forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



wlacznik schemat

Znaleziono 282 wyników na elektroda.pl: wlacznik schemat
Podstawowa forma zapytania: włącznik schemat
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

jeszcze raz stroboskop j-111 i sterowanie lpt

ja widze ze wy na 100% jestescie pewni tych schematow. Ja caly czas licze na blad w schemacie, bo wszystko odpowiednia podlanczam. Kolego jak by była na schemacie błąd to by stroboskop nie działał wogule na diaku. szukalem jak dziala optotriak ale nie znalazlem tam odpowiedzi. Moje pytanie bylo...
Optoelektronika :: 05 Lut 2009 21:24 :: wader_669 :: Odpowiedzi: 56 :: Wyświetleń: 7455

e65 - JAF - nie boot-uje, nie robi backup'a certyfikatów

Hm. znalazlem w sumie trzy schematy polaczenia i pod jednym zapala sie niebieska dioda na boxie jak przytrzymam wlacznik wtedy telefon sie wlacza (czarny ekran) nie zczytuje info ani nie wchodzi w local mode. Co teraz?
GSM Serwis :: 18 Sie 2009 18:09 :: cuuuba :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 2175

Polaczenie dwoch obwodow oswietleniowych

Dziekuje uprzejmie za odpowiedzi! Alien67 - niestety, nie moge podlaczyc drugiego obwody rownolegle z pierwszym do wyjscia z wlacznika zmierzchowego. Enpro - niestety nie moge sobie tego wyobrazic... :( Prosze, czy moglbys narysowac prosty schemat? Ja wymyslilem jeszcze opcje z przekaznikiem. W...
Elektryka Światło i Oświetlenie :: 18 Sty 2009 02:05 :: zubel :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1391

Wymiana bezpieczników z topikowych na nadprądowe w domu.

Moj bład zle napisalem faktycznie mam 4- 6,3A Czyli juz prawie wszystko wiem tylko jeszcze jakby ktos schemat przerobil pod te konkretne styczniki
Elektryka Początkujący :: 04 Lut 2009 18:11 :: Akrzy74 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 14319

Nissan Primera P11.144 - rozpiska w kostce awaryjnych

Zrobilem dzis strasznie glupia rzecz, chcac zmienic klasyczne w Nissanie Primera p11.144 oryginalne radyjko nabylem wlacznik awaryjnych od starszej primerki. By spilowac zabki w kostce od awaryjnych ( te ktore minimalnie nie pasuja) zdjalem brazowa oslone. Nie przemyslalem tego ze wszystkie kabelki bedace...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Sie 2009 08:05 :: olfork :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2622

[Nokia 6120c] Nie działa lewy górny klawisz Navi

tam jest chyba zwykly przycisk lutowany, jak wlacznik. Jak sie czasem zacina to na 99% wymiana klawisza i tyle. Wylutowac i wlutowac nowy Jaki lutowany, proszę spojrzeć w schemat? Rozbierz telefon i sprawdz pole pod membraną klawiatury.
GSM Początkujący :: 13 Sie 2009 17:11 :: fischer8 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1312

podlaczenie dodatkowego swiatla

Prosilbym bardzo, zeby opisac ten schemat, bo nie rozumiem tego za bardzo... Tzn. ja zrobilbym to tak: Z puszki mam pociagnac kabel, 3 zylowy, plus, minus i uziemienie. Tylko dalej robi sie trudniej, bo z lampy tez musze przeciez polaczyc 3zylowym kablem, a przeciez nie moge tego polaczyc wylacznikiem. Nie...
Początkujący Elektronicy :: 12 Wrz 2009 02:30 :: jigga :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2117

czujnik zmierzchowy do swiatel mijania

od razu zaznaczam, ze wiem ze nie mozna robic zadnych przerobek itp w swiatlach ;p A potrzeby mi jest wlacznik zmierzchowy na 12V , dla obslugi przekaznika swiatel... Jak sie najbardziej oplaca? Zrobic samemu [jakie czesci, schemat?], czy kupic gotowca?[z jakiego urzadzenia,auta?] Bede wdzieczy za...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Paź 2009 17:49 :: sphinx-s4 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3577

JVC RX-E112RSL nie włącza sie.

Schematu niestety nie posiadam. Wlacznik jest polaczony z procesorem ale po drodze szeregowo wpiete sa jeszcze rezystory SMD, im dalej od proca tym wieksza rezystancja i inna funkcja pod przyciskiem. Dziwnie wyglada jeszcze wyswietlacz. Rano wrzuce fotke i naswietle dalej temat. Tymczasem dziekuje za...
Audio Początkujący :: 29 Paź 2009 22:44 :: Lukson :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1781

N70 filtry lcd a włacznik

Dlaczego kolega nie zerknie do schematu zanim napisze posta? Sprawdzic czy nie zwiera wlacznik i R4406, dalej sygnal PWRONX leci do Retu. Według schematu nie widzę żadnych przejść z glassów do włącznika stąd moje pytanie. A usterka znika gdy wygrzeję glassy lcd i po jakimś czasie znów się pojawia....
GSM Serwis :: 24 Lis 2009 23:21 :: jubi20 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3068

Jak zmienic napięcie z12V aku,Żelowego na 9V Min 20A ?

Witam. szukam wskazowek,informacji a najlepiej schematu jak zrobić przetwornice lub co kolwiek najprostszym i najlepszym sposobem. aby zmienić napięcie z "AKUMULATORA ŻELOWEGO 12V 1,3Ah" na napiecie 8,6 V max 9,6V Min 20A. (przetwornica nie musi byc jakas super mocna,dobra nie interesują mnie jakie kolwiek...
Inne Szukam :: 14 Gru 2009 18:28 :: KoperSlupsk :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1167

Włącznik dotykowy Monostabilny

W zwiazku z tym ze nie otrzymalem odpowiedzi na poprawnie dzialajacy schemat Z NIEWIADOMYCH DLA MNIE PRZYCZYN, może to jednak WIELKA NIEWIADOMA... czy jesli kupie ten wlacznik dotykowy piezoelektryczny i podlacze pod plyte glowna to spelni swoje zadanie(wlaczy komputer)?
Początkujący Elektronicy :: 19 Sty 2010 14:41 :: Piotr_MC :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4493

Jak podłączyć dodatkowe halogeny?

Witam wszystkich, bo jest to moj pierwszy post (z gory przepraszam, ale wydzielonego watku na powitania jakos nie znalazlem). Chcialbym przylaczyc sie do pytania o halogeny, z tym, ze u mnie sytucja jest nieco inna. Mam samochod "uterenowiony" i chce z tylu na dachu podlaczyc dodatkowe dwa halogeny...
Samochody Początkujący :: 01 Lip 2010 15:20 :: moorock :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 7706

ford escort szyba przednia

wlacznik jest dobry przekaznik kolo akumulatora dobry skrzynka po regeneracji Dodano po 2 do czego sa przekaznik R1 i R2 bo czytalem i pisze ze do ogrzewania szyby przedniej.W takim razie po co jeszcze jest jeden przekaznik kolo akumulatora?ma ktos schemat tej instalacji?
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Lis 2010 20:51 :: elektronikk :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2822

problem z centralnym zamkiem stig21s

tylko u mnie sa 2 silowniki master. i tak sie zastanawiam czy mozna smialo zewrzec pin 5 z 7 i 6 z 8 ? po co one sa rozdzielone skoro pod 7 i 8 podlacza sie i alarm i dodatkowy wlacznik otwierania i zamykania drzwi z wewnatrz auta, a moze byc tez podlaczony pod 5 i 6. no chyba ze sie myle...
Samochody Zabezpieczenia :: 03 Lis 2012 06:26 :: festa100 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2916

Podłączenie przełącznika potrójnego

Witam, posiadam taki oto przełąnik i kombinuje już pół dnia jak to podłączyć. Chcę to podłączyć na 3 wieżyczki w pokoju z półkami, lewa półka,środkowa,prawa. Tak więc mam podłączone 3 przewody i chciałbym je podłączyć do tegoż potrójnego przełącznika i pytanie jak to podłączyć. Próbuję i gdy włączę...
Elektryka Początkujący :: 12 Gru 2010 13:34 :: davcio1948 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3776

Attiny2313 nie chce sie odpalic.

No dobra dzieki, sprubuje na plytce testowej, zobaczymy czy wtedy bedzie ok a jak nie to sie troche wkurze bo juz jeden spalilem podlaczylem na 7v i kombinowalem portami to sie spalil. A jeszcze chcialem zapytac czy ma ktos schemat plytki testowej do attiny2313 ? bo chcialem taka zbudowac ale chce jakas...
Mikrokontrolery Ogólne :: 05 Lut 2011 01:30 :: attiny2313kevina :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 831

Włącznik elektroniczny na 12V z przekaźnikiem

Witam Szukam sposobu na wykonanie włącznika elektronicznego z przekaźnikiem na 12V. Chciałbym aby działał tak: - po podaniu zasilania na układ przekaźnik powinien się załączyć (po wielokrotnym podawaniu zasilania stan powinien być zawsze taki sam czyli przekaźnik włączony) - po naciśnięciu przycisku...
Początkujący Elektronicy :: 03 Maj 2011 20:11 :: adi.i :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3040

Citroen C15 - problem z elektryką sterującą wentylatorami

Drodzy panowie. Schemat jest taki: Fan switch czyli to co wiekszosc nazywa czujnikiem a to zwykly wlacznik termostatyczny podaje sygnal na przekaznik a przekaznik odpala wentylatory. W zaleznosci od tego czy wymagane sa dwa czy jeden niektore systemy maja wbudowane rozdzielacze w zasadzie to tylko...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Kwi 2011 13:01 :: webig :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3411

16 diod w komputerze - jakie źródło prądu?

Prosciej chyba nie mozna ;) Sorki za jakosc schematu, ale raczej wszystko jest wiadome. Dzieki temu zasilasz wszystko z jednego molexa i obslugujesz jednym przelacznikiem. Miedzy UV, bialymi, wogole wylaczone. Nie wiem czy UV tez bedzie tasmowe czy zwykle. Jak zwykle to trzeba bedzie po wlaczniku,...
Komputery Modding :: 14 Sie 2011 08:14 :: daavid117 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2473

Seat Leon 1M - płytka drukowana włącznika świateł.

Z tego co pamietam, to jak tylko przekrecilem kluczyk to zapalaly sie wszystkie czerwone - nie musialem zapalac samochodu, ani wlaczac jakichkolwiek switel. W Leonie podswietlenie deski dziala ciagle. Pisalem juz wczesniej, ze jestem "lewy" z elektroniki/elektryki i niestety samemu nie sprawdze kostki,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Sie 2011 20:20 :: Runner79 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3223

Włącznik zmierzchowy do taśm LED

Dziękuję za odpowiedzi. Tak jak pisałem nie znam się za bardzo. Jeśli chodzi o samą histerezę to miałem na myśli, żeby LEDy nie oscylowały/mrugały kiedy będzie 'progowa' ilość światła, czyli za mało żeby świecić ale też za dużo żeby były całkiem przygaszone. Nie wiem czy nie rozwiąże tego jakiś kondensator....
Początkujący Naprawy :: 16 Paź 2011 15:00 :: Session :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2799

bascom - atmega8 - podłączenie klawiatury do linii wyświetlacza.

Mam tak wykonany układ i muszę oprogramować ATMEGA8 pod takie rozwiązanie. Wyświetlacz 2x16 podłączony do portu B tego procesora ale pod te linie podłączono również klawiaturę (5 linii - 5 klawiszy zwieranych do masy przez rezystory 2k7). Jak to zrealizować w bascomie? Może jakiś przykład ktoś ma? Wyświetlacz...
Mikrokontrolery AVR :: 20 Gru 2011 00:16 :: Bielinka9 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2030

Włącznik podświetlany - jak to podłączyć?

Witam. Szukałem odpowiedniego działu ale nie znalazłem lepszego, tak więc jeśli jest taki to proszę z góry o przeniesienie wątku. Problem mam następujący - montuję podgrzewanie lusterek w samochodzie i chcę mieć możliwość ich niezależnego włączania. Sprawa banalna prawda?. :) No tak - wyłącznik...
Początkujący Naprawy :: 03 Lip 2013 20:45 :: burczynski82 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 13098

Asus eee PC 1018P po upadku martwy

Wlasnie zrobilem wstepne pomiary i kosc Biosu ma zasilanie 3,3V a na wlaczniku po jednej stronie jest napiecie 3,3V a po drugiej stronie masa - wlacznik dziala poprawnie. Jakie klucze teraz mierzyc? Jakie nogi na KBC? Zalacze jeszcze schemat do ENE KB3310QF wiec moze ktos z was powie ktore nogi zmiezyc...
Komputery Laptopy Hardware :: 06 Lis 2011 13:16 :: dan911 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1571

Pralka Miele Softtronic w489i WPS -NIEREGULARNA praca

Obecnie Miele Softtronic w489i WPS kompletnie nie dziala. To jest sytuacja ktora sie powtarza. Kilka dni nie dziala, potem nagle daje sie uruchomic na kilka pran i potem znow nie daje zadnych znakow zycia. W pralce ostanio wymienilem waz doprowadzajacy wode wraz z aquastopem / element zespolony/...
AGD Pralki, Suszarki :: 21 Gru 2011 20:25 :: rafix81 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1577

Jak podłączyć włącznik kołyskowy?

Witajcie mam ten sam problem co kolega z tematu. (mam chyba identyczny włącznik, nawet z tego samego sklepu) DC 12V 535-357, więcej info na stronie: --> Podłączyłem wszystko tak jak na schemacie i wczoraj w nocy wywaliło mi korki a z włącznika poszły iskry. Czy coś zrobiłem źle z podłączeniem włącznika...
Początkujący Naprawy :: 27 Kwi 2012 17:31 :: duke.dezmont :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 7608

dostosowanie układu AVT-722

Przepraszam, faktycznie dałem mało danych. Opis układu dostępny jest pod tym adresem: Już chyba się domyślam jaki tranzystor można by zaadaptować, bo mam schemat innego ustrojstwa - jest to bezpieczny włącznik żarówki halogenowej. Link: czy ten tranzystor BUZ11 będzie odpowiedni na podmianę...
Początkujący Naprawy :: 24 Paź 2012 01:07 :: marekzi :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 882

[Zlecę] Taśma led na baterie i pilota

Różnica jest taka, że pilot na podczerwień musi "widzieć" odbiornik, żeby wiązka podczerwieni dotarła bezpośrednio. Natomiast odbiornik radiowy może być schowany np w szafce i nie jest potrzebne aby pilot się z nim widział. To ma być urządzenie z instalacją na miejscu czy tylko samo urządzenie? Można...
Ogłoszenia Elektronika :: 15 Maj 2013 17:11 :: ANUBIS :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1743

commodore 1084s D2 - pytanie o czesc/zamiennik dla THD-122

Witam! Moje pytanie jest nastepujace. Namierzylem ten element jako uszkodzony, uzwojenie wtorne bylo trachniete. Odwinalem drucik, pierwotne jest ok i teraz pytanie: Jak szukac takiej czesci lub zamienika a moze jest mozliwosc zmierzenia/obliczenia tego ile ma byc zwojow. Dolaczylem schemat...
Monitory CRT Serwis :: 21 Lis 2013 20:01 :: lexxuzz :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1560

Prostownik z regulacją prądu ładowania + opis regulacji

str 10 tematu .na zdjęciach masz mój prostownik . prawy gorny rog (Wlacznik sieciowy . ) ten jest akurat pojedynczy ale sa takie podwojne tzn maja możliwość przelaczania jednym prztykiem 2 niezaleznyvh obwodow . na jednym obwodzie dajesz A/R a na drugim dajesz sterowanie diodami . .jeżeli masz już wyrypana...
Artykuły :: 17 Kwi 2015 14:37 :: marian paszek :: Odpowiedzi: 364 :: Wyświetleń: 164975

Płyta serwerowa M11 iX - jak podłączyć przedni panel

Sprawdz miernikiem czy ten opis bedzie pasowal do Twojej plyty: ,--------, |12345678| '--,__,--' ... Colour Description 1 Black HDD LED (Gnd) 2 Yellow HDD LED (+ve) 3 Green Power LED (+ve) 4 Black Power LED (Gnd) 5 Yellow Power Switch (Pair...
Komputery Hardware :: 30 Maj 2014 16:42 :: sandryk :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 369

Timer NE555 - podlewanie roślin

Tu masz schemat jak wysterować przekaźnik poprzez NE555. Jak chcesz to mogę Ci pomóc przy PCB. Link:
Pomoc w PCB :: 08 Cze 2014 23:51 :: kicajbas :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1761

Volvo/v40/kombi - Dodatkowe wyposażenie

Niestety nie mogę pobrać schematu bo mam awarię kompa i działam obecnie przez tel.. U siebie robiłem w ten sposób np. podgrzewane fotele. Wystarczyło namierzyć gdzie znajduje się wlacznik podgrzewania foteli. Zakupilem używany włącznik podpialem pod kostkę która tam była i już. Fotele miały już wszystko...
Samochody Początkujący :: 26 Cze 2014 18:24 :: mbbakus88 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 783

Bezdotykowy przełącznik LED

Hmm... Trochę to dla mnie nieczytelne. Może jakiś schemat podłączenia? Zasilacz 28W Przełącznik [url=]GTV przełącznik LED ok 1,5 m
Elektryka Światło i Oświetlenie :: 15 Gru 2014 09:53 :: maacia :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 564

Nowy Rok - Odpalanie fajerwerek/Detonator - Budowa i pytania związane z nią.

Hmm... a gdyby to zrobić w formie kluczyka? Takie coś na tego jack'a - mini jack (3,5)? To baterie będą wyciągane i nie będą się rozładowywać. Zwłaszcza jak zrobię 3x 3v CR2032. Wyjdzie mi mały kluczyk. A do środka dam osobne zasilanie. Tylko będzie trzeba tranzystor dać, a ja się nie do końca znam na...
Początkujący Naprawy :: 20 Gru 2014 14:01 :: Pomysłowy :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 840

Lenovo G550 - Brak reakcji na napięcie

Model podany w temacie Dostalem od znajomego w " prezencie " Brak reakcji na podłączoną ładowarke.. Nie swieca sie diody, nic.. Na wlacznik oczywiscie tez.. Schemat znalazlem - podaje w zalaczniku.. Moje pytanie do was: Porady, sugestie ? Od czego zaczac pomiary ? Testy ? By sprobowac ozywic go? Jego...
Komputery Laptopy Hardware :: 06 Sty 2015 02:14 :: dominik55555 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 351

Sterowanie wentylacją - przekaźnik radiowy

Poskładałem taki schemat z różnych producentów, na pewno nie jest to najprostsze rozwiązanie tego problemu i nawet nie mam pewności czy zadziała. Układ skład się z: 1) Dwóch włączników radiowych IB-007 umieszczonych w łazienkach 2) Bezprzewodowego włącznika IB-003 który odbiera sygnał z IB-007 3)...
Automatyka domów jednorodzinnych i mieszkań. :: 25 Sty 2015 15:55 :: pafciowaw :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 744

zasilacz UPS LESTAR TS-2200 - nie odzywa sie z230v i z akumulatorow

Zasilacz nie odzywa sie po podlaczeniu do 230v jak i do akumulatorow 4sztuk,diody sie nie pala,nie reaguje na wlacznik,jest glucho,spi sobie,jak go obudzic? 1.Czy ktos mial juz podobny problem? 2.Czy ktos moze pomoc ze schematem tego urzadzenia? 3.Co to za scalak ST72C324N486?Ktore nozki sa zasilane...
Początkujący Naprawy :: 19 Kwi 2015 13:59 :: tomek_miszczyk :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 234

LED - jak połączyć dwie instalacje led?

Wątpię żebyś to opanował skoro nie znasz schematu podłączenia włącznika dwuklawiszowego, ale bywają nklawuklawiszowegoiusze którzy fizykę kwantową mają w mqlym palcu a butów nie potrafią zawiązać :) Wlacznik dwuklawiszowy ma wejscie na ,, plus'' i dwa wyjscia w ktorych poplynie prąd jak pstrykniesz...
Elektryka Początkujący :: 28 Mar 2015 02:18 :: djex77 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 453

Pompa- tanie zabezpieczenie przed suchobiegiem

Wyłącznik ciśnieniowy przy pompie jest tego typu Pod jego pokrywką jest schemat połączeń jak niżej Wtyczka wpięta w zaproponowany przez Ciebie układ w drugiej wersji. Może jeszcze dla wyjaśnienia bo nie wiem czy zostałem dobrze zrozumiany. Po zadziałaniu zabezpieczenia robię restart przyciskiem,...
Automatyka Ogólna :: 01 Kwi 2015 07:06 :: daniellw :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1131

KIA CARNIVAL 2003 2.9 - Nie dziala tylny gorny nawiew

Witam Wielka prosba o pomoc , nie jestem znawca wiec wszelkie wskazowki docenie: - Kupilem niedawno Kie, nie dziala jak w temacie gorny nawiew - Klimatronik, dziala sprawnie (oczywiscie czujnik temeperatury jest w dziwnym miejscu ale ok) - Przelaczniki mocy nawiewu z tylu - dzialaja oba - z kokpitu...
Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie :: 18 Kwi 2015 12:34 :: cshv23 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 102
12345

Ostatnio szukano: migomat powermat alternator bosch regulator zmywarka trakt asus chipset zrobić wiatrak alternatora termometr lm35 ładowanie omega kalibracja wagi dziala ladowarka kalibracja wagi output input modem neostrady samsung pilot cisco hasło
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group