Wygląda na cewkę nadajnika. Biorąc pod uwagę rodzaj nadajnika, częstotliwość pracy, to wychodzi 100nH lub 39nH. Coś w tych granicach. 100nH i 39nH to wartości podane przy zastosowaniu klasycznego wyjścia na antenę prętową. Na płytce pilota jest to rozwiązane inaczej (jest tylko jeden dławik), dlatego nie da się określić z not katalogowych tej wartości....
mam pytanie zmieniałem obudowę do kluczyka od 307 i zrobiłem niezłą jazdę nie przełożyłem imobilajzera do tego nowego a starą obudowę wyrzuciłem i moje pytanie czy można dokupić ta cześć i czy da sie go zakodować dzieki bardzo za pomoc!
Witam, Do mojego Audi mam tylko jeden kluczyk typu Smart Key. Postanowiłem zakupić drugi na allegro- uzywany. Po zakupie dopiero dowiedziałem się, że raz zaprogramowany taki kluczyk nie można zaprogramować drugi raz. Teraz moje pytanie: Czy jeżeli wymienie transponder na nowy (czysty) i wlutuje go w płytke do wtedy będę mógł zaprogramować taki pilot?...
Witam! Stoję przed naprawą wymianą cewki Transpondera od kluczyka Astry J i mam pytanie odnośnie tego czy ma ktoś sprawdzonego sprzedawcę? Dodano po 3 jedynie co udało mi się odnaleźć to to ogłoszenie: niby mam tu 2.36 Mh ale niedaje mi to żadnej gwarancji prawidłowego zadziałania, a ze starej cewki nie zrobię nic, jest rozerwana :/ Usunąłem link Reg....
Witam. Chcę wymienić licznik w moim Audi a4 b6. Czy mógł by mi ktoś odczytać piny do immo z wsadów z liczników i czy drugi licznik przyjmie stare kluczyki? Czy będzie potrzebna wymiana transponderów?
Witam, autko to a4 b5 2000r 1,9 Tdi na PD (kod silnika ATJ) Ponieważ moje 1/2 FIS już nie domaga, chciałbym wymienić zegary na pełen FIS. Co z kluczykami? Mam dwie sztuki zintegrowane z pilotem, jeden tzw. serwisowy, oraz jeden plastikowy. Jest szansa zaprogramować w.w. komplet kluczy pod nowe zegarki? O ile ew. wymiana transponderów w kluczykach typu...
Witam wszystkich serdecznie. Z trzy lata temu wykonywałem dla mojej klientki instalację i przy okazji dostarczyłem jej wspomniany dekoder. Wszystko było "cacy" i przez długi czas był spokój. Niecały miesiąc temu zadzwoniła z prośbą, abym podjechał, bo potraciły jej się niektóre kanały z listy programów. Biorąc pod uwagę ilość czasu jaka upłynęła od...
Kolezanko Fabryczny czy używany musi być o tych samych numerach. Wytłumaczę to najprościej jak potrafię w kluczyku jest transponder takie cos co mówi do twojego sterownika ja sie nazywam tak a sterownik sprawdza czy mu sie to zgadza. Jak mu sie zgadza to autko odpala. Używany sterownik będzie miał informacje o transponderze z kluczyka z którym wcześniej...
To w kluczyku jest transponder i poprostu je zamień. Ten z zestawu który kupiłeś włóż do swojego kluczyka i załóż swoją stacyjkę. Uważaj żebyś nie uszkodził transpondera. Nie może być dwóch transponderów w okolicy pętli chyba że zdejmiesz pętlę ze stacyjki i jak wiązka pozwoli odsuniesz od stacyjki to wtedy możesz tam ten kluczyk z zestawu przykleić...
Kluczyk jest przypisany do samochodu i żeby używany zaprogramować w innym aucie musisz wymienić transponder. W Astrze H jest problem żeby kupić transponder który zadziała poprawnie immo+remote ale w np Vectrze C nie ma z tym większego problemu. Co innego jest z CIMem.W używanym CIMie resetujesz wszystkie ustawienia i programujesz pod nowe auto.
A klucze dopisałeś? Myślę ze nie bo nic nie pisałeś o kupnie transponderów.
Chyba od 1999 roku immo jest w innym układzie niż komputer w 306. (Sterownik centralnego zamka - radiowy). Tak wszystkie wcześniejsze immo mają w komputerze, z tym że w wersji przed 1997 roku immo występowało w wersji klawiatury, po 1997 roku już jako transponder. Istniały wersje 306 bez immo, ale musisz mieć całkowitą pewność że dany komputer pochodzi...
Prościej było naprawić ten padnięty licznik. Do tego który kupiłeś, musiałbyś mieć i pin i oryginalny kluczk z transponderem. Teraz można zrobić kilka rzeczy - jeśli liczniki są identyczne, można przekopiować eprom. Jeśli nie są identyczne - immo1/2/3, w zależności od rcznika, wyciąć kontrolkę z licznika, a z sterownika programowo usunąć immo. Można...
Witam Koledzy Mam szybkie pytanie bo nigdzie nie znalazlem podobnego watku. Otoz moj Doblo posiada centralny zamek otwierany i zamykany z pilota. Pilot jak kupilem nie dzialal ( poprzedni wlasciciel twierdzil ze rozladowala sie bateria a po wymianie juz nie dzialal) niestety nie mial pin codu od Fiata. Zrobilem dumpa z BCM z kosci 93Lc66 odczytalem...
Witam mam pytanie na jakie problemy mogę napotkać przy wymianie licznika w VW Passat B5 z 98r na licznik z wersji po lifcie 2002. Piny do obu liczników znane. Czy potrzebne będą nowe transpondery. Czy w b5 przed liftem było immo 2 a po już immo3
Jesli na nowym nie udaje się a na starym tak to daj nowe transpondery.
Witam. Mam mój pierwszy tuner cyfrowy juz wszystko działa Gdybyś podał markę i model odbiornika sat to myślę że wielu z kolegów podpowiedziałoby Ci konkretnie w jaki sposób wykonać przeszukanie satelity. Jak to wykonać podano też z pewnością w instrukcji obsługi ... Nie podałeś też jak skonfigurowałeś antenę: czy masz ustawioną tylko na jednego satelitę...
Witam wszystkich forumowiczów! Mam taki nietypowy problem instalacja z quadem podłączone dwa tunery w jednym mieszkaniu jeden kabel to 25m drugi ok 6m (miedziany z żyłą 1,02mm firmy maxcable)i brak sygnału na transponderach 12188V, 12303V i jeszcze jedna polsatowska ale nie pamiętam częstotliwości ale w górnym paśmie też polaryzacja V. Reszta transponderów...
Mam w planach wymienić licznik. Mój obecny wygląda następująco: Czy da radę wymienić licznik na taki z FIS z Audi A6? 1. Czy w liczniku z pełnym fisem z białym podświetlaniem używane są w immo te same transpondery co w starszych wersjach? 2. Jeżeli nie, to gdzie można kupić transponder do tego licznika i jak rozebrać scyzoryk? 3. Jeżeli kupię licznik...
Witam, Niestety nie znalazłem odp. na moje pytanie na elektrodzie i w googlach dlatego chciałem zapytać: 1. Kluczyk scyzoryk 2P jak ten w załączeniu. 759326 2. Na końcu znajduje się cewka? i tutaj pytanie czy jest ona do kuminikacji z IMMO, transponderem czy też do remote control? 3. Czy oprócz cewki jest transponder w kluczyku w obudowie (jeśli tak...
Najczęściej kluczyk do stacyjki jest pierwszym oryginalnym kluczem do auta ze względu na obecność transpondera immo. Dobrze by było więc zakupić dobry komplet (nie tanią chińszczyznę) i zmienić kod mechaniczny zestawu (kod klucza = cięcie na grocie klucza) na kod klucza stacyjki. Odpadają wtedy kombinacje z immobiliserem. Jeśli posiadasz niebieską kartę...
Po intensywnych poszukiwaniach udało mi się zdobyć cały komplet: ECU puszka immo, stacyjka i klucz, oczywiście na popularnym serwisie aukcyjnym. Po zamontowaniu kompletu dup(at) nic się nie dzieje. Autodiagnoza wywala kod 54 czyli immobiliser. Numery ecu i immobox-a są identyczne jak oryginalnych puszek, różnica jest tylko w kluczyku. Oryginalny ma...
Wygrzebałem z szafy stary dekoder vuzero z OpenPli. Tam w mierniku sygnału leciałem po transponderach i z 11508V też echo. Żadnego sygnału, inne transpondery SNR 65-95%. Także pozostaje chyba wymiana konwertera.
Cześć, jakiś czas już walczę z tym tematem, jednak nie jestem w stanie go dociągnąć i skończyły mi się już pomysły. Co chcę osiągnąć: Wymienić licznik w VW Polo 9n3 1.4TDI na wersję z MFA. Co posiadam: - ECU EDC17 - aktualny licznik: 6Q0 920 804 K (VDO V06) - pin 1392, Immo2, łączność po W-Line (VCDS: Immobilizer Communication "2 = via W-Line") - docelowy...
Na jakiej podstawie to zostało stwierdzone? Bo możesz wywalić pieniądzie niepotrzebnie. Jeśli rzeczywiście jest potrzebny to proponuję poszperać w necie i rozważyć ewentualną opcję zakupu z kluczykiem. Nie wiem gdzie to auto zapisuje kod transpondera,jeśli w samym ECU to kluczyk się przyda jako dawca transpondera immo.
Hm lepszym wyjściem z sytuacji byłaby wymiana konwertera na fullbanda - jak ustawisz LOF w tunerze na 10G to wprawdzie będzie ci pokazywał poprawne częstotliwości, ale i tak nie odbierzesz kanałów nadających w "górnym" pasmie. Fullband pracuje przy dolnym padmie od 10,7 do ok 11,9 G w górnym od ok 11,6 do 12,75, pokrywa więc częstotliwości od 10,7 do...
Jaki masz konwerter bo jak odbierasz HB na analogu, a na cyfrowym tunku nic nie łapiesz to wchodzi w grę wymiana konwertera na full banda.
Witam. Wymiana konwentera na nowy rązwiązała problem. Dzięki za podpowiedzi. Temat do zamknięcia.
Pętla znajduje się w puszce immo.Otwórz i zobacz połączenia ,tam na pewno jest problem. Ewentualnie wymiana takiej puszki na drugą. Mam coś takiego.PW.
dziękuję za wskazówkę Podejrzewałem że są różnice w sygnale, ale raczej myślałem że na poziomie kilka-kilkanaście %, dlatego zdziwiłem się że jeden program ma jakość 80% a drugi 25%... te mocne trzymają podczas burzy jak niebo czarne a te słabe padają od samych zmian atmosferycznych związanych z godziną. Poza tym czy nie jest dziwne że przy tym samym...
Ja bym się nie usprawiedliwiał brakiem miernika i brakiem instalacji ponieważ za chwile będziesz miał więcej takich problemów. Nie masz czaszy na stanie żeby założyć i sprawdzić to dokładnie ! W odpowiedzi na pytanie i to co sprawdziłem już wcześniej to masz MER na minimalnym poziomie 9dB gdzie tuner zaczyna dopiero poprawnie działać. Nie może być takiej...
Oczywiscie wymiana konwentera pomogła ustawienia były prawidłowe dzięki
Jakiś prosty sposób abym tymczasowo wyłączył ten system? Tak abym w spokoju mógł jeździć, a później umówić się na wymianę na konkretne zabezpieczenie.
Dekoder jest własnością klienta więc Cyfra proponuje podpisanie nowej umowy i wymianę razem z kartą. Po sprawdzeniu napięć i ustawień w menu niczego podejrzanego nie znalazłem. Winowajcą okazał się kondensator 330uF/6V, nie jest opisany na płycie ale znajduje się obok głowicy tunera. Po wymianie problem zniknął mimo, że wymontowany kondensator mierzył...
Z ciekawości zakupiłam 3 metry tego polecanego Triset-113 PE i podłączyłam do tunera tuż za anteną i wyniki siły/jakości sygnału identyczne jak na około 20 metrowym odcinku YWDXpek 75 1,0/4,8. Więc daruje sobie wymianę okablowania. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie siły sygnału z transponderów, czy to możliwe, że siła sygnału jest uzależniona od pory...
Pomogła wymiana kabla na lepszy - TVP2 zaczęło od razu działać. Wcześniej mocno zacinało albo nie było obrazu przez kilka dni. Kabel był niby nowy, grubszy z gotowymi wtykami, ale jakiś marketowy. Wymiana LNB na Inverto Black Ultra podniosła sygnał o 1dB z hakiem. Przed Odbiornikiem S/N jest na poziomie 12.5dB, tuż za LNB 13.7dB.
Sprawdzałem dosłownie wszystko. Pomogła jedynie wymiana multiswitcha.
Kable nie są znowu aż tak długie. Jak dla może to głupi pomysł ale wsadź tuner do toby termicznej albo owiń go całkiem folią aluminiową i uziem. Jeśli przestanie zakłócać to tylko problem masz z tunerem i dobieraniem przez niego zakłóceń GSM a nie instalacją. Próbowałeś podłączać kiedykolwiek inne tunery poza Solo2 ? Wiadomo zmiana unicable w tym przypadku...
Witam Kolegów. Chciałbym uzyskać informację, czy wymiana ECU w wymienionym aucie wiąże się z dodatkowymi czynnościami jak np. programowanie immobilizera i transpondera w kluczykach, czy ustawień licznika? Czy można po prostu wymienić zepsuty ECU na sprawny. No i pytanie, gdzie się on znajduje, w którym miejscu? Będę serdecznie wdzięczny za pomoc, bo...
Auto MAZDA 323 z 1997 roku, silnik 1,5 16V ,sterownik MITSUBISCHI Z5B5,w środku pamięć X24C01SI , immo TEMIC BH4A 675G2 w środku Motorola MC68HC05P3(1E25B) , Transponder Type: T5 ID: 12 wymiana ECU jak przeprowadzić synchronizacje ECU lub IMMO OFF
1. Nik ci nie udzieli konkretnej odpowiedzi jak podejrzewasz jakieś uszkodzenie. Należy zdiagnozować, sprawdzić błędy oraz parametry podczas rozruchu i dopiero podejmować próby naprawy. 2. Wymiana stacyjki wiąże się z ponownym kodowaniem immo (chyba że przełożysz transpondery) 3. Da się wymienić na tradycyjną (tylko po co) - ale należny usunąć immo...
Więc coś jest nie tak z nowymi transponderami, albo coś źle robisz. Możesz rozciąć kluczyki na około ostrm nożykiem i przełożyć transpondery. Jak Cię to nie satysfakcjonuje, może uda mi się Ci pomóc, ale to już na zakładzie.
Witam mam komputer uszkodzony i chcę go wymienić na sprawny.Proszę mi powiedzieć drodzy państwo jaki model mam zakupić ,czym sie kierować.Podpowiem że chciałbym od razu kupić pełen komplet czyli wiązkę immobilizer+transpondery itd..Proszę wymieńcie mi co mam kupić w komplecie aby nic nie programować tylko podłączyć kostki i cieszyć sie nową 206.Posiadam...
vvaldek - da się zrobić wszystko i nie trza zamawiać pod nr nadwozia, łącznie z dopisaniem ręcznym kluczyków do starego body komputera a nawet zaprogramowaniem transponderów pod konkretny body:) sa kolesie w Tychach potrafiący to zrobic.
Możesz odczytac pin ze starego sterownika i bez problemu zakodować nowe kluczyki. typ immo Module 22 - VW, Skoda, Seat IMMO1 immobox Siemens Pamięć Motorola MCU MC68HC05B16 PLCC52 Rozmiar wsadu 256 bytes. Transponder T5
Nie musi być identyczny, byle od C14NZ...(rozumiem ze taki silnik) Tam cudów specjalnych nie ma.. Aha, i uważaj na immobiliser. Rozumiem ze nie miales tam immo. Jak kupisz kompa to tez musi byc bez immo , albo kup razem z immo i transponderem z kluczyka, ewentualnie daj do wyczyszczenia immo..
Witam. Mam passat-a z roku 2001 1.9 PD bez komputera. Kupiłem używany licznik z pełnym FIS-em ale bez oznaczeń, obudowy i bez PINU, :( produkcja VDO. Odpaliłem go wczoraj na stole działa jak trzeba, wyświetlacz czytelny. a) Czy da się jakoś odczytać z oznaczeń płytki jaki to dokładnie model (na pewno 3B0 920 xxx, samej końcówki mi brakuje) ? Załadowałbym...
Zapytaj tutaj trzeba mieć założyć najpierw użytkownika zeby sie zalogować Dużo ludzi robiło takie swapy, ale z 1.6 na 2.0 trzeba zmienić skrzynię. Skrzynia taka jak szly z 2.0 miała inne półosie -> trzeba zmieniać piasty przednie. Podobno da się spasować 2.0 ze skrzynią F13 czyli taką jaka szła z 1.6 stosując koło zamachowe i sprzęgło od 1.7 diesla....
Wątpliwe aby coś nie tak było z dekoderem po wymianie, dekoder nie widzi transpondera (programów na nim) częstotliwość 11158 polaryzacja V ,najlepiej przeskanuj ,to częstotliwosć polsatu .Lub do kogoś kto ma antenę bezpośrednio bez przełączników diseq,na Hot Bird
W tu wybrałem szukaj wszytsko tu cyfra + 1 Dotąd jest wszystko OK. Dalej wybierz czerwone opcje: tu w ustawieniach jest : WYBIERZ ANTENE: 1(A) 1(B) 3(A2) 4(B2) ALL WYBIERZ TYP: ALL TV RADIO DATA TV+RADIO TV+DATA RADIO+DATA WYBÓR POZYCJI: ?? SZYBKI SKAN: NO CYFRA + p2c HB - FULL PL ASTRA 2 28E itp. ( Nie martw się tym, że dekoder "nie widzi" sygnału....
Witam Mam pytanie odnośnie wymiany ecu w moim autku jest tam komputer firmy delco 16202299 d96001 bwhn widzę mogę mieć identyczny za dość małe pieniądze jednak mam pytanie odnośnie immobilizera czy w jakiś sposób mogę przeprogramować immobilizer w tym nowym ecu który chce postawić posiadam tylko euroscana do takich zabaw wiem ze jest w nim obsługa "imo"...
Musisz się upewnić czy część elektryczna tz.kostka jest ok. Sam kluczyk możesz dorobić i przełożyć transponder lub jeśli nie jest crypto -z klonować. Warunek-sprawna stacyjka. Jeżeli konieczna będzie wymiana stacyjki to nowe transpondery i zaprogramować/jak megamos mogą być te same/. Lub immo OF.
No ale jeszcze kabel w kierunku sterownika silnika, drugi niebiesko-czerwony (ten jest nawet ważniejszy) no i zasialnie tego modułu. Oczywiście kluczyk ze stosownym transponderem musi się znajdować w pętli.. Ja to ci nie pomogę bo z wrocławia jestem, ale chyba ci nie pozostanie nic innego jak odwiedziny u któregoś z kolegów z twoich okolic
Naprawa ecu, jak da rade. A jak nie to ecu immo box i transpondery lub samo ecu i zgranie immo.
No kolego co byś sie nie zdziwił ! ja sam mam escorta wczesniej oriona miałem i na temat forda trochę c i powiem co nie co poduszki i skrzynia bedzie pasować instalacja raczej nie , komputer silnika sterował 1,3 jak bedzie 1,6 miał wysterować to bez kopcenia sie nie obejdzie , jak w załozysz sterownik od 1,6 możesz trafić na taki z versją immo i wtedy...
Witam ja mam podobny problem wymieniłem sterownik silnika z innego auta Zafira 2001 Z18XE i miałem jeden transponder - teraz działa jeden kluczyk, a zapasowy nie. Czy musze znac security code zeby doprogramowac zapasowy kluczyk? Czy security code mimo zmiany sterownika pozostał ten sam?
immobiliser - blokada zapłonu z transponderem w kluczyku, integralna część komputera (serownika)
Wspomaganie raczej nie ma nic wspólnego że nie odpala, a cewka przy stacyjce podpięta, transponder nieodebrany, wypinałeś przecież. Co do samego wspomagania to trzeba kalibracji układu , czujnika skrętu.
Nie ma nic na temat kolorowego al jest na temat dopasowania a ty możesz tak Kodujemy CAN: Wybieramy: [19 - CAN Gateway] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika. [Do It!] [Close Controller, Go Back - 06] Kodujemy Licznik: Wybieramy: [17 - Instruments] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania...
Nie trzeba nigdzie ingerować, wystarczy "przeszczepić" nowy grot klucza do starej główki (tam masz transponder).
Najtaniej to przełożyć transponder ze starego klucza do nowego. Może zamiast wymieniać komplet zamków warto oddać stacyjkę do naprawy. W Olsztynie 150zł. Chyba, że kucza już nie ma (wytarty) to nowe opakowanie dla klucza, też około 150zł.
E tam ,jak myślał kupując pompę i ma komplet tzn pompe , immo i transpondery z kluczyków to zrobi .
Nie prościej przełożyć transponder ze starego klucza?
Skoro jest immo to oczywiście trzeba będzie dopisać nowe transpondery (a stare usunąć). Jeśli alarm dało się uzbroić/rozbroić samym kluczem (nie tylko z pilota) to będzie działał, podobnie jak centralny. Pilot podobnie jak immo musi zostać dopisany. Nie mam pojęcia jak ta procedura wygląda w Mini i czy potrzeba to tego karty kodowej jak w innych markach...
Witam. Mam pytanie czy wystarczy sama wymiana transpondera i przyuczenie karty do samochodu czy należy prekodwać transponder?? Jeśli trzeba go prekodować to jakim urządzeniem mogę to zrobić?? Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź.
zadziała jeśli dokupisz sterownik z pilotami fabrycznymi moga być bez grocików bo zachowasz swoje druga część pilota znaczy grot z transponderkiem służy tylko do uruchamiania auta i nie ma to nic wspólnego ze stacyjką te sterowanie radiowe a koszt sterownika z pilotami na pewno będzie spory jeśli ma to być w oryginale a jak nie zależy to jak pisałes...
Jeśli stacyjka to nie ma problemu, drugi transponder, kod pin i zgfrywasz gdyby nie działało, co się dzieje że chcesz wymieniać stacyjkę?
Witam ostatnio przerabiałem temat.Potrzebujesz pin do immo -wyciagasz z licznika przy pomocy Vag-tacho(read PIN) ,następnie pastylka transpondera (crypto 48),w zależności od rocznika oraz modelu zegarów kodujemy pastylkę (new key)
Większość z multiswitch-y oferuje pasmo 950-2150 MHz, ale są też egzemplarze mające górny zakres 2200, 2300 czy nawet 2400 MHz. Czy ta różnica wpływa na możliwość odbioru obrazu HD, czy też najczęściej spotykane 2150 MHz wystarczy ? to różnica w zakresie przenoszonych przez urządzenie częstotliwości - do odbioru wystarczy 2150. Aczkolwiek, czym większy...
Immobilizer blokuje, przełóż transponder ze starego do "nowego" kluczyka.
Na stronie transpondery.pl jest katalog transponderów. W pierwszych wersjach Audi A3 96-97 liczniki były z IMMO1 więc transpondery do niego to Megamos ID13. Później czyli od 97 wychodziły IMMO2 czyli już Megamos Crypto48. Wystarczy że sprawdzisz jakie masz IMMO i będziesz wiedział jakie transpondery powinieneś posiadać. Na stronie transpondery.pl również...
Witam. Od pewnego czasu mam problem. Zachciało mi się MFA w moim Leonie 2003/2004 1.9 TDi ASV. Modelowy 2004. Dorwałem zegarki z 2000 roku immo2, a w u mnie jest immo3. Zakupiłem nowe ,czyste transpondery i zakodowałem je. Po jakimś czasie wywalił mi błąd "18263 powertrain data bus". Czy wymiana licznika może być przyczyną tego błędu? Dodam, że obydwa...
Chyba że jest możliwość podmiany transponderów.. Niełatwa, bo są sklejone z główką. To nie opel, że sobie szpilką wydłubiesz.
Otwórz sobie auto, na podstawie zamka wyfrezuj klucz- będzie pasował do stacyjki od razu. Potem tylko zaprogramuj transponder - żeby odblokować immo. Ergo - zleć to komuś... będzie szybciej i suma summarum - taniej.
Zakup sobie sterownik c.zamka uniwersl piloty to klucze od audi(w srodku nadajnik) przełozysz tylko transponder ze swojego starego kluczyka i po problemie.
No to może transponder się odkleił i nie zamyka pętli
Witam wszystkich! Z tego co się orientowałem najtańszym sposobem będzie wymiana stacyjki, sterownika komputera i immobilizera. Najtaniej będzie dopisać nowe klucze (transpondery) do auta co potrafi niemal każdy kluczykarz który trudni się dorabianiem kluczy z transponderami immobiliserów.
Witam szanownych kolegów, nie znalazłem podobnego tematu więc pytam. Jestem w posiadaniu samochodu VW Vento 1.9 TDI 1Z z oryginalnym immo, zmieniam ecu na Audi A3 2000r. ASV 038 906 012 BB i wiem już wszystko poza tym które piny z oryginalnej manetki tempomatu podłączyć pod które piny ecu i co ważniejsze - czy można zaprogramować nowy komputer żeby...
Zrobić BSI na virgin wgrać nowe klucze muszą być nowe transpondery prekodowane starych nie wkodujesz drugi raz
Postaraj sie zrobic tak zeby został ci grot od kluczyka,wymien bebechy te co sa uszkodzone,nowy transponder,dokodój wszystko i bedziesz mial w ori,a tak jak kupisz inna stacyjke to bedziesz musiał targac 2 klucze zawsze. Zrob jak napisalem wyzej a wyjdzie cie to najtaniej.
Immo w sterowniku potrzebny kluczyk i sterownik zapinasz sterownik potem przekładasz transponder z nowego kluczyka do starego i odpalasz starym kluczykiem. I po kłopocie bo stacyjka zostaje stara:)
Witam, wymieniłem sterownik security (stary był martwy) na taki sam używany... Udało się zaprogramować piloty lecz auto nadal nie odpala. Jak można zakodować kluczyki do tego sterownika (transpondery)? Czy trzeba wykonać jakąś synchronizację z ,,body procesor '' i sterownikiem silnika?
Potrzebujesz albo "Pętla immo", transponder z klucza, sterownik silnika ECU - wtedy wymieniasz komplet i odjazd albo tylko sterownik silnika ECU i dużo wiedzy oraz dostęp do urządzeń diagnostycznych. Jednak czytając opinie Twoich mechaników, skłaniam się ku tej opinii: Ja bym jednak upewnić się czy to aby na pewno sterownik.
Witam Moja fabia 2002 1.9 sdi nie ma komputera pokładowego tylko godzina. Licznik nr 6Y2 919 860 ECU 038 906 012 GD Moduł komfortu 6Q0 959 433 E. Czy jak przełoże komplet który pochodzi z troszke innej fabi 1.9 tdi (model poniżęj) to będe musiał coś programować ,adaptować, włączać nowe funkcję, oczywiście dołożyć manetke i czujnik temp . (gdzie wpiąć?)...
Zrozum to że ty masz immo1 a nowy licznik ma immo2 więc tego nie spasujesz. Możesz przełożyć licznik a jak Ci wadzi kontrolka od immo to ją wywalić lub dopasować transpondery ID48 do nowego licznika i podpiąć do niego pętle immo. Teraz masz transpondery ID13. Odepnij licznik nowy to się połączysz z immo. Pewnie się gryzie puszka immo z immo w liczniku.
Czy można podążać tą drogą? "Sabo, Ludwiku i stilly75 nie idźcie tą drogą." Żadna z powyższych metod nie zadziała. Sterownik silnika, moduł BSI, pętla przy stacyjce, transponder z kluczyka są ze sobą ściśle powiązane. Niekiedy ingerencja może skutecznie zablokować samochód na dłużej.
Stacyjki samodzielnie wymienić się nie da (immobilizer + oprogramowanie). Jedno nie ma nic wspolnego z drugim. Mieszkam w Szwecji i troszkę trudniej tutaj o mechanika i rozsądną cenę, stąd moje pytania. Troche mnie to dziwi. W normalnym kraju, a za taki mam Szwecje, wystarczy zadzwonic do ubezpieczenia, ktore zawiezie auto gdzie trzeba i po problemie....
Nie spasujesz sb. tych liczników inne procesory. Znasz piny dopasuj cały licznik nowe transpondery i dopisać klucze.
Trzeba zgrać SB z immo i na jego podstawie przygotować transponder, tego nie zrobisz bo do tego trzeba mieć sprzęt. Osoba która sprzedaje transpondery lub która dorabia klucze może to zrobić.
To zdejmij pętlę ze stacyjki i doklej do niej transponder. I schowaj ja pod deską.
Dzięki ale off zrobiłem sobie sam na czas zanim dostałem transpondery żeby klient mógł jeździć. Nie o to mi chodzi żeby na siłę silnik uruchomić. Chcę na nowo zaprogramować immo tak jak powinno być. Teraz nie da się sparować sterownika silnika z nowym licznikiem no i nie da się dopisać kluczy (warunki nie spełnione). Gdybym miał dziewiczy sterownik...
Witam. Moze ktoś pomoże w temacie . Nie mieszkam w Polsce wiec nie bardzo mam możliwość podjechania do kogoś kumatego wiec postanowiłem sie zająć tematem sam . Szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem . Kupiłem citroena berlingo 2003r. 1.4 b . Właściciel wymienił ECU na inny i wszystkie systemy działają a auto nie odpala . Podłączyłem Lexie i...
Z transponderami w immo2, się mylisz. Są też crypto. Crypto48-w immo2 nie musisz wymieniać transpondera,w immo3 musi byc nowy.Licznik bez CAN to immo2 Dodano po 6 Do autora tematu... Zeby podlaczyc nowy licznik musisz założyć nowy licznik-masz z passata wiec konieczna jest wymiana obudowy licznika na tą z golfa.Majac pin do zegarow i interfejs vag...
Sprawa rodzaju bsi wyjaśniona. Kluczyk mam zwykły bez pilota, pilot dopiero będę szukał jak auto zacznie jeździć. To dlaczego używanego transpondera nie dopisze do bsi, tylko nowy, czyli transponder też zapisuje coś w sobie? To kolejne pytanie: ecu otrzymuje tylko info z bsi ze jest pozwolenie na rozruch? pin ecu i pin bsi muszą być takie same, i bsi...
Ciekawe?. klucze wymazane z immo z transponderem cr. nie dopiszesz kablem. Wydaje mi się że dopiszę ale nowe lub wyczyszczone. Czy ktoś wyjaśni czemu klucze z transponderem 7946 dopisze ponownie a z 7941 nie? Aplikacja układów jest identyczna.
Najpierw pokaż tu pomiary na kilku transponderach np: 10.719V (na TVP HD) 10.834V (Np BBC HD) 11.411 H (Ale Kino+ HD) 12.475H (BBC Brit) Jeśli tutaj masz jakość (na wszystkich transponderach) >60% (siła nie tak ważna) to uznajemy że antena ustawiona w miarę OK. Wtedy faktycznie zmiana czaszy na większą może trochę pomóc przy złych warunkach atmosferycznych....
Czyli wymieniając kostkę i przekładając transponder w kluczykach, jest po problemie? Dodano po 7 Dodano po 37 to jest takie cudo?
Jest dodatkowa blokada wkładki zamka, w postaci trzpienia na korpusie (znajdź go)... Po zdjęciu zawleczki (blaszki) mocującej wkładkę (to zrobiłeś), włóż kluczyk do zamka, przekręć w prawo, naciśnij trzpień, obróć kluczyk w zamku w drugą stronę (w lewo) i wyjmij wkładkę z drzwi. Ale: prawdopodobnie nie zamek jest uszkodzony, ale kluczyk. Aby to sprawdzić...
Wlutuj starą pamięć EEPROM (95160) do nowego sterownika. To raczej najszybsza droga. Samym pp2000 nie dokodujesz klucza, musisz mieć kod PIN nowego sterownika i niezakodowany kluczyk (transponder).
Masz wyrobiony kluczyk lub zapadki w mechanizmie stacyjki. Najprostszą i najtańszą opcją jest podjechać do warsztatu dorabiającego klucze i regenerujący stacyjki, gdzie dopasują (dopiłują lub wymienią) zapadki do kluczyka. Tym samym nie będziesz musiał wymieniać zamka w drzwiach. Transponder masz w kluczyku (taka mała kolorowa kostka - którą można przełożyć...