Witam, Oddałem do regeneracji wtryskiwacze od W211 2.2 cdi we wtryskiwaczach były wymienione końcówki i przelewy. Wtryskiwacze zregenerowane i zamontowane do samochodu - samochód nie odpala. Po kilku próbach nie odpala - paliwo do wtryskiwacza dochodzi. Ponownie wtryskiwacze zdemontowane zawiezione do sprawdzenia - wszystko sprawne (otwierają się na...
Witam. Właśnie rozebrałem głowicę w silniku y17dt (powód syf i oleista maź w płynie chłodniczym), jak wymienić oringi na obsadach wtryskiwaczy (ponoć po 2 sztuki na każdej obsadzie wtryskiwacza) Bardzo proszę o informacje i wszelkie wszkazówki odnośnie głowicy w w/w silniku. Jutro czeka mnie wizyta w zakładzie gdzie robią głowice i nie wiem jak mam...
Witam! Mam problem z majorkiem. Zrobiłem remont silnika tzn. pompa wtryskowa po regeneracji (regenerowane w Przyworach k. opola), głowice po regenaracji (nowe zawory, prowadnice, uszczelniacze, gniazda, tuleja wtryskiwacza, dźwigienki, planowanie itp.) wymienione tłoki i pierścienie itp. złożyłem silnik, odpaliłem, i nie chodzi tak ja trzeba, nie mozna...
Witam Mam pytanie odnośnie dużych przelewów wtryskiwaczy, robiłem test przelewowy i okazało się że są duże przelewy powrotu, oddałem wtryski do sprawdzeni i okazało się że wtryski są Jeszcze w dobrej kondycji, co może być przyczyną tych przelewów?, czy to może być przyczyna pompy bądź czujnika WC dodam że samochód nie chce odpalić ani na ciepłym ani...
Witam. Mam problem z Volvo S40 II 1.6d o mocy 110 KM. Mianowicie samochód nagle przestał odpalać. Brak nieszczelności w układzie paliwowym, na płaku chodzi, brak błędów w komputerze. Wygląda to tak, jakby nie dostarczał paliwa do wtryskiwaczy. W przelewie brak paliwa. I co ciekawe, ciągle wysysa paliwo z filtra, ale go nie napełnia. W sensie, że jak...
Witam Zmagam się od pewnego czasu z powietrzem w układzie zasilania po stronie niskiego ciśnienia w silniku 2.0 HDI 2001r 90 KM Siemens. Początkowo padło podejrzenie na obudowę filtra paliwa, potem przewody, grucha i został bak. Dla wyeliminowania niepotrzebnego zrzucania baku zamontowałem zbiornik 5L z którego pobieram paliwo + powrót. W obecnej sytuacji...
Witam. Samochód jak w tytule, bardzo dymi. Ciśnienie doładowania, ciśnienie common rail prawidłowe (sprawdzone op-com'em), EGR sprawny. Jeden z wtryskiwaczy podaje na przelew około 100ml na minute, pozostałe bardzo nieznaczną ilość. Po odłączeniu przewodów elektrycznych od wtryskiwaczy i zakręceniu przez 5 sekund rozrusznikiem ten sam wtryskiwacz przepuszcza...
Trzeba sprawdzić czy wtrysk dostaje napięcie gdy przelewa czy po prosu mechanicznie nie domyka się.
Witam. Posiada ktoś, moment dokręcania śrub jarzma wtryskiwacza i śrub przelewów, Nissan X Trail 2.2 DCi?
Witam.Mam pytanie czy po regeneracji wtryskiwaczy (lały przelewami)trzeba je ponownie kodować wcześniej zostały zaznaczone aby w te same miejsca je powkładać
Audi 80 1994 r. 1,9 TDI po wymianie dwóch pomp wtryskowych nie idzie ciśnienie na wtryskiwacze. Pompa wciąga i wypuszcza przelewem.
Nie napisałeś co było przyczyną zapowietrzenia - czy wtryski były regenerowane i jak? Czy były nadawane im kody? Jeżeli były nadawane kody po regeneracji, to we wtryskach jest sporo paliwa i nie zatrą się nawet po długim kręceniu rozrusznikiem czy nawet samostartem (plakiem). Przy samodzielnej wymianie zaworków (i ewentualnie rozpylaczy) jest nieco...
Witajcie. Zrobiłem próbę przelewową i jeden przelewa. Próbowałem go wyjąć i zastanawiam się jak :) Czy je wyciąga się parami w tym silniku? To jest 2006r. wersja 70KM. Bo z tego co widzę to łapa trzyma dwa wtryskiwacze jednocześnie. Nigdy nie wyciągałem i chciałem spróbować najpierw sam. Jeśli będą bardzo zapieczone to dopiero udać się na warsztat....
witam wszystkich odwiedzających temat. kupiłem citroena c8 2.0 hdi z silnikiem dw10cted4 przejechałem około 6000 km. Teraz okazało się że pękło jedno z mocowań wtrysku na 2 cylindrze, zaś wszystkie inne są nadłamane tuż przy wtryskiwaczach. Zastanawia mnie, ze w przełomie mocowania wyglądają jak żeliwne. Mechanik dokręcił je 30 nm oczywiście nowe podkładki...
Najpopularniejszy problem w fordach a jeszcze bardziej w tych silnikach. Te wtryski są bardzo czułe Sprawdź na menzurkach czy nie przelewają. Miałem przyjemność się zmierzyć z tymi wtryskami. Programowaliśmy je ponad 6 razy aż się udało...
Cylinder 3, 4 raczej odbiega od normy. Cylinder a nie wtrysk. Jak chcesz coś wiedzieć więcej to zmierz ciśnienie sprężania i zrób próbę przelewową. Bo na podstawie takich obrazków nikt nie oceni stanu silnika ani wtrysków , Co do odpalanie to do kontroli rozrusznik.
Auto jak w opisie. Problem pojawił się niedawno, po dłuższym pojeżdżaniu obecną porą głównie w miejskich korkach pojawił się tryb awaryjny i komunikat z FAP`a. Próba wypalenia go w trasie nie dała rezultatu - nadal idzie w trybie awaryjnym. Auto poszło do warsztatu i co się okazało: 3-ci wtrysk podaje za duzo paliwa. Wyjęte wszystkie, poszły na sprawdzenie...
Jaka może być dopuszczalna rozbieżność pomiędzy wtryskiwaczami w takim silniku. Jeden ma 80ml, drugi100ml, kolejny80ml, a ostatni60ml. Pomiędzy drugim a ostatnim jest spora rozbieżność. Test przeprowadzałem aż jeden z wtrysków napełni cały pojemnik.
Panowie, podnoszę temat. Oceńcie proszę wynik po próbie przelewowej. Wymieniać wtrysk 2 i 3 ? (na drugim spora korekta, na trzecim przelew) po 4 minutach: 1: 10ml 2: 20ml 3: 53ml 4: 10ml 5: 10ml 6: 10ml maksymalne korekty pod obciążeniem ale na wolnych obrotach: 1: -0,40 2: -1,12 3: -0,11 4: 0,88 5: 0,20 6: 0,59 Nic niepokojącego z autem się nie dzieje...
Czas i ilość paliwa nie jest z góry określona, test kończysz jak uzyskasz czytelne wyniki, to badanie ma tylko na celu zlokalizowane jest wadliwego wtryskiwacza.
Witam. Trochę minęło od napisania pierwszego postu no i mogę uznać, że problem został rozwiązany. Opisze to co zrobiłem może komuś się przyda. Pierwsze co to kompresja została sprawdzona i jest OK. Potem wyjeździłem dwa zbiorniki z dodatkiem liqui moly 5156 i sprawdziłem korekty i przelewy. Okazało się że czwarty wtryskiwacz jest do wymiany. Po wymianie...
Zresztą korekty nie są aż takie miarodajne. Zrób próbę przelewową. Wtedy zobaczysz różnice. Dodano po 4 Przy korektach 4 jeszcze będzie działał. Ale to nie ulega dyskusji że tu coś jest za dużo na + na trzech i ten jeden co kompensuje minusem. Zrób przelewy jak będą równe wtedy kompresję zmierz. Szkoda że jak miałeś wtryski wyjęte nie zmierzyłeś. Zresztą...
Naczytałem się na różnych forach, że warto od czasu do czasu wymyć wtryskiwacze benzyny, postanowiłem więc to zrobić i tutaj opiszę jak to wyglądało. Na wstępnie straszono mnie, że w MPI konieczny będzie demontaż korpusu przepustnicy - to nie prawda, jest dość miejsca by wyjąć listwę wtryskową bez jego zdejmowania. Robiłem to pierwszy i trochę się bałem,...
może się okazać zapieczony wtryskiwacz (ale to rzadkość). Tak gdybając - a gdyby tak było, to trzeba wymieniać na nowy, czy można jakoś regenerować stary? Bo te co mam obecnie to są oryginały jeszcze z fabryki, więc chyba lepiej byłoby je zregenerować, jeśli się da, niż kupować zamiennik o nieznanej jakości... Dodano po 5 . U mnie pękło zaraz przy...
Witam mam problem z BMW F11 3.0d , zaczęło się od spadnięcia wężyka od przelewu na trójniku koło grodzi po założeniu po krótkiej jeździe spadł znowu więc założyłem tam opaskę skręcana , po jakimś czasie około 1000 km pękł wężyk przelewu między wtryskiwaczami , wymieniony został cały przewód z kroccami od wtryskiwaczy do trójnika na nowy oryginalny z...
Auto sam zgasiłem. Co do sprawdzenia. Ciśnienie na cylindrach w granicach 20. Na wolnych obrotach komputer pokazuje ciśnienie wymagane 230bar, ciśnienie podawane 230-233bar. Podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wymagane 413bar, ciśnienie podawane 60bar. Auto jeździ normalnie do 120km/h, powyżej zapalają się kontrolki i wyskakuje błąd niskiego ciśnienia...
Nie masz ciśnienia ponieważ uszkodziłeś przelew we wtryskiwaczu.
Czarny element na zdjęciu to trójnik przelewu wtryskiwacza zaś metalowa część to spinka/zawleczka przelewu wtryskiwacza.
Żaden ford focus 1.6 tdci nie ma czy są wyjątki.A jak w 2.0 też nie ma.To takie pytanie orientacyjne.Czyli zostało sprawdzić wtryski na przelewy.
Bolączką w mondeo i większości wtrysków Delphi jest właście zaworek przelewowy. Tak się uważa, bo najczęściej po wymianie zaworków znika zjawisko wchodzenia w tryb awaryjny. Problem polega jednak na tym, że znika na krótko - czasem na rok, czasem... na miesiąc. Przelewające nadmiernie wtryskiwacze - owszem - powodują nadmierne spadki ciśnienia na szynie...
Ten wtrysk nr 2 i w przelew daje i korekty ma wyższe na plis od pozostałych. Jak wygląda procedura wymiany wtrysku? W programie do diagnostyki jest takie coś jak wpisywanie kodu wtryskiwacza czy trzeba to robić?
Auto jak w temacie, zgasł nie chce zapalić. Jedyny błąd jaki jest u mnie zapisywany to: Zawór przelewowy p1251(czytane gutmannem), kompletny brak ciśnienia na wtryskiwacze. To 100% uszkodzony sterownik ? Co ciekawe to nie ma też zasilania na pompkę elektryczną w baku(bezpieczniki sprawdzwone), jest to jakoś powiązane? Pozdrawiam
To znaczy miałeś sparciałe ze starości te cienkie wężyki przelewowe co są przy obsadach wtryskiwaczy.
jeśli chodzi o te silniki to zdarzało się, iż uszkadzanie wtryskiwaczy było spowodowane "łuszczeniem się" pompy wysokiego ciśnienia... miałem kilka takich przypadków i koszty naprawy są "dość" wysokie... nowa pompa, wtryski (ewentualnie regeneracja) przewody paliwowe no i zalecana jest także wymiana zbiornika paliwa... a to ze względu na brak możliwości...
Witam, kupiłem auto golfa 2.0 GTI 2008 auto po miesiącu wyładowało u mechanika na wymianie pompy wody po wymianie pompy wody przejechałem 30km i stojąc na światłach zapaliła mi się kontrolka EPC i Check. Auto wróciło do mechanika pojawił się brak zapłonu na 3 cylindrze, okazało się ze przelewa go benzyna przez co nierówno chodzi i stracił moc. Mechanik...
Dziś zrobiłem próbę przelewową.I wychodzi na to że napewno coś jest z prawą stroną (od kierowcy).Na cylindrze 1,2,3 te przelewy są równe.Natomiast cylinder 4,5,6 już wyglądają nie tak dobrze.Podmieniłem wtryskiwacz,bo miałem w zapasie na cylindrze 6.Znów zrobiłem próbę przelewową.Zauważyłem,że te dymienie jest trochę mniejsze.Ale po wymianie tego wtrysku...
Pompa VP44 tłoczy paliwo do wtryskiwaczy pod ciśnieniem około 1600 barów. Te 210 barów to tylko ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy. Sprawdź czy wstępna pompa zębata daje ciśnienie (zaślep powrót paliwa do zbiornika manometrem, powinno być około 20 barów). Pompa podaje na wtryskiwacze to ciśnienie, ale ich nie otwiera. Dopiero wysterowanie zaworu dawki...
Witam Wiem, że problem o którym napiszę był już wałkowany w kilku wątkach. Chciałbym uspójnić to co wiem i podpytać o to czego nie wiem. Więc od początku: Po awarii pompy wtryskowej (zatarła się) został wyczyszczony cały układ paliwowy, jednak okazało się, że wtryski również padły. Namoczenie następnie czyszczenie w wanience niestety nic nie dało(-...
Witam. Samochód to Opel Corsa 1.7 CDTI 101KM. Problemem jest to, że silnik bardzo głośno pracuje (klepie). Długo odpala +5*C w górę (porównując z np. 1.9 TDI PD), a przy -15*C pali na dotyk. Czasami po odpaleniu potrafi zgasnąć, ale po kolejnej próbie pracuje dobrze. Moc jest w pełnej skali. Rozrząd ok. Wydaje mi się, że wszystko bierze się od układu...
Nie ma żadnej podkladki.Można wymontowac uszczeniacz odpinajac wtyczke/ostroznie/isciagajac wezyk przelewu odpinajac ta sprezynke.Uszczeniacz wymyc naftą.Czasem pomaga..Można też nic nie robic do czasu az zacznie wyciekac olej
Kolego miałem ten sam problem , nie chce straszyć ale u mnie padł modół pompy wtryskowej ja regenerowałem całą pompę bo vp44 robią 200tyś i padają. Drugie ze nie pali rano wymień uszczelniacze wtryskiwaczy takie obrączki metalowo gumowe, oringi i podkładki miedziane pod wtryskami i będzie gadała viki koszt takiej zabawy ok 130zł + robocizna mi mechanik...
Czy po "regeneracji" wtryskiwacze otrzymały nowe kody korekcyjne/kalibracyjne? Zostały wprowadzone do ECU? Próba przelewowa to nie wszystko, jak widać jest mniej więcej równo, jedynie nr 1 przelewa o jakieś 25% więcej. Spalanie jak spalanie, to jest bus, jeśli jest przeładowany, a kierowca jeździ autostradą, z gazem w podłodze, to 12 l/100 km to nie...
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona. Tutaj się kolego nie praktykuje takich rzeczy. Ale racja, podstawa ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
Trafiła do mnie Asterka Z17DTH która przestała palić. Na linę albo na plaka zapala i pracuje bezproblemowo do następnego zgaszenia.Błędów brak,w parametrach CDIF2 ciśnienie paliwa wymagane przy rozruchu 250 bar a jest podczas kręcenia 68 bar więc za mało do rozruchu. Wtryski na przelewy poszły w ruch i na odpalonym silniku 2 sztuki przelewały bardzo...
Witam ponownie auto długo stało w końcu załatwiłem pompę wysokiego ciśnienia, podmieniłem z sprawnego auta niestety nic to nie dało, ciśnienia jak nie było tak według komputera nie ma. Zawór upustowy na rampie jest ok, nie przepuszcza podczas kręcenia. Kontrolka STOP w kokpicie, normalnie gaśnie. Wtryski nie przelewają nic, to znaczy na ich przelewach...
Witam Pacjent to Laguna II 1.9 dci 120km. Samochód odpalał tylko przy pomocy plaku, potem chodził na swoim paliwie i po ok 1 min gasł. Zrobiłem prowizoryczny test przelewowy na przeźroczystych wężykach, pierwszy wtrysk puścił bardzo duzo paliwa przelewem, 4 też ale o wiele mniej 2 i 3 cylinder nic nie puściły, przy teście chwile tylko zakręciłem rozrusznikiem,...
Wzmocnienie to stosunek różnic między wartościami początkowymi a końcowymi wyjścia do wejścia. Z Polskiego na nasze - obliczacie Δwy = wy(Tend)-wy(0), oraz Δwe = we(Tend)-we(0), gdzie wy(Tend) i we(Tend) są wartościami w stanie ustalonym, a wy(0) i we(0) są wartościami na początku eksperymentu. I teraz k = Δwy / Δwe. Stałą czasową...
Na filmie słychać raczej jakiś rezonans, koło pasowe, albo osłony tłumików coś w tym stylu. Z przelewów i korekcji można wywnioskować, ze wtryskiwacze jeszcze żyją. Usterka powstała nagle czy od pewnego czasu sie nasilała? Auto ma moc? Świece żarowe nie będą miały wpływu na takie zachowanie się silnika. Zaślep egr i na próbę.
Ale i tak nie puści płynu czyszczącego pod ciśnieniem przez niego. Wystarczy, że płyn będzie się przez niego się przelewał.
Witam. Auto zaczęło w trasie zamiast palić jak wcześniej 6.5 (100-120km/h -tempomat) , teraz pali ok. 8.5L , Czasem zakręcić że 3 razy zanim zapali. Zrobiłem dziś domowy sposobem test przelewowa. Wszystko podłączyłem ale auto zap9mnialem nagrzać:/ Wynik na zimnym silniku po 3 min pracy na biegu halowym. Wtrysk 1 -18ml Wtrysk 2- 19ml Wtrysk 3 - 18.5ml...
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Chyba kolego się nie zrozumieliśmy ja jak mierzę edia i spadek widzę że jest duży na jakimś cylindrze (wtryskiwaczu) to ty mierząc na przelewy też to zobaczysz ten sam leje za dużo. Zmierzam do tego że ja lepiej widzę co się dzieje z wtryskiem a niżeli ty podłączając przelewy. Widzę jak narasta ciśnienie i jaki spadek ma na każdym wtrysku i jaki kształt...
To nie dobrze. Może jak by był lepszy komputer diagnostyczny to by coś pokazało a tak niewiadomo czego szukać. Dodano po 3 Jeden wtrysk przelewał i dzisiaj będzie wymieniony. Ale wcześniej 2 przelewał i silnik pracował a teraz nawet nie zagada.
Akurat będę wymieniał to sprawdzę. Natomiast w przelewach była ropa więc musiało iść na przelew. Jak ściągałem ten wężyk i rurkę odkręcałem to wylało się zarówno z wężyka jak i rurki sporo paliwa.
Witam chciałbym prosic kolegów o identyfikacje pracy wtryskiwaczy. Auto puszcza czarna chmurkę dymu podczas dodawania gazu. Nie jest to straszne dymienie, ale irytuje szczególnie gdy widać w bocznym lusterku. Chciałbym się dowiedzieć czy może być to spowodowane praca wtryskiwaczy. Ogólnie auto równo pracuje. W załączniku przesyłam zdjęcia z przeprowadzonych...
To do czego masz dostęp przy wtryskiwaczu to jego otwór wlotowy. Jest tam bardzo gęsty filterek. Ja bardzo delikatnie skrobałem iglą do szycia i wydmuchiwałem zanieczyszczenia. Trzeba to robić naprawdęlikatnie, żeby nie uszkodzić tego filterka - następstwem uszkodzenia może być zatarcie się wtryskiwacz a w efekcie jego wymiana (koszt około 400 PLN)....
To są na pewno wkręcane wtryski do głowicy i nie ma możliwości ich obracać pod uchwytem Y. Klucz dedykowany do ich wkręcania (ALLEGRO) ma z boku "okienko" podejrzewam za do włożenia przyrządu mocowanego np. w otworze przelewu i rozpartym na dwóch sąsiednich wtryskiwaczach.
sprawdź przelewy tzn zdejmij z wtrysków przewody gumowe i zobacz czy jakiś wtrysk nie puszcza przelewem bo bedzie sie pompa zapowietrzać tak miałem na wtrysku z czujnikiem iglicy w vw 3tdi pozdro
na jakiej podstawie twierdzisz ze uszkodzony jest jeden wtryskiwacz zczytaj kody usterek zrób test ciśnienia paliwa i test przelewowy na podstawie tych wyników można mniejwięcej określić rozległość usterki po wymianie zrobić trzeba konfiguracje
W kodzie wtryskiwacza jest zakodowany zestaw parametrów takich jak: ilość paliwa czy czas otwarcia w pewnych warunkach pracy wtryskiwacza. We wtryskach 2 generacji pomiar jest pobierany w 2 lub 3 punktach. Kod jest później potrzebny do precyzyjnego sterowania wtryskiwaczem a gdy to nie jest spełnione sterownik generuje usterkę i wyłącza "wadliwy" wtryskiwacz...
Pewnie że wymienne,to zwykłe wężyki gumowe.Mogą być też uszkodzone(pęknięte)te trójniki.A mogą też być uszczelki między jarzmem mocowania wtryskiwacza a wtryskiwaczem,ale tego przez forum nie stwierdzi.Te ostatnie można poznać po czarnym paliwie(olej w paliwie )np.przy wymianie filtra.Wszystkie te uszkodzenia powodują zapowietrzanie układu paliwowego.
Witam serdecznie. Mam problem z podłączeniem wtryskiwacza a mianowicie już jak kupiłem tego passata to był problem z pracą na benzynie. Czytałem tematy na forach wymieniałem różne części ale nic to nie dało i mam pytanie o wtryskiwacz a konkretnie o jego podłączenie, ponieważ u mnie idą dwa przewody od zasilania benzyny i powrotu od strony regulatora...
Witam wszystkich klubowiczów! Czy ktoś wie gdzie znajdę przyczynę usterki?Nie wiem dlaczego wtryski 1i4 mają zmienne napięcie a 2i3 stałe. Gdzie znajdę przyczynę ? Wszystkie wtryskiwacze mają taką samą oporność, wtyczki wyglądają ok.. Auto po porannym rozruchu dymi na jasno niebiesko przez ok.4 sekundy (prawdopodobnie niedopalone paliwo) i lekko szarpie...
Zrobić test przelewowy, pewnie wtryskiwacze padły.
W innym warsztacie zrobili mi próbe dawkowania wtryskiwaczy na zasadzie dawkowania do takich przeźroczystych miarek z podziałkami. I z tego wynika jasno, że piewszy leje za dużo, a drugi za mało. Za mało to raczej być nie może. Badanie metodą przelewową polega na porównaniu ilości paliwa, w poszczególnych menzurkach, jaka powraca z wtryskiwaczy. Bierzemy...
A mianowicie jezeli zdecydowalbym sie kupic nowe wtryskiwacze to czy musze wymieniac rowniez pompe czy ta stara da rade z nowymi ?? Nowe wtryskiwacze są bardzo drogie - najlepiej jest zregenerować te co masz, wymieniając zaworki i końcówki. Ale tylko na oryginalne Delphi - czyli w dobrym, sprawdzonym zakładzie, najlepiej autoryzowanym, gdzie od razu...
Witam, ma problem z Meagną II 2003 Rok 1.5 dci 82km Osprzęt DELPHI. Problem polega na Ciężkim odpalaniu po nocy, jak i również po zgaszeniu rozgrzanego silnika i Ponownej próbie uruchomienia po 3 min (po 10, 15 minutach odpala od razu). Wyskakuje również komunikat ,,FAULT INJECTION" przy próbie przyśpieszania 4 i 5 Bieg 2500-3000 obr/min. Czytałem inne...
Zacznij od sprawdzenia sondy lambda, obstawiam że spalanie to może być jej sprawka, lub przepływomierza Albo silniczka krokowego. Takie gdybanie, "a może to, a może tamto". Oprócz czujn ików regulacyjnych jest jeszcze coś takiego, jak zużycie samego silnika. Przy spadku sprężania, spada sprawność procesu spalania. Oczywiście wtryskiwacz może "lać",...
zamontowaniu wtryskiwaczy i ponownym zakodowaniu było cud malinka aż tu po przejechaniu ok 250 km takie objawy mi wyskoczyły W tej sytuacji rób próbę przelewową - na pierwszy ogień. Prawie wszystko mówi o wtryskiwaczach, a nic nie kosztuje...
Błędy skasowane? Czy jakieś wracają ? Odkręć jedną z rurek paliwowych, które wychodzą z szyny i sprawdź czy leci paliwo w momencie rozruchu. Pasowałoby sprawdzić przelewy na wtryskiwaczach. Spróbuj drugim kluczykiem jeśli posiadasz.
Moim zdaniem opiłki ze zbiornika zatrzymają się na filtrze i nie są groźne dla armatury wtryskowej. Czyli jeśli by odfiltrować jeszcze paliwo które wraca z wtryskiwaczy do pompy to wtedy można jeszcze bardziej ograniczyć ewentualne zniszczenia przez sypiącą opiłkami pompę wtryskową. Jedyna droga z opiłkami to pompa CR-wtryskiwacz. Mnie chodziło bardziej...
Witam, posiadam Fiata Brava 1.9 JTD, silnik to B9 wyposażony w EOBD nazywany jeszcze M26 czy CF3. Do starszego w tej klasie B4 jest wtryskiwacz "0445110002", do mojego B9 "0445110068" i taki w sztuk 4 mam w pojeździe. Po dłuższych testach, sprawdzaniach itd. dochodzę do wniosku, że wtryski leją i pewnie będą potrzebować wymiany, przelewy zrobione, nie...
Cześć, ostatnimi czasy w sumie ze względów edukacyjnych bawię się w wtryskiwaczem CR Boscha O takim: Problem jest taki że na jednym cylindrze próba przelewowa wykazuje BAAARDZO duży wypływ. Jakie są przyczyny takiego zjawiska poza uszkodzeniem mechanicznym wtryskiwacza? Jak rozumiem duży wypływ przelewu powoduje że ciśnienie w górnej części wtryskiwacza...
Zmień mechanika. Wtryskiwacze muszą mieć "identyczne parametry". Wypadanie zapłonów w tym przypadku, jest ponieważ, jeden wtrysk przelewa paliwem silnik lub też niedomaga na tym cylindrze. Wykręcenie świecy dużo powie o tym co się dzieje w danym cylindrze. Za dużo paliwa - świeca czarna jak smoła, za mało paliwa będzie bardzo jasna (być może być i biała)...
zrobisz jak uważasz ale jeżeli przerywanie pojawia się przy wyższych obrotach i masz wiedzę że szwankowała elektryka pokusiłbym się o wymianę części piezzo po wcześniejszym sprawdzeniu przelewów, część piezzo powinno się udać zdemontować bez wyciągania wtryskiwacza o ile sam wtryskiwacz będzie stawiał opory, bo tak jak kolega wyżej pisał zdarza sie...
Dzień dobry, zrobilem test przelewowy wtryskiwaczy w mojej 2 litrowej 163 konnej jedynce. Zrobiłem go tylko z powodu dymienia na czarno przy mocno wciśniętym gazie i wysokich obrotach oraz po zimnej nocy falują chwilę obroty i puszcza niebieski dymek 2sekundy i przestaje (świece, sterownik świec nowy) ale nie o tym. Samochód ma 315 000 km przejechane....
do Nissana dzwoniłem kilka razy ale nie udało mi się porozmawiać z serwisem. Natomiast w weekend sprawdzaliśmy jeszcze dalsze rzeczy: 1. próba przelewowa 6 min pracy, silnik był zimny. Wyniki mniej więcej równo dla wszystkich wtryskiwaczy 16-17ml. 2. wymieniony VCV w pompie CR , wykonana adaptacja ciśnienia - nic to nie zmieniło 3. po włączeniu klimatyzacji...
Wtryskiwacz 1 ma większy wyciek (test przelewowy) niż pozostałe, ale mieści się w normie, natomiast 3 "leje" do cylindra, dawka paliwa większa niż zadana
Zamykam temat ,po wymianie przewodu przelewowego na wtryskach i wymianie kostki jednego wtryskiwacza ,nie słychać już stukania pod obciążeniem,także panowie na nic wasze rady z wymianą wtryskiwaczy na nowe za 3/4 wartości auta
Witam Mam DW8 Citroen Berlinga, drugi raz wymieniłem zapowietrzający się filtr z pompką, po roku to samo!!! Chciałbym dołożyć pompkę ręczną z zaworem zwrotnym i filtr np od VW, pytanie jaki model filtra polecicie? Co zrobić z oryginalnym wężykiem od przelewu wtryskiwaczy, zaślepienie odpada, a nie mogę nigdzie znaleźć podpowiedzi.. Z góry dziękuję za...
Niestety tylko serwis Forda. To, że po zamianie wtrysków chodził dobrze, to tylko twoje szczęście. Czasem, jak są mocno zużyte (nieraz po 150 000 km) nawet zamiana miejscami powoduje, żę auto nie zapali. Wstępnie możesz sprawdzić wtryski na przelewie, czy masz mniej więcej taki sam wydatek, jak dobrze pamiętam to 2 do 8 cm³ w ciągu 30 sek pracy...
-Do goldwingera-iskra jest ale wlsnie przestala pracowac pompa,cos sie stalo z elekrtyka bo jak sam zetkne przekaznik to pompa chodzi daje paliwo az przelewa przez listwe do powrotu.Byl u mnie znajomy i mierzyl napiecie przy pompie i stwierdzil ze nie ma masy. -Do elektrona-ok sprawdze sprawdze te kostki(przypuszczam ze chodzi o te od sterownika) A...
Jestem po sprawdzeniu przelewów (we własnym zakresie robiłem to). Licząc od lewej strony (od przodu auta): 1 - 14 jednostek 2 - 12 jednostek 3 - 11 jednostek 4 - 14 jednostek Różnica między najwyższą a najniższą wartością - ok. 21% Co z tego wynika ? Do wymiany 2 wtryskiwacze ? Regenerowany był niedawno drugi wtryskiwacz.
Po co to śmieszne pytanie...sprawdź na przelewach i coś będzie wiadomo
Umiesz zrobić test przelewowy to go zrób.
Witam i wtryskiwacze są po czyszczeniu na specjalistycznym urządzeniu Zapp Diesel Tech 2 pozwalającym wykonać czyszczenie i testowanie wtryskiwacza Common Rail Bosch, Delphi, Denso, Siemens lub 1-, 2– sprężynowego i stopniowego (wtryskiwacze Diesla każdego producenta, także piezoelektryczne) polegające na: - czyszczeniu zewnętrznym metodą ultradźwiękową...
Witam, z góry dziękuje wszystkim za czas poświecony na przeczytanie tego postu. Jestem posiadaczem 206 1.4HDI z 2003 roku. Przez dłuższy czas z okolic silnik było słychać coś w stylu „cykania” na wolnych obrotach. W dalszym czasie się nasiliło i dało się słyszeć podczas jazdy. Okazało się, że to nieszczelność na czwartym wtryskiwaczu. Wokół...
Saly. To, że są tak wysokie (bo są) wyniki Twojego testu, jeszcze nie świadczy o uszkodzonych wtryskach. Żeby je prawidłowo zdiagnozować, należy wykonać test sprężania, korekcja wtryskiwaczy i dane z testu przelewowego. W tedy dopiero można mówić o stanie wtryskiwaczy. A powiedz mi, czy są jakieś oznaki, że się za wtryski wziąłeś? Źle pali, dymi, brak...
Gratuluję pomysłu z myciem dlatego że za dużo lało na przelewach. Kto Tobie ten pomysł podsunął?
Filtr jest założony poprawnie, są na nim strzałki kierunku przepływu. A paliwo wykorzystuje ponownie, przelewam ze słoika, filtruje i wlewam z powrotem do zbiornika próbnika.
Witam! Wszystko zaczęło się od tego że podczas jazdy zaświecała się sprężynka i auto gasło. Diagnoza - 2 wtryski dość poważnie przelewają. Wszystkie wtryski zostały wysłane do regeneracji. Po powrocie założone i zakodowane (tylko nie w tej kolejności co były wcześniej). Kodowane były KTSem i Solusem. Problem polega na tym że teraz auto w dolnych partiach...
Po pierwsze zmień mechanika. Dwa. Porządna diagnoza. Ten silnik jest na CR więc ciśnienie na szynie przelewy itd.
kazdy madry jak jego n ie dotyczy. wazne panowie nie oplaca sie kombinowac samemu byłem dzisiaj u pompiarza USTAWIŁ NA 140 kazdy i skasował 30 zł z nowymi podkładkami. Auto hula jak wsciekłe! A może macie jakies namiary na handlarzy czesci do tego auta? poszukuje rurki przelewowej tej co sie przykreca na wtryski?? W trybie natychmiastowym proszę oprawić...
Witam wszystkich. Chce otworzyć pracowanie naprawy wtryskiwaczy CR, dwu-sprężynowych i jedno-sprężynowych. Pomysł narodził się po skończeniu szkoły AMP w Poznaniu. Moje pytanie brzmi: 1.Jaki nakład finansowy? 2.Jaki sprzęt polecacie? 3.Jakie narzędzia? 4.Skąd wziąć dokumentacje naprawy(jakie wydatki, przelewy, jaki moment dokręcenia itp.) 5.Czy to jest...
Podłączasz wężyki do przelewów 4 menzurki i widzisz czy wszystkie pracują oraz w jakim są stanie choć jeżeli masz tester to możesz testerem podejrzeć wtryskiwacze
Zrób test przelewowy i porównaj wyniki z powyższym.
Sprawdzic przelewy i bedziesz wiedzial wszystko
Delphi 9308-621C stare oznaczenie Delphi 28239294 nowe oznaczenie. Generalnie jeśli chcesz tym autem jeszcze pojeździć - jeżeli sprawdzałeś przelewy i pozostałe też nie są już najlepsze - to warto zregenerować wszystkie wtryskiwacze. I wymienić nie tylko zaworki dawkujące, ale także końcówki (rozpylacze). Doświadczeni pompiarze mówią, że... nie ma wtrysków...
W takim wyciągam tylko piątego. Jak będzie możliwość to wcześnie zrobię przelewy.
Trzy wyszły bez problemu, natomiast jeden od strony rozrządu skubany nie da się ruszyć, ani ściągaczem, ani udarowo, więc na razie odpuściłem. Trzy oddane na sprawdzian i niby są ok., następnie próba na przelew już na samochodzie i przy porównaniu z trzema pozostałymi różnica ok. 15%, na niekorzyść tego zapieczonego. Chyba taka różnica nie powinna wpływać...