wilgotnosci powietrza

Znaleziono około 88 wyników dla: wilgotnosci powietrza
Podstawowa forma zapytania: wilgotność powietrza
  • Regulator temperatury i wilgotności powietrza fuzzy logic

    Witam, Mam do zrobienia w simulinku regulator temperatury i wilgotnosci powietrza oparty o logike rozmyta (fuzyy logic) dla jednego pomieszczenia. Pisze prace inzynierska na temat regulacji temperatury i wilgotnosci powietrza za pomoca regulatora fuzzy logic, i dobrze widziane do tego bylby ten wlasnie...

    Programowanie Początkujący Dr.Vee   19 Sty 2009 07:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1765
  • Zlece wykonanie czujnika wilgotnosci powietrza

    Witam Zlece wykonanie czujnika wilgotnosci, cos prostego. Czyli maly wyswietlacz pokazujacy procentowa wartosc wilgotnosci, piszczenie powyzej x procent i odciecie zasilania (zewrzenie 2 kabli ze saba). Zasilanie 12v Ile takie cos moze kosztowac? No i czekam na oferty.

    Ogłoszenia Elektronika murgal   24 Paź 2010 08:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 465
  • pomiar wilgotności powietrza

    witam tak jak w tytule poszukuje wiadomosci na temat pomiaru wilgotnosci powietrza, i jeszcze zapytam sie czy moze ktos ma ksiazke Z. KABZA , K. KOSTYRKO , "METROLOGIA MIKROKKLINATU POMIESZCZENIA I ŚRODOWISKOWYCH WIELKOŚCI FIZYCZNYCH TOM 1" ?? jesli tak to bardzo prosilbym o przeslanie mi zeskanowanego...

    Początkujący Elektronicy grabek_radek   21 Sty 2007 10:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1223
  • Komputer w kuchni a wilgotność powietrza

    Ja mam komp w kuchni i nie przejmowalem sie wilgotnoscia jaka tam panuje ale 95% wilgotnosci to bardzo duza wilgotnosc wiec wydaje mi sie ze nie powinno byc wiekszej, aczkolwiek sa np kratki wentylacyjne z czujnikiem wilgotnosci i gdy przekroczy jakas wilgotnosc powietrza to zalacza sie wiatraczek moze...

    Komputery Hardware Darrieus   19 Paź 2009 10:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2793
  • Jaki czujnik wilgotnosci, i jaki przetwornik A/C.

    Witam... mam pytanie do osob ktore sa obyte w temacie, jak zmierzyc wilgotnosc powwietrza przy pomocy uC. Najlepiej by bylo jak najmniejszym kosztem. Uzywam 51, wiec bede musial zastosowac przewornik A/C odzielny,,, najwwazniejsze to ze nie znam sie zbytni na czujnikach, a chcialbym uzyc dobregi i taniego...

    Mikrokontrolery Ogólne diag   20 Cze 2006 06:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1264
  • Humidor, pomiar wilgotnosci wzglednej. Czym ?

    Witam, buduje skomputeryzowany humidor. Automatyka i sterowanie roznymi funkcjami nie jest dla mnie zadnym problemem, jednak nigdy nie mialem powodu mierzyc wilgotnoasci powietrza. Higrometr musi byc malutki by sie zmiescil w niewielkiej przestrzeni przeznaczonej na procesor i uklady sterujace. Fabryczne...

    Projektowanie Układów yego666   09 Gru 2008 21:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1357
  • mETHeo - domowa stacja meteorologiczna z serwerem www.

    Witam wszystkich. Pragne przedstawic wam projekcik za ktory zabieralem sie ponad rok czasu, az wreszcie przyszla pora na jego uruchomienie. Jest to prosciutka stacja meteorologiczna zbudowana na mikroprocesorze Microchipa PIC18F67J60. Zaleta tego klocka jest ilosc dostepnej pamieci, mnogosc...

    DIY Konstrukcje dir3ctor   09 Lis 2015 14:50 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 17712
  • Jaki polecacie czujnik ognia do pomieszczenia o dużym zapyleniu?

    Nawilzacze i czujniki wilgoci powinny zalatwic sprawe. Przy odpowiednim poziomie wilgotnosci powietrza w otoczeniu, nie zapali sie, a nawet trudno jest uzyskac iskre na przypadkowych kamieniach w sieczkarni. To wcale nie oznacza zmiany wilgotnosci sieczki.

    Systemy Grzewcze Użytkowy 16072   16 Gru 2013 17:58 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2661
  • Wentylacja pomieszczenia - Otwór wentylacyjny

    Zeby dobrze i prawidłowo dzialala wentylacja musi byc zapewniony dopływ powietrza i odpływ . Czyli tyle ile wpadnie powietrza , tyle samo wyciagnie kanał wentylacji . W oknach nowego typu masz funkcje mikrouchył , realizowana przez klamke / ustawiona pod katem 45 stopni lub innaczej w zaleznosci od...

    Wentylacja i Klimatyzacja Marcinspike   24 Wrz 2012 15:35 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 18888
  • Problem z Cinquecento w zimie.

    dot .pkt.1..Brak poboru gorącego powietrza do filtra powietrza powoduje oszronienie gardzieli gażnika a po krótkim postoju lód się topi i jedziemy znów kawałek. Zazwyczj to się dzieje przy tem. w granicach 0 st. i dużej wilgotnosci powietrza. Trzeba sprawdzic czy termostat w filtrze jest otwarty.Czy...

    Samochody Elektryka i elektronika blade80   11 Gru 2004 23:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1884
  • Peltier do schładzania wody w akwarium

    Temperaturę wodu w akwarium najłatwiej obniżyć poprzez... parowanie. Przy wilgotnosci powietrza 60%, temperaturze otoczenia 30 stopni poprzez parowanie da się obniżyć temperaturę o ok. 6 stopni - czyli do 24 stopni. Przy niższej wigotności (obecnie w mieszkaniu mam 34%) da się zejść jeszcze niżej. Zamiast...

    Inne Serwis _PREDATOR_   15 Wrz 2013 17:24 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 11460
  • Skoda Fabia SDI zasilana ON i H20

    Przeczytalem jeszcze raz i musze potwierdzic jta pisal o sprawnosci schladzania powietrza woda. Przy duzej wilgotnosci powietrza woda nie bedzie odparowywala w nalezytym stopniu przez co, nie bedzie wymiany cieplnej miedzy woda, a powietrzem dolotowym, lub bedzie zbyt niska. Caly czas mowa o wydajnosci...

    Na pograniczu nauki jankolo   04 Lip 2012 22:31 Odpowiedzi: 281    Wyświetleń: 66494
  • kondensatory w zwrotnicach - pytanie

    :arrow: igod Po pierwsze nie umiesz czytac , nie polecalem elektrolitow. Po drugie "Stabilność przy różnych częstotliwościach " Nie ma takiego parametru, poza tym stabilnosc czego? pojemnosci? Pojemnosc nie zalezy od czestotliwosci "Stabilność przy różnych napięciach " stabilnosc czego? pojemnosci? pojemnosc...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe sułek   18 Maj 2005 21:40 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 5716
  • Miernik temperatury odczuwalnej

    Czy ktos uwzglednial kiedys pomiar wilgotnosci powietrza przy pomiarze temperatury odczuwalnej. Nie moge nigdzie znalezc informacji korygowac pomiar temp odczuwalnej o wilgotnosc powietrza. Niestety moja praca oprocz predkosci wiatru musi to uwzgledniac.

    Mikrokontrolery Ogólne diretisima   14 Paź 2015 10:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3503
  • golf 2 1,3 pełen wtrysk dużo pali

    olej w silniku 4 suwowym pełni oprócz samrowania także funkcję chłodzącą. zadne modyfikatory tej funkcji nie przejmą, gdy spuścimy olej silnik się przegrzeje i ulegnie uszkodzeniu. żeby udowodnić skutecznosć takiego dodatku, trzeba było by zrobić kilkanaście prób (aby uśrednić tolerancje błędu) bez...

    Samochody Początkujący eltron   01 Mar 2011 18:56 Odpowiedzi: 59    Wyświetleń: 8364
  • oczyszczacze powietrza SHARP PlasmaCluster

    Odkopie dla potomonosci, bo wiem ze sporo osob moze byc ciekawych, a sprzet drogi aby ot tak sobie kupic - szczegolnie, ze w Googlu ta strona jest prawie na samej gorze. Generalnie wiec po okolo 2 miesiacach uzytkowania *jest* poprawa. Trudno to stwierdzic jakos konkretnie, ale da sie wyczuc roznice...

    AGD Co kupić? heloł moto   19 Mar 2013 22:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6379
  • Jakie parametry maja sieci WiFi 2,4GHz i 5GHz?

    Czulosc odbiornika jest waznirjsza niz moc nadajnika. Modulacje masz wszedzie OFDM nawet w lte i 802.11ac Pozniej szczegolowo jaka modulacja QAM to zalezy glownie od sygnalu i stopy bledow. Zacznij od sprzetowych rzeczy konczac na szyfrowaniu etc. Temat dosc rozlegly. W laboratorium wszystkie bedzie...

    Sieci WiFi bober900   12 Paź 2015 13:08 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 459
  • komputerek samochodowy lcd 2x16

    owszem jesli to urzadzenie jest zamocowane np. przy lusterku (tak jak zrobil to autor tego projektu z ep) to problemu z przewiewem powietrza nie ma i dziala wszystko ok natomiast jesli urzadzenie to byloby rozbudowane o jeszcze kilka ciekawych elementow to trzeba pomyslec o tym czy panel sterowania wraz...

    Samochody Elektryka i elektronika probant   06 Kwi 2010 14:09 Odpowiedzi: 282    Wyświetleń: 103532
  • foton 381

    Prosze wybaczyc moze troche trywialne pytanie... ale za naprawa tv nigdy nie przepadalem... Efekt jest taki, ze przy duzej wilgotnosci powietrza sciemnia sie obraz. Nie jest to calkowite sciemnienie ale nie da sie ogladac. Jakies sugestie, gdzie szukac, a moze ktos sie juz z czyms takim spotkal.

    TV Serwis kazkla   05 Wrz 2003 21:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 778
  • Ratujcie Jaki prąd może zabić

    Z tego co pamietam to prog wytrzymalosci czlowieka na wartosc natezenia pradu wynosi 25mA. Jednym z czynnikow majacym wplyw na stopien porazenia pradem jest wartosc napiecia. Za wartosc bezpieczna napiecia przemiennego dla czlowieka przyjmuje sie 50V dla warunkow srodowiskowych normalnych, 25V warunkow...

    Początkujący Elektronicy piromanywap   15 Sty 2008 15:18 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 23200
  • Klima do drukarni

    Chcialbym prosic o pomoc w wyborze klimatyzacji do pomieszczenia drukarni o kubaturze 200m3. Zadaniem takiej instalacji ma byc utrzymanie stalej temperatury i wilgotnosci powietrza w pomieszczeniu. Jesli dobrze sie orientuje w temacie to chodzi o urzadzenie ktore bedzie dostosowywalo wydajnosc pracy...

    Elektro Maszyny i Urządzenia lechm56   26 Gru 2004 16:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 768
  • Czujnik wilgotności. Szukam prostych w zastosowaniu i tanich.

    jacur jaki zakres temperatur obejmuje wzór? daj jakieś namiary, z tego co pamiętam to były w tym wzorze jakieś współczynniki które należało sobie przyjąć w zależności od czegoś tam (szybkość przepływu powietrza ?) jak to rozwiązałeś ?

    Automatyka Przemysłowa yarpen2   01 Gru 2004 20:25 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2962
  • Opel kadett C14NZ. Po wymianie uszczelki pod głowicą robi się maz wody z olejem.

    wyprowadz odme pod silnik i po problemie.nie wiem ta maz i mi sie robi ale to jest efekt roznicy temperatur,wilgotnosci powietrza i krotkich tras pokonywanych autem.tez ta uszczelke wymienialem i niepotrzebnie bo ani plynu ani wody mi nie ubywalo.

    Samochody Elektryka i elektronika Fazi500   23 Mar 2005 19:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1487
  • 1/2 kompa poszla z dymem wiec kupilem wszystko i...

    Szanowni koledzy DEMkO oraz oky tylko miernik i tylko miernik z dobrą ( nową ) baterią jest w stanie podać w miarę prawidłowe ( wiarygodne ) napięcie jakie mamy , ale i on nie jest w stanie pokazać wszystkich wahań jakie występują w jakimś założonym czaso okresie . Pomiary pomiarami ale wszystkie...

    Komputery Hardware loky   07 Lip 2005 19:01 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 2857
  • szukam ukladow .... wiem, ze są takie. pomozecie???

    Witam. chcialbym cos sobie zrobic eksperymentalnie i poszukuje 3 ukladów cyfrowych z komunikccja I2C lub 1-Wire lub z obojetnie jaka komunikacja :D Co dokładnie potrzebuje: 1) układ kontroli obrotow wetnylatora i jego sterowanie (wiecie sa takie juz 3 przewodowe wentylatorki) wiec chcialbym wyslac...

    Projektowanie Układów grafii1   02 Lip 2005 23:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 831
  • pomiar wilgotnosci

    Witam no wiec powstał problem z moja mala stacja pogodowa:) nie mam pomysłu jak można zmierzyć wilgotność powietrza.... pogodynkę pisze w bascomie avr, czujnik ciśnienia już jest, 2 punkty pomiarowe do temperatury jedynie brakuje wilgotności:) jak na razie nie wiem jak to można wykonać:( będę...

    Mikrokontrolery Ogólne Piotrek_P   05 Sie 2005 07:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2265
  • korekta licznika clio3 2004r

    Witam wszystkich!!! Koledzy mam nastepujacy problem. Licznik w moim clio wariowal przy mrozach i podczas duzej wilgotnosci powietrza, poprostu raz sie zerowal, a raz wskazywal nieprawdopodobne ilosci km. Na nowy niestety nie bylo mnie stac i kupilem taki sam tzn z elektronicznym wyswietlaczem i mam...

    Samochody Elektryka i elektronika ziarus1   09 Kwi 2006 16:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1460
  • Trochę wiedzy o pociągach

    szczotki wykonane sa z grafitu (tak ze zwyklego grafitu) ulozone sa w uklad X gdyz silnik ma 4 uzwojenia wzbudzenia i zawsze pracuja przeciwlegle pary w silniku trakcyjnym. w zaleznosci od mocy silnika szcotek (na jednej stronie) sa 2 4 6 lub 8 ulozonych obok siebie w szczotkotrzymaczu przebiegi sa rozne...

    Ogólny Techniczny Kpc21   14 Lip 2016 11:31 Odpowiedzi: 2098    Wyświetleń: 418770
  • Renault Megane 1,4e '98r LPG

    Jesli nie chce palic przy duzej wilgotnosci powietrza to na 99% cewka zaplonowa zaciaga wilgoc. Jesli masz cewke koloru czarnego to ja wymien i problem powinien zniknac. Test cewki : przy zapalonym silniku wez zraszacz do kwiatkow lub plyn do szyb ze specjalnym spryskiwaczem i zros wtedy cewke. Jesli...

    Samochody Elektryka i elektronika pablo44   01 Lis 2005 00:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1371
  • Problem z odpaleniem Renault Megane

    Sprawdz cewki zapłonowe na swiecach. Czasami maja male przebicia, szczegolnie w niskich temp. i przy duzej wilgotnosci powietrza. Nie wiem czy w dieslu masz cewki zaplonowe??? Sprawdzc czujnik temperatury, filtr paliwa , powietrza i swiece zarowe

    Samochody Elektryka i elektronika thomas__1   18 Wrz 2009 19:20 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 7370
  • Jak się oblicza zasięg mając pewne dane na t. nadajnika?

    jezeli to ma byc przestrzen otwarta to porównujac do pilotów zdalnego sterowania np radiolinii napadowej AN200 bedziesz miał te kilkaset metrów czyli ok 200-300 ale to jak Ci juz wczesniej kolega pisał zalezy od wielu czynników np wilgotnosci powietrza itd.Jednak dla niezawodnosci łacza ta moc powinna...

    Radiotechnika Serwis jacynka84   10 Sty 2006 09:29 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1580
  • Antena CB, a przewody wysokiego napięcia...

    Witaj Kol Bushman! W oparciu o opi slupow przypuszczam ze moze byc to linia przesylowa o napieciu 220 kV lub 400 kV.Zaklocenia o charakterze radiowym , ktore generuje taka linia mozna podzielic na dwa typy:1.promieniowanie fal radiowych generowanych przez przeplywajacy w linii prad.Biora sie one stad...

    Radiotechnika Serwis Bushman10980   13 Sty 2008 23:31 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6643
  • Jaki dobrac przetwornik A/C dla zakresu 0,5-3V ?

    Witam. Chce wykorzystac modul pomiarowy do zmierzenia wilgotnosci powietrza. Uklad ma w miare liniowa charakterystyke, dodatkow mam mozliwosc dokladnego skalibrowania ukladu. Zalezy mi na dokladnosci mniejszej niz 5 % i rozdzielczosci 1. Niewie mjakiego przetwornika A/C uzyc, jaki konkretny...

    Mikrokontrolery Ogólne GienekS   24 Cze 2006 14:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 933
  • Jaką lampę wybrać? Na końcówkę mocy EL34.

    Panowie jetrhotull i OTLamp! A czy nie prosciej stwierdzic ze zarowno dzwiek jak i jego percepcja to niesamowicie skomplikowane sprawy? Dzwiek jest zlozony, bo: 1. nie jest to zwykla suma sinusoid o odpowiednich amplitudach i fazach. Nawet matematycznie rzecz biorac transformate Fouriera liczy...

    Elektronika Retro painlust   13 Sie 2006 10:41 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2155
  • Pomiar wilgotnosci ziarna

    moim zdaniem wykorzystanie czujnika wilgotności powietrza ma szansę powodzenia, ale wynik pomiaru będzie raczej przybliżony, a i tak pod warunkiem przeprowadzenia pomiaru w określonych warunkach. widziałbym to w ten sposób, że próbkę ziaren umieszcza się w hermetycznie zamkniętej komorze razem z czujnikiem,...

    Mikrokontrolery Ogólne alnus   23 Sie 2006 14:14 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 8092
  • renault megane 1998 1,4 E7J problem z uruchomieniem

    Odkrec czujnik GMP "impulsator" odepnij kostke od tego czujnika i ja dobrze wyczysc. Wyczysc tez 2 piny od czujnika GMP najlepiej malym pilniczkiem i zwroc uwage czy nie bylo przypalone. Mozesz tez sprawdzic cewke zaplonu bo w tym modelach byly wadliwe cewki , ktore mialy kolor caly czarny. Ale przez...

    Samochody Elektryka i elektronika tomrom1985   04 Gru 2008 17:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2956
  • TTI TCB-880 jako stacjonarne CB? pomocy!

    Caly problem rozbija sie o to, ze impedancja anteny nie wynosi dokladnei 50ohm, impedancja kabla rowniez (z uwagi na to, ze wyliczenia teoretyczne zawsze odbiegaja od praktyki - zaprojektowany na 50ohm impedancji kabel nie bedzie mial w rzeczywistosci tych 50ohm z uwagi na niedoskonalosci w wykonaniu,...

    Radiotechnika Serwis h1000   06 Lip 2007 02:01 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3454
  • Uszkodzony moduł zapłonowy ??????? xedos6 1,6 16v DOHC 94r

    Witam mój problem polega na tym ze po nagrzaniu silnika nagle gasnie i odpala dopiero po 20 sek lub dłużej dzieje sie tak podczas pracy na wolnych obrotach (rzadko) a najcześciej po przekroczeniu 5,5tys obr np podczas postoju lub jazdy czy moze to byc winą uszkodzonego modułu...

    Samochody Elektryka i elektronika tzok   06 Lip 2007 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1253
  • 306 1.4 96`obroty po wysprzegleniu na zimnym wisza

    Walsnie o lince pomyslalem tez na samym poczatku i dokaldnie ja przesmarowalem na tip top. Potem na drogi dzien go odpalilem otwieram mache i gazuje i linka ladnie wraca na powrotne miejsce a silnik bardzo powoli schodzi z obrotow..... Mam tak od kupna tego auta i chcialbym od nowego roku zacząć poważnie...

    Samochody Elektryka i elektronika fantasta   30 Lip 2008 19:51 Odpowiedzi: 67    Wyświetleń: 7706
  • Proste czujniki temperatury - gotowe kity, pomysły

    nio wlasnie potrzebuje konkretnych modułów do wilgotnosci powietrza, ewentualnie jakis barometr mejbi, i wszystko rzucac na lcd

    Projektowanie Układów globus   28 Sty 2008 20:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1476
  • O tym co potrafi wyswietlacz DM157A...Az trudno uwierzyć!

    Dzisiaj zacząłem sie bawić wlasnie takim wyświetlaczem 3x24 znaki. Całkiem sympatyczny display...Problem jedyny chyba polega na jego inicjalizacji. No więc siadłem do kompilatora i pisze, pisze procedure initu. Zauwazylem ze niesamowicie istotna jest kolejnosc wydawanych komend inicjalizacji, aczkolwiek...

    Mikrokontrolery Ogólne nsvinc   16 Lut 2008 12:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 924
  • Pole elektomagnetyczne z sieci przesyłowej 110kV

    A co mają fotony do pola elektromagnetycznego ??? A jesli juz chodzi o slonce i fale dlugosci nizszej niz swietlne to znikoma czesc tego szkodliwego promieniowania (zwlaszcza rentgenowskiego) dociera do powierzchni ziemi. Dzieki magnetyzmowi ziemi, ktory chroni wlasnie przed szkodliwym promieniowaniem...

    Elektryka Instalacje i Sieci zbich70   25 Sie 2013 20:21 Odpowiedzi: 94    Wyświetleń: 24109
  • MF-1 Blackbox - Chlodzony glikolem - Prezentacja / opinie

    Szczerze mowiac zastanawialem sie nad tym jakis czas temu i doszedlem do wniosku, ze nie mam potrzeby zchodzic ponizej zera. Kilkakrotnie testowalem uklad przy ujenmych temperaturach. Ale trzeba wtedy zastanowic sie nad kontrolowaniem wilgotnosci powietrza w pomieszczeniu. Kondensacja wilgoci potrafi...

    Komputery Chłodzenie weelk   30 Kwi 2011 21:17 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 11838
  • regulator wilgoci powietrza

    witam. mam czujnik wilgoci z zepsutego wentylatora. czujnik zmniejsza swoja rezystancje wraz ze wzrostem wilgoci. przy wilgotnosci okolo 60% ma on chyba 2mega ale musial bym dokladnie zmierzyc. ale czy da rady jakos zrobic prosty regulator. nie musi byc precyzyjny. chodzi by przy zzadanej wilgotnoci...

    Początkujący Elektronicy awalknek   06 Sty 2009 23:08 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3271
  • thomson 28DG170 dziwne objawy

    thomson 28DG170 na chassis tx807cs nie wiadomo kiedy dostaje w połowie ekrany cieniutkie paski (fotka w załączniku). Paski wskakuja nie zaleznie od pory dnia czasu pracy wilgotnosci powietrza. Wystarczy na chwile wyłaczyć przyciskiem z sieci aby obraz wrócił do normy. Usterka pojawia sie nagle i tak...

    TV Początkujący omron   05 Lut 2009 20:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 983
  • Renault scenic 1.6 16v rocznik 2002

    Mam problem z zapaleniem silnika podczas duzej wilgotnosci powietrza,deszczu.Jak silnik jest zimny to zapali,ale gdy jest juz rozgrzany i go zgasze to juz nie zapali.Silnik 1.6 16v z 2002 roku.Prosze o jakies rady na ten temat,co powinienem zrobic z tym problemem,i czy samemu da sie rozwiazac ten problem....

    Samochody Początkujący jeryw   21 Wrz 2009 16:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4720
  • jak wykonać podkowę(płaszcz wodny) do kominka

    witam;) Chciałbym wszystkim jeszcze raz podziękować za rady. Układ zrobiłem i już działa;))) to mója pierwsza tego typu konstrukcja-jeszcze 2 miesiace temu nie miałem zielonego pojęcia o takich układach...dużo informacji wyniosłem z tego forum. układ działa bardzo dobrze, tak jak pisałem 2 grzejniki...

    Systemy Grzewcze Użytkowy goldboyy   09 Lis 2009 19:06 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 41496
  • Pomiar temperatury, ciśnienia, wilgotnosci

    Witam, Witam! Mam do zrobienia stanowisko do pomiaru wielkosci charakteryzujących klimat, czyli pomiar temperatury, ciśnienia, wilgotności, oraz byc moze pomiar kierunku i siły wiatru. Musze zbudować skrzynke z czujnikami i za pomocą karty pomiarowej przesłac informacje z czujników do komputera....

    Początkujący Naprawy djkomprez   06 Gru 2009 20:27 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4790
  • Ford escort 1.6 efi zetec, odpala i zaraz gaśnie.

    W swoim fordzie-tj. 1.6 -16v 95r. mialem tak samo (bez abs) samochod zapalal, i po chwili gasł. Lub, przejechalem kilka km i klapa. Zaczelo mi sie to dziac przy duzej wilgotnosci powietrza-np deszcz itd. Sprawdz w jakich warunkach Ci gasnie. jesli po deszczu lub wilgotnym powietrzu- sa to styki na akumulatorze,...

    Samochody Początkujący ojciec_77   10 Kwi 2010 17:36 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 9146
  • bmw e34 520i kłopoty z pracą silnika na benzynie

    Witam. Posiadam bmw e340 520i i następujący problem. Auto na benzynie faluje dławi sie nie chce przyspieszac a na gazie wszystko ok<stag 300> zauważylem przy duzej wilgotnosci powietrza ze silnik rowniej pracuje na benzynie i nawet przyspiesza. co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? słaba...

    Samochody Początkujący 598035   03 Wrz 2010 20:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1621
  • Atego 1317 2001 problem z hamulcami

    Witam ponownie Niestety blad dalej powraca i to przy duzej wilgotnosci powietrza a jesli jest sucho mam spokoj Probowalem tez mostkowac ale wyskakiwal komunikat CAN!!!! Teraz doszedł jeszcze problem z cisnieniem w ukladzie pneumatycznym tzn.nabija butle do 12 bar Moze to ma cos wspolnego z tym bledem...

    Samochody Ciężarowe tompoltd   12 Maj 2012 19:55 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 6428
  • Czujnik wilgotnosci w kabinie - Peugeot

    hola t.j. czujnik wilgotności i temperatury powietrza jeśli klimatronik działa to czujnik działą... pozdr s.

    Samochody Elektryka i elektronika patryk_85   27 Maj 2016 12:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4879
  • [Atmega32],[C],[UART], komunikacja z enthernetem

    Witam. Tak potwierdzę od razu iż to mój pierwszy projekt z internetem. Jak widzę to chyba rozwiazanie z routerkiem chyba bedzie najlepsze i odrazu wifi jest :) sth 11 do pomiaru wilgotnosci powietrza oczywiście :)

    Mikrokontrolery AVR piotrva   22 Maj 2011 13:37 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2585
  • Czujnik wilgotności powietrza - po czyszczeniu zaniża odczyty

    Mam ten sam problem. Kolega elektro sie myli. To nie są sciezki weglowe tylko normalne sciezki przewodzace miedzy ktorymi jest specjalny polimer. W czujniku wykorzystuje się higroskopijne właściwości polimeru, którym pokryty jest ceramiczny substrakt. Przewodnosc tego polimeru zmienia sie pod wplywem...

    Początkujący Naprawy jareckibar   27 Maj 2011 22:06 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2241
  • Opel Corsa 1.3 CDTI 2004 - problem z odpalaniem

    Nie wiem sam.Wydaje mi sie ze moze to byc ten rozrusznik,bo gorzej mi lapal przy wiekszej wilgotnosci powietrza np mgla a pozniej przymrozek.Niewiem.Teraz jak zrobi sie cieplej to problem znow sam zniknie.Tak wiele osob to ma ze mozna by wspolnie ustalic przyczyne.Objawy wszyscy mamy takie same.Czy ktos...

    Samochody Początkujący MarekPPN   21 Sty 2016 09:44 Odpowiedzi: 75    Wyświetleń: 49990
  • Pomiar i zapis wilgotności względnej powietrza

    Tutaj jeszcze inny czujnik: Inny pomysł chowania czujnika, mechanizm dokowania głowic w drukarkach atramentowych HP starego typu.

    Projektowanie Układów kudlacikus   11 Lut 2013 10:50 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2274
  • VW GOLF 4 TDI AXR 101 - nie zapala

    Witam-posiadam Golfa 4 variant z silnikiem 1.9 TDI AXR 101 koni.Auto z 2004 roku-przebieg 190 TKM.Problem z odpalaniem silnika pojawia sie zawsze w czasie opadow,duzej wilgotnosci powietrza,lub po myciu samochodu.Ciezki rozruch,po kilku probach komunikat "warsztat" i migajaca swieca zarowa.Komputer-blad:...

    Samochody Elektryka i elektronika biba24   17 Lut 2013 21:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2070
  • peugeot - klima na niskim cisnieniu 12bar

    Srednice sa rozne. Trzeba by sie niezle narobic, aby podlaczyc odwrotnie. Wysokie cisnienie po obu stronach oznacza, ze i na postoju musi byc rownie wysokie. A to oznacza, ze jest za duzo czynnika. I to jest pierwsza rzecz do skorygowania. Cisnienie na postoju nie moze przekraczac 5 - 6 barow w normalnej...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie Marek autoklima   02 Sie 2014 22:05 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1191
  • toyota scion tc 2.4 automat podbijajace obroty , szarpanie brak mocy

    Na to by wskazywalo bo jezdzi roznie zalezenie od dnia pory i wilgotnosci powietrza , a wszystkie wiazki wtyczki sa jak nowe !!!!! pierwsza sonda w kolektorze 4 przewodowa jak ja zmierzyc na odpietej wtyczce ? Dodano po 11 Panowie czy ten interfejs ELM327 OBD2 wystarczy by zczytac odpowiednie...

    Samochody Początkujący Martinn09   22 Lut 2016 13:19 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1050
  • Włącznik 230V na podstawie wilgotności powietrza (z higrometrem)

    W domu mam nawilżacz, który jest podłączony do najprostszego analogowego programatora czasowego (taki za 10zł). Chciałbym wiedzieć czy dało by się przy pomocy któregoś z czujników z TME ... na przykład tego ... i jakiegoś tranzystora, potencjometru i zasilacza 5V dało by radę zrobić włącznik...

    Początkujący Elektronicy bgolab   21 Paź 2015 15:09 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 261
  • Czujnik wilgotności glebyYL-69 - Zle odczytuje

    Witam. Dziś zaczołem konfigurować czujniki w moim projekcie. Skonfigurowałem czujnik DHT-22 czujnik temp i wilgotnosci powietrza. Teraz przyszedl czas na czujnik wilgotności gleby YL-69. Niestety nigdzie nie moge znalesc datasheet i zadnych gotowych bibliotek. Czy ktos miał styczność z tym czujnikiem?

    Mikrokontrolery AVR tmf   20 Mar 2016 13:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 555
  • Klimatyzacja LG G12AH - Kapie woda

    Przy wysokich temperaturach i wilgotnosci powietrza odpływ jest zapchany. Nie wiem jak w Polsce, ale ja mam ustawiczny problem z jakimiś amebami zatykającymi odpływy kondensatu w klimatyzacji domowej. Pomaga po czyszczeniu, zlanie zbiorniczka - tacki wodą utlenioną.

    Wentylacja i Klimatyzacja pierotez   16 Lip 2016 15:58 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 765
  • Dzielnik napiecia

    Witam ponownie Ten czujnik temperatury jest czescia wiekszego projektu. Urzadzenie oparte na Atmega 8535 ma za zadanie zmierzyc i wyswietlic na czterocyfrowym wyswietlaczu LED cisnienie powietrza atmosferycznego, wilgotnosci tego powietrza i jego temperature. Do tego odmierza i wyswietla aktualny czas...

    Projektowanie Układów ghost666   11 Sty 2006 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2625
  • Auto klima z Nowego Elektronika

    Juz raz tu pisalem, ale jakos wtedy nikt na to nie zwrocil uwagi. Teraz widze wiecej sceptykow (wg. mnie to wlasnie oni maja racje). Zrobmy doswiadczenie myslowe: - zakladamy, ze kabina nie wymienia ciepla z otoczeniem - chcemy schlodzic powiedzmy z 35 do 25 st. - z wykresu Moliera wynika (wilgotnosc...

    Samochody Elektryka i elektronika skylark   03 Lip 2007 20:08 Odpowiedzi: 220    Wyświetleń: 85543
  • Docieplenie styropianem czy tradycyjny tynk ??

    Punkt ten jest dosc istotny, ale znajac technologie budowlane i aspekty z tym zwiazane, musze powiedziec ze powyzsze (kolegow) wypowiedzi sa niepelne. Mianowicie, wilgotnosc, nie jest zwiazana z wilgotnoscia powietrza na zewnatrz budowli, a z wewnetrznym jej wydzielaniem, co w praktyce dotyczy jej...

    Systemy Grzewcze Użytkowy Kot-huncwot   23 Mar 2013 19:56 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3162
  • Pochłaniacze wilgoci - opinie

    Mam też w tym urządzeniu opcję bez włączonego agregata- schładzania powietrza, wszystko działa powietrze jest wydmuchiwane. Jaki to ma sens , czemu służy ta opcja. Domyslam sie ze ma to na celu "odmrozenie" skraplacza w przypadku gdy nazbieralo sie na nim zbyt wiele schlodzonej wilgoci i zaczela...

    Technika Domowa _jta_   20 Sie 2015 20:44 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 89733
  • pompy ciepla, kotly co, solary - utrzymanie stalej temperatury domu w Irlandii

    Witam Jestem na forum nowy tzn dotychczas wystarczylo mi przegladanie postow tym razem jednak zmuszony jestem napisac i poprosic specjaalistow o opinie. Temat: Temat dotyczy zaopatrywania domu w cieplo i wlasciwie moze znalazl bym odpowiedz bardziej czy mniej trafna gdyby nie to ze dom znajduje...

    Systemy Grzewcze Serwis beboszkierembesz   14 Maj 2014 11:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 936
  • [B]KLIMATYZATOR pokojowy, na lód, sterowany ARDUINO[/B]

    Myslalem o czyms podobnym ale zrobionym na takiej zasadzie: 1. Duza komora ze styropianiu + pakiet z lodem zawieszony tak, zeby woda z nich sciekajaca padala na filtr powietrza o duzej grubosci 2. Wentylator i konstrukcja komory wymusza ruch powietrz przez lod a nastepnie przez ten zwilzony filtr 3....

    Początkujący Elektronicy vodiczka   14 Lip 2016 09:12 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 4275
  • INKUBATOR

    nawilzanie to chyba masz rozwiazane - nawilzaczem :) gorzej z osuszaniem - wprowadzona woda bedzie krazyc w zamknietym obiegu razem z powietrzem. Prostym sposobem byloby otwieranie obiegu i wypuszczanie czesci zawilgoconego powietrza (pod warunkiem ze naplywajace powietrze bedzie suchsze). Niezawodnym...

    Projektowanie Układów jacur   15 Lut 2004 11:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5724
  • [BASCOM][t6963] W jaki sposób "wyczyścić" ekran ?

    Witam! Sterownik lcd t6963. Bascom Jak zrobić czyszczenie ekranu? Próbuje cls, cls text, cls graph, ale nie działa... Mam podprogramy, i chce wyczyścic ekran po przejsciu do następnego podprogramu. Niestety nie działa czyszczenie ekranu.. Kod wygląda na razie tak: .....................................

    Mikrokontrolery AVR WCHPikus   26 Sie 2013 18:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 966
  • Oszranianie Parownia no-frost

    W parowniku no-frost po cyklu pracy 8h włancza sie grzałka.Włonczenie grzałki po tym czasie jest zdetreminowane grubość oszraniania tegoz to parownika.Po tym czasie przepływ powietrza(cyrkulacja wymuszona wentylatorem) i dobra praca urzadzenia jest utrudniona.Czy mozliwe jest oszranianie powstawanie...

    AGD chłodnictwo grzeg27   10 Mar 2005 21:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1676
  • CC700 przerywa i gaśnie w trakcie jazdy

    Witam. Podczepiam sie do aktualnego watku - mam zdaje sie ten sam problem, ale dla porzadku napisze wszystko: CC 700, 1995 r Startuje z zimnego silnika bez problemu, pracuje normalnie. Po przejechaniu od 10 do 30 km zaczynaja sie problemy, traci obroty, zaczyna pracowac bardzo nierowno, czesto tylko...

    Samochody Początkujący Mariusz O   03 Lis 2009 13:05 Odpowiedzi: 52    Wyświetleń: 20580
  • Za niski pobór prądu przez wentylator

    Prąd zależy od obciążenia silnika, czyli od gęstości powietrza, wilgotnosci i innych parametrów które nie są stałe. Gdy przytkasz wlot powietrza prąd będzie jeszcze mniejszy.

    Elektryka Początkujący Gość   27 Sie 2011 07:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1776
  • Oblicz dobry port - BassPort: program do obliczania portow bass-reflex

    mscgs24, Dziekuje bardzo. Oto tekst do sprawdzenia: ******************** Cz... strojenia BR, Hz Pojemnosc skrzyni robocza, L Srednica membrany, mm Liczba wooferow Xmax w jednym kierunku, mm Liczba portow Przekroj portu Obszar portu, cm kw Maks. predkosc powietrza, m/s Maks....

    CarAudio Ogólne Yauhen   01 Kwi 2015 13:43 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3699
  • Ocieplenie blaszaka - wasze porady

    Wszelkie zmiany wilgotnosci materialu izolacyjnego sa zwiazane ze spsobem montazu i z tego wynikajacych przeplywow powietrza w ich obrebie izolowania- roznicy temperatur. Jesli material izolacyjny nie bedzie mial dostepu do wilgoci ze zmieniajacego sie powietrza w jego zasiegu to bedzie pozostawal...

    Technika Domowa Eruanneth   03 Sty 2016 10:34 Odpowiedzi: 108    Wyświetleń: 43134
  • Mikroporcesora jaki? i dobor do niego czunikow.

    Nie bede udawal ze nie jestem zółtodzobem w tej dziedzinie, prosze o troche wskazowek. Projektuje razem z Kolega uklad mikroporcesorowy do obslugi szklarni, ma byc wyposarzony w nastepujace czuniki czujnik temperatury gruntu i powietrza czujnik temperatury wody, higrometr,czuniki ruchu dymu, oraz zestaw...

    Mikrokontrolery Ogólne goldrave   29 Lis 2005 14:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1206
  • Modul peltiera i czujniki

    hmmmmmm ja sie zastanawialem by umiescic to w podlocze lub sciance, jakas izolacja wogol tego i jazda. Izolacja to ma byc material jak w kocach cieplnych ze cieplo odbija zewntetrzne a wewnetrzne zatrzymuje. Tzn z jednej i drugiej strony ta sama strona bedzie :P nie bedzie tej co pochlania. A ten modol...

    Automatyka Przemysłowa demoh   30 Mar 2006 08:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 819
  • Komputerowy termometr DS1820!

    W jakim celu chcesz plytke robic, jak tam jest doslownie kilka elementow? :) Sam mam na pajaku zrobione wszystko we wtyczce i do com`a podpiete. Z tego wychodzi przewod i leci do trzech czujnikow temperatury. Za pare (tygodni) dni prawdopodobnie bede dolaczal dodatkowe czujniki, ilosci opadow...

    Newsy pietrek345   27 Sie 2014 06:49 Odpowiedzi: 673    Wyświetleń: 363196
  • Atmega 32 + 2*Atmega8. Jak podłączyć do mastera?

    no doczytalem na temat rs485 i trafilem na informacje ze max 32 urzadzenia :( . Jeden tylko prezentacja wynikow natomiast drugi bedzie pozatym wykonywal jedna czynnosc jesli master czyli Atmega32 wykryje parametry wilgotnosci za zle i ew. temperatury to Atmega8 bedzie musiala otworzyc /zamknac przepustnice...

    Mikrokontrolery Ogólne janek1815   05 Maj 2007 18:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1272
  • Czujniki na odleglosc 100 km

    witam, chce zbudowac skrzynke z czujnikami wilgotnosci, temperatury powietrza itp. na procesorze avr atmega48. jest jeden problem: skrzynka ma byc w gdansku a ja mieszkam 100 km dalej, jak przeslac dane ze skrzynki do mnie do domu. myslalem za pomoca internetu, ale nie wiem jak. czy ktos bylby w stanie...

    Projektowanie Układów VippeR   18 Sie 2007 17:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 759
  • AUTOMATYCZNA STACJA POGODOWA

    czujniki będą podłączone do woltomierza , a moje elementy to: Programowany 4-kanałowy komparator/woltomierz AVT-5086 Termom... elektroniczny: LM35 Czujnik aboslutnego ciśnienia powietrza: MPX4115A Higrometr elektroniczny: HS15 termometr i cisnieniomierz mają char liniową wzgledem napięcia...

    Początkujący Elektronicy michrel   10 Paź 2007 18:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1301
  • z czego zrobić czujnik wilgoci?

    Chciałem zrobić elektroniczna regulacje wilgotnosci w terrarium tzn kiedy bedzie za duza to bedzie sie włączał wentylator i gdy spadnie wyłączał. Zapewne na jakims przerzutniku RS czy cos ale na razie zastanawiam sie z czego zrobić (bo raczej tanio takiego czegos nie kupie jesli w ogole) sam czujnik....

    Początkujący Naprawy jjackpot   30 Mar 2010 19:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2742
  • Przepalony czujnik wilgotności - zamiennik?

    Kilka miesiecy temu kupowałem czujnik wilgotnosci do łazienki i montowalem układ który załączał obieg powietrza. Kosztował mnie raptem 15zł na poltronic.com.pl. No chyba że to coś bardziej skomplikowanego.

    Elementy Elektroniczne SAJGOON1   16 Wrz 2010 19:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 909
  • [Atmega8] - Sterownik temp, higiometr, RTC, 4x przekaźnik. - Doradźcie.

    Witam! Nie jestem jakoś genialnie zaawansowanym programistą. Ale mam dużo chęci :) Proszę o sprawdzenie czy części przeze mnie wybrane zdadzą swoją role. Założenie jest następujące: Chcę napisać sterownik (j.Bascom) wyświetlający realną godzinę, temperaturę, wilgotność powietrza, oraz sterowanie...

    Mikrokontrolery AVR Matap   15 Maj 2014 19:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2064
  • Czułość DS18B20 pod Arduino Leonardo

    A czy zastosowanie np. 3 czujników w 1 miejscu i uśrednienie ich wyników nie polepszy ich dokładności technicznej ? Tak chce mierzyć temperaturę powietrza ( amatorska stacja meteo ) i zależy mi na dokładności czujnika . Pozwolę sobie tutaj wkleić post kolegi z innego forum ( meteorologicznego ) i...

    Początkujący Elektronicy Areecki   16 Sty 2015 10:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 777
  • ADT7420 - Arduino - stacja meteorologiczna

    Pomiar dla potrzeb własnych , ale czytałem tutaj na forum, ze DS ma błędy czasami nawet rzędu 1-2 C , ponadto się podgrzewa przy częstych odczytach. Mam w planach w przyszłości zbudowanie stacji meteo ponieważ od dziecka interesuje się meteorologią, jednak dokładność +/- 0,5 jest dla mnie nie wystarczająca....

    Mikrokontrolery Początkujący wondurbm   20 Sty 2015 20:43 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1053
  • Bosch WTS86580 suszarka - wyłącza sie po 3 minutach pracy

    Witam Was! Duzo pracy przy maluchu,brak czasu na internet: Dziekuje za zainteresowanie tematem.Grzalka w porzadku.Czujnik wilgotnosci - ten przy komorze wylotowej powietrza tez chyba ok (po odlaczeniu z kostki wyswietla komunikat e02). Wrzuce we wtorek wiecej mokrych ubran i odpale ta nieszczesna suszarke...

    AGD Użytkowy Andrzej 090278   13 Cze 2015 19:19 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 759
  • Arduino, czujniki, wifi itp.... Stacja meteorologiczna z czystością powietrza

    Dziękuję za szybką odpowiedź. Elementy układanki już mam, mianowicie zakupiłem: I jestem na kupnie jakiegoś arduino, miałem UNO ale był to klon i odmówił już współpracy, polecicie jakiś model ? Potrzebuje pomocy w kodzie dla arduino i na pc. Oraz schemat do ów kodu, każdy programuje...

    Początkujący Naprawy Xpaweł   26 Lis 2015 22:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 255
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty