Bardzo szukam schematu elektrycznego mercedesa W 124- 230E rocznik 1987 WIELKIE DZIĘKi kberc(at)wp.pl :lol:
Witam, z tego co wyczytałem na forum wynika że nie da się spiąć tego mietka (88 rok) z kompem. Ma ktoś może rozpiskę pinów w tym złączu i co tam można pomierzyć?? Chodzi o to okrągłe starsze złącze po stronie kierowcy w przedziale silnika. Pozdrawiam
witam, zakładam nowy temat gdyż stary "mercedes W124 230E - złącze diagnostyczne" mija się z celem - sorry że robię bałagan ale już ręce rokładam nad mieciorem :cry: Problem: auto (W124 230E 88') ciężko zapala jak jest zimne tzn temp powietrza<5st. C Jak już załapie to potelepie trochę do częściowego rozgrzania. Potem już chodzi jak należy i nie...
Bezpiecznik znajdujący się za akusem "srebrny" i w nim znajdujący sie bezpiecznik odpowiada za.. no właśnie: wtryskiwaczem startowym czy..? ABSem?? Czy takze zasilaniem pompy paliwa???? Bo np. przepalenie tego bezp w 124 300D oznacza brak wskazań rpm! i ABS, a w 230E ABS i zasilania pompy paliwa? Jak to w końcu wygląda???? bo mostkowanie 87 z 30 w tych...
Jak napisałem w temacie strzelił gaz i pękła jakaś szeroka guma pod przepływomierzem, muszę ją wymienić, potrzebne mi są numery fabryczne. Czy bez rozbierania silnika można ustalić te numery.
Witam. Posiadam Mercedesa W124 230E, sedan, 89r. z instalacją gazową. Mam problem z zdeformowaniem i pęknięciem zbiornika. Straciłem w tym roku już dwa zbiorniki paliwa w ten sam sposób. Pompa paliwowa wessała je do środka co w efekcie spowodowało pęknięcie zbiorników. Właśnie zamontowałem trzeci zbiornik i zwracam się do Was o pomoc. Może ktoś ma wiedzę...
Mercedes W124 230e 1988r Samochód nie ma wolnych obrotów, wymieniony cały układ KE-jetronic, bezpieczniki wszystkie całe. Samochód jest bez LPG. Na zimnym silniku jest ok, jak się zagrzeje to czasami gaśnie, na gorącym silniku po odpaleniu ma bardzo niskie obroty 400-500 i telepota budą, po chwili wpadają wyższe obroty 1400obr, podczas jazdy na luzie...
Sprawa wygląda tak, że jak auto jest garażowane w temperaturze pokojowej np 22 stopnie to po odpaleniu ma za niskie obroty, ssanie na moment się załącza po czym oborty spadaja i silnikiem telepie. Auto po nocy pod chmurką gdy rano jest np 12 stopni odpala i utrzymuje oborty 1100-1200 przez dłuższy moment po czym spadają powoli do prawidłowych ale już...
Witam, jakiś czas temu pojawił się problem z Mercedesem W124 230E, otóż co jakiś czas zapalała się lampka ostrzegawcza ABS i po jakimś czasie zgasła. Teraz problem nie ustępuje, lampka świeci się cały czas - największym problemem towarzyszącym świeceniu tej lampki jest spadek mocy silnika. Nie jest na gazie. Sprawdzałem bezpieczniki, masę poprawiłem...
Witam Wszystkie posty na ten temat przeczytałem ale żadna odpowiedz nie pomogła mi w usunięciu usterki. Autko jak w temacie W124 89r 230E Problem jest taki że od tygodnia przestał działać tempomat tak sam z siebie. Stop sprawdzony brak usterek, sygnał taho z licznika poprawny, manetka tempomatu wydaje mi się jest ok sprawdzałem wymontowanego. Może jakieś...
witam czy może mi ktoś podać link lub zdjęcia schematu budowy silnika do mercedes benz w124 230e r.1988. chodzi głownie o połączenie przewodów podcisnienia i elementów zewnętrznych na silniku. nie mogę nic znaleźć...
Witam! W Mercedesie W124 230E Automat, mam problem z podawaniem paliwa. A mianowicie, gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, pompa cały czas pompuje mi paliwo. Nie odcina go przed uruchomieniem w pierwszych 3 sekundach. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za jaką kolwiek podpowiedź.
Poniżej załączam instrukcje obsługi dla Mercedes W124 w języku angielskim. Może się komuś przyda. Instrukcja do wersji: 200, 200E, 230E, 260E, 300E, 230CE, 300CE, 260E 4MATIC, 300E 4MATIC .
Witam potrzebuje pomocy posiadam mercedesa w124 miałem wystrzał gazu wymieniłem gumę i na gazie jest ok tylko przy zimnym silniku nie mogę odpalić na benzynie chyba że wleje troszke paliwa od góry przez filtr do gaznika wtedy pali a gdy się zagrzeje to przy podgazowaniu gaśnie i nie trzyma obrotów na paliwie na gazie jest ok co morze być problemem
Ponieważ to mój pierwszy post na tym forum, witam wszystkich serdecznie. Każdy ma jakieś upodobania. Ja uwielbiam wręcz stare Mercedesy. Mam kilka sztuk, w tym W124 230E aut. + lpg, który ma ok. 1mln km przebiegu, z czego moje 400kkm (350kkm na lpg). Złego słowa nie mogę powiedzieć zarówno o aucie (kapitalnie skonstruowane) jak i jego eksploatacji na...
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....