forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



wskaznik paliwa

Znaleziono 498 wyników na elektroda.pl: wskaznik paliwa
Podstawowa forma zapytania: wskaźnik paliwo
Forum elektroda.pl Strona Główna

Audi A4 b6 - Naprawa wskaznika paliwa

...Witam wszystkich forumowiczów i zwracam sie do was z prośbą ponieważ przestał mi działać wskaznik paliwa opadł do pozycji wyjsciowej i tak pozostał podłączając go do komputera nic nie wykazalo, wiec chciałbym sie poradzić gdzie moge szukac przyczyny....
Samochody Początkujący :: 16 Lip 2013 21:56 :: leonek4 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1182

Fiat Siena 75el 99 - nie działa wskaznik poziomu paliwa

...Mam problem ze wskaznikiem poziomu paliwa w sienie 75el 99.Pod czas jazdy wskaznik spadł do poziomu zero,a przy tym nie zapaliła się kontrolka rezerwy,mam więc pytanie co może być przyczyną tego i czy trzeba się liczyć z wymianą czujnika czy...
Samochody Początkujący :: 13 Paź 2013 11:27 :: msarrow :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 375


Reklama :: 13 Paź 2013 11:27 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Mazda Premacy 2.0ditd - Wskaznik paliwa

...Witam mam problem ze wskaźnikiem paliwa podczas przyspieszania i hamowania wskaźnik opada do zera . Jak auto jedzie w miarę równo czy stoi wskaźnik wraca do normalnej pozycji tylko nie wiem czy pokazuje prawdę czy można w jakiś sposób to sprawdzić...
Samochody Początkujący :: 29 Sie 2013 23:12 :: rybson21 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 654

Peugeot 406 1.8 16v 81kw - Peugeot 406 sterowanie nadmuchem/wskaznik paliwa

... 1.Regulator nadmuchu w Peugeot działa tylko w max położeniu i dmucha na maxa. 2. Wskaźnik paliwa raz pokazuje prawidłową wartość poziomu paliwa w zbiorniku a za chwile wskazówka wychyla sie na max w prawa strone "lezy w poziomie" poznie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Gru 2013 14:16 :: artur.heise :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1419

VW Garbus- odczyt i podłaczenie nietypowego wskaźnik paliwa

VW Garbus- odczyt i podłaczenie nietypowego wskaźnik paliwa... Mianowicie w moim modelu standardowy wskaźnik paliwa był podłaczony do zbiornika za pomoca linki a w zbironiku był pływak - prosta sprawa.Natomiast ten wskaźnik pokazuje wskazanie stanu ilości paliwa na podstawie cisnieniowego/prózniowego...
Samochody Szukam :: 10 Gru 2013 22:17 :: MakroSerwis :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 876

nubira 2 - wskaznik ilości paliwa

...witam mam problem nie pokazywało mi ilości paliwa wymieniłem kompletna pompę paliwa( z pływakiem) wymieniłem zegary i tu dalej nic stoi na 1 kresce -dolałem 8 litrów paliwa i dalej nic co tu teraz sprawdzić bo skończyły mi się pomysły...
Samochody Początkujący :: 20 Mar 2014 17:59 :: soltek225 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 294

Fiat Multipla - Wskaznik poziomu paliwa

... ustawianie strzałki wskaźnika na zero. (strona 34)" Dostalem sie do obudowy pompki paliwa.Jest tam kostka i cztery kable. Dwa grube,pewnie od pomki.2 cienkie,wychodzi na to ze sa od czujnika paliwa. zeby sprawdzic czy kable maja polaczeni...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lut 2014 17:59 :: Mariup :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 402

Opadający wskaźnik paliwa peugeot 207

Założyłem AEB, ale problem jest chyba z peugeot bo klient zatankował benzyne i wskaznik mu jeszcze opad ha ha ha potem sie zatrzymał zgasil auto i sie podniósł. Dzieki za odpowiedzi
Samochody Instalacje Gazowe :: 29 Gru 2013 11:02 :: ciscoc :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4669

Mazda 6 - Wskaznik poziomu paliwa

... stan paliwa i wtedy wskaźnik rósł/malał ze względu w jakiej miałem pozycji pływak. Paliwa w zbiornika miałem dużo powinno pokazywać dobrze ponad pól zbiornika. Po włożeniu pompy do zbiornika nic nie uległo zmianie stan paliwa pokazuje taki sam ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Cze 2013 18:14 :: rafalek123456789 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 768

audi a4 b5 - wskaznik czujnik poziomu paliwa zle dziala

...mam problem z wskaznikiem poziomu paliwa w audi a4 1.9tdi 2001r. wskaznik podczas opadania zawiesza sie ciut ponizej polowy baku... odpiolem wtyczke ta ktora wchodzi do baku i wtedy rezerwe wskazuje prawie dobrze.... wyglada to tak jakbym musial...
Samochody Początkujący :: 20 Cze 2013 19:48 :: dob12 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2397

Volvo FH12 r. 1997 - nie działa wskaźnik paliwa

... do złącza podłączyłem napięcie. Jak dobrze pamiętam był to szary przewód. Niechcąc dotknołem przewód sąsiedni. Odgłos był taki jak spalonego bespiecznika.Od tej pory wskaznik paliwa zachowóje się jak na wyłączonej stacyjce. PROSZĘ O POMOC.
Samochody Ciężarowe :: 22 Mar 2013 17:55 :: nygier1313 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3298


Reklama :: 22 Mar 2013 17:55 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

opel vectra b diesel - wskaznik paliwa pokazuje odwrotnie

... problem posiadam opla vektre b 2.0 diesel która jezdziła na wschód po paliwo.Poprzedni własciciel wstawił zbiornik od astry I benzyniaka i pływak także.Pokazuje odwrotnie paliwo jak jest pełny to pokazuje rezerwe. Co jest przerobione?Czy cała wada jes...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Mar 2013 23:13 :: koleś kit :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 585

Chrysler Voyager 2,5 TD 1997 - Wskaźnik paliwa nie do końca działa prawidłowo

... paliwa szaleje po wlaniu 60L pokazywał pelny przejechałem okolo 150km troszeczke opadł i znowu wskoczył na pełny co to moze byc pływak? Dodam ze auto kupilem pare dni temu i licznik tez nie działa :( obroty pokazuje temperature tez a stan ...
Samochody Mechanika :: 03 Mar 2013 18:43 :: gawlo235 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1110

seat ibiza 1,2 12v - wskaznik paliwa chyba sie zawiesil

...Witam. Mam ''chyba problem '' ze wskaznikiem paliwa.Pare dni temu zalalem autko do pelna -doslownie,pod korek,zrobilem okolo 200/250 km.a on pokazuje caly czas full. Reaguje normalnie tzn.przy wylaczeniu spada na 0.Jak odpale idzie do konca. Podobna...
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Mar 2013 21:09 :: Agdamski :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 930

opel vectra c 2005 rok wskaznik paliwa

... na forum proszę o pomoc kupiłem opla vectre c 2005 rok 2,8 benzyna i dziś rano wskaznik paliwa działął ok a po południu juz nie wskazuje poziomu paliwa Dodano po 1 dodam jeszcze żę nie działają też światła wstecznego i czujniki pact...
Samochody Początkujący :: 22 Kwi 2013 20:37 :: T5 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1026

PEUGEOT BOXER 2.5D 96 ROK WSKAZNIK PALIWA

... czasu ze wskaznikiem paliwa, caly czas swieci sie rezerwa i wskazowka jest na zero nie wazne ile by bylo paliwa, wymienilem juz pompke paliwa w baku, w korku zrobilem dziurke na powietrze, dodalem dodatkowa mase z wtyczek od pompki paliwa ...
Samochody Początkujący :: 27 Kwi 2013 21:54 :: maniek27l :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1578

ford mondeo mk1 - wskaznik paliwa

mam takia pytanie czy mozna zamontowac do mondka mk1 inny wskaznik paliwa zeby pokazywal rezerwe ???
Samochody Początkujący :: 23 Kwi 2013 21:20 :: steve2 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 729

Audi a4 b5 1.6 benzyna spalanie, wskaznik paliwa

... na stację paliw, dolewam 10 litrów benzyny i robię 100 km. Wynika z tego, że pali 10/100 po mieście. Moim zdaniem znacznie za dużo. Proszę o porady, czy to normalne spalanie? Czy wskaźnik paliwa jest po prostu niedokładny? A paliwo jesz...
Samochody Początkujący :: 01 Kwi 2014 13:44 :: psilos1 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 675

Audi A3 8L wskaznik paliwa działa odwrotnie.

...Nie mogę poradzić sobie z licznikiem/wskaźnika paliwa w Audi A3 8l 2002r. Po wymianie silniczka zaczyna swoją pracę ze złej strony (po wyłączeniu zasilania opada na prawą zamiast na lewo) . Jeśli ktoś spotkał się z czymś takim albo ma jakiś...
Samochody Początkujący :: 05 Lut 2014 19:50 :: rafal5258 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 381

Fiat Siena - wskaznik paliwa raz dziala a raz nie

...Witam mam problem ze wskanikiem paliwa niedawno kupiłem samochod i poprzedni wlasciciel wspomnial ze trzeba poruszac kabelkami przy pompie paliwa zeby pokazal sie stan paliwa , ok odkrecilem pokrywke od pompy i zaczalem ruszac wtyczka po zalaczeniu...
Samochody Początkujący :: 09 Maj 2014 20:48 :: Waluś8891 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 297

Polo 6n 1.4 - wskaznik paliwa nie działa

... ze w moim samochodzie tzn w VW Polo 6n 1.4 99r. nie działa wskaźnik paliwa cały czas świeci się tylko rezerwa a wskazówka nie podnosi się co dziwne kostka która idzie do pompki paliwowej po tylnim siedzeniem po złączeniu środkowych pinów powinno...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Lip 2014 11:20 :: hlalu12 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1203

audi 80 b4 1.9 TDI - wskaznik poziomu paliwa

...Witam! Mam problem ze wskaznikiem poziomu paliwa w audi 80 1.9 TDI z 94r. Mianowicie,po zatankowaniu do pelna wskazowka staje pionowo na 1/2 a potem coraz nizej ale nigdy nie wiadomo ile jest paliwka w zbiorniku. Wskaznik temperatury dziala...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Cze 2014 06:32 :: ladamaniac :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 330

zmiana butli lpg wraz z wielozaworem podpięcie wskaznika poziomy gazu

zmiana butli lpg wraz z wielozaworem podpięcie wskaznika poziomy gazu... drugi szedł pewnie w wiązkę do wskaznika przy kierownicy. Da się to jakoś podpiac zeby po zmianie butli wskaznik przy kierownicy pokazywał właściwy poziom paliwa? Dodano po 5 tak wygląda wskaznik przy starej butli a to co jest ...
Samochody Początkujący :: 29 Kwi 2014 20:30 :: imt 579 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 798

Peugeot 206 1.1 - Schemat wtyczki pompy paliwa szukam

utnij kabel nr x i jak wskaznik opadnie to będzie ten...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Cze 2013 16:37 :: Tomeksup :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 3207

Punto 1 1.2 8v - Nie wskazuje poziomu paliwa

... nie pokazuje mi ile mam paliwa w baku(wskaznik na liczniku ani drgnie) jako iż dysponowałem drugim pływakiem podmieniłem go i nadal nic to wziąłem miernik i okazało się że jedyne napięcie dochodzi do pompy paliwa.Na start sprawdziłem bezpiec...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Wrz 2014 19:11 :: graczykshow :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 177

OPEL VECTRA KOMBI B 2.0DTI 2001problemy z pobieraniem paliwa

... jest diagnoza ?nie ma,podłączyć pod kompa sprawdzić błędy ,sprawdzić odpowietrzanie zbiornika,sprawdzić przewody pod autem jest przynajmniej 2 do 3 złączek,sprawdzić wskaznik paliwa i pływak czy dobrze pokazuje a nie brednie wypisywać.
Samochody Diesel :: 20 Kwi 2013 14:21 :: obien :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 17028

Samochodowy komputer zużycia paliwa

... na pozostalych niema opisu "miernika spalania paliwa" ktory mam i uzywam jakies 3 lata. jesli byl to sorry za dubel jesli nie to mam nadzieje ze komus sie przyda. mianowicie bardzo ciekawy wskaznik jest w ostatniej wersji wrtburga de lux dw...
Artykuły :: 30 Sty 2014 09:04 :: danny0 :: Odpowiedzi: 548 :: Wyświetleń: 344517

Audi a6 licznik, kontrolka paliwa i temperatury.

...wiec sprawa stoi tak padl mi calkiem wskaznik paliwa, licznik na tescie dzial ok, po wyjeciu pompy z plywakiem plywak wskazuje opornosc od 60 do 300 om. do jakich pinow w liczniku wchodzi podlaczenie plywaka, chcialbym sprawdzic czy dochodzi...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2013 20:15 :: markowsky1 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 10068

Wskaznik afr, jak zrobic na sondzie szerokopasmowej?

... sondy lambda-??? - szerokopasmową sondę lambda Bosch LSU4.2- jest - oprogramowanie na komputer PC-crome mam(mapy paliwa) - przewód do podłączenia z komputerem PC-w trakcie krecenia - tuleję do mocowania sondy-zamontowana prosze o po...
Samochody Archiwum :: 09 Lut 2014 11:44 :: london2004 :: Odpowiedzi: 65 :: Wyświetleń: 32204

Vw golf 2 1.6d - wskaźnik temperatury wskazuje do pierwszej kreski

...wskaznik paliwa pokazuje dobrze ? problem moze lezec w samym liczniku jest tam kosc z trzema nogami ktora odp. za wskaznik paliwa i temperatury a jesli chodzi o swiece zarowe to czujnik grzania swiec zarowych jest w glowicy nad skrzynia biegow...
Samochody Początkujący :: 24 Lis 2013 21:17 :: 2127660 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1611

Astra 3 1.7cdti - nie pali

... - wskaźnik również pokazywal sporo paliwa ponad rezerwe. nastepnie jak zgasilem samochód po ok 5 km i zapalilem po 30 minutach zapalił od razu . Potem postanowilem zalać paliwo skoro wskazywalo ze juz 1 km tylko mozna przejechac wskaznik pa...
Samochody Diesel :: 13 Wrz 2014 19:58 :: Staszek49 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 123

Schemat instalacji elektrycznej i rozmieszczenia masy w kabinie Avensis 2001r

... mi wariowac zegary: wskaznik paliwa,obrotomierz,predkosciomierz,wskaznik poz paliwa,temperatury.po odpaleniu auta wskazniki pokazuja normalnie wszystkie wartosci,podczas gdy ruszam auto jest jedna wielka impreza wskaznikow,zachowanie jest ciagle wskaz...
Samochody Początkujący :: 13 Cze 2014 15:57 :: mariancx :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 450

307 1.6 2001 - Samoczynne podnoszenie sie wklaznika poziomu benzyny

... ze po wypieciu kostki z pompy paliwa i wpieciu z powrotem (z tyłu pod siedzeniem) wskaznik powinien wrocic do normy - w moim przypadku nadal pokazuje błednie Moze mi ktoś powiedze gdzie (jezeli jest) znajduje sie taki emulator paliwa?
Samochody Początkujący :: 01 Sie 2014 12:25 :: vrdoliak :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 165

Vw t4 1.9 td potrzebny schemat kostki licznika

... auto jest w niego wyposażone) 20.Wskaznik nagrzania świec żarowych (tylko w przypadku diesla) 21.Wskaznik poziomu paliwa w baku 22.Kierunkowskaz lewy 23.Wskaznik temperatury cieczy chłodzącej 24.Kierunkowskaz prawy 25.Kontrolka...
Samochody Szukam :: 19 Mar 2014 19:46 :: conrado123 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1032

Najprostsza instalacja LPG dla silnika malucha.

... wskaźniku AFR Ok. Jutro zamontuję do mojej kosiarki wskaźnik AFR i pojadę kosić trawę. Będę miał się w co wpatrywać, bo przy koszeniu robi się nudno. he he ;) tylko jeszcze trzeba brac tutaj jedna sprawe pod uwage, przecietny wsk...
DIY Konstrukcje :: 15 Gru 2013 17:17 :: trymer :: Odpowiedzi: 69 :: Wyświetleń: 38019

Xsara 1.6 - Wysoka temp., oszukuja zegary

... problem zostal rozwiazany lecz nie do konca. Wskaznik paliwa nie pokazuje prawidlowego stanu paliwa...Po zatankowaniu niby jest ok ale po wylaczeniu silnika i po ponownym odpaleniu wskaznik jest na samym dole...Stalo sie tak chyba po zmianie ...
Samochody Początkujący :: 12 Wrz 2014 18:43 :: Grave111 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 729

Licznik Peugeot 106 / Citroen Saxo (2001) - jak podłączyć

... podswietlenie, predkosc ale za zadne skarby nie moge zmusic wskaznik paliwa do dzialania. W zwiazku z tym mam pytanie, do ktorego pinu licznika podlaczony jest czujnik ilosci paliwa w zbiorniku, a drugie pytanie to czy ten czujnik jest identycz...
Samochody Szukam :: 20 Kwi 2014 17:35 :: Menos :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3718

Peugeot 206 1.1 '99 - samochód nie zapala gdy świeci się rezerwa

pamietaj ze wskaznik paliwa okresla tylko orientacyjnie ilosc paliwa a nie dokladnie
Samochody Początkujący :: 30 Mar 2014 20:47 :: słos :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 360

Skoda Favorit 1,3 Obrotomierz

... Zamontowaniu nowej nagrzewnicy i podlaczeniu akumulatora, przestaly mi dzialac migacze, wskaznik obrotów oraz wskazniki temperatury i stanu paliwa. Cala reszta czyli awaryjne, swiatla, wycieraczki, dmuchawa dzialaja. Gdzie szukac problemu ?...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Paź 2013 18:00 :: KrzysztoffM5 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3992

oper astra H - gasnie silnik kod na wyswietlaczu F

... układach jest probem z canami . Po paru minutach wyswietlacz od radja pokazuje nie "F" lecz 0 i podnosi sie wskaznik paliwa i auto zapala , gdzie po kilkunastu minutach nadal gaśnie i te same obiawy . Czy może ktoś juz miał taki przypadek.Prosze ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lut 2014 19:59 :: spocona_pacha :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 822

mondeo mk2 czasami nie odpala

... kontrolki , ale gaśnie zegarek skacze do góry kontrolka temp.oleju i wskaznik stanu paliwa bo ćwierć baku rośnie dziwnym sposobem do połowy , nie słychać pompy paliwa . Chcąc odpalić zero reakcji nawet nie kręci. po odczekaniu ok.1 godzinki ...
Samochody Początkujący :: 25 Paź 2013 08:37 :: karamandzara :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 309

bmw e36 320 bez vanosa - Czy komputer obc podaje prawidłowe spalanie auta

... na 100 km. A mi np po zrobieniu 120 km pokazuje srednia 10 litrów i to mnie wlasnie niepokoi..Czytałem rownież ze wskaznik paliwa również oszukuje czasami miałem zero w baku wlalem 10 litrów i pokazywało 15. litrów w baku.. Komputer obc roz...
Samochody Początkujący :: 12 Paź 2013 00:18 :: mati-fiolek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1953

a6 c5 - przerobienie wiązki silnik swap 2.5 --> 1,9 tdi

... sprawa już jest trudniejsza? , i ostatnie to brak wzkaznika paliwa na liczniku , licznik sprawdzany vagiem w testach wskazówka działa jak należy , błąd w liczniku : wskaznik paliwa zwarcie do plusa i jeszcze jedno swieci trójkąt od ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Cze 2013 20:23 :: Erwin123 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4398

Mercedes W202 C220 - Licznik nie dziala

... akumulatora licznik przestal wskazywac: -poziom paliwa, -temp silnika -obrotosciomierz -predkosciomierz -wskazowka paliwa(drgala na zero jak by zmarzla,hi) Wszystkie kontrolki, wskaznik cyfrowy przebiegu, temp zewnetrznej, podswietlenie licz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Lip 2014 21:37 :: mercedeselektroda :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 315

Zakłócenia w radiotelefonach po włączeniu silnika itp...

... kiedys mi sie zrobilo takie ze zrobilem autem 220 km a mialem caly czas pelny bak - wskaznik paliwa. Jak odkrecilem korek to syknelo i zrobilo sie 1/3 baku paliwa. Moze wtedy pompa sie "przypalila". Teraz jezdz na LPG i mam korek poluzowa...
CB Radio :: 16 Lip 2014 19:30 :: smolt :: Odpowiedzi: 1483 :: Wyświetleń: 45096

VW GOLF IV 98r. 110 KM - kiedy silnik ciepły ciężko pali

... cieplego silnika. wypiecie kostki z przewodu chlodzacego pomoglo. Minus to brak wskazan na wskazniku temperatrury. Czujnik ma 4 piny i odpowiada za wskaznik temperatury oraz podgrzewanie swiec zarowych. Odpiecie tego czujnika powoduje podgrzewani...
Samochody Diesel :: 25 Cze 2014 14:58 :: krknopers :: Odpowiedzi: 297 :: Wyświetleń: 194081

fiat seicento - samodzielna budowa zegarów

Bardzo skomplikowane urzadzenie :D powinno działać a wskaznik paliwa normalnie jak w zwykłym aucie , pływak zmienia rezystancje i wskaznik bardziej sie wychyla.
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Gru 2013 11:54 :: wirus466 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1107

Audi a3 1.6 97r. Kopci na czarno ,czasem na niebiesko

... sie wiatrak .Mowi ze jak wymienie wskaznik temp.to przestanie kopcic i dlawic sie przy naglym dodaniu gazu . Podobno chodzi na ssaniu i z tad te skoki obrotow .Ma zbyt wysoka mieszanke ,i dlatego dlawi sie paliwem. Zrobil adaptacje przepu...
Samochody Początkujący :: 16 Wrz 2014 13:08 :: kawajo :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 456

Mercedes S500 - elektryka

...Koledzy tam nie dzialaja siedzenia, swiatla w dzwiach, wskaznik paliwa, wskaznik kilometrow glownych, predkosciomierz, obrotomierz dziala i temperatura tez. Klimatronik dziala ale z tylu bo przedni nie dziala. a jak sie ten komputer resetuje...
Samochody Początkujący :: 29 Gru 2013 00:04 :: Mazi :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 750

Audi A4 B5 Problem z zegarami i licznikiem

... przestał działać prędkościomierz, a co za tym idzie? nie nabija kilometrów ani na małym ani na dużym liczniku. Wskaznik paliwa tańczy jak chce, reszta deski ok!! Proszę o pomoc, jakieś sugestie, porady, pozdfrawiam :?: :cry: :?: :cry:
Samochody Początkujący :: 16 Cze 2013 17:10 :: blazej1355 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1431

Golf mk3 tdi 94 pin 49 z komputera obcięty

... a ten przedłużony wisiał w kabinie zaizolowany :/ Moze juz ktos diagnozowal i zostawil po sobie balagan. Albo jakis bajerancki wskaznik zuzycia paliwa prosto z allegro. Albo inny magnetyzero-czip-rezystor-kondensator-tjunink.
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Lut 2013 22:09 :: bartek_j :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1892

VW Sharan - Sharan 2000 rok tdi nie działa prędkościomierz

......
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Mar 2014 15:05 :: rusek80 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1194

Trochę wiedzy o pociągach

... pamietam bylo 1,2), to wychodzac z prostej matematyki i zaokraglajac w gore do 1,5 (biorac pod uwage fakt drozejacego paliwa i niektorych akcji spolecznych naklaniajacych to zabierania sasiada w drodze do pracy) daje nam okolo 3 zniszczony...
Ogólny Techniczny :: 13 Sie 2014 17:25 :: jdubowski :: Odpowiedzi: 1820 :: Wyświetleń: 282558

honda civic V 1.5 d15b2 gasnie przy hamowaniu

...Witam. Mam pytanie mam civica V 1.5 . Gdy mam paliwa tak za ok 40-60zl to chodzi ladnie itp jezeli zejdzie mi wskaznik prawie do rezerwy to auto przy hamowaniu koncowym czyli przy zatrzymaniu sie gasnie nie utrzymoje obrotow. I tylko przy hamowaniu...
Samochody Początkujący :: 17 Sie 2014 21:17 :: kamil19944 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 99

Webasto - dogrzewacz Touran

... CANT=300 CANE=325 Znalezione bledy 0528 Sterownik układu Climatronic -J255- 0587 Pompa obiegowa -V55- 0583 Czujnik temperatury -G18- 05A4 Wyłaczenie na skutek za niskiego napiecia (aut.skrz.biegów) 0298 Wskaznik poziomu paliwa
Samochody Szukam :: 28 Sie 2014 15:30 :: hadzii123 :: Odpowiedzi: 269 :: Wyświetleń: 149623

Golf IV licznik nie dziala

... napisac: w golfie iv 1.9tdi 90ps mojej dziewczyny nie dziala predkosciomierz, licznik kilometrow i szaleje wskaznik od paliwa. Czujnik w skrzyni mialem wsadzony z 2 roznych samochodow i dalej nic... sprawdzilem jak wyzej w temacie kazali...
Samochody Początkujący :: 28 Kwi 2014 15:15 :: jondek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 300

skoda fabia hatchback1.4 2000r - nadmierne spalanie gazu, kopanie na zimnym siln

... mniejsze na których używam instalacji gazowej. ostatnio zauważyłem iż podczas jazdy na gazie zapaliła mi się rezerwa paliwa pb. zacząłem kontrolować komputerem poziom pb (ile mogę na tym co zostało w baku jeszcze przejechać) i podczas jazdy...
Samochody Początkujący :: 24 Mar 2014 22:04 :: jaaadziuru :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 552

Renault Megane coupe 1.6 1997 - nie działają swiatła, wycieraczki radio itp.

... awaryjnych radia. bezpeczniki pod kierownicą równiez wporządku. nawet podmienialem z klaksonem bo on dziala. wskaznik paliwa i temperatury równiez martwy. na zagarach swieci sie poduszka i zaciagniety reczny nic poza tym. pomożcie gdzie jes...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lut 2014 08:36 :: bury :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1062

peugeot 607 2,2 hdi elektryka. od czego zaczac. podpowiedzcie

...małą aktualizacja co do usterki, może komus sie przyda: Wskaznik poziomu paliwa ożył:) po zatankowaniu 20 l po prostu sie podniosl, wczesniej tankowalem na wlaczonym silniku to wskazowka nie podniosla sie wiec myslalem ze uszkodzony. Takze nalezy...
Samochody Początkujący :: 16 Mar 2014 22:33 :: marecki05 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 639

SEAT,LEON,ASV - Szarpie lekko przy rozpędzaniu na 2,3,4 biegu przy ok 2000 obr.

... silniku gdy bardzo delikatnie sie przyspiesza.POMOCY :/ Dodano po 4 Jako jedną z przyczyn podejrzewam tez filtr paliwa ktory co prawda ostatnio wymienialem ( FILTRON) w ktorym rano gdy zagladam pod maske stoi 2 cm babel powietrza, mechanik t...
Samochody Technika :: 03 Sty 2014 18:21 :: .Becks. :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1359



Strona 1 z 9 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: wskaznik paliwa podłączyć moduł pralka odpaleniem sharan pneumatyczny silownik canon mp160 dekoder cyfra thomson ts4p symbole łączników zimny silnik accord zresetować dysk twardy kondensator mkse
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group