forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



wydrukowac

Znaleziono około 1053 wyników na elektroda.pl: wydrukowac
Podstawowa forma zapytania: wydrukować
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

HP 4250 - dołożenie pamięci ram

ok, jutro wydrukuje strone, ale HDD to ona raczej nie ma. Idzie o to, że jesli mam wydrukowac 100 stron raz 3, to pozwoli wydrukowac jedna partie, a pozniej drukuje te stronke co na foto i tyle. mialem kiedys hp 4200 i nie bylo tego problemu. spróbuje wylączyć ram disk.
Drukarki, ksero Początkujący :: 24 Cze 2012 09:06 :: marcinwro :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1562

Udostepnianie plikow i drukarek - rozne konfiguracje, rozne dzialanie.

Witam, od dwoch dni mecze sie z polaczeniem, kilku komputerow i drukarki. Zacznijmy od danych: 1. Komputer nr.1 System operacyjny Windows 7 64bits. Dwie karty sieciowe. Jedna polaczona bezposrednio do kopiarki Minolta bizhub 423. Druga karta polaczona bezposrednio do routera. Ustawienia: Karta...
Sieci Komputerowe :: 05 Lip 2012 22:01 :: anmedia :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1274

sony waio - Microsoft XPS document writer - co to jest

Witam wszystkich. Czy ktos wie co to z cholera jest , to co w tytule. Nie wiem jakim sposobem to sie przykleilo do systemu , i nie pozwala mi nic wydrukowac. Wysyla mnie do folderu zeby zapisac dokument , zapisuje a i tak nie da sie wydrukowac. Klikam drukuj i w okienku drukowania nie ma wcale drukarki....
Komputery Software :: 12 Maj 2013 22:25 :: fornello :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1974

Samsung CLX-3185/SEE - brak możliwości zmiany numeru seryjnego drukarki SNChange

mam pytanie do pana, jesli pan zmania seryjne numery, i niemozecie raport wydrukowac z drukarki, z kond pan wie jaki seryjny numer u pana stoi? skoro raportu niemozecie wydrukowac i sprawdic
Drukarki, ksero Początkujący :: 14 Lip 2015 15:30 :: Sulimakus :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 309

PROGRAM DO PROWADZENIA SERWISU

Przede wszystkim najpierw trzeba wydrukowac pokwitowanie przyjecia do naprawy na tym powinno wedlug mnie sie znajdowac rodzaj sprzetu nazwa sprzetu data przyjecia data odbioru podpis przyjmujacego podpis klienta numer zlecenia jeszcze jeden numer zlecenia wydrukowany z brzegu (aby mozna...
Projektowanie PCB :: 24 Kwi 2002 03:11 :: Hancock :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 6026

Drukowanie w pdf

Mam pytanie troche w innym temacie, czy mozna wydrukowac jakis schemat w pdf np. jakis wycinek schematu, lub jedna strona zeby byla drukowana na kilku stronach. Konkretnie mam problem np.z schematami bardzo zlozonymi znajdujacych sie na jednej stronie po wydrukowaniu jest bardzo malo czytelny.
Monitory Serwis :: 23 Kwi 2002 08:04 :: fachman :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1671

Drukarka i napełniany cartridge

Powiem tyle - przez wiele dni walczyłem z tuszem kolorowym do mjego lexmarka. Wiele nocy nieprzesiedzianych kombinowania. Wyrwałem nawet gorną pokrywe kolorowego i nalewałem jakichś zastępczych. Udało mi się wydrukowac cokolwiek. ale nie od rzu, musiałem poczekac do 3 obrazka. Obraz był bardzo rozmazany,...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 09 Wrz 2002 16:30 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4725

Protel 99 - jak zrobić płytkę jednostronną w protelu

Mam pytanie , czy w protelu mozna wydrukowac obraz plytki w skali 1 do 1
Projektowanie PCB :: 05 Lut 2003 14:15 :: Veteran :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 6512

Lączenie kompów przez USB

o co chodzi z tym drukowaniem ? czy chodzi o drukowanie po sieci ? czy podpiecie drukarki z usb do kompa wymaga tez tego pierwszego kabelka (pytam bo nic nie moge wydrukowac na moim epsonie - podpiety kabelkiem USB A-B) ?
Komputery Hardware :: 19 Gru 2002 10:28 :: Pawel Zalecki :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1560

HP LaserJet 6L brak komunikacji z komputerem

6L po przytrzymaniu przez 5 sek. przycisku (jedynego jaki jest na obudowie ) drukuje stronę testową. Kolego , z calym szacunkiem, ale jestes w bledzie.Jezeli przytrzymasz 5 sek przycisk, to nie wydrukuje strony testowej, lecz zresetuje ustawienia. Natomiast ,zeby wydrukowac strone testowa, trzeba...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 31 Maj 2006 21:37 :: itscopy :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 6220

padnięta HP 690C

Ja tez mam problem z taka drukarka.... Dostalem ja w spadku, ale niestety po podlaczeniu kabla zasilajacego nic sie nie dzieje - nie wlacza sie i nie mozna wydrukowac strony testowej. Tak jakby nie byla zasilona - a jest - sprawdzalem na 2 zasilaczach... Od czego zaczac? Jest moze w niej jakis bezpiecznik...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 27 Sty 2003 20:32 :: Kondzior :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2350

Drukarka HP 640

Mam taki problem ,gdy chcę coś wydrukowac drukarka przygotowuje sie do druku lecz nie przyjmuje papieru i zatrzymuje się
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Lip 2005 22:48 :: mirek301 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1298

DRUKOWANIE DO PLIKU

Hmm, tylko zainstalowana wlasciwa/ta sama drukarka pozwoli potem wydrukowac cos z pliku. Tam zapisane sa kody maszynowe/wewnetrzne drukarki, a kazda drukarka ma wlasny wewnetrzny jezyk i inaczej sie kommunikuje z komputerem. Opcja drukuj do pliku moze byc w aplikacji, ale na pewno jest w sterowniku...
Komputery Software :: 30 Wrz 2003 22:59 :: silvvester :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 4582

Wytrawianie z UV

matryce z czasopism to badziewie lepiej jest zeskanowac i wydrukowac ponownie na laserowce na kalce matowej lub na specjalnej folii calkowicie przezroczystej ja osobiscie tak robie drukuje skan w dwuch egzemplarzach na folii do laserowek ona jest calkowicie przezroczysta nastepnie zkładam to w całosc...
Warsztat elektronika :: 04 Mar 2003 23:09 :: silvvester :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2459

HP LJ IIIp

Mam Kolejny problem po uporaniu sie z czujnikami to teraz wyswietla mi "00BEREIT C5" co mam robic i jak na niej wydrukowac cokolwiek bo mnie juz szlak trafia, co ona chce tym razem. Pomocy.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 09 Mar 2003 23:35 :: Pit_mm :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1990

Dodawanie do "pdf-u" polskich liter.

Najlepiej chyba skopiowac zawartosc pdf-a do worda, zmienic co trzeba, a nastepnie przy pomocy Jaws PDF Creator-a "wydrukowac" jako pdf. Bylo juz kilka tematow na forum zwiazanych z pdf'ami, warto poszukac.
Komputery Software :: 11 Mar 2003 12:35 :: tzok :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2472

jak drukowac na folii ?

jak ustawic zeby moc wydrukowac chociazby na HP695C cos na folii ??? jak wloze folie i wybiore ze chce druowac na folii to drukuje ale zaraz potem jak wezme do reki to sie rozmazuje i nie cce schnac !!! co robic ?????
Komputery Hardware :: 21 Mar 2003 18:19 :: tzok :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2816

HP610C- strony testowe po drukowaniu dokumentu

Dlugo nie zaglądalem na forum.Dziekuje za zainteresowanie. Drukarka nie drukuje stron testowych po włączeniu.Drukuje dopiero po wydrukowaniu jakiegos dokumentu.I nie wazne ile on ma stron.Zawsze po zakonczeniu drukowania lecą strony testowe.Tak samo sie dzieje gdy,chcę wydrukowac 1 strone dwa razy.Po...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 23 Mar 2003 20:51 :: Pokemon :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2246

Płytka

Jesli nie jest to zbyt skomplikowany obwód i uklad scierzek niezbyt gęsty mozesz naniesc obraz scierzek markerem i taką plytke wytrawic w FeCl3 Jesli chcesz miec ladniejszą plytke to najlepiej wykonac ja za pomocy folii TES (chociaz zwykla folia przezroczysta do ksero tez jest OK) musisz wydrukowac...
Początkujący Elektronicy :: 12 Kwi 2005 18:07 :: wachu32 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1119

Płytki drukowane - wytrawianie (EdW czytałem)

Nie wiem czy ci sie uda zachowac odpowiednia skale (dokladnie 1:1). Poza tym musialbys robic zdjecia na filmie pozytywowym (chyba tak sie nazywa film ktory daje nie negatyw), albo uzyc innego preparatu do pomalowania plytki. Latwiej bedzie wydrukowac, albo skserowac na folii. Tylko wazne jest zeby obraz...
Początkujący Elektronicy :: 28 Wrz 2004 22:09 :: format19 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5552

BIOS - jak drukowac ustawienia ???

chcialem sie dowiedziec jak do licha wydrukowac ustawienia biosu (nie ma tam zadnej opcji drukuj ani cus takiego)???
Komputery Software :: 02 Kwi 2003 22:41 :: mcclaud :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 3109

Problemy z drukarkami OKI

jak najbardziej normalne to jest w 52x drukarka jezdzi i "zgrzyta" bo ta drukark ma automat do ustawiania grubosci papieru i na wstepie tez sie pozycjonuje... a w 332x jest drukarka ubozsza w automatyke, po pierwsze jak juz wysylasz plik do wydruku to zrestartuj kompa i wystartuj w czystym dosie zeby...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 25 Paź 2005 14:13 :: kosmita :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 6266

Drukowanie z PROTELA

To raczej Protel nie potrafi tego zrobic. Najprosciej bedzie wydrukowac 2 razy ta sama folie przesuwajac odpowiednio wydruki.
Inne Serwis :: 23 Kwi 2003 17:05 :: Joachim Krukowski :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1509

dziwna awaria TV podłączanego do KOMPA --- pomocy :(

naprawiłeś już tv, mogę podesłać schemat dzieki, nie trzeba, juz po wszystkim. wymienilem tylko tda8842 i po krzyku. btw, mialem niezla korbe zeby wydrukowac z acrobata schemat na 8 kartkach a4 i potem to rowno polaczyc ;)
TV Serwis :: 30 Maj 2003 14:09 :: Spooner :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2085

jak wydrukowac plik *.prn ?

jak wydrukowac dokument z pliku *.prn kolega zainstalowal u siebie sterowniki do mojej drukarki i zdrukowal w protelu jakies wydruki do pliku. pomoc bardzo potrzebna :)
Komputery Software :: 27 Maj 2003 15:38 :: Taj :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3324

Jak wydrukowac wielgachnego PDF`a na kilku A4 ???

Witam Przeglądałem dyskusje ale głownie chodziło o tworzenie plikow typu PDF. Jak zrobic zeby wydrukowac na kartkach A4 plik z formatu A0 albo jeszcze jak wydrukować np.fragment bardzo "gęstego" schematu A4. Pod Adobe można go powiększyć ale na wydruku na drukarce laserowej nic to nie daje . Pozdrawiam Przemo
Komputery Software :: 29 Maj 2003 17:04 :: amigo10 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 7350

hp 610c

a mi sie wydaje, ze z komputerem to nie musi miec wiele wspolego a sprawdzic to jest bardzo latwo - przytrzymaj klwisz do wysuwania kartek przez kilka sekund. Drukarka bez jakiejkolwiek komunikacji z kompem (przewodzik moze wisiec w powietrzu) powinna wydrukowac strone testowa. Jesli nie wydrukuje a...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 18 Cze 2003 09:06 :: Gość :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1805

Wzmacniacze a CADy

Szanowni panowie magicy!!!!!!!!! Mam pytanko jezeli robicie wzmaka mocy powyzej 5W to jak robicie plytki? w sensie nie otechnologie rysunku na plytce mi chodzi ale o rozmieszczenie - tj sami projektujecie czy zatrudniacie jakiegos CADa? Czy CADy radza sobie z ukladami o duzej mocy? Jesli tak...
Audio Serwis :: 14 Cze 2003 00:44 :: Hrabol :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 610

IRDA po raz kolejny

dobra juz mi pokauzje na pasku ze nokia jest w zasiegu, ale tylko wtedy kiedy probuje wydrukowac smsa prze irda. pokazuje sie tam mala ikonka i to wszystko. Prubuje sie polaczyc logomenadzerem oraz oxygenem i nic. Napisz krok po kroku jak sie laczyc ktoryms z tych programow z nokia 8210 i co i jak w...
Komputery Hardware :: 17 Cze 2003 10:44 :: djroman :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1141

Help! drukowanie do połowy

jaki system? poprzez jakie zlacze (usb, LPT) pod czym drukujesz? aha i jeszcze jedno sproboj wydrukowac do pliku prn, a pozniej wydrukuj z tego pliku komenda pod dos
Komputery Hardware :: 25 Cze 2003 07:45 :: barins :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 965

HP LaserJet 6L - licznik stron

Zgadza sie :). A wie ktos jak wydrukowac licznik wszystkich stron ???????? Pozdrawiam
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 17 Lip 2003 08:32 :: kosmita :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2504

Czarny tusz do Lexmarka Z25 Z35 za 5zł.

Zrobilem to samo wlalem tusz kreslarski zamiast tuszu ktory kupuje na gieldzie (2X20ml za 35zl) bo musalem cos wydrukowac a tuszu zabraklo. Drukowala tylko po zalaniu tym nieszczesnym tuszem, za 2 dni odmuwila posluszenstwa :(, nie pomoglo moczenie glowicy w cieplej wodzie ani rozcienczanie spirytusem,...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 11 Lip 2003 14:53 :: martinkrys :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 3043

Epson EPL 5500W

Witam!!! Dostalem drukarke Epson EPL 5500W. Pala sie obie diody na czerwono i to wszystko :(. Czy ktos z grupowiczow wie co to oznacza w tym modelu??? I czy da sie cos z tym zrobic??? Znalazlem na elektrodzie serwisowke do 5700L/I czy te modele sa podobne??? Jezeli tak to jak wydrukowac czy wyswietlic...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Lip 2003 23:09 :: felu :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 843

Jak wykonać napisy na przednim panelu wzmacniacza?

a ja ci polece wyprobowac metode termotransferu (jak przy robieniu plytek drukowanych) wydrukowac potrzebne napisy na (foli lub papierze kredowym) i przeniesc za pomoca np zelazka na panel przedni,i nie musisz sie ograniczac tylko do napisow, jak sie postarasz to i skala ladna przejdzie :P powodzenia!!!
Inne Serwis :: 30 Lis 2008 09:38 :: dawidoff122 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 11422

jaki kod?

Qrde kilka dni temu wrzuciłem tego dumpa ! .Co mam Ci go teraz załadować do motki i wydrukowac kartkę z kodem :?: ."Stary" jesteś VIP i dajesz przykład młodzieży :( . A tyle się pisze coby czytać posty !! Pisałem ,juz mi się nie chce szukać tego postu i podawać Ci linka . Kod jest powtórzony aż 3 razy...
Radia Samochodowe Serwis :: 10 Lip 2003 00:06 :: kamahonda :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1643

Proces technologiczny płytek drukowanych :)

Witam Czy ktos moglby mi powiedziec o metodzie z zelaskiem-tzn jakiej foli uzyc i czy da sie to wydrukowac na atramentowce??? pozdrawiam
Warsztat elektronika :: 10 Lip 2003 18:52 :: ACULA :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3575

Epson EPL-5500W

Mam problem z ta drukarka.Jest dosc wredna poniewaz posiada swoje driwery i swoj program instalacyjny.Nie mozna jej zainstalowac poprzez "Dodaj drukarke". Oryginalne sterowniki sa niestety tylko pod Win95 :( . Pod Win 98 drukuje ale ma problemy z polskimi znakami, wychodza wydrukowane na literze je poprzedzajacej...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 20 Lip 2003 13:50 :: felu :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1108

PANASONIC KX-F2680 PD nie drukuje

Czego fax nie chce drukowac?? czy dokumentow skanowanych czy odbieranych?? Jesli skanowanych to sprawdz skaner :)) najprosciej wydrukowac menu usera Narka i milego naprawiania :)
Telefony Stacjonarne Serwis :: 17 Wrz 2003 15:55 :: faza.1 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1786

Jak rozgałezic gniazdo USB??

MAM w kompie 2 gniazda USB a mam 3 urządzenia; Radiowa karta sieciowa, drukarka, mysz. Nuie chce mi sie za kazdyn razem gdzy chce cow wydrukowac przemienac wtykow z tylu kompa. Chcialbym sobie zrobic rozgaleznik. Slyszalem ze w usb wszystkie urządzenia są podłaczone równolegle. Czy moge rozgałeżi gniazdo...
Komputery Hardware :: 20 Wrz 2003 21:30 :: elektryk :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1236

PROTEL98: Zapisywanie rysunku PCB jako obrazu (JPG, GIF itp)

czy ni elepiej wyeksportowa cdo Corela i z pod niego wydrukowac czy cuś?. Za bardzo sam nie wiem jak to sie robi (bo mi to robi znajomy), ale chetnei bym sie nauczył. kidys zrobił to jeszcz edo PDFa, i po wytrawienu, wywierceniu okazało sie że gdzieś mu sie skala po drodze zgubiłą... A4 laminatu (a...
Projektowanie PCB :: 11 Paź 2004 09:38 :: szel :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2909

HP 920 C

Witam. mam drukareczke HP920 C i ma taka przypadlosc po wlaczeniu zglasza blad migajac zolta LED dotyczaca atramentu. po otwarciu pokrywy wskaznik ustawia sie pod pozycja swiadczaca o uszkodzeniu kartidza kolorowego i led dalej mruga. podmienilem juz kartdzidz z innej drukarki( akurat nie mialem...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 30 Sty 2005 18:15 :: merkurus :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2117

Drukowanie polskich znaków w DOS-ie

A jaki standart polskich znakow masz na PC? Wyswietl w edytorze tekstowym (edit, mel, ncedit) plik ogonki.asc. Tam gdzie beda wszystkie polskie znaki to ten standard masz (852 = latin2). Mozna ten plik tez wydrukowac, wtedy przekonasz sie co masz na drukarce. Odnalazlem tez opis do programu printpl.exe...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 30 Wrz 2003 16:40 :: Ski Man :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4298

HP600 bez czyszczenia głowicy

Bez przesady :) Raz na 2 tygodnie możesz cos tam wydrukowac ... Jezel zaczna zasychac glowice to kup gdzies uzywana, uszkodzona HP DJ 6xx i mozesz sobie spokojnie zlozyc zupelnie sprawna drukarke (osobiscie nie widzialem ale podobno juz za 30 PLN mozna cos kupic).
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 07 Paź 2003 14:49 :: Kazik :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 876

DeskJest 660c

Albo nacisnac jednoczesnie guzik power z guzikiem "papieru". Powinna wydrukowac sama strone testowa (bez udzialu systemu operacyjnego). Jezeli w ogole nie probuje wciagac papieru to moze masz uszkodzona elektronike/kabelki do silnika/silnik. Jezeli wydrukuje to istnieje tez mozliwosc ze masz za dlugi...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 13 Paź 2003 07:28 :: Kazik :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1392

HP 930c - PROBLEMO:((

Witam wszystkich MAM problem z ta drukarka a mianowicie po napelnieniu kolorowego kardridga i wlozeniu go do karetki zaczą sie pojawiac blad tego kardridga i nic nie moge wydrukowac:(( Nie wiem o co chodzi, bo czyscilem juz wszystkie styki oraz glowice drukujaca i wszystko na nic!!!! A jeste jeszcze...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 05 Lis 2003 07:25 :: Kazik :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2585

Canon i250 - ile na jednym kadridzu??

No wlasnie ile mozna wydrukowac stronek na jesnym kadridzu?? (czern-biel)... Nie wie ktos bo na stronce producenta takich info nie znalazlem :(
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 17 Paź 2003 09:49 :: Charon :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 995

Xerox Docuprint C6 - nie drukuje :(

wczesniej ladnie dzialala, drukowala elegancko, az pewnego dnia mialem cos wydrukowac. Daje drukuj - przebieg drukowania jakby wszystko ok tylko ze wychodzi czysta kartka :( Sterowniki przeinstalowywalem parukrotnie, drukarke sprawdzalem na innym komputerze, pozatym jak wspominalem nawet testowa strona...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 24 Maj 2005 15:51 :: eckoludek1 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1580

BJC-250 drukuje nie cale strony

Mam taki oto problem z w/w canonem. Jezeli chce wydrukowac duzo tekstu to drukarka srednio po ok 4 stronach, drukuje ten tekst do ok. polowy (czsami nawet po 2 liniach) a nastepnie pobiera nastepna strone i drukuje na niej dalszy ciag od poczatku strony. Nastepne sa drukowane normalnie az do kolejnego...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 30 Gru 2003 18:52 :: killer :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1355

prosba o konwersje na inny format

Prosilbym o przerobienie mi tego pliczku na jakis ludzki format jest ponoc zrobiony w EasyTrax. Tyle, ze ja nie mam drukarki i nie ma jak tego wydrukowac, a nawet nie moge tego podejrzec. Czy moze ktos mi to podrzucic w np. jpg czy bmp? )Albo czyms co jest bardziej user frindly...) Z gory dziekuje
Komputery Software :: 28 Paź 2003 23:15 :: Sir_Yaro :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 822

Nokia 6510 problem !! nie widzi karty

ten malu ukladzik to zabezpieczenie esd procesora, strona producenta nt ukladu jest tam tez link do noty katalogowej. Najprostszy sposob na polaczenie tego na plycie glownej jest taki. Wydrukowac sobie tego pdfa, tam jest rysunek ukladu z oznaczeniami wyprowadzen, poniewaz rysunek przedstawia widok...
GSM Serwis :: 31 Paź 2003 18:29 :: zaza :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 2354

ricoh 3006

spróbuj zrobić kalibrację kopiarki. Pod klapka na panelu masz przycisk contrast itd. to jest ostatni po lewej, drugi od dołu. kiedy maszyna zgłosi gotowość do pracy, wciśnij go bodajże cztery razy, do momentu kiedy pojawi sie menu kalibracji. Włóż do kasety dobry, biały papier, najlepiej jakąś satynę...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 01 Lis 2003 18:51 :: martinkrys :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1504

jak narysowac sciiezki do plytki w programie??

mam takie pytanko chce sobie wydrukowac sciezki (tzn wzor plytki do wytrawienia)w rzeczywistym wymiarze i chce zeby byly biale tlo plytki i czarne sciezki, Jaki jest do tego program ???
Początkujący Elektronicy :: 03 Lis 2003 10:34 :: DJ DAREK :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 821

Problem z drukowaniem w HP 5550

Mam taki problem.. Wlasnie przed chwilka chcialem sobie wydrukowac prace i drukarka nagle zaczela mi drukowac z predkascia na poziomie lexmarka 1000.. czyli straaasznie wolno mimo iz jest ustawiona w trybie szkic roboczy, wczesniej strona tekstu drukowala sie w kilka sekund.. teraz 5-7 razy dluzej.. Czy...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 22 Mar 2006 15:06 :: Aga12345 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 4876

Tuning GSM - Jak podrasować telefon nokia (3310 na XXXX)

A i jeszcze jedna wzmianka :) , TLo przyklejane pod wyswietlacz robi duze wrazenie, ale przeszkadza pewnie w graniu :))) , a jak by zucic delikatne chmurki, co bedzie jak sie oderwie to sreberko, nie pogorszy sie jakosc obrazu???? (ale tez mi obraz - ale to zawsze cos) PRobowal to ktos kiedys robic???...
GSM Serwis :: 29 Maj 2006 16:52 :: ojciec10 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 5282

Oki 8w Lite

a wiec tak: z podajnika automatycznego , bierze papier , cale 3,5cm, o tyle jest nizej od reszty kartek a z podajnika recznego pobiera 40% papieru czyli 13,5cm i w obu przypadkach slychac zaciety mechanizm. poprostu slychac jakby silnik pracowal ale nic sie nie obraca. nic nie zdarza wydrukowac,...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 24 Lis 2003 19:36 :: CodeBoy :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1283

HP laserjet IIIp wychodza biale kartki

Mam HP laserjet IIIp, jest zainstalowana poprawnie w systemie. Gdy chce na niej cos wydrukowac , wydruk idzie ale kartki wychodzące sa czyste, sprawdziłem czy jest obraz na bębnie, przy wyłączeniu w połowie wydruku, nie ma, beben jest czysty. Czy ktos juz miał taki problem, co to za usterka. Acha chciałbym...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 27 Kwi 2012 19:18 :: Szmer :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1251

HP 845c Program Serwisowy ??

Możesz wydrukowac sobie stronę testową gdzie są informacje na temat ilości wydrukowanych stron, ilość włączeń drukarki, ostatni kod błedu, albo stronę z zawartością NVRAM-u. Jutro podam Ci kombinacjęklawiszy - gdybym zapomniał (się zdarza, starość nie radośc, sklerosis :))) pisz na priv.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 01 Gru 2003 10:58 :: kosmita :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3001

Jak wydrukować odbicie lustrzane pdfa???

Pomozcie bo wymiekam juz,odpada przenoszenie do programow typu paint,photoshop itp (ze wzgledu na utrate jakosci i parametrow) najlepiej zeby w formacie pdf'a odwrocic go lustrzanie i wydrukowac...acrobat reader niestety nie jest wyposazony w tak "niebagatelna" opcje....pomocy!!!
Komputery Software :: 05 Gru 2003 08:57 :: kss213 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 8988

Emulator Drukarki

Mam taki problem .. Jest sobie urzadzenie z up ..ktore potrafi wydrukowac jakies tam dane na drukarke przez port rownoległy .. A ja potrzebuje miec te dane w laptopie czy jest jakis programik ktory by udawał drukarke i po podlaczeniu zczytal mi te dane do pliku txt .. Ewentualnie jakis inny pomysl...
Mikrokontrolery Ogólne :: 27 Mar 2004 07:38 :: botr :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2727

EAGLE drukowanie dwustronnej płytki

mam problem płytka zaporjektowana (schemat +sciezki) tylko ze ... jest drukowana stronna z obustronnymi sciezkami nie wiem jak mam wydrukowac zeby było pojedynczo (czyli strona górna i dolna oddzielnie ) :(((((((( pomożcie POZDRO
Projektowanie PCB :: 11 Gru 2003 21:27 :: soundman :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3548

Ponawiam prosbe o pomoc w naprawie EPSON Stylus1000, pomocy!

Sluchajcie... Czyszczenie nie pomoglo, ale po wymianie ukladu opartego na fotodiodzie podczerwieni i fototranzystorze (o czym pisalem w powyzszym poscie) drukarka zaczela ze mna gadac. Pobiera nawet papier, czysci dysze glowicy itp ale... Jest kolejny problem: pomimo wymiany tuszu na NOWKE zaswieca sie...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 19 Gru 2003 08:45 :: kosmita :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2550

maska w protel-u

witam, mozesz to jakos dokladniej opisac..? mam projekt plytki wciskam print/preview tworzy mi sie plik preview_nazwa.pcc i tam moge wybierac jakie warstwy wydrukowac ale nie ma takiej warstwy jak topsolderMASK wiec dalej nie wiem jak to zrobic.. Wesolych Swiat dla wszystkich FORUMowiczow:-))
Projektowanie PCB :: 22 Gru 2003 22:35 :: elektryk :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1737

posnet termal pomozcie

witam wszystkich moze jest ktos kto serwisuje te drukarki fiskalne i wie jak sprawdzic czas w drukarce,bo przestawilem czas w kompie i nie moge wydrukowac zadnego paragonu wyskakuje tylko komunikat o roznych czasach,jak sprawdze czas w drukarce, to ustawie spowrotem kompa zeby czasy sie zgadzaly,jezeli...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 23 Gru 2003 15:25 :: dragi2 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2457

Ciężarowe Volvo FH12 od 1996 r

Chce wiecej. Chce wykombinowac interfejs radiowy do tego czegos bo nie jest wygodne skakanie po ciezarowce z notebookiem - wygodniej byloby siedziec w biurze a ciezarowka stalaby przed nim. (zwlaszcza jak sie chce cos wydrukowac) Jesli chodzi zas o konkrety to faktycznie tzw. special tool ma numer...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Lip 2008 21:42 :: RENO-MAX :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 11243

Potrzebny program lub pomysł na program

Witam, Potrzebuje taki program - mam dokument w wordzie - za kazdym razem trzeba do niego wpisywac inne dane i pozniej drukowac - potrzebuje program do wspolpracy z tym dokumentem- tzn zeby mozna bylo wpisywac poszczegolne dane po kolei i zeby pozniej mozna bylo wydrukowac ten dokument - wiem ze to chaotyczny...
Komputery Software :: 03 Sty 2004 21:57 :: Zbynia :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1167

Czy jest jakis program do przerobki zeskanowanych slajdow...

Czy jest jakis program do przerobki zeskanowanych slajdow na zdjecia ??? Dodam ze mam zwyklą skanero-drukarke i czy moge ze slajdow wydrukowac normalne zdjecia ????
Komputery Software :: 06 Sty 2004 18:00 :: Wolfgang15 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2590

pomocy kyocera F-680 nie bierze papieru

Witam...no coz gotowca chyba nie podam, bez wgladu w drukarke....ale moze chociaz nakieruje....wiec kilka pomyslow....moza Pana naprowadza :) : 1. prosze wyjac szuflade i "recznie" zablokowac wszystkie czujniki (np.tasma klejaca) po czym wydrukowac np. test drukarki....pozwoli Panu zaobserwowac czy...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 18 Cze 2004 13:46 :: hq :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2044

WZORZEC 5 % zaczernienia .

Witam...... Drodzy Panowie....jak mniemam w wiekszosci serwisanci :) ....sprawa tzw. maintenence kit'ow, z pozoru smieszna sprawa....ale czy aby na pewno?....kazdy z producentow drukarek podaje tzw. maxymalny przybieg....jest to ilosc stron jaka moze wydrukowac drukarka na miesiac (czesto pod grozba...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 24 Sie 2006 21:01 :: dagsystem :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 7369

Przegladanie i drukowanie schematow na drukarce A4

Zalozmy ze posiadam schemat urzadzenia w formie pliku PDF lub DJVU i chcialbym go wydrukowac na drukrace (bo przegladanie go na monitorze jest troche klopotliwe) z tym ze posiadam drukarke na papier A4. Wiec zeby bylo mozna "normalnie" przegladac schemat na papierze po wydrukwaniu trzeba go troche powiekszyc,...
Inne Serwis :: 11 Sty 2004 20:20 :: killer :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 903

FUSER w HP 5P - error 64 .

tylko ze trzeba najpierw wydrukowac sobie stan licznikow (ktore swoja droga mozna zmieniac jka ktos wie jak) drukarka ktora wydrukowala ok 150.000 stron tak czy siak bedzie potrzebowala nowego fusera (tyle akurat wytrzymuje folia i plastikowe zebatki ktore przenosza ruch z silnika do fusera) tak ze czasem...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 10 Paź 2010 22:35 :: mosfet :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2807

Kłopoty z HP LJ 3330 :(

zdecydowanie support HP jest do bani - dzwonilem kiedys do nich z prosba o pomoc, bo zakupiony sprzet PSC nie dosc ze nie mogl wydrukowac wiecej niz 1 str jednoczesnie, to przy skanowaniu bardzo barabanil (wg.mnie pasek byl za luzny). Zatelefonowałem wiec do servisu HP: po przedstawieniu calej sprawy...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 21 Sty 2004 06:49 :: martinkrys :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3811

Drukarka Keyocera, problem z podajnikiem papieru

Witam! Oto co nasunelo mi sie po przeczytaniu Panskiego listu: 1. moze byc uszkodzona szuflada drukarki....niestety w tych modelach czesto pekaly szuflady po lewej i prawej stronie od przodu....najlepiej mozna to stwierdzic wyjmujac szuflade i lekko naciskajac ja od przodu...i....spojrzec po bokach....takie...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 25 Sty 2004 00:28 :: alcapone :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1529

Nareszcie jest - stroboskop trójlampowy, pełny projekt!

Witam wszystkich Jak pomniejszyć obraz scieżek do rozmiarów rzeczywistych, zeby móc to wydrukowac na laserówce??? Jesli są problemy z transformatorem impulsowym, to polecam www.nikomp.com.pl
Artykuły :: 22 Gru 2007 17:32 :: Darek016 :: Odpowiedzi: 159 :: Wyświetleń: 54126

problem ze schematem płytki druk.

witam mam schemat płytki drukowanej zapisany w pliku *.tif nie znam wymiarów tej płytki. w jaki sposob moge ja wydrukowac w rzeczywistych wymiarach.jak odczytuje plik za pomoca microsoft office documents imaging to drukuje mi na calej stronie.
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 11 Lut 2004 16:46 :: ggrunge :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 630

3310 i inne - COLOR LCD...

Witam Na elektrodzie nie bylo chyba jeszcze takiego tematu wiec juz jest. Zastanawiam sie jak zrobic ten pseudo kolorowy lcd, jaki obrazek wybrac, na czym go wydrukowac (folia, papier) i w koncu jak to poprawnie ,,zainstalowac,, by nie zniszczyc czesci polaryzacyjnej wyswietlacza czyli ogolnie wywietlacza....
GSM Serwis :: 17 Lut 2004 15:18 :: bombas :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 733

hp610 test drukarki

tak , tylko ze na panelu nie ma przycisku ktory powoduje wydruk testu, test mozna wydrukowac z programu serwisowego drukarki
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Mar 2004 15:14 :: kosmita :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1407

problem z 5l - pomocy

udało mi się wydrukowac test ale tylko jeden raz następnnie zapaliły się wszystkie 3 diosy i po zabawie
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 06 Mar 2004 18:38 :: Telex :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2017

EPSON LX 300 "zawiesza się"

Sproboj wydrukowac strone testowa z Windosa jezeli maszyna ci sie zawiesi to masz walniety eprom. Mysle ze wyszysciles prowadnice i karetke no i wymieniles filc czyszczacy ???
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 17 Cze 2004 07:19 :: Kazik :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2366

hp laserjet 4L

komputer wypisuje brak paieru, po wlozeniu kartki do podajnika zapala sie dolna dioda na zielono , wysyla sie dane do drukarki a komp wypisuje ze nie ma papieru. Po nacisnieciu przycisku papier zostaje wciagniety czy powinna sie swiecic dioda przy napisie "papier" ??? jak ncisnie sie jeszcze raz przycisk...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 24 Lut 2004 22:38 :: benek111 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 812

płytki drukowane

Takie pytanie poczatkujacego: Jesli mam skan mozaiki z czasopisma i chce go przeniesc na laminat to mam wydrukowac obraz lustrzany tak?
Warsztat elektronika :: 06 Maj 2004 19:14 :: damik :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 25584

PANEL, jak to zrobić ?

akurat mam stycznosc z wydrukami i mozesz to wydrukowac np na papierze prawie dowolny kolor czolowki i dowolny napiasow zalaminowac folia UV mat lub polysk (jak czyms zabrudzisz to szmatka i schodzi) lub na foli ale tu jest problem z naklejeniem bo zazwycza drukuje sie pod spodem zeby folii zabezpieczala...
Inne Serwis :: 08 Mar 2004 20:26 :: toadi :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2310

Program do emulacji drukarki PCL

Mam urzadzenie stacjonarne ktore na podstawie wykonanych pomiarow potrafi zrobic wydruk przez port rownolegly ... niestety w formacie PCL lub HPGL czy jakos tak sie to nazywalo. Urzadzenie to nie jest PC'tem, wiec nie ma mozliowsci przejecia inaczej tego strumienia jak tylko symulowac drukarke i sygnaly...
Komputery Software :: 04 Mar 2004 22:38 :: powerm :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2261

nie drukuje pdf

Witam, Jest patch do wersji 4.05 Acrobat Reader, którego działanie powoduje drukowanie zabezpieczonych hasłem pdf-ów. Mialem przypadek zabezpieczonego haslem pdf-a, gdzie nie moglem go wydrukowac ani skopiowac zawartości (byl tekstowy). Jezeli bedzie potrzebny to zamieszcze go jutro. pozdrawiam
Komputery Software :: 09 Mar 2004 12:33 :: zikaso :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 18997

Jak dolać do Epson C43 SX ?!

C 43 niekupiłem w hipermarkecie tylko sklepie a co do dolewania atramentu do tego badziejstwa bierzesz strzykawke np 5ml i wstrzykujesz przez ten otworek przez który pobiera drukarka atrament max wejdzie 10ml a atrament mozna wziasc z innych tanszych kardridzy epsona sprawdzone (reseter i dosyc dziwnie...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 31 Sie 2012 11:00 :: Phalanx88 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 9929

Developer FS600

Mam pytanie na Allegro pojawil sie Developer do FS 600 680 i 800 , jak uzupelnic taki developer w PU18.Nieznam sie na tym a mam kilka takich drukarek.Czy jest mozliwosc wsypania developera innej firmy ? Pozdrawiam, a i jeszcze pytanie jak wydrukowac licznik tej drukarki
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 17 Mar 2004 22:42 :: forteca :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 660

HP 1100 pytanie

chyba zartujesz.. raz to zrobilem (takie z materialu korkowego samoprzylepne) wygladalo ekstra... ale do tego musisz miec inna gumke na rolce ktora pobiera papier bo jak nie to drukarka nie zdazy wydrukowac 100 stron i wroci do ciebie od klienta a separator wytrzyma przynajmniej 10.000 stron... a drukarke...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 17 Mar 2004 16:12 :: kosmita :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1191

Protel 99Se

Mam pytanie co do Protela 99Se !Czy istnieje mozliwosc zapisania pliku z gotowa do wydruku plytka tak abym mogl ja odczytac i wydrukowac w Wordzie!!???? :?: :?:
Projektowanie PCB :: 30 Mar 2004 19:30 :: Klosa :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1004

Drukowanie .. bez kompa ..

witam i pozdrawiam. Dozuce swoje trzy grosze. drukarka steruje sie bardzo prosto ( przynajmniej HP 660 C w trybie tekstowym ) po prostu wysylasz kod znaku na D0 - D& nastepnie ujemny impuls na linie strobe. wysylasz tak iles tam znaków; jesli chcesz wydrukowac linie wysyłasz w taki sam sposób D0-D7,strobe...
Mikrokontrolery Ogólne :: 05 Kwi 2004 20:03 :: centipede :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2002

pliki .bin

Mam takie proste pytanie... Zgrałem z intenretu schematy w formacie .bin i nie wiem za chiny ludowe w czym je odczytac by potem wydrukowac :) prosilbym o pomoc Pozdrawiam Tomek
Inne Serwis :: 01 Kwi 2004 20:42 :: master9 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5015

no llinuksowcy! - Mandrake 9.2

nie wiem mandrake mam na 4 krążkach auroxa na 7 lub red chata nie wiem który ile zajmuje redchata też chyba 6 cd lezy cała sterta [] mandrake nieżle chodzi zależy co się poinstaluje i jakie opcje startu ale ogólnie do bani w linuksie sa piętrzące sie trudności wszelkiej natury już dałem za wygraną...
Komputery Hardware :: 11 Maj 2004 19:35 :: jannaszek :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 3428

teletech CT 510

a moze ktos posiada schemat lepszej jakosci i wie jak dzielic schematy aby calosc mozna by wydrukowac na kartkach A4, aby podzielilo go na czesci
TV Serwis :: 04 Maj 2005 14:28 :: BIGJack :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 896

HP 6L- błąd grzałki .

witam kupilem te drukarke po wielu miesiacach namyslu i bylbym z niej zadowolony tylko ,ze przy próbie wydruku zakręci silniczkiem i zaświecają sie wszystkie - 3 - diody. Po nacisnieęciu przycisku pod nimi gaśnie środkowa LED. W instrukcji serwisowej wyczytałem,że to jest błąd spowodowany grzałką....
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Mar 2012 16:50 :: Awdeg :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2417

Problem z EPSON'em SC 440

Problem juz zostal rozwiazany. Sorki za zalozenie niepotrzebnego tematu. Prosze go usunac lub zamknac. Witam przejrzalem tematy odnosnie epsonow ale nie znalazlem rozwiazania mojego problemu a wiec zalozylem nowy. Jesli juz bylo to sorki ale w takiej ilosci postow moglem przeoczyc :roll: Cala...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 17 Kwi 2004 17:43 :: W_E :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 614

pytanie o kadrige do Lexmark X1130

Wie ktos moze jaką ma pojemność kadroge w wielofunkcyjnym urządzeniu Lexmark X1130. Kadrige o numerze 17, czy wie ktos moze ile powinien wydrukowac stron w trybie normalnym? Pozdrawiam gingeer
Komputery Hardware :: 18 Kwi 2004 19:57 :: gingeer :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 549

IBM Info Print 20

Witam!!! Kupilem na gieldzie drukarke IBM Info Print 20. Wszystko bylo OK wydruk ladny troche brudzila listwa wiec wyczyscilem. Wymylem plastkiki, wyczyscilem rolki i piec. Po zlozeniu i wlaczeniu wyswietla "WARMING UP" i po czasie "50 ERROR CALL SERVICE" :( .Sprawdzilem w instrukcji oznacza to blad...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 21 Kwi 2004 20:30 :: felu :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 450

Jak wydrukowac?

Niestety nie mam czasu na "zabawe " z komp.Chcialbym wydrukowac schemat,ktory jest upakowany do rozmiaru A4 i zwiazku z tym b.malo czytelny.Probowalem go powiekszyc (dok.acrobat) i wkleic go do painta ,ale nie mam podswietlonego w nim okienka wklej.Prosze o pomoc w jaki sposob moge to zrobic?
Komputery Software :: 28 Kwi 2004 14:51 :: msiuel :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 795

HP LaserJet III blad " 14 NO EP CART" ?????

O co chodzi z tym bledem, niemam do niej instrukcji. po wlaczeniu drukarki pokazuje 05 SELF TEST i pokazuje sie 14 NO EP CART. Jak sie pozbyc tego bledu bo niemoge nic wydrukowac
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 03 Maj 2004 10:31 :: Pranky :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1174

Problem z zasilaniem

Nie wiem gdzie sie radzic to napisze tutaj. jezeli chodzi o sprawy elektroniki i pokrewnych to jestem typowym lajonikiem. Ponizej moj problem: Moj klient posiada siec sklepow na terenie calego kraju. W sklepach tych jak to zwykle bywa kazdy towar identyfikowany jest za pomoca kodu kreskowego. Do wydruku...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 04 Maj 2004 13:21 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1254

pliki PDF

Chyba nie w tym problem bo niczego nie moge wydrukowac
Komputery Software :: 29 Kwi 2004 20:11 :: kkrryyss1 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1242

Epson LX850 nie chce dzialac

powiedzm zye masz na dysku c plik o nzawie tekst.txt to komenda wyglada tak : "c:\tekst.txt lpt1" oczywiscie bez "" i lpt1 to port doktorego masz podlaczona drukarke teoretycznie powinno wydrukowac zawrtosc tekstowa pliku
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 20 Maj 2004 15:11 :: Genos182 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1379
123456

Ostatnio szukano: sprężarka chiński kompresor końcówka digital voyager czytnik schemat podłączyć turbo zrobi zwrotnice kolumn urwany zawor taktowanie procesora laptopie modulacji nośna chrysler voyager usterek ładowarka dioda zielona czerwona
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group