forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



wymiana lozyska

Znaleziono 106 wyników na elektroda.pl: wymiana lozyska
Podstawowa forma zapytania: wymiana łożysko
Forum elektroda.pl Strona Główna

Wymiana lozyska - ARISTON, MARGHERITA 2000

Witam mam prosbe do znawcow tematu. mam zamiar zabrac sie za swoja pralke i wymienic lozysko (lozyska) bo zaczela bardzo glosno chodzic. Szum jest coraz glosniejszy wiec nie ma na co czekac. Moja prosba : jakie to lozyska, jakie uszczelniacze o ile takowe sa zalozone, jakies inne wazne zeczy na...
AGD Początkujący :: 04 Sie 2008 17:05 :: marek_tabak :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 789

Amica800 digital Aqa Spray - wymiana łozysk

Może to ci pomaże
AGD Początkujący :: 30 Sty 2014 20:40 :: bodziopawlo :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 543


Reklama :: 30 Sty 2014 20:40 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Wymiana łożysk bębna w PS663S

Sprawa jest czysto mechaniczna : 1.Wykrecic srube zab.kolo pasowe ,zdjac kolo 2.Wykrecic 6 srub mocujacych krzyzak do bebna 3.Zdjac krzyzak /w nim znajduja sie lozyska/ 4.Wybic zuzyte lozyska i zastapic je nowymi Wymiana uszczelniacza obowiazkowa 1godz.pracy zycze powodzenia 2.
AGD Początkujący :: 16 Mar 2006 12:30 :: Topolski Mirosław :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3665

audi A4 2003 - sprezarka klimy

Nie wiem czy dokładnie o to chodzi:
Samochody Początkujący :: 28 Sty 2013 17:33 :: misiek0107 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 498

pralka siemens siwamat c12

:arrow: axxx. Jakie łożyska? Na jakim silniku? Przecież to jest pralka z komutatorowym silnikiem, który musi szumieć i gwizdać. ...A czy w takim silniku wirnik jest zawieszony na poduszce magnetycznej?? ;) Tam tez sa lozyska i wysiadaja czesciej niz w silnikach klatkowych z racji duzej predkosci...
AGD Początkujący :: 21 Kwi 2004 20:43 :: elektryk2000 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3123

Triumph adler 2015-Dziwne oodgłosy

Witam!!Ostatnio w kopiarce zaczely pojawiac sei dziwne odgłosy z okolic lozyska bębna-co o tym myslicie-konieczna wymiana lozyska?Odgłay ustaja jak przemieszcza sie skaner-wtedy taki elektromagnes obok zebatki wykonuje ruch.Prosze o odpowiedz!!!
Początkujący Serwisanci :: 20 Paź 2006 18:36 :: Łukaszek82 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 432

Wymiana łożysk w pralce Candy CSBL 75

dzieki za podpowiedz . lozyska radzilbym wymienic jak najszybciej, mozesz miec pozniej niespodzianki tz pralka moze brudzic ciuchy z demontazem tez moga byc przeboje ja to robie w ten sposob demontuje patrze jakie lozyska a nastepnie montaz
AGD Pralki, Suszarki :: 20 Lip 2007 14:36 :: nares :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2164

Pralka Electrolux EW851 - wymiana łożysk

electrolux ew851 musze wymienic lozyska w bebnie nie moge zdjac krzyzaka sruby odkrecilem (wszystkie) przytrzymujace krzyzak a on ani drgnie, walilem mlotkiem, podwazalem ... nic nie pomaga (lozyska niezapieczone bo beben sie obraca) zaczalem sciagac caly beben ale .... zapomnialem o zdjeciu kolnierza...
AGD Pralki, Suszarki :: 06 Lis 2007 22:58 :: jpserwis :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1253

Pralka Beko WM 5508T wymiana łożysk

jezeli juz drugi raz w ciagu roku sie zepsuly lozyska to wymienial je jakis pseudofachowiec. musisz odkrecic przednia sciane i wyciagnac zbiornik. pozniej juz bedziesz wiedzial co i jak. lozyska 6204, 6203. siemering 25*50*10
AGD Początkujący :: 09 Lut 2010 19:37 :: skryn :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 7147

pralka whirlpool awt 7105/p - wymiana krzyzaka i...

witam, pralka moja szanowna ostatnio zaniemogla. okazalo sie, ze po stronie biernej calkowicie rozsypal sie krzyzak. rozebralem wszystko, z bebna usunalem resztki starego krzyzaka i nity go trzymajace. wstawilem 'zamienny' krzyzak + srubki. wymienilem tez ulozyskowanie. pralke skrecilem i......
AGD Początkujący :: 18 Lis 2008 21:18 :: skryn :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2970

wymiana łożyska w pralce polar PDN885

tak posmarowalam nie wiem co robic kupic nowe lozyska ? ale to jest chyba bez sesu zeby co kilka prań wymieniac lozyska
AGD Początkujący :: 08 Paź 2009 20:47 :: january wietrzyk :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3490


Reklama :: 08 Paź 2009 20:47 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

escort pompa wody i rozrząd

Wyciek plynu, luz i halas na lozyskach pompy- to kwalifikuje pompe do wymiany. Jezeli nie widac przecieku, lozyska nie maja lizu, nie czuc jakis oporow przy jej obracaniu, nie slychac chrobotania i huczenia lozyska to znaczy ze jest sprawna. Mysle, ze masz racje mowiac, ze nowy zamiennik moze pracowac...
Samochody Mechanika :: 08 Sty 2010 11:44 :: WV :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 5990

Pralka Candy Alise CLD 135 - wymiana lozysk bebna

Pralka Candy Alise CLD 135 - wymiana lozysk bebnaWitam, Przy wirowaniu słychać głośny (coraz glosniejszy) szum i stawiam na lozyska z racji przebiegu. Czy ktos wie jakie lozyska i simering pasuja do tej pralki ? Ktos juz moze przechodzil ta wymiane ? Zalaczam zdjecia pralki oraz samego jej kola: Pozdrawiam, Artur
AGD Początkujący :: 19 Mar 2011 13:05 :: smarti95 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2615


Reklama :: 19 Mar 2011 13:05 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Bosch GWS10-125CE - Wymiana łożyska

Łożyska się nie wymienia, tylko kupuje cały plastikowy kołnierz wraz z łożyskiem. Koszt około 40 zł.
Elektronarzędzia :: 13 Wrz 2014 16:20 :: axxx :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1878

whirpool AGW 680 - wymiana bębna

wymiana bebna i lozyska
AGD Pralki, Suszarki :: 05 Sty 2005 00:38 :: jacekrybak :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1756

Pralka Siemens SIWAMAT WXB 860 BY/1 - wymiana łożysk

Witam mozesz powiedziec jak ci poszla wymiana tych lozysk ? jakie lozyska simeringi etc ? czeka mnie to samo, a serwisant twierdzi ze trzeba caly krzyzak wymieniac i koszt ma wyniesc 400 zloty ..... na glowe chyba upadl
AGD Początkujący :: 24 Lip 2009 21:40 :: aki24 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 6417

Odkurzacz Zelmer Solaris 5000 -wymiana silnika

Fakt, w odkurzaczu pekl worek i duzo syfu sie musialo dostac do srodka. Odrzurzacz ma rok, chodzi i odkurza. Gorzej niz kiedys, lepiej niz przed serwisowaniem. Jednak celem zalozenia tego watku nie bylo narzekanie, a szukanie rozwiazania. Stad dla mnie najprosciej i najtaniej byloby zakupienie silnika,...
AGD Drobny sprzęt :: 05 Cze 2011 12:23 :: ROBSON33 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 8477

audi a4 2.0 tdi 2005 - kompresor klimatyzacji

Witam 2.czy wymiana łożyska wymaga rozszczelnienia kompresora? Nie trzeba wypuszczać czynnika chłodzącego, łożysko samo dostaniesz, a co do wymiany to mogę podać ci ewentualnie linka, poczytaj: Pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 22 Sie 2012 07:49 :: grala1 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2682

Mastercook pte-124 - wymiana łożysk razem z korpusem?

Witam, chciałbym wymienić w swojej pralce łożyska, bo zrobił się z niej odrzutowiec. Z tego co mi powiedziano, wymiana łożyska sprowadza się do wymiany całego korpusu łożyska z łożyskiem. Koszt jednej strony to ok. 100pln. Link Czy jest możliwość wymienienia samego łożyska? Spodziewałbym się wtedy...
AGD Początkujący :: 23 Mar 2013 19:36 :: peter falk :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 789

Wymiana łozyska w pralce Candy -

powiedzcie mi czy jest mozliwosc wymiany lozyska Nie podałeś modelu pralki to nie wiadomo nawet czy ma zbiornik rozbieralny czy zgrzewany? Zalwazylem dwa pekniecia jedno na gorze drugie na dole ktore obejmuje lozysko Jeśli z tych pęknięć nie ma wycieków to można się pokusić na wymianę łożysk. ...
AGD Użytkowy :: 10 Kwi 2013 10:05 :: deker2013 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2427

Jak wymienić łożyska w pralce Polar Rosa PMG565 ?

Zdecydowanie nowe piasty. Oszczędzisz sobie kłopotów z wymiana łożysk. Obudowy łozysk to stop aluminium i pod działanie chemii(proszków) traci swoja strukture. Wydaje się,że włożyłaś dobrze i wszystko gra, ale wciskanie łozysk w stare obudowy powoduje ,że mikronowe cząstki obudowy , te "zjedzone" przez...
AGD Początkujący :: 20 Paź 2009 16:15 :: skryn :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2481

Wymiana łożyska ARDO A1000

"Wałka" nie musisz nabijac, powinien w miare lekko wejsc. Mozesz miec tylko problem ze zdjeciem bebna, trzeba nakrecic nakretke na os i "z czuciem" mlotkiem to zejdzie. Lozyska musisz wymienic dwa, 6305 i 6204, simmering 35x62x10
AGD Początkujący :: 05 Wrz 2013 09:35 :: Bolas :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4356

wymiana łozyska w pdg 385

1.Odkręcić i zdjąć koło pasowe duże, zdjąć z osi bębna pierścień sprężysty i podkładki dystansowe, 2.Odkręcić 6 śrub mocujących krzyżak (3 zewnętrzne i 3 wewnętrzne) 3.Ściągnąć z osi bębna krzyżak nośny z łożyskami.(łożyska 6206 i 6205)
AGD Pralki, Suszarki :: 09 Paź 2005 21:09 :: elektro-dom :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1512

WYMIANA LOZYSK POLAR LT1013

CZESC, JAKIE LOZYSKA SA W PRALCE LT1013 I JAK SIE JE WYMIENIA . CZY MOGE SIE SPODZIEWAC KLOPOTOW PODCZAS WYMIANY NP. DODATKOWE CZESCI JAK SIMERING , PIERSCIEN USZCZELNIAJĄCY ITP. Nie pisz dużymi literkami!
AGD Pralki, Suszarki :: 03 Lut 2005 13:56 :: jacekrybak :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4578

pralka automatyczna wiatka 12 wymiana łożysk

Witam! Przy wymianie lozysk w tej pralce moze cie spotkac kilka niespodzianek. -po zdjeciu krzyzaka z lozyskami sprawdz oske bebna czy nie jest wytarta jesli tak to czeka cie duzo roboty jesli nie pkt 2 -przy wbijaniu lozysk do krzyzaka moze sie zdarzyc taka sytuacja ze sie zakleszcza w trojniku...
AGD retro :: 18 Mar 2005 22:16 :: skryn :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4454

Candy CTS51 wymiana łożysk

Dzisiaj kupiłem kompletne piasty z łożyskami i uszczelniaczami w cenie 40 zł za sztukę. Są identyczne jak w Polar LT-613. Muszę jeszcze wymienić blachę w górnej pokrywie, nie wiem jeszcze tylko czy mogę kupić samą blachę czy będe zmuszony dokupić całą pokrywę. 40 za sztuke - dlugo to Ci nie pochodzi....
AGD Pralki, Suszarki :: 26 Kwi 2005 09:21 :: michalf26 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 6168

Rainbow D4G problem z wymianą łożysk

Witam! Mozesz zrobic tak jak pisze:jojo2000 ze zdjeciem lozyska,ja mam jeszcze inna metode na sciaganie lozyska z wirnika bo z plastyku wyjmiesz latwo a z wirnika jak mam rozwalone lozysko i jest mozliwosc to robie tak:pierscien który zostaje na osi wirnika szlifuje na szlifierce tak aby zeszlifowac...
AGD Drobny sprzęt :: 15 Lis 2005 02:04 :: Andy_1 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3357

wymiana fartucha w Amica PA 55A411....

fartuch jest dobrze zalozony raczej wedlug tego starego inaczej zalozyc sie nei dalo ruszalem bebnem nic nie slychac zeby sie tluklo wlasnie wlaczylem pranie zobaczymy ale nei slychac lozysk i pytanko czy z wymiana lozysk jest straszna i jak to sprawdzic czy faktycznie lozyska sie rozwalily
AGD Pralki, Suszarki :: 18 Gru 2005 21:51 :: rulezdc :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 9257

Wymiana łożyska pralko-suszarka Zanussi.Ktos sie podejmie?

Pewien fachowiec powiedzial,ze to lozyska.NIe powiedzial, ktore wiec nie wiem.Podal tylko koszt 300 zl . Uwazam,ze nie ma sensu naprawic za taka kwote.Inny mial sie zorintowac w cenie i zadzwonic.Oczywiscie nie zadzwonil.Trzeci powiedzial,ze sie nie oplaca robic. Dziekuje za pomoc,sprobuje w serwisie.Ale...
AGD Początkujący :: 15 Mar 2006 20:20 :: tokarz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1234

LUNA 385E Wymiana łożyska.

Wielkie dzieki wszystkim za wypowiedzi. Wasza pomoc byla niezbedna... Drugie lozysko co prawda zeszlo, ale bardzo ale to bardzo bylo zapieczone. Efekt byl taki ze po wyciagnieciu bebna okazalo sie ze polamalem krzyzak bebna pralki... Pytalem w sklepie i koszt zalatwienia takiego czegos byl w granicach...
AGD retro :: 30 Wrz 2009 16:27 :: zakk_77 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 5163

Wymiana łożyska w pralce Candy C435T

Witam Prosze o informacje jak sie do tego modelu zabrac? Zdjalem tylna pokrywe, pasek i zabieram sie do odkrecania koła Z tego co wyczytalem na forum chyba nie ominie mnie rozbiórka pralki na czesci tzn obudowa i wyjecie bebna itd zeby sie dostac do lozyska Jesli ktos z fachowcow moze udzielic porady...
AGD Pralki, Suszarki :: 26 Lip 2007 07:50 :: nares :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1245

Wymiana łożysk w pralce Ariston ALDS 80 EX

Witam, mam ten sam problem bede wdzięczny za podpowiedz jakie to lozyska ...co jeszcze trzeba przy tym wymienic ? Jestem po wizycie serwisu, ktory twierdzi ze trzeba 3 tygodnie czekac na czesci do tego modelu...a o cenie juz nawet nie chce pisac :((((
AGD Pralki, Suszarki :: 19 Lip 2008 19:42 :: asliwek :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 6181

pralka Electrolux EW1232F - wymiana łożysk

Przewaznie simmeringi sa oddzielnymi elementami, wybija sie je tak samo jak lozyska, czyli mlotkiem i wybijakiem. Warunkiem stosowania czesci zamiennych jest to aby mialy taki sam rozmiar jak oryginal czyli tak jak jest napisane na simmeringu i na lozyskach
AGD Początkujący :: 26 Lut 2012 19:02 :: dobrekw :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2571

indesit w 63 wymiana lozysk

No to mnie zaskoczyles..Czemu wiec sprzedaja lozyska jak cos jest nierozbieralne?Jak bylem w sklepie to widzialem ta pokrywe czyli miejsce gdzie sa lozyska...byla oddzielnie,wiec moze sie rozbiera.Jesli nie to i tak lipa,bo sama ta pokrywa byla za 200,wiec beben pewnie z 500,a za 890zl jest nowa pralka...Moze...
AGD Początkujący :: 30 Gru 2007 11:58 :: nares :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1604

Pralka Indesit WIL85 - wymiana łożysk?

kto wie jaki jest simering i lozyska w tej pralce pozdrawiam
AGD Pralki, Suszarki :: 03 Sty 2008 19:08 :: skryn :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2890

problemy z wymianą łożysk w pralce Amica PC

problemy z wymianą łożysk w pralce Amica PCWitam, mam pytanie jesli chodzi o wymiane lozysk w pralce amica PC 5580A413 chodzi o to ze wybilem lozyska i simering, aczkolwiek z tego większego zostały fragmenty. Moj problem polega na tym iz w srodku jest jakas tuleja z ograniczeniami i o ile lozysko tylne wejdzie bez trudu o tyle dla przedniego...
AGD Początkujący :: 27 Gru 2013 16:55 :: maarcz :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 5007

Wymiana łożysk w pralce Ardo T80

witam w jaki sposob dobrac sie do pralki T80 musze wymienic lozyska jezeli ktos wie lub ma rys. jak sie za nia zabrac i moze udostepnic byloby super - jak najbardziej opis rowniez mozze byc pomocny dzieki z gory Zdanie zaczynamy z dużej litery i kończymy kropką, interpunkcja (pkt. 15 regulaminu).Proszę...
AGD Początkujący :: 07 Lut 2008 19:32 :: skryn :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1526

Ardo TL 600 - problem z wymianą łożyska

a orientujecie sie panowie czy tam sa dwa identyczne lozyska? mam dokupic takie same?
AGD Pralki, Suszarki :: 29 Mar 2008 23:01 :: thesilent :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4913

Jakie lozyska do alternatora?

Już na oko widać. Jeżeli tego nie dostrzegasz, to zainteresuj problemem kogoś, kto tą różnicę zna. Widzisz drogi przyjacielu, wymiana łożysk to już nie taka prosta sprawa.
Samochody Mechanika :: 09 Gru 2008 12:15 :: bartek_j :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1508

Pralka Ariston AVD109 - wymiana lozyska

witam, w pralce Ariston AVD109 musze wymienic lozysko, tzn. tak diagnozuje bo przestal sie krecic beden, a po zdjeciu paska z silnika kreci sie on prawidlowo. Jak zdjac tylni pajak trojramienny ? Jest tam ampul gwiazdkowy, ale nie idzie ani w lewo ani w prawo.
AGD Początkujący :: 24 Sty 2009 19:11 :: Paw_el :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1770

Indesit WG824TPR Wymiana Łożysk

powinna wystarczyc wymiana lozyska. proponuje zatrudnic do tego fachowca :) to nie PS-ka gdzie wystarczylo zdjac tyl i wszystko bylo juz na wierzchu. cena wymiany + lozysko to okolo 200-250 zl
AGD Początkujący :: 24 Lut 2009 20:06 :: skryn :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3760

Mercedes klasa A-170 CDI - huczenie lozyska/napinacza

Coś nie tak, rolki są drogie a wymiana straszna Ale jeśli to rolki od taśmy to wymień "za wczasu", bo u mnie przyjeżdżają jak taśma spadnie
Samochody Mechanika :: 07 Mar 2010 11:49 :: Chlebus :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 14399

wymiana łozyska w pralce amica pa5560a411

chcialbym sie dowiedziec jak wymienic lozyska w tej pracle Post był raportowany. Przeniosłem z Diagnoza. mrhari
AGD Początkujący :: 20 Kwi 2009 18:57 :: Krzysztof Tworek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 5535

wymiana łozysk (amica PD 60 12 B422)

jeszcze jedno pytanie. jakie lozyska trzeba kupic do tej pralki? uszczelke tez czy moze tam nie ma albo moze byc stara?
AGD Początkujący :: 11 Cze 2009 20:25 :: colcolcol :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2004

Wymiana łożysk skrzyni w Avensis 1,8l 99 rok

skrzynia padla w sumie nagle - pekla oslona wewnetrznego przegubu podczasjazdy autostrada i olejk wyciekl...lozyska sie przegrzaly iich plastikowe koszyki sie podtopily, walek mial wykruszony 1 zab(ale to wczesniejsza usterka tylko jak robic to calosc i dobrze, to samo z synchro), tak ze na dobra sprawe...
Samochody Mechanika :: 04 Wrz 2009 22:07 :: Wielkiboss :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2773

ford fiesta 1.1 91r.wymiana lozyska w przodzie auta

jak dlugo trwa wymiana przedniego lozyska,i czy kupujac nalezy oba wymienic?tylko jedno buczy
Samochody Początkujący :: 05 Sie 2009 21:28 :: wazzie :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2096

Hyundai Pony 91 r. 1.5 benzyna - wymiana łożysk

Witam. Mam pytanie do znawcow. Jak wymienic przednie lozyska w kole ? Zamowilem nowe lozyksa i sa dwa lozyska i dwa uszczelniacze na strone, w dodatku takie stozkowe. Pozdrawiam.
Samochody Mechanika :: 12 Wrz 2009 20:09 :: bass_ :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1554

Aquamatic 6T Candy - Wymiana łożysk bębna. Prośba o opis.

Czesc arturekp! Czy udalo Ci sie rozebrac pralke? Wlasnie mam sie zabrac za wymiane rowniez lozyska i bardzo bym byl wdzieczny za info, z czym miales najwiekszy problem. Po ogledzinach, jedyna rzecz, kt wydaje sie zamocowana do zbiornika na stale to czujnik temperatury. Jak go odlaczyles? Pozdrawim.
AGD Początkujący :: 08 Lut 2010 13:23 :: PtasiorWro :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3102

Wymiana łożysk w Miele W726 - montaż ślizgu.

Jesli chodzi o slizg to zaznaczyles go na jednym ze zdjec. Ta wlasnie tulejka osadzona jest na gumie. Jesli nie masz nowej - trudno. Lozyska silnika sa rowniez wymienialne. Nie zapomnij o sprawdzeniu osadzenia lozysk w krzyzaku, bywa ze krzyzak lub os moze juz byc wyrobiony. Wewnatrz za zimeringiem...
AGD Początkujący :: 30 Mar 2010 11:59 :: sztum :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1860

Makita HR2470 - wymiana łożyska wahliwego

Ten pierscien potrafi byc mocno wcisniety ;/ proponuj nagrzac , psiknac wd 40 , poczekac chwile i prasa . Oczywiscie po nagrzaniu zalecam wymiane lozyska pod nim (jesli dobrze pamietam 608)
Elektronarzędzia :: 23 Cze 2010 19:46 :: darkart :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4890

Pralka. Hoover. Nextra wymiana lozyska

Witam forumowiczów, zaczęła głośno chodzić - padnięte łożysko - jak je wymienić - pralka ładowana od przodu. Koło pasowe zdjęte co dalej ? Z góry dzięki za pomoc
AGD Początkujący :: 11 Paź 2010 21:01 :: ROBSON33 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 5718

Brand WM 901 eco-wymiana łożyska po stronie biernej

TAk to wygląda na fotografii:
AGD Początkujący :: 25 Sty 2012 23:02 :: bpbrd :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1208

Pralka Ariston AVSF 109 - wymiana łożysk.

Pralka Ariston AVSF 109  - wymiana łożysk.Oto naklejka. Prosze o informacje teraz gdzie moge zakupic lozyska :)
AGD Użytkowy :: 15 Kwi 2012 11:25 :: pug123 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 8113

Alternator Bosch 0 123 310 006 . Wymiana łożysk

Co znaczy "2RS"? Które na 100% i które przednie a które tylne? Czy można gdzieś dostać plastikową obudowę (gniazdo) na tylne łożysko? Ta bedzie pasować? [url=]Link Z góry dziękuje.
Samochody Szukam :: 11 Kwi 2012 19:19 :: mario2433621 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1435

Pralka BEKO WM 2508L - wymiana łożysk

Witam... Potrzebuje pilnie pomocy, chce wymienic łozysko w pralce beko 25080 ,rozebralem cala pralke wyciagnalem beben, i problem jest taki ze nie potrafie wykrecic z tylu bebna kola trzymajacego beben gdzie znajduje sie lozysko.. Wie ktos jak to zrobic??i czy wogole da sie to odkrecic??Prosze o pomoc...
AGD Początkujący :: 10 Sie 2012 23:04 :: zhudomel :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 8903

Nissan Maxima '55 - alternator nie ładuje.

Kolego popatrz tutaj może coś pomoże lub i tu Jak nie ładuje to tylko akumulator lub pasek
Samochody Początkujący :: 01 Gru 2012 13:13 :: qoompel :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 435

WAS28742PL - Wymiana łożyska.

Serwis za samo łożysko zaśpiewał Chyba za coś podobnego jak to: albo to: a tam jest zwykłe NSK 6305Z I jeszcze drugie, i simering, i ... Wymiana tak jak tutaj:
AGD Użytkowy :: 07 Gru 2012 21:29 :: kot_79 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1536

Whirlpool WWDL 6400 - Wymiana łożysk - porada

Witam. Mam od prawie dwoch lat juz pralke Whirlpool WWDL 6400. Wszystko slicznie i pieknie, ale ostatnio posypaly sie lozyska. Sklep, w ktorym ja kupilem niestety jest zamkniety (Comet). Postanowilem, ze sprobuje wymienic lozyska razem z tesciem, ktory sie troche na tym zna lepiej niz ja. Problem w tym,...
AGD Początkujący :: 30 Mar 2013 18:35 :: kempes84 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1380

Xsara Picasso 1.8 - Wymiana linki sprzęgła

Nie. Linka z reczna regulacja nic nie zmienia. Lozysko pozostaje w kontakcie z mechanizmem. Jest montowana z pedalem bez ogranicznika z gory, aby nie trzeba bylo jej regulowac co trzy dni (pedal musi sie podnosic w miare zuzycia sprzegla). Mniejsza szkoda z kontaktu lozyska bez obciazenia, niz jego...
Samochody Mechanika :: 16 Kwi 2013 19:44 :: cough :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5421

Silnik7kw - wymiana lozyska w motorku 7 kw

Witam chciałem dziś kupić silnik 7 kw do krajzagi po oględzinach zauważyłem ze ma duży luz biorąc ręką za szajbę i mam pytanie ile taka naprawa kosztuje czy to wogule się opłaca wiem ze to tylko lozysko ale czy aby jak łożysko wysiadło i on dalej ten co od niego chce kupić robił na nim czy aby gdzieś...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 10 Maj 2013 19:34 :: jerry1960 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 402



Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: excel tabele domofon urmet 1131 podłączyć potencjometr p380 schemat poloneza speedfan napiąć odma skrzyni korbowej k550i piny mondeo czujnik wałka rozrządu sonda opel corsa passat objawy turbiny fiat schemat
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group