witam,posiadam audi a4 b5 z 96 roku 1.6 benzyna, moj problem polega na tym iz wydaje mi sie ze mam uszkodzone wisko, silnik w korkach mi sie nagrzewa(termostat nowy, uklad odpowietrzony) przy temperaturze 90 stopni i wyzszej mozna wisko zatrzymac palcem.. czy tak ma byc??? od momentu zapalenia rano wisko pracuje taksamo do pelnego nagrzania, prosze...
Witam Kupiłem takie o to coś, a miała być podstawa wiskozy do auta z klima i wymiennym łożyskiem Sprzedający twierdzi że jest do podstawa wiskozy Audi A6 C4 2,5 114 km do wersji z klimatyzacją. Wg etki oraz zdjęć na forum coś takiego nie występowało w tym samochodzie zwłaszcza z klimatyzacją. Czy ktoś się orientuje w jakich autach to występowało? Znalazłem...
Koledzy 2.5 tdi ma wiskoze i wentylator elektryczny do klimy.Na dzien dobry to wiskoza do sprawdzenia.
Dobra, jeśli chodzi o moje audi; wstawiłem do gazownika, ustaliliśmy aby zrobili tak aby audi jeździło na LPG. Bo jakby nie patrzeć (nie znam się do końca) to na tym kwadraciku w środku auta (przełączniku), wszystko znikło nawet czerwona dioda się nie świeciła. Ale nie ględzę. Auto odebrane. Wymienione filtry, ustawione parametry i gra. Znaczy się auto...
Witam, w 2011 roku auto podczas postoju dobijało do 90 stopni wody lecz gdy ruszałem woda spadała poniżej 60 (oczywiście zimą), wewnątrz na postoju dogrzewało się wzorowo, po wymianie termostatu problem zniknął. W 2015 (grudzień) wymieniałem pompę wody (ruville), oryginalna padła - wirnik pękł (objawy - z kratek zimne powietrze, woda do 120 stopni),...
Witam. W moim audi gdy na dworze zrobiło się chłodniej silnik przestał łapać 90 stopni. Wiatrak kręci się cały czas po odpaleniu. Wymieniłem wiskozę (używana) i dalej to samo. Po mieście nie podnosi się wskazówka na liczniku a w trasie łapie jakieś 60-70 stopni. Po wyłączeniu klimy i jechaniu powyżej 90km/h złapie 90 stopni i po zwolnieniu zaraz spadnie....
Witam .. Panowie mam taki Problem tez z Wentylatorem w C4 2.3 tylko odwrotnie . Gdy Wyłacze silnik to wentylator zaczyna chodzic a gdy włacze silnik to przestaje .. Nie wiem co może byc odlanczalem juz kostki od czujnikow ale dalej chodzi .. Jeszcze mam takie pytanie jesli go odlacze to wentylator ktory mam na wiskozie da rady chłodzic ?? czy woda bedzie...
Witam, Panowie morze wiecie co może być a mianowicie w moim Audi 100 C4 2.3 93 r silnik AAR jak jadę dłużej w upale i wyłączę silnik to potem muszę czekać od 40 do 1,5 h aż będę mógł odpalić silnik.Normalnie wszystko działa tylko brak zapłonu, temperatura spadnie do 60 st i odpala. Pomocy bo dostanę szału, powymieniałem jak na razie wiskozę, termostat....
Na wiskozie będzie się kręcił cały czas jak będzie silnik chodził, a ten 2 gi jest od klimy działa jak jest załączona klima. U mnie tez się załącza ten mały jak przejadę parę kilometrów i jest silnik nagrzany. Raczej bym nie odłączał a jak odłączysz to ten na wiskozie wystarcza. Jakby jednak zaczął się grzać to wiskoza możne być do wymiany ( jak wyłączysz...
Witam, zakupilem audi 2,5TDI V6 uszkodzone- brak mozliwosci przejechania. Po naprawie okazalo sie ze silnik zle wchodzi na obroty na biegu jalowym jest zamulony ale ostatecznie przelamuje 4000obr/min , najgorszy problem pojawia sie podczas jazdy silnik nie ma wogole sily powyzej 1500-1800 zaczyna sie glosna twarda praca silnika az go szkoda, bledow...
Musisz mieć dobry, długi płaski klucz i młotek. Zakładasz klucz na wisko tak żeby nie trzeba było go trzymać ręką i żeby dało się uderzyć rozpędzonym młotkiem. Nie ma takiej wiskozy co za trzecim uderzeniem nie puści tylko trzeba uderzać w dobrą stronę :D p.s powodzenia w wymianie tego [url=]rozrządu
byłem teraz sprawdzic musi przepuszczać termostat gdyż rurkiponizej chłodnicy sie nagrzewaja może to być wiskoza wiatraka? Dodano po 2 albo czujnik bo silnik jak dotykam to jest zimny a temperatura wzrasta rano puzniej wszystko się normuje do miedzy 90 stopni a 100
a moze to byc przyczyna tej wiskozy bo skoro zatrzymuja ja bez problemu i po zgaszeniu silika ona nadal sie kreci
Kwestia czy w oryginale będą pasowały mocowania pompy wspomagania, pompa wody jest inna (to nie problem) i tam jest chyba jeszcze łożyskowanie wiskozy, która jest w tym przypadku nie potrzebna.
WItam. Witam mam taki problem podczas jazdy wyrzuca mi płyn chłodniczy czasami przy 80C chłodnica zimna, czasami wyrzuca płyn gdy temp dochodzi do 105C chłodnica gorąca. Sprzęgło wiskotyczne wymienione. Chłodnica przepłukana, auto dobrze odpowietrzone, z nawiewów leci ciepłe powietrze... Co może być przyczyną że po zalaniu płynem odpowietrzeniu zrobie...
Witam, Jeśli chodzi o wymanę łożyska, któro znajduje się w obudowie wymiana wymaga chwilę zabawy, wymieniałem łożysko dzisiał przy okazji wymiany rozrządu, odkręcamy alternator z tyłu w obudowie pod alternatorem w dziurze jest śruba M8 należy ją odkrecić ściagnąć pasek od wiskozy pompy wody i od pompy znajdującej się na dole obudowy. Najpierw musiałem...
wiskoza się kręci, Pamiętaj, że wiskoza zawsze się kręci, a efektem jej uszkodzenia jest to, że nie zasprzęgla się wystarczająco mocno i w rezultacie poślizgu wiatrak nie osiąga wymaganej wydajności. wiskoza to lipa dla wolnych prędkości/obrotów. Audi to w sumie nie jest konstrukcja improwizowana z tego co w fabryce mieli pod ręką, więc jeśli szkop...
WITAM jestem tu nowy i potrzebuje pomocy. Mój problem wygląda następująco. Góra chłodnicy jest bardzo gorąca a dół zimny,na postoju i przy wolnej jeździe płyn chłodniczy ucieka przelewem.Dodam że układ sprawdzony na obecność CO2 i nowa wiskoza. Więc pytam co jeszcze?
Witam z tego co pamiętam w tych silnikach wiskoza jest na osobnym łożysku i te właśnie łożysko często się zaciera i buczy.Sprawdź jeszcze raz te łożysko.
Witam. Przeszukałem niemal całe google i konkretnej odpowiedzi nie znalazłem, otóż problem brzmi tak. Samochód nie dogrzewa się tzn łapie jakieś 75-80 stopni i dalej nic, nawet na postoju nie dochodzi do 90. Dodam, auto ma dwa wentylatory jeden na wiskozie a drugi elektryk który w zależności od temperatury się włącza i na pewno jest sprawny. Wentylator...
Przykleję się do wątku bo mam podobne objawy. Mechanik zadecydował kable, zamówili Boscha i założyli problem pozostał , wcześniej stwierdził świece wymienił na oryginalne - problem pozostał. Dzisiaj powiedział gruszka od przyspieszenia obrotów silnika i polecił poszukać na szrotach bo nowa sporo kosztuje. Nie mam pojęcia co to jest " gruszka" na allegro...
Auto a4b7 2.0tdi BRF 2008 wkładam silnik 2.7bi turbo ARE z a6c5 wiskoza chce koniecznie wywalić. Dzięki za pomoc, jest kilka osób które wiedzą jak to wszystko zrobić ale trzymają to w tajemnicy chcą auto na miesiąc i worek kasy.
Właśnie dobijam się do alternatora i jedyne wyjście to zdjąć wentylator chłodnicy. Zapewne chodzi o dolną śrubę alternatora,której nie możesz wysunąć bo wiskoza nie pozwala?
On zawsze będzie się kręcił bo jest na wiskozie, jedynie temperatura powoduje że kręci się 1:1 lub słabiej.
Sprzęgło na wiskozie pewnie jest zabrudzone i caly czas trzyma wiatrak. Po co robić adaptacje jak samochód się nie nagrzewa. Trzeba sprawdzić termostat.
A skąd wiesz że to temperatura, no? Może ciśnienia lub oblodzenie . Czy wentylator elektryczny pracuje? Jeśli tak i wiskoza sprawna to temperatura nie ma nic do rzeczy. Jest też opcja że między chłodnicami jest syf i nie ma odpowiedniego luftu do chłodzenia skraplacza i HP idzie w kosmos. I czemu temperature ci wskazuje -2'C.? Układ banalny w prostocie.
Pierścień Segera w rowku obudowy (od strony chłodnicy) zabezpiecza łożysko wiskozy. Po drugiej stronie (od kabiny) łożysko opiera się po obwodzie o występ w obudowie. Jeśli łożysko jest na swoim miejscu, seger możesz włożyć w rowek (zakładam, że poprzedni właściciel, miał trudności z jego założeniem i go nie założył). W necie masz opisane jak ściąga...
Bezpieczniki sprawdzone i pod klapą i w kabinie, wszystkie są ok. W rozrusznik też już było stukane, ale nic nie pomogło. Czyli na tą chwilę rozrusznik, ok. Co mogło tak szumieć ? Mogę jeszcze powiedzieć ze spaleniznę najbardziej było czuć z przodu z prawej strony komory silnika. Wiskoza ? Dodano po 8 Z tego co już wyczytałem to sprzęgło wiskotyczne...
Nie wiele na tym filmie słychać. Sprawdzałeś czy nie ma luzu na wiskozie? Sprzęgło alternatora sprawne? Alternator kręcony luzem nie szumi? Nie ma luzów? Co jeszcze napędza ten pasek?
Witam wszystkich mam takie pytanko przy wlaczeniu klimatyzacji siliki pracuje jak V8 dokladnie to pracowal teraz wlasciwie nie ma tego juz odglosu. Wie ktos moze dlaczego??
Witam! Jeżeli to jest Audi A4 to z pewnością jest tam wiskoza (wentylator ze sprzęgłem reagującym na temperaturę powietrza przechodzącego przez chłodnicę). Gdy temp. podnisie się powyżej zadanej cyfry to powinno nastąpić trwałe zasprzęglenie wentylatora. Trudne jest jednoznaczne zdiagnozowanie tego elementu ale można spóbować. W silniku nienagrzanym...
Jak w temacie AUDI A4 grzeje się do 110°. Termostat wymieniony, pompa ma jeszcze zdrowe łopatki czujnik dobry tylko wiskoza na ciepłym troszkę słabo kręci. Wąż od termostatu na chłodnice jest zimnu nawet przy110° i chłodnica też. W silniku 110° a wszędzie indziej ani śladu gotowania nie ma. Wymieniłem kolejny raz termostat z myślą że ten walnięty i...
No Wisko, pisałem ze auto po swapie Audi 2,5 TDi ma teraz ten silnik z Passata :) , tylko że w Audi nie mam kabla do podłączenia z włącznikiem / czujnikiem w chłodnicy W b5 jest przecież wiskoza! Jaki silnik,rok? Wentylator elektryczny, który tam jest obok, jest od klimy.
Modę na SUVy uważam za chorą, nie podobają mi się te "wynalazki" Jest to alternatywa między terenówką, a osobówką i to stanowi ich przewagę w stosunku do zwykłej osobówki z napędem 4x4, wystarczy reduktor i SUV wjedzie dalej i wyjedzie, niż zwykła osobówka 4x4 na wiskozie. A Skoda 4x4, czy Alfa Crosswagon tak? Mianem kompaktu z 4x4 nazwałbym Subaru...
Witam. Mam taki problem ze podczas sportowej jazdy w mieście Audi A4 2.8 1995R Klimatronic jak i normalnej w upalne dni temp płynu osiąga nawet do 110C temp oleju w granicach 120C. Termostat wymieniony, wiskoza też,auto dobrze odpowietrzone, problemem jest wydaje mi się ze wentylator klimy który służy jako pomocniczy jeżeli silnik osiągnie większą temperature....