forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



wymiana rozrzadu

Znaleziono około 318 wyników na elektroda.pl: wymiana rozrzadu
Podstawowa forma zapytania: wymiana rozrząd
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Opel Corsa B 1.5D 1993r ----> wymiana podzespołów silnika i regeneracja...

silnik 1,5 isuzu jak chodzi to sie nie dotyka tylko wymiana rozrzadu, ew swiece żarowe termostat . Można dać do sprawczenia wtryskiwacze pozdrawiam
Samochody Mechanika :: 30 Sty 2012 21:36 :: berlingo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2914

Passat 2.0TDI CBAB - Wymiana - ustawienie rozrządu

Bardzo ładnie opisane: Dodano po 59 Kod silnika inny, ale zasada ta sama.
Samochody Mechanika :: 10 Cze 2015 23:23 :: andexp :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 14538

kia carnival 2.9 CDRDI, brak mocy max 2600 obrotów

Witam, Poproszę o pomoc zjezdzilem juz kilkunastu mechanikow od ASO polskiego i niemieckiego zaczynajac na malych warsztatach konczac niestety bezskutecznie.. W moim kia carnival 2.9 cdri wystepuje problem z utrata mocy max 2600 obrotow predkosc maksymalna 120 km/h tryb awaryjny. Po zrestartwaniu komputera...
Samochody Początkujący :: 09 Sty 2015 21:21 :: rwielebny :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3361

Kia Carniwal 2.9 Drdi max 2600 obrtów

Witam, Poproszę o pomoc zjezdzilem juz kilkunastu mechanikow od ASO polskiego i niemieckiego zaczynajac na malych warsztatach konczac niestety bezskutecznie.. W moim kia carnival 2.9 cdri wystepuje problem z utrata mocy max 2600 obrotow predkosc maksymalna 120 km/h tryb awaryjny. Po zrestartwaniu...
Samochody Początkujący :: 29 Cze 2012 09:56 :: maczet84 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2731

wymiana rozrządu passat 1.8 ADR

witam, nie jest potrzebne, jedynie ustaw wał w/g znaków korbowy i rozrzadu ,przekręć napinacz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara i go zablokuj( taki kołek) oczywiście osłony, koło pasowe na wale korbowym napinacz paska klinowego , ustaw wtedy koła w/g znaków zablokuj tak jak pisałem napinacz paska...
Samochody Początkujący :: 04 Wrz 2008 23:15 :: norek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 8271

volvo v50 - duze spalanie paliwa

witam...kupilem volvo v50 136 k diesel w Belgii z pelna dokumentacja serwisowa..wymagana byla wymiana rozrzadu i wymienilem w ASO. trzy razy jezdzilem na poprawki.wkoncu znajomy mechanik zajrzal do rozrzadu i okazalo sie ze rozrzad byl przestawiony ustawil go w punktach poprawnie i zajrzal do filtra...
Samochody Początkujący :: 02 Sty 2013 22:35 :: kortyleski :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1926

czujnik walka rozrzadu i walu korbowego

po podlaczeniu komputera pod gaz nic sie nie wyswietla zaden blad ale jak podlanczam kompa pod komputer samochodu to pokazuje blad p0335 i p0340 czyli czujnik walka rozrzadu i walu korbowego instalacja gazowa jest sekwencja. przed wymiana czujnika rozrzadu nie woglem sie wkrecic wyzej niz 3tys obnr/min...
Samochody Początkujący :: 17 Mar 2009 15:51 :: 707067 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 5099

Wymiana rozrządu 2,0 HDi 90 KM xsarapicasso

Metoda oficjalna, to pomiar przyrzadem elektronicznym miedzy pompa i walkiem rozrzadu (jest to drugi, rownie wazny, powod "uwolnienia" kola pasowego walka rozrzadu). Podejrzewam, ze nie masz takiego przyrzadu. Pozostaje wiec metoda organoleptyczna. Najbardziej popularna, to skrecanie paska miedzy walem...
Samochody Mechanika :: 18 Lip 2009 23:02 :: zk2003 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 25357

chrysler voyager 3.3 2005r - blad czujnika walka rozrzadu

witam was mam problem ktorego nie moge sie pozbyc po wymianie silnika 3.3 2005 wyskakuje caly czas blad polozenia walka rozrzadu.nie pomaga kasowanie bledu ani wymiana czujnika, czujniki bylu 3 ostatni z auta sprawnego ktore jezdzi. silnik odpala nawet bez czujnika walka rozrzadu co nie powinno miec...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Gru 2013 12:57 :: szymitsu21 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 951

Opel Astra G 1,6 2001 Benzyna wymiana paska rozrządu

kolego jeśli nie masz pojecia o wymianie paska rozrzadu to lepiej tego nie rób sam bo złe ustawienie rozrzadu, zła wymiana i zły naciag paska moze doprowadzic to powazniejszych uszkodzen silnika
Samochody Mechanika :: 19 Maj 2012 06:46 :: jerry1960 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 14887

Chrysler PT 2.4 - trudny przypadek - nierówna praca silnika

witam, walcze od dluzszego czasu z moim PT i jak na razie pomysly sie skonczyly. moze szanownym forumowiczum uda sie cos podpowiedziec ? Chrysler PT cruiser 2.4 150KM benzyna + gaz lovato smart krotki opis przebiegu choroby objawy niezalezne od tego czy benzyna czy gaz: - nierowne obroty (cały...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Lis 2013 09:43 :: barthek :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4743

Chrysler 300m 2000r 3.5l - Slaba moc przy pierwszym odpaleniu

Witam wszystkich, pisze w dziale ktory wydal mi sie najbardziej odpowiedni (jako ze nie znam natury usterki). Pacjent: Chrysler 300m, 3.5l, '99 rok; instalacja gazowa DT Gas System (niestety), ale objawy te same na benzynie i gazie, z pelna i pusta butla, z pelnym i pustym bakiem, czy na zewnatrz...
Samochody Początkujący :: 03 Paź 2012 14:35 :: warm_luke :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1755

zmiana rozrzadu w astrze

Mam Opla astre z 1998 roku 1.4(60KM).Mam zamiar wymienic pasek rozrzadu gdyz przejechalem juz 120 tys.km(pierwsza wymiana przy 60). Czy ktos moze wie czy powinienem zwymienic takze napinacz czy moge sie wstrzymac powiedzmy do nastepnej wymiany?
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Paź 2004 22:45 :: jaran82 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 722

Octavia, wymiana rozrządu, ciężkie palenie, przepływomierz

jezeli rozrzad zostal przestawiony to beda problemy.1 tlok od rozrzadu powinien byc ustawiony w gornej pozycji zgodnie ze znakiem na kole zamachowym i obudowie silnika zawory na glowicy na 1 w pozycji zamkniete wtedy mozesz zalozyc pasek rozrzadu ,pompe najlepiej ustawiac na przyrzadzie..
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Lip 2005 20:53 :: HENIEK 1 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 8946

Toyota Avensis T22 1,6 4A-FE rozrząd wymiana

Tez mam Avensis'a z tym silnikiem :) Tutaj jest link do tematu nawiazujacego do sprawdzenia poprawnosci rozrzadu w 4A-FE z rysunkiem pogladowym: [url=]Link Wg ksiazki ktora posiadam (jak bede mial dostep do skanera to wrzuce tu skan o rozrzadzie), sa 2 walki rozrzadu, z tym, ze jeden napedzany jest...
Samochody Mechanika :: 28 Wrz 2009 15:57 :: *paweł* :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 10883

Myślę nad kupnem Audi a6 2.5 tdi 6v - co myślicie na temat tego auta?

silnik o.k. jezeli dbany a o taki trudno..., po 2002 roku bardziej dopracowano ich konstrukcje popychaczy i jest nieco lepiej.... usterkowosc ich to pekajace/kruszace sie stopki/główki samoregulatorów -do czego przyznał sie VW, koszt rozrzadu to ok 1500-2000zł same czesci (powinno wymienic sie nie...
Samochody Eksploatacja :: 25 Lut 2012 19:51 :: xyro :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3543

ustawienie rozrządu opel vectra 1,8 16v

Tu masz pomoc. . Wybierz sobie w zależności od tego , jaki masz typ silnika.
Samochody Początkujący :: 22 Gru 2011 14:29 :: 4jerry :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 5716

Wymiana oleju na zimnym - ciepłym - gorącym silniku?

Kilak wypowiedzi '' No ja czytałem wiele informacji poświęconych właśnie wymianie oleju, w prasie motoryzacyjnej więc chyba wiedzą co piszą i tam właśnie zwracali uwagę, że potraktowanie gorącego silnika zimnym olejem może spowodować uszkodzenie głowicy... Oczywiście wiadomo, że nie dzieje się to...
Samochody Eksploatacja :: 06 Maj 2012 21:10 :: 1605968 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 21674

Opel astra 1.4 8v - Wymiana uszczelki głowicy, uszczelnienie obudowy wałka.

W 1.6 HDi zdarzaja sie duże wycieki oleju w tylnej części pokrywy zaworów po lewej stronie. Cieknie olej z kanału doprowadzajacego olej do panewnic wałków rozrzadu. Problemem jest konstrukcja mocowania wałków (są zamocowane do pokrywy, a nie do głowicy, dodatkowo jest tan napinacz łańcucha) oraz to,...
Samochody Mechanika :: 28 Wrz 2012 07:46 :: Piotr520 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 6552

vw passat b5 130km avf - dziwny odgłos

Dzięki wszystkim za podpowiedzi ostatni link w polo tez ma ten dzwięk tylko go zagłusza pasek rozrzadu . Ja ten dzwiek mam przed wymianą rozrzadu jak i po wymianie mój passek ma 250 nalatane bo była nówka kupiona z salonu.pozd ,dajcie jeszcze jakieś sugestię czy to łańcuszek pompy oleju czy coś innego.pozd
Samochody Mechanika :: 08 Wrz 2013 11:42 :: Waldemar z Kaszub :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 4071

skoda felicia1.6 - rozrzad wymiana felicia 2000r.

witam czy moze mi ktos pomoc? jak odkrecic ramie od poduszki ,ktore idzie do obodowy rozrzadu . chce wymienic rozrzad i nie ma podejscia by rozkrecic to ramie moze mi ktos podpowiedziec jak sie dostac do rozrzadu i pozbyc sie tego ramienia ?? za podpowiedz z gory dziekuje.
Samochody Początkujący :: 10 Gru 2013 10:10 :: oskarek111 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 510

astra f x17dtl - Termostat oleju

Wtryskiwacze oddawałem do sprawdzenia były ok. Kat wtrysku i wałek rozrzadu były ustawiany na taki mały manometr nie pamietam jak on sie nazywał dokładnie. Zakładało sie go na głowice i przykrecało na 2 srubki i przesuwało ok centymetra w góre i dół i pokazywało na manometrze ile trzeba przekreceic wałek...
Samochody Mechanika :: 07 Mar 2014 18:09 :: Paweł#G :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 3120

ml w163 4.0 cdi - potrzebny schemat ustawienia rozrzadu

witam panowie potrzebuje schemat ustawienie rozrzadu na łańcuchu lub jakis zeszyt mb związana z wymiana łańcucha z góry dzienkuje pozdrawiam przemek mejl mojea3(at)o2.pl
Samochody Mechanika :: 14 Sty 2015 20:19 :: przemopudl :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 387

wymiana paska rozrzadu i uszczelniaczy na zaworach

witam szukam instrukcji wymiany paska rozrzadu i kolejnosc zaplonu od ktorej strony liczy sie pierwszy cylinder suzuki wagon + r 2000 poj 1.3 auto przy zapalaniu troche dymi podejrzewam ze to uszczelniacze ,przebieg auta 93 tys czekam na pomoc.pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 26 Mar 2015 12:28 :: cebulka77 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 429

Passat b6 2.0 tdi - punkty blokowania rozrzadu

[url=]Link Wystarczy poszukać :D
Samochody Początkujący :: 10 Maj 2015 09:03 :: szymon198312 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 288

schemat rozrzadu ford mondeo mk3 20 tdci 130 km

Witam. Odświeżę trochę ten temat bo kurzu co niemiara :arrow: W odpowiedzi na pytanie Master808 - pewnie Master'owi 808 już nie pomogę bo dawno to pytanie zadał, ale dla tych co odwiedzą to forum może poniższe info będzie przydatne. Łańcuch składa się z ogniw koloru srebrnego (kolor żywego...
Samochody Szukam :: 10 Lip 2014 14:58 :: szoster :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 43611

FIat Brava 1.4 12V 1997r - wymiana paska rozrządu

W obecnych czasach każdy ma taki sam dylemat ale zrozum jedno ,że wydane piniądze teraz będą mniejsze od tych gdy nastąpi zerwanie paska z winy zatarcia się napinacza :!::idea: ,ale skoro podajesz że ma taki przebieg myśle że jest orginalny i warto w niego zainwestować ,sugeruje najpierw...
Samochody Początkujący :: 15 Sie 2011 18:48 :: drzasiek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 12062

Uszczelka pod glowicą wymiana

Znajac francuskie koncerny samochodowe glowica jest pewnie przykrecona srubami o ciekawej glowce i wymaga specjalnego klucza. Jesli walek rozrzadu jest w glowicy to nie musisz ustawiac zaworow ale jedno jest pewne ze trzeba miec jakies pojecie o rozrzadzie bo trzeba go rozebrac a pozniej zle zlozony...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Kwi 2005 10:27 :: Pre100n :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 49961

pasek rozrzadu opel kadet

Doradzam zmieniać pasek rozrządu co 60 tysięcy km oraz min. co drugą wymianę paska - wymianę rolki napinającej. Ponadto przy okazji wymiany paska należy sprawdzić stan techniczny pompy wodnej, która służy również do regulacji naciągu paska rozrządu. W tym silniku uważa się je za awaryjne.
Samochody Mechanika :: 10 Cze 2009 22:48 :: pioart :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4099

Peugeot 206 - wymiana paska rozrządu

Owik, Nie denerwuj sie. Mlodzi ludzie maja tendencje wierzyc swiecie we wszystko, co napisane w madrych ksiazkach i znacznie mniej daja wiary starym prykom. ZZdzisiuu, Jesli ktos ci zaproponuje taka "wymiane paska w poltorej godziny", to rob w tyl zwrot i szukaj prawdziwego mechanika. Nie chodzi...
Samochody Mechanika :: 07 Lut 2010 10:46 :: georgesgr :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 24651

chrysler voyager 2,5 diesel vm rocznik 97 inny silnik

Witam, dołączam do wątku ponieważ właśnie przyszło mi się zmierzyć z tematem "naprawa czy wymiana silnika VM w moim grand voyagerze". Słabe cisnienie oleju i do tego mocno halasuje juz wiec glowice do remontu.(przedmuch do filtra powietrza) Koszt naprawy to ok 4-5tys razem z wymiana rozrzadu na łańcuchu...
Samochody Mechanika :: 09 Lip 2011 16:19 :: bejca1977 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 5806

Mazda 6 , 2.0 diesel, schemat rozrzadu

„jorgr83” ma rację , rozrząd jest prosty , nawet brak pomostu do podwieszenia silnika nie jest wielka przeszkodą . Co do napinacza to przy wymianie w zasadzie wymienić , ale konieczność jest wtedy kiedy nie trzyma parametru wymiaru / przy zblokowanym / musi się mieścić w wymiarach 12,9 -...
Samochody Mechanika :: 07 Maj 2011 09:38 :: jacekfordfocus :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 29934

Passat b5 1.9 tdi - wymiana bloku silnika

Któregoś pięknego dnia odpaliłem auto przejechałem ok 1km i po paru minutach coś zgrzytnęło pod maską. Diagnoza - "poszedł blok silnika" i jakieś tłoki. Zastanawiam się też co mogło być tego przyczyną,bo auta jakoś specjalnie nie eksploatuję (odwieźć dzieci do szkoły,zakupy),a sam jeżdżę nim już ze...
Samochody Początkujący :: 16 Lut 2013 15:39 :: robokop :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2898

Ford Transit 2,5 TD 2000r ustawienie rozrzadu

No blokujesz wał w otworze po wyjęciu rozrusznika i pozostałe koła jak na zdjęciu. Nie, nie, w Epicu wyjmuje się z otworu blokady obok rozrusznika czujnik położenia wału (na załączonym niżej rys. poz. 4), rozrusznika nie ruszasz. Przy pompie Boscha nie ma czujnika położenia, jest prościej - nie trzeba...
Samochody Początkujący :: 09 Maj 2014 13:32 :: nevermind47 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6963

Renault Megane 1.5 dci 2010r. przy jakim przebiegu wymiana paska rozrządu?

Witam, Czy posiada ktoś może jakiegoś manuala, żeby sprawdzić przy jakim przebiegu Renault zaleca wymianę paska rozrzadu? W poprzednim modelu było chyba 120000km albo 60 miesięcy ale nie mam danych do tego rocznika.
Samochody Eksploatacja :: 04 Wrz 2014 10:01 :: mario 77 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2793

Audi a6 c5 2,5tdi - po wymianie rozrzadu wypadły krzywki z lewej strony

Witam. Mam pytanie dotyczące mojej Audi niedawno stałem się posiadaczem a6 C5 po kupnie samochodu zrobiłem nim około 200 km i było wszystko ok tylko jak był zimny to ciężko palił. Poprzedni właściciel mówił ze zbliża się wymiana rozrządu. Ustawiłem się z poleconym przez kolegę mechanikiem na wymianę....
Samochody Eksploatacja :: 20 Lut 2015 20:38 :: Strumien swiadomosci swia :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 711

Renault Scenic I phII - Kopci na biało

uszczelki pod głowicą nie ruszasz do póki faktycznie jej nie wydmucha Bardzo zle podejscie do sprawy, zarowneo ze wzgledow technicznych, jak i ekonomicznych. I nie sa to drwiny... lecz dobra praktyka. Chyba, ze nie straszna ci awaria na drodze w srodku lasu w deszczowa zimna noc. Co kto woli... Powtorze...
Samochody Mechanika :: 22 Sty 2016 18:16 :: eumox :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 591

Wymiana Paska rozrządu GOLF I 1,6 TURBO DIESEL

Ustawiasz punkty na koe wałka rozrzadu, blokujesz pompe wtryskową śrubą 8 (otwór w kole) i zgrany bedzie tez punkt na kole zamachowym ( we wzierniku ma się pokazac 0)-ok kola zamachowego zacznij
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Lis 2004 00:46 :: Stanisław Chwalisz :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2671

Usterki Renault Megane 96 ...

Co do pneumatyka odpada bo go nie mam. Natomiast nie ma co przesadzac z tymi momentami i stwierdzeniami ze zwyklym kluczem nie da sie odkrecic. Wczesniej wymienialem rozrzad w 5 samochodach i we wszystkich srube odkrecalem i dokrecalem zwyklym kluczem dynamometrycznym. Jesli klucz jest odpowiednio dlugi...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Lut 2005 17:14 :: kordel :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 20419

FORD transit kiedy wymiana paska rozżądu?

Ja mam forda fieste z 1979 i jest na lancuszku rozrzadu (tam jest on na cale zycie silnika) ale ty napewno masz gumowy a co do wymiany to z tego zo pamietam to albo 60 albo 80 tys.km
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Sty 2005 01:17 :: hacckker :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 8407

opel omega - wymiana uszczelki pod glowica

no zabijasz ale dziekuje za konkrety. 2,5 litra ale chyba niema duzej ruznicy miedzy nimi? chodzi mi o ustawienie rozrzadu bo to jest w kazdym samochodzie inne a reszte to dam rade ale jezeli posiadasz wszystkie informacje to bendzie milo. Dzieki
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Sty 2005 21:19 :: arturke :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4512

Escort 1.6 16V, problem z przyspieszeniem

rozrzad bede sprawdzal niedlugo. Podobno przed wymiana rozrzadu tez byl slaby silnik, dzisiaj dowiedzialem sie ze po zamontowaniu instalacji gazowej byly problem ze strzelaniem ale po wymianie swiec i przewodow wysokiego napiecia problem ustapil ... napisalem to bo moze to ma jakies znaczenie w chwili...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Maj 2009 21:47 :: marekwesoly :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4978

audi 80 B3 problem z mocą z silnikiem (wymiana głowicy)

Bloki silników 2.0 z mechanicznym i elektronicznym wtryskiem są prawdopodobnie takie same, chyba ze z wtryskiem elektronicznym jest silnik 16v. Musisz zdjąć głowice i porównać uszczelkę głowicy jeśli są takie same to do silnika 2.0 z głowicą z wtryskiem elektronicznym mozna zamontować starą głowicę z...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Mar 2005 17:16 :: kosci :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1744

"Zywotnosc" paska rozrzadu?

Hej ludki! Gość dość wyraźnie pyta o wymianę paska klinowego. Aż wątpię czy taki jest w tym samochodzie. A cała dyskusja dotyczy paska rozrządu. Do tego kiedy czytam aby wymieniać pasek po 30 tys km to już zupełnie kompromitująca wiedza. Zdaje się doradcy nie byli przy nowym samochoodzie. A RENAULT spokojnie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lis 2005 00:04 :: donkaroluss :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 13821

wymiana paska rozrządu ASTRA1,6 wer.( X16XEL SILNIK)

czy jest gdzieś opis wymiany paska rozrzadu w ASTRZE 1,6
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 16:03 :: Tadeusz Długosz :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2013

Mitsubishi Pajero 3.2 diesel 2001 rok - wymiana rozrządu

Nie mam w tej chwili takiego auta na tapecie,ale rysunek z Workshopa mowi,ze sa tam 4 dlugie sruby,3 po lewej stronie pokrywy patrzac od rozrzadu oczywiscie. Czwarta jest w dolnym rogu po prawej,potem sa dwie krotsze,tez po prawej stronie,i jedna nakretka wlasnie pod kolem pasowym,tam zostaje szpilka....
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Sie 2009 15:48 :: emeryt2 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 8433

passat 1.8 B 96r. co ile wymiana paska rozrządu??

Wymiane paska rozrzadu w tym silniku wedlug producenta nalezy wykonac co 90 tys km i tyle te paski wytrzymuja lub co 5 lat ( jak wszystko to i guma ulega starzeniu). Ja zawsze wymieniam w ASO zeby nie bylo pozniej z tym problemow ale poza nim wszystko zalezy chyba od materialu. Jesli nabyles auto niedawno...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Cze 2005 13:18 :: wasil1 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 8375

wymiana paska rozrządu w tdi

Witam , czy po wymianie paska rozrzadu w passacie 1.9 tdi 10 km trzeba ustawić vagiem pompę wtryskową, Jeżeli tak to proszę o rade jak to zrobić i jakie wartości ustawic
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Sie 2005 14:59 :: sekuta :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 8098

Alfa 156 problem z silnikiem

przed wymiana rozrzadu tez problem wystepował rok autka to 99 2.5 v6 24v na ciepłym juz nie bije tak mocno do przepustnicy ale bije a poza tym sie dławi po dodaniu gazu swiece sa nowe cewkinie maja przebicia sprawdzone wskazania czujników na komp podobno sa ok tak powiedzieli w serwisie ile powinien...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Paź 2005 19:30 :: ttiamat :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4538

Ford Focus 1.6 benz.99 wolne obroty po wymianie rozrzadu

Witam, Po wymianie rozrządu i oleju pojawił sie problem. 1. Silnik zimny zapala i działa bez żadnych problemów. 2. Na ciepłym silniku: - ma problem z zapaleniem bez dodania gazu, - wydaje mi się że obroty są delikatnie za niskie, - przy dojeżdżaniu do świateł szczególnie przy spokojnej jeździe...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Kwi 2006 15:22 :: kangurek123 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 26763

pasek rozrzadu vw polo schemat

Witam. Podzielam wypowiedź Zajryks'a Jeśli nie masz choć trochę doświadczenia w tym temacie to nie bierz się sam. Ryzyko jest dość duże i koszty możesz mieć nieporównywalnie większe od tego co zapłacisz za wymianę paska u mechanika. Może masz kogoś znajomego który może Ci pomóc..... A to już będzie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Lis 2005 16:35 :: tomala2301 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 13998

2.5 tdi czujnik temperatury paliwa

180 tys wszystko na autobanie rozrzad wymienialem sam wszystko jest dobrze to zaczelo sie dziac przed wymiana rozrzadu
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Lut 2006 13:49 :: qba0007 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3553

Opel Corsa 1,0 problem z czujnikiem walka rozrzadu

Witam. miałem to samo a nawet więcej bo jeszcze błąd sądy lambdy. wymiana na nowe nie pomagała. Okazało się że pokrzywiły się piny w gnieździe komputera i to było przyczyną... Ktoś wcześniej musiał wyjmować wtyczkę i wkładając na siłę pokrzywił dwa piny... Banalne ale długo szukałem co jest nie tak...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Wrz 2006 11:10 :: Radeon 24 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 5381

Cewka zapłonowa w lanosie

Przyszła pora na zamkniecie tematu. Wszystko wskazywało na awarie cewki a okazało sie to uszczelka pod głowicą. Auto ma przejechane 92kkm Silnik nigdy nie był przegrzany i rozsądnie eksploatowany. Razem z wymianą rozrzadu ok 600zł. Trochę zabolało. Dzieki wszystkim za zainteresowanie. Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Wrz 2006 12:43 :: ayway :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 12282

punto 1.2 8v sonda lambda

a czy migala przed wymiana rozrzadu jesli nie to albo tak jak juz koledzy pisali przestawiony aczkolwiek palila by sie raczej odrazu po uruchomieniu silnika.
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Gru 2006 23:16 :: btomi :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2745

seat cordoba-Wymiana rozrządu

auto jak w temacie 96r.,silnik 1.6 (8v,105KM) Chcę wymienic pasek rozrzadu,jak to wyglada w tym aucie?(zdjecie i zalozenie nowego)?
Samochody Mechanika :: 17 Lut 2008 21:20 :: goldwinger :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 17723

wymiana uszczelki głowicy bez blokad

luki1979 - z benzyną sie zgodze ale tutaj pytanie jest o JTD. Jeżeli chodzi o JTD 8 zaworowe to nie widze wiekszych problemów robic bez blokad. Znaki na kole zamachochowym(nie wszystkie skrzynie mają okienko), na górze policzyc zęby na kole wałka rozrzadu do znaku. Co do innych JTD to nie wiem...
Samochody Mechanika :: 21 Maj 2008 13:12 :: Tommi029 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2653

Wymiana paska - kilka pytań w trakcie wymiany

powiedz ile zrobiles tych rozrzadow? klina nie masz na walku rozrzadu i tu masz mozliwosc regulacji,a co do pompy wtryskowej tez sobie nia krecisz zeby miec idealnie znak kola zamachowego w kienku?? na nowym pasku krecac zgodnie z ruchem silnika do momentu gdzie mozna zablokowac pompe celem sprawdzenia...
Samochody Mechanika :: 15 Lip 2008 19:31 :: cordoba_2004 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 4103

audi b4 2.0 ABT wymiana pompy wody

witam małe pytanie czy wymieniajac popme wody tzeba zdemontowac pasek rozrzadu ?( po co) nie da sie tego zrobic bez zdejmowania paska i uszczelke czyma ssmarowac czy na ,,sucho"
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lip 2008 10:54 :: tommy1982 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2702

Felicja 1,3 MPI Wymiana silnika

Mechanicznie pasci wsio .Jesli ten monowtrysk to 136 BMM to mozesz wziac sam silnik bez osprzetu a osprzet zapodasz ten co masz .Roznica miedzy tym silnikiem co masz ( zapewne 136M) to nieco wyzszy stopien sprezania 10:1 vs 9.8:1 w tym 136B no i dluzszy walek rozrzadu 254st v 248st .Pytanie jescze ten...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Paź 2008 08:22 :: ZK1 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3291

fiat bravo 1.9jtd 99.r falujace wolne obroty

moze pompa wtryskowa jest zle ustawiona na rozradzie , wymieniajac rozrzad sugerowalem sie znakami kture zrobil ktos wczesnij przedemna ,przed wymiana rozrzadu objawy byly te same
Samochody Początkujący :: 19 Gru 2008 08:14 :: Gość :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2889

[C4 Audi 2.5 trdi R5 AEL/AAL rorząd cechy a stuki w silniku]

jakie stuki i czy przed wymiana rozrzadu tez byly te stuki podaj rocznik
Samochody Mechanika :: 18 Paź 2009 18:37 :: tqmeh :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4307

Wymiana rozrządu, VW Touran, 2,0TDi 140km AZV

VW Touran AZV schemat rozrzadu.
Samochody Mechanika :: 25 Sie 2011 17:01 :: !Darek! :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 32335

potrzebny mi jest schemat rozrzadu do rovera 623

Witam-po długuch trudach i znojach nic nie pomogło,auto nadal nie chodzi i zastanawiam się nad wymiana silnika-temat zamykam-dziekuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich :)
Samochody Mechanika :: 12 Sty 2009 15:50 :: trzemus :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3323

Siena- regulacja zaworow a wymiana uszczelki pod glowica

nie ma to nic wspolnego.przecierz caly mechanizm rozrzadu jest zamontowany na glowicy.dobrze ustawic kola pasowe! i w droge.niektorzy mechanicy tw.ze po kazdym wyjeciu glowica powinna byc "planowana"ale to juz sa naciagacze.
Samochody Mechanika :: 08 Lut 2009 14:21 :: gromleon :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2395

fiat brawa 98r 1.2 16v,wymiana rozrzadu?

witam,musze wymienic rozrzad w brawie 98r 1.2 16v,wiem ze na kolach nie ma znakow,jesli ustwie sobie tlok na pierwszm cylndrze gmp i zrobie swoje znaki to nie powinno byc problemu zwymiana?jesli juz ktos to robil to prosze o podpowiedz,pozdrawiam
Samochody Mechanika :: 26 Maj 2009 20:12 :: bandi21 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 8288

honda civic 98 r 1.4 16v,wymiana rozrzadu,co i jak???

witam,nosze sie z zamiarem wymiany rozrzadu w hondzie civic 98 r 1.4 16v i mam pytanie czy do jego wymiany sa potrzebne blokady?czy jesli np ustawie na pierwszym cylindrze tlok w gmp i zrobie swoje znaki to bedzie dobrze?i jeszcze jedno czy pompa wody jest napedzana tam z rozrzadu,jesli ktos wymienial...
Samochody Mechanika :: 19 Cze 2011 14:16 :: endex :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 24646

GOLF IV jakiej firmy pasek rozrzadu

Witam wszystkich, mam delemat przed wymiana paska rozrządu, miedzy 3 firmami BOSCH, GATEK a CONTINENTAL proszę o porade.
Samochody Początkujący :: 02 Mar 2009 13:43 :: dydorobert :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 5537

nissan terrano jak ustawić rozrzad

zaraz bede mial to auto na stanowisku, poslucham raz jeszcze, nissan ma przekulane 262 tysiace, i wiem ze jest to wlasciwy przebieg, byc moze wymiana rozrzadu dotyczyla samego lancucha bez napinacza, nie zdziwilbym sie, dzieki za sugestie, pozdrawiam, pit motors
Samochody Mechanika :: 11 Mar 2009 16:48 :: pit motors :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5352

Honda civic 1.4 16v 96r-wymiana rozrzadu

witam,mam honde civic 1.4 16v i mam pytanie dotyczace wymiany rozrzadu,czy sa znaki na kolach,jesli tak to gdzie lub czy potrzebne sa jakis blokady?i jak jest ze srubowa na wale korbowym,da sie ja odkrecic kluczem pneumatycznym?moze ktos posiada schemat wymiany rozrzadu?z gory dziekuje za pomoc
Samochody Mechanika :: 07 Kwi 2009 19:55 :: siwymark1 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 15571

Wymiana paska rozrządu w DAEWOO NEXIA.

Niech chłopak spróbuje sam wymienic jesli chce, kiedys tez kazdy mial swoj pierwszy raz, moj byl 3 lata temu, z wydrukowanymi kilkoma stronami ksiazki i kilkoma stronami z TIS-a 2000 wymienilem, pasek rozrzadu, rolki, napinacz i pompe wody w silniku X20XEV Opla (2.0 16V), przejechal juz 40000km i nic...
Samochody Początkujący :: 14 Maj 2009 21:03 :: lysy1980 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6754

Audi a6 2.5 tdi V6 quatro wymiana rozrzadu i wycieki

Witam chce wymienic rozrzad i zauwarzylem ze przy rozrzadzie mam wycieki oleju i chcialbym przy wymianie paska usunac wycieki tylko nie bardzo wiem ile jest tam oringowi jakich jak by wiedzial ktos to prosze o odpowiedz symbol silnika AKE
Samochody Mechanika :: 20 Maj 2009 16:18 :: glosny83 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 10459

Laguna 94, po przekreceniu kluczyka nic sie nie dzieje

Wtam, Jakis miesiac temu kupilem Lagune 94r, 1.8 8v. przebieg 216 tys. Jeszcze nic przy niej nie robilem (typu wymiana rozrzadu, pasków, płynów). Wszystko bylo ok, do wczoraj. otoz po pracy wsiadam do auta, przekrecam kluczyk i nic. rano zapalilem kilkakrotnie bez zadnych problemow. Kontrolki zapalaja...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Sie 2009 07:56 :: szefox :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2707

Wymiana rozrządu w slilniku VM 2,5 TD w Chrysleru Voyagerze

kupiłem caly rozrząd , koło zembate nawałek rozrzadu , kolo zembate na wał , łańcuch i napinacz . Mam problem ze zdięciem kola zembatego z wału . Może ktoś mi powie lub ma jakiś sposób jak to zrobić . A na nowym kole nie widzę klinai właściwie nie wiem jak ono jest zablokowane na wale
Samochody Mechanika :: 14 Wrz 2014 22:22 :: brunoiwo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1341

AUDI A4 1.9 TDI 2006r wytarty walek rozrzadu

Witam. Kilka razy mialem tę przypadlość. Zazwyczaj wymiana walka i popychaczy rozwiązywala problem. Oczywiście należy wymienić olej, filtr, zdjąć miskę i wyczyścić ze szlamu ( starty material z walka i popychaczy). Przy okazji spr. ciś. oleju. W jednej sztuce problem wrócil po 1000km. Ciś. oleju...
Samochody Mechanika :: 03 Sty 2012 18:16 :: zibiii :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 12617

skoda Octavia 1,9TDi syczenie z okolic rozrzadu/silnika

Update Sprawa z utrata mocy rozwiazana - pomogla wymiana samego przeplywomierza. Natomiast odnosnie syczenia to wyglada na to,ze zwiazane jest to z klimatyzacja,poniewaz jej wlaczenie/wylaczenie powoduje odpowiednio zmiane poczatkowego szumu w takie jakby charczenie/powrot do 'stanu szumu'.
Samochody Mechanika :: 23 Cze 2009 18:36 :: grabash2 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4115

PEUGEOT BOXER 2.2 HDI 2005r wymiana rozrzadu.

Witam,trafil mi sie Boxer 2.2 HDI 120 km 2005r na wymiane rozrzadu,czy dysponuje ktos schematem wymiany rozrzadu w takim aucie lub moglby opisac co i jak,czy sa potrzebne blokady czy moze dam rady bez blokad,nie robilem jeszcze w takim modelu rozrzadu wiec prosze o podowiedzi,z gory dziekuje i pozdrawiam
Samochody Mechanika :: 02 Sie 2009 18:25 :: seattdi :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 14087

Fiesta 97 1,3 8V Wymiana łańcucha rozrządu.

A wyciagales walek rozrzadu aby wymienic rozrzad? I jakie tam sa znaki wedlug ktorych trzeba ustawic?
Samochody Mechanika :: 26 Lut 2012 21:48 :: domex32 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 12236

OPEL ASTRA 1.6 16v wymiana rozrzadu

Witam,w oplu astrze z 99r z silnikiem 1.6 16v do wymiany rozrzadu sa potrzebne blokady czy sa znaki na kolach?jesli ktos wymienial juz rozrzad w takim silniku prosze o rady,pozdarwiam
Samochody Mechanika :: 09 Sie 2009 20:47 :: Gość :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 7289

Opel astra 2001r 1.7 wymiana rozrzadu

Witam,musze wymienic w oplu astrze rozrzad 1.7 diesel 2001r (nie isuzu),czy potrzebne sa jakies blokady czy mozna sprobowac na swoich znakach,prosilbym o porady osoby ktore robily juz taki rozrzad ,pozdrawiam
Samochody Mechanika :: 30 Sie 2009 22:23 :: mortego :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 7597

kia 2.9 crdi wymiana rozrzadu

witam. moze ten post nie pasuje do tematu ale szukam pomocy, a moze tylko odpowiedzi na pytanie. czy do wymiany paska rozrzadu w 2.9 crdi jest potrzebne jakies specjalne narzedzie do sciagania kola pasowego z walu korbowego? podobno mozna latwo uszkodzic uszczelniacz na wale? gosciu z serwisu powiedzial...
Samochody Mechanika :: 03 Wrz 2009 21:47 :: Gość :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4277

fiesta 1.3 mk3 91 wytarty wałek rozrzadu?

Jechac do innego mechanika niech on da opinie. Jezeli drugi powie to samo to rozbierac ewentualnie regenerowac lub wymienic na nowy. Kiedys mialem podobna sytuacje gdzie wytarla sie jedna krzywka na walku. Bagatelizujac spowodowalem uszkodzenia ktore kosztowaly mnie wymiana calego silnika.
Samochody Mechanika :: 05 Lut 2010 18:38 :: olel :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 5021

Skoda fabia 1.4 MPI wymiana lancuszka rozrządu

Witam posiadam Skode Fabie z silniiem 1.4 MPI na lancuszku rozrzadu. Przebieg samochodu to 130 kkm i pracuje on na orginalnym lancuszku od nowosci. Przyszedl czas na jego wymiane i nie bardzo wiem od czego sie zabrac. Jak narazie udalo mi sie zamowic lancuszek z dwoma kolami i kompletem uszczelek na...
Ogólny Techniczny :: 13 Gru 2009 12:52 :: robokop :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 9880

Opel Vectra B 1.8 16V 97' - szumy (tarcia) silnika

a czy mozliwe ze rozrzad nadaje sie juz do wymiany??poruszalem ten temat wsrod znajomych niestety sa oni zwyklymimi laikami wiec nie wiem czy ich podpowiedziami dotyczacymi wymiana rozrzadu mozna sie kierowac. co do zataRTEJ POMPY WSPOMAGANIA...jesli jest zatarta wspomganie nie bedzie dzialac??u mnie...
Samochody Początkujący :: 20 Gru 2009 12:08 :: zon87 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3568

wymiana rozrzadu mazda 6 2.0l td 2005r

Witam kupilem mazde 6 2005r 2.0l td czy ktos wie co ile zmienia sie pasek rozrzadu dzieki .
Samochody Mechanika :: 14 Sty 2010 22:57 :: autolucas :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 14135

Wymiana rozrzadu Laguna II 1,6 16V

Witam, przymierzam się za niedługo do wymiany paska rozrządu, w lagunie II 1,6 16V. Będzie to pierwsza wymiana i po konsultacji z jednym warsztatem dowiedziałem się że przy pierwszym razie, wymienia się tylko pasek. W innym warsztacie, dowiedziałem się, ze trzeba wraz z paskiem wymienić napinacze i...
Samochody Mechanika :: 19 Sty 2010 16:40 :: pchelalukasz :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 9518

Mercedes 410 wymiana łańcucha rozrządu

Po pierwsze: Ile przebiegu ma mieczyslaw?? drugie: czy slychac lancuch trzecie: ostatnia rzecza jaka sie wymienia w MB to lancuszek rozrzadu.
Samochody Początkujący :: 14 Lut 2010 21:14 :: TESMEN :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4579

Corsa B, Astra F, wymiana obudowy wałka

Kolego mariooo_87 przeczytaj wiadomosc kolegi carrot ona zawiera odpowiedz na twoje pytanie. Podesłane zdjecie umożliwiło tobie ,obejrzenie pokrywy wałka rozrzadu i jej śrub. Jeśli chcesz zmienić obudowe wałka to odkrecasz z głowicą całośc innego rozwiązania nie ma. Pozdrawiam Dodano po...
Samochody Mechanika :: 22 Gru 2011 20:40 :: tomi1605 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5046

Wymiana rozrządu - PASSAT B5 1,9 TDI

ale poco pompa wody kosz jakieś 400 średnio poco pompa?? bo jak sie pytam jakiegos mechanika to zaden nieche wymienic rozrzadu bez pompy mowia ze to wchodzi w sklad rozrzadu i chodzi na jednym pasku ja sie nieznam wiec pytanie do was czy napewno nowa pompa nie jest potrzebna przy wymianie rozrzadu...
Samochody Szukam :: 26 Sty 2015 15:40 :: arcydzielo :: Odpowiedzi: 44 :: Wyświetleń: 109607

audi a4 tdi z 97r. wymiana rozrzadu

Witam. Po wymianie rozrządu w Audi A4 TDI Avant z 1997 roku, przy dodaniu gazu wydobywa sie ciemny dym z wydechu. Co mogło by być powodem? Dzięki.
Samochody Początkujący :: 09 Maj 2010 14:07 :: Pawel wawa :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3736

AUDI A4 1,8 125KM 1995r. wymiana rozrzadu.Jaki zestaw wybrac

Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Jaki zestaw wybrać, ponieważ chcę wymienić rozrząd i pompę, na allegro trochę tego jest. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Samochody Mechanika :: 12 Maj 2010 20:29 :: Gość :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 12073

citroen xara picasso po naprawie paska rozrządu nie odpala

co ma piernik do wiatraka? przed wymiana rozrzadu palił ? jak nie to ustaw dobrze rozrząd. napisz jak sprawdzałeś ten czujnik.
Samochody Początkujący :: 12 Maj 2010 23:20 :: Gość :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3970

Pb i LPG a ustawienie zaplonu

Mam instalacje II generacji przed wymiana rozrzadu auto czasami dziwnie odpalalo i szarpalo zaraz po odpalenmiu (na Pb), byly wachani aobrotow, czasami na LPG tez tak dziwnie przymulil i nagle ruszyl, tydzien temu wymienilem rozrzad i auto nie chce jezdzic na benzynie, na gazie idzie jak rakieta, sonda...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Maj 2010 11:22 :: erfro :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 957

Ford escort 1993r 1.8 d clx SAmochodzik nie ma mocy

nie wiem jak jezdził przed wymiana rozrzadu kupiłem go zaraz po wymianie. A co do lewego powietrza jak to sprawdzić. Bo stary escort z tym samym silnikiem zasuwa nieporównywalnie lepiej
Samochody Mechanika :: 25 Sie 2010 20:02 :: intomas :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1946

Wymiana rozrządu Suzuki Swift 1.0

chłopie prostszego rozrzadu niema!! cecha u gory i nadole tam jest tylko napinacz na rozrzadzie. imbus i w droge a i tu niespodzianka!! silnik bez kolizyjny :D czyli jak cos nie pojdzie nic nie stanie!!
Samochody Mechanika :: 08 Sty 2011 14:09 :: makapaka :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 9480

Wymiana głowicy RENAULT MASTER 2.5L DCI

Dziwnie pytysz skoro masz pojecie to nie pytaj czy sie sprawdza glowice albo czy planowac co ro rozrzadu jak widzisz jest na fasolkach czyli blokady sa potrzebne a kreska nie zawsze moze byc dobra spotkalem sie juz z takimi co tez wydawalo im sie ze to niby nic a master zaciagal wydechem powietrze a...
Samochody Mechanika :: 08 Maj 2012 19:11 :: trans-serwis :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 7897

Renault Master 2,5D - wymiana rozrzadu

Witam! Z zawodu jestem mechanikiem ale przyznam sie ze nigdy nie robilem diesli ! Otoz chodzi o moje autko Master 2,5D - 80km , musze wymienic rozrzad ale w sumie jedyny zaufany mechanik powiedzial mi ze dopiero za trzy tygodnie moze to zrobic , dlatego stwierdzilem ze w sumie to moze sam to zrobie !...
Samochody Mechanika :: 28 Lis 2010 09:14 :: bartez844 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 8910

VW Sharan 1.9 tdi 115 km - Wymiana uszczelki pod głowicą

jabym sprzawdzil ustawienie papy wtryskowej wzgledem polozenia walu a walka rozrzadu.bo tam niema co popsuc . Takiej pisowni nie tolerujemy, jeszcze jeden taki post i będzie ostrzeżenie.
Samochody Mechanika :: 26 Lis 2013 22:20 :: T5 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 18246

Kalibracja czujnika po wymianie rozrzadu?

Nic się nie kalibruje. Czy jest mozliwosc aby po wymianie paska regulowac takze kat wyprzedzenia zaplonu? Czy taka operacje przeprowadza sie kazdorazowo? Caly czas zastanawiam sie nad wymiana samemu, jednak gdyby okazalo sie, ze potrzebne sa lub wskazane jakies dodatkowe czynnosci, ktore dodatkowo...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Lis 2010 10:46 :: ele5 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1593

Wymiana paska alternatora Laguna II 1,6 16V

Nakładasz klucz płaski 13mm na śrubę mocującą rolkę napinacza, i kręcisz kluczem zgodnie z zegarem. Ale jeśli takie rzeczy sprawiają Ci kłopoty, to lepiej zostaw to. A w temacie masz rozrząd?
Samochody Początkujący :: 13 Sty 2011 21:20 :: Michu10 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 7266
1234

Ostatnio szukano: bateria laptop samsung gwałtowny hamować wzmacniacz operacyjny wzmocnienie sygnał wizyjny pranie wirowania głosu denon schemat impulsatora głowica dymić wydajność lodówki głowica dymić astra nawiewem
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group