wydrukowac

Znaleziono około 1062 wyników dla: wydrukowac
Podstawowa forma zapytania: wydrukować
  • Drukowanie polskich znaków w DOS-ie

    A jaki standart polskich znakow masz na PC? Wyswietl w edytorze tekstowym (edit, mel, ncedit) plik ogonki.asc. Tam gdzie beda wszystkie polskie znaki to ten standard masz (852 = latin2). Mozna ten plik tez wydrukowac, wtedy przekonasz sie co masz na drukarce. Odnalazlem tez opis do programu printpl.exe...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Ski Man   30 Wrz 2003 16:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4550
  • HP600 bez czyszczenia głowicy

    Bez przesady :) Raz na 2 tygodnie możesz cos tam wydrukowac ... Jezel zaczna zasychac glowice to kup gdzies uzywana, uszkodzona HP DJ 6xx i mozesz sobie spokojnie zlozyc zupelnie sprawna drukarke (osobiscie nie widzialem ale podobno juz za 30 PLN mozna cos kupic).

    Drukarki, ksero Profesjonalne Kazik   07 Paź 2003 14:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 939
  • DeskJest 660c

    Albo nacisnac jednoczesnie guzik power z guzikiem "papieru". Powinna wydrukowac sama strone testowa (bez udzialu systemu operacyjnego). Jezeli w ogole nie probuje wciagac papieru to moze masz uszkodzona elektronike/kabelki do silnika/silnik. Jezeli wydrukuje to istnieje tez mozliwosc ze masz za dlugi...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Kazik   13 Paź 2003 07:28 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1524
  • HP 930c - PROBLEMO:((

    Witam wszystkich MAM problem z ta drukarka a mianowicie po napelnieniu kolorowego kardridga i wlozeniu go do karetki zaczą sie pojawiac blad tego kardridga i nic nie moge wydrukowac:(( Nie wiem o co chodzi, bo czyscilem juz wszystkie styki oraz glowice drukujaca i wszystko na nic!!!! A jeste jeszcze...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Kazik   05 Lis 2003 07:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2690
  • Canon i250 - ile na jednym kadridzu??

    No wlasnie ile mozna wydrukowac stronek na jesnym kadridzu?? (czern-biel)... Nie wie ktos bo na stronce producenta takich info nie znalazlem :(

    Drukarki, ksero Profesjonalne Charon   17 Paź 2003 09:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1049
  • Xerox Docuprint C6 - nie drukuje :(

    wczesniej ladnie dzialala, drukowala elegancko, az pewnego dnia mialem cos wydrukowac. Daje drukuj - przebieg drukowania jakby wszystko ok tylko ze wychodzi czysta kartka :( Sterowniki przeinstalowywalem parukrotnie, drukarke sprawdzalem na innym komputerze, pozatym jak wspominalem nawet testowa strona...

    Drukarki, ksero Profesjonalne eckoludek1   24 Maj 2005 15:51 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1661
  • BJC-250 drukuje nie cale strony

    Mam taki oto problem z w/w canonem. Jezeli chce wydrukowac duzo tekstu to drukarka srednio po ok 4 stronach, drukuje ten tekst do ok. polowy (czsami nawet po 2 liniach) a nastepnie pobiera nastepna strone i drukuje na niej dalszy ciag od poczatku strony. Nastepne sa drukowane normalnie az do kolejnego...

    Drukarki, ksero Profesjonalne killer   30 Gru 2003 18:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1445
  • prosba o konwersje na inny format

    Prosilbym o przerobienie mi tego pliczku na jakis ludzki format jest ponoc zrobiony w EasyTrax. Tyle, ze ja nie mam drukarki i nie ma jak tego wydrukowac, a nawet nie moge tego podejrzec. Czy moze ktos mi to podrzucic w np. jpg czy bmp? )Albo czyms co jest bardziej user frindly...) Z gory dziekuje

    Komputery Software Sir_Yaro   28 Paź 2003 23:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 891
  • Nokia 6510 problem !! nie widzi karty

    ten malu ukladzik to zabezpieczenie esd procesora, strona producenta nt ukladu jest tam tez link do noty katalogowej. Najprostszy sposob na polaczenie tego na plycie glownej jest taki. Wydrukowac sobie tego pdfa, tam jest rysunek ukladu z oznaczeniami wyprowadzen, poniewaz rysunek przedstawia widok...

    GSM Serwis zaza   31 Paź 2003 18:29 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 2531
  • ricoh 3006

    spróbuj zrobić kalibrację kopiarki. Pod klapka na panelu masz przycisk contrast itd. to jest ostatni po lewej, drugi od dołu. kiedy maszyna zgłosi gotowość do pracy, wciśnij go bodajże cztery razy, do momentu kiedy pojawi sie menu kalibracji. Włóż do kasety dobry, biały papier, najlepiej jakąś satynę...

    Drukarki, ksero Profesjonalne martinkrys   01 Lis 2003 18:51 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1606
  • jak narysowac sciiezki do plytki w programie??

    mam takie pytanko chce sobie wydrukowac sciezki (tzn wzor plytki do wytrawienia)w rzeczywistym wymiarze i chce zeby byly biale tlo plytki i czarne sciezki, Jaki jest do tego program ???

    Początkujący Elektronicy DJ DAREK   03 Lis 2003 10:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 866
  • Problem z drukowaniem w HP 5550

    Mam taki problem.. Wlasnie przed chwilka chcialem sobie wydrukowac prace i drukarka nagle zaczela mi drukowac z predkascia na poziomie lexmarka 1000.. czyli straaasznie wolno mimo iz jest ustawiona w trybie szkic roboczy, wczesniej strona tekstu drukowala sie w kilka sekund.. teraz 5-7 razy dluzej.. Czy...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Aga12345   22 Mar 2006 15:06 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 5107
  • Tuning GSM - Jak podrasować telefon nokia (3310 na XXXX)

    A i jeszcze jedna wzmianka :) , TLo przyklejane pod wyswietlacz robi duze wrazenie, ale przeszkadza pewnie w graniu :))) , a jak by zucic delikatne chmurki, co bedzie jak sie oderwie to sreberko, nie pogorszy sie jakosc obrazu???? (ale tez mi obraz - ale to zawsze cos) PRobowal to ktos kiedys robic???...

    GSM Serwis ojciec10   29 Maj 2006 16:52 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5612
  • Oki 8w Lite

    a wiec tak: z podajnika automatycznego , bierze papier , cale 3,5cm, o tyle jest nizej od reszty kartek a z podajnika recznego pobiera 40% papieru czyli 13,5cm i w obu przypadkach slychac zaciety mechanizm. poprostu slychac jakby silnik pracowal ale nic sie nie obraca. nic nie zdarza wydrukowac,...

    Drukarki, ksero Profesjonalne CodeBoy   24 Lis 2003 19:36 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1394
  • HP laserjet IIIp wychodza biale kartki

    Mam HP laserjet IIIp, jest zainstalowana poprawnie w systemie. Gdy chce na niej cos wydrukowac , wydruk idzie ale kartki wychodzące sa czyste, sprawdziłem czy jest obraz na bębnie, przy wyłączeniu w połowie wydruku, nie ma, beben jest czysty. Czy ktos juz miał taki problem, co to za usterka. Acha chciałbym...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Szmer   27 Kwi 2012 19:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1341
  • HP 845c Program Serwisowy ??

    Możesz wydrukowac sobie stronę testową gdzie są informacje na temat ilości wydrukowanych stron, ilość włączeń drukarki, ostatni kod błedu, albo stronę z zawartością NVRAM-u. Jutro podam Ci kombinacjęklawiszy - gdybym zapomniał (się zdarza, starość nie radośc, sklerosis :))) pisz na priv.

    Drukarki, ksero Profesjonalne kosmita   01 Gru 2003 10:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3109
  • Jak wydrukować odbicie lustrzane pdfa???

    Pomozcie bo wymiekam juz,odpada przenoszenie do programow typu paint,photoshop itp (ze wzgledu na utrate jakosci i parametrow) najlepiej zeby w formacie pdf'a odwrocic go lustrzanie i wydrukowac...acrobat reader niestety nie jest wyposazony w tak "niebagatelna" opcje....pomocy!!!

    Komputery Software kss213   05 Gru 2003 08:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9558
  • Emulator Drukarki

    Mam taki problem .. Jest sobie urzadzenie z up ..ktore potrafi wydrukowac jakies tam dane na drukarke przez port rownoległy .. A ja potrzebuje miec te dane w laptopie czy jest jakis programik ktory by udawał drukarke i po podlaczeniu zczytal mi te dane do pliku txt .. Ewentualnie jakis inny pomysl...

    Mikrokontrolery Ogólne botr   27 Mar 2004 07:38 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2880
  • EAGLE drukowanie dwustronnej płytki

    mam problem płytka zaporjektowana (schemat +sciezki) tylko ze ... jest drukowana stronna z obustronnymi sciezkami nie wiem jak mam wydrukowac zeby było pojedynczo (czyli strona górna i dolna oddzielnie ) :(((((((( pomożcie POZDRO

    Projektowanie PCB soundman   11 Gru 2003 21:27 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3710
  • Ponawiam prosbe o pomoc w naprawie EPSON Stylus1000, pomocy!

    Sluchajcie... Czyszczenie nie pomoglo, ale po wymianie ukladu opartego na fotodiodzie podczerwieni i fototranzystorze (o czym pisalem w powyzszym poscie) drukarka zaczela ze mna gadac. Pobiera nawet papier, czysci dysze glowicy itp ale... Jest kolejny problem: pomimo wymiany tuszu na NOWKE zaswieca sie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne kosmita   19 Gru 2003 08:45 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2667
  • maska w protel-u

    witam, mozesz to jakos dokladniej opisac..? mam projekt plytki wciskam print/preview tworzy mi sie plik preview_nazwa.pcc i tam moge wybierac jakie warstwy wydrukowac ale nie ma takiej warstwy jak topsolderMASK wiec dalej nie wiem jak to zrobic.. Wesolych Swiat dla wszystkich FORUMowiczow:-))

    Projektowanie PCB elektryk   22 Gru 2003 22:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1803
  • posnet termal pomozcie

    witam wszystkich moze jest ktos kto serwisuje te drukarki fiskalne i wie jak sprawdzic czas w drukarce,bo przestawilem czas w kompie i nie moge wydrukowac zadnego paragonu wyskakuje tylko komunikat o roznych czasach,jak sprawdze czas w drukarce, to ustawie spowrotem kompa zeby czasy sie zgadzaly,jezeli...

    Drukarki, ksero Profesjonalne dragi2   23 Gru 2003 15:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2577
  • Ciężarowe Volvo FH12 od 1996 r

    Chce wiecej. Chce wykombinowac interfejs radiowy do tego czegos bo nie jest wygodne skakanie po ciezarowce z notebookiem - wygodniej byloby siedziec w biurze a ciezarowka stalaby przed nim. (zwlaszcza jak sie chce cos wydrukowac) Jesli chodzi zas o konkrety to faktycznie tzw. special tool ma numer...

    Samochody Elektryka i elektronika 638936   30 Lip 2008 21:42 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 11498
  • Potrzebny program lub pomysł na program

    Witam, Potrzebuje taki program - mam dokument w wordzie - za kazdym razem trzeba do niego wpisywac inne dane i pozniej drukowac - potrzebuje program do wspolpracy z tym dokumentem- tzn zeby mozna bylo wpisywac poszczegolne dane po kolei i zeby pozniej mozna bylo wydrukowac ten dokument - wiem ze to chaotyczny...

    Komputery Software Zbynia   03 Sty 2004 21:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1242
  • Czy jest jakis program do przerobki zeskanowanych slajdow...

    Czy jest jakis program do przerobki zeskanowanych slajdow na zdjecia ??? Dodam ze mam zwyklą skanero-drukarke i czy moge ze slajdow wydrukowac normalne zdjecia ????

    Komputery Software Wolfgang15   06 Sty 2004 18:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2659
  • pomocy kyocera F-680 nie bierze papieru

    Witam...no coz gotowca chyba nie podam, bez wgladu w drukarke....ale moze chociaz nakieruje....wiec kilka pomyslow....moza Pana naprowadza :) : 1. prosze wyjac szuflade i "recznie" zablokowac wszystkie czujniki (np.tasma klejaca) po czym wydrukowac np. test drukarki....pozwoli Panu zaobserwowac czy...

    Drukarki, ksero Profesjonalne hq   18 Cze 2004 13:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2191
  • WZORZEC 5 % zaczernienia .

    Witam...... Drodzy Panowie....jak mniemam w wiekszosci serwisanci :) ....sprawa tzw. maintenence kit'ow, z pozoru smieszna sprawa....ale czy aby na pewno?....kazdy z producentow drukarek podaje tzw. maxymalny przybieg....jest to ilosc stron jaka moze wydrukowac drukarka na miesiac (czesto pod grozba...

    Drukarki, ksero Profesjonalne dagsystem   24 Sie 2006 21:01 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 7714
  • Przegladanie i drukowanie schematow na drukarce A4

    Zalozmy ze posiadam schemat urzadzenia w formie pliku PDF lub DJVU i chcialbym go wydrukowac na drukrace (bo przegladanie go na monitorze jest troche klopotliwe) z tym ze posiadam drukarke na papier A4. Wiec zeby bylo mozna "normalnie" przegladac schemat na papierze po wydrukwaniu trzeba go troche powiekszyc,...

    Inne Serwis killer   11 Sty 2004 20:20 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 930
  • FUSER w HP 5P - error 64 .

    tylko ze trzeba najpierw wydrukowac sobie stan licznikow (ktore swoja droga mozna zmieniac jka ktos wie jak) drukarka ktora wydrukowala ok 150.000 stron tak czy siak bedzie potrzebowala nowego fusera (tyle akurat wytrzymuje folia i plastikowe zebatki ktore przenosza ruch z silnika do fusera) tak ze czasem...

    Drukarki, ksero Profesjonalne mosfet   10 Paź 2010 22:35 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2924
  • Kłopoty z HP LJ 3330 :(

    zdecydowanie support HP jest do bani - dzwonilem kiedys do nich z prosba o pomoc, bo zakupiony sprzet PSC nie dosc ze nie mogl wydrukowac wiecej niz 1 str jednoczesnie, to przy skanowaniu bardzo barabanil (wg.mnie pasek byl za luzny). Zatelefonowałem wiec do servisu HP: po przedstawieniu calej sprawy...

    Drukarki, ksero Profesjonalne martinkrys   21 Sty 2004 06:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3997
  • Drukarka Keyocera, problem z podajnikiem papieru

    Witam! Oto co nasunelo mi sie po przeczytaniu Panskiego listu: 1. moze byc uszkodzona szuflada drukarki....niestety w tych modelach czesto pekaly szuflady po lewej i prawej stronie od przodu....najlepiej mozna to stwierdzic wyjmujac szuflade i lekko naciskajac ja od przodu...i....spojrzec po bokach....takie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne alcapone   25 Sty 2004 00:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1589
  • Nareszcie jest - stroboskop trójlampowy, pełny projekt!

    Witam wszystkich Jak pomniejszyć obraz scieżek do rozmiarów rzeczywistych, zeby móc to wydrukowac na laserówce??? Jesli są problemy z transformatorem impulsowym, to polecam www.nikomp.com.pl

    Artykuły Darek016   22 Gru 2007 17:32 Odpowiedzi: 159    Wyświetleń: 55065
  • problem ze schematem płytki druk.

    witam mam schemat płytki drukowanej zapisany w pliku *.tif nie znam wymiarów tej płytki. w jaki sposob moge ja wydrukowac w rzeczywistych wymiarach.jak odczytuje plik za pomoca microsoft office documents imaging to drukuje mi na calej stronie.

    Projektowanie Układów ggrunge   11 Lut 2004 16:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 666
  • 3310 i inne - COLOR LCD...

    Witam Na elektrodzie nie bylo chyba jeszcze takiego tematu wiec juz jest. Zastanawiam sie jak zrobic ten pseudo kolorowy lcd, jaki obrazek wybrac, na czym go wydrukowac (folia, papier) i w koncu jak to poprawnie ,,zainstalowac,, by nie zniszczyc czesci polaryzacyjnej wyswietlacza czyli ogolnie wywietlacza....

    GSM Serwis bombas   17 Lut 2004 15:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 790
  • hp610 test drukarki

    tak , tylko ze na panelu nie ma przycisku ktory powoduje wydruk testu, test mozna wydrukowac z programu serwisowego drukarki

    Drukarki, ksero Profesjonalne kosmita   12 Mar 2004 15:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1521
  • problem z 5l - pomocy

    udało mi się wydrukowac test ale tylko jeden raz następnnie zapaliły się wszystkie 3 diosy i po zabawie

    Drukarki, ksero Profesjonalne Telex   06 Mar 2004 18:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2071
  • EPSON LX 300 "zawiesza się"

    Sproboj wydrukowac strone testowa z Windosa jezeli maszyna ci sie zawiesi to masz walniety eprom. Mysle ze wyszysciles prowadnice i karetke no i wymieniles filc czyszczacy ???

    Drukarki, ksero Profesjonalne Kazik   17 Cze 2004 07:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2501
  • hp laserjet 4L

    komputer wypisuje brak paieru, po wlozeniu kartki do podajnika zapala sie dolna dioda na zielono , wysyla sie dane do drukarki a komp wypisuje ze nie ma papieru. Po nacisnieciu przycisku papier zostaje wciagniety czy powinna sie swiecic dioda przy napisie "papier" ??? jak ncisnie sie jeszcze raz przycisk...

    Drukarki, ksero Profesjonalne benek111   24 Lut 2004 22:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 860
  • płytki drukowane

    Takie pytanie poczatkujacego: Jesli mam skan mozaiki z czasopisma i chce go przeniesc na laminat to mam wydrukowac obraz lustrzany tak?

    Warsztat elektronika damik   06 Maj 2004 19:14 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 26082
  • PANEL, jak to zrobić ?

    akurat mam stycznosc z wydrukami i mozesz to wydrukowac np na papierze prawie dowolny kolor czolowki i dowolny napiasow zalaminowac folia UV mat lub polysk (jak czyms zabrudzisz to szmatka i schodzi) lub na foli ale tu jest problem z naklejeniem bo zazwycza drukuje sie pod spodem zeby folii zabezpieczala...

    Inne Serwis toadi   08 Mar 2004 20:26 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2457
  • Program do emulacji drukarki PCL

    Mam urzadzenie stacjonarne ktore na podstawie wykonanych pomiarow potrafi zrobic wydruk przez port rownolegly ... niestety w formacie PCL lub HPGL czy jakos tak sie to nazywalo. Urzadzenie to nie jest PC'tem, wiec nie ma mozliowsci przejecia inaczej tego strumienia jak tylko symulowac drukarke i sygnaly...

    Komputery Software powerm   04 Mar 2004 22:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2381
  • nie drukuje pdf

    Witam, Jest patch do wersji 4.05 Acrobat Reader, którego działanie powoduje drukowanie zabezpieczonych hasłem pdf-ów. Mialem przypadek zabezpieczonego haslem pdf-a, gdzie nie moglem go wydrukowac ani skopiowac zawartości (byl tekstowy). Jezeli bedzie potrzebny to zamieszcze go jutro. pozdrawiam

    Komputery Software zikaso   09 Mar 2004 12:33 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 19243
  • Jak dolać do Epson C43 SX ?!

    C 43 niekupiłem w hipermarkecie tylko sklepie a co do dolewania atramentu do tego badziejstwa bierzesz strzykawke np 5ml i wstrzykujesz przez ten otworek przez który pobiera drukarka atrament max wejdzie 10ml a atrament mozna wziasc z innych tanszych kardridzy epsona sprawdzone (reseter i dosyc dziwnie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Phalanx88   31 Sie 2012 11:00 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 10211
  • Developer FS600

    Mam pytanie na Allegro pojawil sie Developer do FS 600 680 i 800 , jak uzupelnic taki developer w PU18.Nieznam sie na tym a mam kilka takich drukarek.Czy jest mozliwosc wsypania developera innej firmy ? Pozdrawiam, a i jeszcze pytanie jak wydrukowac licznik tej drukarki

    Drukarki, ksero Profesjonalne forteca   17 Mar 2004 22:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 699
  • HP 1100 pytanie

    chyba zartujesz.. raz to zrobilem (takie z materialu korkowego samoprzylepne) wygladalo ekstra... ale do tego musisz miec inna gumke na rolce ktora pobiera papier bo jak nie to drukarka nie zdazy wydrukowac 100 stron i wroci do ciebie od klienta a separator wytrzyma przynajmniej 10.000 stron... a drukarke...

    Drukarki, ksero Profesjonalne kosmita   17 Mar 2004 16:12 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1242
  • Protel 99Se

    Mam pytanie co do Protela 99Se !Czy istnieje mozliwosc zapisania pliku z gotowa do wydruku plytka tak abym mogl ja odczytac i wydrukowac w Wordzie!!???? :?: :?:

    Projektowanie PCB Klosa   30 Mar 2004 19:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1073
  • Drukowanie .. bez kompa ..

    witam i pozdrawiam. Dozuce swoje trzy grosze. drukarka steruje sie bardzo prosto ( przynajmniej HP 660 C w trybie tekstowym ) po prostu wysylasz kod znaku na D0 - D& nastepnie ujemny impuls na linie strobe. wysylasz tak iles tam znaków; jesli chcesz wydrukowac linie wysyłasz w taki sam sposób D0-D7,strobe...

    Mikrokontrolery Ogólne centipede   05 Kwi 2004 20:03 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2125
  • pliki .bin

    Mam takie proste pytanie... Zgrałem z intenretu schematy w formacie .bin i nie wiem za chiny ludowe w czym je odczytac by potem wydrukowac :) prosilbym o pomoc Pozdrawiam Tomek

    Inne Serwis master9   01 Kwi 2004 20:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5078
  • no llinuksowcy! - Mandrake 9.2

    nie wiem mandrake mam na 4 krążkach auroxa na 7 lub red chata nie wiem który ile zajmuje redchata też chyba 6 cd lezy cała sterta [] mandrake nieżle chodzi zależy co się poinstaluje i jakie opcje startu ale ogólnie do bani w linuksie sa piętrzące sie trudności wszelkiej natury już dałem za wygraną...

    Komputery Hardware jannaszek   11 Maj 2004 19:35 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 3620
  • teletech CT 510

    a moze ktos posiada schemat lepszej jakosci i wie jak dzielic schematy aby calosc mozna by wydrukowac na kartkach A4, aby podzielilo go na czesci

    TV Serwis BIGJack   04 Maj 2005 14:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 962
  • HP 6L- błąd grzałki .

    witam kupilem te drukarke po wielu miesiacach namyslu i bylbym z niej zadowolony tylko ,ze przy próbie wydruku zakręci silniczkiem i zaświecają sie wszystkie - 3 - diody. Po nacisnieęciu przycisku pod nimi gaśnie środkowa LED. W instrukcji serwisowej wyczytałem,że to jest błąd spowodowany grzałką....

    Drukarki, ksero Profesjonalne Awdeg   12 Mar 2012 16:50 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2591
  • Problem z EPSON'em SC 440

    Problem juz zostal rozwiazany. Sorki za zalozenie niepotrzebnego tematu. Prosze go usunac lub zamknac. Witam przejrzalem tematy odnosnie epsonow ale nie znalazlem rozwiazania mojego problemu a wiec zalozylem nowy. Jesli juz bylo to sorki ale w takiej ilosci postow moglem przeoczyc :roll: Cala...

    Drukarki, ksero Profesjonalne W_E   17 Kwi 2004 17:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 653
  • pytanie o kadrige do Lexmark X1130

    Wie ktos moze jaką ma pojemność kadroge w wielofunkcyjnym urządzeniu Lexmark X1130. Kadrige o numerze 17, czy wie ktos moze ile powinien wydrukowac stron w trybie normalnym? Pozdrawiam gingeer

    Komputery Hardware gingeer   18 Kwi 2004 19:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 585
  • IBM Info Print 20

    Witam!!! Kupilem na gieldzie drukarke IBM Info Print 20. Wszystko bylo OK wydruk ladny troche brudzila listwa wiec wyczyscilem. Wymylem plastkiki, wyczyscilem rolki i piec. Po zlozeniu i wlaczeniu wyswietla "WARMING UP" i po czasie "50 ERROR CALL SERVICE" :( .Sprawdzilem w instrukcji oznacza to blad...

    Drukarki, ksero Profesjonalne felu   21 Kwi 2004 20:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 477
  • Jak wydrukowac?

    Niestety nie mam czasu na "zabawe " z komp.Chcialbym wydrukowac schemat,ktory jest upakowany do rozmiaru A4 i zwiazku z tym b.malo czytelny.Probowalem go powiekszyc (dok.acrobat) i wkleic go do painta ,ale nie mam podswietlonego w nim okienka wklej.Prosze o pomoc w jaki sposob moge to zrobic?

    Komputery Software msiuel   28 Kwi 2004 14:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 864
  • HP LaserJet III blad " 14 NO EP CART" ?????

    O co chodzi z tym bledem, niemam do niej instrukcji. po wlaczeniu drukarki pokazuje 05 SELF TEST i pokazuje sie 14 NO EP CART. Jak sie pozbyc tego bledu bo niemoge nic wydrukowac

    Drukarki, ksero Profesjonalne Pranky   03 Maj 2004 10:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1276
  • Problem z zasilaniem

    Nie wiem gdzie sie radzic to napisze tutaj. jezeli chodzi o sprawy elektroniki i pokrewnych to jestem typowym lajonikiem. Ponizej moj problem: Moj klient posiada siec sklepow na terenie calego kraju. W sklepach tych jak to zwykle bywa kazdy towar identyfikowany jest za pomoca kodu kreskowego. Do wydruku...

    Projektowanie Układów _jta_   04 Maj 2004 13:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1320
  • pliki PDF

    Chyba nie w tym problem bo niczego nie moge wydrukowac

    Komputery Software kkrryyss1   29 Kwi 2004 20:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1326
  • Epson LX850 nie chce dzialac

    powiedzm zye masz na dysku c plik o nzawie tekst.txt to komenda wyglada tak : "c:\tekst.txt lpt1" oczywiscie bez "" i lpt1 to port doktorego masz podlaczona drukarke teoretycznie powinno wydrukowac zawrtosc tekstowa pliku

    Drukarki, ksero Profesjonalne Genos182   20 Maj 2004 15:11 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1511
  • DRUKOwaNIEE w EAGLU:(

    nei no printscreen nie wchodzi w gre.ja nie moge nawet dobrze plytki wydrukowac bo jest identycznie.tekst poziomy olewa zastepujac go kwadratami a pionowy normalnie

    Projektowanie PCB soundman   05 Wrz 2004 22:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 611
  • Problem z HP5 L

    usterka objawiala sie tym ze drukowałem strone i zatrzymala sie w polowie wiec wylaczylem i powoli wyciagnolem papier potem nie sprawdzalem ale ale teraz potrzebowałem wydrukowac i :( niespodzianka

    Drukarki, ksero Profesjonalne canda   12 Maj 2004 21:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1796
  • Prezident Johnny brak modulacji

    nie mam co podlozyc mam inne radia zepsute mozna jakis z innego z koncowy dac, na pomiar mam go dobry tak jak mowicie ten link to jest do shematu ale full, czy to ten z elektrody bo jego nie moge wydrukowac. Druga sprawa to jak dam glosnik na tr wcz od strony przyjscia z transformatorka modulujacego...

    Radiotechnika Serwis FARBAOLO   18 Maj 2004 19:14 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1655
  • [Eagle] Eksport projektu PCB do formatu PDF

    Dzieki za pomoc! Skozystalem z tych wszystkich rad i opracowalem kilka sposobow otrzymania PDFow :) Najszybszym chyba jest wydrukowanie z poziomu EAGLA do PDF (np. programem PDFCreator) bez potrzeby uzywania CAMprocesora do zapisu w postaci .PS. Mozna tez wydrukowac plik np. jako JPEG i nastepnie edytowac...

    Komputery Software Bielsky   18 Maj 2004 15:11 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 9179
  • równe odstępy między wyrazami

    przewaga systemów składu tekstów np LaTeX. A co to takiego, czy to jakiś program? To kompletny system składu tekstu (coś w rodzaju "zecera"), tu masz opisy na tej stronie też są inne informacje. Dokumenty pdf na podglądzie są nieco "zamglone" ale to wina Acrobat Readera, spróbuj wydrukowac sobie jedna...

    Komputery Software Tremolo   22 Maj 2004 00:27 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 32127
  • Windows MILLENIUM i WORD 2000 (brak mozliwosci wydruku)

    Tak jak w temacie. Mam windowsa millenium i pakiet office 2000 profrsional. Chce wydrukowac dokument word-a a tu taki bląd "WINWORD.EXE i jeszcze duzo ciekawego tekstu. Kaza uruchomic jeszcze raz komputer". Ponownie uruchamiam komputer i to samo. Zainstalowalem jeszcze raz Offica i tez nie pomogło. Co...

    Komputery Software papieju   09 Cze 2004 09:13 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1308
  • problem z HP3820 pod WinXP

    Hej! Pierwszy mój post ale mam nadzieje na odzew:) Po przec zytaniu paru postów i odp poczulam :( . Moge miec tylko nadzieje ze z moim egzemplarzem wszystko bedzie okej :) Ale teraz mam maly problem: podlaczam drukarke do kompa USB kablem, do gniazdka, kaseta z tuszami oryginalnymi dobrze zalozonymi...

    Drukarki, ksero Profesjonalne nataszka1413   01 Cze 2004 21:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2066
  • Skalowanie sciezek

    Witam Chcialem sie zapytac jak wyskalowac mozaike np taka jak ta ktora zajmuje 2 szerokosci ekranu. Chcialem wydrukowac ale nie iwem jak to odpowiednio wyskalowac zeby bylo elegancko i wymiary elementow pasowany do wymierow plytkio/scizek/otworow?? pozdr bb

    Warsztat elektronika midas78   09 Cze 2004 08:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 659
  • Wzmacniacz basowy

    widzialem juz. w eaglu to normalnie masz widok sciezek od strony elementow. zreszta na katalku zwyklej kartki mozna wydrukowac i sprawdzic

    Technika Sceniczna i Studyjna włuczykij   15 Cze 2004 19:42 Odpowiedzi: 55    Wyświetleń: 9172
  • Protel 99Se drukowanie

    Mam pytanie jak ustawic aby w protelu wydrukowac na jednej stronie 3 takie same zaprojektowane wczesniej plytki???

    Projektowanie PCB W.K   06 Cze 2004 08:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2843
  • Protel DXP - help :P

    Tez tak slyszalem tylko lekko mnie to podirytowalo ze robilem schemat przez 5 godzin tylko po to zeby go sobie wydrukowac :| ,mam juz 99 ale zdeczko za pozno :| a jutro projekt do oddania omg :( okok cya i thnx of coz

    Projektowanie PCB easychair   01 Cze 2004 11:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 927
  • problem z wydrukiem z Adobe Reader

    czy ktos mial problemy z wydrukiem w tym programie ?? mam instrukcje obslugi ktora chce wydrukowac i niemoge czy jest mozliwe ze ktos ja specjalnie zablokowal ???

    Komputery Software kloszi   02 Cze 2004 01:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1523
  • Brudzenie HP 6L

    Witam otoz mam taki problem: drukujac jednostronnie (nawet 50 stron pod rzad) wydruk jest ladny, ale jak obroce kartke aby wydrukowac z drugiej strony to na poczatku tej drugiej strony powstaja smugi (jak na zalaczonej fotce) jest to tylko na poczatku strony. nie jest to na pewno wina tonera gdyz...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Alcedo   04 Cze 2004 13:57 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1665
  • [Pomocy] Czy ktos zrobi mi prosta plytke drukowa ?

    Hmm rozmiary norzek macie podane obok elementow F= rozmiar norzki zwyjatkiem cewki. Potrzebuje poprostu na pracownie miec wydrukowana plytke drukowa na kartce i nic wiecej. Pozniej juz jej nie bede robil tak wiec mysle ze mozna to zrobic tak pi razy oko :) byle zeby mniej wiecej bylo i zeby gostek za...

    Projektowanie Układów luk81   08 Cze 2004 14:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 896
  • drukarka Epson R300 przestala drukowac na CD ;-(

    jak w temacie. na papierze bez problemu - jesli chce wydrukowac na CD tacka zostaje wysunieta z komunikatem ze jest zle wlozona. mam dwie takie drukarki i obie maja to samo. wydrukowalem juz kilka tysiecy plytek na nich wiec mysle ze to moze jakis czujnik. dodam ze umiem resetowac biosa drukarki, nabijam...

    Drukarki, ksero Profesjonalne yarotm   08 Cze 2004 19:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 656
  • Samochody z UNII na co zwacac uwage? Jak sprowadzic?

    tak faktur trzeba tlumaczy i wyrejestrowanie ale z umowa mozna wydrukowac ta co wyslalem i no problem ale jesli jes mozliwosc to faktura jest niepodwazalna i taka jaka jest wartosc wpisana celnicy niema nic do gadania

    Co kupić Archiwum Jazdaaaa   16 Sty 2005 00:06 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 27030
  • Wykonywanie plytek drukowanych

    mam pewien problem poniwaz przeczytalem ze mozna wydrukowac schemat w drukarce na papierze kredowym przylozyc do plytki i odbic zelaskiem tylko nie wiadomo jaka ma byc temperatuah

    Początkujący Elektronicy ictorn   12 Cze 2004 13:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 924
  • ustawienia ricoh3006 po resecie

    czy zna ktos sposob na powrot ustawien w kopiarce RICOH 3006 , po wizycie serwisanta kopiarka przestala dzialac , zrobilem reset ogolny - ale zapomnialem wydrukowac ustawienia - teraz kopiarka dziala ale na kopii jest z boku czarny pas i kolory są żle odwzorowane - czy jest jakis sposob na powrot do...

    Drukarki, ksero Profesjonalne MARIANO   25 Cze 2004 07:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 930
  • HP LJ 2200 dtn - swieca diody

    witam mam problem z tą drukarką mianowicie gdy chce wydrukowac np. strone testowa po chwili zapalają sie 3 diody. Gdy nacisnę w tym momencie klawisz start i cancel jednoczesnie zapalaja sie dwie gorne diody . Moze ktos z Kolegów mial podobny problem i pokonał go?

    Drukarki, ksero Profesjonalne milanowek   22 Wrz 2010 07:15 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3643
  • Panafax UF-260 - ilość dzwonków

    Czesc Nie znam tego modelu, bo u mnie w firmie mam panafaxy 305 ale chyba najprosciej kazac mu wydrukowac liste ustawien / print out - system raport/ i sprawdzic ktory parametr odpowiada za liczbe dzwonkow, a nastepnie odpowiednio to ustawic. pozdrowienia

    Telefony Stacjonarne Serwis Slabuk   11 Cze 2007 10:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1397
  • lanier 5010

    Lanier 5010 to urzadzenie multifunkcyjne starego typu odpowiednik jakiegoś sanio. Zobacz czy mozna wydrukowac z niego jakis raport np ustawień lub potwierdzenia transmisji. Jezeli wydrukujesz to znaczy że kłopot jest ze skanerem.

    Drukarki, ksero Profesjonalne BoBa   07 Lip 2004 17:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 620
  • Panasonic KX-P 7105

    Witam Licznik bebna ma 16 tys, a licznik stron 36tys, wiec chyba byl resetowany 16tys temu. Probowalem go zresetowac tak jak ktos pisal przytrzymujac resume przez 20 sek, ale to nie zresetowalo bebna. Z tego co wyczytalem diody wskazuja na koniec tonera lub bebna ,lub brak bebna - czyli dalej stoje...

    Drukarki, ksero Profesjonalne KAT10   23 Lip 2004 12:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1184
  • canon bjc 2100

    Mam problem z canonem niechce mi wydrukowac testu a przycisk reaguje dopiero na ddddddługie przytrzymanie. tusz jest wciąga papier ale nie ma na nim zadnego wydruku ,Jak otwieram klapkę to głowica nie znajduje się na prawidłowej pozycji ,tylko jest na srodku

    Drukarki, ksero Profesjonalne ccamell_pl   08 Kwi 2005 22:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1125
  • Białe zegary ŁADA 2107

    witam! proponuje takie zegary wydrukowac na papierze twardym np. blok techniczny albo taki specjalny do wizytowek i wtedy po wycieciu zamontowac je zamiast tamtych. w duzym fiacie to zdalo i tez jest fajny efekt przy oryginalnym podswietleniu pozdrawiam

    Samochody Archiwum damian1215   29 Kwi 2008 10:48 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2770
  • Dlaczego 2 te same drukarki nie dzilaja tak samo w danym pro

    Witam mam sprawe nastepujaca: Mam 2 drukarki OKI 3320 w programie teta jedna aby wydrukowac poprawnie polskie znaki musi byc ustawione latin2 a druga mazowia. Nie wspominajac o innych ustawieniach jak wiekosc czcionki, ktora mimo ze teta zmienia na drukarce ta drukuje swoje. Czy maja one jakas pamiec...

    Drukarki, ksero Profesjonalne kosmita   13 Sie 2004 09:10 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1604
  • Drukowanie w IE

    Jak wiadomo w Internet Explorerze drukowanie stron jest kłopotliwe, bo strony są obcinanez prawe strony, a grafika bezmyslnie dzielona. Podobno niedawno ukazała sie jakas nakładka na IE umożliwiająca sformatowanie wyświetlanych stron, aby moze je wydrukowac je w całości. Wie ktoś może coś bliżej na ten...

    Komputery Software Gustavo   10 Sie 2004 13:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 910
  • [C++] Wydruk i zapis do pliku efektów działania programu.

    Mozesz zebrac wszystkie dane i wrzucic je np. do RichEdita. Zapis do pliku w tym przypadku to nic prostszego, tylko jedna funkcja: Memo2->Lines->SaveToFile... umieszczam funkcje, ktora drukuje cala wpisana zawartosc RichEdit-a: //-------------------------...

    Programowanie Ogólne -raj-   11 Sie 2004 09:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1373
  • HP 4L

    Problem może tkwić w za dużej ilości danych przesyłanych na raz do drukarki. Spróbuj wydrukowac pod DOS-em jakieś wielostronicowe dokumenty i daj znac czy problem się pojawia. Druka sprawa - może fuser się kończy, niestety, ale to się zdaża :(

    Drukarki, ksero Profesjonalne Kazik   21 Sie 2004 18:42 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 957
  • kolorowy ekran w 5510

    Jak zrobic kolorowy wyswietlacz w nokii 5510...czy to jest jakas folia czy co ? czy to mozna normalnie wydrukowac ? Jesli ktos cos o tym wie ...to niech napisze ... :D

    GSM Serwis Komar_wladek   07 Gru 2004 21:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 642
  • problem z drukowaniem polskich liter

    no tak ale ty podajesz dane ze strony testowej wydrukowanej z komputera, a nie z drukarki, a ja o takiej mówie, skorzystaj z opcji szukaj wpisując nazwę drukarki, znajdziesz o tej drukarce dużo, a na początku zajzyj do FAQ drukarki, tam kosmita coś pewnie umieścił o tej drukarce. Poczytaj, wydrukuj...

    Drukarki, ksero Profesjonalne ilear   19 Sie 2004 12:49 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6926
  • zamiana plików z rozszerzeniem .doc na .pdf

    Ok widze, ze ty doszedles, ale pewnie jeszcze wiele osob bedzie mialo pytania na ten temat. Pdf995 instaluje sie jako drukarka, wiec musimy "wydrukowac" ten dokument na niej. Wybrac nazwe pliku pod jaka chcemy zapisac naszego pdf oraz na sam koniec zamknac reklame (niestety jest to wersja darmowa - za...

    Komputery Software mario84t   11 Lis 2008 14:16 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 58690
  • Czy Drukarka HP Color LaserJet 5 ; A3 drukuje w kolorze !!!!

    Mam problem z drukarką Hp color laserjet 5 ; nie moge wydrukowac w kolorze formatu A3 czy to jest wogóle możliwe? I mam jeszcze jeden mały problem drukuje plik a drukarka na to "20 mem overlow" Prosze o pomoc :cry: !! p.s Mam prośbe gdzie moge zakupić tanie proszki do samodzielnego uzupełniania...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Awdeg   31 Sie 2004 15:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 878
  • oki 3321

    Mam taki problem. Ciągle wyskakuje mi bład ze brak papieru w drukarce. Drukuje pare linijek i zatrzymuje sie i wyrzuca ten komunikat. zakleilem czujnik od papieru ta mala lapke i dalej jest to samo. papier jest napewno w drukarce . co to moze byc. Czasami jest tak ze nie moge wydrukowac calej strony...

    Drukarki, ksero Profesjonalne kris21   28 Wrz 2004 11:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1850
  • dziwne drukowanie kyocery fs680

    Witam Po 1. "Kartka nie jest cała biała lecz wychodzi szara, na to wygląda że na bębnie zostaje toner podczas drukowania (po wyciągnięciu modułu i obracaniu ręcznie bębna toner jest usuwany czyli listwa zbierająca spełnia swoje zadanie)" Ojoj....wyglada to mi na nieorginalny toner....nie zawsze...

    Drukarki, ksero Profesjonalne johans   29 Wrz 2004 10:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1749
  • HP 3550 mruga dioda i nie drukuje i nie wyłaca się

    A wiec tak po wyjęciu katridza kolorowego drukarka juz nei mrugała ale nic nie chce wydrukowac zglasza problem z czarnym katridzem ktory jest napewno dobry bo sprawdzalem na innej drukarce. Pokazuje niski poziom tuszu choc jest nowy.

    Drukarki, ksero Profesjonalne kionka7   08 Wrz 2004 16:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2098
  • Drukowanie na koszulach

    Witam!!! Zamierzam wydrukowac sobie obrazek na papierze do koszulek a potem to nakleic i moje pytanie brzmi tak jaki ma byc rozmiar obrazka zeby zmiescił sie na koszulce?

    Drukarki, ksero Profesjonalne Jazdaaaa   09 Wrz 2004 14:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 507
  • HP Laser Jet 4

    W kazdej hp drukarce jest z tylu u gory maly otwor ok 3 mm i napis "test". Otwartym spinaczem do papieru nacisnij ukryty za tym otworem kontakt. Drukarka powinna wydrukowac kartke z poziomymi liniami, co znazcy ze uklad sterowania laserem jest dobry a problem jest w komunikacji. Wydrukuj tez strone...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Kazik   09 Wrz 2004 22:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1131
  • HP LaserJet 3200 - nie włącza się.

    Z tylu masz taka klapke na rozszerzenia RAMu - z prawej strony jest switch - wcisnij go i powinno wydrukowac strone z samymi cienkimi paskami - juz nie pamietam czy pionowe czy poziome...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Awdeg   17 Kwi 2007 13:47 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1994
  • Problem z Xerox m750

    Witam! Mam nastepujacy problem, moj tata kiedys pod moja nieobecnosc zaczol katowac drukarke a dokladnie zapodal jej 15 razy pod rzad czyszczenie glowicy. Od tamtego czasu drukarka nie chce nic wydrukowac. Nawet nie zasysa papieru. Druklowanie strony testowej tez nie dziala. Czerwona dioda od atramentu...

    Drukarki, ksero Profesjonalne mkudaj   14 Wrz 2004 20:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 723
  • Problem z drukarka Canon BJC 2100

    Witam.Kolega mi przyniosl drukare.Po wlaczeniu do kompa normalnie ja wykrywa ale nie da sie nic wydrukowac. Gdy sie wlaczy zasilanie kareta przesuwa sie na srodek i nie reaguje na zadne przyciskanie jedynego przycisku (RESUME/RESET). Czy istnieje w tych drukarkach jakas sygnatura bledow bo drukarka nie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Robcio.kat   15 Wrz 2004 12:29 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1528
  • Word

    Witam ma mmaly problem.Pisze cos w wordie i ja kchce wydrukowac to drukuje mi od tylu??Czy ktos wie gdzie sie to zmienia zeby zaczol drukowac wreszczei od poczatku strony???Dzieki

    Komputery Software golldi   14 Wrz 2004 20:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 465
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty