpala z pomocą pedału gazu zaś gdyby stał z 4 dni niestety po kilkakrotnym odpalaniu padł by akumulator, akumulator jest nowy (Warta 72mAh 680A), rozrusznik był regenerowany, świece mają iskrę sprawdzałem również przekaźnik...
5W40 i to do diezla i to syntetyk ??? Chyba w kręgu polarnym się sprawdzi ale u nas szybciej się zatrze. Klasa oleju dużo zależy od przebiegu i stanu silnika. Powinien kolega w naszym klimacie lać półsyntetyk co najmniej 15W40 jako olej całoroczny. To minimum socjalne dla silnika :-) Pierwsze dwie cyfry oznaczają klasę lepkości przy niskich temperaturach...
Dzień dobry! Od czasu gdy wymieniłem termostat i przepłukałem cały obieg płynu chłodzącego w okresie zimowym (bo nie mógł dobić do 90 stopni) do połowy lutego wszystko grało. Teraz gdy temperatury na dworze biją już do 20 stopni boję się jechać w dłuższą trasę żeby nie zatrzeć silnika. Sprawa wygląda następująco. Temperatura płynu chłodzącego dochodzi...
Witam Szanownych forumowiczów Po przejechaniu kilku kilometrów kiedy złapie temperaturę ok. 90*C rozłącza zapłon i nie można go uruchomić, do puki temperatura nie spadnie, odpala rano po drugim zakręceniu wału korbowego, (wcześniej palił od pierwszego strzała) z towarzyszącym białym lekkim kopceniem. Zauważyłem zależność w tym odcinaniu zapłonu, mianowicie,...
Witam, Proszę o pomoc w rozgryzieniu problemów z system start&stop oraz szyną CAN. Pierwszy problem to błąd silnika -sterownik sieci pokładowej oraz skrzyni biegów. Drugi problem to szyna CAN oraz alternator. Wiem, że w samochodzie wyłączono start&stop oraz jest po chiptuningu. W chwili obecnej w samochodzie świecą się kontrolki -DPF -czasem akumulator...
Witam, Posiadam VW Golfa V 1,9TDI, dzisiaj po przejechaniu około 30km na autostradzie z prędkością średnio 100km/h zauważyłem, że samochód nie zagrzał się do optymalnych 90st.C. Temperatura wahała się między 70-80st.C, jak zjechałem na parking wzrosła do 90st., zajrzałem do płynu chłodzącego i był w normie. Po ponownym wyjechaniu na autostradę znów...
Witam, Na wstępie chciałbym poinformować, że przeczytałem kilka podobnym wątków przybliżonych do mojego problemu, lecz piszę ponieważ chciałbym się upewnić, czy mam odpowiednią diagnozę. Mianowicie: Samochód VW touran 2004r. 1.9 tdi BKC. Dwa dni temu zmieniłem VCDS-em dawkę paliwa na rozruchu z 0 na 150, ponieważ miałem typowy problem z odpaleniem -...
Auto pali nawet całkiem sprawnie, jak na stan w jakim niektóre podzespoły się znajdują. A oto i błędy: Typ podwozia: 1T (1K0) Skanowanie: 01 03 08 09 15 16 17 18 19 25 42 44 46 52 56 62 69 72 VIN: WVGZZZ1T Przebieg: 268520km 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja...
Panowie ktoś podpowie co to może być za błąd ? VW Golf VII 1,5 Tsi 2019 rok, po każdym odpaleniu pojawia się prędzej czy później powodując zaświecenie się chcek ikonki. Przeskanowałem ręcznie wszystkie moduły i tylko ten błąd występuje w sterowniku silnika. skanowane launch golo3, auto "zachowuje" się normalnie. Druga sprawa, nabiłem układ klimatyzacji...
Witam Problem z Crfterm 2.0 120 KW. Pojazd po wymianie silnika. Odpala, silnik pracuje równo, brak błędów, ale ma nieprawidłowe obroty na biegu jałowym. Przed naprawą były ok. 820-850 obr/min teraz 920 obr/min. Wykonana diagnostyka nie wskazała problemu. Udało się zaobserwować, że po postoju na hali, przez noc, przez pierwsze 5 min, ma 850 obr/min,...
Witam, Chciałbym przyjrzeć się swojej polówce, która od pewnego czasu wyrzuca CHECK-a ;) Co prawda, jak większość VW, ale chciałbym to naprawić. Zauważyłem u siebie dziwne zachowanie czujników poziomu paliwa i temperatury zewnętrznej. W jednym momencie oba zaczynają wyświetlać błędne wartości - temperatura zaczyna spadać przykładowo z 10 st. C do -5...
Witam. VW Sharan 1.8 t święci mi się kontrolka ESP po każdym wyłączeniu silnika resetuje się na tablicy czas i kilometry jazdy dziennej wskaźniki temperatury płynu chłodniczego, oleju, i paliwa działają ok ale wskaźnik ładowania nie działa po wyłączeniu silnika wskaźniki temperatury płynu chłodzącego i temperatury oleju zostają w poziomie przed wyłączeniem...
Szukam instrukcji do przeglądania ukrytego menu. Chyba było to gdzieś na forum, ale przegladarka nie może tego wygrzebać. proszę bardzo ażeby wejść do menu ,do ukrytych kodów w climatronicu postępujesz tak : 1. Wciskasz ECON + Temperatura -(niebieski klawisz do obniżania temperatury) + dmuchawa - ( ten klawisz do obniżania poziomu chłodzenia 2. ażemy...
Witam, posiadam Golfa IV 1,9 TDI (74KW). W aucie był wymieniony zestaw liczników. Na teście wykazane zostały następujące usterki 3B1 907 044 C Climatronic; 02171 037 Silnik ustawiający klapę temperatury – V68, oraz 02174 037 Silnik nastaw. klapy wzrostu ciśń. V71. Wszystko związane z klimatyzacją działa poprawnie, poza tym że ok. przy temperaturze...
Witam, Swirowaly mi troche obroty - wiazalem to z czujnikiem temperatury (non-stop pokazywal max'a), na VAGu skasowali mi 2 bledy (zaplon i czujnik temperatury) ale zostal jeszcze jeden dotyczacy czujnika temperatury... z racji tego ze czujnik sie sam "naprawil" - wskazowka zaczela normalnie pracowac zdecydowalem sie na "reset" komputera poprzez odpiecie...
Witam wszystkich! Chciałbym usłyszeć od innych użytkowników tego modelu: - Czy to normalne że, gdy silnik wejdzie na wysokie obroty to po odjęciu gazu obroty spadają najpierw powoli, poczym z około 2000 obr/min następuje spadek (dość gwałtowny) do wartość 1000obr/min, poczym prędkość stabilizuje się na normalnej wartości czyli około 900 obr/min (zjawisko...
Witam wszystkich, jestem nowy na forum i mam prośbę o kilka porad... Mam kilka problemów z autkiem... 1) Po odpaleniu silnika, po kilkunastu sekundach z pod maski z zaworu EGR dochodzi dziwny odgłos, stukania, pukania-trudny do opisania....po czym po jakimś czasie zanika. 2) Czasem podczas szybkiej jazdy, powyzej 150-180km/h silnik przełacza się w tryb...
mam problem z czujnikiem sprzęgła i hamulca jak one są sterowane z modułu? pin 17 i 20 z modułu ma wychodzić napięcie 12V? jak odłączę czujnik sprzęgła i brązowo biały od czujnika hamulca to auto działa a jak je podłączę ponownie to wyskakują błędy czujnika temperatury paliwa, temperatury płynu i temperatury powietrza zasysanego pokazuje błąd zwarcie...
witam, Panowie tak sie zastanawiam czy temperatura otoczenia spowodowała takie dziwne teksty doradcze czy zakamuflowana złośliwość postowiczów? KOMUTATOR ,SZCZOTKI ORESZCIE NIE WSPOMINAM, po pierwsze turbina napedzana jest spalinami i umieszczona na wylocie a wentylator w kolektorze dolotowym, całość na jednym wałku łożyskowanym slizgowo smarowanym...
Witam Mam następujący problem. Jeden z silniczków z klimatyzacji czasami się zacinał podczas pracy więc go wymontowałem i wyczyściłem (dolny silniczek od strony kierowcy) nie jestem pewien, ale to jest chyba silniczek klapy regulacji temperatury. Przed odłączeniem nastawiłem na stronę kierowcy temp. 28 stopni, aby silniczek ustawił się w pozycji, w...
Witam, mam pewien dylemat. Ma ktoś pomysł w którym miejscu, w samochodzie można umieścić zewnętrzny czujnik temperatury, chodzi o termometr który ze środka samochodu muszę przeciągnąć i umieścić gdzieś na zewnątrz, tak żeby mierzył temperaturę powietrza na zewnątrz, dokładniej chodzi o VW Golf III.
W moim vw golfie 1.8 po wymianie uszczelki pod głowicą, ustawieniu rozrządu na nowo, ustawieniu zapłonu silnik nie działał na 1 garze, ale po kilkunastu km zaczął chodzić i silnik bdb pracuje ale pojawił się nowy problem zapale samochód za ok 2 minuty jest bardzo wysoka temperatura silnik zaczyna jakby hamować. Im więcej gazu to jak by go dławiło aż...
Witam! Aktualnie naprawiam klimatyzację w samochodzie VW Polo 6n2 rocznik 2000. Objaw jak zwykle, po włączeniu sprężarka nie załącza. Co już zrobiłem: -czynnik w układzie jest -sprężarka podpięta na krótko do akumulatora działa (sprzęgło się załącza) -czujnik temperatury na podszybiu jest OK (ok. 700 ohm przy aktualnych temperaturach, powyżej 2k po...
Witam wszystkich. Posiadam VW Polo 1.3 GT 91' na wielopunktowym wtrysku. Mój problem wygląda następująco. Gdy auto jest zimne to ciężko się odpala. Odpala za każdym razem ale bardzo ciężko. Do chwili aż się nie nagrzeje, po "przygazowaniu" auto gaśnie. Gdy się nagrzeje to już jest OK i nie ma z nim najmniejszych problemów. Latem idzie z tym żyć ale...
Witam! Może nie będę zbyt fachowo obnosił się w dziedzinie elektryki gdyż nie jestem elektromechanikiem ale proszę o Waszą pomoc! Posiadam VW Jettę z 1990 roku silnik 1.8 RP (jednopunkt). Problem z nią polega na tym, że momencie uruchomienia się sondy lambda silnik zaczyna falować.Poza tym auto po uruchomieniu zimnego silnika pracuje dziwnie-po dodaniu...
Do sprawdzenia byłby i termostat czy nie jest otwarty cały czas i silnik długo się nagrzewa lub ma problemy przy dzisiejszych temperaturach zewnętrznych osiągnąć odpowiednią temperaturę. Mam ten sam silnik, temperaturę 90 stopni mam już po kilku przejechanych kilometrach.
Witam wszystkich. Posiadam Golfa 4 TDI ALH. Od pewnego czasu zaczął mi źle palic i to bez znaczenia od temperatury silnika i otoczenia. Pojechałem na komputer do fachowca od VW i okzało się, że przewód od czujnika temperatury jest przecięty. Po podłączeniu go była już tragedia, dlatego postawił na pompę wtryskową. Kupiłem ją niby 100% sprawna ale i...
Witam posiadam Vw passata 1.8b na jedno punkcie bez gazu.Otóż problem polega na tym że samochód nie che palić ze stacyjki czasami rozrusznik się jak by przywieszał ale nie w tym problem nawet jak dobrze kreci nie che zapalić chyba że odłączę klemy i złącze na 30s (reset kompa) to pierwszy strzał i chodzi zgaszę to już pewnie nie odpali aha i jeszcze...
VW Passat 1,9 TDI 2004 Automat AG4 Jadąc do 60-70km/h nie widać żadnych objawów poza falującymi obrotami co kilkadziesiąt sekund ok50-100 co trwa pare sekund powyżej 70 jadąc ze stałą prędkością np.80,90 przy falowaniu obrotów odczuwalne jest drżenie samochodu w chwili wahnięcia obrotów góra dół Byłem na VAGu na stacji diagnostycznej, dosyć prymitywny...
Procedura awaryjnego czyszczczenia DPF: Wymagania wstępne (ogólne): Włączamy zapłon Włączamy silnik Temperatora płynu chłodzącego powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4) Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii (Światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne) Warunki jakie należy spełnić: Prędkość pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na...
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. Klima zadziałała. Po wizycie w warsztacie okazało się że czujnik temperatury który jest umieszczony w dolnej prawej stronie zderzaka (za zaślepką halogenu/lub samego halogenu) jest niesprawny. To ten sam który decyduje o załączeniu klimy przy niskich temperaturach na zewnątrz. Źródłem jego uszkodzenia było...
Witam, niedawno miałem problemy z LPG w samochodzie VW Passat B3, silnik o oznaczeniu PF (wielopunkt Digifant 2). Niby doszedłem do ładu i składu jako takiego, ale już po 1.5k km instalacja znowu zaczęła stroić fochy. Poprzedni właściciel autka chciał zaoszczędzić parę złotych i do samochodu z klapowym przepływomierzem i dosyć wrażliwym osprzętem założył...
Adaptacja przepustnicy w ABS-ie ? vwgolf.pl tu sobie robicie czy jaja , co ? Do zadającego pytanie - czy auto posiada instalację gazową to raz , czy wskazania temperatury są prawidłowe ? czy po podłączeniu vaga odczyt temperatury cieczy chłodzącej jest prawidłowy ? Czy po odłączeniu akumulatora na 2-3 minuty problem na chwilę chociaż ustępuje ? Jeśli...
Witam! Mam problem.Zawsze po włączeniu zapłonu włączają się wolne obroty wentylatorów chłodnicy. Po wyłączeniu zapłonu wentylatory nie wyłączają się. Proszę o pomoc!!!! Witam. Twój problem może polegać na błędzie jednego z czujników temperatury. Po włączeniu zapłonu czujnik może wysyłać fałszywe dane do modułu sterownika wentylatorów i dlatego załącza...
podłączyłem pod komputer wyskoczyło 65535 uszkodzony moduł sterujący ale jak zacząłem naciskać to i owo zaczęło dmuchać ciepło, i jak steruje temperaturą tylko przy nawiewie na przód (wtedy tez automatycznie steruje się temperatura z tyłu) to jest ok, ale jak zacznę przyciskać guziki od regulacji temperatury na tył to zaczyna wiać zimno, nie wiem czy...
Mam VW Polo Classic 1,4 16V z 2000r. mam taki problem mianowicie nie załącza mi się wentylator chłodnicy. Podczas jazdy w korku temperatura potrafi wzrosnąć do 110 stopni, wiatrak się nie włączy, w trasie temp. ok. 90 stopni ale wiatrak też nie działa. Sprawdziłem wiatrak jest sprawny pod podłączeniu go pod akumulator, działają obydwa biegi. Wyjąłem...
Sprawa wygląda tak, że nie mierzy się napięcia pomiędzy pinami wtyczki tylko pomiędzy pinem nr 1 tej wtyczki a masą silnika i wtedy napięcie ma wynosić tyle samo ile napięcie akumulatora. Na pin 1 wtyczki jest stale podawane napięcie. Na pin nr 2 wtyczki sterownik silnika podaje masę sterując elektrozaworem N345 ale tylko wtedy jeśli temperatura płynu...
1. Czujnik temperatury zewnetrznej 2. Czujnik braku plynu chlodzacego 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiateł 4. Reset wskazan MFA 5. Masa – jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA 7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow 8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara 9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara 10.Syngal obrotomierza –...
??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen +00 - keine extra Optionen x+01 - Bremsbelagverschleißanzeige aktiv +02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv x+04 - Wischwasserstandswarnanzeige aktiv x+16 - Navigation aktiv Ergibt dann für Navigation, Wischwasserstandsanzeige und Sicherheitsgurtwarnanzeige 02+04+16=22 xx?xx: Länderauswahl x1 - Europa (EU)...
Cześć. Pacjent to VW Caddy 1400 1998r. Po przekręceniu kluczyka na chwilę wyświetla mi się na wskaźnikach IN00 i kontrolka pierwsza od lewej - poziom temperatura płynu. Problem w tym, że płynu jest max a ponadto nie widzę w zbiorniczku wyrównawczym żadnych kabli i czujników. Temperatura cieczy pokazywana jest prawidłowo. Co może być powodem zapalania...
To nie jest silnik krokowy. W środku jest silnik elektryczny prądu stałego i czujnik dotknięcia zderzaka przepustnicy. Nastawnik jest sterowany przez kalkulator zależnie od temperatury silnika. Kalkulator steruje wysunięciem trzpienia poprzez element wykonawczy jakim jest silnik elektryczny, co powoduje uchylenie przepustnicy. Tak więc sprawdź: nastawnik...
Witam Serdecznie. Postaram się po krótce opisać swój problem, i czynności jakie wykonałem i prosiłbym o jakieś podpowiedzi, co należy zrobić bo nie mam już do tego siły :( Otóż posiadam VW Golfa MK2 z 1991 roku z silnikiem benzynowym o pojemności 1595cm (51kW/70KM) - oznaczenie PN Otóż z początku, miałem jedynie problemy z rozruchem na zimnym silniku,...
Witam. Posiadam busika VW 2,5 TDI i mam z nim problem, bo gdy tylko spadnie trochę temperatura na zewnątrz to po odpaleniu robi mi zasłonę dymna taka ze z tyłu inni kierowcy nic nie widza, ale jak tylko zacznie się podnosić temperatura na wskaźniku problem znika i na wakacjach również nie mam takich problemow.. Pali mi około 8 litrów ON /100 km, nie...
Samochód ma 10 lat. Zimny ma problem z odpaleniem rozgrzany odpala dobrze. U mnie w VW przyczyną był czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Podawał złą informację do komputera o temperaturze i nie było grzania świec. Odepnij ten czujnik i odpal na odpiętym, jeśli dobrze odpali to czujnik do wymiany. Ewentualnie podpięcie pod komputer powinno coś pokazać.
Witam wszystkich zainteresowanych :) Jestem posiadaczem Seat Alhambry z 2001r z silnikiem 90Km. Problem jaki występuje w tym aucie to Webasto, moim zdaniem jest ono niesprawne, gdyż auto podczas 30minutowej jeździe nie jest w stanie złapać temperatury 90°C - Zimą. Podczas gdy na dworze jest temperatura sięgająca -15°C. Wskazówka od temperatury ani drgnie....
Witam po przekręceniu zapłonu nie zapala się kontrolka MIL sprawdzałem Vagiem i niby w liczniku jest ok brak błędów ale zaczął wariować wskaźnik temperatury. Podpoiłem kolejny raz kompa i okazało się że czujnik temperatury do wymiany. Czujnik jest wymieniony temperatura ok. Ale dlaczego nie zapaliła się lampka Mil w momencie gdy czujnik był niesprawny?...
Witam, temat rozwiązano, okazało się że czujnik był z odcięciem przy temperaturze 90 stopni C, gdyż był od silnika VW, a w tym wózku jest czujnik taki sam ale z odcinaniem przy 110 stopni C nie pochodzącym od VW, po zamontowaniu tego czujnika błąd się nie pojawia, przy tym starym pojawiał się jak ciecz uzyskała wyższą temp. na zimnym silniku tez nie...
Witam Wlasnie zabralem sie za montaz klimatyzacji klimatic (recznej) w vw caddy z 2004 roku w silniku 2.0 sdi. Zakupilem na alle... caly kpl tzn sprezarke, chlodnice, rurki, i nagrzewnice z wiazka wszystko zamontowalem wsio szczelne i pasujace:) Pozostala elektryka czyli musialem dolozyc przewody w komorze silnika do czujnika cisnienia i sterowanie...
Witam kolegów. Zawsze by temperatura podskoczyła mi do 90 stopni w mroźne dni musiłem przejechac około 5 km inaczej mowiąc po 10 minutach od załączenia silnika. Dziś zaledwie po przejechaniu 1 km przy temperaturze -11 na zewnątrz temperatura wynosiła 90stopni. I już było dla mnie to dziwne. Gdy wyłączyłem samochód usłyszałem że chodzi jakiś wentylator-siniczek...
Witam, jest problem z VW polo classic 97 rok, 1.4 60km AEX. Problem związany jest z podciśnieniem kolektora ssącego, po gwałtownym dodaniu gazu obroty spadają do około 600 silnik zaczyna się dusić i po około sekundzie wchodzi na obroty które utrzymuje już równo, na gazie jest jeszcze gorzej bo po gwałtownych dodaniu gazu często silnik zgaśnie. Problemu...
Witam. Mam problem z webasto (typ pieca D5WZ) w samochodzie marki VW Sharan 1.9 tdi 115 km, Problem polega na tym że przy temperaturach od "+1" do "+6" webasto włącza się a od temperatury 0 stopni w dół nie odpala się. Została wymieniona pompka, sitko i szczotki. Proszę o pomoc Jeśli miał ktoś podobny problem i czy wogóle da się to naprawić czy trzeba...
Trzeba przerobić mape dawki rozruchowej. Tam specem od TDI to nie jestem ale wystarczy jak się nie mylę w AFNie,nastawnikiem przestawić. Masz racje, nie jesteś specem. Nie chodzi tu o dawkę rozruchową. Panowie, zróbcie sobie logi kanału 001 podczas odpalania takiego auta które ma problem na ciepło, zróbcie najpierw log na zimno a potem na ciepło i...
Paliwo się cofa i tyle... Tylko kwestia, pompa czy regulator. regulator w sumie już 3 podmieniany był od kolegów ze sprawnych aut, którymi na co dzień jeżdżą więc raczej odpada. Pompa jest 2 (kupiona używka z całym koszem). Ciśnienia paliwa po raz 2 nie mierzyłem. I z powodu delegacji w nie wiem czy w przyszłym tygodniu mi się to uda. Teraz mamy temperatury...
1. Czujnik temperatury zewnętrznej - przewód masowy, (jeśli auto jest w niego wyposażone) 2. Czujnik braku płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym w komorze silnika. 3. Masa ze styku 31 przełącznika świateł 4. Reset wskazań MFA - prawdopodobnie MFA, 1 (jeśli auto jest w niego wyposażone) 5. Masa - jak w pinie 3 6. Reset wskazań MFA - prawdopodobnie...
Witam Wszystkich . Mam problem ze swoją polóweczką - 1.2 2003 rok . Otóż zaprowadziłam do mechanika samochód - objawy , szarpanie na ciepłym silniku w czasie jazdy i szarpanie na postoju . Mechanik wymienił jedną cewkę i czujnik temperatury ( tylko czujnik temperatury pokazywał podłączony komputer). W czasie jazdy szarpania ustały ale niestety szarpanie...
witam,mam problem z klimatyzacją w vw bora mianowicie, klima nabita po włączeniu czuć że przewody pod maską robią się zimne, a po chwili nagrzewają się, zaczyna lecieć ciepłe powietrze, komputer pokazuje błąd czujnika nasłonecznienia który się pojawia i gaśnie czujnika nasłonecznienia niema ale wtyczka jest, po za tym pokazuje temperatury wszystkie...
Witam, Zakupiłem ostatnio Polo z 96r z silnikiem 1,9 AEF z pompą LUCAS, objawy to brak możliwości uruchomienia gdy silnik ma temp w przedziale 50-85C. Gdy jest zimny bądź nie dogrzany że załączy świece to pali bez problemu, to samo bezpośrednio po zgaszeniu gorącego, 1 przekręcenie wału i pracuje. Na zimno zapali lecz czasami i z 3 razy trzeba świece...