forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



wskaznik

Znaleziono 3528 wyników na elektroda.pl: wskaznik
Podstawowa forma zapytania: wskaźnik
Forum elektroda.pl Strona Główna

Golf IV - Nieprawidlowe dzialanie wskaznika temp w liczniku VDO

... predkosciomierz i wskaznik paliwa dziala prawidlowo, natomiast wskaznik temp drga/przeskakuje - nie wskazuje prawidlowo. Na starym liczniku wszystko dziala poprawnie, przelutowalem wszystkie elementy w okolicy tego wskaznika, jak i rozebra...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sie 2012 16:24 :: zibiii :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 706

Ursus C360 3p - Podłączenie wskaźnika temperatur

...Witam. W ursusie 3p mojego taty awari uległ Wskaznik temperatury. Został wymieniony na nowy razem z czujnikiem i jest taki problem. Jak Wskaznik nie ma podłączonej masy to działa ok ale na lekko ciepłym silniku wskazówka jest na czerwonym polu:-(...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 25 Wrz 2012 19:46 :: bc211 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2712


Reklama :: 25 Wrz 2012 19:46 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

seicento - ledowy wskaznik ilości lpg

...Witam, chciałem zrobic w swiom samochodzie ledowy wskaznik ilości gazu lpg w butli. Przy butli jest zamontowany oryginalny wskaznik BRC który ma zakres od 0-90Ohm (0 pusta, 90 pełna). Czy ma ktoś pomysł jak to by mozna było wykorzystać np przy...
Samochody Instalacje Gazowe :: 09 Wrz 2012 10:21 :: cyberdar :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 534

Honda Prelude - Prowizoryczny wskaźnik temperatury oleju

...Witam. Chciałbym zmontować sobie takie urządzonko jak w temacie. Wiem, że można kupić takie profi wskaźniki ale takiego mi nie potrzeba a są też one nie tanie. Mam czujniki temperatury cieczy z mojego modelu, z których jeden z nich chciałbym...
Samochody Początkujący :: 03 Lis 2012 21:12 :: carrot :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 339

Astra H 1,7 CDTI - Różnica wskazania poziomu paliwa wskaźnik/komputer

zatankuj do pełna , w tyych autach głupieje wskaznik paliwa czasami , trzeba zatankować do pelna i sie ustawi
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Wrz 2012 06:59 :: niciacia :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1353

audi a2 predkosciomierz + wskaznik

Witam ma problem w Audi a2 nie działa prekościomierz + buja się wskazówka paliwa
Samochody Początkujący :: 02 Lis 2012 20:37 :: pindral81 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 552

lm3915 + philips fw-p750 wskaźnik wysterowania

lm3915 + philips fw-p750 wskaźnik wysterowania...Witam, chciałem zrobić sobie wskaźnik wysterowania do philips fw-p750 na układzie lm3915 próbowałem schematu z noty katalogowej(strona 23) oraz z tego filmiku : . Zasilam układ z przerobionego zasilacza ATX z linii 12 v .Co do sygnału to...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 24 Paź 2012 14:01 :: 19Koza94 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 939

LPG wskaźnik ilości gazu. Wskazania ilości gazu i benzyny.

...Witam Chcal bym sprezyc wskaznik ilosci benzyny z Gazem (lpg) czyli chodi o to Jade na GAZ pokazuje ilosc gazu jade na Bnzyne pokazuje ilosc benzyny Ma ktos pomysl ?? Czy jest cos na rynku co umozliwa takie podonczena ?? za...
Samochody Szukam :: 16 Wrz 2012 19:32 :: marian paszek :: Odpowiedzi: 54 :: Wyświetleń: 33439

Focus 2 II wskaznik temperatury plynu chlodniczego

...Witam. Ford focus 2, 2006, 1.6, 130000km. Mam problem z wskaznikiem temperatury plynu chlodzocego, po przekreceniu kluczyka wskaznik lekko podnosi sie i tyle:( po rozgrzaniu silnika zero reakcji nie podnosi sie jest caly czas na min.? cieple...
Samochody Początkujący :: 12 Lis 2012 03:04 :: angielsko :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 774

Laguna I - nie dziala obrotomierz i wskaznik temperatury

......
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Paź 2012 15:49 :: siser :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1155

Samsung OMNIA 2 GTI8000 Wskaznik bateri na wyświetlaczu

Jetem nowym posiadaczem telefonu Samsung OMNIA 2 GTI8000 Wskaznik baterii na wyświetlaczu Pytanie - Czy na wyświetlaczu jest wskaznik stanu baterii U mnie nie ma Jeśli ma być to jak to ustawić ?
GSM Użytkowy :: 11 Lis 2012 20:40 :: euro2L :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 876


Reklama :: 11 Lis 2012 20:40 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

[Sprzedam] Radiatory Transformatory Wskaznik wysterowania

[Sprzedam] Radiatory Transformatory  Wskaznik wysterowania...Mam na sprzdaz:Radiatory Transformatory Wskaznik wysterowania Za te dwa czarne radiatory od lewej strony - 45 zl Za dwa radiatory od prawej strony - 30 zl Za radiator od lewej strony drugi rzad -20 zl Transformator do NAD 2240PE -45...
Audio Bazar :: 07 Sie 2012 12:35 :: kubekx23345 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 907

ASTRA H 1.7 CDTi - EGR, przepustnica i wskaznik paliwa

... bedzie wymienic. Dodam tylko ze strasznie byl brudny. Zauwazylem dziwna sytuacje po wlaczeniu silnika. Mianowicie wskaznik poziomu paliwa nie dziala. Nie bylem pewien ile bylo paliwa w zbiorniku to zatankowalem 10L. O dziwo podniosl sie. J...
Samochody Początkujący :: 16 Sie 2012 06:44 :: fjodek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3000

[WinAVR] dostęp do struktury w pamięci programu.

... już chyba wystarczy, bo niedługo napiszę ten program za Ciebie. :) Musisz jeszcze sporo poczytać o wskaźnikach, strukturach i tablicach, żeby to dobrze opanować, zanim przystąpisz do trudniejszych rzeczy. Kolega tmf ma absolutną rację, ż...
Mikrokontrolery AVR :: 15 Paź 2012 15:57 :: gwozdex :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1779

Kolejność faz, zanik fazy, kontrola stycznika

... lata tylko dbać o baterie w nim. Stosuje takie wskaźniki do ustalania i nie mam problemu ( raz miałem przez tureckie klapki :D ) najtańsza opcja a zarazem wszystko w jednym i miernik napięcia i wskaźnik faz prawdziwy przyjaciel elektryka.
Elektryka Początkujący :: 11 Wrz 2012 09:08 :: serwisor :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 7062

[ATMega32][C]Kolejkowe SPI - jak wykonać?

... potrafi.... Trudność (nie problem) polega właśnie na napisaniu tego dispatchera, bo: 1) transakcje nie powinny być wskaźnikami w fifo, lecz powinna być lista niezrealizowanych transakcji tak samo jak lista zrealizowanych transakcji 2) transakcje...
Mikrokontrolery AVR :: 04 Lis 2012 21:32 :: A.T. :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1161

[C++] Allegro - Nie potrafię sobie poradzić z błędem

... nie patrzy teraz na nic czyli są jeszcze jakies elementy na liscie to ustawia się na null wskaznik glowy patrzacy 'wstecz' jest to blokada, jakbym chciał w liscie isc do tylu*/ } else i...
Programowanie Ogólne :: 19 Wrz 2012 20:58 :: przemko07 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 912

Program w języku C na 8051 na wyś. 7seg

... int t; while(1){ XBYTE[CSDS] = wskaznik; XBYTE[CSDB] = tablica[index]; P1_6 = 0; wskaznik = wskaznik << 1; index++; if ( index > 5 ){ wskaznik = 1; index = 0; } for (t=0...
Mikrokontrolery Ogólne :: 14 Lis 2012 15:40 :: Stalk93 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1155

Attiny13 - Pozytywka w asemblerze

...Jak kiedyś zlitowałem się nad SAB600 i postanowiłem go zastąpić czymś bardziej orginalnym to powstał taki twór. Twór o tyle ciekawy, że w asemblerze ale pod Bascomowym interfejsem. Program oprócz generowania dźwięków robi jeszcze parę innych...
Mikrokontrolery AVR :: 21 Paź 2012 22:29 :: bobeer :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 852

Audi A4 B5 2000 1.6 - Przepalanie oleju przy wysokiej temperaturze silnika

... Natomiast co do temperatury silnika dwoch mechanikow stwierdzilo iz wskaznik dziala prawidlowo. Dokladnej temp. niestety nie jestem w stanie Tobie podać. Na wskaźniku jest to 90 stopni. Dziekuje za zainteresowanie. P.s. Znasz moze jakiegos ...
Samochody Początkujący :: 02 Paź 2012 11:46 :: piskor82 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1176

VW Sharan, gdzie się znajduje włącznik Webasto?

... 5-7 km / po miescie/ tak około 10 min, aby wskaznik temperatury był w pionie / w normie/ A drugie twoje pytanie: jeśli dogrzewacz nie działa to jest zimą niedogrzany silnik, widac to tez po wskazniku temperatury, a w srodku zimno. Pozdr.
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Gru 2012 20:04 :: grunwald10 :: Odpowiedzi: 1287 :: Wyświetleń: 504086

fiat cc - silnik się przegrzewa a wentylator się nie włącza

...sprawdz gumową czapeczke na wskazówce wskaznika ona czasem jest za mocno docisnieta i blokuje wskaznik tzn wskazuje tylko do pewnego mmometu u mnie przez tydzien wskazowka wskazywała 90 st nawet na kiedy silnik był zimny wiec wszystko przekopałem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Wrz 2012 13:49 :: Grzegorz_madera :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 24523

Komputer nie wstaje działa tylko poprzez przywrócenie ustawień 20 zł nagrody

... itp poczym zresetowałem komputer od tego czasu komputer staje podczas ładowania systemu (podczas ruszania się wskaznika ładowania) wskaznik się zatrzymuje Więc przeinstalowałem system z WIn 7 na XP SP3 problem jest taki sam skanowałem dysk 0 bad sector...
Komputery Hardware :: 07 Sie 2012 19:07 :: Wasilkowski :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1057

Mercedes MB 100 2,4D - Wymiana i ustawienie rozrządu

... za jego pomoćą nowy i nitowanie . Ale jeśli trzeba wymienić koła to na kole pasowym jest podziałka na bloku wskaznik OT, mają się zgrywać , na wałku na pierwszwj panewce jest nacięcie w formie V i na podkładce z klinem pod kołem takaż sam...
Samochody Diesel :: 24 Wrz 2012 22:00 :: paluch36 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2499

Generator hho - wodór z wody dodany do paliwa - "Gas Br

... Kupujesz na Allecośtam tablicowy wskaznik cyfrowy (mA) w dowolnym kolorze LCD lub LED , najlepszy by był niebiesko podświetlony LCD (niebieski to kolor wodoru) a to przecież obecnie najważniejszy wskaźnik w aucie. W przewód elektrolizera wsta...
Na pograniczu nauki :: 30 Paź 2012 08:01 :: Artur k. :: Odpowiedzi: 1890 :: Wyświetleń: 474281

Katody świecące w rytm muzyki - jak wykonać?

Tutaj jest bardzo fajny układzik do złożenia [url=]<tu> a tutaj już złożony [url=]<tu>
Komputery Modding :: 03 Wrz 2012 18:05 :: pawel_03 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2110

Zasilacz na LM317 i BD912. Jak uzyskać odczyt prądu mA\A na wskazówce.

... i transoptorem.Problem polega na tym ,że nie wiem jak podłączyć ,lub co sklecić- nie wiem może na tranzystorach, aby wskaznik amperażu wychylał się po obciążeniu zasilacza np. żarówką 12V.Wskaznik V już mam i to nie sprawiło żadnego problemu.W s...
Początkujący Ogólny :: 24 Wrz 2012 15:11 :: inspector_electro :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1254

Magnetofony szpulowe, stereofoniczny klasy hi - fi

... na stereo, dwie plytki rownolegle, glosnik wymontowany , w zamian w srodku podwojny wskaznik wysterowania od 532 a nad i pod w tych szczelinkach podwojny wskaznik po 12led plytka na uaa180 zamontowana na tle tego analogowego w glebi. poza tym ...
Nagłośnienie Domowe :: 20 Lis 2012 20:20 :: Joanna i Andrzej :: Odpowiedzi: 366 :: Wyświetleń: 106591

prostownik - zapytanie czy dobrze myśle

...Z odwijaniem bym się nie spieszył. Najpierw przetestuj układ razem z regulatorem. W oryginale też był regulator fazowy, tylko po stronie wtórnej transformatora. W swoim prostowniku zainstaluj amperomierz, np: lub . Na wyjściu daj bezpiecznik...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 02 Wrz 2012 21:13 :: p.moneta2 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1035

WSH 110 Naprawa i poprawa parametrów

... pomoc a więc. mam tez wzmacniacz wsh110 i problem taki prawy kanał chodzi normalnie a lewy wskaźnik tylko pójdzie wskazówka do 10 i juz amen, wskaznik milczy. I niepokoi mnie że jeden pierwszy lewy tranzystor ma przebicie dodam ze praw...
Początkujący Piaskownica :: 23 Lis 2012 17:26 :: elektryku5 :: Odpowiedzi: 78 :: Wyświetleń: 6269

Wzmacniacz słuchawkowy przenośny

panowie chcialbym do tego projektu dolaczyc wskaznik wysterowania. polecacie jakis na parametry tego wzmacniacza?
DIY Konstrukcje :: 12 Wrz 2012 17:17 :: Kamil9345 :: Odpowiedzi: 147 :: Wyświetleń: 49602

[ATmega8][avr-gcc] - wysyłanie/uart/kod

... uart_strf(PGM_P ciagznakow) { char q; // tak dlugo wysylam znak wskazywany przez *ciagznakow i zwiekszam wskaznik o 1 az znak wynosi 0x00 while ((q=pgm_read_byte(&(*ciagznakow++)))!=0x00) { uart_put(q); } } ...
Mikrokontrolery AVR :: 20 Wrz 2012 17:51 :: Ferno11 :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 1452

Garmin Nuvi 250 - Bateria nie trzyma przeróbka na baterie od nokii

...Witam, mam garmina NUVI 250, bateria w nim wogóle nie trzyma nie wystwietla sie nawet wskaznik bateri jakby wogole jej nie bylo, niestety nie mam tak małego torxa zeby sie tam dobrac wobec tego wpadlem na pomysł aby miedzy wtyczka z wejsciem...
Nawigacje Hardware :: 03 Sie 2012 14:41 :: Pontikos :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 981

Sterowanie roletami sterownikiem plc

Tylko Integra ??? Użytkownik z tymi uprawnieniami (poprzez wbicie hasła) lub przy zał lub wył. (wskaznik czuwania)zał system i zamykasz rolety a 3-cia opcja to radiolinia i pilocik
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 13 Wrz 2012 21:41 :: kowalma :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 13538

Pomiar zużycia paliwa w samochodzie zasilanym gaźnikiem

Pomiar zużycia paliwa w samochodzie zasilanym gaźnikiem... silników v roboty i kosztów dużo więcej, bo dwie głowice... Przykro mi ale mylisz sie, mam w aucie zainstalowany wskaznik skladu mieszanki paliwa i jest duzo bardziej stabilny niz na benzynie, nawet ciut za bogato, system BLOS mixer to...
DIY Konstrukcje :: 08 Wrz 2012 11:54 :: morski_pas :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 18373

[ATmega32] Odtwarzacz wav działał na "pająka", na płytce już nie.

...Słaba jakość dźwięku jak i smutne granie nie jest spowodowane 'jakością' końcówek mocy których używasz, tylko zupełnie innymi czynnikami: a) piszesz w bascomie b) pisząc w bascomie nadal nie wiesz co robisz c) filtry nie gryzą... w szczególności...
Mikrokontrolery Początkujący :: 28 Sie 2012 15:16 :: Electix :: Odpowiedzi: 108 :: Wyświetleń: 6636

Zerowanie bloku danych w S7-300

L 0 T LD0 CALL "FILL" <-- sfc 21 BVAL :=LD0 RET_VAL:=MW8 // błędy BLK :=P#DB1.DBX 2.0 DWORD 200 // Wskaznik ANY na 200 komórek DWord zaczynających się od DBX 2.0
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 16 Sie 2012 20:54 :: ElMapet :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1063

DIY: Rower napędzany silnikiem elektrycznym

... rozladowania akumulatora sa bez sensu bo czasem musisz jechac mimo , ze grozi to szybkim zuzyciem akumulatora - lepiej wskaznik np na LED , ktory informuje ile jeszcze energii pozostalo. stps30 to sa diody shotkyego na silniku i jak masz spuchniety ...
DIY Zagranica :: 04 Wrz 2012 21:13 :: lvy :: Odpowiedzi: 287 :: Wyświetleń: 218388

uklad posredniczacy w zasialniu

...Witam Mam pytanie, napewno banalnie proste. Potrzebuje wykonac prosty uklad ktory bedzie jakby posredniczył w zasialniu. Wiec zasilanie sterujace 12V o bardzo malym pradzie, tzn z czujnikow parkowania samochodu na diody LED (wskaznik...
Początkujący Ogólny :: 21 Wrz 2012 13:15 :: Błażej :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 309

Dodatkowe zegary VDO, podłączenie

...Witam, Kupiłem dodatkowe zegary vdo do autka. Chciałem sprawdzić na sucho czy działają. Zacząłem od temp w szklance wrzątku (zakres od 40 stopni na zegarze wiec powinno działać). Podłączyłem wszystko tak jak opisano na obudowie zegara. Ale...
Samochody Początkujący :: 14 Sie 2012 15:54 :: chinczyk3000 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1423

Chrysler Grand Voyager - nie trzyma obrotów i gaśnie

... albo na postoju, gdy to sie dzieje pojawia sie tez problem z tempomatem - wylacza sie w trakcie jazdy. czasem tez wskaznik predkosci skacze np. o 20 kilometrow w gore odczuwalne jest przy tym lekkie szarpniecie, ogolnie wolnych obrotow nie trz...
Samochody Początkujący :: 05 Wrz 2012 18:06 :: adikow :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 8885

Egzotyczny system pada po instalacji sterowników

Egzotyczny system pada po instalacji sterowników... czy istnieje jakiś sposób aby podczas zawieszenia systemu podczas łądowania na logo windows (tam gdzie porusza się wskaznik) został wykonany jakiś LOG? W załączniku obraz płyty Oraz Log z CPUZ
Sterowniki i BIOS :: 08 Sie 2012 21:19 :: Kuniaq :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 552

Audi/A3 - Prosba o pomoc w odczytaniu PINu Audi A3

Juz widac chyba ze wskaznik temp jest sterowany danymi z eeproma. Tutaj ktos wlasnie pisal o tym problemie Jesli kto jest w stanie pomoc i podpowiedziec to bede bardzo wdzieczny. Auto rozbebeszone bez kierownicy, desperacja :(
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Paź 2012 19:10 :: maciekmm :: Odpowiedzi: 44 :: Wyświetleń: 4545

Prostownik Masta ms 12/5 wymiana amperomierza

jedynie probowalem wsadzic wskaznik tzn te bolce plastikowe bo wyskoczyly a co do wymiany to jego sie przykreca do bocznika czy trzeba cos lutowac
Zasilacze, ładowarki :: 07 Gru 2012 11:49 :: Barton82 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1056

Vaillant VCW PL - 180 XEU - nie załącza się CO

Uściślijmy fakty. Włącz kocioł w tryb kominiarza i obserwuj wskaznik ciśnienia. Napisz o ile wzrosło i czy z zaworu bezpieczeństwa poleciała woda. Na razie kręcimy się w kółko.
Systemy Grzewcze Serwis :: 03 Gru 2012 13:15 :: ekmir :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 4221

Renault Laguna II LPG V16 - Powiadomienie na desce rozdzielczej LOW FUEL.

... prosta. Paliwko nie ucieka bokami, po prostu samochod bierze spalanie z kompa w czasie jazdy, wiec nawet jadac na gazie wskaznik paliwa bedzie spadał. jak zamkniesz auto, poczekasz kilka chwil, otworzysz, włożysz kartę- samochod zacznie pokazywa...
Samochody Początkujący :: 01 Gru 2012 07:52 :: Strumien swiadomosci swia :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1698

twingo wskazanie ilości paliwa

cjr, ma racje wskaznik mimo ze paliwa nie ubywa zmienia wskazaniawg przejechanych km ,po zgaszeniu zatankowaniu kilku l. i zapaleniu znow jest pelny bak
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Gru 2012 17:39 :: spinacz :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2357

Suzuki Grand Vitara 2005 rok - Brak wskazań czujnika temp płynu chłodzącego

......
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Gru 2012 14:31 :: Robak131 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 768

Wzmacniacz TDA-2003 Schemat, budowa

... pokrywalo sie z zasilaniem jakie daje trafo no i zeby nie byl za trudny... ale jeszcze bede szukal :) natomiast wskaznik sygnalu - pasek led rozumiem ze podlacza sie szeregowo z glosnikiem czy rownolegle ? Mam jeszcze pytanie odnosnie ko...
Początkujący Piaskownica :: 14 Gru 2012 10:25 :: .nOx. :: Odpowiedzi: 79 :: Wyświetleń: 9042

Daewoo Espero - układ chłodzenia/ ogrzewania

...Witam ;) Wracam po krótkiej przerwie :) A więc : -termostat wymieniony ;) -silniczek krokowy wymieniony -uszczelka przepustnicy wymieniona -pompa paliwa wymieniona -przepustnica wyczyszczona. Autko odpalilem , za 1 razem standard ,...
Samochody Początkujący :: 11 Gru 2012 18:04 :: masiej22222 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1791

Logitech HD Pro Webcam C920 - przy starcie systemu kamerka jest nie wykrywana!

... DVD. Zasilacz moze troszke slaby ... bo to jest Yesico 560W z tym, ze wszystko ladnie mi chodzi... a na zasilaczu mam wskaznik ile W pobiera z sieci i zazwyczaj nie przekracza to 300W wiec nie wiem sam jak to jest z tymi Watami w zasilaczach...
Komputery Hardware :: 25 Lis 2012 18:10 :: Ultimion :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 831

fiat cc 900 LPG - jazda na gazie pobiera benzyne

... LPG pytanie tego typu,czy jest mozliwosc ze jezdzac na gazie równo czesnie pobiera benzyne,od pewnego czasu wskaznik benzyny maleje czuc bezyna w środku nadmieniam ze zbiornik paliwa jest nowy instalacja cala sprawdzona i szczelna strasznie ...
Samochody Instalacje Gazowe :: 20 Lis 2012 12:26 :: kriss0403 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 3525

Golf II 1.3 Pb+gaz 86 rok, tragicznie szybko się grzeje

...Witam podlaczam sie do temau. Ja mam nasptepujacy problem. otoz jak jade samochodem to wskaznik temp jest na koncu bialego pola,jak zatrzymam sie na dluzszy postoj to wskazowka idzie dalej. Cieple wrecz parzace powietrze leci wtedy jak jade,jak...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Paź 2012 16:56 :: misio482 :: Odpowiedzi: 44 :: Wyświetleń: 11350

Radio Cyfrowe z komputera : projekt SDR1000 i Flex Radio

pytanie do uzytkownikow : czy da sie do tego dolaczyc analogowy wskaznik? taki jak s meter w normalnych radyjkach? bo niewiem jaka obudowe brac:P
Radiotechnika Serwis :: 14 Gru 2012 23:41 :: cod46 :: Odpowiedzi: 189 :: Wyświetleń: 56567

olej roślinny zamiast ropy ??

... cieplo do trzeciego weza przyleglego do nich, ktorym jest transportowany olej z bagaznika do podgrzewacza Iveco) , wskaznik pozomu oleju (od maluszka) czujnik temperatury zbudowany o uklad LM335 (plany z elektrody) umiejscowione na podgrze...
Samochody Archiwum :: 10 Paź 2012 19:13 :: manta :: Odpowiedzi: 1631 :: Wyświetleń: 504522

Bateria Clevo M660N, Asus f3 itd.. trzyma 5min.

... Komputer tak uruchomiony dawał sygnał dzwiekowy i mrugała dioda od rozładowanej baterii. Bateria trzyma około 5-10 min wskaznik pokazuje pełne naładowanie ale szybko spada. Zrobiłem pare cykli naładowania i rozładowania chyba z 20 cykli i ni...
Komputery Regeneracja Baterii :: 21 Paź 2012 22:07 :: Wiesław Rzepka :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1287

Jaki multimetr? Sanwa czy Gossen Metrawatt?

... 0-10 V DC oraz 4 - 20 mA. Od miernika oczekuje tez automatycznej zmiany zakresow i dobrzeby bylo gdyby mial szybki wskaznik zwarcia i koniecznie z sygnalem dzwiekowym. Dobrzeby bylo miec wskaxniki minimum, maksimum i srednia pomiaru. Jezeli b...
Warsztat co kupić? :: 06 Lis 2012 12:57 :: 2108893 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1374

Simlock sl3 mx key długi czas

wiec pozostaje Ci zakupic grafike na pci - zwykle i do niej podpiac monitor. byly takie stare karty nvidia 16mb pamieci :) tylko aero nie wlaczaj na niej bo sie wskaznik myszy zatrzyma
GSM Początkujący :: 18 Lis 2012 23:32 :: yapa :: Odpowiedzi: 210 :: Wyświetleń: 30007

nawigacja mio - problem w automapie

nawigacja mio - problem w automapie... mianowicie gdy ustale trase pojawia mi sie czerwony kursor na mapie i jak chce przejrzec mape podczas jazdy to gdy przesune w bok mape to zmienia mi trase i wyszukuje od nowa ,jak to wyłaczyc . na zdjeciu wskaznik czerwony
Nawigacje Software :: 09 Lis 2012 18:53 :: 166668 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 714

Zasilacz warsztatowy 0-30V / 2mA-3A

... 0.22 Ohma to wydajnosc pradowa rosnie do okolo 9 Amper. Tylko wtedy dzieje sie cos dziwnego ,czego nie rozumiem.Jako wskaznik napiecia i pradu uzywam LCD na Atmega 8 ze strony ELFY.Np. ustawiam ograniczenie pradowe na 1 Amper,podlaczam od...
Artykuły :: 22 Wrz 2012 22:09 :: saper152 :: Odpowiedzi: 2994 :: Wyświetleń: 981083



Strona 7 z 59 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 57, 58, 59  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: vectra czujnik temperatury klimatronik czujnik schemat elektryczny skody schemat instalacji ciągnik przetwornik obrotowo impulsowy zacisnąć konektor wykrywacz przewód instalacja bora brother niska 230v 220v
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group