forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



wlew plynu

Znaleziono 50 wyników na elektroda.pl: wlew plynu
Podstawowa forma zapytania: wlew płyn
Forum elektroda.pl Strona Główna

opel astra stary model wlew

Witam, Moje pytanie pewnie wyda sie smieszne, ale jestem poczatkujacym kierowca i kupilam moj pierwszy samochod - opla astre - stary model z 92 roku. Chcialam uzupelnic plyn do spryskiwaczy i nie potrafie znalesc wlewu, czy ktos moglby mnie poratowac i poinformowac gdzie stare astry maja ten wlew? a...
Samochody Mechanika :: 18 Lut 2009 14:12 :: robokop :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3575

wymiana klocków ham. w cinquecento

-zdejmij odp.kolo -odkrec korek wlewu plynu hamul. do zbiorniczka i dolu zacisku ham.jest male zabezpieczenie wykonane z drutu-zdejmij je za pomoca kombinerek -wybij mlotkiem bolec zabezpieczajacy zacisk przed otwarciem(ten bolec ktory zabezpiecziny byl ta druciana zawleczka) -odchyl zacisk do gory...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Sty 2005 20:02 :: emilg1 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 8759

Bmw e46 320d 136km - Ciężko odpala na zimnym silniku

Witam Panów, Posiadam e46 320d z silnikiem M47 (czyli tego przed liftem) i zaczne od tego, że szukałem na forum i na google ale nie znalazłem odpowiedniej odpowiedzi, a więc mój problem polega na tym, że na zimnym silniku podczas pierwszego rozruchu muszę bardzo długo kręcic silnikiem a czasami nawet...
Samochody Mechanika :: 07 Sty 2014 10:50 :: darek453 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 5721

Problem chłodzenie Punto II 2000rok.

to bulgotanie slyszysz z chlodniczki nagrzewnicy nie przejmuj sie tym , jak bedziesz mial zimny silnik poluzuj korek wlewu plynu i zerknij na jego poziom , w tym momecie zejdzie z niego podcisnienie zakrec korek dobrze przekrec na gorace pokretlo chlodniczki w kabinie i dobrze przegon silnikiem az...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Cze 2005 10:48 :: Telo :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2461

Citroen C8 2.0HDI 2002 - Czujnik poziomu plynu FAP jaka rezystancja?

Podczas pomiaru oporności na stykach 5 i 13 obwodu poziomu dodatku brak jest jakiegokolwiek wskazania. Co może świadczyć o przewie w układzie. Nie wszystkie zbiorniki mają zainstalowany termistor (?) wtyczka 2 lub 4 pinowa. W lexii są wyświetlane opisy błędów, o których pisałem powyżej P1435 i P1442...
Samochody Mechanika :: 22 Sty 2013 10:49 :: kargul83 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 7887

astra i wysoka temperatura silnika

wszystko jest OK silnik powinien pracowac na pograniczu właczenia wentylatora a maksymalnym otwarciu termostatu fordy maja to do siebie ze przacuja na takiej temperaturze a opel na takiej sprawdz jeszcze czy po odkreceniu korka wlewu plynu chłodniczego nie ma pecherzy powietrza i zapachu spalin co...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Paź 2004 18:57 :: tomekb :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2253

cc700 - jak odpowietrzyć układ chłodzenia?

1 wcale nie musi byc walniety termostat skoro przed wymiana bylo ok. 2 nie trzeba otwierac ogrzewania w srodku bo sterowanie nie jest zaworem lecz klapkami. 3 plyn nie trzaba wlewac powoli. Otworzyc zawor odpowietrzenia silnika i wlewac plyn az sie zaczie wylewac i potem zakrecic...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Kwi 2013 22:44 :: AMICAR :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 12092

Chłodnica do Marei. Delikatnie paruje od strony komory silnika.

no jezeli cos paruje to jest nieszczelne.jest taki srodek w proszku stosowany do uszczelniania chlodnic.wsyp go do zbiorniczka wyrownawczego, a najlepiej wylej plyn z silnika rozrob go z tym proszkiem i znow zalej motor.nie zapomnij odpowietrzyc ukladu.Bo inaczej sie nie da(podejrzewam ze nie masz korka...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Sty 2005 21:50 :: PIOTREL :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 483

ubytek plynu chlodoncego w mercedesie 124

Moim zdaniem ubytki płynu związane są z nieszczelnością połączenia głowica blok silnika. Czyli uszczelka lub głowica. Głowica może posiadać małe nierówności mikro wżery. Ponadto podczas pracy silnika na skutek detonacji w komorze cylindra i występujących w procesie spalania udarów temperaturowo ciśnieniowych...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 20:11 :: zbyszek.b :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2271

odpowietrzenie ukladu chlodzenia fiat marea

odpowiertznikiem ukladu jest korek wlewu plynu, jesli skacze sa dwie przyczyny ,termostat lub czujnik temperatury podlaczyc skaner i zerknac na temperature w sterowniku silnika w tym silniku sa dwa osobne czujniki na deske i na sterownik temperatury wtrysku .Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Lip 2005 17:07 :: xjaro :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 6174

Audi A4 biała maź na korku wlewu oleju.

Witam.Najlepij sprawdzic to w ten sposob.Odkrecic korek wlewu plynu chlodzacego.Odpalic silnik.Wraz ze wzrostem temperatury poziom plynu bedzie sie podnosil.I to bedzie OK,ale jezeli pojawia sie babeli powietrza do tego troszke smierdzace spalinami to uszczelka pod glowica,jezeli to diesel moze byc to...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Cze 2005 11:11 :: Adam700 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 6288

czujnik tem. octawia

jest czujnik wielofunkcyjny z zolta obwodka na sobie ma dwie funkcje temperature ftrysku i temperature silnika na wskazniku , no niestety leca jak sliwki z drzewa, a znajduje sie na tylnej czesci glowicy wychadza z niego cztery przewody , a wyjmoje sie go za pomoca plastikowej spinki tylko nie zapomnij...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Cze 2005 07:07 :: diag :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 740

problem z zasysaniem płynu w układzie chłodzenia

Witam byc moze przy wymianie termostatu zle ustawino nit do odpowietrzenia. Proponuje obejzec termostat i zwrocic uwage na to by termostat byl tak zamontowany zeby ten nit byl w najwyzszym punkcie. Przy goracym silniku jak otworzysz maske powinienes slyszec lekki sykot z pod korka wlewu plynu (para wodna)...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lis 2005 10:38 :: klimax :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1878

Corsa 1,0 12v zawór egr

Witam!! Plyn spuscisz poprzez czujnik temperatury odkrecajac go i wstawiajac za niego rurke zakonczona jakims zbiorniczkiem (rurka chyba 8mm). Przy odrobinie szczescia (nie odkrecajac uprzednio wlewu plynu oczywiscie na zimnym silniku) wyleci Ci "kieliszek". Po wykreceniu masz dwie przegrody, ktore...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lut 2007 18:12 :: krzymig :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3229

problem z przegrzewaniem wody

Witam Z tego co piszesz to uklad dalej jest zapowietrzony Silnik musi byc nagrzany do 90 stopni i wtedy odpowietrzaj W renowkach sa takie problemy tylko wowczas jak jest uklad zapowietrzony A termostat sie nie otworzy jak nie ma go co nagrzac Odkrec korek wlewu plynu zapal silnik i jak bedzie podnosil...
Samochody Mechanika :: 07 Mar 2008 16:35 :: Gimitar :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1528

Za duze cisnienie w chlodnicy,zrzuca weza... Taurus 3L 1993

hehe panowie ja tez mialem dziasiaj taki przypadek polo 1,6 chlodniczka zatkana nie szedł przez nią płyn a termostat nie otwierał i brak obiegu gotowy a temperatura na czujniku nie musi isc do gory bo zalezy gdzie jest czujnik zamontowany (albo jest uszkodzony) Ja zawsze zaczynam od najprostszych rzeczy...
Samochody Mechanika :: 17 Maj 2008 13:15 :: pioart :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 2611

Wymiana żarówek w Renault Megane II

Dzisiaj rano wstalem o godzinie 7:00 i ruszylem do samochodu. Poniewaz nie mialem ochoty zdejmowac calego kola uparlem sie i postanowilem wymienic zarowke od gory. Padla mi H7 od strony pasazera. Zajelo mi to ponad 1.5 godziny ALE UDALO SIE! Za drugim razem bedzie to mniej niz 10 minut. Caly trick polega...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Maj 2009 10:54 :: kalvers :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 46123

woda na korku od wlewu oleju (felicia 1.3LPG)

Jesli jezdzisz na krotkich odcinkach to w Skodach to normalne.Alu blok sie szybko chlodzi i woda sie skrapla ze scianek.Jesli oleju nie przybywa , a plynu nie ubywa to jest to normalne.Zrob dluzsza trase gdzie silnik sie dogrzeje : maslo powinno zniknac.
Samochody Początkujący :: 05 Sty 2010 23:58 :: lukasz530 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2193

matiz 99r pojemnosc 800 ubytek plynu chlodniczego

Z opisu usterki, sporo wskazuje na przeciekającą pompę wodną. Trzeba zdjąć plastikową pokrywkę rozrządu z lewej strony silnika (odkręcić 4 śrubki). Poświecić latarką nieco poniżej koła zębatego pompy (bliżej bloku silnika). W górnej części pompy jest niewielki otworek widoczny od góry, jeśli tam widać...
Samochody Mechanika :: 06 Maj 2010 07:58 :: szawert :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 16918

vw sharan mam za duże ciśnienie w układzie chłodzenia

witam i proponuje sprawdzic droznosc przewodu odpowietrzajacego chlodnice ,jesli jest niedrozny to w chlodnicy powstaje korek powietrzny ,ktory powoduje ze przy zimnym silniku podnosi ci sie poziom w zbiorniczku bo jest powietrze w chlodnicy,cisnienie w ukladzie chlodzenia jest 1at.na tyle jest wyregulowany...
Samochody Początkujący :: 06 Gru 2010 16:41 :: pietjanr2 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 7624

Golf III - Podnoszenie się plynu chlodniczego

Czy nic nie robiłeś w układzie chłodzenia? Jeżeli tak,to go odpowietrz. Odkręć korek i połóż lużno na otworze wlewu płynu do zbiorniczka wyrównawczego. Pokrętło ciepła daj na max-a i uruchom silnik niech sobie popracuje do chwili zadziałania silnika na chłodnicy.tak ze 2x.Być może gdzieś się zapowietrzył-lubi...
Samochody Początkujący :: 19 Lis 2012 16:31 :: Maluch126.p :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 3690

Opel Corsa B - Bulgotanie w kabinie okolice nagrzewnicy

dzis wyminilem pasek napinacz i pompe wody ale plyn stary wlalem bo byl dobry poprostu w miare czysty i temperture do - 20 wytrzyma (sprawdzone urzadzeniem). Ale efekt jest taki sam jak i przed wymiana bo myslalem o pompie wody ze cos nie tak ale bylo ok .Odlkrecilem korek do wlewu plynu i zagrzalem...
Samochody Początkujący :: 30 Gru 2012 00:51 :: qura18 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2643

Ford Focus MKII 1.8 TDCi - Minimalny wyciek plynu chlodniczego

Witam. Mam pewien problem z wyciekiem plynu z ukladu chlodniczego. Auto kupilem ok. 6 m-cy temu i od tej pory mam ten problem. W zimie musialem dolewac ok 0.5l - 0.75l plynu chlodniczego na 2-3 tygodnie, obecnie kiedy jest cieplej dolewam ok 200ml. na 2-3 tygodnie. Nie mam zadnych sladow wycieku...
Samochody Początkujący :: 07 Lip 2014 09:37 :: wiercinos :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 606

Wymiana uszczelki pod glowica

Wiekszosc piszacych tutaj to chyba nie wie o czym mowi!! jakby byla uszczelka padnieta to ubywalo by plynu w chlodnicy (silnik szybko osiagal by wysoka temp.) dymienie z rory by bylo znaczne (duze ilosci bialego dymu) no i przybywanie oleju tez by sie pojawilo (miesznie plynu z olejem) a to ze masz "serek"...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Sty 2005 02:55 :: elektryk2000 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 5950

uklad chlodzenia

mam drugie cc700 tylko nie ja nim jezdze i cisnienie w zbiornizku tak samo wystepuje juz od dluzszego czasu i nic sie nie dzieje.z tymi przewodami to przesadzasz ze beda wysuwac sie spod zaciskow to jakie to cisnienie musialoby byc zeby do tego doszlo.a z kolei wadliwa uszczelka glowicy objawia sie wyrzucaniem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Maj 2005 10:47 :: djswirek :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1901

vw vento 1,8 monowtrysk - obroty...

(dodam że wymieniłem olej - pod korkiem wlewu miałem "masło") to oznacza zemulgowany olej , najczesciej przyczyna jest uszczelka pod głowica o ile istnieje równiez ubytek plynu chlodniczego , lub nieszczelny korek oleju (łapie wilgoc z powietrza),wtedy poziom plynu nie ulega zmiane
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Mar 2006 17:07 :: karina :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 6160

Peugeot 307 awaria czujnika płytu Eloys

W samochodzie miałem bład na komputerze, wyswietlalo mi diesel additive minimum level czyli albo brak plynu eloys lub uszkodzony czujnik w korku wlewu paliwa. Pojechalem do serwisu, uzupelnili plyn do pelna, zaplacilem 850zł ale w serwisie stwierdzili ze jest jeszcze uwalony czujnik w korku i trzeba...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Cze 2009 09:10 :: Brzymeq :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 5673

temperatura silnika-audi a3 2001

Hej jestem tu nowa i nawet nie jestem pewna czy pisze we wlasciwym miejscu.Ale fajnie jakby ktos pomogl :) O toz mam powazny problem z samochodem i potrzbuje kogos porady.Bylo by super jakby ktos odpisal....Dzieki z gory A chodzi o to ze niedawno jachalam samochodem z mezem do miasta i po 30 minutach...
Samochody Początkujący :: 02 Lis 2010 19:08 :: ania5576 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4896

Ford Aerostar - wlew płynu do wspomagania kierownicy.

Witam Mam pytanie: Gdzie znajduje się wlew płynu do wspomagania kierownicy? Kierownica glosno pracuje, prawdopodobnie brakuje plynu, nie moge odnalezc wlewu
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Maj 2005 15:56 :: steed1 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 747

Gdzie w mazda 323 z 91 r jest wlew oleju-plynu do skrzyni

biegow i innych ........! ostatnio zmienialem przegub i po jego wyjeciu wylalo sie troche oleju. jak i gdzie moge go uzupelnic.
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Wrz 2004 06:28 :: mczapski :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1769

kadett 1.6 przerywa na wysokich obrotach

Mam trzy pomysly co do powodu usterki (w kolejnosci od najbardziej prawdopodobnej): 1. rozregulowany/brudny gaznik, 2. pompa paliwa nie podaje wystarczajacej ilosci paliwa, 3. uszczelka pod glowica (na co wskazywalaby obecnosc mazi pod korkiem wlewu oleju - ubywa plynu chlodniczego? przybywa oleju...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Sty 2005 18:35 :: hacckker :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1841

Problem z olejem w Scorpio 96 rok

Zagrzej silnik odkrec ostroznie korek od zbiornika wyrownawczego sprawdz czy plyn bulgocze jak dodajesz gazu , lub przytknij szczelnie reka wlew zbiornika wyrownawczego dodaj kilka razy gazu bedzie czuc na rece czy cisnienie wzrasta , jesli bulgota plyn lub szybko rosnie cisnienie w układzie chłodzenia...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Mar 2005 08:38 :: Adam700 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1181

Gaz w Skodzie Favorit ---> JakI?? plus dwa pytania

odkreć korek wlewu płynu dodaj gazu i zobacz czy poziom plynu sie podniesie. Jeżwli płyn zostanie wyżucony znaczy to o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą.Jeśli nie to zmień korek w zbiorniczku.Pozrawiam Dodano po 1 P.s dolej płynu tak zeby zbiorniczek był pełny
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Lip 2005 21:27 :: miszagrom :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1884

trafic 1.9 d 1998 pasek spadl

trafic 1.9 d 1998 pasek spadl i sie zagotowala woda zlozylem i dolalem plynu zapalil ale cos stuka przy wlewie oleju.
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Lut 2006 00:26 :: Gość :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 429

golf III 1,8 B+LPG kopci na biało

Sprawdz korek od wlewu oleju jak jest żółtawa maz to 100 % uszczelka pod głowicą ,po 2 będzie ci ubywało plynu chłodniczego przy instalacji LPG to normalka . Koszt części niewielki ale robocizna trochę cię szarpnie .
Samochody Instalacje Gazowe :: 22 Sty 2009 22:20 :: wlodielo :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 6456

Peugeot 307 2.0 HDi - wymontowanie FAP.

Mario1112 Sprawa z fap może być banalna. W korku wlewu paliwa znajduje się czujnik zawartości płynu eolys w paliwie. Albo masz nie oryginalny korek albo czujnik w nim się znajdujący jest walnięty. Komputer jest okłamywany i stąd problemy.Wyczytałem o takiej możliwości na forum "PKP"(peugeot klub...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sty 2013 18:15 :: glapsson :: Odpowiedzi: 106 :: Wyświetleń: 99293

Zakres czynności przy wymianie uszczelki pod głowicą

jest kilka domowych sposobow na zdiagnozowanie i usuniecie tej usterki mam nadzieje ze koledy mechanicy nie zjada mnie zbyt brutalnie :P podstawa do sprawdzania czego kolwiek jest sprawny termostat i pompa wody a wiec w 95% przypadkow z przedmuchem do ukladu chlodzenia w zbiorniczku wyrównawczym pojawia...
Samochody Mechanika :: 20 Sty 2009 00:37 :: pioart :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4760

Peugeot 306 problemy z chłodzniem

W wiekszosci "francuzow" ktore robilem i zbiornik wyrownawczy nie byl najwyzszym punktem ukladu, byl przymocowany w sposob ktory pozwalal na szybkie jego odkrecenie i podniesienie do gory. Nastepnie odkrecalem odpowietrzniki i dolewalem plynu do czasu az przestawaly leciec bable powietrza. W peugeotach...
Samochody Mechanika :: 16 Lut 2011 18:27 :: vogelek1 :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 19010

tipo 1.4 93r nie odpala za pierwszym razem po nocy

czy jak juz zapali to idzie rowno czyli czy pali na wszystkie cylindry ? czy nie ubyło plynu w chłodnicy? jezeli tak to bum obstawiał uszczelke pod głowicą .zobacz czy nie ma białej mazi na korku wlewu oleju . olej rozrusznik i akumulator to chyba sa dobre jezeli pozniej pali dobrze nie?
Samochody Początkujący :: 14 Lis 2009 23:41 :: manta :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1030

Mazda 2.0 16V + Gaz - Kopci na bialo nie ubywa plynow...

Zeszlem przed chwila do auta i je odpalilem, dymi na bialo - definytywnie spala wode bo przylozylem reke do wydechu i po jakims czasie mialem rose na reku, dziwi mnie to ze nie smierdzi spalonym plynem chlodniczym (a takowy mam w ukladzie) poprostu czysta woda. NNa cieplym tez kopci ale mniej. Zastanawialem...
Samochody Początkujący :: 17 Lut 2010 00:01 :: mazi79 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4093

Ford mondeo cisnienie w układzie chłodzenia

Witam.Dziś odjeżdżając z pracy zauważyłem plamę plynu z chłodnicy .Ponieważ wczoraj zmieniałem termostat pomyślałem że może źle coś przykręciłem ,ale po powrocie do domu po odkręceniu korka wlewu płynu do zbiorniczka woda zaczęła bulgotać i wróciła do zbiorniczka do stnu pomiędzy max a min. Chcę teraz...
Samochody Mechanika :: 13 Mar 2010 20:17 :: Krzyś33 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4202

Audi B3 1990r. problemy na gazie i na benzynie

sprawdz czy nie ubywa plynu chlodniczego, odkrec korek od wlewu oleju, zobacz czy nie ma bialego nalotu tzw. mleka. jesli tak, to uszczelka pod glowica. moze byc sonda lambda rowniez.
Samochody Instalacje Gazowe :: 24 Lis 2010 18:55 :: krajens :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 879

brother 195c zaschniety czy uszkodzony

brother 195c zaschniety czy uszkodzonywitam serdecznie od dłuższego czasu drukarka nie drukuje mi koloru czerwonego z wszystkich dysz,, patrz zdjęcie 2 zabiegi jakie próbowałem zrobić to 1) do pustego zbiornika wlałem płyn udrażniający i włożyłem zamiast koloru czerwonego drukowałem tak długo az na kartce zamiast czerwonego byl plyn...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 29 Sty 2011 18:44 :: helmutkol :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1774

Wpadki konstruktorów samochodów.

ford transit skrzyna przekaznikow dodatkowych pod zbiorniczkiem plynu i obok wlewu spryskiwaczek
Samochody Mechanika :: 12 Paź 2014 07:34 :: georgesgr :: Odpowiedzi: 1195 :: Wyświetleń: 270784

Opel astra f 1,6 8v wymiana uszczelki pod glowica

Witam , mam problem z moja astra a mianowicie podejrzewam ze mam nieszczelna uszczelke pod glowica. Dochodze do takiego wniosku poniewaz;ubywa mi wody w chlodnicy mam majonez na korku z wlewu oleju, rano gdy jest zimny po odpaleniu pali na 3 cylindry dopiero po lekkim przegazowaniu jest lepiej czyli...
Samochody Mechanika :: 01 Sie 2011 18:39 :: 1565429 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 6148

Peugeot 106 1.1 XN temperatura

Witam, jestem nowy szukalem tematu podobnego ale nie znalazlem. Opisze problem prosze o pomoc. Peugeot 106 1.0 45km, 94r.... pol roku temu wymienialem nagrzewnice, pompe wody, uszczelke pod glowica, korek wlewu do zbiornika wyrownawczego. Problem wyskoczyl na nowo, zapala sie kontrolka od plynu a jest...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lis 2012 20:49 :: M.B. :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2161

Opel Astra G X18XE1 Simtec 70 - Lambda, bład P0130, uszkodzony sterownik ?

Docelowo dowiedziałem się, że silnik jest już w złym stanie fizycznie i za uboga mieszanka jest następstwem łańcucha wydarzeń i czynników. Sęk w tym, że mój silnik nie jest w złej kondycji. W październiku poszła uszczelka pod głowicą, wywaliło olej do plynu, dodatkowo jeszcze przez korek wlewu...
Samochody Początkujący :: 20 Lis 2014 13:37 :: przemek011284 :: Odpowiedzi: 69 :: Wyświetleń: 16791

Berlingo 2.0 hdi dymienie tryb awaryjny

A PŁYNU OD UKŁADU CHŁODZENIA CI CZASEM NIE UBYWA?? A OPIŁKI NIE WZIEŁY SIĘ Z NIKĄD. NIE JESTEM EKSPERTEM ALE JAK NA NIEBIESKO DYMI TO SILNIK SPALA PŁYN CHŁODNICZY PRZEZ NIESZCZELNĄ USZCZELKĘ GŁOWICY. ODKRĘĆ KOREK OD WLEWU I ZOBACZ CZY NIE MASZ MASŁA NA KORKU I CZY NA BAGNECIE NIE PRZYBYŁO OLEJU+ PLYNU...
Samochody Początkujący :: 13 Lut 2014 16:33 :: daniel88ss :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1236

Audi a3 8l - 1.6 benzyna. dymi na biało

Witam. Mam problem. Samochod dymi na biało po dodaniu gazu a szczegolnie gdy nagrzeje sie do 90 stopni wtedy bardzo dymi na biało. PLynu chlodniczego nie ubywa ani oleju. Wymienielm czujnik temperatury, temostat i wlacznik termiczny wentylatora. Pod korkiem wlewu oleju jest masło. W zbiorniczku wyrownawczym...
Samochody Początkujący :: 23 Lut 2014 21:51 :: 2392941 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1203

corsa B, rocznik 2000 - wyciekajacy plyn chlodniczy, maz pod korkiem wlotu oleju

Witam, jestem totalnie nie obeznany w temacie aut i prosil bym o porade badz cenne wskazowki dotyczace mojego problemu. Od jakiegos czasu zauwazylem ze na korku wlewu oleju tworzy sie jasno brazowa maz, dzisiaj odpalilem silnik i powoli odkrecilem korek, troszke pochlapalo ta mazia i moglem uslyszec...
Samochody Początkujący :: 27 Paź 2014 18:30 :: markslew :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 207



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: http przekaźnik pompy paliwa hyundai accent silnik telefon samsung problemy ładowania opel corsa zawór stop lucas niski download wzory sprawozdanie końcówka 3500 maszynki strzyżenia blokowanie dostępu internetu amplituner sony nokia modem siemens gigaset
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group