110 KM to chyba tylko w erze. Niewiem czy z GTI mk1 podejdzie ale polecam szukać głowicy z silnika PG posiada największe zawory, wzmacniane sodem, podchodzi idealnie tylko trzeba zaślepić gniazda na wtryski.
Zastanawiam sie czy aby wymienić końcówki wtryskiwaczy wystarczy sama ich wymiana na nowe czy trzeba jeszcze ustawiać ciśnienie wtrysku. Może ktoś sie orientuje ile powinno ono wynosić i jak ustawić - nie ma tam żadnych widocznych śrub do regulacji jest tylko sprężyna w środku. (wv golf2 1.6 D silnik JP) Dodam jeszcze ze posiadam przyrząd do ustawiania...
Tak jak w temacie może ktoś posiada opis pompy wtryskowej,chciałbym wym uszczelniacze bo mam wycieki małe od górnego trzpienia
Gaźnik, wtrysk?
mam problem i nie moge dac sobie z tym rady! golf 2 1.8 na wielopunktowym wtrysku dławi sie przez okolo 2 sekundy przy redukcji biegu.ale na rozgrzanym silniku,na zimnym jest wszystko wporządku.co może byc tego przyczyna?
Nie piszesz czy to gaznik czy wtrysk.Taki problem występował w samochodach z instalacją gazwową II generacji. Jeśli nie ma gazu problem tkwi u stawieniach wolnych obrotów.
tam gdzie są wężyki od wtryskiwaczy przykręcone jest to norma gdy gaz strzela. szukaj innej nawet od vw golf2 KR czy PL i zobaczysz ze bedzie reagował normalnie. każdy wtrysk mechaniczny na probe i to potwierdzi
czy to moze byc powiazane z tym ze troche za duzo chyba pali? bo chyba ten uklad wtryskowy jest jakos podgrzewany?
jestem tu nowy zakupilem golfa 2 1.8gt pełny wtrysk k jetronic przebiera mi delikatnie na wolnych obrotach jest to normalne czy trzeba czegos szukac a jesli tak to czego i gdzie jak ma ktoś chwilke to prosze o pomoc szukam materiałów na temat wtrysku k jetronic w golfach jakie czujniki i do czego są jest to opisane gdzies na stronie www? sama ciekawość...
Nie.To złącze wtryskiwacza i czujnika temperatury powietrza zasysanego. Nastawnik jest poniżej-takie czarne.Przykręcony trzema śrubami Torx T25
No to kupiłem komputer ale o innych numerach: Bosch 0280800140 made in Germany 811906264A No i klapa. Teraz dzieją się dziwne rzeczy tzn. jak nacisnę na pedał gazu to przekażnik pompy paliwa zaczyna brzęczeć i styki silnie iskrzą. Po drugie już mam impulsy na złączce do wtryskiwaczy ale jak tylko chociaż jeden wtryskiwacz podłączę to zanikają. Już nie...
witam mam golfa 2 silnik 1.6 wtrysk jednopunktowy i chciałem sie zapytać czym moze byc spowodowane ze troche dużo pali ok 13 litrów po miescie a niewiem ile wczesniej palił bo mam go dopiero 3 tygodnie z góry dziekuje za odpowiedzi
a jak to sobie wyobrażasz ? są tam ajkieś 2 bezpieczniki- jeden od wtrysku i pompy palwa. drugi od zaworu przestawiania zapłony, zaworu węgla aktywnego
Może on nie ma tych 70 kucy, bo w tym aucie to naprawdę dużo. GTD to już rajdówka. Może masz słabe sprężanie, zły kąt wtrysku na pompie, przestawiony pasek rozrządu, lejące wtryski? Ten silnik nie powinien odczuwać kompletu pasażerów na pokładzie. Sprawdź jego stan, a potem możesz zwiększyć ciśnienie doładowania na turbinie. Ale eksploatacja zdecydowanie...
Pierwszy poważny problem, to montaż wtryskiwaczy, te od k-jetronica są dużo dłuższe od elektromagnetycznych i mają zupełnie inne gniazda, drugi problem, to fakt, że z silnika PB sikają na wprost, a do PL czy KR powinien mieć dwie strugi na obydwa kanały dolotowe. Po trzecie nie wiem czy pod kolektorem zmieści się listwa wtryskowa, tam jest dość ciasno
Z czujnika Halla w aparacie zapłonowym a konkretnie to dostaje sygnał obrotów z modułu zapłonu, pewnie dlatego go umieścili tak blisko sterownika wtrysku :)
witam mam golfa i mam problemy z idpalaniem i obrotami kiedy odpalam to kreci kreci ale nie odpala dopiero za 3,4 razem jak jest zimny a gdy odpali to pomaly maleja obroty i gasnie,a tak jak jade to jest wszysko ok ma odejscie itp co to jest
witam chciałem się dowiedzieć w jaki sposób ustawić zapłon,,,auto gdy ruszam przerywa {nie ma mocy takiej jak powinien mieć},a po chwili idzie dobrze i znowu przerwie i znowu idzie dobrze i tak cały czas ,,aparat zapłonowy mam obrócony maksymalnie w stronę przeciwna do ruchu palca rozdzielacza zapłonu ,bo tak pali najlepiej ,, gdy odpalam na zimnym...
Witam, robię swap w golfie 2 z instalacją central electric 1. Silnik 2.0 8v 2E jest od passata b3 z central electric 2. Znalazłem trochę schematów w google dzięki, którym jest iskra, Ecu działa, pompa paliwa chodzi (dołożona). Problem jest z wtryskami bo nie włączają się, na "plaka" silnik gada. Pytania: Podłączenie zasilania sondy też osobno jest ?...
Witam!Mam taki problem z moim autem.Gdy dodam gazu i puszcze to obroty spadają na ok.1700 i nie chcą zejsc niżej.W czasie jazdy nie odczuwa sie hamowania silnikiem.Natomiast gdy go "przydusze" sprzęgłem to wtedy stabilizują się na poziomie ok. 900 i tak zostają do chwili następnego dodania gazu.Nie wiem od czego zacząć, sprawdziłem tylko czy odcina...
Witam.Autko z objawem cytuje: przestalo palic.Golf2 Silnik 1,3 na pelnym wtrysku podobno ten sam co w polo.Okazalo sie ze masa z karoserii do silnika ugnila a ktoregos dnia urwala sie ta przykrecana do glowicy i podczas zapalania pociaglo przez komputer i nadpalila sie dioda.Wymienilem ja i po za tym zadnych sladow uszkodzen w srodku kompa.Niestety...
Witam. Proszę o pomoc w sprawie kontrolki oleju.Golf2 1.3NZ, 90 r wtrysk . Po przekręceniu stacyjki nie świeci kontrolka oleju !!! :cry: ,po uruchomieniu silnika i zwiększeniu obrotów powyżej 3000 zaczyna mrugać kontrolka . Olej, filtr,czujniki wymienione, Mam pytanie czy przy włączonej stacyjce bez rozruchu silnika, na przewodach do czujników oleju...