forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



wymiana turbina tdi

Znaleziono około 141 wyników na elektroda.pl: wymiana turbina tdi
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Turbina dla TDI 110PS '97 Golf

W Golfie z 97r. i silnikiem 1.9TDI 110PS zaczyna siadać turbina. Auto ma przebieg niecałe 220tyś. udokumentowane. Już szukam turbiny i mam dla was pytanie: Czy można założyć jakąś większą turbinę od innego TDI lub jakiejś firmy która produkuje turbiny do tuningu TDI. Proszę o podanie konkretnej firmy...
Samochody Archiwum :: 05 Kwi 2011 10:10 :: savkin :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 7497

Ford Galaxy TDI 1996 - Wymiana turbiny, dobranie pasującej

Witajcie w moim Galaxy z 96 roku w TDI padła mi turbina dotychczas byłem pewien że posiadam silnik AFN 110 koni w dowodzie miałem również 81 kw. Kupiłem turbine od AFN lecz ta nie pasuje zmienna geometria itp. Dziś dopiero wyjęliśmy tą co była i okazało się że siedzi turbina Garreta T15 028145701Q od...
Samochody Początkujący :: 18 Wrz 2014 23:14 :: JakubPPL :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 519

Volkswagen Passat 1.9 TDI 116km, turbina sama sie wylacza

Witam wszystkich, od niedawna jestem posiadaczem volkswagen passat 1.9 TDIturbina sama sie wylacza . gdy go kupilem to pierwsze dni go oszczedzalem jesli chodzi o silnik poniewaz to moj pierwszy diesel od paru latek jezdzilem tylko benzynka no ale koledzy wszyscy pozamieniali na tdi auta wiec i mnie...
Samochody Początkujący :: 21 Sty 2011 18:34 :: bart.auto :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 11923

czujnik temperatury-tuning? o co chodzi TDI 110KM

I w tym momencie, po radzie kol. MikePL1 z wymianą turbiny(bez strojenie) najczęściej psują się silniki. Duże doładowanie i brak paliwa prowadzą do spalania stukowego... Radzę zacząć od profesjonalnego chipa (jeśli możesz dojechać do Poznania to Geko Cars, jeśli do Warszawy to MR Motors - ul. Mineralna...
Samochody Archiwum :: 07 Lut 2013 13:06 :: adrianagent :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 12157

AUDI A4 3.0 TDI QUATTRO 2005r. - problem z mocą / notlauf

Witam szanownych kolegow. ...a wiec dalszy ciag mojej historii wyglada nastepujaco: W zeszly piatek bylem u mechanika (kolegi polaka), aby przeprowadzic diagnostyke (statyczna i dynamiczna), co prawda mechanik niestety jeszcze nie mial do czynienia z takim samochodem (3.0TDI), ale dowiedzialem sie...
Samochody Mechanika :: 16 Wrz 2010 10:07 :: lukjar6 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 17542

A4 1,9TDi 90KM olej w wężach Turbiny

Bez logow VAGiem trudno powiedziec-lepiej i taniej jest zrobic diagnostyke komputerowa. Jesli masz mozliwosc to podmien na 1-2 dni od kogos przeplywomierz (od golfa 3 TDI smialo pasuje- padajace turbo raczej nie wali olejem na przeplywke).Mowisz,ze odpala i gasnie, a nie masz powietrza w przewodach?...
Samochody Mechanika :: 13 Lis 2010 18:18 :: Kolarz07 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 30478

vw t5 multivan 2,5 tdi 174 ps - znikajacy płyn chłodniczy w układzie chłodzenia

witam kolegów dziś dzwoniłem do warsztatu do polski tam gdzie dałem moja starą chłodnice spalin do sprawdzenia i co ???? jednak niemieliscie wogole racji koledzy i jak bym was posłuchał to bym tylko niepotrzebnie kupywał i wymieniał pompę wody problem tkwił w samej chłodnicy spalin miała dziurkę a ten...
Samochody Mechanika :: 19 Lut 2015 22:55 :: dizba :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 4617

Audi Q7 3.0 tdi 240bhp - chiptuning

Jak interesuje cie przyspieszenie to zrobić remap ecu silnika i ewentualnie skrzyni to okolice 300ps są osiągalne większe modyfikacje może ograniczać skrzynia i wymiana turbiny nie jest konieczna.
Samochody Eksploatacja :: 05 Kwi 2013 17:53 :: turpik5 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1359

VW Crafter 2,5 TDI 108KM 2008r. błąd P0299 nagły brak mocy, sprężynka

Ja juz wiecej nie kupie zregenerowanej. Mam inny problem teraz z frafterem,nie odpala wogole chyba komputer padl wiec z wymiana turbiny sie wstrzymuje narazie. Na slasku jest gosciu co za 1500zl zregeneruje cala turbine. Ja robie trasy Anglia Polska Anglia wiec mi zalezy na spalaniu. Pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 15 Cze 2014 15:24 :: christrans :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3690

VW Golf V 1,9 tdi BLS 105km 2008r podciśnienie turbosprężarki

Witam wszystkich mam pytanie co do mojego BLS. Mam taki objaw silnik pracuje praktycznie bez zarzutu, nie kopci jest elastyczny i ładnie przyspiesza nawet do 180km jest jedno ale... przy 120km przy spokojnej jeździe przez chwilę na 6 biegu przy 2200 obr./min pojawia się napis engine fault silnik traci...
Samochody Początkujący :: 24 Wrz 2015 14:59 :: Piotr Manys :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 495

Golf V 2.0 TDI 16v DSG brak mocy. 140 KM Rozrząd czy Pompowtryski.

Pewne używane bo z pewnego źródła czy jest szansa ocenić jakoś stan używek? (np. na podstawie wycierania się obudowy pompowtrysku) I jeśli to nie tajemnica to jaki był koszt takich pewnych pompowtrysków? A ma ktoś doświadczenie z regeneracja pompowtrysków? (ewentualnie może polecić jakąś firmę z okolic...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Lut 2014 17:33 :: domex32 :: Odpowiedzi: 117 :: Wyświetleń: 35084

Skoda Octavia 1.9 tdi - regulacja turbiny po regeneracji

Witam, Posiadam skodę O1 2003 r. 1.9 tdi 110km (fabrycznie, tun na 130km) i po 230 tys. km. zajechała się turbina, więc ją zregenerowałem (dokładnie nie tą samą, swoją zostawiłem do naprawy a wziąłem na wymianę "taką samą" już zregenerowaną). Turbinę założyłem i okazuje się, że coś jest nie tak, a mianowicie: -...
Samochody Początkujący :: 20 Lis 2014 14:32 :: k4rk0 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1224

Odłączająca się turbina w Volkswagenie passacie 1.9 tdi

Witam. Mam pewien problem z Passatem B5 z 1997r z silnikiem 1.9 Tdi 110 km z intercolerem. Problem polega na tym, że turbina czasami się odłącza. Np. przy wysokich obrotach. Gdy się wyłączy już się nie załączy trzeba zgasić silnik i od nowa odpalić. Gdy turbina działa a wypnę kabel z przepływomierza...
Samochody Mechanika :: 21 Mar 2008 20:35 :: gitararullez :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 9205

VW Passat 97r TDI 110PS AFN brak mocy

Witam, Mam podobny problem w VW Bora 1.9 tdi 110PS AHF Robiłem już mnóstwo rzeczy i już nie mam pojęcia co jeszcze może być źle... Lista rzeczy, które robiłem : - wyczyszczona turbina, - wymiana zaworka ERG - wymiana pompy próżniowej - sprawdzone wszystkie przewody - wymieniony przeplywomierz Caly...
Samochody Mechanika :: 13 Kwi 2013 13:14 :: grelo1 :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 32246

VW T5 multivan 2,5 TDI 174 -problem z pompą olejową/turbiną

Problem jest złożony.ok 3 miesiące temu zaczęło mi ubywać oleju w silniku ok 1l na 600 km z jednoczesnym ubytkiem płynu chłodniczego. Mechanik stwierdził uszkodzenie turbiny,którą wymienił (koszt z wymianą oleju i filtrami 5 tys). Po wymianie było niby ok ,auto miało moc ,nie brało oleju ,ale za płyn...
Samochody Mechanika :: 28 Lip 2010 21:10 :: toku74 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 6518

Skoda Octavia 1.9 tdi 110 km asv dławi sie i kopci

Witam. Posiadam Skodę Octavię 1.9 tdi oznaczenie silnika to asv 110 km. Problem wygląda następująco. Przy ok. 2500-3000 tys. obrotów silnik dławi się i zaczyna strasznie kopcić po delikatnym odpuszczeniu gazu i ponownym go dodaniu wkręca się na wyższe obroty i jest ok. Wymieniłem już chyba wszystko...
Samochody Mechanika :: 13 Maj 2011 12:03 :: studzin11 :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 15469

VW Bora TDI auto ma moment zastanowienia podczas rozpedzania

Witam!!! mam Passata 1,9 tdi 90ps i mam ten sam problem. Na warsztacie wymienił mi przepływomierz i twierdził że to przyczynna ale nie. Prawdopodobnie to turbina wymaga regeneracji. Pozdrawiam wszystko zależy jaką masz turbinę, w 90 % turbina nie wymaga regeneracji a jedynie demontażu i przeczyszczenia...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Mar 2009 08:22 :: Sztomel :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2500

VW Passat B6 1,9 TDI BLS - Passat B6 1,9 TDI dymi na czarno, brak mocy

Witam. Dalsze zmagania z Passatem. Auto odpala bardzo ładnie, na wolnych obrotach pracuje równiutko, nie dymi. Przy przegazowaniu za autem pojawia się ogromna chmura oraz raz na jakiś czas słychać głośne terkotanie jakby kij wsadzony w szprychy. Przy jeżdżeniu jest tak samo. Wciskam gaz, brak mocy, ogromna...
Samochody Mechanika :: 25 Mar 2015 09:43 :: dayv17 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5811

Turbina, 1.9 TDI - powód zapieczeń kierownic turbiny

Ja opisze swoj problem. Moze dzieki wam uda mi sie go rozwiazac bo ciagnie sie on juz od dawna. Mam Seata leona 1 1.9 TDI ASV 110KM. Niedawno dopiero jakos w marcu tego roku zrobiony został program w COMSPORCIE na ok 135KM, jednak problem byl juz przed programem. Notorycznie syfi sie zmienna geometria...
Samochody Mechanika :: 05 Lip 2014 23:03 :: sumo75 :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 35490

VW Passat B5 1.9 TDI 115KM - głośna praca turbiny

Witam, w moim passacie B5 1.9 TDI 115KM zauważyłem że po nagrzaniu silnika i gwałtownym przyspieszaniu słychać tak jakby "wycie" huczącego łożyska . Miejscowy mechanik powiedział , że to oznaka kończenia się żywotności turbiny. Dźwięk ten tylko słychać w przedziale od 2tyś obr do ok 3500 tyś. Na wolnych...
Samochody Początkujący :: 25 Gru 2014 11:55 :: DJ Davi :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 7008

Passat 2,5 tdi po wymianie turbiny kopci

witam, ile zapłaciłeś za regeneracje turbiny? pytam nie z ciekawości tylko prawidłowo wykonana regeneracja to koszt rzędu do 1500zł wymiana wentylatora, turbiny, wałka, uszczelnień, łożyskowania wyważenia statycznego i dynamicznego, teraz porównaj swoją cene i możliwe że tylko ją umyli(hehe), nie polecam...
Samochody Mechanika :: 09 Lip 2008 06:03 :: wesoł13 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 17054

Sharan 1,9 TDi 2001 aut. wyrzuca płyn chłodniczy

Witam ponownie po lekkiej przerwie. Obiecałem dać znać jak będzie po problemie z wyrzucaniem płynu. Było to już wyżej opisane prawdopodobne przyczyny przez kilku użytkowników, ale może w dużym skrócie opiszę dla potomnych, może komuś się przyda w nadchodzących niemiłych objawach. Wymieniłem korek...
Samochody Początkujący :: 13 Mar 2015 22:42 :: Waziutki :: Odpowiedzi: 93 :: Wyświetleń: 31558

2.0 tdi bkp - Odcinanie turbiny a awaria pompowtryskiwacza

Witam, Ostatnio czesto mi przeładowywała turbina. No po jakimś miesiacu takiej jazdy z odcinaniem turbiny padł pompowtryskiwacz siemensa przy 117tkm. Na szczęscie załapałem się na akcję serwisową 23H9 i zostąły wymienione wszystkie pompowtryskiwacze za free. Po odebraniu go nie jestem w stanie...
Samochody Mechanika :: 12 Cze 2014 22:12 :: micjanic :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 867

VW Golf 1.9 TDI ciężko pali gdy jest ciepły, szarpie

silnik mam 1.9 tdi 90 koni zauwazylem po podpieciu do komputera ze wyskoczyl mi blad cisnienia doładowania czy to moze miec cos wspolnego z wyzej opisanymi przeze mnie problemami ? no to mamy dwie opcje - jeśli to Golf Mk4 to silnik AGR lub ALH (jeśli koło dwumasowe to raczej druga opcja), czujnik...
Samochody Mechanika :: 18 Mar 2009 11:27 :: MaciejTM :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 14822

spadek mocy seat toledo tdi

Z tego co wiem gość sprawdzał auto na wszystkie możliwe sposoby(elektonik też nad tym tematem siedział) i dlatego stwierdził że to turbina. Jeżeli rzeczywiście jakość paliwa albo nieumiejętnie wgrany czip może dawać takie objawy to ok ale wydaje mi się że problem tkwi w czym innym. Jak macie namiary...
Samochody Mechanika :: 08 Cze 2009 01:16 :: leo... :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4283

Problem z moca w passacie TDI 90koni

Mam problem z mocą w moim Passacie, jest to 1.9 TDI 90 koni. Kupiłem auto niedawno i było super do momentu kiedy nawaliła turbina. Turbinę wymienili na regenerowaną i niby wszystko jest ok. ale na moje odczucie moc znacznie spadła po tej wymianie. Co prawda auto ciągnie ale nie tak jak przed wymianą....
Samochody Mechanika :: 22 Lut 2010 16:08 :: rh.rally :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 644

Vw golf 1.9 tdi chwilowe zaniki mocy powyżej 3000tyś/obr.

JA mam taki problem (z golfem 1.9 TDI. Rok 1997), że przy odpalaniu miga mi raz kontrolka od oleju. Wcześniej tak sie nie działo dopiero od 2-3 miesięcy. Raz mignie i tyle. Zawsze było tak, że przy przekrecaniu kluczyka pojawiała sie i gasła a teraz pojawia sie gaśnie i jeszcze raz na chwilę sie zapala...
Samochody Początkujący :: 09 Kwi 2010 22:15 :: rutek16 :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 20788

GOLF III 1.9 TDI, chwilowa strata mocy na 5-10 min

mam taki problem (z golfem 1.9 TDI. Rok 1997), że przy odpalaniu miga mi raz kontrolka od oleju. Wcześniej tak sie nie działo dopiero od 2-3 miesięcy. Raz mignie i tyle. Zawsze było tak, że przy przekrecaniu kluczyka pojawiała sie i gasła a teraz pojawia sie gaśnie i jeszcze raz na chwilę sie zapala...
Samochody Początkujący :: 16 Kwi 2010 16:52 :: bubble_gum :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2675

Passat B5 1,9 TDI brak mocy

Witam. Mój problem z Passatem 1,9 tdi 115 km po wymianie uszczelki pod głowicą stracił moc. Mechnicy sprawdzili wszystkie czujniki, zrobiona regeneracja turbiny żadnych błedów nie wykazuje. W czasie jazdy pod kompem badany wszystkie parametry dobre. 3 ci pompowtrysk leje troche ale już lał przed wymianą...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Paź 2010 16:07 :: czarny100022 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5047

VW Passat 1.9 tdi turbinka - brak mocy.

Witam. Mój problem z Passatem 1,9 tdi 115 km po wymianie uszczelki pod głowicą stracił moc. Mechnicy sprawdzili wszystkie czujniki, zrobiona regeneracja turbiny żadnych błedów nie wykazuje. W czasie jazdy pod kompem badany wszystkie parametry dobre. 3 ci pompowtrysk leje troche ale już lał przed wymianą...
Samochody Mechanika :: 10 Paź 2010 08:40 :: robokop :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3483

VW Passat 1.9 TDI Brak Mocy

Witam. Mój problem z Passatem 1,9 tdi 115 km po wymianie uszczelki pod głowicą stracił moc. Mechnicy sprawdzili wszystkie czujniki, zrobiona regeneracja turbiny żadnych błedów nie wykazuje. W czasie jazdy pod kompem badany wszystkie parametry dobre. 3 ci pompowtrysk leje troche ale już lał przed wymianą...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Maj 2011 17:13 :: czarny10002 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 15068

Cieknąca turbina Golf IV 1,9 tdi 74kw

Witam! Mam problem - przy okazji drobnej naprawy mechanik obejrzał turbinę i stwierdził, że bardzo cieknie. Że cooler zawalony i ogólnie masakra. Oczywiście wymiana! Mam auto od 2 lat i nie zauważyłem jakichkolwiek problemów podczas jazdy, spadków mocy itp. Auto idzie jak złe, jedynie na zimnym trochę...
Samochody Początkujący :: 11 Gru 2010 12:18 :: rufus111 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 8398

VW Polo 1.4 TDI czy VW Passat 1.9 TDI ? - zakup

maciej66666: Pierwsza sprawa samochody z turbiną nie bardzo nadają się do miasta ( poczytaj o tym jak dbać o turbinę , o jej chłodzeniu po dość ostrej jeździe ). Druga - koszt koła dwumasowego (jego wymiana co 2 wymiany sprzęgła w Dizlu) Trzecia - koszt poduszek olejowych pod silnikiem Passata Czwarta...
Samochody Eksploatacja :: 22 Cze 2012 13:13 :: maciej66666 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2664

Passat b5 1,9 tdi 110 KM AFN - Spadek mocy po wymianie rozrządu

Witam jestem nowy na forum i to mój pierwszy post kilka tygodni temu w moim passacie b5 1,9 tdi 110 KM AFN był wymieniany rozrząd i od tego czasu zauważyłem wyraźny spadek mocy , turbina stawała bardzo późno więc oddałem ją do czyszczeia ale niestety to niewiele pomogło , po wymianie przepływki i czyszczeniu...
Samochody Początkujący :: 25 Maj 2013 08:36 :: trans-serwis :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4593

Passat 1.9 TDI - spadek mocy

Jezeli mowimy o 90KM TDI a dokladniej silniku 1Z , to w golfie , vencie jest on przytwierdzony na gumowym uchwycie do prawej kopuly auta od strony silnika , tuz za obudowa filtru powietrza . Mozna go pomyslic z zaworem recyrkulacji spalin , ale zawor recyrkulacji spalin jes koloru czarnego , a zawor...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lut 2010 21:54 :: gagaleon :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 33600

Audi A6 2.5 TDI V6 - Spadek mocy

witam, wymiana fitrów (wszystkich) jak i oleju to normalne czynnosci serwisowe, natomiast czyszczenie dolotu CAŁEGO jest niezbedne, ponieważ zanieczyszczenie postepuje powoli i niezauwazalnie dla osiagów samochodu dla kierowcy, jedynie pełna dignostyka z sprawdzeniem mocy na kołach daje obraz niepełnego...
Samochody Mechanika :: 17 Lip 2008 12:25 :: przemas144 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 31813

Audi A6 V6 2,5 Tdi - wymiana i ustawienie walkow rozrzadu

Tutaj masz umiejscownienie tej odmy To to sreberko na srodku (obok gruch podcisnienia s rodku na dole pod wezem) aby wymienic odme musisz: Pierwszą czynnością jest oczywiście zdjęcie plastikowej osłony górnej silnika, następnie: 1. Wymontować osłonę termiczną nad turbosprężarką 2. Odkręcić...
Samochody Mechanika :: 04 Maj 2013 20:47 :: donkichote84 :: Odpowiedzi: 48 :: Wyświetleń: 89048

Golf V 2.0l TDI Turbo się wyłacza .

1.- T5 --->>"SPAPRANA ROBOTA" - Proszę nie wypowiadaj się w sprawach o których nie masz pojęcia, bo to świadczy tylko o twoim poziomie inteligencji ! 2.- ROX1 --->> "Prawdopodobnie za wysokie ciśnienie doładowania lub niedoładowanie ,czyli turbina do regulacji . pozdro rox1! " - Dzięki za odpowiedź....
Samochody Mechanika :: 17 Maj 2012 08:01 :: ktcgumis :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3015

VW Passat 1,9 TDI 2001 r. podczas jazdy samochód szarpie

Witam Mialem podobny problem w vw golfie iv 1,9 tdi ARL150KM podczas przyspieszania szarpalo glownie bylo to odczuwalne jak zalaczala sie turbina, przy jezdzie pod gore, pod obciazeniem. 0 wymien filtr paliwa zalej pewne paliwo 1 kolejnosc sprawdz wtyczki na pompotryskach (lubia byc luzne) 1...
Samochody Początkujący :: 10 Paź 2011 02:50 :: harry25 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 7694

VW CADDY 1.6 TDI 2012 r. - uszkadza wtryskiwacze

Pacjent: VW CADDY 1.6 TDI 2012 r. 102 KM silnik CAYN System Siemens. Problemem jest to co w temacie, czyli w samochodzie uszkadzają się wtryskiwacze elektrycznie, czyli stos piezo. Historia wygląda następująco. Samochód po wymianie silnika na używany o przebiegu 30 000 km, zakupiony z wtryskami,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Paź 2015 07:39 :: Don de Leon :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 4545

Passat B5FL 1.9 TDI silnik AVB - brak mocy, nie wchodzi na obroty, błąd 17964

Cześć, jestem po kolejnych ogledzinach silnika... domex32 bagnet i korek od oleju sa czyste, nie ma tam nic innego niz olej Zrobilem O11BS wg tego opisu: [/img]
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Mar 2015 23:26 :: Sztomel :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 2100

GOLF III 1.9 TDI brak mocy

Cze: ) Podobnie jak Ty jestem posiadaczem golfa III kombi wersja BON JOVI 97r. z jednostką napędową 1.9 TDI 66kW. Kilka miesięcy temu borykałem się z podobnym problemem opisze Ci w kilku zdaniach może to Ci w jakiś sposób ułatwi zdiagnozowanie usterki. Auto odpalało normalnie lecz pojawił się dziwny...
Samochody Mechanika :: 09 Sty 2010 13:43 :: janekbyd :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 13500

Golf III 1.9 TDI rok 94 turbina

Czyli jednak jest coś nie tak z tą moją turbiną? Czy wymiana takich łożysk jest kosztowna? Jakie ciśnienie powinien wskazać ciśnieniomierz podłączony do tego przewodu? A co z tym zaworem bezpieczeństwa o którym pisał kolega zenek1? bo w tej chwili jestem troche skołowany. Z góry dziękuje za pomoc.Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Cze 2009 18:58 :: levis31337 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 14451

Fiat Ducato 2.5 TDI 95r. "szarpie"

Pierwszy wypust z komputerem sterującym. Na początku był też brak mocy (każda mała górka, a na pusto nie mógł podjechać). Okazało się, że turbina więcej zasysa niż daje. Została wymieniona na nową (nie regenerowaną), przy tej okazji wymiana filtru powietrza i paliwa. Samochód odzyskał swoją moc. Jednak...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Kwi 2008 12:23 :: spam027 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 7063

vw golf 1.9 TDI dziwna praca turbiny

niezłe dochodzenie a najprawdopodobniej rozchodzi się o łożyska jedz na warsztat i niech osłuchają specjalnymi słuchawkami koszt może 20zł:] i po problemie a co do naprawy to tylko regeneracja na warsztacie którym robiłem nawet sie nie bawili w rozbiórki turbin mimo że robiliśmy wszystko chcesz mieć...
Samochody Mechanika :: 22 Lip 2008 13:49 :: rfx2 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 29370

VW Golf III 1,9 TDI - problem - silnik bierze sporo oleju

byłem dziś u mechanika i okazało się, że turbo jest do wymiany :/ jest już tak zniszczone, że przepuszcza olej i wtłacza go razem z powietrzem do komór spalania. radziłbym wstrzymać się z wymianą turbinki, to że wtłacza olej do dolotu wcale nie świadczy, że olej pochodzi z turbiny, w 90% olej w...
Samochody Mechanika :: 21 Sty 2010 15:53 :: marvel123 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 10222

Lt 35 2001r. Problem z turbiną

v vw t4 2.5 tdi pomogla wymiana zaworu cisnienia turbiny . pozdrawiam
Samochody Mechanika :: 19 Sty 2010 19:28 :: Michu10 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3282

VW Bora 1.9 TDI 115km EGR co jest?

EGR - zawor recyrkulacji spalin. EGR jezeli popuszcza jest do wymiany, jezeli lubisz zabawe mozesz wyczyscic i za miesiac bedziesz robil to samo, w dwoch slowach: do wymiany. Jezeli olej zanjduje sie w dolocie tzn. ze lozyska w turbosprezarce nadaja sie do wymiany, do calego zestawu dochodzi odma...
Samochody Mechanika :: 08 Wrz 2010 22:44 :: caveman2009 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 14827

Vw Passat b5 1.9 tdi turbina

Witam, miałem podobne objawy i problem był z EGR. Jest przy nim takie cięgno które łączy się z membraną. U mnie łączenie skorodowało i cięgno chodziło luźno (Dało się to spokojnie wyczuć ciągając za cięgno, jeszcze przed rozbieraniem samochodu). Wymiana pomogła. Wydaje mi się, że podobne objawy mogą...
Samochody Mechanika :: 24 Paź 2011 16:40 :: Gość :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 11127

Seat Altea 20071,9 TDI kopci

Mechanik stwierdził uszkodzoną turbinę. Zastanawiałem się nad wymianą bo koszt jest spory,a mechanik nie gwarantował 100% poprawy. Jednak kopcenie było tak denerwujące że zdecydowałem się na regeneracje turbiny.Kopcenie ustąpiło !!!
Samochody Początkujący :: 05 Lis 2011 19:06 :: masters13 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3588

spadek mocy passat 130 tdi 05

Turbinę się czyści bo się zasyfia poszukaj trochę i poczytaj. Najpierw sprawdź jak rusza się sztanga w turbinie , czy ma cały zakres ruchu i czy się nie zacina, jest masa filmików na YT gdzie dokładnie to widać. N75 też może być uszkodzony ,ale jeżeli jego wymiana nic nie pomoże to jednak zostanie...
Samochody Początkujący :: 11 Mar 2012 12:12 :: wiesiek3d :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4077

Audi A4 1.9 TDI 110 KM Turbina nie działa

Kiedy byłeś u mechanika wyjaśnić sytuację to zrobił chociaż diagnozę czy zakończył temat na tym że ją dobrze zamontował. Moje osobiste zdanie jest takie że powinna być zrobiona uczciwa diagnoza przed wymianą turbiny i po. Tym bardziej po opisanej przez ciebie sytuacji. Dodano po 1 Sterowanie...
Samochody Mechanika :: 13 Mar 2012 20:28 :: BeneVaco :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 9595

Sharan 1.9 TDI 110km Afn praca silnika w zimnie

Witam temat dość stary ale go odświeże mianowicie mam taki sam problem z takim samym sharanem nie pozostaje już nic innego do wymiany jak pompa oleju po odnalezieniu tego postu zmierzę ciśnienie jutro tylko nurtuje mnie jedno pytanie,dlaczego przed odpaleniem na zimno po odłączeniu kierownicy turbiny...
Samochody Początkujący :: 15 Lut 2015 19:59 :: maliniak80 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 6755

VW Touran 2006, 1,9 TDi, 105KM Turbina objawy

Kupione od Turków w Berlinie jako 3 letnie, to rozwiązuje sprawę. Zresztą, jak czytam posty to ludzie mieli takie same problemy, a mechanicy wymieniali części, ale nie likwidowali przyczyn, czyli lania paliwa do miski olejowej. Turbina pada jako pierwsza, a jej wymiana nic nie daje, bo i tak padnie....
Samochody Technika :: 11 Sty 2013 17:52 :: andi_a :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 6123

Vw Passat b5 1.9 tdi 110KM 97r - wysokie sprzęgło, brak przyśpieszenia, mocy

Witam. Zacznę od początku. Stałem się posiadaczem właśnie takiego autka, konkretnie od 6 kwietnia br, zbierałem prawie rok aż w końcu znalazłem go po przez allegro 30km ode mnie. A o to i on: Klimatronic, tempomat, komputer, dobre radio (200zł) 110 koni, zarejestrowany w Polsce, no i cena 8900zł Wieczorem...
Samochody Mechanika :: 23 Cze 2013 16:43 :: sssTOMEKsss :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 9888

passat b5, 1.9 tdi - Niedoładowanie turbo

Przepłwyka nie mierzy bo turbo nie pompuje. Podłącz podciśnienie omijając zawór n75, najlepiej z krućca pompy vacum bezpośrednio do turbiny i zrób log 011 wrzuć na forum. Jak przeładuje to znaczy ze masz gdzieś brak podciśnienia, jeśli nie, gruszka od turbiny dziurawa, ewentualnie przy składaniu...
Samochody Mechanika :: 17 Kwi 2015 23:21 :: rafal.jaro :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 7293

Bora 1.9 TDI AJM - Prośba o analize logów

Witam, Proszę o jakąś opinie dotyczącą logów które wykonałem na mojej Borze. Problem z którym walczę to brak prawidłowego przyspieszenia samochodu. Auto zaczyna się zbierać od jakiś 2000 obr i od tego momentu jest nieźle, choć nie zbiera się tak jak powinien (przynajmniej takie mam odczucie). Do 2...
Samochody Początkujący :: 23 Mar 2015 18:14 :: zibi93 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 414

skoda octavia 1.9 TDI 110 km - Prosba o zinterpretowanie logów dynamicznych

Jak poznac tryb awaryjny? Mialem cos takiego podczas rozpedzania, auto nabiera predkosci w pewnej chwili jakby takie odciecie mocy (czy to tryb awaryjny?)i aby dojsc do 4500 obr to dlugo sie pozniej zbieralo. Jak odepne wtyczke z przeplywki i jakby auto szybciej jezdzilo to, wymiana przeplywki? a pozniej...
Samochody Mechanika :: 23 Lis 2015 19:32 :: slaw777 :: Odpowiedzi: 114 :: Wyświetleń: 4524

Silnik VW TDi dymi na czarno

Dzieki wszystkim za podpowiedzi Obawiam sie ze to pompa ale moze tak jak kolega mówi regulacja dawki coś zmieni Pozdrawiam mialem podobny problem i u mnie w tdi padl elktrozawor turbiny a dokladnie N75.wymiana na nowy rozwiazala problem.
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Gru 2007 16:56 :: silver_x :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 8963

Nierówna praca silnika 2,5 tdi na biegu jałowym - długi

Witam Udało mi się nabyć kolejny pojazd, mianowicie VW T4 1999r 2.5 tdi 102 PS z automatyczną skrzynią biegów. Mój problem polega na tym, że rozgrzany silnik zaczyna bardzo nierówno pracować na wolnych obrotach, trzęsie nim i wibruje - jak by na jeden cylinder niedomagał. Kultura pracy zmienia się...
Samochody Mechanika :: 06 Lis 2008 19:17 :: rafal412 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 8681

altea 1.9 tdi typ silnika BKC(brak ciśnienia doładowania)

Witam,mam ALTEE 1.9 tdi 2004r.w której jakieś dwa tygodnie temu był wymieniany rozrząd.Samochód przed wymianą miał 140KM,po wymianie auto strasznie osłabło javascript:emoticon(':cry:') (rozrząd został wymieniony prawidłowo)od tamtej pory nikt nie umie sobie z nim poradzić.Był wymieniany na próbę przepływomierz...
Samochody Mechanika :: 08 Lip 2009 22:46 :: leo... :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1101

Golf 4 SDI wymiana silnika na 1.9TDI 130KM

komputer = sterownik silnika... nie zastanawiałeś się nad dołożeniem turbiny do silnika SDI? W ten sposób powinno się dać z niego wyciągnąć 80-90KM bez potrzeby większych przeróbek i bez IC. Niemniej chyba najbardziej sensownym rozwiązaniem jest sprzedaż SDI i zakup TDI. Nie przesadzaj z...
Samochody Mechanika :: 09 Lip 2009 12:57 :: tzok :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4649

altea 1.9 tdi typ silnika BKC(brak ciśnienia doładowania)

Rozrząd był sprawdzany dwa razy i zsynchronizowany przy pomocy kompa,więc jest OK.Dodatkowo przed wymianą turbiny wszystkie parametry były porównywane z GOLFEM V o takim samym silniku.Różnica była minimalna właśnie w ciśnieniu doładowania.Wężyków pomylić nie mogli bo był wypinany tylko ten od turbiny.Grucha...
Samochody Mechanika :: 15 Lip 2009 18:11 :: johan.k77 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 6564

Passat 1,9 TDI 101km. spadek mocy.????

Witam! Mam pytanko. Ojciec kupił 4 miesiące temu passata 1,9 TDI 101km. Jeżdziłem nim tylko 2 razy za pierwszym razem jechałem do mechanika aby wymienił przepustnice... Przed wymianą i po wymianie przepustnicy byłem zszokowany jego mocą. Niby tylko te 101km a idzie jak torpeda. A teraz do szczegółów....
Samochody Eksploatacja :: 24 Lis 2009 16:52 :: maniek2102 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3069

co kupic vw polo sdi czy tdi

Mam SDI 1,7 spalanie na poziomie 4,5 l/100.Dojeżdżam codziennie do pracy 66km "tam i na zad" od 2 lat tylko wymiana oleju,filtry (pasek rozrządu po zakupie auta).Wcześniej mieliśmy TDI aż...... padła turbina, auto po tym miało moc "Poloneza".Proponuje ci SDI jeśli chcesz jeżdzić TANIO!!!
Samochody Eksploatacja :: 23 Lut 2010 17:43 :: robertos.moc :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 10613

Citroen Jumpy 2.0 TDI, 2007r. przy odpalaniu dymi na biało, ciężko pali

Witam Szanowne Forum! Przeczytałem prawie wszystkie posty z podobnym problemem jak mój, jednak nie znalazłem odpowiedzi. Mam Citroena Jumpy silnik 2.0 TDI, rok prod. 2007 i od kilku tygodni zaczął sprawiać problem przy odpalaniu rano. Silnik nie chce zaskoczyć, pracuje jak by nie na wszystkich garach,...
Samochody Początkujący :: 28 Cze 2015 11:03 :: jurekk55 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1886

Seat Alhambra 1.9 tdi 130 KM - Niebieski dym przy odpalaniu zimnego silnika

Witam wszystkich, od pewnego czasu jestem właścicielem samochodu Seat Alhambra 1.9 TDI 130KM, 2003r. Mój problem polega na tym, że podczas rozruchu zimnego silnika, np. po nocy, pojawia się niebieski dym. Dymi tylko przez chwilę, potem już dymu nie widać. Dodam, że samochód odpala na dotyk, od razu...
Samochody Mechanika :: 27 Paź 2014 13:21 :: egons :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 23856

Seat Ibiza 1.9 TDI 2004 74kW - Spadek mocy przy 120km/h

Witam, przepraszam jeśli temat już się gdzieś pojawił, ale jestem tu pierwszy raz i poszukuje pomocy. SEAT IBIZA 3 drzwiowy, 1.9 TDI, 74kW, 2004 ROK przy jeździe 120 km/h jest nagły spadek mocy, auto przestaje przyspieszać, rozpędza się tragicznie :/ chwilowa poprawa to wyłączenie silnika i odpalenie...
Samochody Początkujący :: 02 Kwi 2014 14:36 :: rolnik500 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 858

VW CADDY 1.6 TDI 2012 r. - Niskie cisnienie oleju.

Pacjent: VW CADDY 2012 r. 1.6 TDI silnik CAYN 102 KM. Przebieg 300 000 km. (jesli ktos uważa, że to dużo to niedawno złomowali Doblo 1.9 JTD który w wieku 8 lat miał 1 400 000 km.) Olej 5W30 507.00 wymieniany co 15 000 km. (tak są w zegarach ustawione przeglądy). Problem z niskim ciśnieniem oleju....
Samochody Mechanika :: 30 Sty 2015 22:58 :: andexp :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2394

VW Passat B6 1,9 tdi 130 km - Powyżej 3000 odcina doładowanie

Witam, pacjent jak w temacie Passat 1.9 TDI PD 130 km, podczas jazdy do 3000 można gnieść na każdym biegu ale po wrzuceniu 5 biegu odcina doładowanie, nie zapala się żadna kontrolka. Wymieniona niedawno turbina na nowy zamiennik ( przez 3 miesiące wszystko grało) Wymieniony zawór N75 (oryginał w ASO)...
Samochody Początkujący :: 08 Paź 2014 09:48 :: Marek.Guc :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1041

Passat B5 (AVB) 1.9 TDI - Automatyczna skrzynia biegów - uszkodzona?

Witam Błąd 01192 - Torque Converter Lock-Up Clutch 04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent nie koniecznie wskazuje na wymianę konwertera, problem może tkwić również w płycie sterującej. Jeśli skrzynia działa to można z tym jeździć i jeździć chyba że ktoś lubi wydawać pieniądze. Pojawienie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sie 2014 19:10 :: damian_d :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5133

Seat Toledo II 1.9 TDI Silnik ALH Prośba o przejrzenie logów kangurzenie auta

Pomysl na zdrowy rozum czy wymiana telewizora z LCD na Lampowy to dobra wymiana ????? Twój silnik to klasyczny diesel na pompie i z tego co wiem zwykłej turbinie. Trzeba sprawdzić dawke paliwa (masz ustawioną na ok 3.4 więc jet dobrze), kąt wtrysku, przepływomierz i turbo. Aby to sprawdzić przez...
Samochody Początkujący :: 04 Cze 2015 20:34 :: domex32 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 426

Sharan 1.9 TDI 110KM - problem

mój sharan jush naprawiony :) rzeczywiście to był przepływomierz ;) został wymieniony na nowy jednak nie w serwisie ASO a to dlatego że w ASO kosztuje sam przepływomierz 1400 pln jak mi to powiedzieli, a ja mam nówke za 450 :) ogólnie to uważam że ASO są do d...y i nie warto tam nawet zaglądać ... zanim...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Gru 2007 18:56 :: drajwer12 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 13770

W jaki sposób zabrac się za diagnozowanie VW golf IV tdi

skoro jestes poczatkujacy w dziedzinie diagnostyki wiec moze lepiej niepchaj lapek do samochodu z elektronika tylko zacznij uczyc sie na mniej skomplikowanych samochodach, a swoja droga skoro wydales tyle kaski na golfa 4 to moze podjedz do kogos kto sie zna i za 50 pln wyda ci trafna decyzje co padlo,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Paź 2005 17:37 :: mmzajcu :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 10869

TDI, przy dodawaniu gazu nagle spadają obroty.

W AFN (na pewno w 1998 r.) były cały czas montowane turbiny VTN czyli ze zmienną geometrią. Zaworek można spróbować podmienić od innego samochodu, ale na 99% są zatarte łopatki sterujące geometrią turbiny. Zasada działania jest taka, że zaworek N75 przy niskich prędkościach obrotowych silnika...
Samochody Mechanika :: 11 Lut 2011 15:07 :: k631 :: Odpowiedzi: 173 :: Wyświetleń: 91562

Audi B3 90r. Czy wymiana silnika 1.6D na 1.9 TDi się opłaca?

Wszystko fajnie tylko kolektor wydechowy z turbiną chyba trzeba zmienić bo niestety po przełorzeniu łapy zawieszenia z audi do silnika vw wydech wychodzi prosto na nią .
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Sty 2006 10:41 :: benek :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 5744

passat tdi 96kw po wymianie pompowtryskow duze spalanie...

witam silnik avf , 150 tys przebiegu, wymiana wtryskow na nowe, zaznaczam ze jakis magik zalozyl tam wczesniej wtryski od 85kw , turbina i koputer sa od 96kw, auto jest teraz duzo zrywniejsze wszytko fajnie chodzi jednak koputer pokladowy pokazuje 1,5 l spalanie na biegu jalowym na postoju, bez wlaczonej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Mar 2006 21:10 :: rysiek 735 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3585

Audi A4 2.5 TDI 98' problem z mocą

byłem dzisiaj w serwisie Bosha, i srwisant stwierdził że na 99% przepływomierz, gdyż jak powiedział daje połowe tego co ma dawać, a po założeniu nowego za 150zł okazało się że temperature powietrza zawyża o 20 stopni, i jest jeszcze 25% gorszy od uszkodzonego oryginała, tak że zamówiłem dzisiaj oryginała...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Sie 2007 12:05 :: koko115 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 5721

Seat Toledo II 1.9 TDI 110 KM Brak mocy przy około 2700obr/m

Witam wszystkich służących pomocą. Temat był juz poruszany dosyć często z tego co wyczytałem ale nie wiem od czego mam zacząć (naprawa, wymiana) Mam toledo silnik ASV 110 KM. Złapałem dwa razy notlaufa przynajmniej wiem jak się to nazywa bo na początku to myślałem że turbo szlag trafił całkowicie....
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Mar 2008 09:47 :: Kranik77 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 12357

Chiptuning TDI- jak wycisnąć z 110'tki 160 KM za 300 zł

jeśli moge się wtrącić to silniki typu 1,9 tdi ASZ 131 km można kręcić do 163 km, vw i audi bardziej skupiło się na spalaniu taką 130 depta się do 3,5 tys obr. i spalanie żeby nie cyganić 7,5 l , bo wyżej sie nie opłaca komputer większej dawki nie puści, po samych wykresach chiptuningowych widać że...
Samochody Archiwum :: 14 Sty 2011 23:53 :: tocka :: Odpowiedzi: 216 :: Wyświetleń: 170269

golf 4 tdi 130 koni rok 2002 spadek mocy

W twoim przypadku jestem przekonany ze jest to wina turbiny daj ja do sprawdzenia bo teraz koszt naprawy może być mały prawdopodobnie masz luz na walku i przy większym obciążeniu zawadza o muszle przyhamowuje ja i wtedy występuje błąd . nie pisz takich głupot i nie siej paniki ! potwierdzam po...
Samochody Mechanika :: 31 Sty 2009 11:22 :: fortitudo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 5620

Ford Galaxy 1,9 TDI 110 KM AFN głośne buczenie w dolocie

a ja proponuję bezwzględnie wymienić na nowy filtr powietrza bo przez rok czasu to pewnie wygląda już jak murzyn, nie dało Ci nic do myślenia jego poprzednia wymiana i ustanie tego buczenia ? pewnie już zaczynało go wciągać do rury doprowadzającej powietrze do turbiny :)
Samochody Mechanika :: 29 Kwi 2009 10:06 :: BALLAH :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 6196

Passat B4 TDI 1Z kilka ważnych pytań

Wymiana przepływomierza dała spory rezultat,auto podpięte pod Vaga pokazuje doładowanie turbiny nawet do 2bar,tak ma byc?
Samochody Początkujący :: 29 Sie 2009 11:03 :: tomek19840925 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2265

VW Passat B5 1.9 TDI 110KM słaba moc

To co zalecach czyszczenie turbiny i wymiana zaworu??
Samochody Początkujący :: 05 Lis 2009 21:35 :: kocio17 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 13621

Olej w przewodach turbo skoda octavia 1.9 TDI

Też tak zastanawiam sie nad tą wymianą tego oleju na troche gestrzy ale jak na ten przebieg to naprawde motor ma chyba zdrowy bo oleju mi nie bierze wymieniam olej co 10 000 km i nigdy nie dolewam jest ona w automacie to troche obroty kręci turbina była orginalna to i tak wytrzymała długo jestem drugim...
Samochody Początkujący :: 24 Kwi 2010 16:19 :: Adam0905 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 18785

Golf IV TDI 1998 silnik ALH - brak mocy

Poprzednie turbo jak i przepływka zostały wymienione niepotrzebnie, przecież logi dynamiczne musiały wskazać czy te podzespoły funkcjonowały prawidłowo czy też nie więc sądzę, że wymiana była dokonana bez logowanie na tzw. "pałę" jak również oględziny samego turbo tzn. jego zmiennej geometrii czy też...
Samochody Mechanika :: 03 Lip 2014 14:24 :: glapsson :: Odpowiedzi: 95 :: Wyświetleń: 47951

Skoda Octavia 110 KM 1.9 TDI - proszę o analizę logów

Witaj Sztomel, Dodam może jeszcze kilka informacji. Rok produkcji 2004, kupiony w salonie 2005. Jestem 2 właścicielem od kwietnia 2009. Kupując go miał przebieg 65.000 teraz 101 000. Co do przebiegu i pochodzenia nie mam żadnych wątpliwości - 1 właścicielem był mój brat. Auto często stało, a jak już...
Samochody Mechanika :: 13 Wrz 2010 09:52 :: lucbesson :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4780

Passat 2001r 2.5 TDI 4 MOTION Automat....

A więc tak.Auto trafiło do mnie na warsztat na.... i tu właśnie,Rozrusznik -bendiks przepuszczał czyli normalka,wymianę oleju w skrzyni, oraz najważniejsze czyli przeładowuje, zatarta zmienna geometria łopatek turbiny. Po wjechaniu na podnośnik w piątek dwa tygodnie temu po południu zgasiłem normalnie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Lut 2011 09:25 :: ele5 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2551

Ford Galaxy 1,9 tdi 99r. dziwny świst z okolic sterownika

Auto jak w temacie, w czasie jazdy po przekroczeniu 2 tyś. obrotów z okolic sterownika silnika wydobywa się świst. Wężyk łączący sterownik z rurą idącą od turbiny wymieniony, po zaślepieniu wężyka świst ustaje. Czy możliwe jest uszkodzenie sterownika, czy da się to naprawić czy tylko wymiana sterownika.Może...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Lut 2011 23:03 :: caahir :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1343

golf III 1.9 tdi kłopot z "turbiną"

miałem pół roku temu problem z układem paliwowym a mianowicie filtr paliwowy do wymiany. I wtedy objawy były zupełnie inne, wcale nie chciał jechac a max prędkość to była 80. wymiana wszystko załatwiła. To bede sie musiał wybrać chyba do profesjonalisty. Choć myslełem ze coś sie dowiem tutaj.
Samochody Mechanika :: 23 Maj 2011 10:20 :: rh.rally :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4930

Audi A4 TDI 130km 2002r - głośna praca turbiny i czarna chura za autem

Nie koniecznie, ale jego wymiana to podstawa.
Samochody Mechanika :: 20 Sie 2011 20:33 :: polonez15 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6428

TDI 130KM brak mocy, odciecie obrotów

"Wymiana kierownicy turbiny" co to za bzdura. I do tego wyceniona na 150,00 zł. Ustawiona gemetria za 150,00 zł to następny kwiatek.
Samochody Mechanika :: 29 Sie 2011 21:49 :: tdi-vag :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 4872

Skoda octavia tdi Alh, czasowy brak dynamiki

Prosiłbym tutaj kolegę Piaska o rozwinięcie tematu podwieszania zaworów, jak mogę to sprawdzić, przed wymianą, nie ukrywam że autko ma 280 tys olej castrol edge 5w 30, nie dolewam pomiędzy wymianami ( 10- 12 tys). notlauf raczej odpada, bo sztanga turbiny płynnie schodzi. a i na jałowym cały czas jest...
Samochody Mechanika :: 13 Gru 2011 23:58 :: 1897771 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2433

polo 1.4 tdi brak mocy - uszkodzony czujnik spreżania turbiny

mam problem polegający na tym że po przejechaniu paru kilometrów wyłącza turbine przepływka dobra komputer pokazuje czujnik ciśnienia turbiny mam pytanie w związku z tym gdzie jest ten czujnik i czy jest duży problem z jego wymianą
Samochody Mechanika :: 29 Wrz 2014 20:54 :: CommonRail :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1771

Passat 1,9 115 ajm tdi,wymiana turbiny

Wkładaj oryginalną turbinę, chyba że chcesz robić chiptuning.
Samochody Początkujący :: 01 Mar 2012 17:40 :: kobylak2206 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4235

vw passat 1.9 tdi 130 KM w trakcie jazdy traci moc

sprawdziłem polskim vagiem wykresy doładowania na postoju i już mi wyszło, że przy 1300 obrotach daje ciśnienie prawie 3000 to jest nie możliwe żeby turbina takie ciśnienie dawała już zamówiłem czujnik MAP-a, a kierownica pięknie działa zawór N75 też sprawdziłem na krótko zamyka i otwiera bez zastrzeżeń....
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Mar 2012 18:31 :: adik1999 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 5397

VW Passat 1.9 TDI - Wymiana turbiny

Witam! Auto- VW Passat B5 1.9 TDI AFN (110KM). W najbliższym czasie będę wymieniał turbinę ponieważ stara padła. "Nowa" turbina będzie po regeneracji. I teraz moje pytanie jakie są zasady przekładki turbiny, co powinienem wiedzieć, na co zwrócić uwagę? Czy wystarczy tylko nową zamontować w miejsce starej,...
Samochody Mechanika :: 15 Sie 2012 14:49 :: T5 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 7539

1.9 Tdi - czy mozna przerobić na stacjonarny?

Do Robokop. Nie mam jeszcze silnika, na chwilę obecną zbieram informacje jaka opcja będzie najlepsza i najtańsza w eksploatacji. Temat się rozwinął i bardzo mi się podoba powyższa wymiana argumentów i cennych informacji za co bardzo dziękuję Wszystkim.Poza tym czytam,czytam i jeszcze raz czytam...
Samochody Początkujący :: 20 Paź 2012 22:24 :: T5 :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 5196

vw t4 - wymiana silnika vw t4 jaki silnik

Juz założyłem silnik tdi z turbiną i pompą od td, świet chodzi śilnik i smiga , dzięki za podpowiedzi ale poradziłem sobie.
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Lut 2013 20:41 :: Grzess :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1980

Audi A3 1.9 TDI 99r. AHF turbo - wymiana turbiny na mocniejszą

Trzeba szukać wtryskiwaczy od VW T4 2.5 TDI 150ps potocznie zwane 216 ewentualnie szukać samych końcówek wtryskiwaczy i przerobić swoje obecne wtryskiwacze. Producentów jest kilku ale polecić można ori Boscha albo włoskie Fratelli Bosio. Na allegro albo na forach można kupić wtryskiwacze z kaucja tz...
Samochody Początkujący :: 09 Kwi 2013 10:11 :: patryk2205 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 8892
12

Ostatnio szukano: licznik butelka nawiew dmuchawy at9100 muzyk czujnik ciepła pompy wodnej kontrolki honda civic ustawić transponder uszczelnić głośnik schemat płyta główny siemens telewizor załącza radio samochodzie słabo odbiera
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group