wlacznik schemat

Znaleziono około 298 wyników dla: wlacznik schemat
Podstawowa forma zapytania: włącznik schemat
  • "Śmieszny piec" 5W

    No dobrze, rozumiem co z tym głośnikiem, jednak 15-20 zł różnicy to nie jest pare groszy. Co to znaczy "Dodaj dodatkowy magnes", "Dopal go magnesem"? Trudno się "szuka" takich rzeczy po forach. I wybacz, dalej nie rozumiem jak to jest z tym wlacznikiem... Bo jak dla mnie to on wygląda jakby było albo...

    Projektowanie Układów Tremolo   29 Sty 2006 23:35 Odpowiedzi: 71    Wyświetleń: 5772
  • wylacznik zmierzchowy, pomozcie prosze

    dzien dobry, chcialem skonstruowac bardzo prosty wlacznik zmierzchowy, mam do niego przekaznik na 12V i fotodiode. zamiescilem schematy ukladow, ktorych jeszcze nie wykonalem, bo nie wiem ktory z nich jest wlasciwy (a moze wszystkie sa zle). Bez zastosowania tranzystora (rys. na gorze) uklad sie...

    Projektowanie Układów wspol_nik   29 Kwi 2007 12:09 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2591
  • Netbook Samsung NP-N130 wyrwany microstick włącznika

    Kurde,wlacznik jest nowy,bo stary byl urwany a ja ze schematu nie wiem ktory to jest 116 pin,mozesz mi go zaznaczyc na foto Dodano po 2 Kurde,wlacznik jest nowy,bo stary byl urwany a ja ze schematu nie wiem ktory to jest 116 pin,mozesz mi go zaznaczyc na foto

    Komputery Laptopy Hardware Miisiiek   22 Wrz 2013 14:55 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2111
  • VW Vento/Golf3 TDI 1,9 90KM - Błąd 741

    Plik lbl umieszczony w ross-techu mam wrazenie jest autorstwa ludzi spoza rosstechu a dodatkowo ztcp byl opisany jako wersja do silnika Axx (nie pamietam dokladnie jakiego) moze to nie dokladnie oddaje rzeczywistosc. Schemat Jetty AD1992 takze chyba to nie to o co Ci chodzi - na tym schemacie, z...

    Samochody Elektryka i elektronika hotdriver   29 Paź 2013 19:28 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3231
  • Czy dobrze podlaczylem American Legend CS9218 Small

    Witam. Wszystkie schematy ktore widzialem nie sa idenyczne z moim alarmem. Nie wiem czy to jakas inna wersja czy co. Podlaczylem go i po podlaczeniu alarm nie dziala.Mozecie sprawdzic czy dobrze podlaczylem. Nizej jest opis podlaczenia: czerwony - plus czarny - masa zielonobialy - zalacz c.zamek zielonoczarny-...

    Samochody Zabezpieczenia Mich@el   17 Lut 2005 00:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1631
  • Włącznik wentylatora - Opel Astra F

    Witam. Spalil mi sie wlacznik wentylatora (wogole nie zalacza) kupilem takze 3 stykowy (2 temperatury pracy) ale jak podlaczylem to caly czas kreci sie went. przy zimnym silniku slyszalem ze to nie ten wlacznik w aucie jest gniazdo z 3 przewodami, ale jak robie zwarcie drutem to tylko na jednym...

    Samochody Elektryka i elektronika viper555   29 Mar 2007 10:23 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 7023
  • Midland 1001z - problem z kanałem

    Witam jezeli masz swojego midlanda na ukladzie 7185to mozesz zrobic szybka 19 stosujac wlacznik miedzy K1 - K12 moze ma ktos jakis schemat lub cos pomocnego? jak by mial ten wlacznik wygladac? chyba ze to ma byc zamiast szybkiej 9?

    Początkujący Elektronicy medicb   01 Kwi 2007 23:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1010
  • "Klaskacz" - włącznik akustyczny.

    witam mam male pytanko zasilam wlacznik 12 v (bateria lub zasilacz stabilizowany) oryginalnie na schemacie mam na wyjsciu podlaczenie zarowki 24 v a wyglada to tak: 24 V - minus do plytki plus do zarowki a potem do plytki jak zastosowac ten wlacznik do oswietlenia domowego (230v)? pozdrawiam

    Początkujący Elektronicy Mariusz Ch.   13 Lut 2009 11:15 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 11621
  • Napęd do bramy segmentowej przemyslowej Crawford CDM5

    Witam Posiadam nowa brame segmentowa o wym. 400x390cm, panele sa stalowe. Kupilem do niej uzywany naped Crawford CDM5-01 wraz z wlacznikiem: Mam pytania: 1. Czy ktos dysponuje schematem podlaczenia elektrycznego tego napedu ? Chodzi mi oczywiscie...

    Automatyka Bram i napędów ankru4   24 Sty 2013 14:21 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 7238
  • Apple iPhone 3GS nie dzialajacy przycisk Power / Hold

    Witam! Mam 3GS 16GB po lekkim zalaniu. Plyta wygladala dobrze. Male slade korozji w okolicach zlacza kamery. Pozatym OK. Oczywiscie wanienka i topienie w izopropanolu. Nastepujace problemy: Nie dziala przycisk Power (wlacznik). Sama tasma flex sprawna, testowana na innym. Profilaktycznie plyta...

    GSM Serwis saperx   05 Lut 2011 12:06 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6271
  • Autosan H10 - Ogrzewanie VEB 268 03 DDR

    Kwok . 'Iskrujaca" jak ja nazwales jest w nowszych modelach z kaseta sterujaca , a w starszych zwykla zarowa 6 V 17 A taka sam jak w suchych . W wojskowych starach 266 ogrzewanie mod 268 wisialo pod przednim zderzakiem , a "tabica sterujaca " pod maska przy chlodnicy Pisze w cudzyslowie bo byl...

    Samochody Szukam ZKepowicz   21 Gru 2014 17:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1590
  • Problem z podłączeniem sensorowej blokady zapłonu. Mercedes.

    Witam wszystkich! Mam problem z podłączeniem sensorowej blokady zapłony, którą kupiłem na allegro. Samochód to mercedes 190e 2.0 na wtrysku ke-jetronic 1991r. Proszę o wskazówki, w które miejsce mam podłączyć przewody które na schemacie podłączenia urządzenia producent nazwał g"ruby czerwony i gruby...

    Początkujący Serwisanci BOLO300   23 Sty 2008 08:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3267
  • Poczatkujacy (wylacznik zmierzchowy)

    Witam, udalo mi sie zrobic (z Wasza pomoca :) ) przelacznik distabilny, wiec przyszedl czas na nastepny latwy schemat. Postanowilem, ze bedzie to najprostszy wylacznik zmierzchowy ([url=]ten). :arrow: Czy rezystancja fotorezystorow zmniejsza sie, czy zwieksza pod wplywem swiatla :?: Zawsze wydawalo...

    Początkujący Elektronicy traper   15 Lis 2003 17:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2183
  • przelacznik

    Poszukałem troszke i wymyślilem cos takiego (patrz schemat): Ale nie pasuje mi jedna sprawa Vcc musi chyba byc podlaczaone na stale? A nie tak jak mam w schemacie z włącznikiem. Wydaje mi sie że jeszcze bedzie trzeba cos dodac bo jak juz wspomnialem diody musza sie zapalac i gasic niezaleznie od...

    Początkujący Serwisanci yogi_da_mis   05 Lis 2004 14:00 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 933
  • 3510i problem z klawiszem usuń.

    Cinekk, przyjrzales sie jak to dziala??Zrozumiales schemat??Mozesz bezposrednio polaczyc te piny jesli na schemacie sa polaczone.Wyobraz sobie , ze widzisz krate-tylko ze tam gdzie sie prety/sciezki krzyzuja nie ma polaczenia elektrycznego, te kraty ida do jakiegos myslacego ukladu.Powiedzmy, ze na skrzyzowaniu...

    GSM Serwis Calineczka*   06 Wrz 2004 13:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 666
  • dual footswitch

    daj schematy albo zdjęcia tych efektów. Co to za efekty, że masz tyle problemów z tak prostymi rzeczami? brak konkretnych danych, widziałem już rożne efekty a Ty nawet nazwy przez 3 posty nie podałeś. W Ibanezach starych footswitche są na 6 bolców ! w większości Boss'ów, Kod, Dodów są wbudowane w...

    Technika Sceniczna i Studyjna slig   03 Kwi 2005 19:47 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2579
  • prosty tester mikrokontrolera at90s2313 czy wszystko dobrze?

    mialem pare problemow z programowaniem mojego mikro nie dzialal i nie wiedzialem co jest przyczyna wiec koledzy na forum dali mi dobra rade zebym zbudowal prosty tester. schemat jest nizej i schemat programatora. jak ma dzilac uklad testowy jak nudusze wlacznik to ma sie dioda swiecic na pare sekund...

    Mikrokontrolery Ogólne wader_669   10 Lis 2005 12:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1212
  • Wirlpool AWG 680. Jak wyciągnąć spaloną grzałkę?

    To ta czesc oznaczona na schemacie TL (wlacznik z takim impulsem cyfrowym)? Jak sie proponujesz do tego dostac, wkladam tam lape i czuje ze konektorek jest do czegos przylaczony, jest tam jakas oslona anty byrgowa tez (elastyczna podkladka taka duza) ale nic do wcisniecia nie czuje, jeszcze ide obadac. ...

    AGD Początkujący ekmir   27 Lip 2016 18:18 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3365
  • Zasilacz warsztatowy 0...30V / 0...3A

    1) Przelaczanie uzwojen jest po to, aby przy np napieciu 5V i braku przelaczania uzwojenia nie odkladalo sie zalozmy.. 25V napiecia na tranzystorze(ach). Duzo mniej sie odklada poprzez dwuetapowe wlaczanie. Dzieki czemu na tranzystorach odklada sie tylko ok 11V. Wystarczy teraz przemnozyc razy prad i...

    DIY Konstrukcje viteksprytek   27 Mar 2016 12:48 Odpowiedzi: 441    Wyświetleń: 295864
  • PS 663 - kręci, nie wiruje

    ale pisales ze brales schemat z forum, a nie z pralki, wiec to dalo do myslenia. Bo jest kilka schematow nieco sie rozniacych. A na twojej pralce jest ten wlasciwy. Ale jesli podlaczyles tak samo jak sprzed awarii to OK. Lozyska mogly sie zatrzec, ale wtedy bylby chyba halas, wlacznik wirowki nie kontaktuje...

    AGD Początkujący Akustic   04 Paź 2003 01:05 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3115
  • przelącznik zespolony -lewa strona kolumny kier. - ASTRA F

    Witam. interesują mnie polączenie tzn schemat tego wylacznika.. ma ktos moze ? jak mozna to bardzo prosze oskana albo foto schematu instalki z pokazanym tym elementem. ps. Chodzi mi dokladnie o wlaczenie na stale swiatel dlugich i o flasha. Przy flashu laczą sie styki 30 z 56a a takze 56 z 56b...

    Samochody Elektryka i elektronika piotr973   03 Sty 2004 03:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1766
  • problem z malym ukladzikiem....

    ...........Enable............. ........... ---|.... .............|...........|.......

    Początkujący Elektronicy Nemo   04 Kwi 2004 12:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 639
  • Wł\Wył urzadzenia

    Witam niewiem gdzie to dac wiec moze tu a moj problem polega natym ze potrzebuje schemat prostego ,nieskaplikowanego wlacznik\wylacznik urzadzenia, chce to dac do wzmacniacza i aby mozna to bylo sterowac poprzez pilot radiowy lub IR. Najlepiej aby to niebylo na zadnych prockach jak to teraz sie...

    Inne Serwis pawelcb33   24 Maj 2004 18:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1149
  • Super Forteca w Volvo 460 GLE z '94 (nowszy model) - jak? :)

    Witam, mam trzy pytanka... Kopalem w archiwum, ale nie znalazlem nic, co rozwiazywaloby moj problem, a jedynie lekko o niego zahaczalo... Pozwole sobie wiec zadac trzy pytania... Pierwsze dotyczy dwoch czarnych przewodow wychodzacych z centrali... Podlaczyc szeregowo, ale gdzie, zeby spelnialo...

    Samochody Zabezpieczenia mummmin   03 Gru 2004 00:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1734
  • Bascom AVR i uklad czasowy na 2313-problemy...

    Potrzebuje pomocy z Bascomem! Oto moj plik zrodlowy, program ma (w podstawowej wersji) dzialac jak automat schodowy, a po kompilacji i programowaniu obojetnie jak ustawie zworki(wedle schematu) swiatlo wylacza sie po tym samym czasie(ok7,8s)... Czemu??? Jakby co to SW1 jest do ustawiania czasu(wedle...

    Mikrokontrolery Ogólne electro_Nick   29 Mar 2005 18:20 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 3590
  • Poczatkujacy potrzebuje pomocy !!!

    ja mam jeden schemat na wylacznik-wlacznik podczerwieni ale to nie bedzie pasowal.. bo do Twojego schematu potrzebny jest taki uklad tyle ze ktory na chwile zalacza styki.. (tzw. przycisk).. a ja mam z przekaznikiem na koncu ukladu ktory przelacza styki.. :/ musialbys znalezc uklad z chwilowym zalaczaniem.....

    Początkujący Serwisanci Efendi_rekin   05 Lip 2005 09:02 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1113
  • Tranzystor BC 516 ( darlington małej mocy)

    robie wlacznik na klasniecie z AVT-721 schemat chyba mozna znalezc na stronie www.edw.com.pl Dodano po 1 tylko ze plytke robilem sam no i sam tez czesci kupowalem Dodano po 14 jesli nie bedzie schematu na tej stronie to dodam go jutro bo nie mam u siebie skanera(tak po 20)

    Projektowanie Układów hanek19   28 Mar 2006 22:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2329
  • Program do odpalania kompa

    moznaby na uC napisac mały programik - stykajacy piny wlacznika niezaleznie od niego o okreslonych porach, na jakims serwisie moddingowym bylo cos takiego, tyle ze wlacznik radiowy - za chwile narysuje schemat w paincie. Niestety, uC nie sa moja mocna strona wiec programu nie napisze . . . Dodano...

    Komputery Software kuba_derda   17 Lis 2006 10:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 717
  • Line Follower - problem z jazda do tylu

    Jezeli chodzi o schemat oczywiscie nie jest to zadna tajemnica. Z tymi czujnikami jest tak ze reakcja (jazda) nastepuje po wykryciu bialej linii oczywiscie (bo tlo bedzie czarne). Takze gdy np prawy czujnik wyjedzie za linie a lewy na niej pozostaje to lewe kolo przestaje dzialac a prawe chodzi dalej...

    Robotyka Modelarstwo AZWE   14 Lis 2007 09:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2270
  • Układ pulsującej diody na 12V - potrzebny

    a mogl by ktos wyjasnic: 1.jak podlaczyc tranzystory ze schematu drugiego? bo niestety na nich nie ma zadnych oznaczen, wszystkie "nozki" sa rowne takze nie bardzo wiem ktora "nozka" ma isc w ktora strone. 2.czy rezystory i kondenator maja polaryzacje czy mozna je podlanczac dowolnie? 3.Czy w schemacie...

    Początkujący Elektronicy etezet   23 Sie 2009 12:15 Odpowiedzi: 61    Wyświetleń: 15561
  • Gdzie wlutowac potencjometr do wzmacniacza na TDA7294 ?

    A jak ten potencjometr bedzie sie odnosil do schematu ?? najlepiej jak bys mi powiedzial za co odpowiadaja symbole od X1 do X7 na rysunku Wzmacniacz schemat roboczy bo SW1 to wlacznik wylacznik tak ???

    Projektowanie Układów danielkk   24 Mar 2008 11:42 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 6072
  • Radio nie dziala po zapaleniu silnika

    Witam :) W imieniu kolegi przedstawiam problem, ktory go dreczy od poniedzialku: Jedziemy do szkoly, sluchamy muzyki <dosc glosno, glosniej niz zwykle>, wszystko ladnie, cacy. Idziemy na lekcje, wracamy kolega wlacza samochod, wyswietlacz od radia zapalil sie na 1 s po czym zgasl... Wszyscy...

    Początkujący Serwisanci muminez   13 Sty 2008 00:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1344
  • Problem z prostym obwodem elektrycznym

    Obwod prosty. A mianowicie Instalacja wykonana prawidlowo. Zarowki podlaczone. Przelaczam wlacznik i bezpiecznik przed licznikowy wylacial. Zdziwilem sie mocno. No to sprawdzam, a mi tu wychodzi ze jest polaczenie miedzy L i N - oczywiscie w tym fragmencie ktory widac na schemacie. ale podkreslam...

    Elektryka Instalacje i Sieci viper-ek   16 Wrz 2008 20:36 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7583
  • Sterowanie wentylatorem- kominek

    A nie lepiej kupić jakiś najprosztrzy sterownik za ok 100 zł bez męczenia się i nba dodatek w schludnej obudowie ? Nie lepiej.Chodzi o to , że muszę zrobić jakieś urządzenie na uczelni z przedmiotu elektronika, akurat potrzebny jest mi taki włącznik więc chciałbym go sam zrobić Znalazłem w sumie gotowy...

    Systemy Grzewcze Użytkowy kora98   20 Paź 2009 11:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2622
  • elektronika w gitarze.

    witam czytalem tu wiele ale nic nie znalazlem czy moglby mi ktos podac linka do jakiegos schematu chodzi o to ze mam gitare ibanez ukald hsh wlacznik 5-cio pozycyjny i dwa pokretla z cewek wychodza tylko dwa kable +masa ,bialy i czerwony wszedzie gdzie szukalem schematy sa do cewek z 5-cioma...

    Nagłośnienie Estrada czarny311   15 Gru 2009 19:38 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 8337
  • Scenic 00r 1.9 dci problem z swiatlami

    Witam. Mam taki problem z renowka jak w temacie z swiatlami, mianowicie jak wlacze swiatla to pali mi sie ciagle kierunek z prawej strony, natomiast jak wlacze kierunek to miga mi cale podswietlenie wnetrza oraz oswietlenie. Wlacznik zespolony swiatel juz podmienilem i nic. Podejrzewam zwarcie w instalacji...

    Samochody Elektryka i elektronika zuczekl   08 Mar 2010 20:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1377
  • Regulator wentylatorow z mozliwoscia wylaczenia

    Witam, z gory zaznaczam ze jestem poczatkujacy w tej dziedzinie. Postanowilem wykonac regulator obrotow wentylatora oparty na ukladzie scalonym LM317T na podstawie . Przestudiowalem tematy odnosnie ukladu na elektrodzie oraz innych stronach internetowych. Wykonalem bez problemu uklad dla jednego wentylatora,...

    Komputery Chłodzenie marx24   10 Sie 2010 21:32 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2675
  • Volvo s60, 2002 poduszka powietrzna, oświetlenie wnętrza

    Witam! Mam problem z w/w Volvo. Swieci sie SRS i dla odmiany nie swieci sie lampka w podsufitce. Czy ktos z was mialby schematy do tych układów. Wyczytalem gdzies, ze jesli nie dziala oswietlenie nalezy wlacznik przytrzymac przez ok 5 sec i powinno byc ok. U mnie niestety ten trik nie zadzialal. Nie...

    Samochody Szukam lukaswoj   13 Gru 2010 21:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1695
  • Sterownik 1J0919506K nie włącza klimy

    witam ponownie, minelo kilka miesiecy. dziwnym zbiegiem okolicznosci udalo mi sie rozwiazac problem z nie dzialajaca klimatyzacja manualna. a mianowicie.... nadeszly zimne dni.... problemy z rozruchem. sprawdzenie swiec - ok, lecz brak dochodzacego napiecia do swiec i.... przyczyna byl USZKODZONY 4-PINOWY...

    Samochody Elektryka i elektronika timerus   17 Lis 2011 17:41 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 11089
  • Honda Civic 5d 99r oswietl. nog z mozliwoscia sciemniania i włacznikiem

    Witam, mam mały pomysl, na elektronice sie znam srednio dlatego chciałem zapytać czy da rade zrobic cos takiego. Mianowicie chcę kupić cos takiego Proszę o pomoc, bo to mnie przerasta. mogę podłączyć radio, głośniki ale to dla mnie za dużo żeby rozgryźć :) Pozdrawiam P.S aha jak by sieudlo...

    Samochody Elektryka i elektronika punkov   21 Lis 2011 22:45 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1222
  • Generator fal elektromagnetycznych EMP

    Schematy i inny taki sprzecik. No w razie czegos mozna sobie swietlowke zepsuta podwietlic...na zuzyte chyba tez dziala. W razie czego moze ma ktos schemat wie jak zbudowac takie urzadzenie i jakich podzespolow uzyc. Posiadam kilka tranzystorow jakies kondki i rezystory mogloby...

    Początkujący Elektronicy empgenerator   23 Paź 2013 09:28 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 10575
  • Sterowanie roletą poprzez serwo - jak to rozwiązać? (początkujący).

    Witam, chcialbym zrobic sterowanie roletami za pomoca serwa, przerobionego w taki sposob zeby robilo za silnik wolnoobrotowy do rolet. Z takiego serwa po wywaleniu elektroniki wychodzi + i - ktore w zaleznosci od podlaczenia steruja zwijaniem rozwijaniem. Pytanie... Chce zakupic wlacznik dotykowy...

    Projektowanie Układów hektor2012   26 Maj 2016 12:55 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 11408
  • Elektronika - Zasilacz impulsowy do CNC

    Witam Postanowiłem zbudować zasilacz impulsowy do swojej drukarki 3D . Konwencjonalny zasilacz na toroidzie nie wchodzi w gre. Zasilacz musi na wyjsciu dac 3 napięcia . 12V 2A 24V 8A 35V 8A Będzie to mój pierwszy zasilacz impulsowy wiec prosze o wyrozumialość. Ponizej schemat ktory nakreslilem...

    Warsztat elektronika unnamed   08 Maj 2013 23:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1443
  • Przetwornica Impulsowa do CNC

    Witam Postanowiłem zbudować zasilacz impulsowy do swojej drukarki 3D . Konwencjonalny zasilacz na toroidzie nie wchodzi w gre. Zasilacz musi na wyjsciu dac 3 napięcia . 12V 2A 24V 8A 35V 8A Będzie to mój pierwszy zasilacz impulsowy wiec prosze o wyrozumialość. Ponizej schemat ktory nakreslilem...

    Automatyka Sterowanie CNC atom1477   31 Lip 2013 14:58 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 8472
  • Podłączenie pompy głębinowej 1,5kW

    Dziękuję za dodatkowe informacje Zdzisku. Mam kolejne pytanie, tym razem odnoszące się do pierwszej odpowiedzi (ze schematem) czym jest "P"(PRESS) ? czy to przycisk zalanczajacy ? a jesli tak to czy on jest konieczny ? mam zwykly wlacznik 3fazowy i myslalem aby nim zalanczac caly uklad, po za tym na...

    Elektro Początkujący 1500759   18 Wrz 2014 22:39 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2373
  • Przenośny Powet Bank do ładowania telefonu komórkowego

    To moj pierwszy post dlatego zanim przejde to tresci chcialbym sie przywitac. A wiec mam w domu kilka nieuzywanych baterii od nokii Li-ion o pojemnosci 1200mAh i napieciu 3.7V chcialbym z nich zrobic ladowarke przenosna z wyjsciem usb. niestety na schematach sie nie znam ale zamysl jest taki: -Baterie...

    Początkujący Naprawy ciekawski9   18 Lis 2014 20:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 696
  • Zmywarka AEG Favorit 64450IM - włącznik On/Off wymiana na inny.

    Jak podlaczyc wlacznik on/off z ponizszego schematu. Niestety nie ma takiego samego jaki sie popsul. w starym (schemacie) jest 6 ponumerowanych lacznikow na konektory. Jednak w nowym sa zdublowane 1 i 2. Jak podlaczyc wg nowego?

    AGD Początkujący bacardi2202   30 Sty 2015 11:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 603
  • Do specow z Poznania [Video Orion VH-200]

    Witam, ponownie zabieram sie do naprawienia tego sprzetu - poprzednim razem poleglem wiec chcialem zapytac czy gdybym i tym razem polegl to czy jest w Poznaniu jakas osoba lub miejsce(serwis), gdzie moglbym to przywiezc i liczyc na jakas pomoc (niekoniecznie darmowa). prosze w tej sprawie o kontakty...

    DVD/VCR/Kamery Serwis Gość   25 Cze 2002 07:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1786
  • GRUNDIG T55-440

    Witam. W tym tv klient bawil sie srubokretem przy wlaczniku. W efekcie wlacznik sie upalil. Po zwarciu na krotko nie startuje przetwornica. Przelacznik jest ze stykiem pomocniczym, ale tez jest zwarty i bez zmian. Przetwornica jest na BU 90A, jest to MOS i nie potrafie go zdiagnozowac, ale wydaje sie...

    TV Serwis Maly   20 Gru 2002 21:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1412
  • Kompresor gitarowy AVT-302 - elementy dodatkowe

    Zgodnie z obietnica przyjrzalem sie tej plytce i nie udalo mi sie znalezc na niej nic podejrzanego 8O Jedyne co moge Ci poradzic to zwroc uwage na podlaczenie tych gniazd jack WE i WY ten rysunek tam gdzie jest okablowanie moze byc troche mylacy :) Mogles polaczyc tak ze sygnal z Jack'a WE przechodzi...

    Projektowanie Układów misio78   12 Maj 2007 21:05 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4070
  • at9100

    witam wlasnie dzis zalatwilem sobie tego sprzeta, od sasiada qmpla. nie chcial dzialac, qmpel wczoraj chyba podlaczyl do niego glosnik (STX GDN25/150/8) i jak mowi pogralo troche ale glosnik sie zjaral, bezpieczniki chyba tez (te na plytce). zjaral sie tez chyba ten od zasilania (dokladnie niewiem)....

    Audio Serwis CKsrv   27 Mar 2004 09:43 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 3547
  • Wyswietlacz sygnalizujący

    Witam. Chciałbym zrobić wyświetlacz ktory sygnalizuje wypuszczenie lub schowanie podwozia w samolocie. Dziala on na takiej zasadzie. Jest wlacznik, dzieki ktoremu podwozie sie opuszcza, po wypuszczeniu podwozia, zapalaja sie zielone lampki(u mnie bylyby zielone diody)-zapalaja sie po pewnym czasie. Kiedy...

    Początkujący Elektronicy sebbur   09 Paź 2003 11:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 927
  • Sciemniacz halogenu

    Czesc, dzieki za podpowiedzi. Przegladalem wskazane miejsca i znalazlem niejakie wskazowki. Ale nadal moj sciemniacz jest duzo prostszy od podanych. Posiada 6 elementów: wlacznik+potenciometr, triak BTA12, rezystor, diode kondensator i jak mniemam cewke (nie jestem teg pewien bo ten element wyparowal)....

    Projektowanie Układów NarK   13 Paź 2003 11:40 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1496
  • jak połączyć przełącznik w starym bloku sterowaniu HELP!!!

    Jezeli ci to pomoze troszke to tu masz maly schemat jak jeden stycznik podlaczyc aby dalo sie wlaczac iwylaczac. Wlacznik uzywa stykow zwiernych a wylacznik rozwiernych.

    Projektowanie Układów szymtro   11 Lis 2003 14:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1167
  • Włączanie komputera z pilota...

    Wiec tak..... Po 1 odkrylem ze po zlaczeniu nozek GND z MdM-WAKE UP (zlacze WOR) komputer sie odpala!!!!!!!!!!!!!!!!!! A gdy jest wlaczony ta sama metoda nie da sie go wylaczyc - jeden problem z glowy i to byl klucz do dalszej pracy :) Czytalem troche o WOL i to chyba trudniejsze niz myslalem bo zeby...

    Komputery Hardware GramiYoe   11 Sty 2004 23:55 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3663
  • układ do załączania glośników - prosze o weryfikacje

    juz zrobilem, jezeli ktos chce moge zalaczyc schemat. Wlacznik jest tylko od zasilania - innych nie ma. Tranzystor to Mosfet IRF540. przy pojemnosci 1000uF zalacza sie po ok 4-5s a wylacza po 1s. Teraz zmieniam ja na 330uF. Dziala super;-)

    Technika Sceniczna i Studyjna piapia   28 Kwi 2004 21:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 699
  • polonez elektr. szyby

    mam poloneza z elektycznie otwieranymi szybami (instalacja orginalna). zepsol mi sie wlacznik ktory jest podobno nie do zdobycia (dochodzi do niego szesc kabli). poszukuje schematu tego wlacznika lub jakiegos zamiennika. z gory wielkie dzieki. piotrek.

    Samochody Elektryka i elektronika Panda02   26 Lip 2004 20:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 768
  • Daytek DT-1531D ani drgnie.

    Monitor padł, kompletnie nieoczekiwanie. Zadnych fajerwerków, wstępne ogledziny nie wykazaly jakiegos perfidnego opalenia. Kompletnie nie reaguje na wlacznik zasilana, ale po wlozeniu wtyczki slychac typowa "iskre". Sciagam schemat do podobnej 17'ki Dayteka. Pewnie cos w bloku zasilania. Prosze o pomoc,...

    Początkujący Serwisanci Vinnie184   13 Mar 2006 18:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1084
  • Problem z panasonic CQ-J03

    Witam!!! Problem polega na tym iz radio sie nie zawsze wlacza( raz na 10 wlaczen ), pytam bo nie wiem od czego zaczac?? podejrzewam wlacznik, ale nie jestem do konca pewien, sprawdzalem gdy radio sie wlaczylo odlaczalem zasilanie i za prawie kazdym razem sie wlaczylo (na 10 razy 1 raz sienie wlaczylo),...

    Początkujący Serwisanci lukjar6   03 Lis 2004 23:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 843
  • 6600 bez wlacznika

    Hmm...nie mam przy sobie schematu...ale wlacznik czasem byl bocznikowany do masy kondziorem-moze tu tez taki jest??Ogladales schemacik?

    GSM Serwis Calineczka*   23 Lis 2004 09:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 507
  • panasonic KXT4200H nie dziala sluchawka

    styk chyba odpada po na stykach aku po odlozeniu sluchawki pojawia sie napiecie wyzsze niz napiecie baterii (napisane na jej obudowie 3,6V) czyli jest ona ladowana po obciazeniu baterii pradem 20 mA jest na niej napiecie okolo 3.8 V wiec to jest raczej OK bede musial sprawdzic wlacznik mam schemat...

    Telefony Stacjonarne Serwis krukj   04 Gru 2004 11:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1031
  • sterownik lampek choinkowych

    Najprosciej chyba bedzie zrobic wlacznik zmierzchowy,tyle ze on zalaczy lampki na cala noc :/ I wylaczy nad ranem...no ale tak bedzie najprosciej :) Schemat jest w zasobach elektrody :D

    Projektowanie Układów Armin   27 Gru 2004 23:11 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6083
  • Commodore 1084s-d1. Monitor nie startuje. Opis diagnostyczny.

    nabylem takowy monitorek za niskie pieniadze - mial bys sprawny ale okazal sie zepsuty co zreszta przy tej cenie (8zl) nie bylo niczym dziwnym :) monitor wogole nie staruje. wlacznik jest sprawny , w bloku zasilania r106 i nie tylko sa spalone , wraz ze schematem znalazlem opis diagnostyczny do tego...

    Monitory Początkujący Rafraf   19 Gru 2004 19:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1749
  • Włącz/wyłącz efekt za pomocą jednego przycisku.

    takie coś jest realizowane na tranzystorach JFET wspólpracujących z kluczem z dioda LED. Problem jest taki że rzecz ta można zrobić na podwójnym przełaczniku jeden obwód sie załącza a drugi wyłącza. i na odwrót. Gdy efekt jest wyłaczony miedzy wyjsciem a wejściem jest zwarcie. A baterie sa wyłaczone....

    Początkujący Elektronicy gh00st   26 Sty 2005 13:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2424
  • alarm samochodowy American Legend CS9218 Small - PROBLEM!!!

    zrobilem tak jak bylo w schematach i alarm wogole nie reaguje na nic. Nie chce sie wlaczyc w tryb programowania pilota. Wszystkie schematy ktore widzialem sa podobne do mojego ale to nie sa jeszcze dokladnie do tego modelu. NIe wiem czy to jakis przebieraniec czy co. A do czego jest zolty kabel? Czy...

    Samochody Zabezpieczenia kowaltoyota   14 Paź 2006 17:26 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 5650
  • Sterowanie silnikiem przez mikrofon.

    Witam mam tutaj taki schemacik chyba nawet jest na forum zaleta to ze przalacza nie szybciej niz co 1 sek co zapobiegnie glupieniu ukladu w szybdzych impulsach. Oryginalnie to jest wylacznik/wlacznik zarowki ale usuwajac triaka mozna tam by wsadzic przekaznik m,niej wiecej jak nabazgrolilem na drugim...

    Optoelektronika lukas_jg   15 Lut 2005 22:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2334
  • Bezprzewodowe łaczenie strobow.

    Mam kilka strobow i chcialbym je polaczyc tak aby migaly jendoczesnie. Z kablami jest pewien problem jesli sala jest duza i znacznie wszybciej przebiegalby montaz gdyby stroby sterowane byly bezprzewodowo. Wpadl mi do glowy taki pomysl zeby jednego stroba pozostawic bez zmian a do innych wmontowac uklad...

    Optoelektronika chaka   03 Mar 2005 18:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 786
  • Landi Les98 przelacznik gazu

    szukam schematu podlaczenia centralki Les98 z instalacja samochodu...problem mam taki : centralka dziala, auto jezdzi, podlanczalem laptopa do centralki, wynik pozytywny dziala jest mozliwosc regulacji itd... jest jeden problem rozlecial sie wlacznik gazu tz. jest to malutki przycisk z dioda w srodku......

    Samochody Elektryka i elektronika pathfinder   12 Lis 2005 19:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2412
  • Migomat na 220V. Silnik podajnika nie chodzi.

    Stycznika ani przekaznika nie ma napewno,te role spelniaja uklady elektroniczne tylko jakie.Podaje scalaki jakie tam sa:CD 4093BE, LM324N, MCP3021Z-2 sztuki, LM311P, CNY17-3,oraz triak BTA26.600B,TRANZYSTORY-BC547B, BU806, L7808CV,diody sa sprawne,sprawdzalem.gdybym posiadal schemat polaczen przewodow...

    Elektro Maszyny i Urządzenia romalina   30 Maj 2005 12:06 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5390
  • Uklad wlaczania/wylaczania 1 nacisnieciem

    Dosc dlugo szukalem takiego schematu na elektrodzie ale nie udalo mi sie znalesc. Jest to prosciutki schemacik przezutnika typu D. Jedno nacisniecie przycisku powoduje odetkanie tranzystora i zalaczenie przekaznika a 2 nacisniecie reakcje odwrotna. Sterowac mozna w sumie dowolnym urzadzeniam, ja zastosowalem...

    Artykuły Skarabeusz87   05 Sty 2008 19:48 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3790
  • Odcinanie dopływu prądu za pomocą tel. Komórkowego

    ok... troche inna sprawa.... a jak ktos pomyli nr i wylaczy Ci kompa czy inne urzadzenie ta strzalka?? rozwiazaniem moze byc zastosowanie nowszego tel, ktory ma mozliwosc filtrowania numerow np do ksiazki tel i wtedy w ksiazce wpisujesz tylko te 'uprawnione' lub tel z grupami gdzie mozesz przypisywac...

    GSM Serwis f13   07 Cze 2005 15:38 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1674
  • Augsburg C30 nie działa przycisk 2

    mam takie radyjko BP Augsburg C30 model bez panela z CODE, problem jest banalny ale i straszny :-) mam Code (nawet orginalny Radiopass) ale nie dziala przycisk 2 i nie moge go wklepac ( tzn jest 0 a musi byc 8) i dlatego nie moge uruchomic radia. mam schemat panela przeszedlem wszstkie sciezki...

    Radia Samochodowe Początkujący Roman Glander   10 Cze 2005 07:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1032
  • Komparator prądu.

    Witam! Czy ktos wie jak zbudowac komparator ktory bedzie w zaleznosci od plynacego pradu bedzie wlaczal lub wylaczal wlacznik. Prad zmienny- miedzy 8-10A. Uklad moze byc zbudowany z dowolnych podzespolow(im prostesze tym lepsze). Prosze o pomoc!! Z gory dziekuje za wszelkie linki i schematy ;)

    Początkujący Elektronicy medicb   13 Cze 2005 10:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2250
  • Honda Civik

    Powinny byc te same. Ale wydaje mi sie ze musisz obrac troszke inna taktyke jak schemat i kolory. Wez takie urzadzenie jak Probowka 12v w dlon i do dziela. Zdejmij plastiki pod kierownica i w progu , tam bedziesz mial wszystko czego Ci potrzeba :) Mozesz sugerowac sie kolorami ale sprawdzaj kazdy...

    Samochody Zabezpieczenia yasiu.brzeg   21 Lip 2005 22:24 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3597
  • Telefon komórkowy jako włącznik chwilowy

    hm.. ma pytanie do LordBlade czy taki wlacznik mozna zrobic z włacznika akustycznego ??? tylko zamiast mikrofonu podlaczyć buzer albo wibre ... Dodano po 2 cos mi ten uklad LordBlade nie dziala podlaczylem wedlug schematu i nic :( przekaznik sie nie zalaczyl dodam jeszcze ze podlaczylem...

    GSM Serwis 115581   05 Sie 2005 08:31 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3860
  • Słabe światła Opel Omega A

    Witam. Mocniejszych zarowej nie warto wkladac, a nawet nie mozna poniewaz wasze klosze oraz instalacja nie sa do nich najprawdopodobnie przystosowane. Maja one wieksza temperature i pobieraja dwa razy wiecej pradu. Odpalcie auto i wlaczcie swiatla. Zmierzcie miernikiem napiecie bezposrednio na akumulatorze.powinno...

    Samochody Elektryka i elektronika Wlodek83   05 Sie 2005 09:36 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2244
  • Nie dziala ;(

    Witam! Zbudowalem cykliczny wlacznik czasowy Nord Elektronik wedlug schematu ktory tutaj zamieszczam, niestety cos nie dziala :(. Za pierwszym razem podlaczylem na odwrot diody LED(przez przypadek), ale z tego co wiem to nic sie nie stalo tylko to ze nie swiecily :P, moj uklad mial mala przerobke,...

    Początkujący Elektronicy marendil   13 Sie 2005 23:59 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1012
  • Zdalny Power On Power Off - PC

    Witam wszystkich na forum ... dopiero zaczynam zabawe w elektronika. Wpadlem na pomysl zeby zmajstrowac urzadzonko do kompa ... mianowicie zdalnie sterowany wlacznik. jakies takie urzadzonko w formie alarmu samochodowego na pilota i przekazujacy sygnal do odbirnika ktory dawal by kolejnie do plyty glownej...

    Automatyka Przemysłowa valarian   12 Wrz 2005 23:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1097
  • zapytanie o Radmorka

    pam pytanko, do czego sluzy wlacznik w korektoze radmor 5471 ktore nazywa sie DNL??????po co ono jest aa i prosil bym bardzo o przeslanie instrukcji serwisowej i schematu blokowego do tego korktora na adres igy5(at)wp.pl, z gory dzieki:D

    Technika Sceniczna i Studyjna Vault Dweller   03 Wrz 2005 19:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 573
  • Układ powolnego startu

    Mam problem nie wiem w ktorym miejscu zamontowac wlacznik opuzniajacy napiecie anodowe czy przed kondensatorami elektrolitycznymi przy wyjsciu napiecia anodowego z trafa czy za kondensatorami przy wyjsciu na lampy. Dodano po 12 Chodzi o ten wzmacniacz

    Elektronika Retro aktyp   06 Wrz 2005 15:13 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1587
  • jak podlaczyc tradycyjna instalacjeLPG ?

    witam zrobilem na krotko instalacje ale teraz mam takie pytanie czy ktos ma schemat elektroniczny centralki brc 1 albo 2 generacji bo nie przelacza sie ona z benzyny na gaz automatycznie benzyna wcale nie chodzi popalily sie tam jakies sciezki i elementy teraz mam zrobione chmski wlacznik gaz benzyna...

    Samochody Elektryka i elektronika markus-wielki   04 Wrz 2005 00:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 843
  • Do wszystkich początkujących - "Jak zrobić robota"

    mialem pomysl duzo ludzi chce zbudowac robota ale niewiedza dokladnie jak sie za to zabrac o to miejsce gdzie mam nadzieje ze nie sam i troche ludzi mi pomoze bedziemy budowac robota. bedzie tu krok po kroku pokazan co i jak dziala itd. narazie trzeba wymyslec schemat ja myslalem ze najlepiej bedzie...

    Robotyka Modelarstwo DonQuijote88   21 Gru 2010 23:34 Odpowiedzi: 167    Wyświetleń: 169020
  • moj robot nie skonczony-pomozcie

    to jest narazie jak zmienilem robota duzej roznicy nie ma ale jest na cienikich kablach(od ide kalba od kompa) i ma wlacznik na plytce. plytka jest super mozna latwo przerabiac caly schemat. jeszcze znalazlem fajne miejsce na ukrycie mostka h

    Automatyka Przemysłowa wader_669   16 Lis 2005 19:34 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 8500
  • zestaw słuchawkowy do PMR

    No dobrze ale jak w takim wypaku bedzie dzialal mic na vox i wlacznik tzn czy przy takim schemaie to zadziala ? czy przycisk wtedy musi byuc wlaczony Przynajmniej u mnie gdy VOX właczę to z przyciskiem PTT nic nie trzeba robić - działa to bez zarzutu automatycznie. Moskit zwróć uwagę że po powrocie...

    Radiotechnika Serwis Moskit   12 Lis 2005 18:30 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3513
  • Stroboskop 100Hz dużej mocy - pytania

    Zreszta LED musi byc podlaczona do masy bo ona ma swiecic bez polaczenia z CNY65 - zastosuje wlacznik ktory bedzie podlaczal ten uklad do stroboskupu. LED bedzie miala swiecic przez caly czas. Układ wykrywania BPM powinien być podłączony jak opisałem. Dioda LED będzie informować o pojawiających...

    Optoelektronika Piotrek Ciszak   09 Lis 2006 00:31 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 8526
  • ogrzewana przednia szyba w focusie

    witam, zacznij od zasilania samej szyby. Nie znam fokusa, ale zalozmy na poczatek ze zasilany jest z osobnych obwodow. Zlokalizuj obie zlaczki - jezeli sa to pomiar napiecia na wlaczonym ogrzewaniu, pomiar rezystancji - mozna porownac z drugim obwodem, pozniej wlacznik i skrzynka bezpiecznikow, itd. Jezeli...

    Samochody Elektryka i elektronika breneka   04 Lut 2006 21:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1862
  • cc 700 aissan

    wlacznik pomijalem i do masy podlaczalem jego wyjscie to co idzie do centralki bez zmian, silnik dziala na 100 odlaczylem lambde i podawalem napiecia 0-1v to regolowal, wezyki sa raczej dobrze, mam ksiazke serw. i tam jest schemat podlaczenia. zatykalem nawet krocce w gazniku od tego silniczka i dalej...

    Samochody Elektryka i elektronika daw2   10 Gru 2005 22:23 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5799
  • stycznik

    no tak racja tylko0 ze w tej kwestji jest calkowita dowolnosc , zalaczyc chce zarowke a sterownik taki zeby mozna bylo podlaczyc czujnik ruchu, wlacznik zmierzchowy prad sterowania moze byc staly jak i zmiennny - chodzi mi o dokladny opis jak to podlaczyc i jak to dziala najlepiej ze schematami

    Inne Serwis krzyswil71   08 Sty 2006 04:41 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4223
  • CTX PanoView 745 nic nie działa.

    Z gory przepraszam za brak polskich liter , poniewaz jestem w Anglii. A co do problemu to jest to monitor LCD starszy model . Po podlaczeniu go do sieci poprze zasilacz nic nie dziala to znaczy wlaczam wlacznik i nic sie nie dzieje (zadna dioda nie swieci , nic kompletnie. Zdjalem oslone i dotarlem do...

    Początkujący Serwisanci dyuk   23 Gru 2005 17:06 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 840
  • Proste odciecie zapłonu!!

    Posiadam schemat prywatnego odciecia ,na 2 przekaznikach i 5 diodach,ukryty mikro wlacznik ibuzerek

    Samochody Elektryka i elektronika norbert.s.   22 Cze 2006 08:17 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 11373
  • Wzmacniacz Gitarowy Mesa Boogie DR/Red Storm amp by KLIMEK

    Przeczytaj jeżeli Ci sie spodoba prosze o głos :) Mesa Boogie Dual Rectifier / Red Storm amp by KLIMEK Oto moja konstrukcja zbudowana na bazie wzmacniacza Mesa Boogie Dual Rectifier Solo Head. Konstrukcja została troche uproszczona głównie z powodu braku środków finansowych. Zmodyfikowane zostało:...

    DIY Konstrukcje parklinson   05 Kwi 2007 10:59 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 10954
  • Lampka LED na bazie led (46 sztuk)

    kociatko Ma racje-ze bedzie mrugac- bo bedzie w szczytach sinusoidy-tzw. kat przeplywu. Dalsza niespodzianka jest dobranie /na poczatek/ transformatorka takiego 220/moze 5v- polaczenie w szereg z tymi diodami polaczonymi szeregowo /przeciwnie -rownolegle/ i jak sie na wtornym uzwojeniu zalaczy...

    DIY Konstrukcje fysiek   13 Gru 2009 07:49 Odpowiedzi: 95    Wyświetleń: 57440
  • Zabezpieczenie samochodu - ukryty włącznik dotykowy

    Bylbym wdzieczny za przeslanie schematu ideowego i wzoru plytek na adres michal__k(at)interia.pl Jestem przekonany ze ukryty wlacznik dotykowy bedzie bardzo dobrym uzupelnieniem "tradycyjnego" autoalarmu :D Pozdrawiam!

    Artykuły Marian B   16 Kwi 2016 13:05 Odpowiedzi: 130    Wyświetleń: 139025
  • Wzmocnienie sygnału z fotorezystora

    Chyba się nie rozumiemy do końca, zamieść schemat jeśli możesz. Proszę bardzo: Nie ma znaczenia, czy fotorezystor jest włączony między bazę i plus, czy między bazę i masę, i tak nie mogę wysterować tranzystora przy rezystancji fotorezystora zbliżonej do 1 M. Poziomy do sterowania przekaźnikiem...

    Optoelektronika marpiasek   05 Lut 2006 11:20 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2876
  • Moj uklad, ocena i poprawki

    Witam Chcial bym wam pokazac moj schemat: Jest to schemacik w ktorym uzylem 2 kondensatorkow podtrzymujacych sztywno napiecie na 5.5V , bynajmniej tak producent twierdzi bo 5zeta za cos sie placi :P oraz 3 fotoogniw o max mocy 0.45V i 230mA na jedno. Chcial bym jeszcze wewalic tam wlacznik i sciezke...

    Projektowanie Układów _jta_   15 Lut 2006 14:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 768
  • Jak to zbudowac (Zabezpieczenie do kolejki)?

    Witam, do mojej kolejki chcialem zrobic zabezpieczenie ktore braloby pod uwage zwrotnice, wlacznik i zajetosc toru. Zrobilem schemat na bramkach UND i dekodery 4 z 2-uch wszysko wygladalo dosc prosto ale od trzech miesiecy chcie zrobic plytke i sa na niej same mostki z drutu. Moje pytanie : czy ktos...

    Mikrokontrolery Ogólne marcu1   16 Lut 2006 23:22 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1479
  • Inteligetne oswietlenie robota

    Wiem ze to moze prozaiczny temat ale przyznam ze nie jestem geniuszem jezeli chodzi o układy elektroniczne (zbudowalem juz robota co wymagalo wiele pracy i cierliwosci oraz znajomosci podstawowych zagadnien)ale staram sie jak moge i duzo pracuje nad tym by nim sie stac dlatego prosze o pomoc bo wiem...

    Automatyka Przemysłowa Tanaka_san   19 Mar 2006 12:25 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2304
  • Przełącznik na radio. Czy to jest poprawny schemat podłączenia?

    Słaby akumulator + auto uzywane na malych odcinkach = klopot z odpalaniem A nie chce ciagle grzebac z kostka, bo w koncu kable poprzecieram. Kazdy pyta po co, a ja chce wiedziec, czy to dobry schemat, jesli nie to prosze przerobic rysunek by byl ok (wlacznik ma lampke, nie wiem czy przy podlaczenu...

    Radia Samochodowe Serwis xweb   30 Mar 2006 15:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3839
  • Przełącznik na radio. Czy to jest poprawny schemat podłączenia?

    Słaby akumulator + auto uzywane na malych odcinkach = klopot z odpalaniem A nie chce ciagle grzebac z kostka, bo w koncu kable poprzecieram. Kazdy pyta po co, a ja chce wiedziec, czy to dobry schemat, jesli nie to prosze przerobic rysunek by byl ok (wlacznik ma lampke, nie wiem czy przy podlaczenu...

    Początkujący Elektronicy staszeks   30 Mar 2006 07:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 906
  • Jaki najlepszy bezpiecznik i czy dobrze podłączyłem

    Czesc Damkoz.Dobrze myslisz,zle piszesz.Tak jak mowisz,ze schematu wynika,ze swiatla przeciwmgielne tylne,mozna zalaczyc z postojowkami i przeciwmglowymi przednimi.I tak powinno byc.Nie mozesz miec wlaczonych swiatel przeciwmglowych tylnych z samymy postojowymi.Ale mozesz te swiatla zalaczyc z przeciwmglowymi...

    Samochody Elektryka i elektronika damkoz   30 Mar 2006 22:32 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 4604
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty